Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

janneke 49 16-08-2013

alles is goed te bekijken

alles wordt voor uitgezocht. Je krijgt antwoord op je vragen

Assortiment
behoorlijke keuze ook uit het nieuwste

Aanbeveling
Prijzen van de producten zijn gunstig en je kunt alles bekijken

Extra toelichting
prettige ervaring in deze winkel

Strandjutter58 16-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

De website is overzichtelijk en je kunt de zaken makkelijk vergelijken en bestellen reserveren. Staat het de volgende dag keurig voor je klaar.

Als je keuze hebt gemaakt en gereserveerd, wordt je snel geholpen en heb je de goederen vlot in je auto liggen. Ook hierbij wordt je netjes geholpen door een medewerker om het in de auto te laden.

Assortiment
Keuze te over en altijd tegen een van de laagste prijzen!

Aanbeveling
Ik heb nu 3 TV's in huis staan van Plasma Discounter. Alle 3 op locatie afgehaald en na eerst op Kieskeurig de prijzen te hebben vergeleken, kom ik toch iedere keer bij deze leverancier uit.

Jeanet 1 15-08-2013

Ca. 1 uur na het plaatsen van de bestelling al een mail ontvangen met de melding dat het pakketje verstuurd was.

Extra toelichting
Zeer tevreden over het gemak van het plaatsen van de bestelling in de webwinkel en over de snelheid van het afhandelen. Wat ik persoonlijk een minpunt vind is dat de portable dvd speler niet verpakt werd in een blanco doos. Nu was het voor iedereen zichtbaar wat er verzonden werd en hierdoor grotere kans op diefstal.

Cup 15-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

op al mijn vragen werd een duidelijk en correct antwoord gegeven. Uitleg was helder en duidelijk.

Aanbeveling
Assortiment goed. Keus mijnerzijds was thuis al gemaakt.

Daniëlle van Hout 15-08-2013 Via de website gekocht

Het bestellen op de site werkt erg eenvoudig. De stappen zijn duidelijk en de uitleg erbij is erg handig. Je kunt alles snel vinden door de goede navigatiebalk aan de zijkant van de site. Het invullen van de gegevens ging erg makkelijk, want de vragen waren duidelijk. De betaling via i-deal was erg makkelijk. De uitleg hierbij was duidelijk en de stappen waren erg kort.
De hoeveelheid gegevens die je in moest vullen was prima. Het was zeker duidelijk wat je bij elke stap van het invullen precies kon verwachten. Ik heb het geheel als erg goed en makkelijk ervaren. Zeker voor herhaling vatbaar!

Met de winkel zelf heb ik geen contact gehad. De telefonische klantenservice heb ik meerdere malen gebeld. Deze had korte wachttijden en de uitleg van het personeel was erg duidelijk. De mensen die ik gesproken heb waren ook erg vriendelijk en behulpzaam.

De levertijden en de manier van leveren waren beter dan ik had verwacht. We hadden de tv om 18:00 besteld en de volgende dag om 12:00 hadden we het product al in huis. Het product werd netjes afgeleverd.

Wat betreft de retourprocedure kan ik niets zeggen, want dit was voor mij niet van toepassing.

Assortiment
Het aangeboden assortiment voldeed meer dan boven verwachting. Er was ontzettend veel keuze. De keuzes binnen verschillende productgroepen zijn erg groot. er is voor ieder wat wils. Ik heb alles kunnen vinden wat ik verwachtte.
De prijs van de televisie was absoluut concurrerend. Ik heb hem 40 euro goedkoper kunnen kopen via deze site, TOP!

Aanbeveling
Het geheel krijgt van mij een dikke 10.
- breed assortiment
- aantrekkelijke prijzen
- overzichtelijke site
- duidelijke informatie
- goed bereikbare klantenservice
- vriendelijke klantenservice
- snelle en correcte levering

Ik zou deze winkel absoluut aan vrienden en kennissen aanbevelen!

2Jack 15-08-2013

Ed5150 15-08-2013

Extra toelichting
's Avonds na 22:00 uur besteld dus niet de volgende maar de dag daarop keurig binnen. Gemak; wat is er makkelijker dan op internet bestellen? Direct betaald met iDeal en laten bezorgen op mijn werk. Service; heb niet terug hoeven gaan met vragen, maar de mails over het stadium van de bestelling vind ik ook perfecte service. Assortiment; via kieskeurig op deze pagina gekomen dus ik heb niet op de site zelf hoeven zoeken maar als ik zo rond kijk is er keus genoeg in elke prijsklasse. Ik zou deze winkel zeker aan willen bevelen, kwaliteit voor de laagste prijs, althans, dit geldt voor het product wat ik er gekocht heb. De grap is dat ik deze winkel kreeg aanbevolen door meerdere collega's terwijl ik er de vorige avond al besteld had.

pop25 15-08-2013

Geen gezeur gewoon dat moet ik hebben ,goede uitleg klaar

Netjes geholpen goed te woord gestaan en gouw geholpen

Assortiment
keuzen genoeg en mooi overzichtelijk

Aanbeveling
Zoals ik het hier boven weergegeven heb.

Extra toelichting
Op alle punten zeer goed

RichardV64 15-08-2013

Extra toelichting
6 weken geleden 'n Salora 19inch tv/dvd combinatie voor in onze camper gekocht bij Plasma-discounter. De levering verliep perfect, en de tv werkt prima! Aanrader!

Patrick sip 15-08-2013

dit is ons derde toestel bij jullie aangeschaft en de site is zeer toegankelijk te bedienen

nog geen storing gehad maar de levering keurig op tijd

prima ruime keus

Aanbeveling
heb veel fam en vrienden reeds doorverwezen naar de site

Extra toelichting
niets meer aan toe te voegen ga zo door

Onno_tv1 15-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Je kan rustig rondkijken en info opvragen

Alle randapparatuur wordt aangehaald

Physiek of virtueel aanwezig

Zelf ook tevreden

Extra toelichting
Zaak met genoeg assortiment (physiek als virtueel) met een concurerende prijs.

Tom vtb 15-08-2013 Via de website gekocht

Bestelling is erg snel afgerond

Cees5555 15-08-2013

JaManVim 15-08-2013 In de winkel gekocht
Industrieterrein in Naarden

Veel keuze, makkelijk toegankelijk en overzichtelijk

Prima bediening,goede info, prettige en professionele verkoper.

Assortiment
Veel keuze, ook zoals later blijkt via het overzicht op de computer.

Aanbeveling
Veel keuze, prettige benadering van personeel, veel en goede info over producten

Die is wel duidelijk

R. Klerk 15-08-2013 Via de website gekocht

Had tv nodig voor slaapkamer, ongeveer 22 inch. 3 klikken en had keuze uit 7 toestellen. Keuze was makkelijk gemaakt. goede en duidelijke site. Top!

had tv besteld en kreeg 'm binnen 24 uur binnen. geïnstalleerde en wat kleine probleempjes. Gebeld, meteen zonder wachttijd iemand aan de telefoon die me moeiteloos mijn probleempjes oploste! Top!

Assortiment
ben zeer tevreden over het assortiment, voor iedere portemonnee is er wel iets te vinden!

Aanbeveling
Heb al eerder spullen gekocht en ik vind de service online, maar zeker ook in de winkel prima!

eric112 15-08-2013

productvergelijk en bestelling via website zeer eenvoudig

levertijd zeer snel (volgende dag). verder geen gebruik hoeven maken van service afdeling

Assortiment
zeer uitgebreid assortiment met meer dan voldoende aanbod in de productgroep van mijn interesse.

Aanbeveling
ik ben op alle aspecten zeer tevreden

Extra toelichting
in alle aspecten van keuze, aankoop, levering en informatie via emails ben ik 100% tevreden

Amjwl1 15-08-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Tevreden over de hele gang van zaken bij onze aankoop. En vriendelijk en deskundig personeel.

Michel van Deelen 15-08-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Als één van de weinige Nederlanders met een breedbeeld TV moest het er een keer van komen om over te stappen naar een platte TV. Gekozen voor de Samsung UE46ES8000 omdat hier zo'n mooie voet onder zit. Ook zitten er allerlei kekke dingentjes op, je kan de TV bedienen met beweging- en spraakherkenning. Als je al jaren breedbeeld bent gewend is dit een openbaring, wat een mooi en super scherp beeld, ook het geluid is voor zo'n platte TV fantastisch. Heb de TV nu enkele weken in huis en het is iedere keer een genot om naar te kijken, helemaal toppie. Ook de levering trouwens, mag ook wel eens gezegd worden, de volgende dag al in huis.

GamerenD 15-08-2013

mooie en overzichtelijke site & snel geleverd (1 dag)!

Emos 15-08-2013

Je kan makkelijk in de winkel op de website alle tv's bekijken. Bijna elke tv wordt behandeld in een filmpje zodat je meer over de specificaties komt te weten.

Je kan makkelijk parkeren en ze brengen de tv naar de auto en laden hem zelfs nog in. Het is al de 4e keer dat ik hier een tv koop. Verder wordt er niet moeilijk gedaan over ruilen als de tv een defect vertoont.

Assortiment
De voorraad is groter dan het aanbod in de winkel. Dat is soms jammer als je een tv echt wilt zien alvorens deze te kopen.

Aanbeveling
Ik raad de winkel zeer zeker aan iedereen aan. De prijs is altijd goed, de service is goed, de locatie is prettig en het personeel is bekwaam.

Extra toelichting
Ik geef Plasmadiscounter een hoge beoordeling, omdat ik het een prettige winkel vindt. Het personeel is bekwaam en biedt hulp aan, maar laat je ook in rust rondkijken als je de hulp niet wilt. De prijs is altijd positief. Ruilen is geen probleem en de locatie is prettig. Je kan gewoon gratis parkeren en ze laden de tv ook nog in de auto. Al met al een winkel om altijd rekening mee te houden bij de aanschaf van een nieuwe tv. Het is mijn 4e koop inmiddels bij Plasmadiscounter.

A. Houtman 15-08-2013 Via de website gekocht

De website is heel helder opgezet, maar eerlijk gezegd denk ik dat mensen vaak al weten wat ze willen hebben, waarna ze op deze website de bestelling plaatsen vanwege hoge prijs/ service verhouding.

Duidelijke afspraken en zeer snelle levering trouwens. Geen klachten, dus heb ik ook geen persoonlijk contact te hoeven zoeken met de winkel.

Assortiment
Mede doordat deze website een onderdeel is van een veel groter geheel is het assortiment ontzettend groot en zou het vreemd zijn om hier niet te slagen.

Aanbeveling
Super betrouwbaar en zo komt het, mede doordat een bekende, sympathieke man het hier voor het zeggen heeft, ook op mij over.

Lotte.carlijn 15-08-2013

Het bestellen was ontzettend makkelijk en overzichtelijk. Teverrden!!

Er stond op de site dat het de volgende dag geleverd zou worden, en jazeker, binnen 24 uur stond de bezorger voor mijn deur met de gloednieuwe tv.

Assortiment
Ontzettend veel keus en veeel goedkoper dan in de winkel, ook veel soorten die niet in de winkel beschikbaar zijn waren op de site te verkrijgen.

Aanbeveling
Alles perfect afgehandeld , beveel het iedereen aan die een nieuwe tv wil.

Dikke duim, top .

hansel79 15-08-2013

handige lokatie, met verschillende concepten onder 1 dak. Als je staat af te rekenen wordt je bestelling direct uit het magazijn gehaald, en kan het zo mee de auto in.

heldere en deskundige uitleg. goed in staat om verschillen tussen verschillende merken uit te kunnen leggen. ook communicatie via email loopt vlot.

Assortiment
heb naar verschillende aanbieders gekeken, en plasma-discounter behoort vaak tot de goedkoopste. De echte laagste prijzen vind je bij partijen waar ik geen tv zou kopen (vage webshops).

Aanbeveling
Deze lui begrijpen hoe winkelen anno 2013 werkt. Simpel en helder en goede aansluiting van online en offline. Over de gehele linie klopt het hele verhaal. Van prijs tot assortiment tot proces tot service.

Pim Lem 15-08-2013 Via de website gekocht

Een duidelijke en gebruiksvriendelijke side

Fijn om zaken te doen met een bedrijf dat wat ze beloven ook waarmaken

Assortiment
Een zeer breed assortiment, voor een ieder is er iets te vinden

Aanbeveling
Scherpe prijzen, duidelijke side, groot assortiment, je heb als klant niet het gevoel dat je een nummer bent,jullie komen je afspraken na.

Extra toelichting
Het is gewoon een heel prettige en duidelijke side om je spullen te zoeken en te kopen. Ik zal zeker vaker hier iets aanschaffen

Chloexxx3 15-08-2013

Alles stond duidelijk aangegeven

IK werd goed op de hoogte gehouden over de levering

Assortiment
Genoeg producten in de prijsclasse

Aanbeveling
Duidelijke site die erg betrouwbaar over komt.

gertjanktm 15-08-2013

Zeer toegankelijk

Vriendelijk en klantgericht

Goed verzorgd,ruime keuze

Grote maten,top zaak

Goede en snelle service,toegankelijk

Robbert44444 15-08-2013

Marcel-moot 15-08-2013

Er werd alle tijd genomen in de winkel om samen en met de nodige/eerlijke en duidelijke informatie tot een besluit te komen

Assortiment
Ik had de winkel groter verwacht en dus met een uitgebreider asortiment,dit heb ik ook gezecht tegen één van de verkoopmedewerkers,waarna mij het ook duidelijk was waarom dit zo is.verder een overzichtelijke winkel met duidelijkheid

Aanbeveling
Top service eerlijke/duidelijke informatie.geen bla bla en vriendelijk behandeld

Extra toelichting
Gewoon een goede zaak met eerlijk en profecioneel advies waar de tijd voor je wordt genomen om tot een passend product te komen

Williamenelisa 15-08-2013

Heel makkelijk!

Snel geleverd! Super fijn!!

Voor ieder wat wils!

Aanbeveling
Is gewoon top, niet duur en wel super kwaliteit!

Extra toelichting
Ga zo door ! De volgende tv zullen we zeker ook bij jullie kopen!!

Johanlieb 14-08-2013

Overzichtelijke menu's, zeer goede uitleg en makkelijk om spullen te bestellen. Vooral de video's geven een goed beeld van de producten.

Paar keer gebeld voor informatie. Helaas niet gratis maar wel mensen aan de lijn die verstand van zaken hebben. Bestellen en dag later brengen is gewoon briljant.

Assortiment
Zeer compleet. Zeker in combinatie met de andere websites. Wij hebben al diverse producten gekocht.

Aanbeveling
Zeer tevreden en scherpe prijzen. Wat wil je nog meer?

Extra toelichting
Het gehele concept is goed uitgedacht en klantvriendelijkheid staat echt hoog in het vaandel.

gpfotografie 14-08-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. je klikt er gemakkelijk door heen. Informatie over de producten heb ik nergens zo duidelijk gezien.

Tot nu toe is alles goed gegaan en werd de TV zelfs eerder afgeleverd dan ik had verwacht.

Assortiment
Kijk zelf en oordeel, wat kan ik hier anders over zeggen.

Aanbeveling
Ik had de tip van een vriend gekregen. Ik ben altijd sceptisch en wil graag zelf oordelen. Mijn vriend heeft niets gelogen of overdreven.

Extra toelichting
De site is overzichtelijk, de TV werd snel geleverd tegen de scherpste prijs. Alle betalingen zijn mogelijk, zoals Paypal en dat is niet overal zo.

janneke 49 14-08-2013 In de winkel gekocht

Alles staat duidelijk opgesteld

Op vragen werd gezocht op internet om een antwoord te vinden. Men deed er moeite voor

Assortiment
Er was genoeg keuze. Ook in kleinere tv's

Prijzen zijn redelijk. Winkel is gemakkelijk te bereiken. Voldoende keuze

HJvdV 14-08-2013 Via de website gekocht

Webwinkel die simpel goede voorwaarden heeft en die waarmaakt

Prima.

Assortiment
Voldoende keuze: voor iedereen wat wils

Aanbeveling
Prima winkel, lage prijzen.

Extra toelichting
Prima webshop. 2 keer hier de voordeligste prijs gevonden voor wat ik zocht ( verschillende shops van deze organisatie) en 2 keer zonder enig probleem of vertraging ontvangen.

Beestje2000 14-08-2013

een overzichtelijke duidelijke site waar je prima kan zoeken op de voor jou belangrijkste kenmerken.

Levering is snel, je wordt goed op de hoogte gehouden van het ordertraject.

Assortiment
Ruime keuze. Wij gingen voor een kleine goedkope televisie voor onze zoon en daarin was voldoende keuze

Prima winkel

Extra toelichting
Wij zochten een kleine goedkope televisie voor onze zoon en dan kom je vanzelf bij plasma-discounter. Hij had deze zelf bij elkaar gespaard. Bestelling via de shop ging vlot en duidelijk en ook de verzending ging verder helemaal goed, werd volledig op de hoogte gehouden gedurende het ordertraject. Ik had hem een dag later in huis met een blij zoontje als resultaat.

slibach 14-08-2013

Sjaak. 14-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden.

Geen tijd verspilling daar. Ik weet altijd wat ik wil en wil graag snel geholpen worden en weer snel buiten staan. Je hoeft ook niet met een bonnetje ergens heen om je product op te halen. En de prijzen daar zijn bovendien een groot gemak voor je portemonnee.

Wanneer je een probleem hebt met een product doen ze absoluut niet moeilijk en zijn ze erg meelevend. Kijken meteen naar een oplossing of compensatie.

Medewerkers weten waar ze over praten. Vrienden van me hebben om advies gevraagd bij sommige producten. Deze zijn allemaal nog steeds tevreden en hebben niet het gevoel achteraf dat ze iets verkeerd hebben gekocht.

Assortiment
Ik geef een zeven omdat ik en mensen om mij heen in één keer zijn geslaagd daar maar of ze altijd de laatste modellen hebben en of ze alle merken vertegenwoordigen weet ik niet. Ik zeg raadpleeg de website!!

Aanbeveling
Ik ben getipt door een vriend. Heb zeker geen spijt dat ik daar m'n product heb gekocht. Ik zou iedereen aanraden om daar eens te gaan kijken. Goedkoop, snel, vakkundig en zeven dagen per week bereikbaar.!!

Extra toelichting
Vind het jammer dat ik deze winkel niet eerder had ontdekt. Had me een hoop tijd en geld gescheeld.

1102 14-08-2013

zeer goede beschrijving van artikel

Assortiment
goede presentatie en keus uit diverse merken

gezien vorenstaande omschrijving

een zeer tevreden koper

Albert Aten 14-08-2013 Via de website gekocht

Heerlijk om online dit te kunnen bestellen

Fantastich

Aanbeveling
Heel erg omdat alles netjes wordt afgehandeld zonder gezeur

Roy van Mulken 14-08-2013 Via de website gekocht

Alles duidelijk omschreven en als je vragen hebt hoef je maar te bellen en je krijgt een fatsoenlijk antwoord

Perfect vandaag besteld, morgen geleverd.
Je krijgt een sms met het tijdstip van levering tot 2 keer toe
Helemaal super

Assortiment
Ze hebben gewoon alles wat je nodig hebt

Aanbeveling
Hier hoef ik niets in te vullen, bovenstaande zegt genoeg. toch??

Extra toelichting
Perfecte zaak, ook al espressomachine gekocht met dezelfde service gewoon helemaal super.

Wijnie Swaen 14-08-2013 Via de website gekocht

Fluitje van een cent, kind doet de was.

Super, kan niet beter

Assortiment
Zeer uitgebreid, voor elk wat wils

Aanbeveling
Gewoon omdat het goed is.

Zelf ondervonden met recente aanschaf van 2x een Samsung TV, en een DVD SPELER

Johan Vermoen 14-08-2013

snelle site, eenvoudig voor een ieder

Snelle levering !!!

Assortiment
goede aanbevelingen van extra artikelen welke bij je aankoop passen.

Aanbeveling
Zo snel en goed dit gaat dan kun je deze site met een gerust hart aanbevelen.

EstherB85 14-08-2013

Alles stond netjes uitgestald, alle merken waren in een oogopslag duidelijk zichtbaar.

Er liep ruim voldoende, en vooral goed personeel om iedereen te woord te staan en te helpen waar nodig.

Assortiment
Er waren veel merken tv's waar een keuze uit gemaakt kon worden

Aanbeveling
Echt de moeite waard om een kijkje te nemen!

H. Roeland 14-08-2013 Via de website gekocht

duidelijkheid wat betreft gegevens en betalen,vergelijk van tv en mogelijkheden betreffende toestel +accessoires

ik heb el eerder aankopen gedaan,waarbij de service en bereikbaarheid goed was.prima geholpen,vandaar dat ik weer op deze side terug kom.

Assortiment
voor mij voldoende keus uit app. en bijbehorende accessoires.

Aanbeveling
goeie ervaringen,prima geholpen en geen problemen met gekochte spullen.

Extra toelichting
ik niks negatiefs bedenken!

joostjan47 14-08-2013

makkelijker kan het niet

Informatie en berichten over de voortgang van bestelling en levering komen zeer snel en zijn duidelijk.

Assortiment
Ruime keuze uit verschillende toestellen

Prettige winkel

A khawaja 14-08-2013 Via de website gekocht

top.

Petertje66 14-08-2013

Eenvoudig zoeken op merk, prijs en andere wensen. Bestellen en betalen is gemakkelijk en snel.

Levering is zeer snel en zeker correct. Per sms word je op de hoogte gehouden waar de chauffeur zich bevindt en hoe laat het product precies wordt afgeleverd, tot op de minuut nauwkeurig.

Assortiment
Zeer uitgebreid en wisselend assortiment. Alle gangbare merken, types zijn voorhanden en op voorraad. En dan de prijzen. Ongelooflijk! Mijn gekochte TV van Samsung werd aangeboden met maar liefst 50% korting t.o.v van overige webwinkels.

Aanbeveling
Plasmadiscouter.nl is gewoonweg een TOPSHOP en ze doen wat ze beloven. En zo hoort het!

Extra toelichting
Na enkele dagen oriënteren op het internet en in een aantal fysieke winkels, voor de aanschaf van een nieuwe TV, uiteindelijk bij Plasmadiscounter terecht gekomen. Telefonische vragen van de helpdesk werden vooraf keurig en accuraat beantwoord over de mogelijkheden van het product, alvorens ik uiteindelijk tot koop ben overgegaan. 's Avonds omstreeks 18.30 uur besteld en de volgende dag stond op 11.45 uur de chauffeur bij ons op de stoep mét de TV. Werd netjes per sms op de hoogte gehouden over de verwachtte leveringstijd. Tot op de minuut nauwkeurig aangegeven. Geweldig! En dan de aangekochte TV. Wat een mooi design, fantastisch beeld en ongekende 3D ervaringen. Beste keus ooit en dit m.m.v. de 'digitale verkoper' op de website die in een video alles haarfijn uitlegt wat de mogelijkheden van die specifieke TV zijn. Mooi hoor!

Kurt Albrecht 14-08-2013 Via de website gekocht

Je hoeft je niet te verplaatsen

Top, op vrijdag besteld en dinsdag geleverd

keuze genoeg

Goedkoopste prijs

jandg62 14-08-2013

Extra toelichting
Moeiteloos product vinden en bijzonder snel in huis. Van extra service geen gebruik gemaakt.

jacobs74 14-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken, op alle mogellijke manieren.

Assortiment
Ruim aanbod, de meeste merken zijn er te vinden

Aanbeveling
Tot nu toe alleen maar goede ervaringen, ook met leveren!

Extra toelichting
Plasma-discounter is voor mij de eerste site waar ik op kijk als ik een tv zoek. Inmiddels zijn al de tv's bij ons thuis afkomstig van de Plasma-discounter. Zeker een aanrader!

Henk-Jan de Raat 14-08-2013 In de winkel gekocht

Overzichtelijk en duidelijk.

Zeer goed, ik bel op; en een topadvies.Excellent

Assortiment
Is er een groter assortiment elders?

Aanbeveling
Ja, eerst rustig thuis kijken, als de keus gemaakt is heenrijden en zeer vlot alles meenemen.