Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

vdwee 07-08-2013

vlot en helder

Niels_1974 07-08-2013

Mijn zoon van 8 had zijn spaarpot meegenomen om zijn eerste eigen TV te kopen en met veel geduld werd het kleine geld geteld en werd hij super geholpen!

Ben Luiten 07-08-2013 Via de website gekocht

Niet nodig, gewoon goed.

Liz_LG42LM760S 07-08-2013

Erg fijne en overzichtelijke site met handige zoekfilters!

Assortiment
Ruime keuze in allerlei producten

Aanbeveling
Ik vind het persoonlijk fijn om op mijn gemak te kunnen kijken en vergelijken.. en daarnaast ook nog eens een stuk goedkoper uit te zijn!

Extra toelichting
Omdat mijn broer al een zeer goede ervaring had bij Plasma-discounter durfde ik de stap te wagen om een TV te bestellen en deze vooruit te betalen. Alles is zeer goed en soepel verlopen.. veel informatie en je kan je bestelling helemaal volgen. Ik had mijn TV zondagavond besteld en dinsdagmiddag al binnen! Ook met de TV ben ik supertevreden.. Zelfs als ie uitstaat is ie mooi! Nu nog even zoeken naar een goede wandbeugel om hem zo plat mogelijk tegen de muur te hangen. Waarschijnlijk bestel ik deze binnenkort ook bij Plasma-discounter.

Master 93 07-08-2013

Locatie goed te bereiken.
Openingstijden.

Vriendelijk en goed geholpen.
Goede informatie.

Assortiment
Had meer typen tv's in de showroom verwacht.

Zie bovengenoemde antwoorden.

Elise28 07-08-2013

duidelijke site

snelle respons, prima snelle levering.

uitgebreid

betrouwbaar en transparant

1979 Chiel 07-08-2013

Duidelijke site, vooral ook de duidelijke info via de video-uitleg.

Snelle uitlevering.

kreeg op de dag van bezorging een smsje en mail hoe laat bezorgd werd. Dat kwam heel goed uit.

Assortiment
ruime keuze incl alle toebehoren tegen scherpe prijzen.

Aanbeveling
Waarom zou je nog anders willen?

Extra toelichting
Super: Dit is de eerste keer dat ik een TV koop via het internet. Maar zou inmiddels niet weten waarom je dat niet meer zou doen. Met duidelijke product-reviews, scherpe aanbiedingen wint een online winkel als deze het met gemak. Heb gezien de jonge aankoop nog geen ervaring met de eventuele nazorg bij een mankement, maar gezien de beoordelingen van anderen ben ik ervan overtuigd dat dat ook goed zal komen. Veelal wordt deze ook door de producent verzorgd.

bm42a 07-08-2013

Zoek en bestel

Al zijn de chauffeurs iets te laat door het verkeer krijg je netjes een bericht

Assortiment
Keus genoeg kijk maar op hun website

ardrob 07-08-2013 In de winkel gekocht

snel en terzake kundig

zie boven

voldoende groot

Aanbeveling
snelle service en deskundig personeel en niet op drinereg

Extra toelichting
zo als eerder vermelt terzake kundig en goede adviesen

I van Kreuningen 07-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden.

Heb er al vaker een flatscreen televisie gekocht. Er is ruimschoots de mogelijkheid om producten met elkaar te vergelijken. Ër is genoeg keuze en omdat de televisies zijn opgehangen met voldoende ruimte om op afstand het beeld te bekijken kan je goed je keuze bepalen.

Vriendelijke mensen die verstand hebben van zaken. Door de tijd die ze voor je nemen loopt de wachttijd soms wel wat op.

Assortiment
Ruim voldoende.Door eerst te bellen kan je , als je van te voren weet wat je wilt kopen, dit product alvast laten wegzetten/reserveren. Je komt dan niet voor niets.

RudiM 07-08-2013

Geen enkel probleem ondervonden bij de bestelling.

Snelle afhandeling, zoals beloofd.

Zeer competitieve prijzen.

Winkel is een aanrader!

Excellente leverbetrouwbaarheid!

Wijnie Swaen 07-08-2013 Via de website gekocht

Effe op de site je keuze maken en hop in het winkelmandje,telebankieren en klaar.

Is uitstekend, klantgericht en klantvriendelijk,duidelijke uitleg op al je vragen,en snelle keurige aflevering

Assortiment
Zeer uitgebreid.Voor elk wat wils.

Aanbeveling
Zoals eerder aangegeven, de service ,klantvriendelijk,klantgericht en snelle keurige aflevering

Extra toelichting
Het is een prettige manier van winkelen op dit gebied, diverse andere sites (aanbieders)bezocht maar terug bij af, dus Create2fit that's it.

Elroyveldhuizen 07-08-2013

Zowel de site als de winkel(s) in Naarden zijn zeer goed te bereiken, klantvriendelijk en overzichtelijk.

Bezorging vaak gratis, bakje koffie en alle tijd om je specificaties uit te leggen, en televisie wordt netjes in de auto gelegd.

Assortiment
Ze hebben alles, tv, kabels, muurgootjes, dvd spelers hifi systemen.... Geweldig

Beste winkel van NL.

Extra toelichting
Bij de plasma discounter een Philips Demo televisie gekocht, prachtige televisie voor weinig geld, de winkel is netjes, overzichtelijk en het personeel helpt je gewoon relaxed, ze stellen vragen ipv je antwoorden in de mond te leggen. Goede zaak coronel! Ga zo door.

Robertxx 07-08-2013

vlotte levering van bestelling

J. Houben 07-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Ik ben geholpen bij transport

Geen lange wachttijd

Assortiment
Ze hadden het type op voorraad

Aanbeveling
Combinatie van bereikbaarheid, service en prijs is een aanrader

Familie39 06-08-2013

Open tot 21.00 uur, product op voorraad

Veel tv te zien. Zetten aan als je wilt kijken. Om besluit te overwegen kregen we ook nog super lekkere koffie

Assortiment
Veel goede merken en keuzes. Allemaal werkend wat belangrijk is voor je keus v

Aanbeveling
Waarom moeilijk doen als t makkelijk kan voor een goede prijs

Extra toelichting
Er is goed beter en best. Jullie zijn best THE best.

Dorine Roep 06-08-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestelling te plaatsen op een overzichtelijke en duidelijke website.

Na telefoontje zeer vriendelijk en snel geholpen! Werden tegemoet gekomen in onze wens, we gaan zeker nog een keer bij Plasma Discount bestellen!

Assortiment
Veel keuze in diverse merken, wellicht zijn alle merken en types aankoopbaar via Plasma Discount!

Aanbeveling
Uitstekende service, eerlijkheid, snelle levering en betaalgemak zorgen voor genoeg motivatie om deze website aan anderen aan te bevelen!

Extra toelichting
Deze televisie stond eerst aangeboden voor een lager bedrag. Na het plaatsen van de bestelling bleek dat de prijs ineens duurder uitviel. Na één telefoontje werd het verschil snel teruggeboekt naar onze rekening, waardoor de aankoop alsnog overeenkwam met de oorspronkelijke goedkopere prijs. Wat een begrip! Wat een uitstekende service! Bravo!

y.nederend 06-08-2013 In de winkel gekocht
naarden

Ja kan thuis rustig kijken en dan oeps ga je naar de winkele en besteld wat je hebben wilt !!its easy .

Ik heb net iets gekocht .Maar de verkoper mag wel wat meer geinformeerd zijn en niet te veel lachen de mensen denken dat je in de maling word genomen !!

Assortiment
Ze hebben werkelijk heel veel !!

Aanbeveling
Kijk eerst goed online want de verkoper werkt er nog niet zo lang en kan je niet te veel vertellen over een produkt !

Extra toelichting
Een leuke toko .Waar toch wel de verkoper meer informatie moet hebben over de tv's die er verkocht worden !! Uit deze verkoper kwam n.l weinig alleen maar gelach .

Swens 06-08-2013

Hannie S 06-08-2013

Makkelijke bestelling. Snelle Levering volgens afspraak Stekker in het erin volg de instruktie en klaar.

De steun van het scherm was beschadigd. Snelle reactie via de helpdesk. d.m.v. een foto binnen 3 dagen een nieuw exemplaar geen gezeur. Klasse

Breed en makkelijke site

Aanbeveling
Snelle levering,goede prijs en goede after sale.

Goede en betrouwbare winkel

reactievanastrid 06-08-2013

overzichtelijke website, veel informatie over de producten, zelfs met filmpjes, waardoor je een goede keuze kunt maken

(nog) geen gebruik hoeven maken van de service maar ik ga ervan uit dat het in lijn met de rest prima geregeld zal zijn

Aanbeveling
Duidelijke website met veel info, simpele bestelprocedure en snelle levering.

BernWeng 06-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Lekker in de buurt van mijn woonplaats. al veel info op de site gezien maar mooie displays van alle modelen.

Verkoper geen praatje pot verhalen maar details en vergelijkingen waar je wat aan hebt om jouw keus de juiste te maken.

Assortiment
alle resente modelen aanwezig in de winkel om te bekijken.

Goede winkel. Plezierig personeel. GOEDE PRIJS

Extra toelichting
Zoals hierboven al aangegeven cerwacht je van een goede verkoper de juiste informatie. Veel uitleg en demo's gekregen van de toestellen waar we online al naar hadden gekeken. Plezierige info en correcte behandeling. Niet zo van de duurste is altijd beter maar geluisterd naar de wensen van de klant en daarop de juiste adviezen!!

Robin&wendy 06-08-2013

Ff online reserveren, naar Naarden rijden. Naam doorgeven, tv samen met magazijnman in de auto leggen en klaar waren we..

De medewerker had of een slechte dag of hij is gewoon niet zo gezellig, maar we zijn wel eens leuker ontvangen en geholpen. Bij vertrek hing hij op de balie alsof hij in slaap zou vallen..

Assortiment
Super veel keuze voor elke portemonnee en voor elk wat wils..

Aanbeveling
Qua assortiment aan iedereen, maar hoop dan dat ze wel leuk ontvangen en geholpen worden..

Extra toelichting
Goed idee van T. werkt goed en makkelijk. Online zien of iets op voorraad is even reserveren en je weet meteen waar je aan toe bent.. Geen teleur en teleurstelling in de winkel maar gewoon aanpakken en wegwezen..

Create2Fit Naarden 08-08-2013

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review.

Het is niet de bedoeling dat onze showroommedewerkers ongeïnteresseerd overkomen, onze excuses hiervoor. Graag zouden wij de medewerker hierop willen aanspreken, zodat een dergelijke situatie in de toekomst niet meer voor zal komen. Wij hopen dat u de kopie van uw factuur naar ons wilt mailen, dan kunnen wij direct zien wie u geholpen heeft. Mocht u willen meewerken hierin dan kan de kopie gestuurd worden naar Klachten@create2fit.com.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice Plasmadiscounter

tha023 06-08-2013

Gewacht op de mega weekend klapper van de week,
vrijdag avond apart laten houden voor maandag ochtend.
kind kan de was doen.

Warm welkom geheten, bestelling stond klaar.
Werd nog even extra moeite gedaan in de winkel om te kijken of iets écht niet op voorraad was in het systeem (wat ik er niet bij besteld had) bleek er wél te zijn, dus dat was top.

Assortiment
Ik zou niet weten wat je nog meer zou moeten hebben.
Misschien is het wel teveel, want je wordt er hebberig van ;-)

Aanbeveling
Ik rij ze der zelfs naar toe als het moet.

Extra toelichting
Een winkel naar mijn hart, goeie gasten achter de balie Gewoon snel, goed, helder.

Jur13 06-08-2013

Via Internet gestuit op de weekenddeal de Philips 55pfl7007h. En topline televisie van 2012 voor de helft van de oorspronkelijke prijs. Door twijfel of deze niet te groot was gebruik gemaakt van de reserveringsmogelijkheid (geen afname verplichting) en de dag erop ter plekke wezen kijken en overtuigd door de beeldkwaliteit en antwoord op mijn vragen besloten hem te nemen.

Vriendelijk ontvangst en na wat vragen overtuigd om de televisie af te nemen. Men heeft de televisie op een kar naar de auto gereden en helpen inladen. Handig, die gescheiden kassa en goederenuitgifte.

Assortiment
Zoals via de website al te zien veel keus en zat keuze mogelijkheden om gericht te zoeken. In de winkel zelf staan bijna alle TV's per merk in de showroom. Tevens gezien dat ze meer verkopen zoals koffiemachines, koelkasten e.d.

Aanbeveling
Als je de aankoop van een TV overweegt, ga eerst op deze website kijken want prijstechnisch toch een van de goedkoopste en zeker met zo'n weekenddeal.

Extra toelichting
Via via al eens gehoord om daar te kijken (website en/of winkel) als je een nieuwe TV zoekt en nu met mijn eigen ervaring is dit zeker waar. Door de duidelijke website, de handige reserveringsmogelijkheid (zonder afname verplichting) en de service in de winkel als je besluit hem zelf op te halen kan ik niets anders concluderen => Aanrader!

Lukasz3720 06-08-2013

Lisanne08 06-08-2013

Naar de winkel zelf gegaan en we werden gelijk geholpen.

Onze nieuwe aankoop werd naar de auto gedragen, terwijl het regende.

Aanbeveling
We werden goed geholpen, genoeg keus in verschillende prijsklasse.

Extra toelichting
Als een tevreden klant naar huis gegaan.

Rinske den Heijer 06-08-2013 Via de website gekocht

Product zondags online gereserveerd en de volgende dag kunnen ophalen.

Super snel geholpen!

Assortiment
Meer dan voldoende keuze!

Aanbeveling
Doe ik al jaren aan iedereen die het maar wil horen!

Extra toelichting
Ik heb inmiddels een aantal producten via plasma discounter gekocht, moest nu enkel een steun en een hdmi kabel hebben. Online gereserveerd en de volgende dag kon ik het ophalen. Super snel!

Kijkbuisfreak 06-08-2013

Vantevoren gebeld of de voorraad klopte en dat inderdaad zo.

Toen ik belde gelijk het product gereserveerd en binnen no time de bevestiging op mijn telefoon!

Prima in orde!

Aanbeveling
Gewoon een goede zaak: voorraad klopt en goede service. Voor mij de tweede aankoop hier en zeker niet de laatste!

Extra toelichting
Gewoon een prima zaak; als je belt reserveren ze het product voor je en hoef je enkel maar je bestellingnummer te laten zien. En ze zijn ook niet te beroerd omzware artikelen voor je naar jouw auto te brengen...kortom TOP!

daantje1977 06-08-2013

lekker thuis vanaf de bank bestellen.

de service is goed als er iets niet goed gaat komen ze met goede oplossingen.

Assortiment
genoeg keus dus altijd wat te vinden waar naar je opzoek bent voor een mooie prijs.

Aanbeveling
deze winkel is zeer zeker aan te raden. ze hebben een goede en snelle service. de prijzen zijn mooi en een groot assortiment in alle artikelen.

Extra toelichting
een super winkel met een groot assortiment in veel verschillende producten. voor een lage prijs en een goeie service.

Daniil 05-08-2013 Via de website gekocht

ik vind het goed

ze werken echt snel

Assortiment
is echt groot assortiment, ik kon niet tv kiezen)))

Aanbeveling
ik vind dat hier is lage prijzen en grote assortimenet

ik ben helemaal tevreden

Marc van den Akker 05-08-2013 Via de website gekocht

online bestellen met duidelijke uitleg via een filmpje. duidelijk via film wat er allemaal mogelijk is met appartaat

snel thuisbezorgt

ruime keus

Aanbeveling
betrouwbaar, goed in prijs, snelle levering

Extra toelichting
kwam toevallig op deze site terecht een aantal weken terug daar eerst een soundbar voor mijn 2e tv gekocht. verbaasde me toen al over de snelle accurate levering, dus om nu best een grote aankoop te doen weerhield me er niet van om hier toch een apparaat van boven de 1000 euro te bestellen

Joke33 05-08-2013

Alles was duidelijk en makkelijk te hanteren.

Ontzettend fijn! Betaal bevestiging,bevestiging va. Overdracht naar koerier en evaluatie lijst! Top!

Alles kunnen vinden.

Aanbeveling
Er aan te raden. Gewoon heel makkelijk en duidelijk in gebruik en erg klantvriendelijk, zelfs via de computer dus mogelijk!

Extra toelichting
Een tevreden klant! Ik ben goed geïnformeerd vooraf en tijdens het aankoop proces!

Odei 05-08-2013 Via de website gekocht

Goede website, duidelijk en helder, goede selectie mogelijkheden

Vandaag besteld voor 21:30 de volgende (werk) dag afleveren.

Assortiment
Prima, zowel in de breedte als de diepte een goed assortiment. Alleen de naam plasma-discounter dekt de lading niet helemaal :-)

Pluton0 05-08-2013 Via de website gekocht

Bestelproces heel snel en gemakkelijk

levering goed verlopen maar langer dan verwacht.

Aanbeveling
Hier vindt je bijna alles wat je wil en tegen een hele scherpe prijs!
Alles is heel goed uitgelegd ( ook met video )

01Ries 05-08-2013

Via internet reserveren en zelf kiezen wanneer je de reservering wilt ophalen! Perfect.

Prima, snelle service.

Assortiment
Keuze genoeg, via internet veel informatie over producten te verkrijgen.

Aanbeveling
Zoals hierboven vermeld. Alles in orde!

R. de Laat 05-08-2013 Via de website gekocht

Ik had geen probleem met het zoeken en bestellen van mijn product. Het enige dat in me op komt wat verbeterd zou kunnen worden is het toevoegen van extra filters tijdens het zoeken. Ook zou er in het overzicht van zoekresultaten iets meer informatie kunnen worden gegeven en ook iets consequenter welke informatie wordt getoond zodat men direct producten kan vergelijken.

Tot dusver geef ik service een 10. Het product werd snel en netjes geleverd. Ik heb geen problemen ondervonden.

Assortiment
Een uitgebreid assortiment. Voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Prima prijzen, goede levertijd en service. Voor iedereen is er wel een product naar wens te vinden.

T.van de hoef 05-08-2013 In de winkel gekocht
naarden

niet ver van woonplaats,makkelijk te vinden

in de winkel goed geadviseerd en keurig geholpen

ruime keus aan tv

Aanbeveling
daar wij zelf goed geholpen zijn zal ik zeker aan een ander deze winkel adviseren

Extra toelichting
goed geholpen en naar ons inziens een goed product gekocht.wisten niet dat de techniek zo ver is.

komeet16 05-08-2013

website overzichtelijk en gemakkelijk te gebruiken.

snelle levering

Aanbeveling
Gemakkelijke site en snelle levering.

V.Jung 05-08-2013 In de winkel gekocht

Prijs/kwaliteit is te controlen

Perfect

Assortiment
Goed maar mischien iets meer variatie

Prijs/kwaliteit/sevice perfect

Zie boven

spijker37 05-08-2013

zeer gebruiksvriendelijk
na invoeren postcode gaat de rest bijna vanzelf

bij een vorige aankoop zijn wij naar volle tevredenheid geholpen door de ''klantenservice''

Assortiment
in principe kunnen wij het met deze internet shop af, hoeven dus niet verder te zoeken

Aanbeveling
wij ''volendammers'' houde niet van poespas maar gewoon lekker recht voor zijn raap, en dat kan dus bij coronel!!!

C9 04-08-2013

Alles spreekt vanzelf , je besteld en kan dan ook achteraf betalen helemaal top en dan ook nog super snel geleverd en op de tijd dat was afgesproken heel erg netjes. Top!

Bestelling werd telefonisch gecontroleerd op fouten en daarna gelijk verstuurd.

Assortiment
Heel veel keus , duidelijk en er werd bij iedere tv precies verteld wat hij deed in gewone mensen taal niet alleen in een schema van wel/ niet.

Extra toelichting
Een heel duidelijke site en je word heel netjes geholpen en de levering is mooi op tijd zoals beloofd.

Cor. S 04-08-2013

Keuzegemak is geweldig, en als je nog twijfelt is er de online chat waarin je gelijk advies kan krijgen.

Terugkoppeling over levertijden e.d. worden volgens afspraak nagekomen.

Assortiment
alle soorten en maten, als je hier niet kunt slagen kan dat nergens

Aanbeveling
Zowel op keuzemogelijkheden, als op prijs en levering een van de betere webshops

Extra toelichting
Vele webshops benaderd die zeiden de tv op voorraad te hebben, na bestelling en betaling kreeg je pas te horen dat dit niet zo was en dat het nog wel weken kon duren, een heel gevecht om het geld terug te krijgen was het evolg. Bij Plasma Discounter waren ze vanaf het begin eerlijk over hun voorraad en levertijd !, en toen de tv weer op voorraad was werd hij binnen 2 dagen geleverd op afspraak !, niets dan lof over deze werkwijze, Ga zo door PlasmaDiscounter.

André Bongers 04-08-2013 Via de website gekocht

Lekker in je luie stoel een tv uitzoeken

Er was nog geen dag voorbij en de tv stond binnen

Meer als genoeg

Aanbeveling
Als je ongeveer weet wat voor tv je wilt hoef je niet buiten de deur te komen.

Extra toelichting
Bij een Philips tv stelt het aansluiten en instellen niets voor. Het kan bijna niet verkeert als je de tv aanzet leid hij je door een bepaalt programma en klaar is Kees ( André )

Judith277 03-08-2013

kreeg sms in de ochtend en ook nog een half uur voor levering

Chrizzle88 03-08-2013

Met het allergrootste gemak kun je via plasma-discounter een nieuwe tv kopen. De website is erg duidelijk en het betalen ging erg soepel. Ik heb via een bankoverschrijving betaald en ik kreeg na de betaling gelijk een bevestiging. Enkele dagen later kreeg ik vanuit plasma-discounter bevestiging dat de tv binnen 1 of 2 dagen geleverd zou worden via PostNL.

De service van plasma-discounter is erg goed. Er word email contact gezocht en dit verloopt allemaal prima. Wat ze zeggen, maken ze ook waar!

Assortiment
Plasma-discounter is de goedkoopste van het hele land. Je kunt iedere website bezoeken, maar zij zijn de goedkoopste en de beste als het gaat om tv's. Qua assortiment heb je niets te klagen en je kunt altijd een product aanvragen.

Aanbeveling
Ik heb deze site via een vriend van mij en ik zou zeker iemand anders deze site aanbevelen. Groot assortiment, goede beschrijving van de producten en goede service.

Extra toelichting
Plasma-discounter is een zeer betrouwbaar en goedlopend bedrijf waar iedereen terecht kan op zijn/haar geschikte tv te kopen. Saturn, mediamarkt, bcc e.a. kunnen zeker nog veel leren van deze kwaliteitslevering.

dwthuis 03-08-2013

simpel en goed overzichtelijk

Vriendelijk de tijd voor je en bij geen antwoord zoeken ze het op voor je

Ruim en goed geplaatst

Aanbeveling
Goeie prijs en ruim gesorteerd

Martin Meyer 03-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Gemakkelijke goed overzichtelijke website waar je op je gemak rustig de TV van je keuze kunt bekijken

Perfecte service , TV werd door de verkoper naar de auto gedragen en dat op de Heetste dag van 2013 2-8-2013 32C volgens de Bilt. maar in werkelijkheid was het ruim 36C

Assortiment
Zeeer ruime keuze, voor ieder wat wils

Aanbeveling
Aan mijn hele familie en vriendenkring aanbevolen. zelfs bij collega's

Extra toelichting
Zoals hierboven al gemeld, zeer eenvoudig te bestellen en betalen. Perfect service en informatie , vriendelijk personeel, met veel kennis. Zeer uitgevreid assortiment

Pieter van Brussel 02-08-2013 Via de website gekocht

Snelle levering en overzichtelijke website

Aardige telefonische medewerker. Top levering

Assortiment
Veel modellen, mis paar modellen

Aanbeveling
Goeie ervaring met de webshop

Extra toelichting
Zeer tevreden met de bestelling.

tonny26543876453767377 02-08-2013