Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 359 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Willem 05-10-2017 Via de website gekocht

Top service zoals je bijna niet meer gewend bent.

Super snelle reactie van de klantenservice op e-mail vragen over een product, wat vertrouwen geeft om tot aankoop over te gaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

simone 05-10-2017 Via de website gekocht

prima afgehandeld

Ik heb makkelijk op de site kunnen vinden wat ik wilde bestellen. De prijs was prima en de informatie ook duidelijk. Kreeg netjes een bevestiging en reactie van de klantenservice op een wijziging. Het pakket werd keurig thuis bezorgd.

Chris55 04-10-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Super zo snel en goed de spullen geleverd worden. Al meerdere keren bij hun besteld en iedere keer fantastische geholpen. Ook bij kleine problemen prima service!
Echt een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

rita 04-10-2017 Via de website gekocht

prima geregeld

zeer scherpe prijs (dankzij de korting wat ik had was de tv veeeel goedkoper dan bij andere winkels), de site is overzichtelijk en eenvoudig te zoeken. geweldige service.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank 04-10-2017 In de winkel gekocht
Bussum

Uitstekende service, precies het advies waar ik om vroeg!

Kort, duidelijk en uitstekend advies gekregen! Genoeg te kiezen uit perfect assortiment om aan alle eisen en wensen te te voldoen! Werd snel geholpen en het product (tv) werd voor mij in de auto geladen. Prijs concurrerend.

m_w 04-10-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Bestellen en leveren van producten gaat allemaal goed. Echter, op het moment dat er iets mis is met een tv, wordt de service zeer slecht. Het enige wat de (onvriendelijk) medewerkers van televisiewinkel.nl doen, is je doorverwijzen naar de fabrikant. Als verkoper nemen ze geen enkele verantwoordelijkheid. Ik zit nu al bijna 6 weken zonder werkende tv en er wordt geen enkele oplossing geboden. Zo "doen" zij niet een leentv's. Op klachten via de telefoon en mail wordt niet inhoudelijk gereageerd. Kortom, je tv is snel in huis, maar zodra er iets mis is heb je een probleem.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Create2Fit Naarden 05-10-2017

Geachte heer/mevrouw,

Erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met het contact wat u met ons heeft gehad. Wij willen daarom graag voor u kijken wat wij nog voor u kunnen betekenen. Kunt u ons uw ordernummer doorgeven of ons een mail sturen op klachten@create2fit.com?

Wij horen graag van u zodat wij tot een oplossing kunnen komen en hier een uitleg over kunnen geven.

Team Televisiewinkel.nl

Michel 04-10-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze en snel geleverd

Ruime keuze, scherpe prijzen en televisie werd snel geleverd. Bij telefonisch contact snel geholpen en vriendelijk te woord gestaan.

Mijn volgende aankoop zal ik hier weer doen.

henja 03-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden

handig dat ze op zondag open zijn!

Ik vind dat het personeel weet waar ze het over hebben, en goed advies geven!
De winkel is gezellig, als je even moet wachten tot t artikel wat je gekocht hebt gebracht wordt, kan je lekker een kopje koffie drinken.

Nathalja 03-10-2017 In de winkel gekocht

Als een kind zo blij!!

Ik was op zoek naar een 55inch smart tv en ben erg goed geadviseerddoor een van de medewerkers. Mijn twijfel of ik een demo zou aanschaffen werd door de proffesionele medewerker weggehaald, kreeg antwoorden op al mijn vragen en dat heeft ne over de streep getrokken. Toen we de gereserveerde tv op kwamen halen werden we ook keurig geholpen en weer een andere medewerker kwam de tv naar de auto brengen. Dit is niet mijn eerste aankoop bij jullie en ook zeker niet mijn laatste. Als een kind zo blij ben ik naar huis gegaan en nu hij in mijn huiskamer hangt ben ik een blije en tevreden klant. Tot de volgende aankoop zou ik zeggen. Groeten Nathalja

John Bellaart 03-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden

De koffie staat klaar. Perfecte ontvangst en service

De winkel en de producten zijn fantastisch. Vriendelijke verkopers(ster), scherpe prijzen. Ik beoordeel deze winkel met een 10

Gravinlia 03-10-2017 Via de website gekocht

Goede service.

Ik had een TV gekozen die aangeboden werd via de website. Na 2 dagen nog geen leveringsbericht gehad te hebben heb ik gebeld en toen bleek dat het gekozen (en reeds betaalde) toestel niet voorradig was. Ik ben heel goed geholpen door de medewerkster aan de telefoon en 1 dag later werd de nieuw gekozen televisie thuis bezorgd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Francien van Kemenade 02-10-2017 Via de website gekocht

Donderdagavond besteld en vrijdag om 8.45 uur al binnen. Top

Super aanbiedingen. Ik kan hier verder niet veel over te zeggen heb de tv pas sinds vrijdagmorgen. Maar inderdaad perfect beeld. Verder moeten we nog veel uitzoeken over de aps etc. Nog gebeld met de zaak over bluetooth en prima geholpen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 02-10-2017 In de winkel gekocht
Televisiewinkel.nl

Top winkel

Ruime keuze, op je gemak kunnen vergelijken en bij vragen is er altijd een verkoper met een andwoord
Tv word netjes naar je auto gebracht
Ik heb eerst via de website mij georiënteerd en daarna in de winkel en keuze gemaakt van de door mij geselecteerde tv,s met een goede en duidelijke info van de verkoper
Top winkel

Roy 02-10-2017 Via de website gekocht

Fijne communicatie, snelle levering

Al vaker items besteld. Dit keer was oog gevallen op een nieuwe televisie. Had daar nog wat aanvullende vragen over, dus even gebeld met de winkel. Goed en snel geholpen, duidelijke informatie gekregen. Bestelling televisie en bijbehorende betaling geheel vlekkeloos verlopen. Levering gelijk de volgende dag.

Michiel 02-10-2017 In de winkel gekocht

Top service!

Wat een fijne winkel. Geen opdringerige verkopers, personeel was er ook niet op uit om je het duurste te verkopen maar luisterde echt naar je wensen. Voor-én nadelen van producten werden benoemd en er werd goed meegedacht over alternatieven. Erg deskundig advies en tevens goede service. Goederen werden in de auto gelegd en aankoopbon direct per mail ontvangen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

John 02-10-2017 In de winkel gekocht

Perfect geholpen.

Zeer mooie winkel, voldoende parkeergelegenheid, Prima uitleg over de verschillende merken, waardoor je tot een aankoop overgaat die bij je situatie past. Na aanschaf worden de spullen ook nogeens in je auto gedaan. Perfecte service

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dedde Smid 02-10-2017 In de winkel gekocht
Televisiewinkel.nl in Naarden

Deskundig advies

Mooie winkel met vriendelijk deskundig personeel. Ze hebben goed aangegeven de verschillen tussen de merken en typen tv's.

De door ons gekozen tv was op voorraad, dus die kon gelijk mee naar huis. Deze werd zelfs in de auto gelegd voor ons. Top.

Als ik één minpunt mag noemen: het is nog niet mogelijk om op de tv's op hetzelfde moment exact hetzelfde beeld te laten zien. Hierdoor zou een vergelijk van de beeldkwaliteit nog gemakkelijker zijn. Maar ik begreep van de medewerker dat hier aan gewerkt wordt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans Le Febre 02-10-2017 In de winkel gekocht
Televisie winkel.nl

Matige service, wel na doorvragen goed advies.

Oeps mijn oude Samsung heeft na negen jaar trouwe dienst de geest gegeven als technicus zijnde de boel open geschroefd maar daar valt weinig aan te repareren.
Dus toch maar een nieuwe.
Na diverse grote winkels in de buurt bezocht te hebben wilde ik nog naar de televisie winkel in Naarden , dat viel tegen , slechts een mager aanbod viel daar te bekijken dus het vergelijken wat ik van plan was viel in duigen wel viel mijn oog op een schappelijk geprijsde Samsung tv die ik al eerder in andere winkels was tegen gekomen , ik besloot deze te kopen , het installeren was een makkie en ben tevreden over mijn aankoop.

Irma 02-10-2017 Via de website gekocht

Super snel

Ik had mijn nieuwe televisie vrijdags besteld bij Bol.com en zaterdag had ik hem inderdaad in huis, zoals beloofd. Geweldig! Alleen jammer dat er tegenwoordig geen handleiding meer geleverd wordt bij je TV. Gelukkig was die gemakkelijk te vinden op het internet, maar voor mensen die niet handig zijn met de pc...... ??

Bean 02-10-2017 Via de website gekocht

Goede prijs pret verhouding en snelle levering zoals beloofd

Goede webwinkel. Duidelijk overzicht van de producten en goede omschrijving. Doen wat wordt beloofd. Zending goed te volgen. Goede prijs voor weer jaren kijk plezier.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

familie wolf 02-10-2017 Via de website gekocht

perfecte webwinkel . goede service

televisiewinkel is echt een goede webshopwinkel. overzichtelijk en een betrouwbare en uitstekende service van de medewerkers.
betaalbare prijzen en uitstekende kwaliteit.
snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willem 01-10-2017 Via de website gekocht

In alles uitstekend!

Al een paar keer iets besteld en ook contact gehad met support voor info en dergelijke: beiden geweldig! Er werd zelfs een keer een foto gemaakt van een tv in de showroom omdat ik de kleur wilde zien en daarna werd de foto naar me toe gemaild. Hoe servicegericht wil je het hebben?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John van Zeeland 01-10-2017 In de winkel gekocht
Televisie.Nl Naarden

vakkundig advies

Eerst georiënteerd op de website en vervolgens in de shop om persoonlijk advies en uitleg.
De service was goed en duidelijk .

Martijn 01-10-2017 Via de website gekocht

Finlux 32 inch demo

Beste prijs, snelle en nette levering! Het zou een demo model zijn, maar is gewoon als nieuw! Zelfs de verpakking.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Barbara 01-10-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service.

Wij kiezen eigenlijk altijd voor deze winkel omdat je er prettig geholpen wordt,
Er wordt ook met je mee gedacht en diverse opties aangedragen zodst je de juiste eigen keus kan maken. Zoals we al in de winkel zeiden jullie zijn toppie.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Huizinga 01-10-2017 Via de website gekocht

bezorging te laat

De shop was niet bewust gekozen, maar door een bestelling via bol.com kwam ik daar op uit. De tv is mooi en heeft goed beeld, al is dit met digitenne niet geweldig (ligt dus niet aan de tv). De extra mogelijkheden, waarvoor deze tv was uitgekozen, waren erg moeilijk te installeren, hoofdzakelijk ook omdat de gebruiksaanwijzing erg summier is. Alleen erg jammer dat het een dag te laat werd bezorgd, want mijn zoon was speciaal gekomen om te helpen en moest daardoor een dag langer blijven.

Create2Fit Naarden 03-10-2017

Geachte heer/mevrouw,

Ten eerste onze welgemeende excuses dat u uw bestelling 1 dag te laat heeft ontvangen.

Wij hebben tussen 28-9 en 29-9 en technische storing gehad waar wij helaas later zijn achtergekomen waardoor de order niet op tijd is verwerkt.

Nogmaals onze excuses voor de vertraging en dat wij u niet op tijd hebben kunnen informeren.

Team Televisiewinkel.nl

Sander 01-10-2017 In de winkel gekocht
Televisiewinkel.nl Naarden

Super geholpen!

Na de vorige televisie ook hier gekocht te hebben. Nu uiteraard ook weer vanuit Brabant naar Naarden gereden. Vooraf 2 televisies laten reserveren waarvan ik er 1 gekocht heb na super uitleg. Omdat het flink regende de auto binnen neer mogen zetten om de tv droog in te laden.

Dimitri 30-09-2017 Via de website gekocht

Waar voor je geld en goede afhandeling.

Duidelijk weergegeven artikelen en eerlijk omschreven. Je krijgt wat je ziet.
Goede,duidelijke afhandeling en zeer vlot thuis.
TOP!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dienstverlenend 30-09-2017 Via de website gekocht

Dienstverlenend

Adviserend per mail ging meer dan dienstverlenend dus een plezierige ervaring. Ook de klantenservice reageerde na een vraag over de bestelling snel en correct.

Rolf 30-09-2017 Via de website gekocht

Zeer aan te bevelen

Snel en nette levering.
Goede en overzichtelijke site.
Mooie kwaliteits producten.
Ik kan deze site ten zeerste aanbevelen.

Johan 30-09-2017 In de winkel gekocht

Vakkundige service

Personeel is vakkundig en vriendelijk.
Goede prijs kwaliteitverhouding. Ruime keuze uit verschillende topmerken.

Groet johan

Thomas 30-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik ben bij deze winkel terechtgekomen via bol.com. De TV werd binnen de 2 werkdagen geleverd en werkt perfect. De kwaliteit van TV is precies zoals ze beschreven staat op de website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Navid 30-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service !

Ik denk dat deze winkel heel goedkoop is en ik heb van hen goede service gekregen!
Als je naar een leuke TV zoekt, dan moet je deze winkel kiezen!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Berendsen 30-09-2017 In de winkel gekocht

Fantastische informatie

B*** heeft ons fantastisch goed geadviseerd.
Uitleg erg goed en niet opdringerig
Tevreden naar huis met een geweldig produkt

H.m 30-09-2017 In de winkel gekocht

Goede service .kundig personeel

Goede service, personeel vriendelijk en verstand van dat , wat er verkocht word.prima prijs en aanbiedingen.

carolien 29-09-2017 Via de website gekocht

prima advies en snelle service

Via chat juiste artikel gevonden met link. Besteld en 24 uur later in huis. Zocht tv met geintegreerde dvd speler voor mijn 86 jarige vader.

Yvonne 29-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Helemaal blij, snelle levering, geweldig leuke aanbiedingen, mooie prijzen, de ene dag bestellen en de volgende dag al in huis. Helemaal blij.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik 29-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, scherpe prijs

Op de website duidelijk instructiefilmpje, in het Nederlands(ook wel is handig!). Prijs was scherp en levering snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Mark 29-09-2017 In de winkel gekocht
naarden

snelle service

goede shop, lekkere koffie die je wordt aangeboden ook al kom je voor en tv, vriendelijk personeel die weten waar ze het over hebben

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Han Vos 29-09-2017 In de winkel gekocht

UItstekende service

Wij hebben al eerder aankopen gedaan in Naarden, deze keer was onze wens een led tv dus weer naar de winkel van Tom ( Tom's feestje). Na een uitvoerige uitleg Moest ik even wachten op mijn vrouw die van haar werk kwam, toen zij er was spijkers met koppen geslagen bij een andere verkoper die de zelfde uitleg over onze keus gaf,dus perfect gedaan,afgerekend en de tv werd netjes naar onze auto gebracht.

Paul 29-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Website bood kans op inruil oude TV bij aanschaf nieuw exemplaar (LG 55E6V). Helaas was TV te oud en was bod laag (Panasonic TX P50G20). Gelukkig was bod ook geldig ZONDER inruil. Geen moment geaarzeld en nieuwe TV besteld en oude TV via Marktplaats verkocht. Nieuwe TV 24 uur na bestelling geleverd, een mooie snelle service.
Beeld en geluid nieuwe LG zijn geweldig.

Mike 28-09-2017 Via de website gekocht

Snel en gemalkelijk

Makkelijk en overzichtelijk. Veel info over de producten en super snelle levering. 2de keer nu. Blij mee!

Alex Hellemons 28-09-2017 Via de website gekocht

Super service en snelle levering!

Ik koop hier al mijn tv artikelen omdat ik deze winkel geweldig vind! Prijs kwaliteit en service zijn optimaal!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jasper 28-09-2017 In de winkel gekocht

Top winkel met voorraad

Online bestellen of in de winkel ophalen, geen punt. Alles duidelijk en overzichtelijk. Ook nog eens goede prijzen en service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

dyanakok@hotmail.com 28-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle perfecte bezorging

Gekocht via bol.com.
De tv die ik zocht was hier het goedkoopst.
Was er al de volgende dag. Prima rv voor slaapkamrt

Boy Mink 27-09-2017 Via de website gekocht

goede service

site is goed overzichtelijk en voor de betaling wordt heel duidelijk gemaakt hoe het zit met de levering
(mijn sound bar kwam uit een andere filiaal waardoor het een dag later kwam).
Ik ben zeer tevreden met deze winkel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

michael 27-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering en goede service

Tijdens de betaling ging er het een en ander fout met de betaling (bij de bank). Via email contact werd ik direct geholpen en kreeg ik een nieuwe betalingslink doorgestuurd en alles was daarna in no-tme geregeld en de levering vond plaats zoals afgesproken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Luhen 27-09-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Via Bol.Com heb ik deze Gazelle handvatten besteld, direct een mail ontvangen van Televisiewinkel. Zou binnen enkele dagen geleverd worden. Echter de volgende dag al geleverd.
Artikel was ook helemaal volgens de bestelling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Duco Abspoel 27-09-2017 In de winkel gekocht

Altijd goed.

Overzichtelijke winkel en door prettige, kundige medewerker geholpen. De producten die ik heb gekocht voldoen altijd aan de verwachtingen en heeft tot op heden nog nooit wat aan gemankeerd.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dennis 27-09-2017 Via de website gekocht

Met bijna voor alles een filmpje met uitleg!

Ik was naar een specifiek toestel op zoek. Op het moment dat ik zocht kwam ik al snel op een YouTube video na het kijken kwam ik op de website terecht en was deze op datzelfde moment in de aanbieding.
Een mooi moment om hem meteen te bestellen!
Ik kon op de website makkelijk de exacte datum kiezen. Ik was nl een paar dagen niet thuis. Ideaal! 4 dagen later stond mijn nieuwe tv voor de deur... Met een bezorger erbij natuurlijk, welke gelukkig weer verder is gegaan. Mijn nieuwe LG ga ik vandaag even op mijn gemak instellen 😎

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -