Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rooth Wielersport Hilversum 14-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Grote voorraad en direct afhalen in Naarden

Vriendelijk en deskundige medewerkers.

Assortiment
Werkelijk alles op voorraad!

Aanbeveling
Mijn eerste keuze en volgens vele andere de beste!

Extra toelichting
Perfect concept en prima bereikbaarheid! Ik ben zelf ondernemer en ben onder de indruk van de organisatie!

RS1983 14-08-2013

Duidelijke website, snel te vinden via zoekfunctie!

Zeer snelle levering!

Veel te veel keus......

Altijd

Top zaak!

van zelst 13-08-2013 Via de website gekocht

Bestellingen gemakkelijk te plaatsen zoals een webshop hoort te zijn

Telefonische bereikbaarheid is goed, voorraad klopt met werkelijkheid, levertijd zoals aangegeven.

Goed assortiment

Aanbeveling
Prima webshop tegen concurrerende prijzen

Extra toelichting
Goede webshop, concurrerende prijzen. Opmerking, bij andere webshops zijn verdzendkosten vaak gratis, verbeterpuntje??

jacco. 13-08-2013

Extra toelichting
Product nog niet gebruikt, maar hele bestelprocedure ziet er top uit. Duidelijk info en zeer concurrerende prijs. In het weekend besteld en dinsdag bezorgd. Voor mij reden om volgende keer weer via deze site te bestellen.

E. Wopereis 13-08-2013 Via de website gekocht

We hebben zoals iedereen wel meerdere malen iets besteld bij een webshop, ik moet zeggen dat het bij Plasma Discounter wel heel erg makkelijk ging, geen enkel probleem en heel erg makkelijk, dus helemaal goed !

Zondag avond de led tv besteld en betaald, je krijgt meteen een bevestigingsmail dat de bestelling en de betaling goed is overgekomen, en op dinsdag is de tv netjes aan huis afgeleverd.

Assortiment
Genoeg keus, meestal weet je toch al wel waar je naar op zoek bent, je kunt heel erg makkelijk je voorkeuren ingeven en de site lootst je vanzelf naar de voor jouw geschikte modellen.

Aanbeveling
De bestelling ging heel erg makkelijk en de bezorging was ook goed geregeld, dus ik zou deze webshop zeker aanbevelen, daarom ook een dikke 10 .

Extra toelichting
De bestelling van de led tv is prima verlopen, het product is netjes en onbeschadigd bezorgd, nu alleen nog installeren en we kunnen kijken, dus al met al zeker een aanrader voor consumenten om deze webshop te bezoeken

TimoGooi 13-08-2013 In de winkel gekocht

4,2

Na een homecinemaset en een tv te hebben aangeschaft, bleek na een paar dagen dat de homecinemaset niet volledig functioneerde zoals zou moeten. Helaas de omdoos toen al weggegooid. Omruilen bleek daardoor ineens niet meer mogelijk. Bedrijf is wel erg vasthoudend aan de regeltjes. Ik zit daardoor nu nog steeds met een niet volledig goed functionerend apparaat.

Aanbeveling
Zie motivering bij service v.w.b. de aangeschafte homecinemaset.

Extra toelichting
Bedrijf gedraagt zich bij problemen ineens slechts als een bemiddelaar tussen de klant en de merkeigenaar (in dit geval Philips) in plaats van de klant een goede service te geven en zelf de problemen achter de schermen met Philips op te lossen.

zeurkees 13-08-2013

5,2

bestellen is heel makkelijk.

de helft van bestellen werd
binnen 24 uur geleverd tv.
Andere helft niet ophangsteun.
Ook geen berichtje dat het later komt.

ruime keuze

Aanbeveling
ik zou dit niemand aanraden want je zit wel weer in spanning of het goed komt.

Extra toelichting
Heb de helft van de bestelling ontvangen,een tv maar de ophangbeugel niet. Ook niet even een bericht dat het later komt. Hier bestel ik niet weer.

Create2Fit Naarden 22-08-2013

Bedankt voor uw review.

Onze excuses dat de helft van uw bestelling niet binnen 24 uur werd geleverd.

Wij hadden uw gehele bestelling op dezelfde dag verstuurd, maar helaas werd 1 van de producten verkeerd gesorteerd bij de vervoerder.
Wij krijgen hier geen melding van, vandaar dat u daar niet over was ingelicht, onze excuses daarvoor.

Wij hebben van Kieskeurig vernomen dat u de muurbeugel inmiddels heeft ontvangen en dat u toch tevreden bent met de afloop. Wij zijn zeer content met dit nieuws. Mocht er toch iets verkeerds zijn gelopen, dan horen wij dat uiteraard graag van u.

anil 13-08-2013 Via de website gekocht

Bestellen ging vlotjes en gemakkelijk.

Service is top, je wordt goed via mail op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Assortiment
Ruime keuze om te kiezen en voordelig geprijsd.

Aanbeveling
Qua service en prijs/kwaliteit goede webshop.

Extra toelichting
Artikel was het goedkoopste en werd snel bezorgd. Service is uitstekend vanwege de updates via mail over de bestelling.

janb1969 13-08-2013

Extra toelichting
voor deze tv was plasma-discouter verreweg de goedkoopste aanbieder, geleverd binnen 2 dagen dus prima. De uitgebreide video-beschrijving op de site is erg gemakkelijk en compleet. Het beeld van deze tv is digitaal haarscherp. Hoe het beeld is via analoog en dvb-c hebben we nog niet kunnen proberen wegens een signaalstoring.

Jan Hagen 13-08-2013 Via de website gekocht

Online bestellen en thuis afgeleverd, makkelijker kan niet.

Prima. Zaterdag besteld en maandag even gebeld aangezien nog geen mail over de levering had ontvangen. Kreeg te horen dat de tv dinsdag zou komen en dit gebeurde ook zo.

Extra toelichting
Tevreden over de bestelling. Kon de tv ook bij andere webshops bestellen, maar daar was er een langere leveringstijd. Enige is dat de tijd van de levering van mij wel iets nauwkeuriger zou mogen, maar weet niet of dit mogelijk is.

lipje 13-08-2013

6,5

Ik heb een soundbar gekocht volgens de verkoper kan deze draadloos op mijn tv .

Kon dus niet balen

Aanbeveling
Geen goede uitleg en niet erg klantvriendelijk de verkoper had hiervoor wat laten vallen en was dus niet vriendelijk

Extra toelichting
Wat ik al zie bij service , slechte informatie verkoper

Create2Fit Naarden 06-09-2013

Geachte heer / mevrouw,

Vervelend dat u in onze showroom voorzien bent van verkeerde informatie, onze excuses hiervoor.
De soundbar die u heeft gekocht dient inderdaad bedraad aangesloten te worden op uw televisie. De soundbar beschikt wel over bluetooth, dat betekent dat u met externe apparatuur die ook beschikken over bluetooth draadloos verbinding kunt maken. Wellicht dat hier enige misscommunicatie tot stand is gekomen.

Uiteraard is het zeer vervelend dat u nu ene product in huis heeft die niet over de specificaties beschikt die u in gedachten had. Als het product nog compleet is en deze kan nog verpakt worden in de originele verpakking, dan is het mogelijk om het product aan ons te retourneren en kunt u het volledige bedrag terugkrijgen of wellicht een ander product uitzoeken. Graag zouden wij van u willen weten of u de optie in overweging wilt nemen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en in afwachting op uw reactie.

Geertjan van Groenland 13-08-2013 Via de website gekocht

Internet op, keuze maken, IDEAL betalen en klaar zijn we.

Ruime keuze

Aanbeveling
Makkelijk en via mijn zoon had ik ook het vertrouwen dat het goed zou zitten.

Johan Pasnagel 13-08-2013 Via de website gekocht

Deskundig beantwoorden van vragen

Prima prijs kwaliteit verhouding en product binnen 22 uur geleverd

Extra toelichting
Ik had wat vragen over de aankoop en die werden correct en snel beantwoord.

j.Back 13-08-2013 Via de website gekocht

Aanbeveling
snel, op de juiste aangegeven tijd afleveren

Extra toelichting
Goede web winkel. Verwarrend is wel, dat de gene die de goederen komt brengen een andere firma is en dat kan verwarring scheppen. De info vooraf gaand aan de levering is prima

M vd Broeke 13-08-2013 Via de website gekocht

Goed gestructureerde website, waarin het makkelijk zoeken en vergelijken is.

Opsturen ging volgens afspraak, dus lekker snel.

Assortiment
Uitstekend! Als één van de weinigen hadden ze een afwijkende schermgrootte (37 inch) op voorraad!

Aanbeveling
Heel tevreden met het geheel.

ps123999 13-08-2013

het lukte niet met de creditcard betaling doordat de site niet werkte. Toen ik ging bellen met de service moest ik de bestelling opnieuw doen van hun. Dit is 3 keer gebeurd. Nam dus best wat tijd in en zorgde voor frustratie..

werd niet echt klantgericht geholpen aan de telefoon. Ik deed een grote bestelling, vond dat best jammer.

Create2Fit Naarden 23-08-2013

Bedankt voor uw review.

Allereerst wil ik u onze excuses aanbieden dat u niet klantgericht werd geholpen.

Helaas is het voor ons nu moeilijk te achterhalen waar de fout zich exact bevond. Graag zouden wij van u willen weten of de bestelling uiteindelijk wel gelukt is. Mocht het niet gelukt zijn, dan horen wij dat uiteraard graag van u, zodat we u actief verder kunnen helpen. U kunt ons bereiken op het volgende emailadres: Klantenservice@creat2fit.com.

Garofani Stefano 13-08-2013

Extra toelichting
gemakkelijk snel en goedkoop degelijke merken

LangeWils 13-08-2013 Via de website gekocht

Het bestellen van online producten bij PLASMA gaat enorm eenvoudig. Het is heel duidelijk aangegeven wat je kunt en wilt bestellen. Je loopt makkelijk door het systeem heen, en kunt makkelijk bestellen.

Na je bestelling krijg je telkens updates betreffende je bestelling. Laten weten dat de betaling is gedaan, dat het bestelde product is verwerkt en afgegeven bij de bezorger.

Assortiment
Er is een ruime keuze uit te bestellen producten. Ik bestelde een TV en kon op een hele makkelijke manier een ophang beugel mee bestellen.Geweldig toch !!!

Aanbeveling
Ik bij deze winkel hele prettige ervaring opgedaan, en ik zal zelf bij deze webwinkel zéker mijn vervolg aankopen blijven doen.

Extra toelichting
Iedere keer wanneer je iets on-line gaat bestellen weet je niet precies wat je tegen gaat komen. Maar gelukkig heb ik bij Plasma Discounter hele goede ervaring opgedaan. Hele goede service van het begin van de aankoop tot de levering toe. Super!

Wim Klarenbeek 13-08-2013 Via de website gekocht

Door perfecte uitleg via een filmpje krijg je een goed beeld vd tv

Snelle levering

Assortiment
Meer keuze dan in een audiozaak de site maar ook in de store

Ivm bovengenoemde motivatie

Extra toelichting
Was voor mij de 1e keer om dit via deze site te doen. Mooie kortingen op diverse modellen. Mogelijkeid om online en in store te kopen Goede afhandeling via email(factuur etc.) Leuk om zaken te doen met de dhr.Colonel en dhr Koster

R.M De Rooij 13-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

klein winkel maar door dat er internet is
is er veel breder keus van T.V

goed en duidelijk je zegt de prijs wat je te besteden heb en zij komen met advies en binnen 15 min brachten ze het naar de auto en een tip hoe je het moest vervoeren .

Assortiment
zeer breed assortiment door het internet wat in de winkel is en dan naar aantal Voorbeelden kijken als je geen keus kan maken.

Aanbeveling
vrienden en kennis omdat ze op de juiste manier de klant benaderen .en als je twijfelt welke het was kun je het zo opzoeken via hun internet in de winkel zelf .zeker als je van ver komt .

Extra toelichting
een zaak waar ik vaker zal komen om spullen te kopen .omdat het advies goed is en duidelijk antwoord krijg zoals de klant het graag wil. ben zeer blij met de 2e Sony led tv uit jullie zaak. succes en bedankt

U. Hussain 13-08-2013 In de winkel gekocht
Bronsstraat 10, Naarden

Wij konden eerst zelf rondkijken, zonder dat er iemand gelijk naar je toekomt om te vragen of men je kon helpen.

Wij zijn goed geholpen. Uitleg was uitstekend, verkoper was vriendelijk en geduldig.

Assortiment
Had uitgebreidere assortiment verwacht. Maar toch zijn wij geslaagd.

Aanbeveling
Vriendelijkheid. Op je gemak voelen. Niet het idee gekregen dat verkoper ongeduldig werd.

Extra toelichting
Wij hebben ons in andere winkels niet zo op ons gemak gevoeld als bij Plasma Discounter. De verkoper die ons uitleg heeft gegeven was erg vriendelijk, jammer dat ik zijn naam niet weet. Sjoerd heeft de verkoop afgehandeld, maar de uitleg was van een andere vriendelijke verkopen.

van Laarhoven 13-08-2013 In de winkel gekocht

6,2

Prima winkel, overzichtelijk

Vond de verkoper erg ongeïnteresseerd en verkeerde informatie meegekregen, we hebben duidelijk gevraagd of wij bij aanschaf een smartcard plus module nodig hadden, antwoord was 'nee'. Bij thuiskomt met nw tv was dit toch nodig!!

Assortiment
Genoeg keuze en verschillende prijsklassen, voor ieder wat wils!

Aanbeveling
Zou niet echt reclame maken.

Zie hierboven

Create2Fit Naarden 21-08-2013

Bedankt voor uw review.

Vervelend dat onze showroommedewerker ongeïnteresseerd overkwam, onze excuses hiervoor. De showroommanager zal hiervoor benaderd worden, zodat een dergelijke situatie in de toekomst niet meer voor zal komen.

Mocht u nog geen module aangeschaft hebben, dan zouden wij graag iets hierin voor u willen betekenen.

Gerhardts 12-08-2013 Via de website gekocht

De online bestelling verliep zonder problemen

De TV dvd speler die ik had besteld werd snel geleverd.

Assortiment
D TV was zeer aantrekkijk geprijsd en er was een ruime keuze in verschillende prijscategorieën.

Anoniem85 12-08-2013

Heel overzichtelijke website. Kon precies vinden wat ik zocht.

Ik heb de tv afgehaald en de verkoper hielp me de tv in de auto laden. Heel attent!

Assortiment
Alle grote merken vertegenwoordigd en goed geprijst.

Aanbeveling
Vooral de prijs en assortiment is top. Echt een aanrader.

Tegelaar c 12-08-2013 Via de website gekocht

betaal gemak

Uitgebreid assortiment
(bijna te veel om uitte kiezen)

Uitgebreide,
service in product info

stiptheid Hartelijkheid accuraat handelen Goede uitleg per telefoon

jlamsma 12-08-2013 Via de website gekocht

ik heb op mijn gemak en snel de bestelling afgerond.

snelle afronding van de bestelling

Assortiment
veel keuze in alle assortimenten.

Aanbeveling
ik zou hem altijd aan bevelen

Extra toelichting
mijn beoordeling is goede snelle afhandeling. hier wordt vaker iets besteld.

Amke1977 12-08-2013

Goede zoekmachine.

Direct na mijn bestelling ontving ik per sms een bevestiging met ordernummer en het adres! Wat makkelijk!

Assortiment
Ik zocht op een bepaald typenummer, dus kan niet heel veel zeggen over het assortiment.

Aanbeveling
Ze zijn verreweg de goedkoopste!

Extra toelichting
Ik was een beetje sceptisch, maar ze zijn de goedkoopte! Prijzen worden regelmatig aangepast, dus soms is even wachten de moeite waard.Volgens mij kunnen ze echt ALLES leveren. De service bij het afhalen is super. Vriendelijk personeel en goede uitleg. In Naarden kan je bovendien ook terecht bij hun andere concepten; stofzuigers, wasmachines, koffie-automaten e.d.!

heopa1970 12-08-2013

Eefw0man 12-08-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijk en snel selecteren en afrekenen van het product

Snelle levering!

Voldoende..

Aanbeveling
Gemakkelijk en snel en stress free

anton leeggangers 12-08-2013 In de winkel gekocht
naarden

de website was erg duidelijk met goed uitgelegde filmpjes van het product dat vond ik erg fijn

het rijden naar de winkel was voor mijn best een eindje rijden maar daar stond wel een mooie winkel en een goeie service en goede uitleg over het product

Assortiment
alles wat ik nodig had was er en het fijne was dat toen ik betaald had dat mijn product er gelijk aankwam en dat ze me helpte het product in de auto te zetten

Aanbeveling
goede service erg vriendelijk en een goede prijs wat ook heel belangrijk is en geen opdringerig personeel

schoorlemmer 12-08-2013 Via de website gekocht

Liselot88 12-08-2013

Wij wonen in de buurt van de showroom. We
Kijken via de site wat we willen en zien direct of het in vooraad is. En we pikken het zo op bij de showroom!

Er zijn veel mensen aan het werk in de showroom en daardoor kan je direct je vragen stellen. Op het moment van bestelling ontvangt de opslag het. Op het moment van betaling staan de spullen al voor je neus.

Assortiment
Op de website staat alles. In de showroom hebben ze een kleine selectie staan

Goede service en prijs

klant6169 12-08-2013 Via de website gekocht

Goed leesbare site die ook wat meer algemene (bv. beschrijving HD-ready/Full HD) geeft. Reviews van klanten helpen bij het maken van een keuze.
Bestellen en betalen gaat probleemloos, als je de stappen volgt zoals zij worden aangegeven.

Klant wordt via mail op de hoogte gehouden van de stand van zaken in het bestel- en afleveringsproces. En, zoals beloofd,: "vandaag bestellen, morgen in huis!"

Assortiment
Het assortiment was ruim voldoende voor hetgeen ik zocht.

Aanbeveling
Gelet op de prijs-/kwaliteitverhouding en de service zal ik deze (en overigens ook de andere Create2Fit-) webwinkel(s) zeker bij anderen aanbevelen.

Extra toelichting
Had eerder (aanschaf stofzuiger) goede ervaringen met één van de Create2Fit- webshops en ben ook nu weer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling.

Garofani Stefano 12-08-2013 Via de website gekocht

Aanbeveling
alles zo als het moet zijn
gemakkelijk snel en kwaliteit aan de laagste prijs, gratis verzending

Extra toelichting
alles zo als het moet zijn gemakkelijk snel en kwaliteit aan de laagste prijs, gratis verzending onmiddelijk een 2de toestel gekocht

Ron Simons 12-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Bijna alles staat er gewoon

Mijn toch wel technische vragen werden goed beantwoord

Assortiment
Nog meer beleving. Zoals mijn aangekochte 5.1 set. Zou top zijn als je het kan horen.

Aanbeveling
Gewoon super goed, maar om een 10 te krijgen, nog meer uitstalling van de apparatuur.

Extra toelichting
Ja verder gewoon goed hoor. De mensen die er staan begrijpen het gewoon.

Jacob47 12-08-2013

Extra toelichting
Veel keus en goede prijs. Openingstijden ook op zondag. Klein probleempje werd met excuses direct opgelost.

pinkliver 12-08-2013

Extra toelichting
tot nu toe zeer tevreden met alles,

vintage 64 12-08-2013 In de winkel gekocht
naarden

We zijn er maandag geweest,dus lekker rustig en we wrden meteen geholpen en goed voor gelicht

Assortiment
De tv die we hadeden besteld stond er niet,maar wel een vergelijkbaar product,maar het is natuurlijk ook maar een kleine winkel,want op internet is de keuze heel groot

Extra toelichting
Kom er al vele jaren,en altijd een goed product voor een prima prijs,en we worden er altijd prima geholpen

Hans Sinselmeijer 12-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

vooraf eenvoudig informatie te verzamelen, zodat je gericht vragen kan stellen in de winkel en snel kan beslissen over de aankoop

wanneer er een probleem is met het apparaat, wordt de klacht serieus genomen en adequaat afgehandeld. kan niet beter

Assortiment
er is veel op voorraad en anders snel te leveren

Aanbeveling
alleen maar goede ervaringen met deze winkel, ook al liet hhet product zelf (buiten de schuld van de winkel) het soms afweten.

Extra toelichting
Prettige zaak, deskundige voorlichting, snelle levering, sympathiek sfeer in de winkel.

Fred Lankreijer 12-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Eerst grondig de website bekeken. Wat erg makkelijk 'zoekt'.
alles goed en logisch gerangschikt. Kortom erg prettige.

Na het grondige onderzoek, telefonisch contact gehad.
goed gedegen kwaliteitsadvies en goede tips.
Daarna de keuze in de winkel opgehaald. De mensen aldaar zeer vriendelijk, snel en goed ingelicht.

Assortiment
Werkelijk op alle fronten kan je kiezen!!

Aanbeveling
de combinatie van webwinkel, fysieke winkel is top.
met name ook de informatie die beide elementen van elkaar gebruiken maakt het erg goed.
ik heb de organisatie al enkele keren aanbevolen.
ook die mensen waren meerde dan tevreden.

Extra toelichting
Ik heb nu diverse TV's en andere apparaten gekocht bij Plasma discounter. ik zal dat zeker blijven doen. gewoonweg een prettige zaak!

SMSParking medewerker 12-08-2013 Via de website gekocht

Prima geregeld, makkelijk en snel en duidelijk in de communicatie naar de klant toe over wel of niet iets op voorraad hebben

Top, een onderdeel werkte niet, prima nazorg en service mbt afhalen product en ontvangen van een nieuwe

Assortiment
Heel duidelijk en eerlijk over voorraden en levertijden, is bij andere wel anders!

Aanbeveling
Goede ervaringen in het verleden

PHOt 12-08-2013

Op de website alle informatie voorhanden, daar de beslissing genomen en de TV online gereserveerd waarna naar de winkel (vlakbij) voor final check bij deskundige medewerker en voor de aankoop.

deskundig en prettig te woord gestaan, gekocht, meteen levering aan de balie, thuis meteen kunnen installeren dankzij goed advies.

Assortiment
Zeer breed assortiment, ken geen winkel met een zo'n compleet productengamma.

Aanbeveling
deskundig, prettig, breed assortiment, wat wil een mens nog meer voor de aanschaf van een TV e.d.

Schuster 12-08-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Makkelijke site. Snelle levering.

gerard van der lee 11-08-2013

jeroendvries 11-08-2013

Alan12345 11-08-2013 In de winkel gekocht
naarden

makkelijk te vinden, producten allebei op voorraad, prima!. op

prima service! ook op zondag open en vriendelijk en goed behulpzaam aan de telefoon.

Matthijs12344321 11-08-2013

Heel eenvoudig bestellen via internet, en ophalen in Naarden wanneer het mij schikt!

Spullen werden netjes tot aan de auto gebracht. Verkoop medewerker was duidelijk en correct.

Aanbeveling
Goede winkel, goede prijs en nette service

MnM007 11-08-2013

Online kopen, goede duidelijke site!

Direct zien of je item op voorraad is, eerlijke informatie, goede prijzen en snelle levering op een dag dat het jou uitkomt, perfect!!

Zeer uitgebreid!

Aanbeveling
Dit is mijn 2e aankoop bij Tom en alweer is alles perfect verlopen, top!

Extra toelichting
Ik heb tot nu toe alleen maar een goede ervaring met deze website. Duidelijke informatie, waar nodig met een duidelijk filmpje, de prijzen zijn bijna altijd laag, uiteraard verkoopt niet alleen deze site elektronica, maar met de goede service en prijzen is Tom wel altijd heel goed bezig, vind ik! Voor mijn volgende aankoop kom ik zeker bij deze site terug, M.

P. Frikken 11-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Maar dan wel in de winkel

Zeer goed

Assortiment
Aangezien er het nieuwste spul staat voor een goede prijs

Aanbeveling
Het komt nu al voor dat steeds meer mensen uit mijn familie naar deze winkel gaat

Extra toelichting
Vrijdag ochtend was ik er om een tv te kopen en binnen 24 uur al in huis (opgestuurd). Het is dan ook niet voor niks dat dit al mijn 2de tv is die ik daar vandaan haal.

Alan12345 11-08-2013