Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

pieter JvD 21-08-2013

parkeren en openingstijden
prima

ik kreeg koffie en een goed advies, ookal was het niet het duurste apparaat

Assortiment
alles wat er op de site stond was er

Aanbeveling
hele goede prijs kwaliteits verhouding

Extra toelichting
Dit is reeds onze derde tv hier gekocht

leader 21-08-2013 Via de website gekocht

Goede webshop, overzichtelijk, duidelijk, gestructureerd.

Bijzonder goede en gerichte service, bij mijn bestelling bleek een product niet op voorraad, gelijk contact gezocht door middel van een mail en later ook nog gebeld. helemaal top !

UItgebreid assortiment.

Aanbeveling
Al gedaan en blijf ik doen !

Extra toelichting
Zoals al eerder gezegd een bijzonder goede webshop, duidelijk, overzichtelijk, snel, gestructureerd. uitmuntende service mbt bestellingen alsmede de snelheid van reacties.

Henk uit Bussum 21-08-2013

Snel gevonden. Nuttige info.

We hebben de televisie afgehaald en die kwam zonder problemen uit het magazijn.

Als ze hem nou ook nog in de auto zouden hebben gezet was het een 10 geweest.

Assortiment
Wat we zochten konden we vinden en het was ook de laagste prijs.

Aanbeveling
Ik zou de winkel in ieder geval niet afraden.

maurice92 21-08-2013 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en overzichtelijk

Extra toelichting
Perfecte winkel met zeer snelle levering maandag besteld dinsdag in huis , van te voren nog smsje gekregen hoelaat de bezorger zou komen , kortom perfect

Bielak 21-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijke site die overzichtelijk is en makkelijk in elkaar zit.

Snelle en adequate reactie via mail en telefoon!

Assortiment
Ruim voldoende keuze voor iedere prijs en kwaliteitsklasse!

Aanbeveling
101% zeker dat ik jullie aan derden zou adviseren!

Extra toelichting
Goede eerste ervaring bij jullie gehad. Goede website die makkelijk navigeert. Ruim voldoende aanbod van kwaliteitsproducten voor iedere prijsklasse. Ga zo door! Dit soort winkels met deze mate van service vind je helaas maar weinig!

M. van Beem 21-08-2013 Via de website gekocht

Heldere en eenvoudige stappen

Mooi instructievideo met de belangrijkste optie van de te schaffen tv

Assortiment
Duidelijk gesorteerd en met alternatieven

Aanbeveling
Duidelijke site. Vriendelijke instrructievideo en aflevering naar behoren

James1953 21-08-2013

goede website, prima showroom, gemakkelijk te bereiken

Uitstekend advies

zeer grote keuze

vanwege bovenstaande sterke punten

EAD55555 21-08-2013

Super snel, uitstekende informatie voorziening.

Extra toelichting
Alles petfect geregeld en echt snel.

P. Moens 21-08-2013 Via de website gekocht

Uitzoeken, betalen en snel en correct geleverd krijgen. Wat wil je nog meer als consument.

Niet mee te maken gehad. Zal dan ook wel ok zijn neem ik voorlopig maar aan.

Assortiment
Goed voor wat ik tot nu toe heb gezocht

Aanbeveling
Vanwege het antwoord op de eerste vraag. En ook al in de praktijk toegepast.

Extra toelichting
Zie antwoord op de eerste vraag

Tonvanommen 1961 21-08-2013

Je kan op het net alles goed en duidelijk lezen en vergelijken

In de winkel duidelijk en goed advies

Super veel op voorraad

Aanbeveling
Ik ga al mijn kennissen en vrienden over plasma discounter een super goed advies geven

Super goed geholpen

M.poorters 21-08-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Paar jaar geleden een tv gekocht voor onze dochter en hadden nu zelf een nieuwe tv nodig! Vanwege de tevredenheid van de vorige keer weer terug naar plasma discounter! Je wordt snel en goed geholpen!

Babette85 21-08-2013

Omdat je ook in de winkel nog even kan kijken en persoonlijk advies kan vragen is t makkelkker om een keus te maken

Netjes geholpen

Assortiment
Ik vond de keuze voldoende voor wat wij zochten

Aanbeveling
De prijzen zijn goed en dat je t ook kan ophalen als t jou uitkomt is makkelijk

nabil79 21-08-2013

fijn dat jullie ook dagelijks geopend zijn

Assortiment
Alles soorten en afmetingen aanwezig. Prima aanbod en een mooie showroom

Aanbeveling
Prima prijzen en de verkopers zijn ook erg vriendelijk. Absolute aanrader dus!

marvm6 21-08-2013 Via de website gekocht

Treffers1967 21-08-2013

In de winkel staan schermen waar je de voorraad kan zien (internetsite). Min punt is het wachten op iemand bij de balie

Alles is snel afgehandeld. Spullen pakken en weg.

Assortiment
Er is voldoende keuze en het assortiment is ruim.

Aanbeveling
Uit andere beoordelingen begrepen dat aankopen op afstand ook goed zijn.

Extra toelichting
Ik kan kort en krachtig zijn: Top winkel. Als ze een systeem bedenken voor de wachtrij aan de balie (volgnummer zodat je in de tussentijd in de winkel kan rond neuzen?) kan het helemaal niet meer stuk.

stephanie de zeeuw 21-08-2013 Via de website gekocht

overzichtlijk en makkelijk te bestellen

klant vriendelijk en de medewerkers hebben verstand van de producten die ze verkopen

Aanbeveling
goeie levering duidelijk andwoord op vragen en goede producten

Extra toelichting
Wij zijn heel tevreden met onze tv en zouden iedereen die een tv nodig heeft deze site aanbevelen omdat ze klantvriendelijk zijn beschikken over de nodige informatie duidelijke andwoord kunnen geven op vragen en een snelle levering hebben!!

Jimmy Verhagen 21-08-2013

De winkel is goed voorzien van reclame, zodat je niet eindeloof hoeft te zoeken naar een huisnummer om bij het goede pand te komen.
Er is ruime (gratis) parkeergelegenheid voor de deur.
De producten op de site zijn feitelijk op voorraad. Je kunt dus zowel online bestellen als feitelijk naar de winkel toerijden om je spullen te kopen als je (nog) niet zoveel vertrouwen hebt in online winkelen. Als op internet staat dat het op voorraad is, weet je zeker dat je niet voor niets rijdt.

Zelfs op een ochtend op een door de weekse dag veel (vriendelijk en behulpzaam) personeel in de winkel aanwezig en drie kassa's open. Ik werd echt snel geholpen en hoorde hoe andere mensen goed werden geadviseerd n.a.v. de vragen die zij stelden.
De factuur werd meegegeven, maar ook digitaal naar mijn e-mailadres gestuurd. Erg prettig.

Assortiment
Het is mij opgevallen dat de winkel een heel erg breed assortiment heeft. Voor mij was dit nu minder van belang, omdat ik gericht aankopen wilde doen. Ik heb mij er daarom niet heel erg in verdiept

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbelen aan iemand anders. Zowel als iemand er naar vraagt, als actief als ik weet dat iemand naar een bepaald product op zoekt is. Plasma Discounter komt op mij over als een erg betrouwbare concurrerende winkel

Extra toelichting
Betrouwbaar en beter dan grotere zaken zoals de Mediamarkt :-)

4142 21-08-2013

je hoeft niet de deur uit en wordt gratis thuis bezorgd. zeer duidelijke website.

+ snelle levertijd, volgens afspraak.
-kosten betalen meb creditcard wel erg hoog

Assortiment
produkt beduidend goedkoper dan in de winkel

Aanbeveling
breed assortiment, snelle en correcte levering

Extra toelichting
met het uizoeken van een TV, een duidelijke video instructie, die je goed helpt bij het maken van de juiste TV keuze.

A.Verkuijl 20-08-2013 Via de website gekocht

Ik kon met gemak vinden wat ik zocht.Alles ging heel gemakkelijk,de betaling was zeer eenvoudig.

De service is echt super. Op zondag de bestelling geplaatst,ik kreeg gelijk de bevestiging en de betalingsbevestiging. Op dinsdag is het artikel al bezorgd.

Assortiment
Er is keuze genoeg. De prijs is echt super te noemen,ik kwam elke keer terug op deze site als de goedkoopste!

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanbevelen,door de prijs en de goede service en niet geheel onbelangrijk de betrouwbaarheid.

Extra toelichting
Al met al een zeer duidelijke site waar een goede keus gemaakt kan worden voor een zeer goede prijs, supersnelle levering en veilige betalingsmogelijkheden.

Ronald060782 20-08-2013

Eerst gekeken op plasma-discounter.nl erg overzichtelijk en makkelijk een keuze kunnen maken.

Toen ik kwam was het erg druk maar ik werd alsnog snel geholpen TOP!!!

Assortiment
Een zeer ruim aanbod in elke prijsklasse.

Aanbeveling
Ik zou plasmadiscounter aan vele aanbevelen niet alleen om de prijzen, maar ook de vakkundigheid van de verkopers en de service gerichtheid.

Extra toelichting
Plasma discounter bied het gemak om alle info over elk product zelf te bekijken en te vergelijken op de site. In de winkel is er voldoende personeel om je uitleg te geven. Zeer ruim aanbod van elke prijsklasse. Bijna alle producten op voorraad. Uitstekende service.

Billy13 20-08-2013

Even op de laptop een super tv aanschaffen. easy en simpel!

Snel in huis. Ook nog achteraf betalen. Eerst zien en dan geloven . En het bleek ongelofelijk.

Assortiment
Super veel keuze en dat ook nog is voor zeer scherpen prijzen.

Aanbeveling
Ik zou hem iedereen aanraden. Wat nou media markt. Gewoon plasma-discounter.nl

Extra toelichting
In één zin : Top service, top assortiment en dat op je gemak!

naam19622 20-08-2013

keuzemenu werkt uitstekend

cf. afspraak geleverd

Assortiment
van alle merken de laatste modellen

uitermate betrouwbare leverancier

Extra toelichting
Plasma-discounter heeft een uitgebreid assortiment, mooie aanbiedingen en uitstekende service

silvio en monique 20-08-2013 In de winkel gekocht
naarden

lekker uitzoeken en artikel tegelijk meenemen voorraad

vriendelijk personeel

Assortiment
groot , eigenlijk voor ieder wat wils ( tv is voor 50 jarige bruiloft geen groot budget )

Aanbeveling
veel assortiment , hebbeb in het verleden al het een en ander gekocht en altijd goed geholpen komen dus elke keer weer terug

Patrickkg 20-08-2013

Snel, makkelijk en overzichtelijk.

Ik had n.a.v. Mijn bestelling nog enkele vragen, ik werd zowel telefonisch als per email, correct, doeltreffend en snel te woord gestaan.

Assortiment
Alle denkbare producten zijn vertegenwoordig.

Aanbeveling
Perfecte service en bovenal een uiterst betrouwbare webwinkel en dus zeker een aanraden voor iedereen.

Extra toelichting
Zoals boven beschreven een complete webwinkel met een groot assortiment, prima service, een snelle levering alles uiterst betrouwbaar.

Mark Uiterwijk 20-08-2013

Uitstekende website, gemakkelijk bestellen en snelle levering

Prima servicegerichte organisatie.

Assortiment
Uitgebreid assortiment. Niet voorhanden? Bestellen altijd mogelijk. Alleen even bellen!

Aanbeveling
Gewoon een uitstekend bedrijf!

Johnkom 20-08-2013 Via de website gekocht

Kathinka23 20-08-2013

aanbieding gereserveerd en naar naarden gereden hadden binnen paar minuten de tv.

duidelijk advies en goed antwoord op onze vragen en zeer vriendelijk !

geen 10 want radio's zag ik (nog) niet

Aanbeveling
absoluut makkelijk goed en snel

Extra toelichting
ideaal je kan rustig uitzoeken op internet duidelijke uitleg ook te vinden op internet en ook de filmpjes zijn duidelijk en prettig om te kijken. Reserveren is prima en makkelijk je weet zeker dat je niet voor niets rijdt.

Michael Huijskens 20-08-2013

alles is goed te vinden en alles word duidelijk uitgelegd.

De levering was super had op afterpay gekocht en de spullen zouden daar door een dag later komen maar nee hoor ik had de volgende dag alles binnen smiddags dus geen dag extra hoeven te wachten klasse!

Aanbeveling
Alles word goed en netjes uitgelegd zowel niet in text dan wel met de video's van meneer Coronel.

Als iemand een TV of benodigheden nodig heft stuur ik hem eerst hier heen voortaan.

Timo123456 20-08-2013

Makkelijker bestellen is onmogelijk!

Direct een duidelijk antwoord op al je vragen.

Assortiment
In iedere prijsgroep voldoende verkrijgbaar. Alle bekende merken zijn verkrijgbaar.

Aanbeveling
Mooi assortiment, scherpe prijzen, eenvoudig te bestellen, snelle levering.

Extra toelichting
Alles is top geleregeld! Het was mijn tweede bestelling in korte tijd, zal zeker niet mijn laatste zijn.

DaniëlleDeVriesch 20-08-2013

Extra toelichting
Goede service ervaren. Zeer prettig ontvangen en direct de informatie gekregen waar ik om vroeg.

Jerivo 20-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Je komt redelijk snel bij Plasma-discounter uit wanneer je een goede TV zoekt die bovendien heel goed geprijsd is. De omschrijvingen zijn uitgebreid, alhoewel vergelijkingen met andere vergelijkbare toestellen niet echt eenvoudig te maken zijn (naast elkaar).

Ik trof (toevallig) een verkoper die niet echt 'verkocht'. M.i. mag een verkoper best wel 'praatjes' hebben en vooral zijn deskundigheid laten zien.

Assortiment
Ik kwam voor een specifiek toestel waarvan de prijs heel concurrerend was. Dus de keuze is dan eigenlijk wel snel gemaakt.

Aanbeveling
Een goede zaak die ook on line goede voorlichting geeft.

Ronaldvanderv 19-08-2013 Via de website gekocht

Erg gebruiksvriendelijke site waar je heel simpel de tv vind die je wilt hebben.

Je word goed op de hoogte gehouden wanneer de tv bezorgt word, zelf krijg je een paar uur van te voren een sms waarin verteld word hoe laat ze er ongeveer zijn. helemaal top!

Assortiment
Zeer ruim assortiment, volgens mij hebben ze alles wat er te krijgen is.

Aanbeveling
De prijs, de bezorging en het assortiment is helemaal top!

Extra toelichting
Was met mijn budget opzoek naar het beste wat ik er voor kon krijgen, ik kwam bij plasma-discounter terecht omdat deze een zogenaamde laatste exemplaar hadden tegen een zeer gunstige prijs. Alles was zeer snel geregeld en werd goed op de hoogte gehouden van het bezorgmoment. Voor mijn volgende tv zal ik voortaan eerst de site van plasma discounter gaan (of en site die hieraan gelieerd is)

Adami 19-08-2013

niet te gehaast

goede uitleg

niet alles is te zien

goede prijs

Christjan Cornelis 19-08-2013

zeer overzichtelijke site. de zoek criteria sloten prima aan bij mijn wensen.

bij de wandsteun kon je selecteren op tv. ecther mijn tv stond er niet tussen. (model 2013) daarom even gebeld en goed advies gekregen.

Assortiment
assortiment is heel ruim.

Aanbeveling
heb deze winkel inmiddels aanbevolen aan anderen.

Chris_B 19-08-2013

Mijn oude LG5000 ook bij *-discounter vandaan begaf het. Op de site kijken, vergelijken bij kieskeurig/tweakers, in de auto stappen, en ophalen.

Prima geregeld, heb je een vraag gewoon even bellen, en in de winkel zijn de mensen deskundig genoeg.

Assortiment
Alle grote merken en populaire modellen hebben ze.

Aanbeveling
Ik adviseer meestal de *-discounters, altijd natuurlijk gedegen vooronderzoek doen, dat gaat heel goed met tweakers.net en kieskeurig.

Extra toelichting
Wat ik mooi/prettig vind aan de plasma-discounter is dat het puur op TV's is gericht met alles wat daar omheen zit. Wat ik bedoel te zeggen het is niet als een andere wit/bruingoed zaak waar je van koffie molens tot spel consoles tegenkomt. Je gaat voor een TV dan wil je er ook mee thuis komen en dat gaat bij de plasma discounter heel goed.

S. Wiggers 19-08-2013 Via de website gekocht

Televisie was makkelijk te bestellen via de site en de levering was keurig op tijd zoals afgesproken

Televisie was in eerste instantie niet meer op voorraad maar aan de telefoon ben ik goed geinformeerd en via de mail ben ik op de hoogte gehouden wanneer de televisie weer op voorraad was

Aanbeveling
Ik zou de site zeker aan mijn omgeving adviseren; we hebben eerder artikelen besteld en altijd naar volle tevredenheid

Extra toelichting
Absoluut goede service, makkelijk te bestellen en snelle levering!

jarsiv 19-08-2013 In de winkel gekocht

Tritsma 19-08-2013 Via de website gekocht

ik ben via kieskeurig bij de webwinkel van plasma-discounter terecht gekomen. ik werd netjes naar de website geleidt vanwaar ik de bestelling heb gestart en alles keurig is verlopen. binnen enkele minuten heb ik een nieuwe tv besteld.

De bezorgservice is uitermate netjes verlopen. Een dag vantevoren kreeg ik een tijdvak waarin het product bezorgd zou worden. Uiteindelijk is het product netjes op tijd, in goede staat, in de woonkamer door de transporteur afgeleverd.

Aanbeveling
Alles is netjes en foutloos verlopen. Als ik weer een nieuwe tv nodig heb, zal ik hier zonder over na te denken weer iets bestellen.

Extra toelichting
op tijd geleverd, zoals weergegeven op website. en verpakking is netjes in orde, minimale kans op beschadigingen.

Hans Molter 19-08-2013 In de winkel gekocht
naarden

In het zoekproces via Google kwam plasma-discounter altijd in het rijtje van de eerste 3 hits terecht! De website is overduidelijk en bijzonder simpel te volgen. Bestelproces vlekkeloos en informatie aangaande bestelling/levering/betaling alsmede produkt specifiek bijzonder uitgebreid. Opvolging via sms/mail aangaande de bestelling gewoon niet evenaren! Bijzonder goed opgezet!

Zelfs op de zondag was er voldoende personeel aanwezig in Naarden om iedereen te helpen. Keurig winkel, keurig personeel en vlot, zonder poespas, geholpen en tewoord gestaan! Ook de service om de goederen naar de auto te brengen getuigd van een grote service gerichtheid!

Assortiment
Winkel straalt uit in duidelijkheid qua opstelling. produkten netjes gegroepeerd en hoeveel meer moet je hebben om een keuze te kunnen maken? Keurig ingericht en meer dan voldoende info aanwezig! Menige middenstander zou hier een voorbeeld aan kunnen nemen!

Aanbeveling
Deze winkel heb ik reeds een aantal malen aanbevolen en ik heb begrepen dat dit ook navolging heeft gevonden! Waarom verder zoeken als je hier kunt vinden?

Extra toelichting
Kort samengevat: Gemak, Service en Assortiment staan bovenaan in het vaandel! Zowel webshop alsmede de winkel in Naarden straalt duidelijkheid en professionaliteit uit! Het personeel is er voor de klant en is meer dan bereid om de vragen te beantwoorden. Service is meer dan duidelijk aanwezig. Alle lof voor de manier waarop dit opgezet is!

wendy van den berg 19-08-2013 In de winkel gekocht
naarden

Ik vond jullie website via kieskeurig.nl. Ik was op zoek naar een nieuwe televisie maar als alleenstaande moeder met drie kinderen is mijn budget beperkt. Jullie kwamen als goedkoopste uit de bus bij het artikel dat ik had uitgekozen. De site vond ik heel overzichtelijk, toegankelijk en gebruiksvriendelijk. Wat ik echt heel fijn vond is dat ik de televisie online kon reserveren, zonder verplichtingen achteraf. Want eenmaal in de winkel in Naarden heb ik uiteindelijk toch voor een andere gekozen.

De service in de winkel was door de tweede verkoper (de eerste was iets minder 'meedenkend') uitermate vriendelijke, meedenkend met mijn budget en eerlijk over wat ik binnen mijn budget het beste kon kiezen. Die eerlijkheid heb ik erg op prijs gesteld. Ik kon nl voor dezelfde tv ook voor een nieuwer model kiezen, maar dat scheelde al snel honderd euro. De verkoper zei dat het model van vorig jaar écht net zo goed was. Dát vind ik eerlijk, gezien hij van mijn financiele situatie op de hoogte was want dat had ik m verteld. Dus geen 'verkooppraatjes' maar meedenkend met de klant. Daarnaast heeft hij nog opgezocht en op de bon geschreven welke dongel ik eventueel later zou kunnen kopen ipv nu een lange internetkabel te gebruiken zoals we nu doen. Heeft hij de tijd voor genomen om op te zoeken. Heel tof. Eenmaal betaald kwam de tv binnen een mum van tijd uit het magazijn naar de winkel (echt heel snel) en werd de televisie tot aan de auto gebracht. Wat een service!

Assortiment
Het assortiment in de winkel is net voldoende om een goed beeld te krijgen. Daarnaast staan er computerschermen met de site opgesteld in de winkel waarop je zelf ook kunt zoeken in het totale assortiment. De prijs is absoluut concurrerend. Er kan goed worden vergeleken van produkten in dezelfde prijsklasse. Helemaal met behulp van de verkoper die ons begeleidde op het zoeken op jullie site.

Aanbeveling
Ik raad deze winkel/webiste absoluut aan! Want serieus genomen worden in het verkoopgesprek in de winkel, goede service, en duidelijke site waar je online kan reserveren, dat is een uitermate hoge vorm van klantriendelijkheid en winkelgemak voor de consument.

Extra toelichting
Ik ben zeer aangenaam verrast door Plasma Discounter. Allereerst door de concurrerende prijzen, de gebruiksvriendelijke site en de mogelijkheid om online te reserveren. Vervolgens in de winkel in Naarden uitermate vriendelijk en deskundig geholpen. De combinatie van 'discount' en 'service hoog in het vaandel' kom je eigenlijk zelden tegen. Chapeau!

Rob van Scheppingen 19-08-2013 In de winkel gekocht
naarden

Het was erg makkelijk zoeken. Alleen een keuze maken door al de verschillende type is wel lastig.
Alleen op de IPAD werkte de selectie bar niet. Het selecteren van beeld formaat gaf telkens de onderliggende TV weer.
De filmpjes waren erg goed.

Ligging is goed.
Zijn goed geholpen.
Toch wel met een duurdere TV de winkel uitgegaan. Is niet erg.

Assortiment
Misschien wel te veel types.
Maakt de keuze niet makkelijk.

Erg goed geholpen.

Extra toelichting
goed. We hadden al een voor selectie gemaakt.

Lin24 19-08-2013

Ben in de winkel geweest en heb achteraf onvoldoende informatie gekregen over de kwaliteit en werking van de tv. Daardoor weer opnieuw naar gereden en toen wel de juiste info gekregen en correct geholpen. De service wisselt dus per persoon

Assortiment
Er is veel keus, prijs voldoet en er zijn ook bijzondere modellen verkrijgbaar. Ik ben erg tevreden

Aanbeveling
Gezien de winkel makkelijk bereikbaar is, er voldoende keus is. Al staat niet alles opgesteld, altijd via internet wel te vinden. Je mag ruilen als het thuis toch tegen valt. Prima

Extra toelichting
Goede winkel en site, als je de juiste persoon treft goede service. Goede prijs kwaliteit verhouding

Matthijs3247 19-08-2013

handig zoeken op de site op formaat

prima, snelle levering, verder niet gebeld / gemaild met klantenservice

zeer uitgebreid

Aanbeveling
zeker aan te bevelen, goede prijzen

Goedeman 19-08-2013

M.b.v. de schermen in de winkel kon gemakkelijk het goede model TV worden uitgezocht.

De winkelbediende was vriendelijk en gaf goede adviezen over het vereiste /gewenste ophangsysteem

Assortiment
Een goede mix van show modellen en mogelijkheid tot verfijning van de keus via de schermen.

Aanbeveling
Een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Extra toelichting
Samengevat: de aspecten van koopgemak, service en assortiment worden geboden tegen een aantrekkelijk prijspeil.

Cor Lub 19-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Wel even naar Naarden rijden, maar dan wordt je wel snel en goed geholpen.

Assortiment
We hadden al een TV besteld, maar konden in de winkel evengoed nog naar een andere TV kijken.

Aanbeveling
Gezien het voornoemde normaal. Snelle hulp en vlotte adequate afhandeling.

Extra toelichting
Prettige webwinkel heeft ons overtuigd om "even" naar Naarden te rijden. Daar konden we de juiste keuze maken.

Erik Hamminga 19-08-2013 Via de website gekocht

Ik kijk, vergelijk en bestel online. vervolgens kan ik in de winkel nogmaal vergelijken en met een specialist overleggen alvorens ik het apparaat koop en meeneem naar huis.

er is nog niets stukgegaan maar de service en afhandeling is tot dusverre uitstekend geweest met personeel dat duidelijk het gewenste kennisniveau heft.

Assortiment
alle merken en alle prijsklassen tegen zeer concurerende prijzen

zie bovenstaande persoonlijke waarnemingen

Mariek84 19-08-2013

Alles was snel geregeld met het reserveringsnummer bij de hand

Er is niet heel veel extra service, is op zich ook niet nodig mijns inziens, maar er wordt bijvoorbeeld niet geholpen producten naar de deur/uitgang te brengen

Assortiment
Ruim assortiment met ook verschillende winkels bijelkaar

Aanbeveling
Goede prijzen, snel, ruim assortiment

Els1986 19-08-2013

Duidelijke website met alle specificaties van de televisies,hierdoor.

In de winkel voldoende personeel waardoor op een drukke zaterdag snel aan de beurt. Daarnaast nam de verkoper nog uitgebreid de tijd om te adviseren in een beugel/ziggokaart/Magic remote.

Assortiment
Erg uitgebreid waardoor goed te vergelijken

Aanbeveling
Vanwege uitgebreid assortiment en goede service.

Extra toelichting
Topwinkel om van tevoren via de website te orienteren, en vervolgens eerst een aantal televisies in het echt te zien in de winkel om ze te vergelijken. Tevens goed advies van de verkoper.

RonaldK1961 19-08-2013

Het zoeken en bestellen op de site is erg makkelijk.

Nadat ik besteld had ontving ik dezelfde avond! een berichtje wanner mijn TV de andere! dag geleverd zou worden.

Assortiment
Het klinkt een beetje lullig, maar Plasma Discounter had de door mij gewenste TV (37" smart TV van Philips) wel op voorraad zoals aangekondigd. Dit ontbrak eraan bij 2 andere site's (Hofma en Platte TV .nl)

Karinhoon 19-08-2013

We zijn zeer goed voorgelicht over het product en er werd de tijd genomen ondanks alle drukte.

Assortiment
niet alles staat in de winkel maar via de computers in de winkel is alles makkelijk op te zoeken,

Aanbeveling
personeel die verstand heeft van het product wat er verkocht wordt en eerlijke informatie.

Prijzen zijn goed