Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Bas1717 23-07-2013

Ontzettend fijne site

QF 23-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Makkelijk ophalen en snelle service, had de tv al uitgezocht en was snel buiten met mijn aankoop! Zeer tevreden

Vriendelijke jonge man achter de balie, die mijn korte vragen goed wist te beantwoorden!

Assortiment
Ze hebben wat ik wil dus erg tevreden!

Aanbeveling
Snel,makkelijk, goedkoop en goed! Dat zegt genoeg denk ik

Extra toelichting
Goede service, goede producten, goede prijzen! Als klant een goede ervaring

John81 22-07-2013

Erg overzichtelijk assortiment

Er was onduidelijkheid over de lever tijd, ik ben hier direct over terug gebeld na mij vraag hierover!

Assortiment
Keuze genoeg! Voor ieder wat wils

Probeer het eens

Extra toelichting
Ruime keuze, scherp geprijsd en een fijne after sales

keulenj 22-07-2013

vandaag besteld, morgen ontvangen

geen vervoerskosten en correct geleverd

Assortiment
grote assortiment in kwaliteit en prijsklasse

Aanbeveling
We hebben vertrouwen in deze winkel.

Extra toelichting
door het ruime assortiment kost het minder tijd en moeite om een bepaalde artikel te zoeken. direct een bevestiging van bestelling en betaling. snelle levertijd en in goede staat geleverd.

Hankey 22-07-2013

snel te bereiken voldoende personeel

Keurig te woord gestaan en snelle service

Assortiment
uitstekend assortiment led en lcd tv's zelf media player gekocht goed en goedkoop.

Aanbeveling
Zeker aanbevelen gezien goede informatie in winkel en op internet

Extra toelichting
Aankoop eerst een en ander bekeken via internet en presentaties gezien, erg duidelijk , bovendien op voorraad en direct mee te nemen. Bereukbaarheid en parkeren was ook erg goed

Johan'67 22-07-2013

Wordt met het grootste gemak ook opgestuurd. In mijn geval een 50" plasma TV gekocht die ik toch maar heb opgehaald.

Beetje ongemotiveerd en nauwelijks deskundige medewerker die mij heeft geholpen. Maar goed dat ik mezelf vantevoren goed had geinformeerd op internet

Assortiment
Je kunt vtv informeren wat er op voorraad is wat ik ook had gedaan. Bleek het Sonos geluidssysteem er toch niet te zijn :-(

Voor de prijs

A.D. van Diermen 22-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Het gewoon naar binnenlopen in een goed georganiseerde ruimte.

In orde. Alhoewel wij wel wat beter geïnformeerd konden i.v.m. een module voor de tv.

Assortiment
Genoeg! website geeft al duidelijk aan wat er in de winkel is.

Aanbeveling
reeds 4x tv gekocht altijd zonder problemen.
(nu wel met 1 sony bravia maar daar weten we niet precies aan de hand is. Coulant genoeg omdat 2 jaar garantie is verstreken.

Extra toelichting
Fijne tv ontzettend blij mee !! voor een mooie prijs.

jj1969 22-07-2013

Producten zijn goed te vinden. Het zou handig zijn om bij aanschaf van een home cinema set erbij te vermelden dat er een hdmi nodig is om aan te sluiten op de tv. Ik ben daarvan op de hoogte, maar dat geldt niet voor iedereen.

Snelle levering. Vrijdag om 19.55 uur besteld, de volgende dag al in huis.

tanja74 22-07-2013

Voor 20:00 uur besteld in ons geval 19:45 en inderdaad de volgende dag bezorgd.

Karen Van Lancker 22-07-2013 Via de website gekocht

Je kan zeer eenvoudig zoeken op de site. Het menu is overzichtelijk en duidelijk.

Duidelijke email berichtgeving over elke stap in het bestelproces: de levering, naservice, eventuele retournering, factuur = garantiebewijs etc... Snelle levering!

Assortiment
Zeer ruime keuze tussen topkwaliteitsmerken.

Aanbeveling
Ik heb een zeer goede ervaring achter de rug en zou deze webshop zeker aanbevelen bij vrienden.

TK46 22-07-2013

Snel inzicht in product, specs en voorraadsituatie

Productprijs, aflevering thuis uitstekend, razendsnel en tegen zeer aantrekkelijke prijs. Er was helaas pas echter inzicht in de status van de aflevering nadat de aflevering had plaatsgevonden (wel een Selektvracht, overigens...)

uitgebreid assortiment

Extra toelichting
Uitstekend adres voor uitzoeken, informatie, voorraadsituatie en -informatie en (snelheid van) levering en bovendien Prijs. Klasse!

Haasjes. 22-07-2013

Duidelijke website om te zoeken
Makkelijke manieren om te betalen
Hoefde enkel de noodzakelijke gegevens invullen

Na de bestelling kreeg je meteen een mail ter bevestiging van de bestelling en later van de betaling.
Zeer snelle en correcte levering

Assortiment
Zeer ruim aanbod en zeer concurrerend

Aanbeveling
Alles was duidelijk, helder , makkelijk.
Prima Service: snel en correcte levering

Thijs_1975 22-07-2013

Extra toelichting
Super Service!!! Heb diverse TV's, Beats by Dr Dre, Tablets hier gekocht. Service is geweldig. Snelle levering. Onlangs per ongeluk dubbel betaald. Gelijk een telefoontje dat er dubbel betaald is en teruggestort wordt. Niet gierig zijn en voor een paar euro naar een ander maar hier blijven want met hun doe je goede zaken!

ArjenZWD 22-07-2013

Het was mogelijk om de TV online te reserveren nadat we een mooie concurrerende offerte per email hadden ontvangen. In de winkel waren daarmee alle gegevens ook meteen bekend en was het afrekenen gemakkelijk

Prima!

Assortiment
Alles was op voorraad al was het wel even doorvragen rondom de nieuwe CI+ module. De mannen zijn vriendelijk en behulpzaam, echter enige achtergrond kennis helpt om zeker te zijn dat je krijgt wat je koopt.

Aanbeveling
Zou het zeker doen, goed bereikbaar en alle dagen van de week open.

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over de Plasma discounter en kan me voorstellen dat jij dat ook wordt

Jeroen Baartman 22-07-2013

Bij mij draid hij op de schotel met een linuxbox.

Gezien de gamakken van de opties van het internet is het een hele vooruitgang.
Zoals facebook, skype en vele extra's

De servive van de plasmadiscounter is optimaal, ze nemen de tijd. Voor mij is dit de 3e tv uit deze winkel.

Wel met deze platte led tv is het aan te raden om een haakse HDMI bij hun aan te schaffen, di omdat hij te dicht op de muur hangt (muurbevestiging afhankelijk).

Assortiment
Ja net wat je wilt uitgeven. Keuze genoeg. Ik had eigelijk een 42 inch in mijn hoofd van 500 eurie.
helemaal in de showroom gekomen ziet het er totaal anders uit en je gaat voor de 46 inch 117cm. totaal geen spijt.

1 Eerlijk antwoordt op je vraag 2 ze nemen de tijd
3 dit keer de koffie vergeten ;-)

Extra toelichting
De Philps 46PFL4208 reageeerd meteen op de afstandsbediening. Geluid heb ik over de speakers surroundset. Mooi design en hoop er zeker 10 jaar plezier van te hebben.

Robdan 21-07-2013

Jan vd Wijk 21-07-2013

Super overzichtelijke site met een groot assortiment.

Je wordt perfect op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Geen NEE te koop.

Aanbeveling
Nog geen zelfde shop tegen gekomen op internet.

Extra toelichting
De tv shop voor mij veel veel keus voor een mooie prijs.

kjn123 21-07-2013

Extra toelichting
Goed product voor goedkope prijs. Info op site is beter dan kennis van de verkopers, uiteindelijk via site van kieskeurig achterhaald of tv nog een scartpoort had. Verder alles top.

Niwdetlub 20-07-2013 In de winkel gekocht

Ruime sortering

Behulpzame verkopers met kennis van zaken.

Assortiment
Altijd een ruime sortering in modellen

Aanbeveling
Al vaker hier aankopen gedaan. Altijd snel geholpen en goede apparatuur.

Extra toelichting
Een uitstekende winkel met scherpe prijzen en een breed assortiment. Snelle service.

Spitzen bv 20-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Doen er alles voor om je met een te reden gevoel weg te laten gaan

Willy tijssen 20-07-2013

Gewoon vandaag bestellen morgen in huis

marcos1312 20-07-2013

vriendelijk personeel geen druk vanuit verkoper.

na afgerekend te hebben stond binnen 10 seconden mijn tv voor mijn voeten.

Aanbeveling
heb mijn vrienden er al heen gestuurd en nu moest ik zelf nog.

Extra toelichting
vriendelijk personeel en relaxt goede adviezen alleen jammer dat ze mijn blu-ray speler niet meer op voorraad. maar ja het gaat daar hard met de spullen. alvast vriendelijk bedankt.

Matthijs19823 20-07-2013

Je hoeft de deur niet uit en t is gewoon de beste prijs

Binnen 24 uur in huis

Assortiment
Bedenk een toestel en ze hebben t, voor elk wens hebben ze een antwoord

Aanbeveling
Als je geen dief van je eigen portemonnee wil zijn dan moet je bij plasma disconteer zijn

Extra toelichting
Na dagen vergelijken op internet en in winkels kan je alleen maar concluderen dat je plasma discounter je spullen moet kopen!

Wouter220676 20-07-2013

Goede en snelle service.

tilac 20-07-2013

snel en gemakelijk

goede service en uitleg over het artikel wat je wil kopen

Assortiment
heel veel soorten tv en merken

Aanbeveling
omdat de verkopers die er lopen heel vriendelijk zijn en er ook echt verstand van heben

Extra toelichting
ben er goed en snel geholpen en alle vragen die ik had werden beantwoord dus plasma-discounter en echte 10 zeer tevreden

Mano1990 20-07-2013

Drumboy 19-07-2013 Via de website gekocht

Henk1863 19-07-2013

Duidelijke site, gemakkelijk om te bestellen.

Veel filmpjes met uitleg, snelle levering.

Ruim

Aanbeveling
Goede prijs, goede ervaringen.

J.C. Jak 19-07-2013 Via de website gekocht

Heldere website, met duidelijke uitleg en informatie over het product

Géén verzendkosten! zeer snelle levering. Email na de aankoop met duidelijke informatie over eventueel retourneren en als bijlage de factuur.

Assortiment
Veel keuze in zowel de producten als de prijs. Ook de verschillende soorten webwinkels zijn duidelijk en helder!

Aanbeveling
Zeer goede prijs concurrentie verhouding. In Naarden vrijwel alles op voorraad en het gekochte artikel wordt zelfs in je auto geladen!

Extra toelichting
Zeer goede winkel zowel via internet als in Naarden, de verkopers hebben verstand van zaken, niet alleen maar de informatie uit de handleiding, welke je zelf kan lezen, maar ook tips en trucks ! Top bedrijf! Ga zo door!

van de vis 19-07-2013 In de winkel gekocht
naarden

je wordt er goed geholpen en krijg bij elk produkt de juiste informatie en uitleg

heel groot

Aanbeveling
dit is een hele goeden zaak krijg overal de juiste uitleg en ze smeren je niet van alles aan

Extra toelichting
nette zaak goed personeel die overal van op de hoogte zijn

Dam2 19-07-2013

Overzichtelijke website.

Na de bestelling wordt je goed geïnformeerd over de voortgang dmv Track and Trace.

Assortiment
Tot nu toe altijd gevonden wat ik zocht. Een maal via de winkel en nu via het web.

Aanbeveling
Prima concept en nog geen negatieve ervaringen gehad.

Extra toelichting
Eerste aankoop 1 tot 2 jaar terug heeft een positieve indruk achtergelaten. Ik geef nooit een 10 want dan ben je in principe klaar en kun alleen maar achteruit boeren. Een algemene 9 is vanuit mijn beleving op zijn plaats.

F. Westera 19-07-2013

Montage bleek net zo eenvoudig als de website deed vermoeden.

Levering de volgende dag, uitstekende communicatie

goede keuze voor alternatieven

Aanbeveling
Zeer prettige, persoonlijk aandoende communicatie.

Extra toelichting
Zeer tevreden over de gebruiksvriendelijkheid. Anders dan ik voorheen wel eens meegemaakt heb met LG, een uitstekende Nederlandse vertaling van de gebruiksaanwijzing!

jeffrey B19 19-07-2013

zeer duidelijke website, echt een lekker om uit te zoeken (beste website tot nu toe)!!
ik had al een aantal keer voor een tv zitten zoeken op andere sites en door beslist.nl kwam ik op jullie . De betaling was makkelijk te betalen hoefde niet extreem veel gegevens in te vullen dus dat was fijn.de bestel procedures waren zeer fijn omdat je val alles een bevestiging krijgt en dat was zeer duidelijk.

bij de bestelling stond er dat het de volgende dag gewoon geleverd werd maar het duurde 2 dagen voordat het pakketje binnen kwam,maar misschien heeft het met post nl te maken.

Assortiment
het assortiment voldoet zeker aan mijn verwachting je hebt de keuze uit van alles en nog wat. de product groep is gewoon goed niet teveel niet te klein. Ik zocht voor een tv en die heb ik ook gevonden je had een ruime uitzoek. De prijs is zeker concurrent want jullie zijn één van de goedkoopste. De tv kon je in verschillende prijs klasse kiezen en dat kwam door de inches.

Aanbeveling
Bij deze winkel kun je je vrienden of familie zeker aan raden van wegen de prijs, want jullie zij één van de goedkoopste

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop en zal ook zeker nog eens een kijkje komen nemen in de web shop als ik nog wat nodig heb. De levering was wat minder maar zoals ik al gezegd had misschien kwam dat door Post NL. Dank jullie wel voor deze fantastische aankoop!!!

Gerardus Putman 19-07-2013

Het is erg fijn om visueel de verschillen te kunnen zien tussen de verschillende tv's

Abusievelijk werd de verkeerde tv mee gegeven. Direct gebeld en alles was mogelijk. Wij kozen er voor om zelf even terug te rijden en kregen, buiten excuses, ook een prima HDMI-kabel gratis als kleine vergoeding.

Assortiment
Meer dan voldoende voor ons om een keuze te kunnen maken.

Aanbeveling
Zou ik zeker aanbevelen. Voldoende personeel aanwezig die zeker vakbekwaam zijn.

Extra toelichting
Overall een prettige ervaring voor het eerst in deze zaak.

C. Zager 19-07-2013 Via de website gekocht

Website zeer overzichtelijk.
Kon direct vinden wat ik zocht.
Betalen was zeer gemakkelijk.

Service zeer goed.
Product volgens afspraak op tijd geleverd.

Assortiment
Groot assortiment, genoeg keuze. Product hier het goedkoopst, geen verzendkosten.

Aanbeveling
Bestelling van begin tot eind (volgens afspraak)perfect.

Extra toelichting
Ik ben een zeer tevreden klant. Vandaag voor 17.00u besteld, morgen in huis. Mijn complimenten voor UPS, leverde mijn TV af aan de voordeur, op de 5e verdieping van mijn flat. Dat noem ik service.

H Cornelissen 19-07-2013

Goed voorgelicht over het product.

Zat keuzes.

Aanbeveling
Goed geholpen voorgelicht, ze gaan netjes met klanten om.

Extra toelichting
Al met al niks op aan te merken!

Daniël Bennik 18-07-2013

Extra toelichting
Keurige service en snel in huis! Verder geen problemen gehad dus helemaal blij :)

Pieterde 18-07-2013

overzichtelijk en vlot

zou graag 10 willen geven, want ondanks ik vanuit belgie bestelde en er dan normaal een dag bijkomt voor levertermijn en ook nog een dag extra vanwege betalingswijze die ik koos, is mijn bestelling nog de dag na mijn bestelling reeds aangekomen! Echt supper! Maar een 8 geef ik echter omwille van de meerkost voor betalingswijze, zeker aangezien het procentueel was! Maar uiteindelijk was ik nog goedkoper af dan op een ander dus was het voor mij in dit geval oke. jammer want anders hadden jullie voor mij een 10 verdiend!

Assortiment
kan dit moeilijk slecht beoordelen want is een ruim aanbod en ieder bepaald zijn grote van assortiment.

Aanbeveling
9 omwille dat ik nog wel twijfel omwille van de kosten bij ander betalingswijze, ik had namelijk omdat ik niet bij een van de banken ben voor ideal te gebruiken geen andere keuze. Anders had ik voor een 10 gegaan!

Extra toelichting
Heel tevreden met mijn aankoop maar enkel jammer dat ideal voor mij niet mogelijk was, en ik hierdoor 2% extra betalingskosten moest betalen en dat was bij deze grote aankoop van + 1.000€ wel niet min. Indien dat niet het geval was, was ik echt 100% tevreden. zeer snelle service, goede duidelijke communicatie en opvolging betreffende bestelling, goede prijs, ...

p jansen59 18-07-2013

goed parkeren en volop keus

vriendelijk geholpen

Assortiment
precies wat ik zocht en in de aanbieding

Sjoerd Post 18-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Makkelijke filters op de site aanwezig zodat je je tv naar keuze makkelijk kan selecteren. Tevens zijn er ook in de winkel computers aanwezig waar dit op mogelijk is.

Goede informatie gekregen met betrekking tot de gekochte tv. De verkoper wist waar hij het over had en wist ook veel achtergrond informatie over de producten!

Assortiment
Goed veelzijdig assortiment. Voor alle wensen in elke prijsklasse is er wat aanwezig

Aanbeveling
Een zeer fijne winkel, ik zal hier zeker mensen aanraden om hun tv te kopen

Extra toelichting
Ik vond het een zeer fijne winkel. Heb eerst op de site rustig kunnen kijken welke tv's er binnen mijn klasse vielen. In de winkel wisten ze hierna goed te vertellen welke tv er voor mij persoonlijk beter was met betrekking tot mijn eisen. Deze winkel raad ik zeer sterk aan bij mensen die een tv willen kopen

natascha 13 18-07-2013

kan van thuisuit bestellen

dinsdag besteld en donderdag al geleverd

voldoende keuze

Aanbeveling
ruime keuze en vlugge service

JM ten Brinke 18-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Heel erg duidelijke website, waarbij gemakkelijk afgerekend kon worden.

Assortiment
Heel ruim assortiment van TV's in verschillende prijsklassen.

Aanbeveling
Hele fijne winkel voor het kopen van een TV. Naast de service zijn de producten ook nog eens erg gunstig geprijsd.

Extra toelichting
Hele fijne website en een fijne winkel. Service is top en het personeel is zeer vriendelijk. Ook zijn het ruime assortiment en de gunstige prijzen twee zeer grote pluspunten. Zeker een aanrader!

Henk-Jan van Dijk 18-07-2013

Duidelijk en overzichtelijk

Assortiment
Heeft alles overzichtelijk verdeeld en duidelijke scheiding van de producten

Prijsbewuste en duidelijke website is toch voor iedereen leuk

Prijsbewuste en duidelijke website is toch voor iedereen leuk

jhr1961 18-07-2013

kopen vanuit je luie stoel,met goede uitleg, en geen verzendkosten.

snelle en correcte levering.

zeer ruime keus.

Aanbeveling
ik ben erg tevreden over plasma-discounter.nl, en behoorlijk goedkoper als in de winkel.

john mens 18-07-2013

overschrijving enkele dagen later tv voor de deur! super

gewoonweg een vette 10

Assortiment
zeer ruime keuze aan scherpe prijzen!

Aanbeveling
de service en klantendienst keuze van producten

Extra toelichting
sony kdl 42 kdl 655W een absolute aanrader beeld geluid instelling smart tv op zen best! de service van plasma discounter nl is gewoonweg suuuuper! tot later dat staat vast!

JK89 18-07-2013

Makkelijke en duidelijke bestelprocedure, geen opmerking.

Goed te woord gestaan, in de winkel geweest enkel voor afhalen na eigen vooronderzoek op internet.

Assortiment
Uitgebreid assortiment, vaak goedkoper dan vergelijkbare (web)winkels.

Aanbeveling
Meerdere producten in het verleden aangeschaft, als laatste een nieuwe televisie. Prima service en behulpzaamheid bij problemen.

Geen aanvullende opmerkingen

h.laloli 18-07-2013 Via de website gekocht

Jeslo 18-07-2013 Via de website gekocht

Duidelijke uitleg
Zeer veel betaalmogelijkheden
1 dag leveren na betaling
Kortom:
Je moet niet opstaan van achter je computer

Genoeg en duidelijk bevestigingsmails
Zeer snelle respons op een email die ik hen gestuurd heb

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment alle formaten en prijsklassen

Merkbaar goedkoper dan bij de betere elektrohandel

Goede prijzen
Ruime keuze
Heel makkelijk bestellen en betalen
Snelle levering na betaling

Extra toelichting
Ik ben heel erg tevreden van plasma discounter: Goede service Lage prijzen Ruim assortiment Duidelijke beschrijving Snelle levering Snelle respons op vraag Absolute aanrader !

May Goedhart. 17-07-2013 In de winkel gekocht

Slaag altijd

Personeel is goed op de hoogte van de artikelen

Slaag altijd.

Aanbeveling
Assortiment , prijzen en personeel allemaal dik in orde.

Alles klopt gewoon !

Ricoolien 17-07-2013

Tv werd de auto ingetilt voor me top service

Assortiment
Er hangen veel soorten en veel maten top!

Aanbeveling
Als u snel en nauwkeurig een tv wilt, ga dan zeker naar plasma discounter