Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

RudiV01 26-07-2013

Duidelijke site.
Eenvoudig en duidelijk bestelproces (3 stappen).

Levering sneller dan aangekondigd.
Woensdag besteld met creditkaart, donderdag geleverd in België.
Goede communicatie en opvolging via geautomatiseerde mails.

Assortiment
Voor mij was er genoeg keus.
Ik denk dat het belangrijker is om goede producten aan te bieden in plaats van alle producten.
Ook een goede prijs voor de aankoop die ik gedaan heb (de beste prijs).

Aanbeveling
Ik heb echt wel een positieve ervaring beleefd met Plasma-discounter bij de bestelling van mijn Samsung Blu-Ray speler.

Prima webwinkel.

CH Almere 26-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Bellen of het product in voorraad is; daarna ophalen en klaar!

reserveren voor één dag in afwachting van het ophalen van het product was mogelijk; vasthouden van het product met aanbetaling voor een langere periode helaas niet mogelijk.

Assortiment
ruim assortiment; advies en meedenken in de winkel te Naarden was prettig.

Aanbeveling
Ruime sortering en vlotte (directe) levering of zelf ophalen mogelijk;

Rainer Fischer 26-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

op internet uitzoeken, in Naarden ophalen

verkoper haalde het product zelf op, omdat het te lang duurde

Assortiment
meer dan genoeg, maar op internet eerst in alle rust vergelijken

Aanbeveling
al twee keer goede ervaringen, dus altijd aanbevelen

Extra toelichting
goede internetsite, mooie winkel, prima service en uitstekende prijsverhoudingen.

Helder A. 26-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Pluspunt is toch echt de site waar je alle info vind. Bestellen vanuit huis, dat is pas gemak.

Goede service tot aan het inladen! Qua kennis van de producten is er altijd wel iemand aanwezig voor de nodige vragen.

Assortiment
Uitgebreid assortiment, zelfs voor Sony en Philips televisies een aparte ruimte, waar je rustig kan kijken. Natuurlijk is de site superhandig, waar je alle nodige info vindt.

Aanbeveling
Prima winkel, uitgebreid assortiment!

Extra toelichting
Vooral de site is een pluspunt. Prima winkel, zeker voor de aanschaf van een nieuwe televisie. Qua prijs zijn ze bijna altijd één van de goedkoopste!

Sander Boon 26-07-2013 Via de website gekocht

Dezelfde dag teruggebeld naar aanleiding van een vraag die ik per mail gesteld heb. (over mijn bestelling).

Helaas geen avond of weekend levering mogelijk.

Extra toelichting
Eenvoudig en snel mijn bestelling kunnen plaatsen. Helaas door een miscommunicatie tussen winkel en leverancier niet binnen 24 uur geleverd. Wel netjes geïnformeerd door de winkel en een nieuwe leverdatum overeengekomen. Geen verzendkosten is top!

BlueDevil420 26-07-2013

Eenvoudig bestellen via de webshop

Goede communicatie over de status van de bestelling

Goede aanbiedingen

Extra toelichting
Ik zou zo weer iets bestellen bij deze website.

jfpr69 26-07-2013

dit is de 3e keer dat ik een tv bij de PD haal. Website erg eenbvoudig, tv's makkelijk te vergelijken

snel en vriendelijk geholpen, ook de tv werd naar je auto gebracht

Assortiment
veel keuze, makkleijk te vergelijken

Aanbeveling
zeker als je snel en vlot wil vergelijken en weing tijd hebt om zaken uit te zoeken een aanrader

Tevreden klant 65 26-07-2013

Extra toelichting
Eenvoudig online bestellen, goede communicatie, gisteren besteld, vandaag ontvangen. Zou niet weten wat er beter zou moeten, kortom prima!

Roger64 25-07-2013

Extra toelichting
Duidelijke beschrijving van produkt,snelle leverinf,alles top

Arend-S 25-07-2013

Reserveren (in mijn geval) ging naadloos

Deskundig advies en begeleiding

Assortiment
Ruime keuze uit vele merken.

Aanbeveling
Zowel prijs als service is
een aangename combinatie.

Extra toelichting
Vriendelijke en vakkundige begeleiding met name met betrekking tot het onderling aansluiten van TV, blu-ray en soundbar. Duidelijk antwoord.

Spaklione 25-07-2013

Alles staat mooi en duidelijk opgesteld

niekvdb 25-07-2013 Via de website gekocht

Super makkelijk en duidelijk uitgelegd. Alles stond goed aangegeven en binnen een paar tellen had ik mijn product bestelt.

Niks op aan te merken. Ik kreeg netjes een mailtje ter bevestiging en fractuur. Ook kreeg ik een link om het pakketje te volgen. Verder stond er goed aangegeven hoeveel producten er nog op voorraad waren.

Aanbeveling
Snelle duidelijke en makkelijke service

robinathome 25-07-2013

"Straight Forward"

Op mijn mail betreffende de Ziggo Certificatie kreeg ik binnen het uur een uitstekend gedetailleerd antwoord.

Assortiment
De accessoires zouden individueel geprijsd moeten zijn en de bundel korting zou per 2, 3, 4 accessoires moeten zijn. Geeft meer flexibiliteit.

Aanbeveling
Dit de tweede TV die ik hier gekocht en ben opnieuw tevreden.

Extra toelichting
Scherpe geprijsd, prompte levering !

vlietje2000 25-07-2013

goed en snel en gratis bezorgd

altijd een email voor de status

Assortiment
alles wat nodig had tegen een redelijke prijs

Aanbeveling
in hoge maten het is gewoon een goede en goedkope winkel

Extra toelichting
besteld en betaald volgende dag binnen

Donja1980 25-07-2013

Eerst online een orientatie....dan stap je de winkel binnen en word je meteen vriendelijk geholpen..duidelijke antwoorden en stonden met 10 weer buiten topppppp

Vriendelijk personeel super....

Aanbeveling
Ik zeg het al rond..goede service hebben hier ook onze koffiemachine gehaald....erg blij mee

Extra toelichting
Ik vind de combinatie webshop en dan het artikel in de winkel te bekijken gewoon een supercombinatie....werkt voor mij perfect....gaan hier zeker terugkomen Bedankt.

Den1988 25-07-2013

Reserveren via de telefoon naar de winkel en ophalen. Kom er al jaren en zal er altijd weer naar toe gaan. Uitgebreiden website goede service in de winkel top bedrijf!!!!!

Goede hulp bij het uitzoeken van spullen

Assortiment
Genoeg keuze voor weinig geld

Aanbeveling
Top service hoge kwaliteit voor weinig geld

Extra toelichting
Kom hier al jaren je word goed geïnformeerd alvorens je je keuze maakt gewoon top!!!!!

leemans roger 25-07-2013 Via de website gekocht

Vanuit uw luie stoel bestellen zonder moeite en gemak van betalen.

na de middag besteld de volgende morgen al geleverd ook al was het in belgie.
met dank

Assortiment
heel veel keuze in mijn voorkeuren van merk

Aanbeveling
aan te bevelen door hun zeer
snelle bediening met dank

Extra toelichting
prijs kwaliteit zeer tevreden. met dank

Momfer de Mol 25-07-2013 Via de website gekocht

Vanuit mijn stoel. Diversen kunnen vergelijken. Heel uitgebreid specificaties erbij.

Goede service dit is onze 3e tv. Geen problemen.

Assortiment
Nieuw of oud ze hebben het. Niet alleen de tv maar ook het randgebeuren is volop aanwezig.

Aanbeveling
Zeker aanbevelen je komt er snel achter dat zij nog goedkoper zijn dan de de grote.

Extra toelichting
Ben op en top tevreden. Tegenwoordig kopen wij veel via internet. Kwamen div. malen uit op de Plasma discounter. Product was binnen een dag thuisbezorgd. De betalingsmogelijkheden waren legio. Ga de Plasma discounter zeker aanbevelen.

dicky24 25-07-2013

De website is uitermate deskundig opgezet,en erg eenvoudig om mee te werken,en een keuze te maken.

De service in de winkel is van een hoogstaand nivo,en wordt op deskundige wijze opgelost en correct afgehandeld.

Assortiment
Erg ruime sortering van de artikelen,en ruim opgezet zodat het geheel goed overzichtelijk is,om een weloverwogen keuze te maken.

Aanbeveling
Ik raad deze winkel bi iedereen aan,om de ruime keuze ,scherpe prijzen,en niet in de laatste plaats om de deskundige voorlichting.
Kortom een Topzaak,zoals je er maar weinig zult vinden.

Extra toelichting
Als vaste klant zijn wij evenals familie uiterst goed te spreken over de prijzen,deskundige voorlichting en service van dit Topbedrijf met medewerkers.

m_leentjes 25-07-2013

Het gemak van kiezen op de site werkt heel prettig en is eenvoudig te gebruiken.

de service van leveren is zeer netjes. je krijgt een tijd stip een dag van te voren en een tijd stip van 10 min voordat het gebracht word.

Assortiment
Gewoon een ruime keuze aan tv's.

Een aanrader...

Extra toelichting
1900 besteld ---> 1200 in huis ---> 1300 tv aan muur. Top geregeld.

Igor13680 25-07-2013

vandaag bestellen, morgen in huis zelfs op Zaterdag.

vandaag bestellen, morgen in huis zelfs op Zaterdag.

Assortiment
Wij hebben specifiek voor deze tv gekozen dus ons niet verdiept in het verdere aanbod.

Aanbeveling
Geen problemen, duurde even voordat de bevestigingsmail kwam die bevestigde dat de tv inderdaad onderweg was.

Geen negatieve aspecten.

Machteldd 25-07-2013

Via internet was de TV gemakkelijk te reserveren, dezelfde avond nog opgehaald. Ideaal. Zo weet je zeker dat je niet voor niks reist.

Prima service, erg behulpzaam.

Assortiment
Via de website is het assortiment gemakkelijk te bekijken, ook in de winkel staat er volop aanbod. Mocht een tv niet op voorraad zijn, dan kunnen zij hem altijd voor jou bestellen.

Extra toelichting
De service van Plasma Discounter is ideaal. Je reserveert via internet de televisie die jij wil hebben, je krijgt een bevestiging per sms verstuurd met het adres erbij. Ideaal voor in de auto. Daar aangekomen de tv nog netjes bekeken, geen beschadigingen ook al kwam het uit de koopjeshoek. Erg goede service, alles netjes uitgelegd.

Flip van Erk 25-07-2013 Via de website gekocht

De site is goed ingedeeld. Je hebt zo gevonden wat je zoekt!

De service is geweldig. Snelle bezorging, duidelijk tegen de klanten en het terug kunnen brengen als het niet bevalt. Fantastisch

Assortiment
De keus is wel zo onwerkelijk groot.

Aanbeveling
De keuze is groot. De prijzen zijn laag. En de service is geweldig. Wat wil je nog meer?

Extra toelichting
De keuze is ontzettend groot. Desondanks kun je snel vinden waar je naar opzoek bent. De prijzen zijn vervolgens laag en als je dan voor 8 uur besteld dan heb je hem ook echt de volgende dag in huis!

Kimberley b 25-07-2013

Je kunt heel gemakkelijk filteren op de website naar het product waar je naar op zoek bent. Daarnaast kun je veel productinformatie verschaffen op een heel snelle en simpele manier.

Je kunt terecht in de winkel voor vragen waar je deskundig geholpen wordt, of telefonisch. Wanneer je niet tevreden kun je het product retourneren, op gemakkelijke manier.

Assortiment
Heel breed assortiment waar je uit kunt kiezen.

Aanbeveling
Het is een webshop, maar wanneer producten in het echt wilt beleven of vergelijken is een relevant beperkt assortiment aanwezig in een winkel. Hierdoor onderscheiden ze zich van dergelijke webshops. Daarnaast leveren ze een goede service.

Extra toelichting
Motivatie is te lezen in de argumenten bij de beoordeling zelf!

M. Giesbertz 24-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Ik kon een product uit de opruimmarkt online reserveren, kreeg meteen een bevestiging per sms. Na afhalen wordt de rekening, tevens garantiebewijs naar je gemaild. Super handig!

Ik kocht een model uit de opruimkelder. In de winkel werd het product in mijn bijzijn gecontroleerd op eventueel ontbrekende onderdelen. Daarna ook nog voor me naar de auto gebracht. Prima service!

Aanbeveling
Kundig personeel en goede service!

Philip Boland 24-07-2013 Via de website gekocht

Op zich gewoon zoals iedere goede webwinkel zou moeten zijn. Makkelijk, veel betaalmogelijkheden en goeie uitleg over hoe en wat.

Prima. Emails die precies vertellen wat je moet weten en via afterpay ook goeie betaalbegeleiding. Ik heb echte service niet nodig gehad, hopelijk hoeft dat ook niet :)

Aanbeveling
Goede prijs kwaliteit. Op zich via tweakers naar plasma-discounter gekomen en niet direct gekeken. Plasma-discounter staat wel altijd goed in de lijst als je via tweakers zoekt.

Extra toelichting
Vooralsnog niets aan te merken op de service en kwaliteit van meneer Coronel. De motivatie per onderdeel spreekt denk ik voor zich. Hopelijk blijft dat zo gezien veel webwinkels in kwaliteit minder worden naarmate ze langer bestaan.

Pikajema 24-07-2013

Zowel ter plaatse als via internet snelle response en goede afwikkeling.

Staan direct voor je klaar indien je een probleem hebt.

Assortiment
Voldoende te veel is ook niet ok anders zie je Door de bomen het bos niet meer.

Aanbeveling
Heb plasmadiscounter al bij veel mensen aanbevolen kom hier altijd voor mijn elektronische apparatuur en nooit problemen gehad.

Extra toelichting
Bij deze winkel kopen is een goede zaak, je hoeft je nergens zorgen over te maken, het komt altijd weer op zijn pootjes terecht.

Jozsef32 24-07-2013

Wij waren op onze gemak

Goede service,

Assortiment
Veel waren in het internet wel, maar niet in de store. vergeten om weg te zetten dus.

zal zeker doen

Extra toelichting
Goede service, wel tevreden. Enige min puntje dat we hebben een tv gekozen welke op de internet wel stond , maar niet in de store.

MvKooi 24-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Ging naar de winkel om de modellen echt te kunnen zien, bij mij relatief in de buurt. Blij dat die mogelijkheid er is. Online bestellen is ook super natuurlijk :)

precies de tv waar ik mijn oog op had laten vallen was niet op voorraad. Kon mijn mobiele nummer en mail achterlaten en dan zou ik wat horen als hij weer op voorraad zou zijn. Dit kan ook allemaal online overigens. Volgende dag netjes een mail en een sms dat hij er weer was. Top dus!

Assortiment
Ze hebben veel staan, mooie winkel en duidelijk.

Aanbeveling
Prima zaak voor goede scherpe tarieven!

Extra toelichting
Ging naar de winkel om de modellen echt te kunnen zien, bij mij relatief in de buurt. Ze hebben veel staan, mooie winkel met een duidelijke indeling. Blij dat die mogelijkheid er is. Online bestellen is ook super natuurlijk :) Precies de tv waar ik mijn oog op had laten vallen was niet op voorraad. Kon mijn mobiele nummer en mail achterlaten en dan zou ik wat horen als hij weer op voorraad zou zijn. Dit kan ook allemaal online overigens. Volgende dag netjes een mail en een sms dat hij er weer was. Top dus! Prima zaak voor goede scherpe tarieven!

Jeremy Voets 24-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Makkelijk om van te voren informatie over een apparaat te vinden en zo goed geïnformeerd op pad te gaan

Super service zowel op internet als in de winkel alle vragen worden perfect beantwoord

Het assortiment is compleet

Aanbeveling
Ik zou het iedereeen kunnen aanbevelen ik ben dik tevreden. Ik vind het ook geweldig dat je een papieren rekening en een rekening per mail krijgt dit ivm de twee jaar garantie aan huis

Extra toelichting
Mensen het is een super bedrijf alles perfect in orde een aanrader voor iedereen

van der Steege 24-07-2013

gewoon thuis achter je laptop op je gemak de boel bekijken en de bestelling doen

duidelijke site en perfect op tijd geleverd

genoeg om uit te kiezen

Aanbeveling
niets op aan te merken, dus iedereen aan te bevelen

Extra toelichting
prima site, volop keuze, goede service!

interstate 24-07-2013

Alles is super duidelijk en goed te begrijpen

Snelle Service

Goed assortiment

Snelle en goede service!

franzell 24-07-2013

Tv bestellen was makkelijk. bijpassende vogel's wandsteun iets lastiger. maar na 1 telefoontje ook opgelost.

Goed geholpen aan de telefoon toen ik niet het juiste onderdeel kon vinden

docskull 24-07-2013 Via de website gekocht

ze geven hele goeie tips voor wat je er bij kunt kopen.
nu heb ik gelijk alles in huis!

alles super snel in huis!

Assortiment
ze hebben bijna alle televisies

Aanbeveling
als je een mooie televisie wil met een snelle levering is er eigenlijk maar één onlinewinkel!

snel goed betrouwbaar

Rob B. 61 24-07-2013

Aanbeveling
Wij komen er al jaren en hebben nog nooit een aankoop gedaan die achteraf tegenviel.

Extra toelichting
Goed persoonlijk advies, en de aanwezigheid van werkende PC's met internet aansluiting maakte de keuze makkelijk. Daarnaast is de technische uitleg heel verhelderend. Uiteraard zijn veel modellen werkend aanwezig zodat een goede beoordeling van de verschillende merken gemaakt kan worden. En de service gaat zover dat het personeel aanbied om de aankoop samen naar de auto te brengen.

Peereboom 24-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Parkeerplaats pal voor de deur.
kon de tv zo in de auto plaatsen.

Hooguit 5 minuten hoeven te wachten tot iemand ons meteen kwam helpen.

Assortiment
Goed assortiment, maar we waren expres naar de winkel gereden om de tv op internet te kunnen bekijken en die waren dus niet in de winkel. Echter wel op voorraad.

Aanbeveling
Als je voor alleen een tv komt heb je alles bij elkaar.
De winkel is ruimtelijk en rustig.

Anabelletje 24-07-2013

duidelijke site waarop alle info vermeld staat

Vriendelijk personeel in de winkel met verstand van zaken. De vragen die ik nog had hebben ze duidelijk uitgelegd

Aanbeveling
De bereikbaarheid is prima van de winkel. Het aanbod is in de winkel overzichtelijk zodat je niet overspoeld wordt door nog meer keuzes.

Ted G 24-07-2013

Prima te vinden, hoge rating op Google! Website duidelijk

Assortiment
Uitstekend ruime keuze in meerdere prijsklassen.

Aanbeveling
Zal ik zeker doen, want mijn eerste aankoop is prima bevallen. Jullie behoren thans tot mijn favorieten.

westerink12 24-07-2013

site is goed te vinden en overzichtelijk.
bestellen en zoeken op de site
is eenvoudig

ben in de showroom geweest en werd direct te woord gestaan en erg correct geholpen
op vragen werd duidelijk antwoord gegeven en als hij het niet wist werd het opgezocht

Assortiment
zeer uitgebreid en op elkaar afgestemd

Aanbeveling
zeer vriendelijk personeel gemakkelijk te bereiken en een mooie makkelijk site

Extra toelichting
kan niet anders zeggen dat alles zeer naar tevredenheid is verlopen. snel en goed geholpen en vragen op de site direct beantwoord

m29 23-07-2013

Snel bestellen via internet, maar ook ruime openingstijden. Vooral handig als je full time werkt en de apparaten "live" wil zien.

Heel veel op voorraad

Aanbeveling
Goede prijs t.o.v. vergelijkbare internetwinkels, goede kennis van zaken.

Extra toelichting
De site geeft betrouwbare informatie, dus geen verrassingen zoals onverwacht bijkomende kosten bij bestelling of aanschaf in de zaak.

MR130 23-07-2013

Winkel eenvoudig te bereiken met voldoende gratis parkeergelegenheid.

Voldoende personeel aanwezig, klantgerichte en snelle service.

Assortiment
Niet alle voorradige produkten zijn in de showroom te zien.

Aanbeveling
De prijzen zijn scherp en het assortiment is breed.

Ruud Beckman Lapre 23-07-2013 In de winkel gekocht

awolfh 23-07-2013 Via de website gekocht

overzichtelijk

goede service

ruime keuze

JCA Huisman 23-07-2013

slootys 23-07-2013

Goed assortiment.
Online een TV gereserveerd en de volgende dag in de winkel afgehaald. Alles verliep soepel en ik was binnen een kwartier al weer weg met mijn nieuwe TV!

Snel en correct.

Assortiment
In de winkel van de grote merken een paar schermen en de rest online.
Voor mij perfect.

Aanbeveling
Goed assortiment, goede service.
Voor iedereen wat!!

T.G. Visser 23-07-2013 In de winkel gekocht

Ruim voldoende parkeerruimte.
Overzichtelijk assortiment.

Vriendelijke en correcte bediening. Uit eigener be-weging aangeboden en uitge-voerde hulp bij het inla-den van het gekochte arti-kel(televisie). Na het eer-ste bezoek moest thuis de gewenste grootte van de te
kopen televisie worden be-
paald. Bij terugkeer naar de winkel dreigden wij daar niet voor de slui-tingstijd van 17.00 uur op zaterdag te arriveren. Een
telefoontje was genoeg om
ons te laten weten dat we alsnog terecht konden.

Assortiment
Het assortiment bestaat uit diverse van de kwalitatief beste televisies in diverse
uitvoeringen qua beeldscherm-
grootte.

Aanbeveling
Naast het door ons aangekoch-te product is er een zeer ruime keus uit de andere door
deze onderneming gevoerde ar-
tikelen.

Extra toelichting
Behalve de hiervoor vermelde positieve ervaringen was de bij de verkoper bestaande vakkennis van het door ons aangekochte product een doorslaggevende factor.

stephanie de zeeuw 23-07-2013 Via de website gekocht

duidelijke en overzichtelijke site je hoeft niet te zoeken naar

klantvriendelijk en duidelijk en het personeel beschikt over de juiste informatie over de winkel en producten

Aanbeveling
wij zijn heel goed geholpen en ook duidelijke informatie gehad en wat ons verteld was werd ook daad werkelijk gedaan dus wij zijn 100% tevreden

Extra toelichting
wij hebben eerst dezelfde tv besteld bij een andere website waar we 2 weken hebben gewacht om vervolgens te moeten horen dat tie niet meer geleverd werd dus kregen we een alternatief aangeboden die bij verre na niet in de buurt kwam van de tv die wij besteld hadden. we hebben toen besloten het op deze site te proberen toen we eindelijk onze geld terug hadden en hebben toen eerst gebeld. we zijn netjes te woord gestaan en er werd gelijk gekeken of de tv nog goed op voorraad was ik heb hun woord gekregen dat de tv de volgende dag in huis zou zijn en dat is ook daad werkelijk gebeurd dus wij zijn heel erg tevreden over hoe alles gegaan is.

FerryV67 23-07-2013

Website is gebruikersvriendelijk.

Bestelling wordt erg snel afgehandeld, in mijn geval al de volgende dag afgeleverd.

Assortiment
Uitgebreid assortiment en veel op voorraad.

Ja zeker weten.

Extra toelichting
Ongeveer 11 jaar geleden ook een Plasma TV gekocht en net als toen ook deze keer weer hele goede ervaring met deze webshop.

klok81 23-07-2013

Duidelijke website, meteen duidelijk of iets op voorraad is.

Snelle levertijd, en kreeg direct antwoord op mijn vraag over mijn bestelling!

Assortiment
Goed, alleen accesoires zou wat meer kunnen, ik wilde bijv. Een hoes voor mijn bestelde tablet meebestellen, maar die kon ik niet vinden in de webshop.

Ryan_O 23-07-2013

Makkelijk en overzichtelijk kan je je product die je wilt hebben door middel van een aantal stappen specificeren en daardoor kom je op het eindresultaat van het product wat je wilt hebben

makkelijk en snel betalen en laat duidelijk zien hoeveel van het product er nog is!

Assortiment
Ruime keuze aan producten van verschillende merken,types,prijzen!

Aanbeveling
Goede winkel die producten verkoop tegen hele goede prijzen! En ruime keus aan assortiment!

Extra toelichting
Altijd wel de product die je wilt hebben op voorraad tegen hele goede prijzen waarvoor je geen verzendkosten hoeft te betalen!