Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Brandsma23 18-08-2013

Eerst even rondgelopen tussen de tv's toen zagen we de suround systems.

Bij de kassa, we hadden al besloten voor de aankoop kregen we toch nog een flinke korting omdat we de installatie zelf konden doen.

Assortiment
Assortiment is niet heel groot, wat getoond wordt, maar je gaat natuurlijk gericht naar deze zaak.

Aanbeveling
Wel even checken of artikel op voorraad is, ander ga je mogelijk voor niets.

Extra toelichting
Dit is al de derde aankoop bij coronel. Vaak goedkoper dan de rest. Goede service, en ophalen os bij duurdere aankopen wel een beperking van risico's geen lege doos.

Vlinkel 18-08-2013 In de winkel gekocht

werd goed voorgelicht

werd goed geholpen
de tv is door het winkelpersoneel in mijn auto gezet

zeer ruim assortimrnt

goede service goede prijzen

Roger Leppers 18-08-2013 In de winkel gekocht

Aanbeveling
Goede spullen tegen een prima prijs.

Extra toelichting
Ik kreeg de CI+ kaart eerst niet aan de praat en zowel bij de helpdesk als in de winkel wist men niet hoe dat aan te pakken., behalve met een software update. Die heeft men met alle plezier op mijn TV geïnstalleerd, maar helaas was dat niet de oorzaak bleek toen ik thuis was. Een flink stuk dieper in het menu moest je een keuze maken voor het 'netwerk' (en die onderdelen allemaal bevestigen) voordat je kon gaan scannen naar digitale zenders. Toen de digitale zenders waren gevonden werd de CI+ kaart herkend en ging alles zoals in de handleiding stond vermeld.

pommie 18-08-2013 In de winkel gekocht
bussum

Nou ik heb na het zien van de website een indruk , maat toch ook nog een hoop vragen

Ik vind telefonisch contact duur, daarbij was het in de winkel druk en ik voelde me bijna schuldig dat ik de aandacht vroeg die ik nodig had ! Ik kreeg hem vervolgens wel , en was een goede klant ;)

Assortiment
Ik kwam voor een concurerende tv en die was er Qua versterkers en hoogstaande geluidsapperatuur vind ik er wat minder keuze ( geen b&w boxen) niet veel keus in versterkers en daar ook niet veel uitleg bij

Aanbeveling
Ik vind de winkel concurrerend en prima dat je in de winkel informatie in kunt winnen, veel mensen zijn digibeet net zoals ik . Door deze combinatie biedt je deze mensen wat en daar krijg je klanten voor terug

Dat heb ik al gedaan

Dennis1601 18-08-2013

Extra toelichting
sOndankseen drukke zaterdagmiddag voldoende verkopers om vlot geholpen te worden. Zodra aan de beurt wordt uitgebreid de tijd genomen voor je vragen. Uitgebreide productkennis en een mooie complete winkel waar je goed kunt kiezen.

Robin van Oosten 18-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Snel geholpen, en netjes te woord gestaan!

Voldoende informatie verkregen over aangeschafte model en soortgelijke modellen. Tevens extra info ontvangen mbt providers, top service!

Assortiment
Altijd goed assortiment, door assortiment in combinatie met prijzen doe ik al geen vergelijkingen meer online. Direct naar plasma discounter

Aanbeveling
Zowel prijs als kwaliteit top, ondersteund door goede service.

Extra toelichting
Alle velden zijn individueel toegelicht.

Leendertse1972 18-08-2013

Alle producten staan netjes opgesteld en kunnen goed bekeken worden.

Ieder krijgt een medewerker tot zijn beschikking die je helemaal helpt met je beslissing tot aankoop.

Assortiment
Niet alle merken zijn aanwezig, maar wel de belangrijkste.

Aanbeveling
Prima geholpen, goede service en goede prijs-/kwaliteitverhouding. Zou zeker aanbevelen bij anderen.

Extra toelichting
Prima geholpen, goede service en goede prijs-/kwaliteitverhouding. De merken waartussen ik wilde kiezen waren allemaal aanwezig. Goede uitleg over de onderlinge verschillen.

Ron Veldhoen 18-08-2013 Via de website gekocht

Yort 18-08-2013

Overzichtelijk, dichtbij ons huis

Keurig geholpen, kwamen eigenlijk voor een andere goedkopere uitvoering. In de winkel konden wij de (grote) verschillen zien.
Natuurlijk ook in prijs,

Assortiment
Voor een leek konden wij wel de verschillen zien, dus voldoende keus

Aanbeveling
Zoals boven al aangegeven en de snelle bediening.

hansvanwijk 18-08-2013 Via de website gekocht

was prima maar als je een 10 zou geven bestaat de kans, dat je achterover gaat leunen en je moet tenslotte scherp blijven

Assortiment
vonden gelijk wat we zochten

Aanbeveling
assortiment service en zeer zeker de prijs !

marcel0111 18-08-2013

Website duidelijk en overzichtelijk

Vriendelijk personeel.

Assortiment
Meer dan genoeg keuze. Met duidelijke beschrijving.

Aanbeveling
Makkelijk en snel en als je iets zoekt beslist de moeite nemen om bij jullie je zoektocht te beginnen.

Extra toelichting
Heb meerdere malen iets gekocht en anderen geadviseerd bij jullie te gaan kijken. Daarom is een goede beoordeling altijd fijn.

T. Schrijver 18-08-2013 Via de website gekocht

Op een donderdag avond besloten om een tv aan te schaffen, binnen 5 min besteld en Zaterdag al in huis. Perfect.

Ik wilde de tv graag op zaterdag binnen hebben om mijn vriend te verrassen. Op do avond heb ik de tv besteld en door de zaterdag levering gelukkig op tijd in huis.

Assortiment
Ik twijfelde tussen 3 tv's. alle 3 konden door plasma-discounter geleverd worden.

Aanbeveling
Snelle levering en alles is gewoon geod gegaan. Ik heb dus geen contact hoeven op te nemen met een klantenservice.

Wil1929 18-08-2013

Top 10: Lekker makkelijk

Ales verloopt gladjes

Uitgebreid

Aanbeveling
Snel en makkelijk; en niet te vergeten goedkoop

M. Lenters 18-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Direct leverbaar uit de voorraad.

Moest redelijk lang wachten voordat ik werd geholpen

Uitgebreid assortiment

Aanbeveling
Goede kwaliteit / service voor de juiste prijs

Zie hierboven

Timmerenk 18-08-2013

Overzichtelijke website.

Eén punt: Twee weken op zicht zoals op de website staat kan niet met gesloten doos.
Retour voorwaarden achteraf:
90% van het aankoop bedrag
strookt niet met de 14 dagen op zicht zonder vermelding van dat.
Meer duidelijkheid in dat geval of de vermelding twee weken op zicht helemaal weg laten.

Aanbeveling
Prijs gekoppeld aan professionaliteit.

Extra toelichting
Over het algemeen tevreden. Sony 32 KDL W656 gekocht in het grijs. Lang zitten te twijfelen tussen grijs en zwart. Twee weken op zicht heeft mij over de streep getrokken. Niet 100% blij met de retour voorwaarden achteraf.

NashOner 18-08-2013 In de winkel gekocht
Bronsstraat 10, Naarden

Online duidelijke weergave, winkel om feeling met product te krijgen en indien benodigd persoonlijke uitleg

Lange wachttijd aan de kassa alvorens je uberhaupt geholpen wordt. Indien aan de beurt, vakkundige hulp en uitleg bij een reeks van producten.

Assortiment
Diverse merken voltallig op voorraad.

Aanrader inderdaad!

Extra toelichting
Goede service, kennis, voorraad, en concurerende prijzen. Alom de moeite waard!

Mattie2000 18-08-2013

Handige website, veel informatie en lekker cieken. Winkel goed bereikbaar, gratis parkeren en snelle afhandeling in de winkel. Helemaal makkelijk !

Gekozen voor ophalen, reservering gemaakt. Netjes geholpen in de winkel.

Assortiment
Assortiment op de website is groot, showroom is in verhouding klein maar wel netjes gesorteerd naar merk.

Jan D. van Gool 18-08-2013 Via de website gekocht

Uitzoeken met alle specofocaties op de site, reserveren, en afhalen zonder parkeerproblemen

Vanaf binnenkomst in de winkel zeer goede service van iedere medewerker die we troffen

HDTV: vortreffelijk
Espressomachines: uitstekend

Aanbeveling
Van witgoed to barbecues: eerst op de site kijken

Jamico 18-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site, en betaling is makkelijk verwerkt, direct aanklikken wat je nodig hebt en de producten en aanbiedingen komen direct in beeld

Voor 22.00 uur op vrijdag besteld en de volgende dag ( zaterdag) om 12.01uur al bezorgd. Bereikbaarheid is zeer goed, site is heel duidelijk, ook online vragen stellen ervaarde ik als heel positief, heb geen telefoon nodig gehad. Prima.

Assortiment
Assortiment is heel uitgebreid, prjjzen zijn heel scherp, ik heb de televisie op meerdere sites bekeken en ik kwam toch telkens bij plasmadiscounter uit, qua prijs dan. Ik heb in de winkel alles kunnen vinden wat ik nodig had..

Aanbeveling
Het gemak en de zeer scherpe prijzen, de supersnelle levering, zal ik zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Motiveren hoeft eigenlijk niet, ga vooral zo door en laat de prijzen scherp blijven. Ik ben via facebook op de site gekomen, en zal dit ook verder vertellen via FB.

René Boegheim 18-08-2013 In de winkel gekocht

VH58 18-08-2013

Goede parkeergelegenheid . Ruime openingstijden . Veel op voorraad.

Heel goede uitleg op al onze vragen , meedenken voor een passende oplossing.

Extra toelichting
Gewoon prettig en goed geholpen voor zeer betaalbare prijs

g.bron 18-08-2013 In de winkel gekocht
naarden

zeer groot assortiment zowel va tv als van nog andere produkten

bij het afhandelen van de aankoop zeer vriendelijk ook bij het afleveren om mee te nemen zeer vriendelijk personeel

Assortiment
Zeer groot assortiment en daarbij geven ze een duidelijke uitleg

Aanbeveling
Duidelijkheid bij vragen en een goede behandeling

Extra toelichting
in een woord een prima bedrijf met vele produkten.

Fatih78 18-08-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik heb hier een prachtige philips led tev gekocht, uitpakken, installeren en genieten dacht ik. Na twee dagen waren duidelijke witte vlekken op het scherm zichtbaar, het zogenoemde black-light bleeding. Geloof me het waren flinke vlekken. De volgende dag ben ik met wat foto's terug gegaan naar de winkel. De verkoper die mij had geholpen (Dennis) gaf direct aan dat de vlekken onacceptabel zijn en de tv teruggebracht kon worden. Zelfs teruggave van het aankoopbedrag zou geen probleem zijn. De dag daarop stond ik op de stoep met de tv netjes ingepakt, helaas werd ik geholpen door een andere verkoper (Raymond). Dennis had een dagje vrij :( Het gesprek begon al moeizaam, er moest met het management overlegd worden en de tv moest nog even onderzocht worden. Een uur later kreeg ik te horen dat ik een andere tv mocht uitkiezen en geld teruggave was geen optie. Sterker nog met een dergelijke klacht mocht ik niet meer terugkomen. Want volgens R was blacklight bleeding geen defect. Hmmmm daar valt over te discuteren, mijn mening is dat het niveau van bleeding daarin bepalend moet zijn. Je koopt geen prachtige led tv om vervolgens tegen witte vlekken aan te staren. Tijdens de verkoopsessies wordt je als klant ook niet op de hoogte gesteld van een dergelijk fenomeen. Enfin, mijn huidige tv heeft het de eerste 1,5 week volgehouden zonder vlekken. Inmiddels begint deze ook vlekken te vertonen en het lijkt erger te worden. Ik wacht het wel even af, bij verergering zal ik plasma-discounter op de hoogte stellen. Als ik niet geholpen word ga ik het rechtsbijstand kanaal inschakelen.

Create2Fit Naarden 19-08-2013

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review.

Vervelend dat uw Philips televisie black-light bleeding vertoont. Backlight bleeding is een verschijnsel wat veelal voorkomt bij LCD en LED televisies. Pixels kunnen helaas niet al het licht van de backlight tegenhouden en daardoor kunnen er witte vlekken in uw scherm ontstaan. Bij normaal gebruik zal backlight bleeding bijna niet te zien zijn, bij bijvoorbeeld zwart beeld zal het voornamelijk lichtelijk zichtbaar zijn. Dit bijbehorende verschijnsel is niet te voorkomen.

Omdat dit verschijnsel officieel binnen de specificaties valt, zit er helaas geen garantie op. Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat uw televisie dit vertoont, vandaar dat wij ons best hebben gedaan om u verder te helpen en daarom hebben wij uw Philips omgeruild voor een andere televisie ( ook een LED televisie ).

U geeft aan dat het nieuwe toestel lichte vlekken begint te vertonen. Zoals eerder aangegeven is dit bijbehorende verschijnsel niet te voorkomen. Gezien uw kritische blik lijkt een Plasma televisie beter bij u te passen. Graag zouden wij samen met u naar de mogelijkheden willen kijken. Hiervoor zullen wij u persoonlijk gaan benaderen.

Klantenservice Plasmadiscounter

Fatih78 23-08-2013

Lichtpuntje aan het einde v/d tunnel, ik was zelf wanhopig met deze miskoop. Gelukkig heeft plasma-discounter mij benaderd en gaan we gezamenlijk naar een oplossing kijken in de vorm van inruilen voor een exemplaar/merk die niet vlekt. Mijn zwager heeft een oudere versie van deze LG die niet vlekt en super strak beeld heeft.

Fatih78 24-08-2013

Update 24-08-2013:
Vandaag na wat bijbetaling de LG ingeruild voor een Sony Led TV.
Wat een tv, vertoont zowat geen vlekken op donkere scènes.

Mijn welgemeende excuses richting plasma-discounter. Uiteindelijk ben ik als klant aan een goede tv geholpen. In het vervolg voor mijn geen andere merk dan Sony.
Ik hoop dat plasma-discounter de vorige twee ondeugdelijke toestellen retourneert aan de leverancier.

Groeten,
Tevreden Klant

toshiba1955 17-08-2013

voor iedereen

Veersma 17-08-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Duidelijk- zichtbaar- makkelijk- overzichtelijk, zelfs voor een "leek" als ik ;-) We weten jullie te vinden ook in de nabije toekomst voor een nieuwe aanschaf!

johnny mercer 17-08-2013 In de winkel gekocht

Snelle levering

Aardig personeel

Groot

markvanoverbeek 17-08-2013

mischa fokke 17-08-2013 In de winkel gekocht
In Naarden

de website is heel duidelijk alles wijst vanzelf als je een product wil bestellen

de service is heel goed je word keurig netjes te woord gestaan als je iets niet begrijp leggen ze het netjes uit

Assortiment
het assortiment is goed de prijs is over het algemeen stukken goedkoper dan bij andere andere bedrijven

Aanbeveling
ik vind de service en de prijzen zo aantrekkelijk dat ik het iedereen zal adviseren om of online te kopen of naar de winkel te gaan

Extra toelichting
wat ik gewoon goed vind is de vriendeljkheid van het personeel niet goed heb ik zelf niet wij zijn prima geholpen door de verkoper

Harm Hogenhout 17-08-2013

Gebruikersgemak is voortreffelijk

Levering binnen de gestelde termijn

Extra toelichting
Zeer snel het gevraagde in huis

sstoffelen 17-08-2013 In de winkel gekocht

Willybol 17-08-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Zeer duidelijke website, helder bestelproces en zeer snelle levering!

Damme011 17-08-2013

Heb persoonlijk TV afgehaald, maar de website om te bestellen zeer eenvoudig.

Zeer vlot en vriendelijk te woord gestaan en goede uitleg over het aangekochte artikel.

Assortiment
Bijna al het op de markt zijnde artikelen aanwezig.

Aanbeveling
Altijd een bezoek brengen of de website raadplegen!

Extra toelichting
Door de prettige winkel omgeving en de prettige behandeling van de medewerkers ten opzichte van de klant.

Fabian1989 17-08-2013

Extra toelichting
Zeer behulpzaam en een ruim assortiment. Aanrader!!

Faat023 17-08-2013

hvisser 16-08-2013

mooie website, mooie showroom

Goede hulp bij selectie, bij vraag aan klantenservice direct antwoord

zeer groot

value for money

van maarle 16-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

makkelijk bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid

tv werd in de auto geplaatst

veel keuze

Aanbeveling
ze hebben meestal wat je zoekt

Extra toelichting
ik ben zeer tevreden over mijn aankopen

Jabati 16-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Via het web duidelijk en uitgebreid in de winkel kan je dan eventueel het product nog bekijken

Direct en goed geholpen op iedere vraag een duidelijk en onderlegd antwoord

Assortiment
Uitgebreide keus, wie hier geen tv naar zijn/haar smaak of budget vindt zal nergens slagen

Aanbeveling
Perfecte prijs/kwaliteit/service dus ..... ligt aanbevelen voor de hand

Extra toelichting
Deze zaak beveelt zichzelf aan !

H van der Kl 16-08-2013 Via de website gekocht

het gaat allemaal zo snel zo verstuur ik de bestelling en zo heb ik al een bevestiging

Aanbeveling
de belofte die ze doen zijn helemaal waar.

Extra toelichting
Binnen 24 uur thuis keurig afgeleverd ziet er allemaal keurig netjes uit.

Autonico 16-08-2013

Thuis in de stoel een product kopen, dat is pas gemak.

De hele snelle levering.

Assortiment
Niet te overzien, zo`n groot assortiment

Aanbeveling
Ik wil dit aan iedereen aanbevelen die lekker thuis en heel snel iets geleverd wil hebben.

Extra toelichting
Ik heb mijn product op donderdag 14.09u besteld en via iDeal betaald, en de volgende dag op vrijdag om 11.30u kwam TNT het al aanbieden aan de deur. Perfect, daar kan een winkel vaak niet tegen op, want die hebben het meestal niet op voorraad. Dus geen parkeer probleem, geen brandstof verbruik en toch heel snel het product in huis.

Peter 8475 16-08-2013

6,8

Online bestellen en betalen was makkelijk.

De betselling en betaling heb ik gedaan om 19.16 resp. 19.18. Levering zou de volgende dag plaatsvinden bij bestelling voor 20.00. Dit is niet gebeurd. Op mij vraag per mail hierover is niet gereageerd, Telefonisch werd vervolgens meegedeeld dat de betaling te laat was ontvangen. Dit is vreemd omdat de bevestiging van de betaling om 19.18 naar mij is gemaild. Dit kan dus beter.

Assortiment
Wellicht Bose toevoegen aan het assortiment.

Aanbeveling
Zie het opgemerkte onder service.

Create2Fit Naarden 06-09-2013

Geachte heer / mevrouw,

Allereerst willen wij onze excuses aanbieden dat uw bestelling later is verstuurd dan waarmee wij adverteren.

In ons systeem kunnen wij inderdaad zien dat u de bestelling voor 20:00 uur heeft gedaan en direct had betaald. Er is systematisch iets fout gegaan waardoor uw bestelling niet dezelfde dag is verzonden.

Omdat wij ons niet aan onze afspraken hebben kunnen houden, willen wij u iets aanbieden. Hiervoor zullen wij u persoonlijk gaan benaderen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice Plasmadiscounter

makkie0011 16-08-2013

Goed bereikbaar, goede heldere website

Niet heel lang met de verkoper gesproken was er binnen 5 minuten wel uit. Vriendelijke jongeman met kennis van zaken

Assortiment
Tja alle merken en typen in huis

Aanbeveling
Goede service en goede prijsstelling

Extra toelichting
Een 8 gewoon een goede winkel met goed personeel. USP is dat assortiment te bekijken is in een echte winkel. Kom er zeker weer

Rene Ossendrijver 16-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke website en ook ruime openingstijden voor showroom en afhalen

Assortiment
Veel keus in het assortiment, ook qua prijsnivo. Prijs was gelijk aan aanbieding bij Mediamarkt, alleen mediamarkt had geen voorraad (wel gehad maar echt minimaal), bij plasma-discounter voldoende voorraad

Aanbeveling
Ga de winkel en de dochterbedrijven absoluut aanbevelen aan anderen !

Extra toelichting
Nog nooit eerder gekocht bij Plasmadiscounter, maar nu absoluut overtuigd van de professionaliteit van de winkel, goede website, duidelijke showroom en vriendelijk personeel. De "digitale verkoper" filmpjes gaven de doorslag bij mijn aankoop, als een bedrijf de moeite neemt om op deze manier een product te verduidelijken ben ik er van overtuigd dat ze achter dit product staan !!

hansbruggeman 16-08-2013

Overzichtelijke site met meer dan voldoende info!

Vriendelijk en bekwaam personeel

Kan niet beter

Extra toelichting
Alle soorten en maten tv's en accessoires te koop voor ieder budget. Personeel heeft mij netjes uitleg gegevens over de functionaliteiten etc etc. hierdoor ben ik een tevreden klant en zou de plasma-discounter aanbevelen!

Ellvel1969 16-08-2013

Makkelijk bereikbaar alles direct leverbaar

Kundig personeel

Precies wat wij zochten

Aanbeveling
Goed en direct je spullen meenemen

lytsie 16-08-2013 Via de website gekocht

Mooie pagina en gemakkelijk producten te vinden

Meteen een bevestinging terug.

Veel keuze.

Niet duur en Veel keus.

Prima site en produkten.

Erik Koetsier 16-08-2013

lekker makkelijk online uitzoeken , gebruiksvriendelijke website afhalen kortom top !

breed en diep !

Aanbeveling
direct en ook al reeds gedaan. In het verleden ook al eerder gekocht.

Extra toelichting
Een super bedrijf. Lage prijzen gebruiksvriendelijke website. vakkundig en rustig personeel. (geen gladde verkopers)

Duncan1970 16-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Goede website. De informatie is duidelijk en je kunt de producten makkelijk vinden. De video-uitleg heeft een grote toegevoegde waarde. Ik heb niet via de website besteld, maar ben naar de winkel gegaan.

Ik heb 2 tv's van Samsung bekeken. Op de website had ik de productie-informatie van deze tv's gelezen en de video-uitleg bekeken. In de winkel heeft de verkoper de verschillen tussen de tv's helder uitgelegd en daarna heb ik mijn keuze gemaakt.

Assortiment
Ruime keuze op de website. In de winkel stonden maar een paar modellen per merk. De tv's waar ik interesse in had, stonden in de winkel.

Aanbeveling
De heldere uitleg van de verkoper was prettig. Fijne sfeer, goed bereikbaar. De tv werd naar de auto gebracht en ingeladen. Goede service!

Extra toelichting
Goede website. Duidelijke informatie over de tv's. De video-uitleg is helder. Fijne service in de winkel. Er wordt tijd genomen om alles duidelijk uit te leggen.

Joop & Mech de Klerk 16-08-2013

We hadden eerst in de showroom onze keuze gemaakt, waarbij de vakbekwaame en vriendelijke voorlichting ons tot steun was. Hierna was de one line bestelling via de duidelijke site een fluitje van een cent.

Verwijs hierbij naar ons showroom bezoek. Daarbij ging de levering perfect (om 20.00 uur besteld en de volgende dag
om 15.00 uur geleverd).

Assortiment
Lijkt ons enorm maar kunnen dit door onkunde niet helemaal beoordelen.

Aanbeveling
Wij zien geen enkele reden om dat niet te doen.

Extra toelichting
Bij ons showroom bezoek was de voorlichting duidelijk ,rustig en vakbekwaam. Onze keuze werd daardoor een stuk eenvoudiger. Na overleg thuis was het dan ook heel simpel om via de overzichtelijke site onze bestelling te doen. De levering verliep vlot. De betaling vooruit via IDeal vonden wij minder, we hadden liever gepint bij aflevering.

staaksken 16-08-2013 Via de website gekocht

ging zeer vlot en vlug gemakkelijk betalen met paypal

vlotte telefonische service. Juiste afspraken werden nageleefd.

Assortiment
ruime keuze uit verschillende merken

geen negatieve opmerkingen

Extra toelichting
Bestellning is vlot zonder problemen verlopen. Tv werkt vlot.

Bas van Gelderen 16-08-2013 Via de website gekocht

Tot nu toe is het advies altijd goed geweest.

Assortiment
Kom vaak uit bij Plasma Discounter, dus ze hebben genoeg.

Aanbeveling
Voor ons in de buurt, goede prijzen en snelle levering