Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Schoonhg 04-04-2013

Winkel is niet groot, maar heeft de topproducten in de showroom staan. Prima service (wachten duurt altijd lang als je graag een tv wilt kopen).
Het dagelijks hanteren van een andere prijs kan wel eens verwarrend werken, maar blijkbaar wil PlasmaDiscounter voor het weekend graag bovenaan de lijst staan. Dus voor de laagste prijs hierop anticiperen zou ik zeggen.

Verder is de winkel goed bereikbaar.

andlinux 03-04-2013

Had een muurbeugel besteld en betaald met overschrijving, nadat ze het geld hadden ontvangen werd de muurbeugel opgestuurd. Maar vanaf hier liep het mis.

Via de website van Postnl kon ik het pakket volgen en als ik een pakje laat afkomen van Nederland dan duurt het maximaal 2 dagen voordat het hier (in België) aankomt.

Ik herinner me het nog redelijk goed, ik verwachte het pakket 's vrijdags want op de website van Postnl stond "morgen" als afleverdatum, maar er was niemand gekomen die dag, misschien dan 's zaterdags, ook niks.

De week daarop bleef de status onveranderd tot op een gegeven moment het op "datum onbekend" kwam te staan op de Postnl website tot (ik dacht) de woensdag, toen stond er op dat het afgeleverd was om 5:50 's morgens. Wat al helemaal niet kan.

Toen sloeg de paniek al wat toe, op de website van Postnl kan je ook kijken naar de handtekening wanneer het pakket is afgeleverd, maar die was er niet, zo liet de website weten.

Ik maar direct een mailtje gestuurd naar plasma-discounter en dit uitgelegd, ik kreeg heel snel een mailt terug waarin ze zeiden om nog wat te wachten.

Ik nog een paar dagen gewacht, maar nog niets te zien, nog een mail gestuurd en toen gingen ze bij Postnl een onderzoek starten, ondertussen had mijn zus ook al gebeld naar plasma-discounter om te vragen hoe het zat, daar zeiden ze hetzelfde. Ze waren wel vriendelijk zei mijn zus.

Toen na een aantal weken niets gehoord te hebben kwam hier degene die de pakjes levert van Postnl om een ander pakket te leveren, dus ook van Nederland maar van een andere winkel en deze man wist te vertellen dat er een onderzoek liep en hij zei dat het was gebeurd toen hij verlof had.

Toen heb ik toch nog eens een mail gestuurd naar plasma-discounter om te melden dat hier nog altijd niets was aangekomen en ik kreeg zeer snel een mail terug waarin stond dat ze een nieuwe beugel gingen opsturen.

Deze beugel was hier al de volgende dag aangekomen, maar ik moet wel zeggen dat de beugel was verstuurd in de originele verpakking, dus er zat niets rond en iedereen kon zien wat het pakket was, dus een muurbeugel, eigenlijk wel logisch dat zo dingen verdwijnen onderweg.

Maar al bij al, een zeer goede service van Plasma-discounter.

Ewv16 29-03-2013

Mooie website met duidelijke uitleg via het filmpje
Daardoor enthousiast geworden over de ledtv
Ik heb deze opgehaald en werd goed geholpen door het personeel
Duidelijk uitleg
Zeker het aanraden waard

Martin van der Plas 28-03-2013

Wij hebben inmiddels ons gehele huis al ingericht met producten uit de Discounter winkels.
Of het nu gaat om de Plasma-Discounter of de Koffie-Discounter, het zijn allemaal goede produkten.
Dezelfde producten kun je ook bij concurenten kopen, maar de prijs en het hoge service niveau maken onderscheid tussen een goed bedrijf en de beste.
Plasma-Discounter is gewoon de beste!!!

Marcus25 28-03-2013

Vrijdagavond besteld en zaterdag al in huis. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij hebben geen persoonlijk contact gehad dus over de bereikbaarheid kunnen wij niets vertellen. Zeker een bedrijf dat een volgende keer onze aandacht krijgt.

samsung2013 28-03-2013

Al jaren in het bezit van een heel klein tv scherm. dat moest toch hoognodig vernieuwd worden. ik woon in Naarden en vriend attendeerde mij op jullie showroom. Samen er naar toe en ik als leek en super a-technisch, kreeg uitstekend advies.Keuze genoeg maar gelukkig wel zo dat ik door de bomen goed het bos kon zien.Ik wilde mijn nieuwe tv graag aan de wand op de slaapkamer en je kon gelijk een zeer betaalbaar ophangscherm erbij kopen. Fijn, dat je met alles compleet de winkel uitgaat en meegebrachte vriend kon gelijk aan de slag. Het viel mij op hoe druk het in de winkel was, jullie doen het dus harstikke goed. wel wennen zo'n groot beeld en zoveel kleur en scherpte. snap geen hout van mezelf dat ik niet eerder van jullie bestaan wist en dat ik niet eerder tot deze aanschaf ben overgegaan. Jullie scherpe prijs, jullie advies, jullie correcte service is uitstekend. succes verder

Frisbee1984 25-03-2013

Heb de televisie gereserveerd en afgehaald. TV stond klaar toen ik aankwam, was binnen 5 minuten de winkel weer uit. Ideaal.

Casey Corner 25-03-2013

Goede en overzichtelijke website van PlasmaDiscounter met m.i. goede en ruim voldoende geboden informatie over de aangeboden tv-producten om daaruit een keuze te kunnen maken m.b.t. prijs-kwaliteit, merk-type, wel of geen aansluitingenvoorkeur, gewone led-tv of een Smart-internet of 3d uitvoering. De tv bestellen, betalen via Ideal en aflevering aan huis via de post was met 26 uren prima geregeld. Mijn gekochte led-tv heb ik dmv een hdmi-kabel verbonden met mijn laptop en heb daarmee 'internet-tv' en mijn laptopscherm is daarbij opgewaardeerd van een 17" naar een 37" scherm.

Voyager360 24-03-2013

Overzichtelijke website, producten die ik besteld heb waren mooi geprijsd. Keurig op de hoogte gehouden van bestel & verzendproces via de mail. Levering was erg snel (op werkdag voor 20:00 besteld, morgen in huis) en in goede staat aangekomen. Aanrader!

TevredenMick 23-03-2013

no nonsense winkel, duidelijk advies, kopen (het aangekochte wordt keurig bij/in je auto gezet. thuis lekker kijken.
Fijn bedrijf.

vic huijgens 23-03-2013

echt super goed afgeleverd en op tijd en de prijs nou ja nergens goedkoper echt de moeite waard in een woord geweldig

Paulty 22-03-2013

Prima TV en service. Levering is een keer fout gegaan omdat de TV klaarblijkelijk niet bij de vervoerder was afgeleverd voor levering aan huis. Daardoor extra dag thuis moeten blijven. Wel netjes opgelost door Plasma-discounter.

Donald 1715 22-03-2013

Via website s'morgens gereserveerd en kon hem tot de volgende dag dezelfde tijd afhalen in Naarden.
Namiddag langsgeweest, naam genoemd en alle gegevens waren tevoorschijn getoverd.Binnen 10 minuten met bestelling weer buiten.
Vlot, goed en redelijk voordelig.

Swimmy 22-03-2013

Uitstekende service en prima en snelle afhandeling van de bestelling..... Tv werd binnen een dag geleverd en werd keurig afgeleverd tot op de drempel.

b.boshuis 22-03-2013

ze laten je rustig je gang gaan
als je dingen wil weten krijg je goet atvies
en ze zijn klant vriendelijk

massipilami 21-03-2013

Meerde tv`s gekocht bij plasma discounter altijd goede service Men wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer het product verstuurd wordt .Hebben ook een wasmachine
+ droger gekocht op de minuut nauwkeurig geleverd .werden netjes op de hoogte gehouden wanneer de producten werden geleverd Ook wordt er netjes een mail gestuurd of alles in order was Kortom ben zeer goed te spreken .

Johan03 21-03-2013

Na het bestellen van de decoder kwam ik er achter dat ik de WiFi Dongle vergeten was mee te bestellen. Na contact gezocht te hebben kreeg ik WiFi Dongle alsnog met pakketkorting. Super Service...Levering is zoals eerdere bestellingen altijd zo als beloofd...de volgende dag in huis...

JvanSoeren 20-03-2013

Bij nader inzien had ik een andere beugel nodig dan het model dat ik had ontvangen (keurig de volgende dag in huis). Ben er naar toe gereden en werd snel en correct geholpen bij het omruilen van de beugels. Netjes!

boedcher 20-03-2013

alles o.k,snelle afhandeling.
produkt is zoals beschreven op de site.
zij waren de goedkoopste op de markt om het toestel te bestellen.

Kors Monster 20-03-2013

Goede prijzen, duidelijke website. Heb nergens problemen mee gehad dus heb ook geen gebruik hoeven maken van de service van plasma-discounter.
Over de TV ben ik erg tevreden, was in eerste instantie sceptisch over de 3D functie maar deze werkt erg goed, met de actieve brillen prettiger dan de bioscoop. 2D naar 3D met de ingebouwde converter is niet de moeite waard, maar dat had ik ook niet verwacht. Gewoon films kijken die in 3D zijn opgenomen dus.
Voetbalwedstrijden waren in eerste instantie minder, het beeld werd wat schokkerig. Als je de 'beeldverbeteraars' uitzet heb je hier geen last meer van (het schijnt dat die verbeteraars zo erg hun best doen dat de processor van de TV het niet aan kan, waardoor het schokkerig wordt).
Al met al dus erg tevreden over zowel de TV als de leverancier.

Erna Meijer 20-03-2013

Verkoper heeft alle tijd (op rustige momenten !)
Contacten verlopen soepel.
Prima ervaring met Uw firma/winkel
Alleen jammer dat UPC niet de Toshiba ondersteund voor DTV - misschien een puntje om te vermelden bij volgende klanten.

Hennie van der Plaats 20-03-2013

Werd goed geluisterd wat ik wilde, werd goed advies gegeven. Een paar dagen was de TV in de aanbieding (50 euro goedkoper), heb gelijk gemaild en er werd 50 euro gecrediteerd......! Prima service.

Bert van Viegen 19-03-2013

Ik heb de aparaten op verschillende data zelf gehaald, omdat ik het leuk vind even in de shop te kijken.
Heb prima ervaringen met bedienend personeel, ook dat is waardevol en een reden om zelf te komen

Jorrian 19-03-2013

Duidelijke informatie en prima afhandeling. Bestelproces verliep goed en de TV werd de volgende dag afgeleverd zoals verwacht.

sdebest 19-03-2013

Bestelling/bezorging alles OK!
Prijs/kwaliteit dik in orde.
Track en trace volledig volgens planning.
Kortom, prima webshop.

Viola Jansen 19-03-2013

Plasma discounter is een bedrijf met een ruim assortiment, scherp in prijs en doen wat ze beloven. De bestelling was razendsnel in huis (erg handig met een TV).
De website biedt goede en overzichtelijke informatie waardoor je als klant geholpen wordt een keuze te maken. Ook de filmpjes zijn informatief en behulpzaam bij de beslissing. Al met al, een duidelijke website, een produkt met een prima prijs kwaliteit verhouding en een bedrijf met een uitstekende service.

Hans Mortier 19-03-2013

Als beoordeling kan ik stellen dat de service en afwiikeling van de aankoop prima was. Mijn vader was zeer tevreden!!

Charlie12 19-03-2013

5,5
We hebben alleen pech gehad met alle spullen die we mee genomen hebben na in winkel te zijn gekocht nieuw in doos een Akai aled 1905tbk die geen adapter en krassen op deze tv had en de stroom adapter was er niet in?
Dit is erg als deze nieuw in doos wordt verkocht doe je iets niet goed geen goed voorbeeld!!

pp1965 19-03-2013

gegevens website kloppen met winkel. goede en deskundige uitleg in winkel.
ruime openingstijden en makkelijk bereikbaar.

Kees Nix 19-03-2013

In een woord goede winkel zonder poespas, kwaliteit en snelle levering.
Het is maar een snoertje maar toch.

Kees Manders 19-03-2013

4,2
slechte service van LG medewerker, na diverse gesprekken over aanschaf LG te LG 55.620 bleek volgens verkoper LG staandaard de remote bij te zitten. Bleek niet zo te zijn (site vermelde het correct hoor) maar als verkoper van LG produkten slechte zaak. koop dus geen producten meer van LG

Franky Lemaire 19-03-2013

levering binnen de 2 dagen, bij de levering bleek dat doosje van dongle opengedaan was en de dongle ontbrak. Direct contact opgenomen, ben uitstekend geholpen aan de telefoon. Geen enkel probleem om terug te sturen en na 4 dagen stond geld + kosten die ik gemaakt had om terug te zenden al terug op mijn rekening.
Super service !!!!!!
Mijn volgende aankoop doe ik terug bij Plasma-discounter.nl

smilkey way 19-03-2013

De site is heel overzichtelijk. Ik kon makkelijk vinden welke tv's voldeden aan mijn eisen. Het grote voordeel van de site is dat ze bij elke tv een filmpje hebben waarbij ze uitgebreid uitleggen wat je met de tv allemaal kan doen. Ik heb deze site bij mij favorieten staan, voor een volgende keer.

Gadgetfreek 19-03-2013

Scherp geprijsd, alles op voorraad, centraal gelegen vlak bij de A1, snel geholpen (bij afhalen), gewoon een prima webshop.

JPT1981 19-03-2013

Online informatie opgezocht, verhelderende filmpjes op de website bekeken, besteld en 2 uur later afgehaald.
TV stond keurig klaar. Advies ter plaatse over kabeltjes was prima (al vond ik ze wel aan de prijs). Slim concept dat je van begin tot eind meeneemt in het aankoopproces en tegen een scherpe prijs.

G.S. Godlieb 19-03-2013

Vriendelijk personeel maar ik kreeg, precies nadat mijn garantie was verlopen, problemen met de TV.
Ik heb deze drie maal terug gebracht voor dezelfde reparatie. Plasma Discounter deed niet veel voor mij behalv het toestel in nemen ter reparatie maar ik moest er steeds zelf achter aan gaan hoe de stand van zaken was.
Zo heb ik zelf contact op moeten nemen met de met, jawel, 2 reparatiebedrijven en Samsung reperateur,Samsung
Eenmaal gekocht, krijg je een vriendelijk hand maar daarmee is het dan ook afgelopen.
Ook was er geen leen of bruikleen toestel aanwezig. En wanneer je dan maar over één toestel beschikt dan is dat een probleem.Geen goede service.

ahk1946 19-03-2013

bezorging was keurig op tijd,en netjes afgeleverd,tijd en dag was keurig gepland.

SimonO 18-03-2013

De Plasma-discounter website is enorm uitgebreid en aangevuld met handige filmpjes die je de mogelijkheden van je aan te kopen TV laat zien. Ik had zelf al een short list gemaakt van kandidaat TV's, voordat ik naar de winkel ben gegaan De jongeman die ons hielp voelde dat goed aan en in no time had ik de beslissing al genomen. Klein minpuntje: na de betaling aan de kassa, waren de laatste woorden: Uw TV komt daar uit de deur bij het koffie automaat.

Rico sprenkeler 18-03-2013

Snelle levering, heldere site. Factuur van 3 jaar geleden opgevraagd en deze binnen een uur ontvangen per mail.

HKuitH 18-03-2013

Zeer tevreden, snelle levering zoals belooft en prima produkt, ook de reviews helpen bij de juiste keuze.

Mcoe 18-03-2013

Product: OK (eigen keuze), levering: correct, prijs: OK, service: nog niet nodig gehad. Totaal oordeel: zeer tevreden

Martin Meesterman 18-03-2013

Prima zaak, prima bereikbaarheid, zelfde dag gebeld en opgehaald. Goede kennis winkelpersoneel. Daarnaast zijn wij prettig geholpen.

W.Sibering 18-03-2013

snelle levering,beloftes op de site worden helemaal waargemaakt,zeer tevreden over Plasma-discounter. W.Sibering

Wim Voortman 18-03-2013

Zeer snelle levering idd. voor 20.00 besteld volgende dag in huis (voor 11.00 pakketdienst afhankelijk denk ik). After sales gelukkig nog geen ervaring mee opgedaan, gewoon een goed werkend produkt.

Jo van Eijk 18-03-2013

Na betaling had ik de TV de volgende dag in huis.
Aangesloten bij mijn dochter in Amsterdam, ingesteld en kijken maar.
Werkt allemaal naar behoren en mijn dochter is over de tv met de ingebouwde dvd tevreden.
Jo van Eijk

M. Pelgrim 18-03-2013

Prima store, kom er graag alleen jammer dat ze GEEN LAAGSTE PRIJS GARANTIE hebben. Rij er speciaal naar toe voor de prijs en een week later toch weer voor 50 euro minder aangeboden gezien.

a van aaken 18-03-2013

om een lang verhaal kort te maken,ik kan niets negatiefs vertellen,alleen maar positiefs,alles ging correct, ook bij pech met de tv,en personeel dat zo vriendelijk en geduldig is,niet gejaagd,perfekt,alleen als je pech hebt met je tv,en moet opsturen,zit je wel een tijdje zonder tv,het zal ons niet weerhouden weer deze mensen in zee te gaan

Marjanske 18-03-2013

Verzending helemaal volgens afspraak. Goede support via email en post.nl Geen moment onzekerheid. Alles prima in orde.

Ger van Dijk1953 18-03-2013

Uitstekende service, woensdagmiddag besteld en vrijdag al in huis. Ik had al eens sneeuwkettingen besteld, met exact dezelfde ervaring.

Bart0402 12-03-2013

Plasma-discounter.nl heeft een zeer uitgebreid assortiment tegen aantrekkelijke prijzen. Bestelsysteem is zeer klantvriendelijk en de service is perfect. Had verkeerde type extra accessoire (muurbeugel) besteld en omruilen was geen enkele probleem. Meedenken en -voelen met de klant perfect!