Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

cmka 15-07-2013

Extra toelichting
Perfecte service en kundig personeel

HenkVV 15-07-2013

Bestellen reserveren laten bezorgen of als je wilt ophalen.

Netjes geholpen bij de levering, vooraf even rondgekeken in de showroom, met de nieuwste en de voorlaatste producten ter vergelijk.

Assortiment
Wij zoeken eigenlijk ook een soundbar van Samsung, maar hier waren er maar enkele opgesteld. Op internet wel meer maar niet op voorraad.

Aanbeveling
Prijzen zijn goed, makkelijk als je snel als je bijvoorbeeld een vervangend apparaat nodig hebt, namelijk ook op zondag geopend. Wij hebben dit al meerdere keren met succes gedaan.

Extra toelichting
Samengevat dik tevreden over de manier van werken en de stunts met de weekend knaller. De bestelling ging goed de betaling met iDEAL is niet gelukt, het scherm begon te schudden (flippen) en ik kon niets invoeren, uiteindelijk geen betaling. Mailtje gestuurd en prompt antwoord bestelling niet verwerkt als ik wilde opnieuw uitvoeren. Toen gereserveerd en dezelfde dag afgehaald.

Y.van Laar 15-07-2013 In de winkel gekocht
naarden

Via de internetsite is alle informatie te vinden en daardoor makkelijk het juiste product te vinden.

In de winkel direct vriendelijk geholpen.

Assortiment
Voldoende assortiment om een keuze te maken.

Aanbeveling
Doordat de winkel diverse mogelijkheden heeft bezorgen en openingstijden winkel kun je altijd terecht

Extra toelichting
De vriendelijkheid en de kennis van de medewerkers geven de motivatie om in ieder geval terug te komen voor eventueel een ander product. De webshop is duidelijk en er is voldoende assortiment.

Bernard12334 14-07-2013

On line reserveren en het staat voor je klaar!

Goede duidelijke uitleg van een verkoper die met je meedenkt.

Assortiment
Alle topmerken onder 1 dak!

Absoluut!

Mark7888 14-07-2013

Een duidelijke webwinkel met veel informatie over het product. Ook heeft elke tv een filmpje door de Plasma-discounter zelf gemaakt waarin ze proberen of je werkelijk in de winkel staat en de verkoper informatie geeft over de tv.

Perfect geleverd, netjes alle mails ontvangen.

Assortiment
Een heel groot assortiment en geloof de prijzen zijn het laagst van alle webwinkels waar ik de tv heb gekocht.

Aanbeveling
Het is een professionele website, mijn tv werd netjes afgeleverd precies zoals op afspraak.

Extra toelichting
Donderdag 11-07 heb ik een tv besteld bij Plasma-discounter de LG 42LM860V en kreeg deze op zaterdag netjes thuis afgeleverd. Ik had de tv rond elf uur s 'avonds besteld waardoor die niet meer de volgende dag thuis kon worden afgeleverd, maar dat was geen probleem. Ik heb heel blij met mijn nieuwe aankoop en ook nog een van de goedkoopste van alle webwinkels!! Het is een duidelijke website waarin ze ook allerlei filmpjes hebben over de tv's. Plasma-discounter is een aanrader alles direct per mail ontvangen en binnen de bezorgtijd afgeleverd.

Bolleke63 14-07-2013

Keuze tussen verzenden en zelf ophalen is top.

Online winkel met showroom en voldoende medewerkers op de vloer. Perfect!

Assortiment
Alles! En nog overzichtelijk ook.

Zie boven. Gewoon doen.

Extra toelichting
Mooi concept om als online winkel toch een gezicht en locatie te onderhouden. Efficiënt geregeld, voldoende service in de showroom, energieke uitstraling. Aangenaam verrast!

M. Remmerswaal 13-07-2013 Via de website gekocht

's-avonds om 19.00 uur gebeld.
De TV die we wilden was in voorraad. Er werd gezegd bij direct bestellen en ideal betalen en morgen in huis

Direct per mail het bericht dat de bataling binnen was en dat we via een onderstaande link de bestelling konden volgen. Even later ook de factuur van de aankoop per mail ontvangen.

Aanbeveling
Wij hadden onze zinnen gezet op een bepaald type TV die niet meer verkrijgbaar is.
Wij kregen nu een nagenoeg gelijk alternatief aangeboden waar we zeer tevreden over zijn.

Extra toelichting
We hebben alleen een TV gezocht en gekocht. De reden waarom we zeer tevreden zijn is dat het gehele aankopen perfect is verlopen. De volgende dag om 12 uur werd de TV afgeleverd door een uiterst vriendelijke dame van select vracht.

gerrit 1957 13-07-2013

Goed en duidelijk

Goed en duidelijk

Extra toelichting
Een heerlijke televisie geweldige HD kwaliteit het is genieten

Van Elteren 13-07-2013 In de winkel gekocht
naarden

mooie winkel ruim op gezet en goede pakeer mogelijk heded

sommige personnel leden waren niet echt vrolijk of echt gemotiveerd waardoor ondanks mijn aankoop liep ik niet met een blij gevoel de winkel uit terwijl als ik iets bij bv media markt of saturn iets koop altijd met vrolijk gevoel de winkel velaat en maak niet ui os ik dan bv kabeltje heb gekocht of duur media apperaat personeel daar is altijd vriendelijk voor je

Assortiment
web winkel heeft redelijke keuze winkel iets minder maar dat heeft n.l te maken met de grote van de winkel

Aanbeveling
vanwege ruimere keuze en vrolijer personeel zou ik toch aanraden om naar andere winkels eerst te gaan kijken

Extra toelichting
wat ik slecht vond aan winkel je word niet tot nauwlijks gewezen op de extra acties die ze hebben zo werd ik niet gewezen op de actie van de winkel zelf koop iets en krijg bij elke 50 euro 10 korting bij barbecue shop nou heb ik tv gekocht van 1350 kom ik thuis blijk dat ik nog recht had op 270 euro korting bij barbecue shop die naast de plasma discouter zit gevestigt daar had ik dus best een luxe bbq voor kunnen krygen ik ben niet tevreden over alles je kunt beter paar tientje meer kwijt zijn voor dezelfde product maar bij andere winkel loop je tenminste wel vrolijk de winkel uit

Create2Fit Naarden 18-07-2013

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review.

Wij hadden op dat moment inderdaad een korting lopen bij onze Barbecueshop. De Barbecueshop zou u 10,00 euro cadeau geven wanneer er een bestelling gemaakt zou worden bij de Barbecueshop van boven de 50,00 euro. Wij denken dat u de actie verkeerd geintreperteert heeft. Mocht u iets heel anders gelezen hebben, dan horen wij dat uiteraard graag van u.

Onze excuses dat u niet naar tevredenheid bent geholpen. Uw ervaring zal doorgegeven worden aan onze showroom manager om dezelfde klacht in de toekomst te voorkomen. Het is de bedoeling dat uw naar tevredenheid terug kunt kijken naar uw aankoop.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice Plasmadiscounter.nl

T.Aartman 13-07-2013 In de winkel gekocht

Makkelijk bereikbaar

Goed advies

Assortiment
Wat wij wilden stond niet in de showroom wel op internet.

Overzichtelijk

Extra toelichting
Ik heb denk ik een goed product gekocht en kwam bij jullie redelijk in prijs uit.

museum 13-07-2013 Via de website gekocht

makkelijk via web-site
goede prijsvergelijking

aardige medewerkers

volop keuze

Aanbeveling
via internet bestellen en an zelf afhalen,prima

Hicksie 12-07-2013

Goed te vinden

Vriendelijk personeel en kundig

Genoeg assortiment

Goede prijs

Iian 12-07-2013

paar klikken en geregeld

Extra toelichting
super strakke snelle levering en top service

Visserkevis 12-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Op de website kon ik eenvoudig aangeven op welke criteria ik wilde zoeken, zoals schermformaat en functies van de tv.

Uiteindelijk even naar de showroom gereden om de uitgezochte tv in het echt te bekijken. Dat was handig want de servicemedewerker wist precies wat ik zocht en kon me alternatieven laten zien die zowel onder mijn budget zaten als modellen die er tegenaan zaten. Daardoor kon ik nog beter kezen dan via de website.

Assortiment
Plasma discounter heeft alle tv's die op dit moment de beste keuze zijn, zoek wat je wil maar uiteindelijk kom je toch bij plasmadiscounter uit, de beste en de goedkoopste (naar mijn idee).

Aanbeveling
Wat moet een andere winkel nog beter doen dan plasmadiscounter?! Geen idee!

Extra toelichting
Snel, goedkoop en zeer helder advies. Alles op voorraad en zeer vriendelijke medewerkers. Voor mij HET adres voor tv's!

A Smitshoek 12-07-2013 In de winkel gekocht
naarden

We moesten wat langer als normaal wachten op onze aankoop vanuit het magazijn. Echter was dit geen probleem voor ons omdat er genoeg te bekijken was.

Werden vriendelijk te woord gestaan en informatie over bepaalde producten werden netjes uitgelegd of opgezocht.

Ruim assortiment

Aanbeveling
Bij thuiskomst bleek 1 producten niet te werken. Morgen nemen we hierover contact op. Afhankelijk van de afhandeling zullen we de winkel wel of niet aanraden.

Demi-jo Smith 12-07-2013 Via de website gekocht

balatonneke 12-07-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en zeer gemakkelijk bestel formulier

Assortiment
Alles is aanwezig en na vergelijking met andere sites bleek dit het voordeligst

AaVaa 12-07-2013

isighrs 12-07-2013

Bestellen ophalen top

verkoper weet waar hij over spreekt top behandeld

Assortiment
Wat mijn behoeftes zijn zijn bij jullie te vinden

Aanbeveling
ik blij mijn vrienden ook

Stefan Edelbroek 11-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Goede website en een zeer goed bereikbare winkel.

Niets op aan te merken!

Veel keuze.

Aanbeveling
Zeker. Goede prijzen, service, makkelijk bereikbaar, snel, etc..

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij plasma-discounter.nl.

mathyjames 11-07-2013 Via de website gekocht

Website functioneerde niet goed ( op meerdere pc's)

Inhoud van tv doos was niet compleet, de stekker van mijn tv ontbrak. Moest dit zelf halen of nog één dag wachten. Heb het maar gahaald.

Aanbeveling
Prijzen zijn erg scherp in relatie tot andere winkels.

T.V. gek 11-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden, bronsstraat

overzichtelijke winkel

Assortiment
Ruime keus en gedienstig personeel

prijs-kwaliteit

zie boven

A.J. Moeliker 11-07-2013 In de winkel gekocht

opzoeken op internet

van te voren reserveren

groot

Aanbeveling
in alles , prijs gemak en service

in 1 woord heel goed

Rene4999 10-07-2013

Hallo

ik heb de Panasonic TX-L42ET5EW daar gekocht en ik moet zeggen dat deze tv vreselijk mooi beeld heeft.
en dat voor de prijs van 659 euro.

Alles er op en aan

jgstolk 07-07-2013

Parkeerplaats dicht bij. Ruim opgezette showroom.

Kundig personeel aanwezig en aanspreekbaar. Product wordt naar/in de auto gebracht

Alle bekende merken aanwezig

Aanbeveling
Voor kiezen en kopen is deze winkel meer dan aan te bevelen.

Han-nie 05-07-2013

website is duidelijk en geeft voldoende info over het product

Winkel bezocht en uitstekend geholpen. Zeer kundige voorlichting. Er werd tijd en energie gestoken in de uitleg.

Assortiment
Ruim voldoende. Er was al min of meer een keuze gemaakt.

Aanbeveling
Gebaseerd op de prima voorlichting en de scherpe prijs. Bezoek aan de winkel is aan te raden.

Extra toelichting
Uitstekende zaak met prima prijs/kwaliteit verhouding en goede service

Objectief 26 04-07-2013

website is duidelijk.
gemakkelijk bestel proces.
betalen via ideal fluitje van een cent.

maandag's 19.00 besteld
dinsdag's 14.00 geleverd.
Heel erg vlug.
thuis geleverd.
niet te leveren via PostNL
bezorgpunt. Jammer.
bezorgkosten in rekening gebracht. ook jammer.

heel goed assortiment.
prijzen goed.

vlotte bezorging.
mooie prijs.
goed product.

al met heel tevreden.

Kjh Rijndertse 04-07-2013

Extra toelichting
alles ging heel vlot,en lekker snel. Via de website gekocht en de volgende dag thuis bezorgd. En het Product werkt prima Ga zo door gr Kjh Rxx

Macgierig1 04-07-2013

Het gaat zo gemakkelijk.
Ik heb wel vaker bij 1 van de Discounters besteld. Audio, Koffie en ook bij de plasma discounter. Meestal een scherpe prijs

Assortiment
Het is een aardig gamma wat ze kunnen leveren en ook op voorraad hebben. Voor de gadgetfreak. maar ook voor de fijn proever is er wel wat te vinden

Aanbeveling
Eerlijk gezegd zijn er weinig winkels die tegen hun prijzen en service op kunnen.
Dus waarom zou ik vrienden deze goede zaak niet aanraden.

Extra toelichting
In het algemeen heel tevreden over alles van Corronel. Nee ik heb geen aandelen. Maar tjonge wat een top bedrijf. Prijs kwaliteit is prima. O.K. heel af en toe kom je ergen het iets goedkoper tegen maar dan moet je niet vragen hoe daar de service is.

Koos3 03-07-2013

Extra toelichting
na verkeerd deels door mij veroorzaakt begin heeft plasma discounter voor een uitstekende oplossing gezorgd. Pluim Sjoerd en Enrico!

fer13 03-07-2013

makkelijk producten vergelijken

vandaag besteld morgen in huis

Assortiment
zeer uitgebreid met goede informatie

Aanbeveling
genoeg keus snelle levering en goede service

erwin peddemors 03-07-2013

Zo besteld, zo geleverd

erg duidelijke video uitleg van producten om uit te leggen wat de mofgelijkheden en features zijn.

Assortiment
grootste online keuze met gemakkelijke zoekfuncties

Zo hoort het

Bas1870 02-07-2013

Goede website, prettige winkel.

Beetje onverschillige medewerker, wel erg vriendelijk.

Kan altijd meer!

Aanbeveling
Voor een tv moet je gewoon bij jullie zijn.

C. Doolhoff 02-07-2013

3,8

Gewoon gemiddeld

Deelleverig, dan annuleer je, sturen ze toch een deel, reageren niet om e-mails... Erg slecht! En dus nooit meer! Kan ik dus 14 km naar een postkantoor rijden.

Assortiment
Op de site stond dat TV's op voorraad waren. Mijn ervaring is dat het dan toch niet op voorraad is en ze dus deel van de bestling sturen. Zo kreeg ik de wandbeugel wel en de TV niet geleverd.

Aanbeveling
Geen communicatie over deellevering. En dus gewoon de helft opsturen terwijl ik reageer dat ik dat niet wil. Echt hele slechte service!

Create2Fit Naarden 11-07-2013

Geachte heer / mevrouw,

Allereerst onze excuses dat in eerste instantie onze voorraad niet up to date was en dat de nalevering toch verstuurd is terwijl u dit liever niet wilde hebben.

U heeft aangegeven dat wij niet hebben gereageerd op uw e-mails. Onze e-mails worden binnen 24 uur afgehandeld.
Wij denken dat u e-mails helaas nooit zijn aangekomen bij ons, daardoor zijn de producten die niet in voorraad waren toch nagestuurd.

Ondertussen zijn de producten weer retour gestuurd en hebben wij het geld aan u teruggestort.

Onze excuses voor de miscommunicatie.

Klantenservice Plasmadiscounter.nl

TonB2 01-07-2013

Alles staat netjes uitgestald en overzichtelijk bij elkaar.

De nodige uitleg werd gegeven over het product.

Assortiment
Ruime keuze in allerlei artikelen.

Aanbeveling
Prijzen zijn zeker de moeite waard om een kijkje te nemen.

Extra toelichting
We waren vlak na openingstijd aanwezig. Er was personeel genoeg aanwezig. Duurde even voordat er iemand wat aan ons vroeg,maar gaf ons ook de gelegenheid om zelf even rond te kijken. Verder werden we vriendelijk te woord gestaan en was er voldoende uitleg.

Jeffrey Schröder 01-07-2013

Zeer makkelijke afhandeling en netjes te woord gestaan door uw verkoop adviseur.

Nette hulp bij inladen van de tv in de auto en tevens goede klantenservice.

Assortiment
Veel aanbod maar miste nog wel de Sony Home cinema versterkers. (STR lijn)

Aanbeveling
Zeer fijne winkel met goed opgeleid personeel

Extra toelichting
Vrijdag 28 juni j.l. heb ik een Sony W8 55 inch tv aangeschaft bij Tom Coronel. Nadat ik een lekker kopje koffie had gedronken ben ik nog even door de winkel gelopen om mij nog wat verder te oriënteren. Helaas stond de cinemaversterker van Sony (STR DN1040) nog niet in de winkel maar ik kwam nu ook alleen voor de nieuwe tv. Tevens ben ik in gesprek geraakt met een medewerker van Sony zelf welke enorm enthousiast was over zijn producten. Erg leuk want ik ben een echte Sony fan en mijn leven lang trouw aan het merk. Voor mij is het dan ook echt ONLY SONY! Ik ben al wat jaartjes klant bij de winkel en heb er alleen maar goede ervaringen mee. Wij hebben o.a. ook onze stofzuiger,vaatwasser en slaapkamer tv aangeschaft. En zoals altijd tegen een scherpe prijs.

boellaard 01-07-2013

Extra toelichting
goede betrouwbare winkel soms zijn invalkrachten die niet alles duidelijk weten maar je kan ook niet alles hebben

Sanveenstra 27-06-2013

Goed overzichtelijk en duidelijk

Prima service

Assortiment
er is genoeg te verkrijgen in de artikelen die ik zocht.

Aanbeveling
Ik heb al verschillende mensen doorgestuurd naar ze.

Extra toelichting
Ik ben uitermate tevreden over de shop, de winkel zelf en de verleende service.

mariusjr 26-06-2013

Makkelijke zoekfunctie. Veel technische info op de site. Handig is ook de videoreview van het product die ik kocht dat op de site staat!
Bestellen was makkelijk met ideal. Jammer dat er geen Paypal geaccepteerd word.

Goede service is wel dat je de factuur in je email krijgt. Al zou ik het ook wel leuk vinden om een papieren te hebben? Maar ok, die kan je zelf uitprinten natuurlijk, en die in mijn email raak ik minder makkelijk kwijt.

Goede service is ook dat er meteen een retourformulier bijgesloten word. Dus mocht ik het willen terugsturen, dan hoef ik niet uit te zoeken hoe en wat.

Extra toelichting
Plasma discounter had een hele leuke tijdelijke aanbieding waar ik meteen gebruik van gemaakt heb. Er werden niet eens verzendkosten verrekend! Levering was snel. Zondag besteld, dinsdagmiddag ontvangen. Een snellere levering verlangen zou onredelijk zijn. In de tussentijd nog een e-mail gehad als bevestiging. Wel had ik graag op de hoogte worden gehouden over wanneer het pakketje geleverd zou worden, maar daar hoorde ik niets over.

Harold2005 26-06-2013

Er zijn voldoende mogelijkheden om te betalen en een duidelijke overzichtelijke site.

Omdat ik een vraag had over mijn bestelling, heb ik eerst gemaild en later toch besloten te bellen met een normaal!! Nummer. Geen gedoe met 0800 nummers oid. Beide zijn erg netjes en persoonlijk beantwoord. beantwoord

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanbevelen, door de reactie op mijn mail een door mensen geschreven mail is en niet een die halfslachtig beantwoord wordt door een computer.

Chiel12345 25-06-2013

Parkeren voor de deur. Goede service. Niet drúk dus meteen aan de beurt.

Assortiment
Er waren vrij veel tv's uitverkocht in mijn prijsklasse.

Aanbeveling
Prettige verkopers. Verstand van zaken.

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden met mijn tv. Al had ik voor mijn gevoel geluk dat deze tv nog op voorraad was. Het was ook de laatste. Maar zolang ik de laatste ben hoor je mij niet klagen.

Sandra-35 24-06-2013

De product informatie wijkt af van de informatie in de winkel. Via de site stond vermeld dat er geen CI+ mogelijkheden op het toestel zaten terwijl de verkoper aangaf dat dit zeker wel kon.

Lang wachten tot je wordt geholpen

Veel keus

Extra toelichting
Wij hadden een led tv uit de gezien die onze aandacht trok. Bij het product stond beschreven dat deze retour was gekomen uit een zicht garantie van een klant. Wij vroegen de verkoper naar de reden van retour zending en wilde een bevestiging dat er niets met het toestel aan de hand was. De verkoper verzekerde ons dat dit een prima toestel was maar dat deze retour komen als de afmeting, kleur, ed. tegenvalt. Bij thuiskomst bleek dat er behoorlijke diepe krassen op het beeldscherm zaten. Bij nader onderzoek op de doos troffen wij ook een sticker aan waar dit opstond. Beetje jammer dat wij hier expliciet om vroegen en dan onjuiste informatie kregen.

Create2Fit Naarden 28-06-2013

Beste Sandra-35,

Bedankt voor uw review. Ik ben zeer verbaasd om te horen dat u een TV heeft meegekregen met diepe krassen op het beeldscherm. Dat hoort absoluut niet, dan is er helaas niet goed gecontroleerd op de staat van het artikel. Zoiets behoort natuurlijk niet verkocht te worden! Mijn excuses dat u daar de dupe van bent geworden.

Ik neem nog even persoonlijk contact met u op om na te gaan of u wel goed bent geholpen nadat dit probleem is ontstaan.

Klantenservice Plasma-Discounter.nl

R. Witteveen 24-06-2013

Voor de derde keer nu iets gereserveerd en dat stond ook klaar toen ik het kwam afhalen.

Bij het afhalen van de soundbar vroeg ik of ik ik nog iets nodig had om het geheel aan te sluiten volgens de verkoper zaten er geen kabels bij en heb ik er een sound link kabel bij gekocht wat dus niet nodig bleek hij zat wel in de doos.
Ik ben niet elke dag in de buurt van Naarden en hoop dus ook dat ik wat langer de tijd heb om de kabel terug te brengen.

Assortiment
Veel op de website maar niet alles in de showroom

Aanbeveling
Prima bediening, goede informatieve website,scherpe prijzen.

Create2Fit Naarden 26-06-2013

Beste R. Witteveen,

Bedankt voor de review! Ik lees dat u zich af vraagt of u de kabel later kunt terugbrengen. Als u het handiger vind, dan mag u de kabel ook aan ons terugsturen via een PostNL punt. Dit is voor u gratis. Als u de factuur erbij voegt en op schrijft waarom u het terugstuurt en wat uw bankrekeningnummer is, dan zorgen wij er voor dat het aankoopbedrag zo snel mogelijk wordt teruggestort.

Klantenservice Plasma-Discounter.nl

W.A. de Boer 23-06-2013

geen

geen

j.l.schappert 22-06-2013

snel en goede adviezen

indien het product tegenvalt zonder problemen te retourneren of adviezen hoe aan te sluiten.

Assortiment
voldoende breed assortiment, meestal op voorraad.

Extra toelichting
service en interessante prijzen.

acvolders 21-06-2013

internet side goed toegankelijk, met duidelijke informatie.

In de showroom vlot geholpen met een goede demo.

Assortiment
ruime sortering en het apparaat was op voorraad dus kon direct mee naar huis.

goed geholpen en snel

Clarino&Irene 21-06-2013

Ik voelde me zeker op mijn gemak. Ik kon er op mijn gemak even rond snuffelen. En een keuze maken

De verkopers hebben product kennis. Zijn vriendelijk zeer behulpzaam met het antwoorden van de vragen. Servicegericht ja na de aankoop van je product lopen ze mee naar de auto om product in te laden. TOPPIE!!!

Assortiment
ruim assortiment aan producten. Ik heb al twee producten bij jullie gekocht.

Aanbeveling
Prijzen zijn goed. Ik heb het mijn broer en mijn vriendin al aanbevolen. Mijn zoon en schoondochter hebben ook al een plasma tv bij jullie aangeschaft.

Extra toelichting
Productkennis van de verkopers is goed Service uitstekend het meelopen en voor je inladen in de auto. Prijzen zijn goed zeker wanneer het een aanbieding betreft. De site is goed en overzichtelijk. En voor vragen mag je altijd even bellen om het apart te laten zetten of het nog op voorraad is. In een woord geweldig!!

HG van der Zee 21-06-2013

Alles op audio video gebied is te vinden vanuit je luie stoel

Wat je ook besteld, alles is razendsnel binnen. Perfecte service, zowel via internet als in de winkel in Naarden

Assortiment
Met betrekking tot audio video zijn alle grote merken ruimschoots aanwezig en krijg je altijd onafhankelijk en objectief advies

Aanbeveling
Gezien mijn ervaringen reeds vele malen bij vrienden, bekenden en familie aanbevolen

Extra toelichting
Uit de antwoorden blijkt genoeg waardering, lijkt mij zo, waarom veel meer betalen als je met de perfecte service van Plasma-discounter ook nog eens flink geld kan verdienen.

Hans Nabben 1 21-06-2013

Extra toelichting
Na vele jaren naar een breedbeeld tv met analoog signaal van JVC te hebben gekeken overgestapt op digitaal. Wereld van verschil. Bezorging was keurig op tijd en netjes. ( Plasma Discounter). Woensdag besteld en vrijdag al binnen. Installatie zelf uitgevoerd, beschrijving was makkelijk te volgen ,dus dit was snel gepiept. Bediening is eenvoudig met genoeg mogelijkheden. Mooie plasma televisie, in eerste instantie schitterend beeld, hij staat op THX-cinema stand en beeld is haarscherp. PS3, Humax IHDR-5200C en DVD recorder via HDMI kabels van Ruconnected ( http://www.ruconnected.nl/) aangesloten. Goede HDMI kabels voor een schappelijke prijs. Een opmerking: Na ongeveer twee weken lichte logo inbranding , RTL 4 en SBS 6 hoop na langere inspeeltijd dat dit verdwijnt. ( dit schijnt een bekend probleem te zijn van Panasonic , jammer ).

Berrua48 21-06-2013

Goed bereikbaar, ruime zaak, kunt goed rondlopen! Alles op voorraad

Die vonden wij uitstekend, we zijn nog een paar keer terug geweest maar zeer deskundig en uitgebreid geholpen.

Aanbeveling
Wij zijn zeer tevreden en de tv is niet het eerste artikel dat we kochten. Scherp geprijsd.