Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Fred Kolijn 15-10-2017 Via de website gekocht

Alles is TOP

Mooi ingerichte zaak met een groot aantal producten. Goed en klantvriendelijk personeel. Zeer deskundig. Op maat geleverd advies.

S.McKenzie 15-10-2017 Via de website gekocht

Tevreden.

Geweldige aankoop, zeer scherp geprijsd voor 49 inch en 4K beeldkwaliteit.
Installeren was vrij eenvoudig, tv geluid is heel slecht, je hebt een aanvullende apparaat nodig om het geluid te optimaliseren zoals een surroundgeluid. Leuk dat er een Netflix knop ingebouwd is op de afstandsbediening.
Keurig op tijd geleverd, we hadden het al de volgende dag in huis. Dus enige minpunt aan dit toestel is het geluid!

Een winkel waar je iets kan kopen! 14-10-2017 In de winkel gekocht

Samsung TV aangeschaft

Na een goede uitleg en alle opties besproken te hebben zijn we uitgekomen op de Samsung UE55MU6400.
Een goed advies van de verkoper zonder iets op te dringen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

RJ 14-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Snel en duidelijk geholpen. En makkelijk te bereiken

Via internet zitten zoeken en de soundbar naar wens gevonden. Maar dan is het wel fijn om te horen en zien. En dat kon. De keuze was ook op voorraad. Dus snel en goed klaar!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mireille 14-10-2017 Via de website gekocht

Rapido!!!

Prijs voor deze tv was goedkoop voor het gene wat je krijgt. Tv was geïnstalleerd binnen 10 min ( moet je wel alles bij de hand hebben ..wifi inlogcode, kruiskop schroevendraaier etc haha). De reden dat ik het geen 10 geef is omdat er stond , oude tv nemen ze mee...maar dat doen ze dus niet. Volgens bezorger had ik dat dan moeten doorgeven bij het bestellen...maar uhm waar dan ??????

Anneke Oostrum-Poot 14-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service.

Artikel besteld en de volgende ochtend in huis. Zo snel ben ik het nog niet gewend op internaat van andere aanbieders. Dank daarvoor.

joop van den Brink 14-10-2017 In de winkel gekocht

snelle koop

alles op voorraad en goed op de site te bekijken, binnen 10 min.weer de shop uit, geparkeerd voor de deur.

Stevens Hugo 14-10-2017 Via de website gekocht

top afhandeling en voldoende info over de levering

Er werd steeds een mail gestuurd over de bestelling waar de pakjes zich bevonden , tevens een snelle correcte levering

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jeroen 14-10-2017 Via de website gekocht

Goede informatie en service

Was op zoek naar nieuwe home cinema set. Al mijn vragen werden geduldig en inhoudelijk goed beantwoord door een medewerker. Alle complimenten hiervoor.
Levering volgens afspraak en tijdstip.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Evelyne 13-10-2017 Via de website gekocht

Thx!

Helemaal goed geleverd, vrij snel aangekomen (een dagje later dan gepland), goed verpakt en heelhuids uit de doos gekomen. Dankjewel!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

fam vermeulen 13-10-2017 In de winkel gekocht

weer helemaal top

Weer hier gekomen voor een nieuwe tv. GOede hulp en service. Voor ons even rijden maar voor deze prijs dubbel en dwars waard

Alex 13-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden

goed service, goed product.

Mooie Philips 49" TV gekocht, was een "Demo model" maar in perfecte staat zonder krassen of defecten. Erg blij mee en scheelde een hoop geld. Service aan de telefoon en in de winkel was ook super. Ze brengen de TV zelfs naar je auto.

Gatsby 13-10-2017 In de winkel gekocht

Geweldige winkel

Zowel online als fysiek goed bereikbaar. Scherpe prijzen (vaak scherper dan de grote namen) en ze doen niet moeilijk als je een keer iets wil omruilen omdat het niet is wat je had verwacht. Zeker een winkel waar ik vaker zal kopen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nanette Molleman 13-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Overzichtelijke site. Met duidelijke beschrijving van de producten. Ook de levertijd staat erbij en die klopt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Charles 12-10-2017 Via de website gekocht

Snelle actie

Duidelijk en overzichtelijke site en snelle service.
Snelle levering wat ik zeer op prijs stel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Romana 12-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare snelle service

Onlangs een tv besteld; net voor 22:00 uur besteld en hij stond de volgende middag om 14:00 uur in de woonkamer zoals beloofd. Goede prijs/kwaliteit verhouding; geen problemen met de betaling; ik kreeg meteen een bevestiging, track&trace link en informatie over het eventueel retourneren. Al met al uitstekende service dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Huub 12-10-2017 Via de website gekocht

TOPwinkel en service!!

Prima prijs,voordelig zelfs, zeer goede website en levering met topsnelheid!!Top kortom!!!Kan het iedereen aanbevelen!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert 12-10-2017 In de winkel gekocht

Vakkundige Uitleg

Zondag morgen tv stuk, dan naar de tv winkel, zeer vriendelijk ontvangst tref verkoper Joris vraagt wat wij willen en komt met zeer goede suggesties, na een half uur tv gekocht, wordt netjes naar de auto gebracht, aangesloten thuis , en doet ook werkelijk wat hij ons verteld heeft,. Wij zijn zeer te vreden.

Jan 12-10-2017 Via de website gekocht

Goede Service

Snelle goede service en duidelijke omschrijving op de site! Prijs kwaliteit is prima! Tja wat moet je nog meer zeggen voor een goed product!

George Quintus 12-10-2017 Via de website gekocht

ik koop hier altijd

snel goed en betrouwbaar jammer van de scart niet aanwezig maar heb kpn digitenne dus..
opgelost door 50 euro bij mediamarkt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Vincent 12-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Bestellen via de shop ging heel eenvoudig. De levering was al meteen de volgende dag terwijl we pas laat in de middag hadden besteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud Versteeg 12-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden bronsstraat 10

Voor het eerst daar geweest ben goed geholpen door Marcel

Zeer mooi en overzichtelijk van de toestellen die je goed kan beoordelen op geliud ,beeld, en uiterlijk en met goede uitleg van medewerker Marcel

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 12-10-2017 Via de website gekocht

Super service!!!!

Makkelijke web shop duidelijk voor iedereen!! Voor mij is het een dikke 10 waard!!
Ga zeker vaker jullie web shop bezoeken.

Rinaldo 12-10-2017 Via de website gekocht

Beste prijs en goede service

Vorig jaar en dit jaar heb ik al meerdere tv hier gekocht als cadeau en voor mezelf. Ik ben zeer tevreden met de tv's. Voor mezelf heb ik een sony bravia 4k (49 inch) tv aangeschaft en deze keer een phillip ambilight (49 inch). De prijzen zijn goed veregeleken met andere winkels en de service is goed. Ik geef deze tip niet vaak maar deze winkel is echt een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

wesley 12-10-2017 In de winkel gekocht

mooi geluid en niet duur

mooie en goed soudbar met goed geluid. makkelijk te instaleren.
voor weinig geld een vol geluid.
zeker een aanrader. viel me echt mee wat voor geluid eruit kwam.

de graaf 12-10-2017 In de winkel gekocht
naarden

perfect

super vriendelijk personeel en lekker snel geholpen top!!! zeker nog een keer een aankopen doen raad het iedereen aan

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rachid 12-10-2017 Via de website gekocht

Top Service! Uitstekende prijs en snelle levering

De website is lekker overzichtelijk en denkt mee in aanvullende opties en benodigdheden. Iets wat bij andere aanbieders vaak ontbreekt. Mijn bestelling was binnen no time binnen.
Bedankt voor de top service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerrit 11-10-2017 In de winkel gekocht

Super service en vakmanschap

Dit concept werkt geweldig, persoonlijke aandacht en advies. En ruimschoots vergelijk mogelijkheden. Maar vooral de betrokken en deskundige verkoop adviseur is geweldig goed.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Robert 11-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Goede service netjes geleverd en op tijd prachtige product ,ben er heel blij mee, klanten service helpt goed

henk 11-10-2017 In de winkel gekocht
naarden

snel, vriendelijk en adequaat

de enige shop waar ik de tv kon ophalen. en bekijken voordat ik de tv meenam. helaas niet opgesteld. had het geluid even willen horen voordat ik definitieve keuze wilde maken. achteraf geen spijt, maar daarom geen 10
artikel wel vrijblijvend gereserveerd via de website. wist daardoor zeker dat het op voorraad was

F.A.B. 11-10-2017 Via de website gekocht

supersnelle levering

De professionele uitleg omtrent de aangeschafte tv is prettig om te ervaren, de uitstraling geeft vertrouwen evenals het aangesloten zijn bij thuiswinkelwaarborg.
de vele positieve reviews zijn in de hedendaagse snelweg van webshops een verademing.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Romana 11-10-2017 Via de website gekocht

Betrauwbare snelle service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

GH 10-10-2017 In de winkel gekocht

Vakkundigheid ten top

De shop oogt luxe, netjes en door de vele verkopers met kennis heb je als klant het gevoel dat je op de juiste plek bent voor de aankoop. De aankoop wordt netjes bij de auto gebracht, wat een goed service. Zo eenvoudig maar waar zie je dat tegenwoordig nog. Houden zo!!

Ruben K 10-10-2017 Via de website gekocht

Service is goed!

Site is overzichtelijk, uiteindelijk gegaan voor de Philips 55PUS6501.
Bij het aanzetten van de TV kwamen we er helaas achter dat er donkere strepen in de TV zaten waarop we vervolgens contact hebben gezocht met de servicedesk.
Na een korte mailwisseling supernetjes opgelost, we kregen een nieuwe TV opgestuurd.

Jochem van Beek 10-10-2017 Via de website gekocht

Garantie Philips 55PUS9109

November 2015 een philips 3d tv gekocht, na 1,5 jaar een verticale zwarte streep in het scherm.
Contact gezocht met de klantenservice en werd naar CErepair in Dordrecht doorgestuurd. Daar kreeg ik 1e instantie te horen dat mijn tv gerepareerd zou worden, afspraak gemaakt. De zelfde dag nog kreeg ik te horen dat het niet mogelijk was om de tv te repareren, lijkt mij dat je dat vooraf bekijkt voor je een afspraak maakt. Maar ze zouden kijken voor een andere oplossing hier werd mij een  65PUS7502/12 ter vervanging aangeboden met de resterende garantie van de oude tv, maar moest wel 2 weken wachten tot hij binnen kwam. Daar mijn tv valt in een speciale nis was dit voor mij de oplossing niet en wilde graag ook weer een 3d tv omdat ik voor een klein vermogen aan 3d brillen had liggen. De enige mogelijkheid was creditering, maar dit moest via de winkel en kon pas plaats vinden na ophaling van de oude tv, dan moest ik het ophaal bericht doormailen en zou het geregeld worden. Na 3 weken werd mijn oude tv opgehaald en heb ik gelijk de credit brief door gemaild met de vraag hoe het nu verder ging. (normaal kreeg ik binnen het uur antwoord) Na de hele ochtend niets gehoord te hebben toch zelf maar gebeld,
door de klanten service werd mij gemeld dat de brief die ik gemaild had niet voldoende was voor creditering, maar ze zou er achteraan gaan. Ik zou deze week nog wel wat horen. Ik duidelijk gemaakt dat ik het daar niet mee eens was en graag nog de zelfde dag antwoord wilde.
Eind van de middag zelf maar met cerepair gebeld om te vragen of ze nog meer konden sturen om creditring mogelijk te maken. Daar vertelde ze mij dat ze nooit meer afgaven dan de credit brief en dat ik het daar maar mee moest doen. Klanten service van de televisie winkel wederom gebeld en gevraagd hoe het nu zat, blijkbaar wist ze na 5 min na mijn eerdere telefoontje al dat het toch in orde was, maar had de afgelopen 5 uur nog geen tijd gehad om mij te bellen of te mailen. Maar ik mocht voor het bedrag wat anders uitzoeken in de shop. Ik heb toen gevraagd om creditering omdat ik niet zo tevreden was over de service, dit was niet mogelijk. Gevraagd of ze mij de wettelijke bepalingen kon sturen waar dit in stond, moest even wachten ze ging ze opzoeken, weer aan de lijn vertelde ze mij dat er toch gecrediteerd ging worden, maar dit duurde 5 werkdagen.

Ik vind dit zeer vreemd als ik wat wil moet ik vooraf betalen en als er iets mis is word van het kastje naar de muur gestuurd moet # weken wachten voordat er wat gebeurd

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Create2Fit Naarden 10-10-2017

Beste Jochem,

Jammer te lezen dat het zo gelopen is. Ik snap je frustratie. Het voelt inderdaad een beetje als van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Het vervelende is dat wij aan procedures vast zitten die wij moeten volgen. Nu snap ik dat het verwarrend is dat een creditering eerst niet kon en vervolgens wel en dat u eigenlijk direct ingelicht had moeten worden. Ik zie dat het geld inmiddels al een paar dagen geleden terug gestort is en dat dit opgelost is.

Ik wil u onze oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak en de gang van zaken.

Groeten,
Rashrie van Team Televisiewinkel.nl

wenner 09-10-2017 Via de website gekocht

top toppie

Heel overzichtelijk je kan gelijk contact zoeken. Betalen ook gemakkelijk kortom prima zo.een aanrader en ook heel leuke sales in de opruimkelder.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Rob 09-10-2017 In de winkel gekocht

Adequaat,vriendelijk, slim

Van oriëntatie naar aankoop,
Ik had 1 vraag, welke tv moet ik nu kopen, passend in mijn huis, na het uitspreken van mijn wensen, was de Samsung q7 de ideale, wel wat boven mijn budget, wilde ik toch even nadenken, bij terugkomst na 30 min. Was mijn twijfel niet weg, ( dit ivm felle/heldere kleuren spel van Samsung ) misschien moet ik dan toch voor Sony gaan... zonder pixel color push, wederom een gedegen uitleg gekregen van xxx met alle voors en tegens. Nu het formaat nog... 49” of 55”..... zijn adequate houding en mij goed aanvoelend, gaf de doorslag...55” moet het zijn. Slim loopt xxx naar de counter en laat mij de laatste stap zetten... ik koop hem nu... !!! Was dit de bedoeling nee, maar was het Oke...JA... inmiddels geïnstalleerd en blij met mijn Sony bravia X80. Door heldere en functionele uitleg en tevens een goed gevoel voor de klant ben ik overstag gegaan en ga ik zeker voor goed advies terug.

Dennis 09-10-2017 Via de website gekocht

Beste klantenservice ooit!

Doordat de prijs van mijn tv plotseling hoger was dan de vorige dag (prijzen fluctueren constant) heb ik via de mail contact gezocht met de klantenservice. Binnen 10 minuten een antwoord terug dat ze de tv kunnen aanbieden voor de oude goedkopere prijs (398 euro verschil). Deal direct kortgesloten en volgende dag geleverd door een koerierdienst die ook opviel door zijn service.
Kortom, ik ben een zeer tevreden klant.

Westers 09-10-2017 Via de website gekocht

Zelfs de Demo modellen zijn TOP!

Deze keer gekozen voor een voorraad artikel uit de Opruimkelder. De TV is perfect ziet er uit als nieuw en ook nog gewoon de normale garantie! Super prijs en kwaliteit!!

L&M Standbouw 09-10-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloiven

Duidelijke website , goed persoonlijk contact waar antwoord gegeven wordt op de technische vragen door goede product kennis en levering binnen een dag.
Knap geregeld.

Annette en Jos Koster 09-10-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

In onze zoektocht naar een nieuwe televisie zij wij, na wat omzwervingen bij de Televisiewinkel te recht gekomen. Omdat we aan een bepaalde maat vast zaten i.v.m. maat van de tv-kast, was onze keuze beperk tot een van de kleinere modellen. De verkoopadviseurs van de Televisiewinkel hebben ons perfect geholpen en ons duidelijk geadviseerd over de verschillen, voor en nadelen van de diversen merken, die we ook konden bezichtigen. Uit eindelijk hebben we een Sony televisie gekocht en zelf thuis aangesloten aan de hand van een duidelijke omschrijving en genieten nu, dank zei het verkoopteam van de Televisiewinkel, naar volle tevredenheid van onze nieuwe televisie.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jacques 08-10-2017 Via de website gekocht

Prima gedaan, levering oké, werd eerst contact opgenomen.

Prijs was het meest gunstig (via Bol.com). Apparatuur is overal hetzelfde. garantie moet nog blijken (afhankelijk van verdere ontwikkelingen).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Spijker 08-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Medewerkers geven prima advies en service!

We kregen een prima advies bij de keuze van een nieuwe tv afgestemd op wat wij belangrijk vonden. De medewerker wist ons veel te vertellen over de verschillende tv's en technieken zonder dat alle verschillende termen ons duizelde. Het was duidelijk en afgestemd op wat wij belangrijk vonden. Prima!

Richard 08-10-2017 In de winkel gekocht

Goed geregeld

Ik was op zoek naar een 60 inch Samsung tv ,deze zijn niet makkelijk te vinden maar Televisiewinkel had er nog 1 op voorraad ,deze heb ik online gereserveerd en stond keurig klaar toen ik deze ging ophalen. super geregeld

Peter Piso 08-10-2017 Via de website gekocht

Hier is een super service geleverd!

Een overzichtelijke site en in de verkoop laten de televisiewinkel de meest gunstige prijs zien en is de uiteindelijke beslissing hierin niet moeilijk!

Vince 07-10-2017 Via de website gekocht

Rechtvaardige service!

De tv die ik wilde had ik gereserveerd en toen ik hem wilde bestellen was de prijs helaas gestegen. Uiteindelijk heb ik dit aangegeven en krijg ik het prijsverschil terug!

Vlotte en duidelijke service en dus zeker een aanrader voor de aanschaf van een televisie.

Door de uitgebreide informatie over de tv op de website ben ik ook nog veel meer te weten gekomen over mijn aankoop.

Zeer tevreden!

Plathof 07-10-2017 Via de website gekocht

Top service

We hebben via Bol.com een TV beugel besteld. Deze is door televisiewinkel geleverd. Maandag avond besteld, woensdag in huis. Via mail werden we op de hoogte gehouden van de vorderingen van de levering. Top service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aaldert 07-10-2017 Via de website gekocht

Goede service.

Het is een fantastische webwinkel. Ik heb al eens eerder iets bij dit bedrijf besteld.
Dat je met afterpay kunt betalen is ook handig.
Tevens vind ik het prettig dat ik zelf een bezorgdatum kon kiezen.

N,A,M, van Grijswijk 05-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Hele geode ontvangst in de winkel, naarden

Op de juiste manier geholpen bij het kopen van een philips tv met ingebouwde sataliet ontvanger. verkoper heeft duidelijk uitgelegd wat nodig is om met deze tv in Spanje te kunnen gebruiken met canal digital insteekkaart.

Gert 05-10-2017 Via de website gekocht

Prima advies en prettige communicatie

De combinatie van de webshop en de mooie winkel in Naarden zijn voor mij een reden om hier te kopen. Verder goed advies van deskundige medewerkers. En tijd voor de klant eventueel met een kop koffie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -