Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Judith van Sligtenhorst 30-07-2013 Via de website gekocht

Via internet reserveren en ophalen wanner t je zelf uit komt. Top.

Prima servis in de winkel maar wel erg jong personeel. Leuk maar niet veel ervaring.

Ruim assortiment

Aanbeveling
Snel, goed en scherpe prijzen,

Extra toelichting
Mijn commernaar, opmerkingen hierboven zijn duidelijk geoeg

Marco Ducati 30-07-2013 Via de website gekocht

Zoeken op de Samsung tab is onhandig omdat je bepaalde selecties niet kan doen. Als je wilt selecteren op prijs dan klik je achterliggend scherm aan...

Extra toelichting
Prima assortiment, scherpe prijs, goede adviezen.

van alebeek 30-07-2013

alles staat duidelijk beschreven

Heb twee maal gebeld en de wachtlijst viel mee,en vriendelijk te woord gestaan

Assortiment
Ik was op zoek na een bepaald merk met een laag budget,en die heb ik gevonden.Super!!!

Aanbeveling
Prijs en kwaliteit voldoende en de service is super.

BBoerland 30-07-2013 Via de website gekocht

Erg overzichtelijke site. Alles makkelijk te vinden. Top!

Heb de klantenservice van tevoren gebeld om te vragen of het product op voorraad was. Stonden mij erg vriendelijk te woord en kreeg goed en duidelijk antwoord. Enige minpunt is dat het 0,80 cent per minuut is. Maar ik koos er zelf voor om te bellen.

Assortiment
Had dus gebeld en van het product was nog genoeg op voorraad. Voor de rest is er op de site veel keuze in assortiment.

Aanbeveling
Top! Heb tot nu toe geen problemen gehad en verwacht dat ook niet. Prijzen zijn goed ten opzichte van de concurrentie.

Extra toelichting
Helemaal tevreden. Andere websites adverteerden ook met dit product, maar was vals geadverteerd. Midden op de pagina werd tussen lappen tekst gezet dat dit product niet meer op voorraad was eb ander model geleverd zou worden. Haal dan dat product van je site. Plasma discounter doet dit niet en als er een product niet is staat dit duidelijk vermeld en halen ze het weg. Eerlijk, betrouwbaar en goede service.

Rutt van Holland 30-07-2013

Aanbeveling
is plezierig om te winkelen parkeerplaats vlakbij en makkelijk te betreden. daarom zal ik dit aan raden bij mijn lotgenoten die ook moeilijk te been zijn.

Extra toelichting
Kreeg voldoende aandacht,gerichte kennis en tijd zodat ik al mijn vragen kreeg beantwoord, zodat ik met een goed product die aan mijn wens voldoet naar huis ging. ga door zo .

Franc24 29-07-2013

vooral via tweakers.nl geeft de site de goedkoopste versie aan. Daarnaast is alles met gemak terug te vinden in de webwinkel.

Snel, effectief, op voorraad en doen wat ze beloven.

Assortiment
Wij waren vooral uit op 1 televisie. Maar deze was dan ook goed beschreven. Zelfs met een filmpje erbij zodat we konden zien hoe het beeld eruit zag.

Aanbeveling
Ik zou hem zeker aan iemand anders aanbevelen.

Extra toelichting
We zijn super tevreden. Hebben net te horen gekregen dat de tv morgen geleverd wordt. perfect, afspraak is afspraak.

RHB1522 29-07-2013

Jan heijnen05 29-07-2013

Info feedback is zeer goed evenals antwoorden via email

Meerder keren in de winkel geweest de winkel geweest goede voorlichting

Assortiment
Goed voor de eisen dië ik ste

Meerde keren gedaan

Extra toelichting
Gezien ik zelfs mensen uit Eindhoven heb ontmoet die een bestelling kwamen halen duidt op de bekendheid van dit bedrijf en verdient mede door de service een goede beoordeling. Een aanrader.

Patr1ck's 29-07-2013

Ideaal, via Google een top tv gevonden, meteen gereserveerd en de morgen erna opgehaald... En voor een top prijs

Anton Delson 29-07-2013 Via de website gekocht

goede no nonsens benadering

Ronawile 29-07-2013

Zeer duidelijk site. Reserveren is prima optie. Vervolgens nog advies in de shop gehad.

Ik wist wat ik wilde hebben. Echter toch nog wat vragen moeten stellen. Prima hoeveelheid tv's die er stonden. Toevallig ook de tv die ik wilde hebben (2 andere winkels hadden die niet staan!)

Keuze is reuze (;-).

Aanbeveling
Heb hier al meerdere malen apparatuur gekocht - tot aan mijn BBQ toe. Prima winkel!

Extra toelichting
Aan te bevelen voor iedereen. Ga gewoon naar de winkel als je wilt zien wat er te koop is.

Jeffrey24 29-07-2013

Het zoeken van de juiste tv was erg gemakkelijk op de website. Dit geldt ook voor het plaatsen van de bestelling.

De bezorging was op tijd en dus netjes binnen een werkdag.

Assortiment
De ruime keuze heeft ervoor gezorgd dat we onze tv bij plasma discounter hebben besteld.

Aanbeveling
Ik zou het aanraden vanwege de ruime keuze, goede prijzen en goede leveringsvoorwaarden (die ze ook nog is waarmaken)

Extra toelichting
We zijn bij diverse elektronica zaken langs geweest en ze hadden geen van alle een tv die binnen onze prijsklasse viel en dan ook nog is aan onze eisen voldeed. Uiteindelijk via plasma discounter de tv gevonden die aan beide voorwaarden voldeed.

Peterus243 29-07-2013

Duidelijke outlay van de website

Snel bevestiging en factuur ontvangen

Assortiment
voor mij persoonlijk voldoende.

Aanbeveling
ja goede service en aanzieklijk goedkoop

Extra toelichting
Duidelijke webshop, snel geholpen! nu hopen dat mijn product weer een paar jaartjes mag gaan slijten

Ronaldinho66 29-07-2013 Via de website gekocht

Goede website waar je al je
wensen gemakkelijk kunt aangeven om snel bij je favoriete product te komen

eerlijk advies: bv exact hetzelfde apparaat met meer extra's voor tientjes goedkoper aanbevelen i.p.v. het aangevraagde model. Met duidelijkheid over levering met vooraf melding tot 10 minuten nauwkeurig!

Assortiment
Ruime voorraad met aanduiding hoeveel er nog ligt!!

Aanbeveling
Gewoon goede website, dus aanbeveling is logisch!!

Extra toelichting
Eerlijk, duidelijk. Geen gewone internetwinkel maar ook telefonisch goed bereikbaar. Komt zeer betrouwbaar over! En als klap op de vuurpijl: in mijn keuze veruit de goedkoopste!!

Mathilde9 29-07-2013

Aanbeveling
Supersnelle levering! Heel blij mee.

Ppoest 29-07-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Wat anderen niet kunnen leveren ( bol. Com, wehkamp kijkshop) is hier direct leverbaar. Daarnaast is het erg klantvriendelijk dat de winkel ook op zondag open is.

Mulder R 29-07-2013

lekker simpel allemaal

volgens afsoraak en snel geleverd

Top

iedereen

Extra toelichting
Helemaal blij met de aankoop en super snel en heel eenvoudig dus TOP

SJSnel 29-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Als tip zou ik willen meegeven om bij elke tv een zelfde soort informatie kaart te plaatsen zodat de klant in de winkel ook zelf snel en gemakkelijk de televisies kan vergelijken.

Wij zijn ontzettend goed geholpen door een van de medewerkers, onze keuze was snel gemaakt.

Veel keuze!

Goed prijs-kwaliteits verhouding

Aanrader voor iedereen!

J3ffr3y 29-07-2013

Extra toelichting
Gemakkelijk, snel en geweldige snelle service!!!

K.Schipper 29-07-2013

erg ontspannen en makkelijk te bestellen geen poespas maar duidelijk! erg tevreden!

Niet opdringerig in de winkel ze luisterde goed en ze gaven me een gevoel dat ze me de juiste info gaven!

Assortiment
Altijd ruim assortiment tegen de scherpte prijzen! kortom Top (web)winkel!

Aanbeveling
Ze maken altijd de beste deal en ze hebben een winkel waar je als nog even naar toe kan gaan, voor info bv.

Extra toelichting
Een winkel waar ik altijd graag kom zo wel online als fysiek! Ze geven de juiste informatie en dat waardeer ik enorm. Wat ik ook erg fijn vind is dat ze doen aan video product uitleg Iets om ook nog eens te bekijken wanneer je het product al bij hun hebt gekocht, erg handig! kortom duidelijk, scherp geprijsd en leuke mensen daar! K.

MID1963 29-07-2013 Via de website gekocht

duidelijke en overzichtelijke site, waardoor zoeken en bestellen erg gemakkelijk was.

probleem met bestelde artikel. 1 telefoontje naar de winkel en de volgende dag omgeruild voor een correct exemplaar. Geen gezeur, gewoon omgeruild.

Aanbeveling
Prijs, levertijd en klantenbenadering voldoet aan wat een consument mag verwachten.

Extra toelichting
Gewoon een eerlijke prijs, snelle levering, correcte after sales. Geen minpunten bemerkt.

guiodo 1944 29-07-2013 Via de website gekocht

er is geen negatief antwoord te bedenken

alles verliep naar wens

Mustafa Azhimi 29-07-2013 Via de website gekocht

De bestelling is makkelijk te bestellen. Zeer eenvoudig bestelmodule. Erg tevreden!

Super service. De eerste tv die ik had besteld voldeed niet aan mijn eisen en wensen. Ik kon zonder problemen de tv omruilen en dat ook nog op een zondag.

Assortiment
Er is keuze genoeg uit veel merken. Ik heb nu een tv van Philips waar ik heel blij mee ben!

Aanbeveling
Ik beveel het aan een ieder omdat je krijgt wat men beloofd zonder poes pas. Daar houd ik van!

Extra toelichting
Kortom een goed webwinkel met uitstekende service. Tom Coronel had een presentatie gegeven bij CGI waar ik werk. Daar vertelde hij over de webwinkels. Dat klonk goed en dacht dat ga ik een keer proberen. Tom je hebt niet overdregen. Je webwinkels zijn top met echt goede service en uitleg over de producten.

vervo258 28-07-2013

Goede zoekfunctie en duidelijke informatie.

Vriendelijk geholpen, goede uitleg ter ondersteuning van de keuze

De keuze is reuze

Aanbeveling
De deskundigheid en vriendelijkheid van het personeel maken dat je rustig vragen kan stellen en men neemt de tijd om goede tekst en uitleg te geven.

TimoGooi 28-07-2013

Toegankelijke winkel, snelle en eenvoudig te bereiken after sales service.

Goede after sales.

Ruim en variërend.

Zie hierboven.

Extra toelichting
Prettige winkel, je krijgt veel informatie.

c berghuis 28-07-2013 In de winkel gekocht
naarden

het gemak waarmee je in dit geval een tv koopt is heb ik als bijzonder en zeer prettig ervaren

de service van het personeel is goed en weten waar ze het over hebben De afhandeling van alles verliep goed met duidelijke uitleg

Assortiment
het geboden assortiment is goed en groot genoeg om tot een goede keuze te komen

Aanbeveling
bij mijn kennissen en vrienden zou ik deze winkel willen aanbevelen vanwege de goede service en vakbekwaamheid van het personeel

Extra toelichting
ik ben via internet bij de plasmadiscounter terecht gekomen en ben van hieruit gaan vergelijken met andere aanbieders en kan niet anders zeggen dat ik in de meeste gevallen duurder uit ben en daarom is mijn keuze gevallen op plasmadiscounter te naarden

lexien 28-07-2013

Snel, makkelijk en goed

Ivan Perez' 28-07-2013 Via de website gekocht

Geweldige winkel,goede site,echt een aanrader

Goede service en heb meer bij hun gekocht en tot op heden geweldig

Assortiment
Veel te zien,je ziet zoveel mooie dingen dat je op een gegeven moment maar een keuze moet maken anders blijf je zoeken zoveel variatie is er en uiteraard goed betaalbaar ga zo door

Aanbeveling
Deze site heb ik al aan verschillende mensen aanbevolen ben zeer tevreden en hele goede en nette service

Extra toelichting
Ik zou zeggen niks anders als lof voor plasma-discounter alles is goed bereikbaar,makkelijk,en betaalbaar ga zo door

plvanderkolk 28-07-2013

het was gewoon simpel om te doen

volgende ochtend thuis afgeleverd

kind kan de was doen

Extra toelichting
Het gaat zo snel en eenvoudig, dat ik het gewoon eng vind. De 14 dagen retour mogelijkheid compenseert weer voor een eventuele impuls aankoop.

Paul van Drunen 28-07-2013

Assortiment
Meer keuze dan dat er TV's zijn!

Aanbeveling
Goede website, makkelijke navigatie en vergelijking maken,

Dybeso 27-07-2013 In de winkel gekocht

Ashley89 27-07-2013

Makkelijk te bestellen, snelle levering en een pluspunt dat je een filmpje heb met uitleg over het apparaat

Captein 27-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Hele duidelijke website met veel info over het product

Vriendelijk en behulpzaam

Assortiment
Genoeg aanbod met daarbij een goede prijs

Ik ben zeer tevreden

Extra toelichting
Ik heb mijn plasma uitgezocht op de website en hierna naar de winkel gegaan om vragen te stellen over de tv. Ik ben zeer tevreden.

RJ Kammenga 27-07-2013

Je kunt erbij zitten en er zitten soms zelfs demo films bij de producten. Helemaal TOP!

Dit is nu de 2e bestelling bij Plasmadiscounter en alles is tot zover klasse, dus eigenlijk nvt

Assortiment
Er is bijna geen te koop!!

Aanbeveling
Alles al gezegd in de voorgaande beoordelingen

Extra toelichting
Gewoon Goed Bedrijf met lage prijzen en groot assortiment. Tot de volgende keer.

Meer0001 27-07-2013

Redelijk overzichtelijk.

Tot dusver doen wat word beloofd. Snelle levering. Alleen prijds was hoger dan eerst was aangegeven.

Redelijk keuze. Bepaalde merken (hoger sigment) niet aanwezig

Aanbeveling
Doorsnee internetwinkel maar met snelle en goede levering

Peter zw 64 27-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden bronsweg

Goed overzichtelijk opgesteld

Assortiment
Div mer ken overzichtelijk bij elkaar opgesteld

Extra toelichting
Niet opdringerig maar wel goed te en duidelijk te woord gestaan

F. Poort 27-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Vooraf al kunnen kiezen via de website en vervolgens in een overzichtelijk showroom je keuze samen met de medewerker kunnen maken.

Goede hulp bij de aankoop met duidelijke en volgens ons eerlijke meningen over kwaliteit en eisen die aan het produkt gesteld worden.

Assortiment
Overzichtelijk opgesteld per merk en afmeting met duidelijk de prijzen vermeld.

Extra toelichting
Je kunt makkelijk via de website je voorbereiden en daarna via de winkel je keuze verder bepalen op een relaxte manier

Ashley437593 27-07-2013

6,3

Het online bestellen ging snel en eenvoudig. Alleen de bezorging door Selektvracht voldoet niet aan de verwachtingen. Beloftes worden helaas niet waargemaakt wat ervoor zorgt dat ik niet nog een keer hier wat bestel als het door hun bezorgd gaat worden.

Op zich ben ik prima geïnformeerd via de telefoon, ook vriendelijke medewerkers. Alleen er is beloofd dat ik terug gebeld zou worden wat niet gebeurd is.

Aanbeveling
Niks mis met Plasma Discounter, maar de bezorging van Selektvracht is uitermate slecht. Gister zou het pakket bezorgd worden waarvoor ik hele dag thuis blijf. Aan het eind van de dag stond op de site dat er niemand thuis was.. Beetje jammer dus.

Dampsy 27-07-2013

Vriendelijke verkoper

Ruim overzicht

Geen opdringeverkopers

Netjes via telefoon gereserveerd

D.J.S 27-07-2013

Vriendelijk en goede kennis

Assortiment
Op de website staat meer

Goede prijzen

Extra toelichting
Goede service, vriendelijk personeel, neemt de tijd voor je. Aankoop word in je auto gezet.

Bobo1971 27-07-2013

Via de overzichtelijk website, incl filmpje kan je duidelijk zie wat het product kan en wat je eigen keuze wordt. In mijn geval werd dat een samsung led TV, wat een top aankoop!!!!

Toch even naar de winkel gegaan om even de TV's te bekijken. Ben daar zeer prof. Geholpen door een verkoper, die tevens mijn kids een 3D demo liet zien, zodat ik rustig een keuze kon maken. Na mijn keuze werd de TV netjes door een magazijn medewerker in mijn auto geplaatst. Deze heren weten wat service is, top heren!!!

Assortiment
Mbt het assortiment heb je voldoende keuzes. Indien mijn koffiezet apparaat defect gaat weet ik waar ik naar toe ga!

Aanbeveling
Aanbevelen aan iemand ander: JA zeker weten, kijk maar op de site en ga eens lang.

Mbartels 26-07-2013

Extra toelichting
Uitgebreid assortiment met veel productinfo op de site. Snelle levering door nette koerier. Top!

bojdjong 26-07-2013 In de winkel gekocht

Binnen 10 minuten van huis naar het filiaal Naarden

Slordig dat de voorraad niet klopt met de werkelijke voorraad in het magazijn.

Assortiment
Meer dan voldoende keuzemogelijkheden.

Aanbeveling
Prima winkel waar je naar behoren geholpen wordt. Kennis van het personeel mbt de apparatuur is prime in orde.

Extra toelichting
Helaas was de Philips Fidelio M1BO Hoofdtelefoon in tegenstelling tot de voorraad in de winkel niet te vinden in het magazijn waardoor ik de gewone versie uiteindelijk heb aangeschaft

mjmkersten 26-07-2013 Via de website gekocht

Gemakkelij menu's

Wordt netjes op de hoogte gehouden

Assortiment
Keuze te over en héél veel op voorraad

Aanbeveling
Vul uw product in en je zult zien dat u goedkoper uit bent (kieskeurig)

JB63 26-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

duidelijke website met goede beschrijvingen.
Duidelijke en makkelijke bestel procedure.

In de winkel informeren ze goed naar je behoefte en denken mee voor de beste oplossing.

Wolf41 26-07-2013

Kim Lenaerts 26-07-2013 Via de website gekocht

Online besteld en onmiddellijk reactie via email, gemakkelijke stappen om te doorlopen, zeer overzichtelijk.

Telefonisch contact opgenomen omdat er zich een probleem voordeed met de levering. Dit werd telefonisch meteen verholpen.

Assortiment
Ik bekijk de site louter als er zich een interessante aanbieding voordoet op Daily offers.

Zeer gebruiksvriendelijke site.

Extra toelichting
Zeer goede hulp en beoordeling. Mensen zijn zeer vriendelijk, zelfs als je enkel online besteld helpen ze u graag telefonisch nog zeer goed verder.

CrisKlaas 26-07-2013

Mooie website, makkelijk in gebruik en duidelijk.

Voor 20:00 uur besteld is inderdaad volgende dag binnen.
Erg fijn, want bij andere is het vaak 3 à 5 dagen, wanneer is dat dan?

Goede prijs kwaliteit

fs28 26-07-2013

Duidelijke site, makkelijk en snel besteld.

Direct een bevestigingsmail, snel thuisbezorgd!

Klaas1942 26-07-2013

Rustig vanuit de luie stoel uitzoeken en bestellen wat je wilt hebben

Fantastisch.

Donderdag 25 juli vóór 20.00 uur besteld en vrijdag
26 juli om 10.00 uur geleverd.

Tussendoort voldoende E-mail informatie over voortgang

Assortiment
In het segment dat wij zochten slechts enkele modellen beschikbaar

Aanbeveling
Zeker als je al weet wat je precies wilt hebben, dan is de
werkwijze en afhandeling van deze
webshop uitstekend.

Beoordeling van het artikel zelf
valt hier buiten.

Extra toelichting
Rondkijkend in de diverse winkels in de omgeving en op internet in diverse webshops, mede vanwege het beperkte aanbod in een voor ons passend artikel, uiteindelijk tot tevredenheid door Plasma Discounter geleverd.