Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Grathem 11-03-2013

Duidelijke website, nagenoeg alle details goed te vinden. Handleiding moet je wel zelf regelen, is echter gemakkelijk te vinden via internet.
Bestelling is gemakkelijk en duidelijk.
Levering kun je helemaal volgen en op afgesproken datum geleverd. Jammer was dat tijdstip niet klopte, hierdoor TV bij de buren afgeleverd. Voor zo'n duur apparaat lijkt me dat niet echt de bedoeling!

Jeroen 70 11-03-2013

Zocht een nieuwe tv heb overal een beetje rond gekeken en de plasma discounter komt over al voordeeligste naar voren plus het feit dat er persoonneel loppt die weetwaar ze over praten snelle service en goed berijkbaar. kortom een prima bedrijf, heb er ook mijn waschmachine gehaalt ook super voordelig.

Nelleke1954 23-02-2013

Vrijdags mijn LED TV online besteld, en zaterdagmiddag al in huis.
Ik werd ontzettend goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling ,dat ik betaald had, en wanneer mijn TV geleverd zou worden. Klasse service.

Mevr. Vd Werf 22-02-2013

Binnen 24 uur netjes geleverd, al mijn vragen in de avond netjes beantwoord door een medewerker die het niet vervelend vindt om in de avond te werken. Kortom, super service!

Joep99 21-02-2013

S avonds bestelt via website plasma-discounter en volgende ochtend(!) al thuisbezorgd. ook fijn dat er veel verschillende keuzes tot betaling geboden werden. tv werkt uitstekend en goede prijs.

petra456 20-02-2013

ben blij met de tv, voldoet helemaal aan mijn verwachting, voor dat geld. snelle en correcte aflevering

J.Limbosch 19-02-2013

Na veel "googelen" hier uit gekomen als de goedkoopste,
snel besteld via internet en binnen 2 dagen het pakketje binnen, zonder schade!!! TOP

M. Verwijlen 19-02-2013

Alles keurig volgens afspraken verlopen.
De TV's waren goed verpakt, werden op de afgesproken tijd afgeleverd. Tevoren nog even contact gehad om wat voor TV's het ging en wat voor mogelijkheden erop zaten. Ik werd keurig te woord gestaan. Erg klantvriendelijk!

Theus van der Spoel 18-02-2013

Echt een geweldige site.Eens gekeken naar het filmpje met duidelijk uitleg van Tom Coronel, we zijn overgegaan tot bestellen en echt super op de gevraagde datum, met een dag ervoor netjes een mail van hoelaat ongeveer ( 2 uur time window, is beter als ergens in de ochtend) en op de dag zelf een sms van hoe laat ze echt verwachten. TOP TOP TOP echt een aanrader.

Viola Jansen 17-02-2013

Duidelijke website en goede snelle levering. Mooi product, kortom wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.

stefan49 16-02-2013

Heb al een paar TV's gekocht bij Palsma-discounter. Prima site, goede prijs-kwaliteit en snelle levering. Daarom een tevreden klant.

J. Timmer 16-02-2013

Besteld via internet. De volgende dag in huis. Bestelling precies op de aangegeven tijd bezorgd. Ook informatie filmpjes duidelijk en handig.

Bannner 15-02-2013

Website is duidelijk
Bereikbaarheid dicht bij snelweg
Product direct leverbaar
Vriendelijke verkopers

m.a.meulesteen.j 15-02-2013

We zijn erg tevreden over de snelle levering.

Voor 16.oo uur bestelt de andere dag al in huis.
Ook de prijs kwaliteit verhouding is goed.

t.j.kroon 15-02-2013

na een priema advies en een duidelijke vergelijking van andere toestellen hebben we nu een priema toestel.

Jolienvn 15-02-2013

6,2
In september 2011 kocht ik een TV bij deze webwinkel. De TV was snel gelevers, maar omdat ik nog ging verhuizen heb ik hem niet meteen uitgepakt. Een week later heb ik hem wel uitgepakt. Na 1 dag begonnen de luidsprekers kuren te vertonen.
Officieel was de DOA periode dus al voorbij, maar ik hoopte dat ze in mijn geval een uitzondering zouden maken. Helaas, dit was geen optie, dus heb de TV teruggestuurd voor reparatie. In mijn brief had ik duidelijk vermeld dat ik verhuisd was en dat ze hem naar mijn nieuwe adres moesten terugsturen, maar toch werd de TV enkele weken later op mijn oude adres aangeboden (waar hij werd geweigerd). Nadat ik plasmadiscounter had gebeld, is hij opnieuw verzonden naar het goede adres. Toen ik de TV terugkreeg zat er echter een kras op de poot, toch jammer als je de TV zelf nog maar 2 dagen hebt gebruikt.

Afgelopen januari ben ik opnieuw verhuisd. Kort na de verhuizing deed de aansluiting van de kabel het niet meer, de TV ontving geen signaal, dus heb ik hem opnieuw opgestuurd, weer met duidelijke vermelding dat ik verhuisd was. En opnieuw werd hij 5 weken later naar het verkeerde adres teruggestuurd! En niet eens mijn oude adres, maar een ander nummer in dezelfde straat (15 ipv 115). Gelukkig was dit een niet bestaand adres.. Weer gebeld, en nu wordt hij dus weer naar het goede adres gestuurd. Dit heen en weer sjouwen met het pakket kan echter niet goed zijn voor de TV..

Dat dit 1 keer fout gaat kan ik me nog voorstellen.. maar 2 keer wijst toch op een fout in het systeem. Ook valt het me erg tegen van de TV dat hij nu al 2 keer kapot is geweest, maar goed, hij was dan ook niet duur. Wat wel voor plasmadiscounter pleit is dat ik nooit lange wachttijden heb gehad aan de telefoon en dat ze me altijd vriendelijk te woord hebben gestaan.

Nikolaos 14-02-2013

Goede zaak,ik ben daar zowat de hele dag geweest omdat ik niet kon kiezen. De winkelmedewerkers hadden alle geduld met mij. Heb uiteindelijk voor de sony 55 inch gekozen en deze met wansteun en blueray-speler meegenomen....ppppffff wat een doos. Ze hielpen me met inladen en snel naar huis aansluiten maar!

PT van de Kamp 14-02-2013

Goede duidelijke uitleg van de producten. Geen gezeur of problemen bij de levering. Zij hebben een goede en nette indruk op mij achter gelaten.

Niek 2013 14-02-2013

Prima service. Bestelling via de website gaat vlotjes. Wordt via sms en mail bevestigd. Netjes geregeld. Alles staat al klaar bij aflevering. Vlotte en correcte bediening.

Jetta52 14-02-2013

het is een demoTV, afgeprijsd en gebruikt als demo. 1 HMDI kabel ingang werkte niet. Toen ik belde kreeg ik een meisje / vrouw aan de telefoon en voelde me niet echt goed geholpen, maar achteraf gezien deedze wel het juiste. Ze verwees me door naar Philips en daar werd ik goed geholpen. Ik ben tevreden. Ze doen wat is afgesproken. Alleen de werking met UPC card werkt niet zoals beloofd. Ligt dat aan UPC of aan een verkeerde belofte van plasma-discount? Daar kom ik niet achter, maar pas op, smartcard van UPC werkt niet, je moet de digitale ontvanger van UPC blijven gebruiken helaas.

edjedepetje 14-02-2013

Heb al vaker bij deze webwinkel aankopen gedaaan, te weten: 3 tv's, wasmachine, wasdroger, koelkast en een bonen koffiezet apparaat. De webwinkel is zeer overzichtelijk, je kunt gratis en vrijblijvend reserveren en er is een 14 dagen omruil garantie. Ook de medewerkers zijn zeer vriendelijk aan de telefoon en willen je ook helpen. Ik bedoel hiermee dat de medewerkers ook met je meedenken en niet zo snel mogelijk van je af willen komen. Artikelen afleveren is ook prima geregeld bij deze webwinkel.

Celke 14-02-2013

Super apparaat, geweldige prijs, binnen een dag in huis!
Prima verpakt, snelle service
Prijs-kwaliteit is echt fantastisch!

Sweetysyl 13-02-2013

Ik ben zeer tevreden over mijn Product dat ik via Plasma discount heb besteld.
ik heb savonds besteld en de volgende dag had ik hem al in huis.
ook vondt ik hem heel mooi en niet al te duur..
Dus ik ben Super tevreden over Plasma Discount .nl
Groetjes

Krin60 13-02-2013

Supersnelle levering, mooie website. Hoefde geen verzendkosten te betalen. Toppie!
Had al eerder een tv van de plasma discounter, is ook erg goed bevallen.

sjors010 13-02-2013

prima winkel en service. goede en behulpzaam personeel.
en bijna alles staat in de winkel opgesteld. makkelijk te berijken en genoeg parkeer ruimte.

Derk D 13-02-2013

Erg goed in alle opzichten! Echt een aanrader! Goede levering, je hoeft er niet achteraan te zitten. Verder ook een goede en overzichtelijke site met veel aanbod.

zottejos 13-02-2013

Prijs/kwaliteit prima TV. Site werkte naar behoren, prijs was scherp, levering was zeer vlug en zonder problemen.
Enkel after sales heb ik niet nodig gehad, hier kan ik dus niet voor quoteren.

Tollenburg 13-02-2013

Ik heb bij Plasma-Discounter een nieuwe Televisie gekocht opgehaald in Naarden prima prijs keurige winkel en netjes geholpen.
Deze televisie eerst via de website gereserveerd!!

Samboris 13-02-2013

De producten die je nodig hebt zijn gemakkelijk en overzichtelijk te vinden op de website.
Snelle levering. Prijsbepalingen zijn goed.

bruno57 13-02-2013

Ter vervanging van een defekte LG BluRay speler had ik een SONY 3D BluRay speler besteld in pakket met 2 gratis 3D speelfilms. De speler werd heel snel geleverd, echter zonder de bijhorende 3D films. "Plasma-discounter" stelde mij een gratis bioscoopticket voor ter vervanging. Doch als Belg was dit voor mij niet echt een optie. Speciaal naar Nederland trekken, enkel om er even naar de bios te gaan? Niet echt een optie. Op mijn vraag werd een annulatie van de koop overeengekomen. De volledige kostprijs, alsook verzendkosten terug naar "Plasma-discounter" werden integraal en snel terugbetaald. Men mag hier dus zeggen: Een prima en zeer correcte after-sales service vanwege "Plasma-discounter". Een aanrader voor uw electro aankopen.

Oh ja, nog even ter info. De defekte LG BluRay speler bleek volgens de fabricagesticker die ik op het toestel terugvond nog net geen 2 jaar oud te zijn. Hij viel dus nog net onder de wettelijke 2 jaar waarborg. Ondanks het feit dat ik het toestel niet bij hem kocht, en ook niet onmiddellijk de aankoopfaktuur terugvond, deed mijn plaatselijke electrozaak de waarborgaanvraag. LG kon het toestel blijkbaar niet herstellen (of de kosten waren te hoog tov de waarde) en betaalde het volledige officiele aankoopbedrag terug. Daarmee kocht ik bij deze electrozaak een nieuwe 3D LG BluRay speler. Ik hield er zelfs nog 10€ aan over op de koop toe. Bij deze, tevens dank aan "Electro Hans Beeckman" uit Vlierzele voor zijn prima service.

lutg 13-02-2013

ik vond het geweldig vandaag bestellen en morgen al in huis en heel goed beeld en niet vergeten bij levering een heel beleeft en vriendelijk man bedankt hier is alles naar wens groetjes

Jurgen-S 13-02-2013

Geweldige snelle service en kennis van zaken.
Winkel is heel erg uitnodigend en professioneel uitgestald.

Prijzen vallen reuze mee dus doe zeker weer zaken met Plasma-Discounter

vinniepanasonic 12-02-2013

6,2
Prima winkel, wel een beetje druk op zaterdagen, waardoor soms moeite bij hulp bij het uitzoeken.

De snelle uitlevering vanuit het magazijn (dus na aankoop in de winkel) is écht stukken verbetert. Goed gedaan.

Een blijvend minpunt: Telefonisch contact opzoeken is erg duur en duurt ook zeer lang. Dat valt me tegen.

Create2Fit Naarden 26-02-2013

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review.

De reden waarom wij telefonisch te bereiken zijn voor 0,80 cent per minuut is omdat alle informatie terug te vinden is op onze website. Als de prijs daarin verlaagt wordt, dan zullen meer klanten de telefoon pakken voor hun vraag terwijl het antwoord op onze website terug te vinden is. Als er meer klanten de telefoon pakken, dan zullen de wachttijden ook helaas oplopen en dat is zonde. Wij zijn ook per e-mail te bereiken. Wij beantwoorden onze e-mailtjes binnen 24 uur.

U geeft aan dat de wachttijden aan de telefoon zeer lang zijn. Dat vinden wij erg vreemd, omdat bijna alle telefoontjes binnen 1 minuut worden opgepakt. Graag zouden wij van u willen weten op welke dag en tijdstip u ons heeft geprobeerd te bellen. Wij kunnen dan uitzoeken waar het fout is gegaan. U kunt ons bereiken op het volgende e-mailadres: Tim@create2fit.com.

Wij hopen dat we iets meer duidelijkheid hierin hebben kunnen geven.

Klantenservice Create2fit / Plasmadiscounter.nl

nico2013 12-02-2013

Helder, eerlijk en snel. Ze Doen wat ze beloven zonder poespas. Er wordt correct bezorgd op toegezegde tijd.

good live 12-02-2013

Prima en overzichtelijk website.
De dag na betaling geleverd.
Per telefoon prima geholpen met een vraag voor aansluiten dvd rec.
Dus al met al prima service.
Een echte aanrader.

Henk8975241 12-02-2013

Top bedrijf veel op voorraad en na bestelling binnen 24 uur thuis afgeleverd. op en betrouwbaar hebben er al meerdere goederen besteld en geleverd gekregen
wij zijn zeer tevreden en kunnen het aan een ieder aanbevelen

smokingunny 12-02-2013

Zeer goede klantenservice die weet wat de winkel verkoopt. Had de tv binnen 1 dag in huis en de levering was goed ze hebben hem netjes binnen in de woonkamer afgeleverd. De volgende tv koop ik zeker weer bij deze winkel

Franka50 12-02-2013

Ik heb al verschillende producten gekocht bij Plasma-discounter en zal er zeker vaker kopen.Ik ben er zeer over tevreden.Gemakkelijke website,handig te bestellen en een zeer snelle levering.
En het belangrijkste,alles heel vriendelijk geprijsd.

bakkwi 12-02-2013

goede prijs en snelle levering,verder goed op de hoogte gehouden wat er met je bestelling gebeurde.Goede informatie mee gestuurd voor het geval dat er iets mis mee was.

Pascal Frehé 12-02-2013

Prima geholpen, snelle levering uit voorraad, advies deskundig. Winkel ziet er professioneel uit, makkelijk parkeren zonder kosten.

Queen 1977 12-02-2013

wij hebben een Samsung TV besteld bij Plasma-discounter en dit bevalt erg goed. op de site krijg je enorm goed uitleg over de specificaties van de gekozen TV.
De genoemde levering is ook op tijd en correct.

liesbeth1944 12-02-2013

Besteld per e-mail
Alles werd snel en zorgvuldig afgehandeld.
Tv volgende dag in bezit met een klachtenformulier voor eventuele problemen.Alleen maar tevreden.

Will1954 12-02-2013

7,3
Duidelijke website en bereikbaarheid mede doordat ik dicht bij woon is goed.
Mijn aankoop HDTV monitor afgehaald in de winkel.

Aangezien ik erg benieuwd naar hoe een van de connectoren aan de behuizing is bevestigd en het product niet in de winkel voorhanden was, vroeg ik of ik de monitor even mocht zien maar tot mijn verbazing mocht ik het product niet bekijken de doos moest dicht blijven!

Dit is mijn motivatie om slechts een 2 voor levering te geven.

Thuis gekomen bleek het product naar mijn zin te zijn

Create2Fit Naarden 26-02-2013

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review. Graag willen wij nog even toelichten waarom wij de doos niet voor aankoop kunnen openen.

Zodra wij de doos openen en het product met de klant bekijken, dan zal deze niet meer als nieuw verkocht kunnen worden. Onze klanten verwachten bij levering namelijk een ongeopende doos en daarom zal deze niet meer als nieuw verkocht kunnen gaan worden. Dit is de reden waarom wij samen met u de televisie niet konden bekijken in de showroom.

We hopen dat we hier iets meer duidelijkheid in hebben kunnen geven. Mocht u hier nog vragen over hebben, dan kunt u ons bereiken op het volgende e-mailadres: Tim@Create2fit.com.

Klantenservice Create2fit / Plasmadiscounter.nl

NepZeb 12-02-2013

Snelle levering. Heldere informatie op de website. Prima klantenservice, snelle response op vragen via e-mail.

teunis-floor 12-02-2013

Prachtige tv van panasonic de vts 50 hebben we gekocht.
We zijn prima geholpen, temeer daar de tv niet in de winkel hing. toch even opgehangen en gekeken. prima personeel dus. over de tv niks dan lof, kon hem meteen meenemen op zondag!

hanpe 12-02-2013

inmiddels al 3 tv's en een koffieautomaat besteld en elke keer de andere dag geleverd.

Een keer gebeld of er een bepaalde kabel bij zat , 1 minuut in de wacht en daarna prima uitleg gehad .

Pikajema 12-02-2013

Koop mijn spullen altijd hier, vind het fijn dat je het zelf kunt afhalen en de service isok. Eerlijk gezegd nog nooit problemen gehad met aangekochte apparatuur. Mooie en overzichtelijke winkels.

kijker2013 12-02-2013

Ondersteuning die nodig was met CI+ module was mager.
Via Philips aan de praat gekregen en ben er erg blij mee.

Magic2305 12-02-2013

Prima winkel en vlotte bediening door leuke mannen ;-)

Prima winkel en vlotte bediening door leuke mannen ;-)

Rick-uit-Amsterdam 12-02-2013

Eerst een aankoop gedaan bij Redcoon op basis van prijs. Maar die bleken niet te kunnen leveren, maar hadden daar meer dan twee weken voor nodig om zich dat te realiseren. Gevolg: Irritatie en frustratie.
Tweede keer met Plasma Discounter in zee gegaan. En Jawel! Plasma-Discounter maakt waar wat ze beloven. Snelle levering. Een probleemloos product.
En een scherpe prijs. Zo hoort het! Thumbs Up!