Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

JackSA 11-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Reservering van tevoren geplaatst via de website. In de showroom de tv afgehaald met behulp van het reserveringsnummer. Werkt prima!

capher 11-08-2013 In de winkel gekocht

goede service
bekwaam personeel
goede prijskwaliteitverhouding

zie hierboven

Frans.Brils 11-08-2013

Overzichtelijke site die het maken van een keuze gemakelijk maakt.

Op maandag 16.00 een smart tv besteld,en op dinsdag bezorgd.
Op de aangegeven tijd die was vermeld.

Assortiment
Veel keuze met een duidelijke vermelding of het in voorraad is.

Aanbeveling
Goede prijs voor een mooi product en snel in huis.

Extra toelichting
Het was de eerste keer hier iets besteld.En heel goed verlopen snel en corect,met een duidelijk e-mail over het verloop van het paket.

A.Baudoin 11-08-2013 In de winkel gekocht
PLASMA discounter Naarden

de website was duidelijk , en wat je zocht was makkelijk te vinden.

Mijn bestelling werd de volgende dag reeds bezorgd

Assortiment
Er was een ruime keus, en de prijs was de laagste die ik kon vinden

Aanbeveling
De winkel is vertrouwd, en heeft een ruim assortiment

Extra toelichting
Alles is precies naar wens verlopen

Rob Hak 11-08-2013 Via de website gekocht

het gemak van bestellen op de site is prima ook de verschillende betaalwijze waarbij ik gekozen heb voor afterpay bevalt mij zeer goed

er was een klein probleempje met de verpakking van het product wat ik bestelt had gelijk gebeld naar klanten service en gelijk opgelost vriendelijke mensen prima verholpen

Assortiment
je kan op de site werkelijk alles vinden en ook goedkoper dan bij andere web winkels

Aanbeveling
door de uitstekende service levering op tijd en de uit gebreide betaal mogelijkheden kan ik iedereen deze web winkel aanbevelen

Extra toelichting
uitstekende service prima web shop klant gerichte klanten service uitgebreide betaal mogelijkheden wat ik zelf erg fijn vind in deze tijd ik heb gekozen voor aftherpay dan krijg je eerst je bestelde product en daarna de rekening die netjes betaalt alles prima geregeld

machiel de Boer 10-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Even op het internet gekeken en besteld zeer gemakkelijk.

Bij binnen komst even wachten maar heel vriendelijk en goed geholpen.

Aanbeveling
Ik geef geregeld door aan vrienden en relaties dat je bij plasma discount moet zijn voor tv en radio.

Extra toelichting
Ik hoe geen beoordeling te geven ze zijn gewoon goed en eerlijk. En bij een probleem even langs gaan en je wordt weer correct geholpen.

Bennie'84 10-08-2013

Tv makkelijk uitgezocht op de site.
Goeie duidelijke info en zelfs met een filmpje nog eens goed uitgelegd over de specificaties.

Online de tv gereserveerd. In de winkel snel aan de balie geholpen en werd de factuur opgemaakt. Ondertussen werd de tv al in het magazijn gepakt.

Assortiment
In elke prijsklasse wel iets te vinden, maar wel met t oog op kwaliteit.

Aanbeveling
Ben in 2 bekende winkels geweest. Daar amper tot geen uitleg gehad.
Toen online naar info gaan zoeken en kwam zo bij Plasma Discounter waar je dus zelfs online al de juiste info vindt.

Extra toelichting
Omdat ik zelf slechte ervaringen heb gehad met online kopen, ben ik het gaan ophalen. Maar geloof best dat je hier ook online de juiste service krijgt. In de winkel in ieder geval.

Eric van Oss 10-08-2013 Via de website gekocht

eenvoudig in betalen en invullen bestelling op internet

mijn vraag is na 2 dagen nog niet beantwoord

Aanbeveling
jammer dat ik te lang heb moeten wachten op antwoord

Extra toelichting
snelle levering, goed product alleen de had ik sneller antwoord verwacht op mijn vraag,....nou ja kan gebeuren!

Create2Fit Naarden 16-08-2013

Geachte heer van Oss,

Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden dat uw vraag na 2 dagen nog niet beantwoord was.

Graag zouden wij van uw willen weten of u de vraag telefonisch heeft gesteld of deze per mail naar ons toegestuurd heeft.
Al onze e-mails worden binnen 24 uur beantwoord, dus als u de vraag per mail aan ons heeft gesteld dan moet er iets helaas mis zijn gegaan.

Mocht u ondertussen nog steeds geen antwoord hebben gekregen vanuit ons, dan horen wij dat uiteraard graag van u en zouden wij uw vraag nogmaals willen ontvangen, zodat wij u verder kunnen helpen.

In afwachting op uw reactie.

Klantenservice Plasmadiscounter

Mirjam Vonk 10-08-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Het wachten op hulp aan de balie duurde wat langer, maar het was echt druk (zaterdagmiddag), dus dat was begrijpelijk. Uitgifte van het aangekochte apparaat was daarentegen bijna tegennatuurlijk snel! Super!

Erwin Sprong 10-08-2013

Duidelijke website, en snel gevonden wat ik samen met mijn oudste dochter zocht.

Inderdaad de volgende dag bezorgd (Zaterdag ochtend), voor deze aanbieding geen verzendkosten hoeven te betalen, top!

Assortiment
Ongeveer twee jaar geleden een wat grotere flatscreen aangeschaft voor de huiskamer, nu voor mijn oudste dochter een compacte flatscreen met DVD/USB enzo.
Maw voor 'ieder wat wils'.

Aanbeveling
Als je weet wat je zoekt voor een leuke prijs en niet zit te wachten op een plakkerige verkoper met lulverhalen .. perfect!

Extra toelichting
Helemaal goed, snel geleverd in dit geval geen verzendkosten, leuke prijs en het zaakje 'draait' inmiddels.

frits Klaver 10-08-2013 In de winkel gekocht

kan via internet bestellen maar ook naar winkel gaan waar je goed geholpen wordt

had een probleem met aangekochte product ben daarmee prima geholpen

Assortiment
op internet vollop keus in winkel is iets te weinig uitgestald

Aanbeveling
vanwege hulp bij kopen en probleem met product prima begeleid door personeel van plasma discounter

rsna 10-08-2013 In de winkel gekocht

Duidelijke keuze pagina’s

De retour procedure is ongeëvenaard, in de aankoop mail zit zelfs een link om de retour procedure te starten.

Assortiment
Compleet, de nieuwste modellen hebben ze, maar ook iets oudere met een aantrekkelijke prijs.

Aanbeveling
Geen enkele reden om te twijfelen, als ze hebben wat je zoekt, gewoon doen.

Extra toelichting
Zowel de web winkel als de echte winkel zijn prima. In de zaak zelf is soms nog een extra korting te bedingen ;)

Pauline K. 10-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Voor ons heerlijk dichtbij om het product af te halen, zodat je direct hierover kunt beschikken.

Prima geholpen, aardig personeel.

Assortiment
Uitgebreid assortiment. In elke prijsklasse genoeg keuze.

Aanbeveling
Betrouwbaar, goede service en vriendelijke mensen.

Extra toelichting
Ook nadat je het product hebt gekocht is de service goed. Ze zijn goed bereikbaar en geven snel bericht als je een mailtje stuurt. Prima bedrijf.

Bernard 53 10-08-2013

Duidelijke site product wat je zoekt is snel te vinden met duidelijke omschrijving.
Betalings afhandeling zoals je het verwacht met voldoende mails over aankoop.

Donderdag avond om 11.30 uur besteld en zaterdag ochtent om 09.40 in huis.
Ze doen wat ze beloven

Assortiment
Alles wat te maken heeft met televisiekijken hebben ze

Aanbeveling
Duidelijk site ruim voldoende uitleg over de producten je ziet wat er op vooraad is en snelle levering

Extra toelichting
Koop vaker online en niet elke winkel is duidelijk in zijn vooraad en levertijd,na aankoop blijkt product soms niet op vooraad plasma discounter is daar wel duidelijk in en doen wat ze beloven.

liketb 10-08-2013 Via de website gekocht

Geen moeilijke dingen met inloggen etc. Binnen 4 klikken klaar.

Snelle reactie op mijn vragen

Assortiment
Tot nu toe nog altijd alles gehad wat ik zocht

Extra toelichting
Was niet de eerste keer dat ik hier wat koop. Zal waarschijnlijk ook niet de laatste keer zijn. Vooral het bestel gemak zonder een account aan te hoeven maken. Wat een verademing.

Baassr 10-08-2013

via internet te reserveren, ligt klaar bij ophalen

formulier voor teruggave deel koopsom Samsung was met mijn Mac niet te printen.
Plasma-Discounter liet me op hun (Windows)computer formulier invullen en uitprinten.

Assortiment
Zeer breed assortiment, ik kan vrijwel altijd bij ze terecht.

Aanbeveling
Service, voorraad, advies bij afhalen

eetjeweetje 10-08-2013

In de middag besteld en de volgende ochtend thuis afgeleverd. Makkelijker kan het niet.

Weinig klachten over omdat het in ieder geval bij mij altijd goed gaat.

Assortiment
Genoeg te vinden op de site. Misschien wel een beetje te veel omdat dit de keuze moeilijker maakt.

Aanbeveling
Net wat ik hier voor schreef. Snel geleverd zonder problemen!

Phillip de Graaff 09-08-2013

Vastgelegd op internet. Mail laten zien. Betalen. Bestelling uit magazijn en na enkele minuten was ik klaar.

Prima en vlot geholpen.

nellie1943 09-08-2013

duidelijk omschreven ,goed afgewikkeld,
betaling duidelijk,vlotte bezorging.
geen moeite te begrijpen van het verloop.

goed geinformeerde telefoniste.

Assortiment
goede prijs voor een goed merk ,
ruime sortering via de website.

overzichtelijke prijzen.
leuke aanbiedingen.
goed verzorgd

Extra toelichting
heb 2 dingen gekocht en bijdekeren volgens afspraak optijd bezorgd geen enkel probleem ondervonden.

naamloos1951 09-08-2013

Gemakkelijk en snel reserveren
er werd ook lekker snel gereageerd via mail, en telefoon

Aanbeveling
Ik heb alles ervaren als gemakkelijk, overzichtelijk, en vriendelijk

Extra toelichting
Het was voor mij de eerste aankoop bij plasma-discounter en het zal zeer waarschijnlijk niet de laatste zijn

marionva 09-08-2013

Heel handig zoeken!

Goed op de hoogte gehouden over voortgang/afwikkeling van de bestelling.

Assortiment
Ruime keus dus altijd goed.

Aanbeveling
Ken geen betere op Internet.

Extra toelichting
Handig, snel, goed, grote voorraad. Wat wil je nog meer?

Beamer123 09-08-2013

Alles zeer overzichtelijk. betaling ging goed en de communicatie was snel en duidelijk.

De afleverdatum moest worden verschoven. Dit is vlekkeloos verlopen

Aanbeveling
Scheelt stukken met reguliere winkels.

Extra toelichting
Ik heb via de site een TV gekocht. Dit verliep allemaal vlekkenloos. Heb zojuist aangegeven dat een kabel ontbrak. Ik ga er van uit dat dit ook goed en snel wordt opgelost.

ZoefHarderwijk 09-08-2013

Het is even een stukje rijden vanuit Harderwijk, maar wat een keus!

Duidelijke uitleg, geen bla bla verhalen

Assortiment
(Bijna) Alle merken in een duidelijke opstelling

Alle mogelijkheden zijn aanwezig

Extra toelichting
Op de site gekeken, meerdere winkels bezocht, prijs weegt ook mee

sb70 09-08-2013

winkel zat in de buurt.

wachten duurde lang om geholpen te worden en voordat de tv uit het magazijn kwam

Assortiment
de tv was in voorraad ik wist precies wat ik wilde.

Aanbeveling
erg makkelijk zo n goedkope winkel in de buurt en meteen meenemen.

Extra toelichting
we zijn tevreden we komen zeker nog een keer terug.

Paula Bentlage 09-08-2013 Via de website gekocht

vanuit je luie stoel rustig alles bekijken , en bij slecht weer hoef ik de deur niet uit

netjes een e-mail gekregen dat het verstuurd was, met het track en trace nummer zodat ik het pakketje kon volgen

Assortiment
voor mij was bet assortiment voldoende voor de tv-dvd combi
ik ben iemand die toch voor de lage prijzen gaat en niet voor het merk televisie. zeker in deze financieel onzekere tijden

Aanbeveling
goede service en zeker een snelle levering. Diverse betaal mogelijkheden dat is ook wel prettig

Extra toelichting
ik heb een mooie en betaalbare tv-dvd combi voor mijn dochter besteld, snelle levering en ik kon het pakketje met het track en trace nummer goed volgen. Mijn dochter is zeer te spreken over het tv en is er superblij mee. dan ben ik dat als moeder ook en weet ik dat ik ook deze keer weer een goede aankoop heb gedaan. De volgende keer bestel ik zeker weer bij deze webwinkel

Henrifirst 09-08-2013

Na ontvangst van reclame over weekendknaller TV, alles bekeken en de bestelling gedaan. ging soepel, werd duidelijk aangegeven wat er ingevuld moest worden. Geen probleem om snel te bestellen!

Snelle reactie op vraag via e-mail. Duidelijk antwoord, geen misverstand mogelijk.

Assortiment
Van alle artikelen was een ruime voorraad aanwezig, ook is er voldoende diversiteit tussen de artikelen, zodat je ook een keuze kunt maken. Duidelijke en gebruikersvriendelijke website.

Aanbeveling
Zie voorgaande overwegingen, als alles soepel verloopt, kun je zo'n winkel aanbevelen. Ook in Naarden was de bereikbaarheid en begeleiding prima voor elkaar.

Henk Wolfs 09-08-2013 In de winkel gekocht

ruime parkeerplaats, vlak bij afslag A1

medewerker snel, vriendelijk, ter zake kundig.

vele merken, ruime keuze

Aanbeveling
kan me niet voorstellen dat het beter kan. Scherpe prijzen

Rob Hagen 09-08-2013 In de winkel gekocht
bronsstraat naarden

Makkelijk te bereiken en goed kunnen parkeren

vriendelijke bediening

Assortiment
veel en overzichtelijk per merk

Aanbeveling
goeie prijzen en veel assortiment

Danique12411995 09-08-2013

De website is zeer duidelijk. Er staat veel informatie per product. De producten zijn makkelijk te vinden. Je kunt producten zoeken door specificaties aan te klikken waardoor je een selectieve hoeveelheid overhoud en producten goed kan bekijken en vergelijken. Als je een product aanklikt kon je zien of het product direct leverbaar is, dat is erg fijn dan weet je waar je aan toe bent. Ik heb niet betaald via de website, dus daar kan ik niks over zeggen. Ik heb wel gezien dat je via ideal kan betalen, daar kan bijna niks mee fout gaan.

Ik heb mijn producten eerst bekeken op internet en daarna afgehaald in de winkel in Naarden. De bereikbaarheid van de winkel is goed en er is voldoende parkeerruimte. Je kunt de auto dicht bij de deur parkeren zodat je niet hoeft te sjouwen met zware spullen, dat is fijn.

Assortiment
Het assortiment vind ik prima, er is genoeg keuze. Alles wat ik nodig had heb ik bij deze winkel kunnen vinden. De tv die ik heb gekocht heb ik ergens anders niet goedkoper kunnen vinden, dit geld ook voor de blu ray speler.

Aanbeveling
Top service, goede website en keuze genoeg!

Extra toelichting
Goede en overzichtelijke site. De service in de winkel is goed. Er is keuze genoeg. De winkel is makkelijk bereikbaar en er is voldoende parkeergelegenheid.

Sytten Tusinde 08-08-2013 In de winkel gekocht
Naarder

uitstekende presentatie via internet, duidelijke winkel, snelle,vakkundige bediening,en draaghulp tot in de auto !

alles direkt geleverd, verdere service gelukkig nog niet nodig gehad .

zeer ruime keuze.

Aanbeveling
gewoon doen en ervaar het zelf.

HVP67 08-08-2013 Via de website gekocht

Snel zoeken, goede 'vangst'

Prima levertijd, netjes de volgende dag

Assortiment
Heel goed, je vindt er alles wat ik zocht.

Aanbeveling
Nu al paar keer wat besteld en/of gehaald: tevreden!!

thys davy 08-08-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Bestellen ging enorm vlot... contact en informatie over de bestelling ook... doe zo voort... echt helemaal top

Stijnl 08-08-2013

Iwan R Pengel 08-08-2013 Via de website gekocht

Pas in gebruik,levering keurig op tijd

Assortiment
Was de goedkoopste op internet en daar buiten

Aanbeveling
Hoe alles van begin tot eind geregeld is.

Extra toelichting
Ik ben tot nu toe meer dan tevreden

marcoloco 08-08-2013

C.v.d.Velde 08-08-2013 Via de website gekocht

Na warenonderzoek kwamen jullie als beste en voordeligste uit de bus/computer!!!

Zoveel informatie via de mail dat ik meteen gerustgesteld was omdat dit voor mij de eerste keer was dat ik iets vis de computer heb gekocht.

Assortiment
Zoveel keus dat ik in het vervolg nu goed de weg weet als ik nog om iets verlegen zit.

Aanbeveling
Prijs, snelheid, keuze mogelijkheid, duidelijkheid en dat ik er erg blij van ben geworden!

Extra toelichting
Als dame op leeftijd en met weinig computerervaring, ben ik erg blij met deze mogelijkheid om met een simpele handeling mijn beste keus te kunnen laten thuisbezorgen zonder hiervoor winkel in winkel uit te hoeven gaan en een vermogen aan parkeergeld te moeten betalen.

Mulder M 08-08-2013

We hebben de televisie fysiek in de winkel aangeschaft waar we professioneel te woord zijn gestaan. De televisie is een dag later bezorgd. Vantevoren wordt netjes per SMS gemeld binnen welk tijdspad er geleverd word.

Assortiment
Breed assortiment van verschillende merken televisies; dit brede assortiment geldt eveneens voor aanvullende producten als bijv. tv-steunen, kabels e.d..

Bijzonder prettig geholpen

hg.schouten 08-08-2013 Via de website gekocht

snelle levering

prima

goed

prima site

Extra toelichting
heel mooie led tv zijn erg tevreden!!!

kati11 08-08-2013

Overzichtelijk website! De stappen die doorlopen moeten worden zijn kort en duidelijk.

Goede service. Na aankoop wordt je middels email direct op de hoogte gebracht van alle info die je wilt weten. Ik begrijp alleen niet waarom het nodig is om bezorgkosten in rekening te brengen op zulke hoge aankoopbedragen.

Assortiment
Alle denkbare televisies zijn verkrijgbaar.

Extra toelichting
Perfect, overzichtelijk, veilig en snel.

A.F. Jager 08-08-2013

super makkelijk vanuit huis de keuze gemaakt, met de emailbevestiging op de telefoon naar de balie en binnen vijf minuten weer in de auto met de aankoop.

Website werkt foutloos, snel geholpen aan de balie en vriendelijk gevraagd of ik nog aanverwante artikelen nodig heb.

Assortiment
Veel merken, meerdere modellen in nagenoeg alle maten beschikbaar.

Aanbeveling
Beste prijs/ kwaliteit verhouding in Nederland.

Extra toelichting
Een goed werkende website, ruime keuze, de scherpste prijzen. Daarnaast kun je geheel vrijblijvend een reservering maken voor een termijn die je zelf kiest. Ik heb eerder een reserving laten verlopen en je hoeft geen enkele verantwoording af te leggen. Tot slot heb ik de website uitgebreid bekeken en de transparantie over de organisatie, doelen en eigendom is indrukwekkend.

stefan-de-s 08-08-2013

hdcock 08-08-2013 Via de website gekocht

en makkelijk site

zeer snelle berichten en een goede bezorging

kan meer

prettig bedrijf

bn zeer tevreden

RobertB78 08-08-2013

Wij hebben er voor gekozen om de artikelen op te halen. Afhaalpunt was wel druk, dus volgende keer laten we het bezorgen. Alles werd wel keurig naar de auto gebracht.

Prima service! Alleen lang wachten door drukte.

Zeer ruim assortiment.

Aanbeveling
Goede prijs en hadden mijn producten allemaal op voorraad.

Extra toelichting
Goede webshop met ruim assortiment. Prijzen zijn goed.

Heereveld 07-08-2013 Via de website gekocht

eenvoudig te bestellen

duidelijke uitleg en informatie ook proces van levering

goed vergelijk

betrouwbaar,degelijk en snel

john van doorn 07-08-2013

makkelijk te bestellen en in 2 dagen thuis

CdJ86 07-08-2013

Ik kom op een overzichtelijke site. Ik kies een product en ga meteen door naar de bestelling. Ik ben niet aangemeld bij jullie maar kan direct mijn gegevens invoeren en door naar betalen zonder dat ik eerst een account aan moet maken op jullie site. Zeer prettig!

Ik heb na de betaling meteen 2 mails ontvangen waar informatie in vermeld staat. Waaronder informatie over de levering. Hoe ik dat kan volgen. Duidelijk dus.

Assortiment
Groot assortiment, maar goed overzichtelijk en daardoor makkelijk het geschikte product te vinden.

Aanbeveling
Prima website. Duidelijk. Overzichtelijk. En zonder account kunnen bestellen is zeker prettig.

Extra toelichting
Ik ben voor het eerst op jullie website geweest en het beviel prima. Ik kon direct vinden wat ik zocht. Daarna meteen door naar bestellen en ook dit was zo geregeld. Na de betaling meteen emails met info ontvangen. Morgen komt als het goed is mijn bestelling aan en heb ik voor de verjaardag van mijn man een mooi verjaardagscadeau. Top!

tommie14 07-08-2013

Kijken, vergelijken en kopen via internet.

Netjes en vlot geleverdt.
Via de mail, wordt je op de hoogte gehouden hoe ver ze met je bestelling zijn.

Assortiment
Heb alleen naar tv gekeken. Niet naar de andere artikelen.Tv afdeling is prima.

Aanbeveling
Ik zou iemand ander, jullie aanbevelen. Om op julli site te kijken.

Extra toelichting
eerste keer dat ik hier iets bestel. Ik heb dan wel een demo besteldt. Deze is zeer correct verpakt en ondeschadigd geleverdt. We hebben hem aangesloten en zijn zeer tevreden.

inkie16 07-08-2013

Een tv voor jong en oud.

Vriendelijk personeel daar in naarden.
En lekkere koffie!

Assortiment
Ruime keuze in apparaten.

Aanbeveling
Goede service. Vriendelijke mensen. Veel kennis over de aipparaten.

In een woord Geweldig!!

Dennis Vosse 07-08-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik had de Philips 55pfl7007 al een tijdje op het oog omdat deze tv voldoet aan al mijn wensen. Toevalligerwijs was het afgelopen weekend de weekend knaller bij plasma discounter, voor deze prijs kon ik niet anders dan hem te kopen. Zondag besteld, dinsdag in huis. De avond voor de bezorging een tijdsindicatie gekregen en de dag zelf de exacte tijd van bezorging. Televisie is zonder beschadigingen aangekomen.

avanzuilen 07-08-2013 In de winkel gekocht
naarden

was op voorraad en kan meteen meegenomen worden

Assortiment
ruime keuze maar die ik wou hebben wist ik alles al van

Aanbeveling
goed advies vrienelijk en prijs technies