Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Willem van Aalst 02-08-2013 Via de website gekocht

site is overzichtelijk en je kan makkelijk je bestelling plaatsen en betalen

zeer snelle levering

Veel keus

jetty2306 02-08-2013

Was erg handig om via uw site de tv te bestellen. Alle benodigde gegevens stonden vermeld.

We hadden de bestelling geplaatst en de volgende dag werd deze al geleverd! Super snel!

Assortiment
U heeft een pracht uitgebreid assortiment! Voldoende keus en mooie prijzen!

Aanbeveling
U heeft ons geheel tevreden gemaakt! Top!

Ronald Vernaus 02-08-2013

simpel met zoeken naar een product gekregen wat ik moest hebben. De hele procedure goed en gemakkelijk doorlopen.

Aanbeveling
genoeg keuze in assortiment, goede prijzen en de snelheid van bestelling tot bezorging is perfect.

Extra toelichting
Gewoon een goede winkel, veel keuze, goede prijzen, gemakkelijke en snelle procedures, niet op aan te merken. Toppertje

Liesbeth1978 02-08-2013

gebruiksvriendelijk, duidelijk en overzichtelijk

snelle levering, komen afspraken na

hennie bezemer 02-08-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
ik heb op veel internet winkels gekocht maar tot nu toe is dit bedrijf zoals service inlichtingen snelheid voor een beoordeling een dikke 10

cobra46 02-08-2013

Graag had ik n mogelijkheid gezien om 2 of meer produkten te vergelijken met elkaar op uw website.

Macgierig1 02-08-2013

Duidelijke winkel, je ziet wat je krijgt en de video verduidelijk het ook nog eens

Levering snel en correct.

Assortiment
Beperkt aantal merken echter wel de a merken.

Aanbeveling
Een tien nee dat net niet omdat ik nooit een tien geef. Maar deze jongens weten wat de klant wil en sytaan je tewoord als het nodig is.

Extra toelichting
Diverse artikelen via ditt bedrijf gekocht. En nog nooit een teleurstelling gehad.

riet53 01-08-2013

R.Elenbaas 01-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Overzichtelijk, makkelijk bereikbaar en voldoende parkkerplek

ze hebben aandacht voor je

ruim en van elk merk

Aanbeveling
betaalbaar en goed qua winkel en personeel

vooralsnog tevreden 01-08-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, daardoor gemakkelijk verantwoorde keuze te maken.

Assortiment
voor een leek als ik voldoende keuze met goede uitleg van de mogelijkheden.

Aanbeveling
ervaringen tot nu toe zonder meer positief, bezorging en installatie moet echter nog plaats vinden.

Helmu76 01-08-2013

Wij hebben 2 x een aankoop gedaan bij plasma discounts wat ons tot nu toe zeer goed is bevallen. Er staat duidelijk vermeld op de site wat je bij het product kunt verwachten, senlle levering en eenvoudige betaalmethode.

Wij zijn zeer tevreden over de goede services, levering, en bezorging.

Assortiment
wij waren op zoek naar een tablet voor onze kinderen, op de site is duidelijk aan gegeven wat je kunt verwachten van het artikel. wij zijn zeer tevreden.

Aanbeveling
Ik zou plasma-discounts zeker adviseren aan andere mensen wij hebben nu naar 2 bestellingen gedaan wat zeer goed is verlopen.

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop bij plasma discounts, duidelijke informatie op het internet, eenvoudige betaalsysteem en snelle levering. Ideaal je kunt thuis vanaf je pc. op zoek naar een een artikel waar je naar opzoek bent en hoeft zo geen winkels af te sjouwen!.

n.gobel 31-07-2013 In de winkel gekocht
naarden

Ik heb eeb 9 gegeven mooie winkel , ckmputers aanwezig waar je de modellen kunt opzoeken/vergelijken

Werd meteen geholpen en er werd goed naar mijn wensen geluisterd kreeg van de verkoper nog een aantal vergelijkbare modellen zodat ik een goede keus heb kunnen maken

Assortiment
Gehele assortiment niet aanwezig in de winkel om de tv te ervaren maar dat zal wel de reden zijn dat de prijzen aan de lage kant zijn

Aanbeveling
goede winkel personeel weet waarover ze praten inmiddels al de derde tv hier gekocht

saphyr 31-07-2013

Extra toelichting
Was Mollema niet de snelste in de TOUR, Plasma-Discounter kaapt veruit en met voorsprong de eerste plaats weg qua service. Nog geen 24-uur na een online bestelling werd het pakje keurig afgeleverd bij de zuiderburen nog wel. Niet alleen de keuze aan produkten op hun website is ruim, maar vooral de snelle service mogen pluimen op hun hoed zijn.

e.doves 31-07-2013 Via de website gekocht

veel informatie over het product! toppunt vond ik dat de klanten hun reacties eronder konden posten,zo weet je al nog meer

snelle levering :) toppie!!

Extra toelichting
goede service en een hele snelle levering

Tien1010 31-07-2013

makkelijk te bereiken en je kunt rustig rondkijken

je wordt geholpen als je erom vraagt en er wordt je niets opgedrongen

Assortiment
er is genoeg in elke prijsklasse

Aanbeveling
ruime keus in elke prijscategorie

Extra toelichting
ruime openingstijden ook s'avonds, makkelijk te bereiken met de auto. Personeel is vriendelijk en de prijzen zijn goed.

in petto 31-07-2013

Handige webshop.

Snel contact mogelijk per telefoon.
Snelle gratis thuisbezorging.

Zonder meer.

Extra toelichting
Goed adres. Mooie tv gekocht voor een, in vergelijking met andere verkoopadressen, gunstige prijs.

Petra_79 31-07-2013

Duidelijk en makkelijk!

Levering was snel (volgende dag) en netjes afgeleverd.

Assortiment
Precies kunnen vinden wat ik wilde hebben.

Aanbeveling
Ik zou de online shop zeker aanbevelen. Het is ruim in assortiment, duidelijk, snel en leuke prijzen/aanbiedingen.

Extra toelichting
Over het algemeen, zeer tevreden!

Paul de Gast 31-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke uitleg en goede adviezen.

Goed vanaf binnenkomst tot vertrek.

Assortiment
Uitgebreid en een ruime keuze en scherpe prijs stellingen.

Hoge mate.

Extra toelichting
Het is een prettige winkel met een ruim assortiment en daardoor veel keuze mogelijkheden. Dit gecombineerd met een goed advies en een duidelijke uitleg over de producten geeft voldoende redenen om om deze winkel ook bij andere personen aan te bevelen.

john van gerven 31-07-2013 In de winkel gekocht

gewoon lekker langs gereden

netjes

Assortiment
graag zwarte netwerk kabels gehad, verkopen alleen wit.

juiste prijs en service

Extra toelichting
gewoon een fijne zaak met leuke prijzen en geschikt (kundig) personeel.

Dob Rekkers 31-07-2013

Wat ik zocht was makkelijk te vinden

Levertermijn volgens boekje en makkelijk te volgen

Assortiment
Je moet al een zeer moeilijk of te kieskeurig mens zijn om hier jouw gading niet te vinden

Aanbeveling
Als je begrijpt wat je leest kun je niets misdoen

Extra toelichting
Ik had het nadeel op donderdag te bestellen en met Visa te betalen dus 1 dag later. Weekend en nationale feestdag in Belgie. Dinsdag geleverd. Timing perfect, nu de garantie-service afwachten.Tot nu toe zeer tevreden. Volgende aankoop zeker op dezelfde manier.

Menno Nieuwenhuyze 31-07-2013

Super overzichtelijke website! Erg makkelijk en fijn surfen. Vooral de extra informatie, zoals persoonlijke filmpjes ed, worden echt als super ervaren!

Klein puntje is het filter menu dat werkt niet lekker op de iPad...

Snelle levering, duidelijk communicatie en alles verliep volgens plan!

Assortiment
Zeer compleet assortiment, niks op aan te merken

Gewoon TOP

Klasse webwinkel!

Nick0111 31-07-2013

Duidelijke website, mijn product (Beats by Dr. Dre Solo HD) makkelijk kunnen vinden, niet (te) veel gegevens hoeven in te vullen

Om 18u 's avonds besteld, volgende dag voor 15u in huis. Perfect!

Assortiment
Product gelijk kunnen vinden, op voorraad direct leverbaar, gevonden waar ik naar zocht. 20 euro goedkoper dan op bijna alle andere plaatsen!

Aanbeveling
Erg goed. Mijn product goedkoper dan in vele andere winkels / webshops en de verzendservice helemaal perfect.

Extra toelichting
Product op voorraad, service perfect: 18u s avonds besteld, volgende dag voor 15u in huis.

Chess82 31-07-2013

Besteld en één dag later keurig thuis bezorgd.

Assortiment
Toevallig het laatste model op voorraad kunnen vinden van een "oude" serie (LED tv Philips) tegen een zeer scherpe prijs. Tevreden dus en blij met deze buitenkans.

Aanbeveling
Vlotte levering, uitgebreid en scherp geprijsd assortiment plus prima afhandeling. Bevestigingen per mail van bestelling, betaling & levering. Eenvoudig en duidelijke communicatie dus.

AntonFlavia 31-07-2013

Duidelijke site, voorraad staat aangegeven, extra kosten staan ook vermeld indien nodig

Werkelijk aleen maar lof. is 1ste bestelling maar tot in de puntjes verzorgt. Diverse mailtjes gehad ivm stand van zaken ook de track and trace. Op de eerst volgende bezorgdatum ook daadwerkelijk bezorgd. Super.

Assortiment
Wat ik zocht heb ik gevonden

Aanbeveling
Ik heb weinig ervarig met internetaankopen, maar deze aankoop zeer zeker gelukt en voor mij het vertrouwen waard geweest.

Extra toelichting
Duidelijk, service gericht, geen poespas, prettig om zaken mee te doen. Bij een volgende aankoop kijk ik zeker eerst hier om te kijken wat de aanbieding is. Top!

Viera 31-07-2013 In de winkel gekocht
naarden

Zijn in Naarden naar de winkel geweest.

Verkoper was niet bijster enthousiast.Werden netjes geholpen. Hij gaf voldoende antwoord op onze vragen.

Was voldoende.

Aanbeveling
Hebben de winkel al aanbevolen.

Extra toelichting
Niet echt een onderbouwde motivatie. Kunnen ook volgende keer naar een andere winkel gaan.

Jetuitarnhem 31-07-2013

Door omstandigheden ben ik op dit moment niet in staat te winkelen en afhankelijk van internetshoppen. Ik kwam al snel op deze site. Erg gebruiksvriendelijk.

Supersnelle levering.

Assortiment
Ik denk dat er een erg ruim assortiment is maar ik heb erg productgericht gezocht en vond snel wat ik wilde.

Aanbeveling
Overzichtelijk, duidelijke aanwijzingen, prima prijzen en snelle levering

Extra toelichting
Ik had al eens een tv gekocht bij deze winkel en een tevreden klant komt altijd terug.

JM van Waesberge 31-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Op internet op gemak je keuze(s) bepalen.
en dan in de winkel een vakkundige uitleg krijgen. Ook de uitleg op internet met de video van Tom Coronel is slim en gemakkelijk. Op basis daarvan een juiste keuze maken. Top.

Direct meenemen, op internet is te zien op product op voorraad is. Personeel is niet te beroerd om even mee naar de auto te lopen en te helpen met inladen. Ondanks de drukte.

Assortiment
Ruime keuze voor elke portemonnee.

Aanbeveling
Niet de eerste aankoop hier een steeds tot volle tevredenheid geholpen.

Extra toelichting
Combinatie van internet en een fysieke winkel is bepalend geweest voor aanschaf.

ElineC 31-07-2013

zeer snelle beantwoording van vragen via mail; ook in het weekend!

Aanbeveling
t.o.v. andere webwinkels erg goedkoop en goede service

J_N 31-07-2013

Telefonische bestelling gereserveerd a.h.v. website.

Assortiment
Keuze genoeg, alleen in de winkel staan niet alle types opgesteld.

Ben Rietveld 31-07-2013

5,8

Artikel snel gevonden,bestelling zonder problemen geplaatst en de betaling snel en veilig afgewikkeld via i-deal. Prima geregeld

Ik kreeg de bestelling geleverd op de juiste dag (vrijdag = goed). Ik had een zwarte TV besteld en er werd een witte geleverd! De muurbeugel die ik had mee besteld paste niet op de TV. Op de site wordt gemeld van 19 tot 32 inch en er wordt niet gesproken over uitsluitingen van merken.Zaterdag gebeld (medewerker John gesproken)en er zou maandag na(mijn werktijd)17.00 contact worden opgenomen met mij betreffende een eventuele oplossing voor de muurbeugel(de witte TV vond ik niet storend in de slaapkamer en heb besloten die te houden)Maandagavond zitten wachten maar .... geen telefoontje. Later die avond heb ik gezien dat er een mail was gestuurd waarin een andere muurbeugel werd getoond die wel voor mijn TV geschikt zou zijn.(er was er nog maar 1, helaas) En geen verhaal wat ik met de andere beugel kon doen????? Geen idee!! Het mailtje was ook nog bijzonder slecht geschreven. Met een kleine aanpassing heb ik de door mij bestelde beugel alsnog gebruikt.
Plasma Discounter, ik ben Zwaar teleurgesteld in jullie service.

Assortiment
Er was voldoende assortimenr aanwezig en een concurerende prijs

Aanbeveling
Ik vind dat ik niet goed c.q adequaat ben geholpen door de "service"-afdeling. Zie mijn commentaar onder het kopje Service. En daarbij is het woord excuses voor het ongemak ook niet gevallen, terwijl ze mij gewoon een verkeerde kleur TV sturen! IK zou mij dood schamen om deze winkel aan te bevelen

Extra toelichting
De afwikkeling van mijn probleem/ klacht vind ik niet goed opgelost. Zeker het niet nakomen van de afspraak om contact op te nemen wat door hun is omgezet naar een mailtje. Nee, sorry dat gaat er bij mij niet in.

Create2Fit Naarden 07-08-2013

Geachte heer / mevrouw Rietveld,

Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden voor het leveren van een verkeerde televisie en dat wij u per mail hebben benaderd voor een oplossing voor uw muurbeugel terwijl u had aangegeven teruggebeld te willen worden.

Het probleem met de verkeerde televisie hadden wij de volgende werkdag voor u kunnen oplossen door het product bij uw om te ruilen. Het nadeel hiervan is dat er iemand wel de gehele dag thuis moet zijn. Uit uw review maken wij op dat u toch heeft besloten om de verkeerde televisie te houden, helaas was dit niet genoteerd in ons systeem. U heeft hoogstwaarschijnlijk ook nog geen factuur gehad waarop de witte televisie genoteerd staat? Deze heeft nu namelijk wel nodig vanwege de garantie. Graag ontvangen wij van u het akkoord dat wij een verschilfactuur mogen maken.

Het mailtje die onze klantenservicemedewerker had opgesteld en die verzonden was naar u hebben wij opgezocht. De inhoud van het mailtje is inderdaad matig. Er wordt geen complete informatie weergegeven in het mailtje, onze excuses hiervoor. Onze klantenservicemedewerker zal hierop aangesproken worden, zodat dit in de toekomst niet weer zal gebeuren.

Door de opstapeling van fouten is het begrijpelijk dat u niet tevreden bent met onze service. Wij willen onze verantwoordelijkheid hierin nemen en u kosteloos een accessoires toesturen. Hiervoor zullen wij uw persoonlijk gaan benaderen.

Nogmaals onze excuses voor de geboden service en we horen graag van u of u de Spectral Spray Foam kosteloos wilt ontvangen.

Klantenservice Plasmadiscounter

K. Korsten 31-07-2013 Via de website gekocht

Goed en overzichtelijke website. Makkelijk opties te selecteren.

Enkele malen telefonisch contact gehad met vragen en naar tevredenheid geholpen.

Assortiment
Alle wensen en eisen die ik stel zijn aanwezig dus vandaar een 10.

Aanbeveling
Gemiddelde van mij beoordelingen.

Annie1301 31-07-2013

ideaal om het via internet te bestelen en binnen 1 dag heb je het binnen super

Ik heb problemen gehad met de tv die een week heeft gewerkt en heb een nieuwe tv kunnen komen halen en de benzine kosten werden betaald. Perfecte service

Aanbeveling
Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over hoe Plasmadiscounter problemen oplossen en ben weer blij dat ik tv kan kijken. Bedankt voor de goede service.

jansen aan zwerven 31-07-2013

Website is zeer overzichtelij. Uitleg met video is erg prettig en geeft een goede indruk van het product

Verkoper probeerde artikel uit te leggen. Half uur gewacht tot hij het voor elkaar zou krijgen. Uiteindelijk is het niet gelukt. diverse afstandsbedieningen werden erbij gehaald. Veel extra draden geprobeerd en uiteindelijk allemaal zonder resultaat. Verkoper liet uiteindelijk ook verkeerde product zien. Ondanks deze ervaring toch de subwover gekocht en bleu ray n.a.v. van de ervaring met website wist ik wat ik wilde kopen. Weet niet of ik het anders had gekocht nav de ervaring en demonstratie van de verkoper

Assortiment
mooi overzichtelijk ruimtes. Hoorde dat er binnenkort ook verbouwd gaat worden. Kan dus alleen maar mooier worden

Aanbeveling
Goed producten van goede kwaliteit tegen een zeer schappelijke prijs

Extra toelichting
Mooie artikels gekocht voor een scherpe prijs. Een tevreden klant

Jackyboss1 30-07-2013 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke website. Gemakkelijk zoeken mede door zoekfunctie en filtermogelijkheden.eenvoudige bestel en betaalprocedures.Slechts relevante gegevens dienen te worden verstrekt.

Snelle,correcte levering en inzicht in stand van zaken middels e-mail.

Assortiment
Ruime diversiteit in assortiment. Produkt prijsverhouding Ok.

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen aan anderen en te onthouden voor eigen aankopen in de toekomst.

Extra toelichting
Op basis van mijn ervaringen zal ik bij aanschaf van zaken in de toekomst Plasma-discounter zeker betrekken. PS (nog) geen ervaring met aftersales.

ingrid van dee 30-07-2013 In de winkel gekocht
naarden

Zelf al veel vooronderzoek gedaan, dus weet je al wat je wel en niet zoekt.

Demo model gekocht en thuis gekomen ontbreekt de afstandsbediening, dus je kan niets meer en dat is slordig, onnodige ergenis en moet goed gecontroleerd worden.
Doos zit dichtgeplakt, dus als klant vertrouw je erop dat alles erbij zit.

Assortiment
groots assortiment en de bekende merken staan er voldoende.

Aanbeveling
Even afwachten wanneer mijn ontbrekende dingen geleverd gaan worden die bij de tv horen en aan de hand daarvan zou ik het bedrijf wel of niet aanbevelen.

stef076 30-07-2013

duidelijke site eenvoudig en overzichtelijk.

telefonisch goed bereikbaar en komen gemaakte afspraken na.

Assortiment
Als je hier niet kunt slagen weet ik het niet meer.

Aanbeveling
Goede site, lage prijzen en een prima service

Extra toelichting
Ben erg tevreden, heb nu al meerdere aankopen gedaan en ben goed geholpen.

Martin de Weerd 30-07-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Online de tv gereserveerd en de volgende dag al kunnen ophalen. Alles verloopt vlotjes Kortom super!

Otto1961 30-07-2013

Goed te bereiken, goed parkeren en op voorraa d.

Assortiment
Ze hebben veel van veel merken.
Je kunt ook bijna alles echt zien.

Prima ervaringen.

Extra toelichting
Zeer tevreden, zal zeker weer terug komen.

hjcg 30-07-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Gebeld of eea nog op voorraad was (op internet stond dat er nog maar twee waren). Gelijk heen gereden en opgehaald. Goedkoper was op internet niet te vinden!

"moet ik even met u mee lopen om het in de auto te leggen mijnheer?" Geweldig, waar kom je deze service nog tegen?

ruime keuze!

Aanbeveling
Zeer klantvriendelijk en ruime keuze. Daarnaast lage prijzen.... tsja, waarom zou ik deze winkel niet aanraden?

Cees van Erk 30-07-2013 Via de website gekocht

Erg makkelijke bestelling.

Snelle levering, geen bezorgkosten,
Vlledige garantie.
GArantieverlening mogelijk.

Ruime keuze.

Ruimekeuze, Goede aanboiedingen

Happy Belg 30-07-2013 Via de website gekocht

Uit de zetel bestellen + gemakkelijke en eenvoudige bestelprocedure

Goede opvolging en informatie via mail

Beste prijs online

cocojambo 30-07-2013 Via de website gekocht

Gerben Stehouwer 30-07-2013 Via de website gekocht

Heel eenvoudig en een zeer overzichtelijke website!

Zeer snelle levering, uitstekend!

Assortiment
Meer dan voldoende keuze en dit product is voor mij enorm passend.

Aanbeveling
Nogmaals goede webwinkel en ik heb diverse vrienden via twitter in kennis gesteld van de service.

Extra toelichting
Goede service, overzichtelijke website en de snelle levering is ook een enorm prettig. Het product is te volgaan via PostNL.

mikailduran1 30-07-2013 Via de website gekocht

Het is zeer gemakkelijk om iets te bestellen.

Assortiment
Er is ook van alles kopen in uw webshop.

Aanbeveling
Het is snel en gemakkelijk.

Extra toelichting
Het is fantastisch want in een paar seconden vindt je al wat je aan het zoeken bent. En de prijzen zijn ook nog eens goed, ik zou het aan iedereen aanraden om hier naar eens te kijken.

1982Mike 30-07-2013 Via de website gekocht

makkelijke site en overzichtelijk

Je wordt constant op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Ruim assortiment

Aanbeveling
Dankzij de scherpe prijzen zou ik deze site zeker aanbevelen bij anderen.

Extra toelichting
Hele goede service en duidelijke site. Ik zou mijn volgende aankoop zeker weer via deze webwinkel aankopen. De prijzen zijn zeer scherp hier kan bijna geen concurrent tegenop, ondanks de lokkertjes van deze concurrenten als btw kortingen (wat helemaal geen korting is).

sjorst1987 30-07-2013

Duidelijke site, overzichtelijk en lage prijzen. Zoeken per merk, prijs grootte

In de avond besteld de volgende dag binnen, factuur binnen, mail er achteraan met de voorwaarden en zelf de omruil opties!

Assortiment
Groot en breed assortiment. Voor ieder wat wils en betrouwbare merken

snel, duidelijk en eerlijk

Alles binnen

Ellen de Jong 30-07-2013 Via de website gekocht

FrankWal 30-07-2013

noorvn 30-07-2013

einde van de dag deed ik mijn bestelling, en de ochtend erna stond het al op mijn stoep!

service was super, kon het pakket gemakkelijk volgen en het was precies op tijd.

fijn goedkope deals

simon de Jongh 30-07-2013 In de winkel gekocht