Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bratsjoo Robin 02-05-2013

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Snel geleverd had hem om twaalf uur s'middags besteld en had hem een dag later in huis.

De tv heeft mooi scherp beeld heb hem nog niet op alle aspecten kunnen controleren maar lijkt mij een hele goede led tv

wolf1981 30-04-2013

Goeie tv voor een mooie prijs en lekker snel geleverd.volgende kom ik hier weer als eerste kijken.perfect

wolf1981 30-04-2013

Klant uit Hoevelaken 28-04-2013

Kom 5 minuten voor sluitingstijd binnen. Zeer goed geholpen. En als tevreden klant vertrokken met de nieuwe TV.

J.Sparrow 27-04-2013

Goede site met veel uitleg en filmpjes die absoluut een meerwaarde hebben. Produkt afgehaald in Naarden. Ik had de winkel groter verwacht maar levering was prima net zoals de hulp bij het inladen in de auto.
After sales nog geen ervaring mee alhoewel ik een email heb gestuurd met de vraag of prijswijzigingen nog gecompenseerd worden. De tv was nl. 75 euro goedkoper geworden in ruim een week!

Maarten de Vries 1 22-04-2013

Website, duidelijk. Bereikbaarheid. De spullen gekocht en afgehaald in Naarden. Prima bereikbaar en goed adviserend personeel. Levering uit voorraad, dus je krijgt het meteen mee. Dat de after sales goed is weet ik al uit eerdere ervaringen.

Mattijn1980 21-04-2013

Super service en goed product!
3D komt beter uit dan verwacht. De weekendknaller gekocht en snel in huis. Ook reactie op email was zeer snel.

MijnTV 20-04-2013

Fantastische prijs/kwaliteit verhouding. Uitstekend product, boven verwachting. Product afgehaald op vrijdagmiddag. Geen gedoe, zeer vlotte afandeling, een aanrader.

Hans1988 15-04-2013

Al de zoveelste aankoop bij Plasma-Discounter!Goede No-Nonsense zaak. Deskundig en vriendelijk personeel. Uitstekende prijzen!
Zoals altijd voor herhaling vatbaar!

rombie 15-04-2013

Het product werd de volgende dag in België geleverd via Post.NL, terwijl er normaal 2 werkdagen voor opgegeven worden. Misschien had ik iets geluk met de levertijd doordat ik van iDeal gebruik kom maken om te betalen.

Jack800 15-04-2013

Plasma discounter is een bedrijf, wat de snelle levering waar maakt, vandaag besteld morgen in huis.
Het product ven Vogel de EFW 6445 plus, is een stevige steun, je moet wel goede muren hebben voor bevestiging want hij is vrij zwaar.
Nu heb ik al diverse malen bij Pasmadiscounter gekocht, en mijn oordeel gegeven, is positief .
Dus de volgende keer sla ik echt over!!!
Een tevreden klant

Martens - Boerjan 14-04-2013

Zowel de bestelling alslevering is prima verlopen. De zondag besteld en de dinsdag geleverd dit zelfs in België

Julius64 11-04-2013

Ik ben zeer tevreden over het zaken doen met Plasma-discounter. Goede prijs, informatieve website enz. Opmerking; ik bestelde bij de Tv ook wat toebehoren, zoals een muurbeugel, kabel en Ziggocard e.d. en zag te laat dat ik daarvoor voordeliger een combinatiepakket had kunnen kiezen. Geen probleem, het prijsverschil werd achteraf terugbetaald.Mijn complimenten.

Stef van Klink 08-04-2013

Prima service, de dag ervoor besteld en de dag erna geleverd. We hebben al vaker tv's en andere producten besteld op plasma discounter en komen hier zeker terug. Nog nooit geen problemen gehad en leveren een goede service. Deze Samsung UE40ES5500 heeft een mooi beeld en wij hadden deze tv cadeau gedaan met kerst voor een van onze ouders. Ze is erg tevreden met deze tv en was ook makkelijk aan te sluiten. Daarom hebben we deze UE40ES5500 ook als verjaardag cadeau aan onze dochter gegeven voor haar verjaardag.

C. 't Gilde 08-04-2013

Na grondig onderzoek overtuigd van mijn keuze voor de Philips 46PFL8007.
Plasma Discounter biedt naast een duidelijk website met veel informatie, tevens een scherpe prijs en ook officieel Philips verkoop kanaal, belangrijk omdat ik gebruik wilde maken van de actie van Philips met Eredivisie en 150 euro retour.

De levering was reeds de volgende dag, en keurig volgens de aangegeven dat/tijd ed.

Ik ben erg tevreden en heb naast de Plasma-discounter ook al bij zusterorganisatie koffie-discounter tot grote tevredenheid besteld.

Ik kan de Plasma-Discounter, als ook de Koffie-discounter dan ook uit eigen ervaring van harte aanbevelen!

Dees70 07-04-2013

Aan te bevelen!! Prima website! Even problemen met bestelling echter zeer goed opgelost! Vriendelijk personeel

vdmark23 07-04-2013

Probleemje met tv gehad. Was geen punt, kon meteen een nieuwe ophalen. Nieuw in de doos. Top services.

Wouter Rijkevorsel 06-04-2013

zeer snelle en correcte levering, geleverde goed in perfecte staat (zelfs de verpakking is onbeschadigd, wat soms toch al eens anders durft te zijn bij bestellingen via Internet)

timker 05-04-2013

Goede winkel als je weet wat je wil hebben! Wij bereiden ons altijd goed voor op het internet en dan kijken we of het product hier verkrijgbaar is.

monique2401 05-04-2013

Geweldige site .
Super snelle levering.
Me dochter is super blij met haar nieuwe tv.
Super mooi beeld en goed geluid.

michel 11e4 05-04-2013

goed product en een goede uitleg en service van het personeel.
Zeker een aanrader wat betreft de tv.

skrapsel 05-04-2013

de klant vriendelijkheid en de services de ze de klant bieden ben ik zeer positief . Over het bestellen van een product ook niet te klagen , alles zeer duidelijk en snelle bevestigingen via de telefoon .

ptr45 05-04-2013

goede service en prijs kwaliteits verhouding.
ben zeer tevreden tot nu toe.
bezorging was super snel en keurig afgeleverd.

dwnlprtz111 05-04-2013

Mooie site met duidelijke info. Vooral de filmpjes zijn een uitkomst. Al met al de beste site die ik ben tegen gekoman.
Ik heb telefonisch contact opgenomen en was direct aan de beurt. Geen lange wachttijden.
Bestelling perfect afgeleverd, zoals afgesproken.

Ik heb ze op geen minpunt kunnen betrappen.

Johan2013 05-04-2013

LCD TV voldeed niet aan de specs zoals op de website vermeld stond . Klantenservice gebeld verteld dat de verpakking niet helemaal comleet meer was maar dat we de tv toch wilden ruilen voor een andere,was geen probleem.
Echter toen we gingen ruilen dreigde de verkoper een boete van 10% op te leggen staat ergens in de kleine letters ? Niet gebeurd stond zelfs bij LG fout op de site. goed afgehandeld echter de verkoper(Er...) was onvriendelijk bijna onbeschoft te noemen een minpuntje.

Chapeau plasma discounter 04-04-2013

Bijzonder snelle levering. Telefonische contacten waren goed en duidelijk. Bestelling geleverd zonder verzendkosten. Wij zijn zeer tevreden over plasmadiscounter en kopen een volgende keer zeker weer via deze webshop.

Arvid de Jong 04-04-2013

Ik had een Solora demo tv gekocht die een beeldstoring had en toen ik hier na 10 dagen mee terug kwam werd mijn verhaal direct geaccepteerd en zonder morren zou ik een nieuwe krijgen, maar deze was niet meer op voorraad waarna ik heb besloten om wat bij te betalen voor een Philips tv en die doet het perfect.
Ik ben erg blij met deze gang van zaken.

Declerck Roger 04-04-2013

Enorme goede service
zowel online als via telefoon
zeker een aanrader
Volgende aankoop zeker bij hun

Roelin 04-04-2013

Exact zoals je je een bestelling via het internet voorstelt. Bestellen, betalen en directe levering. Prima dus.

Peter Baltus 04-04-2013

Uitstekende informatieve website om tot een keuze te kunnen komen. Voorheen heb ik altijd mijn audio en/video in winkels gekocht. Dit was de eerste keer dat ik een TV online aangeschaft heb en dat is mij, buiten verwachting, heel erg goed bevallen! Snel, voordelig(st) en transparant en veilig.

Ton 01 04-04-2013

Snelle service
Staat bijna direct klaar als je je product hebt gereserveerd
Goede nette uitleg over het product

Duwien Aalbertsen 04-04-2013

Je wordt met rust gelaten in de winkel, en als je iemand nodig hebt staan ze klaar top.
Volgende keer zeker terug

ruud1500 04-04-2013

snelle hulp en goed advies .ben blij met aankoop .dit is de 2de keer aankoop led tv en ook niet de laatste keer dat ik er kom ,een goede zaak niets verkeerd aan

w.brink 04-04-2013

wij werden op een vriendelijke manier geholpen, en men
nam de tijd om ons een goed advies te geven op de vragen die wij stelde.
En beide tv's bevallen uitstekend.
Ook werden we keurig geholpen met alles naar de auto te brengen.

F&H.M 04-04-2013

De website is duidelijk, de bestelling gemakkelijk, de levering zeer snel en volgens afspraak. Retour zenden gemakkelijk en zonder problemen. Geld retour, zeer snel en correct, kortom een aan te bevelen bedrijf.

zigidekat 04-04-2013

Snelle levering.we zijn tevreden met snelle service.betaling ging snel via internet.niets op aan te merken.

RogerSchreurs1970 04-04-2013

Deze site is zeker aan te raden, Telefonisch word ik goed en vriendelijk te woord gestaan,zeer goede service en advies. binnen 1 werkdag geleverd mits op voorraad. Bij problemen, niet tevreden of fabrieksfout wordt niet moeilijk gedaan en kunt het artikel meteen omruilen of het geld terug krijgen. Verder goed bereikbaar en zijn bijna iedere dan geopend tot 21.00u. Kortom top!!!

Roel Nelom 04-04-2013

Ik ben erg tevreden over de prijs en kwaliteit verhouding. Tevens is de service en klantvriendelijk erg goed.

R M de Groot 04-04-2013

Schitterende website van Plasma-Discounter. Legt aan de hand van filmpjes praktisch elk artikel uitvoerig uit. Laat helemaal niets te wensen over.
verder prima zaak, goed bereikbaar en deskundig personeel die vlot helpen. Tevens liggen de prijzen lager dan bij de naaste concurrenten.

Thommy.dz 04-04-2013

Erg tevreden. Goed geholpen in de winkel en prima service. Ook een erg goede prijs betaalt voor de televisie.

Eva Vlaardingen 04-04-2013

Goede winkel, afhandeling ook prima. Televisie stond klaar met reserveringsnummer, dus gewoon goed geholpen. Demo modellen staan ook in de winkel. Winkel is niet al te groot, maar wel van alle merken een demo model.

Danielle16 04-04-2013

Website is goed duidelijk en overzichtelijk.
Prima bereikbaar, Scherpe prijs.
Levering was niet van toepassing, aangezien we zelf alles hebben opgehaald.

thijs80 04-04-2013

Duidelijke en goede omschrijvingen van het product, levering zoals aangegeven.. en snel!
Prijzen en service goed!

C.J. v.d. L. 04-04-2013

Ben zeer tevreden over het product.
Het betreft een Vivanco HDMI kabel.
Ik had eerst een goedkope kabel via internet besteld, maar het verschil is in beeld is duidelijk zichtbaar.
De levering was ook bijzonder snel. Vandaag besteld,morgen in huis.

Plasma-discounter is een aanrader!

B.E te Zwolle 04-04-2013

Zeer voordelige prijzen en uitstekende producten. Ruime keuze en deskundige voorlichting.
Men is een dief van eigen portemonnee als men elders koopt.

Marc De Smet 04-04-2013

Heel erg tevreden van onze super tv. Heel makkelijk in te stellen en zeer gebruiksvriendelijk. Van de ene dag op de andere besteld en geleverd. Prima service van Plasme Discounter.

Arlink 04-04-2013

Duidelijk, complete info en snelle service. een rubriekje wat er nou allemaal mee wordt geleverd en vooral misschien wat niet (bijvoorbeeld module voor smartcard, t is alsof je een auto met start onderbreker koopt en je deze nog even achteraf moet aanschaffen anders werkt deze ((auto, tv)) niet) verder prima!!!

van der schalk 04-04-2013

Outlet Salora lcd gekocht. Website, levering en berijkbaarheid prima. Alleen was de tv bekrast, waren er geen schroefjes voor het standaard en zat er geen gebruiksaanwijzing bij en de doos was al redelijk geragd.
Salora tv beeld viel zwaar tegen. Gelukkig heb ik m zonder problemen en snel kunnen retourneren.
Ik zou daarom toch terugkomen, ervan uitgaande dat dit n incident was.

Arno4591 04-04-2013

Tv besteld en betaald. Dezelfde avond nog een bericht gekregen hoe laat de Tv de volgende dag geleverd ging worden.De volgende dag een half uur van te voren een berichtje gekregen dat de chuaffeur eraan kwam. Dit is zeer plezierig omdat je niet de hele dag hoeft te wachten. Dus levering geheel naar wens.

Erik7003 04-04-2013

Plasma Discounter geeft op de site veel informatie, inclusief filmpje en reviews en dat blijkt ook nog eens allemaal te kloppen. Snelle correcte levering.