Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

DBG 12-02-2013

Plasmadiscounter is een top bedrijf, altijd een keurige snelle levering en als er iets aan de hand is met je producten worden deze altijd netjes gerepareerd. Een aanrader voor iedereen!

belcanto1 12-02-2013

Heb nog even gebeld voor precieze aansluiting en kreeg perfecte begeleiding via de telefoon. Tv voldoet goed.Fijne service ,ik zal de volgende keer hier weer kopen.

The Autosport Company bv 12-02-2013

Het afgelopen jaar een 8 tal tv's gekocht voor het bedrijf alles correct geleverd. Leveringen werden snel uitgevoerd en je kan de bestelling goed volgen.
Alles was goed verpakt.

peter7006 12-02-2013

Alles top. Om 20:05 besteld en de volgende dag om 10 u in huis. Prima product. Snelle service. Ga zo door.

pamker 12-02-2013

Prettige video uitleg op de website van het product.
Correcte communicatie en leverafspraken. gemakkelijk zaken mee te doen.

J. van Dulken 12-02-2013

Plasma Discounter een prima Zaak. `s avonds voor 20:00u besteld volgende dag 12:30u bezorgd. Precies zoals internet shoppen is bedoeld.

peetje2907 11-02-2013

Duidelijke site, erg goede en behulpzame service. Goede producten, ruime keuze en zeker voor herhaling vatbaar!

achterveld 11-02-2013

TV was niet op voorraad en de volgende dag kreeg ik al een telefoontje dat hij er was.Supper snel!!!
Ook de TV werd voor mij netjes naar mijn auto gebracht en er in gezet.SUPER!!! Wat een service!!!!

Olivari 11-02-2013

Rekening houdend met de ruimte in de kamer en de kijkafstand ben ik uitgebreid op zoek gegaan naar 42 inch toestellen met "value for money".
Met behulp van Kieskeurig "beste led tv's" en "led tv's vergelijken" alsmede andere informatie heb ik mijn oog laten vallen de LG42LM669S of de LG42LM670S. Vanwege het design ging mijn voorkeur uit naar het eerste toestel, maar ik wilde deze wel eerst zien om de knoop definitief door te hakken.
Bij Plasma-discounter.nl ben ik terecht gekomen, omdat zij over een showroom beschikken, waar je alles kunt bekijken en aanvullende informatie kunt krijgen.
De LG42LM669S was voor alle zekerheid zonder enige verplichting gereserveerd.
Nadat mijn vrouw en ik overtuigd waren van de juiste keuze, hebben wij de TV gekocht en mee naar huis genomen.
Wij zijn zeer tevreden over het toestel en de klantgerichtheid van Plasma-discounter.nl.

Clint westwood 11-02-2013

Top winkel (website).

Had verkeert snoertje erbij gekocht ,
kon ik zonder problemen terug geven en geld terug

Helemaal goed.

Jan Visch 11-02-2013

Al meerdere spullen aangeschaft,alleen maar positief.TV omruilen omdat je vergist heb in de ince maat,naar een paar dagen geen probleem.

Frankyboy0007 11-02-2013

website : goede opzoekingsmogelijkheden
Bestelling en levering : zeer vlot / prijzen zijn heel concurrentieel

Bart Halelujabrothers 11-02-2013

Ben erg tevreden over de Plasma DIscounter als bedrijf. Al twee keer wat besteld en opgehaald. Haast gegarandeerd de laagste prijs en prima spul, hoewel ik niet tevreden ben over het geluid van de Home Cinema Set. Dat viel wel erg tegen, maar met mijn oude satelliet speakers nu toch een goed geluid.

schilderij 10-02-2013

Geweldige service.
Supersnelle ontvangst van product, 1 dag later.
Kortom voor herhaling vatbaar.
Mijn advies is dat deze winkel absoluut goed is.

lange ton 10-02-2013

ik heb op website gekeken en gekozen
maar ben naar de winkel gegaan in naarden en ben zeer goed geholpen
ben weg gegaan met een nieuwere versie tv
ben zeer te vreden over de bediening in de winkel toch wel beter dan op de website

nombre7 10-02-2013

ik ben ontzettend blij met uw service en snelle levertijd ,werkt perfect in 10 minuten geinstaleerd prachtige kleuren .Handbegeleiding makkelijk te begrijpen in duidelijke stappen in te programeren,

Dick & Yvonne 10-02-2013

Jammer dat de service uitleg via tel.,mail
niet lukte
Het was heel simpel . maar je moet het wel weten
Een beter voorlichting zou prettig geweest zijn
Alleen afgeven ??
Groeten Fam. van der Panne

Kat & muis 10-02-2013

Heb gevraagd naar een goede handleiding heeft men niet.
Ik moet andern vragen mij te helpen kan n.l. mijn Foto's via USB stick en ook mijn DvD's afspelen. Weet niet hoe het moet. Ben ruim 87 jr. zonder gebruiksaanwijzing kom ik er niet uit.
Bij geleverde boekjes gaan alleen over aansluiting verder nikets. Heb geprobeerd via Internet. maar gaat niet. Soijt dat ik mijn vertrouwde oude Sony heb weggeven. dat was een fluitje van een cent om er mee om te gaan!

Firefigter 10-02-2013

Heb de tv zelf in Naarden opgehaald. Telefonisch besteld en bij aankomst stond hij al klaar. Goede service en je wordt vriendelijk geholpen. Het is gewoon top.

Roosloot 10-02-2013

Betrouwbare leverancier voor garantie en bereikbaarheid
Ook voor het oplossen van garantie problemen

mrajo 09-02-2013

prima service we hadden een pruductiefout in het apparaat en konden hem omruilen,echter bleek het in al de modellen dus na twee keer ruilen kregen we andere tv en deze is prima.dus directe oplossing daar houden wij van

T. van Ravenhorst 09-02-2013

Goede uitleg van de producten en vriendelijke verkopers die zich niet opdringen.
Ik zal uw zaak zeker aan vrienden aanraden en zelf zeker terugkomen als ik weer een product wat jullie verkopen.

r.meekels 09-02-2013

goede informatie betreffende levering.
En een correcte aflevering van de led-tv.
Makkelijk bestellingen plaatsen

de jong44 09-02-2013

Bestelling en aflevering was goed.
Tot nu toe geen problemen.Kan dus geen goede beoordeling geven. We zullen zien, wanneer er problemen met het produkt zijn. (hopelijk nooit)
Fam. heeft vaker bij jullie besteld.

Hborger 09-02-2013

Winkel personeel is niet voldoende deskundig
De aangeboden prijzen zijn zeer concurrerend
Er is voldoende aanbod ook in de winkel
Extra gekochte toebehoren zijn erg duur dus elders kopen

Ferdinandde2de 08-02-2013

Als je weet wat je zoekt een prima discounter met één van de laagste prijzen..! Heb ik ook sneeuwkettingen via internet bij gekocht, prima geregeld.!

Fritzku 08-02-2013

Online opgezocht en een link naar deze winkel gekregen. Ze hadden de beste prijs voor deze bril.
Een goed product voor een scherpe prijs en snel geleverd wat willen we nog meer...

N.J. van Brug 08-02-2013

Prima service. Na te hebben gebeld kon de laatst beschikbare gereserveerd worden. Zowel afhalen als laten brengen was mogelijk.

Ursula23 08-02-2013

uitstekende dienst en voortreffelijke snelle aflevering en binnen de tijd zoals aangegeven. Hier kan een voorbeeld aan genomen worden.

skani 08-02-2013

Ik zocht een specifieke TV, per direct omdat de oude was ingestort, en niet te duur. Bij jullie ben ik snel geslaagd met een showroommodel. Toen het instellen niet lukte, kostte het even moeite om dat telefonisch op te lossen, maar uiteindelijk slaagde dat wel.

Hartelijk dank.

betini 08-02-2013

De levering van de TV was erg snel, scheelde een 2 uurtje t.o.v. de tijd die pakketservice had aangegeven.
Toestel is perfect, het enige dat ik niet goed had begrepen dat is dat je voor een draadloos internet connectie een Samsung Dongel moet kopen, en ook voor skype zou je een Samsung webcam moeten kopen! Dit was voor mij niet helemaal duidelijk. Maar wel zeer goed beeld en ook geluid. Levering was perfect, binnen 24 uur heb je je bestelling binnen !
Ga zo door.

toflval 08-02-2013

Wij zijn zeer tevreden met de aankoop van de Samsung UE32ES6800, zeer scherp beeld, vele mogelijkheden. De afwikkeling van de bestelling bij Plasma Discount ging zeer snel en precies. Nadat Post.Nl een week te laat was met bezorgen,kregen wij als tegemoetkoming van Plasma Discount zelfs de verzendkosten vergoed. Over Plasma Discount niets dan lof. Inmiddels heeft mijn dochter ook maar een nieuwe TV gekocht en is ook zeer tevreden.

J.B.Crol 08-02-2013

Voordelig online bestelt en zelf opgehaald, langs A1 is ideaal te bereiken met auto. Televisie is super en voordelig bij zelf ophalen.

Pokketok 07-02-2013

Fantastische webwinkel. Zeer goed advies en perfecte aflevering. Erg goed geholpen door klantenservices. Ook de gemaakte afspraken werden goed nagekomen.

Yousseff 07-02-2013

Duidlijke communicatie en ontzettend snel bezorgd!
Beste prijs voor dit type product vergeleken met alle andere internetaanbieders. Reeds eerder een tv besteld en na de goede ervaringen van toen heb ik besloten ditmaal weer bij plasma-discounter bestellen.

MiKoMiKo 07-02-2013

Website: duidelijk en goed verzorgd.

Bereikbaarheid: via internet prima (indien product tijdelijk niet voorradig, volgt een mail indien product weer beschikbaar is). Fysieke bereikbaarheid goed (want ± 4 km van mijn woning.

Bestelling en Levering: toen product voorradig was dit opgehaald. Snelle afhandeling ( < 10 min.)

Vogel1970 07-02-2013

Website is netjes. Alleen de keuze is soms beperkt.
Als je echt op zoek bent naar een artikel (met artikelnummer) kun je het vinden. Ga je echter er naar opzoek heb ik het gevoel dat er niet een gehele lijst wordt weergegeven.

Aanvulling:
Website:
Het is een zeer duidelijk website. Alle gegevens zijn zeer duidelijk ook als het een aanbieding is, wanneer je geen verzendkosten hoeft te betalen of (indien van toepassing) waarom een product in de aanbieding is (bijvoorbeel in de koopjeskelder staat)

Echter als je een product zoekt, maar geen specifiek product (dus naam en/of productnummer), is het zeer lastig zoeken. Ik kreeg het idee dat toen ik een product nogmaals wilde zoeken ik het niet zo snel meer kon vinden. Naam en productnummer had ik niet bij de hand), maar wist wel om wat voor een soort product het ging.

Bereikbaarheid:
Weinig tot geen ervaring mee. Alles via het web besteld. En dat ging goed en duidelijk procedure.

Bestelling en levering:
Snel een melding wanneer het geleverd zou worden incl. de code van en maatschappij om het pakket te volgen. Keurig volgens de levertijd op de website geleverd.

After sales:
Geen ervaring mee.

V Lopes dos Santos 07-02-2013

De televisie heb ik inmiddels teruggestuurd. De muurbeugel die ik in een pakket samen met de tv heb besteld paste niet op de tv. In die zin, hij overlapte de aansluitingen aan de achterkant.
Verder ben ik wel tevreden over de beugel en jullie service rondom de bestelling en retournering.

Aero43 07-02-2013

Ben bijzonder tevreden over Plasma-discounter. Ben eerst in de winkel geweest en werd uitstekend geholpen om een keuze te maken. De bestelling heb ik via internet gedaan en alles liep daarna op rolletjes.
Na ontvangst dezelfde dag nog aangesloten hetgeen heel gemakkelijk ging. Ben heel tevreden over zowel de Plasma-discounter als de TV zelf.

René020 07-02-2013

Nette snelle levering die keurig volgens afspraak is geleverd. Een aanrader. Ook telefonische informatie was naar tevredenheid.

j1b1 06-02-2013

wij zijn bij de klantenservice heel goed geholpen en de leveringstijd was heel snel.
Dus al met al UITSTEKEND!!!!!

johnvs 06-02-2013

snelle goede levering, maar dat was ik al mee bekend.
TV nog niet aangesloten, is voor dochter die dit als kado pas 17 februari krijgt

Plasma TV gekocht 06-02-2013

Website overzichtelijk en goed aangegeven of er voorraad is of niet.

Artikel afgehaald in de winkel dus de levering kan ik niet beoordelen.

Eddywally_72 06-02-2013

Dit is internet shoppen zoals het hoort. Bestellen en met 2 dagen in huis. Netjes van te voren de track 'n trace in de mail en idd keurig op tijd bezorgd.

Verpakking vond ik iets minder, het produkt zat in dit geval niet nog eens in een extra doos, maar gewoon in de eigen verpakking. Retour formulier erbij om evt gratis te retourneren. 2 dagen erna de eigenlijke factuur apart in de brievenbus.

Al met al ben ik erg positief, hier zou ik zo weer wat bestellen.

water1980 06-02-2013

Nette duidelijke site.

Product werd op de afgesproken dag geleverd. Getoonde voorraad op de site is up to date.

Aanrader!

Meinen 06-02-2013

Overzichtelijke site. Bestelling werd inderdaad op de vooraf aangegeven datum geleverd. Geen ervaring met after sales.

joaquin1979 06-02-2013

Wij hebben een mediaspeler gekocht en deze is keurig en op tijd geleverd.
Product zelf was ook helemaal naar behoren!

RDKplasma 06-02-2013

Zeer goede ervaring. Leuke tv, die snel (volgende dag) al is afgeleverd. Plasma-discounter geeft het fenomeen internet- winkelen een ''vertrouwbare'' indruk.

Stephen hero 06-02-2013

Prima club met prima prijzen. Winkel ziet er keurig uit prima service en uitstekende bereikbaarheid kortom niets op aan te merken en waar het ook om gaat zeer aantrekkelijke prijstellingen.

Beugelkneus 06-02-2013

Verkeerde muurbeugel gekocht vanwege verkeerde voorlichting op andere website, hij was zonder problemen te retourneren, ondanks dat de verpakking al was geopend (wel geheel compleet).
Zeer tevreden!