Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Fam. van Amersfoort 06-02-2013

Prima zaak, goede service!
Mooie website en goede prijs.
Een echte aanrader.
We zijn er al vaker geweest en komen beslist ook weer
terug.

familie H 06-02-2013

Goed een keuze kunnen maken met wat je wenst en wat ze te bieden hebben.
Snel bezorgd en in picobello staat.
Een tweede super ervaring bij plasma discounter

Elisabeth Visser 06-02-2013

Eerste maal daar 2 T,V,'s gekocht. Bijzonder aardige verkoper die niets te veel was (Dennis) Was werkelijk verrast door de enorme keuze en de lage prijzen.
Volgende keer ? Weer naar dit bedrijf !

Dalo99 06-02-2013

Na het bestellen van een muurbeugel van een plakmerk, toch maar een fatsoenlijke besteld, deze opgehangen en 50" 37 kg plasma tv aangehangen.
ondanks dat op de site (en ook die van vogels) staat dat hij tot 80" en 60 KG kan,
staat er op de doos 50" en 45 KG. Na contact met Plasma discounter en Vogels zelf blijken de specificaties bijgewerkt te zijn en betrof het een oude doos maar het product erin wel met de nieuwe specificaties.

Bosch uit Amsterdam 06-02-2013

Lage prijs, meteen afhalen tot 21:00 uur, goed personeel en gekochte product functioneert prima. Meteen geabboneerd op de nieuwsbrief.

Team24 06-02-2013

Wij bestellen hier regelmatig. Website is overzichtelijk en helder. Vind het bezwaarlijk dat er € 0.80 per minuut gevraagd wordt om de servicedesk te bereiken, terwijl de gratis livechat al tijden buiten gebruik is. Levering zijn stipt. Van de aftersales hebben we nog geen gebruik hoeven te maken.

Benny Huysmans 06-02-2013

Een goede voorlichting via de wedsite en betrouwbaar zeer goede en snelle levering Helemaal prima.een aanrader voor iemand dit een TV zoekt

tesmar50 06-02-2013

alles ging goed het bestellen en het afleveren en de after sales .
en de logitech harmeny touch bevalt goed dus.
tevreden klant .

Willem v. H. 06-02-2013

Goede kennis van de producten en snelle service.
leveringen van de producten gaan goed en snel.
2 tv's gekocht zonder problemen

p van der leden 06-02-2013

Prima zaak
De mensen hebben verstand van zaken en hun after sales
is perfect.
Goed te bereiken en openings tijden zijn ideaal

amsri 06-02-2013

Scherp geprijsde artikelen. Zeer tevreden over de levering, de volgende dag al had ik de TV in bezit.

b kok1 06-02-2013

Mijn beoordeling is een 9.5.Daar ik met mijn aankoop van de TV en muziek centrum zeer hulpvaardig en bijzonder vriendelijk ben geholpen,en niet te vergeten,met de nodige kennis

Ce78 06-02-2013

Gewoon goed. Je krijgt snel en goed wat je hebt besteld. Dat vind ik goede service. En de tv is ook goed.

Jan Huisman 06-02-2013

we zijn prima geholpen en zijn zeer tevreden met ons gekochte televisie toestel en zullen als we weer wat nodig hebben zeker informatie bij Plasma-discounter inwinnen

onsmam52 06-02-2013

Zeer gunstige prijs en erg snelle levering. Het product voldoet aan de beschrijving en is goed beschermd verpakt opgestuurd.

Fam. uit Zoetermeer 06-02-2013

Wij wilde een tv welk aan aantal eisen moest voldoen. Ik heb toen gemaild met Plasma-discounter & alle vragen zijn snel en naar tevredenheid beantwoord.
Uiteindelijk besloten om de winkel in Naarden te gaan en ook daar werden we heel goed geholpen door de verkoper en is de keus gevallen op de samsung 8000 serie. Wij hebben de tv een aantal dagen & zijn zeer tevreden! Er zijn best veel mogelijkheden en daar moeten we wel even voor gaan zitten, maar dat komt vast goed!

Hans Bussum 06-02-2013

Uitstekende winkel waar ik al jaren met veel plezier de meeste electronica die ik bezit aangekocht heb.. Prijstechnisch zeer scherp, uitstekend bereikbaar, geen 'lokkertjes', maar aanbiedingen zijn ook echt voldoende aanwezig, prettige en snelle bediening.. Een echte aanrader !!

W de Bode 06-02-2013

alles gewoon perfect verlopen.
de site was duidelijk, ik wist welke muurbeugel het moest worden. Dus zaterdag besteld, en inderdaad zoal verwacht dinsdag in huis.

Marieke092 06-02-2013

Super goede uitleg bij de verschillende producten en mogelijkheden, daarnaast was de levering ook perfect!

gdev44 06-02-2013

beperkte informatie en uitleg in de winkel niet erg klantvriendelijk waarbij de vraag naar produkt waar ik oog voor had niet in de winkel stond uitgestald. medewerker deed het af met de woorden"wij kunnen niet alles uitstallen"

19Ron58 06-02-2013

Deze TV is mijn tweede aankoop bij Plasma-Discounter. De vorige aankoop ging defect maar is op redelijk snelle wijze gerepareerd.
Buiten het feit dat mijn nieuwe aankoop een fantastische TV is zijn mijn ervaringen met Plasma-Discounter goed ondanks de berichten die vaak negatiever zijn.

Dick geldorp 06-02-2013

Snel afhandeling van de bestelling, prettige website om te surfen.
Had reeds ervaring met bezoek aan de winkel en ook daar een vlotte bediening.

t mulder 06-02-2013

levering perfekt
mooie tv
nadeel; geleverd met ophang beugel vogels aan muur maar scard kabel past dan niet moet je apart een ci module kopen kosten 50 euro dit werd niet vermeld.

Arthur van der Leest 06-02-2013

Top service, ik had gereserveerd en binnen 10 seconden een sms dat de tv klaar stond.
Ook in de winkel uiterst vriendelijk en met professionele insteek geholpen!
Dus een dikke 10 voor deze winkel/webshop.

Norbert Sijtsma 06-02-2013

6,5
pakket bleek bij binnenkomst een oud actie pakket te zijn. Ik vond het daarom niet compleet. Concurrentie bood het wel volledig aan. Op de vegelijkingssite alleen naar prijs gekeken. Daarom niet in de gaten gehad dat dit pakket net iets anders was als van de concurrentie. Hierover gebeld gehad. In principe hadden ze gelijk, maar ik voel me toch een beetje genaaid!

andre kuipers 06-02-2013

ik heb een intro gezien van dit bedrijf dat mij wel aansprak plus de levering naar de klant is goed .de bereikbaarheid is voor iedereen verschillend gezien waar je woont. al met al kies voor een acht

Philo55 06-02-2013

Het is ons erg goed bevallen. Keurige snelle levering.
We bestelde 's avonds laat, dus de volgende dag ging niet meer lukken, de dag daarna hadden onze set in huis

Erik Eykens 05-02-2013

Super toestel, afgehaald in de winkel (vriendelijk en snel geholpen)
snelle en correcte informatie van website/telefoon
Mooi prijs
kortom: voor herhaling vatbaar!

Damien Smeding 05-02-2013

Ik ben ontzettend tevreden met mijn nieuwe tv! De service die ik echter heb gekregen bij Plasma-Discounter is ongelooflijk goed ik had deze tv gereserveerd en kreeg meteen een mail. Ik vond ook het filmpje ontzettend leuk bij de advertentie van de tv! Samengevat koop al je electronica bij Plasma-Discounter! Hartelijk bedankt!

Ed422 05-02-2013

vond de hulp aan de counter slecht. Dus sales niet goed. Verkoper keek me niet aan en stond naar het scherm te kijken. Toen ik een vraag stelde of ik het artikel in de showroom kon zien, was zijn antwoord kortaf "nee" en keek hij over mijn schouder naar de volgende klant. De hulp om de tv naar de auto te krijgen was prima (aftersales).

TesZev 05-02-2013

Super snelle levering en heldere communicatie.
Net bedrijf, goed gevoel over.
Zeker een aanrader om het via deze website te bestellen.

Henk196404 05-02-2013

Strakke prijs, snelle levering van TV en Ziggo card.
De Ziggo ontvanger was niet helaas niet concurerend geprijst, dus die hebben we bij een ander bedrijf gekocht.
De TV voldoet prima en het beeld is perfect!

De tv en de leverancier allebei een aanrader!

Hans van Bog. 05-02-2013

Uitermate heldere communicatie op website over product en over leveringsvoorwaarden. Open en plezierig van toonzetting. Helder ook. Product besteld en opgehaald. ( niet de Sonos Player)en kom er thuis achter dat dit product nogal teleurstellend is. Geen aangenaam geluid. Na 5 dagen twijfel terug naar Naarden en gevraagd of ik mag omruilen voor de Sonos Player (met bijbetaling) Bijzonder verrast: product is open geweest, heeft aangestaan en is dus gebruikt geweest. Geen punt. Omgeruild, zeer gelukkige Sonos bezitter maar zeker ook buitengewoon tevreden klant.

jaco6666 05-02-2013

Ruime keuze op de website. Veel informatie (zowel tekst als film). Gunstige prijzen, maar niet de goedkoopste. De bestelling via de website stond keurig klaar op de afgesproken ophaaldag.

carpediem 2013 05-02-2013

Goede en vlotte ontvangst bij het ophalen van de audioset.
Wordt keurig in de uto gezet.
Winkel zag er erg professioneel uit.

martijn373 05-02-2013

Het bestellen en leveren ging snel vlekkeloos en tegen de laagste prijs!
Goede duidelijke website met actuele voorraadweergave en alle gangbare betaalopties. Ik zou zo weer bij ze bestellen bij een volgende TV (of andere electronica) :)

Marlous386 05-02-2013

Savonds besteld en de volgende dag al in huis. Tv was toch niet wat we zochten (te dik voor aan de wand)en na een telefoontje (savonds) werd de tv de volgende dag opgehaald en de nieuwe (plattere tv) bezorgd.
Superservice!

Broekx 05-02-2013

Betreffende een ander product, namelijk Samsung Blu-ray speler, verkeerde info op de website met vervolgens geen genoegelijk antwoord.

Peter 97 05-02-2013

Bestelling zeer vlot verlopen, levering één of twee dagen na betaling, dit in België. Reeds 2 de bestelling, en indien ik nog een tv nodig heb, twijfel ik er niet aan deze hier terug te bestellen indien de prijs meevalt.
Aanrader

912 05-02-2013

Prettig en deskundig geholpen in de winkel. TV werd verkocht met een refund-actie van Samsung. Daarover werd echter tijdens het verkoopgesprek geen enkele uitleg gegeven en na enkele dagen ben ik zelf "aan de bel gaan trekken". Perfecte snelle en adequate reactie van de after sales helpdesk van Plasma-discounter. Jammer dat ik tot op dit moment helemaal nog niets gehoord of gezien heb van Samsung. Ik ga er van uit dat dit binnen enkele weken geregeld is......zo niet, dan schakel ik weer met de helpdesk. De tv doet het perfect en daarmee ben ik erg tevreden.

Piet van duijn 05-02-2013

na enige aarzeling ,kwam ik in de winkel en keek mijn ogen uit
wat ik als plezierig ervaarde was de deskundigheid en het aller belangrijkste,vond ik de aandacht van de verkopers, die de tijd namen om je te woord te staan
mijn komplimenten daarover
maak je weinig mee,en met de aankoop zeer tevreden. gr.

jos van Danix 05-02-2013

snelle levering van de televisie, apparaat werkt uitstekend en voldet precies aan de genoemde specificaties, prettige afhandeling van het papierwerk vanwege zakelijke levering

bmax16 05-02-2013

goede duidelijke site, met goede uitleg van prodkt. ook instorductie filmpje was ok. Kortom prima !!

Herman Kramer 05-02-2013

zeer tevreden, goed produkt snelle levering,
duidelijke uitleg, overzichtelijke site.

Heb alleen gehoord dat de dvd speler in de ledtv gauw warm wordt en dat dit slecht is voor de tv...

huub1962 05-02-2013

Top !!!
Zoek alleen een dagdeel uit waarbij je zeker weet , dat het rustig is !!! Goed en vriendelijk personeel !

jos250166 05-02-2013

niets op aan te merken. goede firma ook aftersales. 1x tv retour gezonden binnen 14 dagen en zonder vragen geld retour.
Enige kleine minpunt na retourzending (model voldeet niet aan mijn verwachting)3 weken op geld moeten wachten, maar dat is te begrijpen kun je incalculeren

Maranda16 05-02-2013

Heel erg tevreden met de Philips 40PFL5507 kwaliteit en prijs enorm goed. Wijze van bestelling en levering helemaal goed. Ook zijn wij nog een kijkje in de showroom gaan nemen omdat we nog een extra kabeltje nodig hadden, wat een goede bereikbaarheid en goede service. Geen opdringerig verkoop houding ! gewoon de mogelijkheid om hetgeen je echt wil weten goed beantwoord te krijgen. Onze ervaring is heel positief en zullen zeker meer gebruik maken van Plasma-discounter.

gpi 05-02-2013

precies wat je van een internetsho pverwacht: genoeg keus, scherpe prijs, vlotte levering, geen gedoe. Geen enkel probleem gehad dus aftersales niet nodig gehad.

Carlo Hamelink 05-02-2013

Echt goed vrijdagmiddag besteld zaterdagmorgen in huis. Prijs was echt goed, geen 1 winkel die goedkoper was.

ECGO 05-02-2013

Goede produktomschrijving op de site (doorgekoppeld) en duidelijk of een product aanwezig is. In de winkel ruime keuze uit diverse vergelijkbare modellen en de verschillende afmetingen. Daarbij ook nog een redelijk goed advies (ze weten waar ze het over hebben)en een snelle afhandeling.
Ik heb er nog nooit een probleem hoeven neerleggen.