Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

De Reizigers C&G 05-02-2013

100 % tevreden met alles,betaald via overschrijving op een Zondag avondt,en de woensdag was het al geleverd bij onze hier in Belgie (limburg)zo snel hadden dat ook niet verwacht !! tv is dik in orde.

Tevreden klant dus !!!!!!!!!!!!!!!!

odicel 05-02-2013

Zeer overzichtelijke site en productinformatie.
Na het product te hebben besteld volgde een snelle en keurige levering.
Wederom tevreden met de koop bij deze volgens mij betrouwbare webwinkel.

Wel is het jammer dat er bij div. televisies specifieke wandsteunen worden aangeraden terwijl er genoeg universele beschikbaar zijn van Vogel's voor relatief lagere prijzen. maar dit geld voor nagenoeg alle multi-media winkels.

bezoek 05-02-2013

Waren de goedkoopste die het apparaat konden leveren. Perfecte en snelle levering. Zeker aan te bevelen.

arne jansen 05-02-2013

De site was makkelijk te vinden en het product snel bezorgd. Prima, zou zo weer iets kopen, het is voor ons de eerste keer dat wij zoiets groots via internet aan hebben geschaft. Was dus spannend, maar het ging perfect

emmy daams 05-02-2013

Super site en ik weet bij eerdere ervaring geweldige service en hulp.Deze internetsite kun je WEL voor 100% vertrouwen, nog betere info etc. dan in een winkel.
Top !!!

vlinderhondje02 05-02-2013

perfecte bediening en alles in voorraad..binnenkort een 2e tv ophalen....het is bij ons om de hoek maar als je niet in de buurt woont kun je het ook bestellen en reserveren

Ewald61 05-02-2013

Een duidelijke website met een makkelijke uitleg per product middels een filmpje. Reserveren is super eenvoudig. De reservering wordt desgewenst bevestigd op de mobiel en/of per email. En door het reserveren ontvang je een snelle afhandeling en de winkel beschikt over vriendelijk en deskundig personeel. Deze winkel is een echte aanrader!!!

Dado78 05-02-2013

Ken je dat? Ooit van een winkel gehoord, maar er nooit echt iets gekocht of zelfs goed gekeken. Dat had ik met Plasma-discounter.nl
Was op zoek naar een SmartTV die niet al te veel mocht kosten en zo kwam ik terecht op de website. Ik was meteen verbaasd over de prijzen en dacht : Dat kan toch niet...er moet toch echt wat achter zitten...
Dus ben wat verder op onderzoek gegaan en uiteindelijk in de showroom beland in Naarden.
Dat was de juiste stap naar mijn mening... Het is lang geleden dat ik zo'n service ergens in een winkel heb kunnen ervaren. De werknemers zijn aardig, respectvol en nemen echt de tijd voor je...ondanks de drukte. En zelfs na die bekende "Oh en nog iets" vraag blijven ze vriendelijk en nemen ze de tijd om je "laatste" vraag naar wens te beantwoorden. Ik heb Plasma-discounter aan zo wat al mijn vrienden al aangeraden en ben al aan het kijken voor een nieuwe koelkast op de andere site van Tom.... Nog zo'n website met geweldige prijzen.
Tom... ik weet niet hoe je het doet, maar je doet het goed....... en blijf het vooral zo doen.

Groeten

Dado

Caro-tje 05-02-2013

Snel besteld en snel geleverd naar België.
Betaald met overschrijving op donderdag en dinsdag in huis. Helemaal tevreden over het artikel en over Plasma-discounter.

Gert St 05-02-2013

Supersnel alles afgehandeld. Ook per telefoon netjes te word gestaan en advies gekregen van een ervaren iemand. Uiteindelijk gekozen voor een schitterende LG 55" LM660S.

KlaasV66 05-02-2013

Had een Samsung 5500 led tv besteld. Laatste op voorraad. Bij afhalen bleek dat er een fout in de voorraad wS en het toestel niet meer leverbaar. Heb toen de 6100 tegen € 50 bijbetaling meegekregen. Terwijl dit toestel zo'n 200 euro duurder is. Prima service! Zeer tevreden, ook met het toestel!
Plasmadiscounter: absolute aanrader!

gio7 05-02-2013

Besteld en de volgende dag al keurig op mijn werk afgeleverd.supersnelle levering.
Mooie tv prima maat voor mijn zoontje zijn slaapkamer.
Kleuren zijn beetje flets maar kan zijn dat wij de instellingen niet goed hebben gekregen.
Verder erg tevreden.

tenhave 05-02-2013

Super geregeld, snelle levering en top kwaliteit voor de prijs! hartstikke blij mee en binnen 1 dag in huis na bestelling voor 8 uur

Haas1 05-02-2013

Goed geholpen in Naarden, medewerkers hebben kennins van zaken. Philips tv heeft prachtig beeld software en aansluitingen zijn matig

Jaap59000 05-02-2013

2,2
De bestelde muurbeugel van de website werd tot 2x toe verkeerd geleverd en ook nog op een verkeerd adres opgehaald.Deze bleek uiteindelijk niet leverbaar, terwijl die wel op de website staat.
Hoge belkosten gehad vanwege hun automatische doorschakelijking naar 0900 nummer voor een niet geleverd product. Een nette oplossing werd niet geboden.

D van Houten 05-02-2013

6,2
Een Demo model gekregen zonder dit te melden, het product door omstandigheden pas na 11 dagen aangesloten.
Het product functioneert niet goed na dit gemeld te hebben verzocht om een nieuw product.
Te horen gekregen dat de termijn daarvoor was verstreken 7 of 11 dagen,het kon alleen ter reparatie worden aangeboden. (Dat is inmiddels gebeurd)
Wij hebben hierover 6 keer gebeld, conclusie slechte service en geeft aanleiding bij deze firma nooit meer iets te bestellen.

Create2Fit Naarden 11-02-2013

Geachte heer / mevrouw,

Vervelend dat uw decoder al naar 11 dagen defect is.

U geeft aan dat u een demomodel gekregen heeft zonder dit te melden. Hieruit maken wij op dat u niet gekozen heeft voor een demomodel en er vanuit ging dat u een nieuw model had aangeschaft. Graag willen wij dit voor de zekerheid nog wel even bij u verifiëren.

Mocht het hier gaan om een communicatiefout, dan willen wij samen met u kijken naar een goede oplossing. Wij zullen u hierover persoonlijk nog even benaderen.

Nic67 05-02-2013

De weken voorafgaande aan onze aankoop hebben we steeds de pijzen op de duidelijke website in de gaten gehouden. Voor allebei de artikelen had de plasma discounter de beste prijs. "s ochtend even gebeld of alles nog op voorraad was en de soundbar werd voor ons gereserveerd. Betalen ging wat lastig doordat mijn bank een bedrag boven de 2500 euri niet goedkeurde.Hadden we geen rekening mee gehouden, gebeurd ons ook niet dagelijks zulke grote bedragen. Online geld geschoven en met 2 passen betaald. Verkoper bleef zeer geduldig en zeer vriendelijk. Werden zelfs geholpen alles in de auto te laden. Paste ook nog gelukkig. Wij kopen volgende keer weer de plasma discounter. After sales hebben we geen gebruik van hoeven maken. Alles werkt perfect.

Thea O 05-02-2013

Alles verliep vlekkeloos!
Website is toegankelijk en overzichtelijk.
Gekochte product is naar wens.
Een echte aanrader.

doomsrd 05-02-2013

Duidelijke website, duidelijke prijs en snelle en vlotte levering. Ik heb gelukkig nog geen nood gehad aan de after sales, maar ik verwacht dat dit ook geen problemen zal opleveren, omdat vlotte after sales de beste garantie is voor een volgende aankoop bij plasma discounter.

dick hekkers 05-02-2013

Goede tv mooi beeld en werkt goed op een digitenne insteek kaart van KPN Jammer dat je hem niet op je oude analoge speaker(versterker)aan kan sluiten,maar ik heb van het Plasma-discounter een goed advies gekregen dat het wel kan met een Digitale/Analoge Converter en een toslink kabel ,goede service's

recreant 05-02-2013

Was snel geholpen.En het gevraagde kwam dan ook snel van uit het magazijn.De prijs verhouding was hier het beste dus daarom hier gekocht.

ron1111111 05-02-2013

snel geholpen in de winkel. weten veel over de producten die ze aanbieden.
Al meerdere keren geweest (tv, wasmachine, droger, autostoeltje, audioset) kom zeker terug

Fam. Weerd 05-02-2013

Alles netjes op tijd binnen,wel jammer dat de beugel bedoeld voor deze tv een nalevering is ,en nog wel twee weken op zich laat wachten,voor de rest prima ,s avonds besteld ,de dag erna binnen en op tijd ..

RijndersR 05-02-2013

Jammer dat de set niet in de winkel stond.
Eenmaal afgerekend was de verkoper ook niet meer gemotiveerd om nog verdere vragen te beantwoorden, hij was erg stug in de verkoop, een groot minpunt.
moest de woorden uit zijn mond trekken geen leuke verkoper.

Erik316792 05-02-2013

Website is zeer volledig en duidelijk. Parkeren bij de plasmadiscounter was niet makkelijk.
Service aan de desk was prima. Echter gaven ze tav een actie mbt een webcam op de tv het advies om deze online aan te vragen. Echter dat was niet meer mogelijk na 31-12.

Koos Cousijnse 05-02-2013

Prettge zaak en goede bediening. Snelle reactie bij bestelling via de web-site en concurerende prijs.

mvz 05-02-2013

Nette website, simpele bestelprocedure, kloppende voorraadinformatie, telefonisch goed bereikbaar voor aanvullend koopadvies, je wordt keurig op de hoogte gehouden voor aflevering product. Plasma werd keurig naar binnen gedragen en op verzochte plaats neergezet. Vooralsnog geen problemen met product ondervonden dus geen ervaring met aftersales.

Busker 05-02-2013

Mooie winkel goed personeel zeer bekwaam en ze staan je goed te woord

Goede service en een perfecte klanten advies

Atlantis yachts inc 05-02-2013

Alles prima voor elkaar en snel
Jammer dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn vanuit het buitenland
Had wat vragen voor een volgende bestelling

sailingbobcat 05-02-2013

Via Kieskeuring.nl op zoek naar een goede Tv. Plasma-discounter was de goedkoopste. Ik vond de site en de uitleg over de TV ook heel goed. Besteling en levering ging zeer vlot, binnen 2 dagen was het product bij mij thuis. Zeer tevreden over de winkel.

Flitzzer 05-02-2013

Bestelde TV (via website) binnen 2 werkdagen in huis. Werd keurig via mail op de hoogte gehouden van pakket bezoring etc. Bereikbaarheid voor mij gebaseerd op de internetsite (geen telefonisch contact gehad) een 9 voor de website omdat in sommige gevallen de tekst / indeling pagina soms wat rommelig lijkt. Al met al dikke pluim!

rogier Wiersma 05-02-2013

Heb een tv bij jullie gekocht in naarden.
ben er zelf heen gegaan en heb info gewonnen, dus niet zoveel met internet.
After sales heb ik niet gehad en ook niet nodig gevonden.
Ben zeer tevreden over het product.

Wil13091959 05-02-2013

Heel vriendelijke helpdesk en geweldige snelle en parfekte levering.
Wasmachine werd uitgepakt, naar de zolder gebracht en aangesloten.
Werd zelfs nog aangezet op het eerste programma, wat nodig is bij een nieuwe wasmaschine.
De oude werd ook meegenomen.

Elisabeth Winia 05-02-2013

Super site. Zelfde tv's als in de winkel maar dan voor goedkope prijzen. Voor mij ideaal omdat ik student ben!

Mr. markm 05-02-2013

5,5
ik had hier een led tv uitgezocht van LG. omdat het 31 december was en het bedrijf dicht zou gaan heb ik gebeld of de tv nog op vooraad was. de man aan de telefoon vroeg vervolgens of ik de tv wilde komen halen of dat hij bezord moest worden. Bezorgen zou ruim een week later zijn dus even naar naarden gereden om de tv op te halen.
Eenmaal thuis bleek dat de tv gewoon te klein was en niet mooi uitkwam in de kast. Op de site stond omschreven dat je de tv 14 dagen op zicht mocht hebben dus geen enkel probleem
Gebeld met de winkel over hoe te handelen en tot mijn grote verbazing werd 10 % van de nieuwwaarde ingehouden.
Enkel en alleen omdat ik de tv zelf had opgehaald kreeg ik 10 % minder terug als dat plasmadiscounter de tv gebracht zou hebben.

Ik snapte er helemaal niets van en vroeg om uitleg. Enige reden was dat de doos open was geweest. Ondanks dat ik de man uitlegde dat als zij de tv zouden brengen de doos ook open zou zijn kreeg ik mijn 10 % niet terug.

Resultaat was dat ik de tv heb teruggebracht en bij een andere winkel de tv die groter was heb gekocht. daarbij was hij daar ook nog eens 400 euro goedkoper als bij plasmadiscounter. Helaas voor plasmadiscounter zijn ze wel een klant kwijt omdat ze vasthouden aan regeltjes.

Lees heel goed alle voorwaarden op de site voordat je wat koopt.

Create2Fit Naarden 11-02-2013

Geachte heer / mevrouw,

Als u een aankoop online doet, dan heeft u niet de mogelijkheid om het product te bekijken of om vragen te stellen aan een verkoper, wat wel het geval is als u uw aankoop doet in de showroom.
Wanneer u een aankoop online doet, dan is dat officieel een ‘koop op afstand’. U heeft daarom recht op een zichttermijn van 7 dagen. Vanwege het feit dat wij zijn aangesloten bij het Thuiswinkel waarborg heeft u zelfs recht op 14 dagen zichttermijn. Dit houdt in dat wanneer het product bij u is afgeleverd, u 14 dagen de tijd heeft om het product te bekijken, zoals u dat ook in de showroom zou kunnen doen.

Wanneer u een aankoop doet in onze showroom, dan heeft u dit recht niet. Zodra u een product in de showroom heeft aangeschaft, blijft het uw eigendom. Wij hebben hier echter wel een regeling voor. Als de verpakking niet geopend is geweest, dan kan het product binnen 14 dagen retour gebracht worden en krijgt u het volledige aankoopbedrag terug. Mocht de verpakking toch geopend zijn geweest, dan kan het product ook binnen 14 dagen retour gebracht worden, alleen krijgt u dan 90% van het aankoopbedrag terug. Als de verpakking open is geweest dan kunnen wij het product helaas niet meer als nieuw verkopen, vandaar deze regeling.

Onze excuses dat deze regeling niet vermeldt is door de verkoper. Wij hadden hier wel iets duidelijker in kunnen zijn, daarom willen wij u graag een tegemoetkoming aanbieden. Hiervoor zullen wij u persoonlijk gaan benaderen.

Judith20 05-02-2013

Goede service , fijne uitleg op site door middel van het filmpje.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Zal jullie zeker bij andere aanraden. En als ik weer iets nodig heb kom ik zeker terug.

nanko55 05-02-2013

's Avonds rond 19:30 besteld, de volgende dag rond 16:00 geleverd!
Prima service niets op aan te merken.

jago 04-02-2013

plasma-discounter is een erg goede zaak...internet prijzen maar een showroom waar je de producten kan afhalen en advies/vergelijken.

Adrie en Martha 04-02-2013

Op de site is voldoende info, vooral de filmpjes waarin Tom het een en ander uitlegt zijn helder. In de winkel zij we goed en duidelijk geholpen. De verkoper nam de tijd om ons de verschillende mogelijkheden en modellen te tonen, ondanks dat het vrij druk was. (iedereen had net zijn dertiende maand ontvangen..)We zijn erg blij met onze nieuwe TV en aftersales hebben we nog niet nodig gehad.

Konny 02-02-2013

supersnelle levering!
Besteld vrijdagavond, afgeleverd zaterdagmiddag dus binnen 24 uur, ik was verbaasd over de snelle levering

rhon vande velde 02-02-2013

Snelle en keurige levering, echter één van de apparaten was een niet besteld model. Met geen mogelijkheid de klantenservice kunnen bewegen om deze om te ruilen. Dan weer geen reactie op mailtjes, dan weer werd er beweerd dat ik niet gemaild had en toen er eindelijk een omruilvoorstel kwam ging ook deze afspraak de mist in. Jammer.

Create2Fit Naarden 04-02-2013

Geachte heer / mevrouw,

Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden voor de verkeerde levering.

Het is uiterst vreemd dat uw e-mails niet zijn doorgekomen bij ons. Wij zijn bang dat dit de ruis was geweest in onze communicatie. Dit neemt niet weg dat het een slordige afhandeling is van onze kant, onze excuses hiervoor.
Wij willen dit z.s.m. voor u gaan oplossen, dus zullen wij u zo telefonisch proberen te benaderen om duidelijke afspraken te maken. Voor het ongemak zullen wij u ook een aanbieding gaan doen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en u hoort z.s.m. van ons.

Atissius_61 01-02-2013

Heb al vaker besteld bij plasmadiscounter, en tot nu toe niet teleurgesteld
Alles klopt gewoon van bestelling tot bezorging zo hoort het !!!!!

Dikke tien

johndi63 31-01-2013

Op basis van eerdere bestellingen bij Plasma Discounter weer bij deze winkel mijn product gekocht. Betrouwbaar, juiste en volledige informatie op de web-site. Ook e-mail vraag binnen twee uur beantwoord. Aflevering bijzonder zorgvuldig en volledig gedaan. Zowel verpakking als producten waren onbeschadigd. Kortom een hele positieve motivatie aan Plasma Discounter.

H.P.Deeleman 31-01-2013

Deze webwinkel is top!!!
Bestelling 's avonds besteld,de volgende dag bezorgd.
Goede email communicatie,via track&trace bestelling goed te volgen.De prijs/kwaliteit is goed.Het product was bij deze winkel
het laagst.Helaas vond ik de Panasonic als toestel tegenvallen t.o.v.mijn Samsung en heb toen gebeld om gebruik te maken van
de "14 dagen op zicht"formule.Na telefonisch contact werd de volgende dag het product opgehaald.Het geld kreeg ik zonder problemen teruggestort,hierover werd ik op de hoogte gehouden via email.Deze webwinkel is zeer aan te bevelen.

HelenaDNL 30-01-2013

Op zondag online een tv besteld, op dinsdag afgeleverd. En dat voor de beste prijs, scheelde honderden euro's met de duurste aanbieder.
Hun website is snel en overzichtelijk, bestellen was zo gebeurd. Bereikbaarheid en after sales is niet van toepassing en hoop ik ook niet nodig te hebben.

Willem1185 29-01-2013

Verzorgde website. Scherp geprijsd. Het bij elk artikel getoonde infofilmpje heb ik als erg prettig ervaren. Zelf toestel opgehaald. Prima service. Verkopers met verstand van zaken. Kortom erg tevreden.

EK2013 29-01-2013

Duidelijke website met goede info. Prima levering door plasma-discounter en voor een zeer goede prijs. De aflevering werd ook prima verzorgd en keurig op tijd.

Dhr Martijn 29-01-2013

Super snelle service , voor 8 uur besteld morgen in huis ! Zeker sneller en beter dan andere leveranciers ! Top

okko1938 28-01-2013

tv samsungue40eh6030 vrijdag middag gekocht,zaterdag om half drie afgeleverd.
Alle waar naar zijn geld.
maar met deze tv ben ik heel blij,geweldig beeld en eenvoudig te instaleren

PieterMary 25-01-2013

Al diverse tv s gekocht bij deze winkel . Eerst lekker alles uitzoeken op internet dan even naar Naarden om de tv op te halen super. Personeel is vriendelijk en behulpzaam . Ik raad deze winkel iedereen aan .