Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Ria 28-10-2017 Via de website gekocht

Moeiteloos bestellen en thuisbrengen

Al eerder een JVC camera, een TV en GoPro gekocht. Elke keer goede uitleg, af en toe engelengeduld op de proef gesteld bij ze omdat ik het toch niet helemaal begreep. Perfecte houding van de verkopers, vriendelijk, attent en begripvol.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kemper 27-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en klantvriendelijk

Ik ben super tevreden over de service alles netjes en snel geregeld. En ben ook super blij met m'n nieuwe TV 1 woord geweldig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Raymond den heijer 27-10-2017 In de winkel gekocht
Naardr

Perfecte aandacht als je wat vraag service is perfect

De winkel zou wat georderden kunnen maar service zou ik niets aan veranderen ook de kwaliteit en begrip zou ik niet willen zien veranderen de rest goed werk

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sander 27-10-2017 Via de website gekocht

Super service, eenvoudig online bestellen.

Het assortiment is zeer ruim, je kunt overzichtelijk sorteren op merk / grote en andere zaken. Zo kun je eenvoudig tot een goede keus komen. Ook dat je het scherm kan ophalen in de winkel is perfect. Ze helpen je ook met het inladen in je auto, perfect!

Paul 27-10-2017 Via de website gekocht

Volgende dag onze TV in huis.

Ik had enige twijfel over mijn bestelling bij XXX's televisiewinkel omdat deze ver bij mij vandaan is. In het geval van een defect of ontevredenheid zou ik het product op mijn kosten en risico retour moeten sturen. Omdat televisiewinkel voor 10 Euro ook een pickup kan regelen, op risico van de verkoper, was ik over de streep. Dat vind ik zorgeloos en gemakkelijk. Laat bestellen en de volgende dag leveren lijkt vanzelfsprekend, maar is vast een top prestatie.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Silvia 26-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Advies top, maar ook de after sales service!

Advies over TV en geluidsinstallatie waren zeer goed. TV direct gekocht, maar het aansluiten was een uitdaging voor een niet technisch persoon. Gebeld met de winkel en ze waren zeer behulpzaam, dus alles draait nu perfect!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lou 26-10-2017 In de winkel gekocht
Tom coronel tv in naarden

Heeeel veel nuttig advies gekregen bij het keuze maken tv

Onlangs bij XXXXX tv in Naarden geweest voor een nieuwe tv .
Wij zijn zeer deskundig geholpen door XXXXX die ons wel heel uitvoerig alle uitvoeringen en verschillen heeft uitgelegd. Waardoor een keuse maken een stuk makkelijker werd!!
Je ziet door de bomen het bos niet meer en als er iemand advies kan geven door simpele verschillen te laten zien waar je zelf niet op komt ,is dat heel prettig ,het gebeurt in Naarden ;~)

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob 26-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, ook als er iets verkeerd gaat.

Helaas kwam de soundbar niet de volgende dag.
Dag erop gebeld. Er werd gezorgd dat de soundbar nog deze dag kwam terwijl de fout lag bij PostNL!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick 26-10-2017 Via de website gekocht

Bestelling en levering zeer vlot.

Ruime keuze, makkelijke bestelling en een vlotte levering. De tijdspanne van de levering was tussen 0800 en 1800 uur. De levering was om 1630 uur. Het zou interessant zijn om een timing op voorhand te kunnen geven (AM, PM, tussen 1000 - 1400 uur bij voorbeeld).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jack 26-10-2017 Via de website gekocht

Philips UHD TV

De oude was niet versleten maar deels kapot, een reparatie werd in verhouding te duur, dus zoeken naar een nieuwe. De oude was een LED TV, de nieuwe moest natuurlijk groter en beter worden. Na enige speurtocht viel mijn oog op een LG of een Philips TV. Van Samsung had ik wat mindere verhalen gehoord (ook heeft deze niet alle "oude" aansluitingen aan de achterzijde). Prijstechnisch kon ik het beste terecht bij de broertjes Coronel in Naarden. Vlotte levering, goede garantie en een doorslaggevende prijs. De Philips TV (wordt al lang niet meer gemaakt in Nederland), is geassembleerd in Polen. Het toestel installeren is eenvoudig, als je Android hebt op je telefoon, tablet of computer/laptop is het helemaal eenvoudig. Bediening van het toestel is even wennen, maar binnen een paar uur is dit ook onder de knie. En een super strak beeld (43 inch). wat een verschil met een LED TV. Voor deze prijs (iets meer dan 600 euro). sla je slag en ik zeg kopen! De oude TV koste bijna 2x zoveel. Alle aansluitingen zijn aanwezig (ook bijvoorbeeld headphone). En dan te beseffen dat er toestellen zijn, die meer dan 3x zo duur zijn en hetzelfde resultaat geven. beslist een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Moras 26-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Ik heb voor de shop gekozen omdat ik er al eerder goede ervaring mee heb gehad, de service is goed en snel en de levering is ook snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ben de Ruyter 26-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Prachtige winkel en top bediening

Heb de zaak gevonden via internet. De web site sprak mij erg aan en ben direct langs gegaan omdat het voor mij mij 20 km rijden is. Ik ben goed ontvangen en geholpen dus uiteindelijk met een nieuwe tv de deur uitgegaan.

Ron 26-10-2017 In de winkel gekocht

Duidelijke website met veel uitleg
Volgende dag bezorgd of, omdat de winkel voor mij dichtbij is, binnen 20 minuten het artikel in handen.

Huisman 25-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Super blij met onze nieuwe televisie!

Op een zondag zijn we voor een televisie gaan kijken. We werden direct geholpen door een vriendelijke jongeman. Zonder opdringerig over te komen gaf hij ons advies over een TV die we zagen staan. Door enkele vragen kreeg hij al snel door wat voor soort TV wij zochten en hielp ons enorm door vergelijkbare modellen te laten zien. Zo konden wij de beste keus maken. Na aankoop werd de TV naar onze auto gebracht en in de kofferbak gelegd. Top service!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter v Sandijk 25-10-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam

Vd week een soundbar gekocht was niet goed bekend in de sounbar wereld. Maar door de goede uitleg en het beluisteren van verschillende soundbars naar huis gegaan met een geweldige soundbar.
Een tevreden klant, zeker tot de volgende keer!

Kirsten 24-10-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging en in heel goede staat ontvangen

Ik kwam via google deze site tegen omdat ik een tv zocht. Na telefonisch gesprek te hebben gehad, heb ik besloten om hier een samsung tv kopen. Ik ben heel professioneel geholpen en ze wisten waar ze het over hadden. Ik vind het een heel goede site, goed personeel en ze leveren op tijd en er waren geen beschadigingen tijdens leveren. En mijn samsung tv ben zeer tevreden mee. Alles doet het wat hij moet doen. Alles wat ik over de samsung tv heb gelezen doet het exact.
Dus bedankt voor de goede service en snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jasper 24-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Een zeer overzichtelijke webshop, snelle levering, beste prijs die ik kom vinden en geen verzendkosten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Antonio 24-10-2017 Via de website gekocht

Excellente service!

Een website met een Excellente service, correcte en eenvoudige zoekcriteria en een heldere afhandeling.

Absoluut aan te bevelen 24-10-2017 In de winkel gekocht

Supersonische service!!

Ik wist niet welke muurbeugel ik moest kiezen voor mijn tv. De verkoper gaf mij zelf aan dat als ik voor het “oude” model zou kiezen deze €30,- goedkoper zou zijn. Dat vind ik klasse! Niet alleen maar gaan voor de hogere omzet!

Jet 24-10-2017 Via de website gekocht

Zeer klantonvriendelijk, slechte service!

Tot 2 keer toe is de verkeerde TV geleverd!! Omdat de bezorgers geen tijdvak af kunnen spreken (ook al heel klantonvriendelijk) moet je daar 2 keer een hele dag voor thuis blijven, en heb je uiteindelijk nog niks!! Ze denken absoluut niet mee in oplossingen, maar leggen het probleem bij jou neer. Ik bestel hier nooit weer!!

Create2Fit Naarden 24-10-2017

Beste Jet,

Ten eerste onze welgemeende excuses.

Echter is de bestelde televisie niet meer leverbaar, om deze reden hebben wij u automatisch het opvolgend type geleverd voor dezelfde prijs, deze is in de specificaties beter dan het bestelde toestel.
Echter had dit wel gecommuniceerd moeten worden op de website dat de kleur van het toestel anders is (zwart) en 1 poot heet in plaats van 2.

Inmiddels hebben wij via e-mail en telefonisch contact met u gehad om dit uit te leggen.

Nogmaals onze excuses!

Team Televisiewinkel

William 24-10-2017 Via de website gekocht

Super support!

Vakkundige chat met klantenservice en flexibel in afwikkeling.
Daarna snelle bezorging op het afgesproken tijdstip.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Carlos 23-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Vriendelijke service, alleen het meedenken ontbreekt

Na via de website 2 43" LED televisie toestellen geselecteerd te hebben in de winkel advies gevraagd voor beide toestellen en naar een bijpassen soundbar. Helaas bleek bij thuiskomst dat het verbindende kabeltje tussen tv en soundbar ontbreekt. Terug in de winkel kreeg ik niet het gevoel dat de verkoper dit tot zijn advies taak rekent om mij te attenderen dat het kabeltje apart gekocht moet worden, dus voor mij 2 ritjes naar Naarden helaas.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Create2Fit Naarden 24-10-2017

Beste Carlos,

Bedankt voor het schrijven van een review na een bezoek in onze winkel.
Het attenderen van de kabel had onze verkoper inderdaad kunnen doen, normaliter word dit ook erbij gezegd wellicht dat onze verkoper dit is ontschoten.

Wij zullen via e-mail persoonlijk contact met je opnemen om je hierin tegemoet te komen.

Onze excuses voor het ongemak.

Team Televisiewinkel

Hans 23-10-2017 In de winkel gekocht

Boven verwachting!!

Na uitgebreid advies hebben we een Samsung Smart TV gekocht afgelopen zaterdag. We zijn er ontzettend blij mee. Echter willen we het scherm aan de muur ophangen, maar een bevestigingsartikel ontbrak. Hier kan Televisiewinkel niks aan doen natuurlijk. Met een mailtje en een bijgevoegde foto binnen een paar uur opgelost. Snelle reactie en een tevreden klant.

Joska van de Veen 23-10-2017 Via de website gekocht

Super aanbiedingen

Mooie aanbieding op internet gespot, direct kunnen reserveren en op mijn tijd ophalen in de winkel, dat noem ik nog eens een super service!
Daarnaast is de tv van geweldige kwaliteit en precies wat ik zocht!

Nic Jespers 23-10-2017 Via de website gekocht

Wat vertraging....

Vrijdagavond online tv besteld , dit ging allemaal heel vlot. Zaterdag ochtend kregen we een mail dat de tv tussen 8 en 14 u geleverd zou worden. Helaas was er 's avonds nog geen tv. Bij DHL verwezen ze ons door naar de verkoper ; bij de verkoper verwezen ze ons naar DHL. Hopelijk komt hij deze voormiddag aan ? (red. maandag)

Create2Fit Naarden 23-10-2017

Beste heer Jespers,

Erg vervelend dat u uw bestelling niet heeft ontvangen afgelopen zaterdag. Ik zie dat er telefonisch contact is geweest, en toen ik gebleken dat de zending een sorteerfout heeft opgelopen, waardoor het pakket niet in uitlevering kon. Ik heb de track & trace er nu bij gepakt, en zie staan dat de levering vandaag zal plaats vinden.

Onze welgemeende excuses voor enige ongemak hiervan, maar in elk geval veel kijkplezier gewenst!

Vriendelijke groet,
Team Televisiewinkel.nl

Paul 23-10-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf

Ik heb reeds meerdere tv's hier besteld. Altijd alles keurig voor elkaar. Snel geleverd.
Een goed voorbeeld hoe een internetshop feilloos kan werken

F.W. Dreese 23-10-2017 Via de website gekocht

Enorme korting!

Ik was op zoek naar een Philips televisie voor in mijn caravan. Mijn belangstelling ging uit naar een 24PFS5231: overal was de laagste prijs € 234,-. Ook bij Televisie.nl. Echter, er waren ook twee exemplaren door klanten teruggestuurd tijdens de 14 dagen bedenktijd. Toestellen helemaal gecontroleerd en goed bevonden door de Technische Dienst en aangeboden met een flinke korting en volledige garantie! Ook weer 14 dagen bedenktijd ..... Meteen besteld en betaald met iDEAL en binnen de kortste tijd werd het toestel afgeleverd.
Tot nu toe ben ik uiterst tevreden met mijn televisie: prachtig beeld, eenvoudige bediening en perfect geluid.

Marcel 22-10-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig

Site is duidelijk, handig informatief (vergelijk) wat het bestellen eenvoudig maakt.
Duidelijke bevestiging en 1 dag later in een mooie doos je bestelling.

Mar 22-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare zaak!

Goede shop. Het enige verbeterpunt is het niet goed of niet doorkomen van een Track & Trace van DHL. Dat is jammer omdat je dan de hele dag thuis moet blijven voor het ontvangen van de bestelde elektronica. En thuisblijven is wel aan te raden als je een TV van 55 inch besteld hebt! Verder prima.

Steven VH 22-10-2017 Via de website gekocht

Knappe service

Eerst en vooral al een toptoestel gevonden in de pruimkelder voor een kleine prijs. Daarbij een muurbeugel besteld. De volgende dag melding per mail gekregen dat de 'levering' aangekomen was (er was niemand thuis) en afgetekend door een '....'. Paniek want er woont geen .... in de straat ! Bleek dat enkel de muurbeugel al geleverd was en het toestel nog niet, oef maar waar was de beugel. Er stak geen briefje in de brievenbus .... Na 1 telefoontje met de dienst na verkoop werd onmiddellijk gemeld dat een nieuwe muurbeugel opgestuurd werd en mocht de andere aankomen ik deze moest weigeren of terugzenden. Prachtige service denk ik zomaar. Bleek later dat de poetsvrouw van de buurman het pakket had aangepakt. Terug naar de dienst na verkoop gebeld en alles geannuleerd met mijn excuses voor de overlast. Allemaal geen probleem. Als ik nog een tv nodig heb weet ik waar ik moet zijn !

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sebastiaan 20-10-2017 Via de website gekocht

Top tv en service!

Super snelle levering! Ziet er op het eerste oog allemaal perfect uit! Heel erg benieuwd hoe de tv de komende tijd gaat bevallen. Service is iig dik in orde!

Marcel 20-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Al meerdere malen apparatuur besteld.
Zeer tevreden, ruime keus.
Wel prijzen controleren op andere site, prijzen zijn niet altijd de voordeligste.

pamela 20-10-2017 In de winkel gekocht

Super Service!

Per toeval binnen gelopen voor advies. Ging weg met 3 producten! Na afreken bleek er 1 product niet op voorraad maar werd blij gemaakt met een soort gelijk product die qua kosten een stuk hoger lag. die extra kosten werden niet in rekening gebracht... Goed geïnformeerd en een super goede service tot aan het laden in de auto! Ik ben erg blij met mijn aankopen!

Robin 20-10-2017 Via de website gekocht

Goede service

Snel geleverd. Makkelijk bereikbaar. Product is goed overgekomen en werkt tot nu toe perfect. Erg tevreden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeanine 20-10-2017 In de winkel gekocht

Snelle service en vakkundig

Prijs/kwaliteit verhouding is heel goed en makkelijk aan te rijden qua locatie. Snelle en vakkundige service.

jan 19-10-2017 Via de website gekocht

waardeloos

tv gekocht en krijg een andere geleverd, retour gestuurd, een week later en een snipperdag opgenomen, leveren ze weer de verkeerde,

Create2Fit Naarden 23-10-2017

Beste Jan,

Aangezien de voorraad van de bestelde tv op is, leveren wij het opvolgende model uit. Deze is duurder en eigenlijk op alle fronten beter dan het toestel dat u oorspronkelijk had besteld.

We vinden het jammer dat u niet akkoord gaat met dit toestel, maar begrijpen het volledig. In elk geval onze excuses voor het ongemak hiervan.

Vriendelijke groet,
Team Televisiewinkel.nl

Donny 19-10-2017 In de winkel gekocht

Super service????

Heb inmiddels meerdere malen aankopen via televisie winkel gedaan. Altijd tevreden met de aangeboden service. Ik heb inmiddels vrienden en kennissen de televisie winkel aanbevolen en tot nu toe naar ieders tevredenheid👍🏻

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 19-10-2017 Via de website gekocht

Top!!

Scherpe prijs, makkelijke site, ruime keus, goed vergelijken, snel geleverd en wanneer nodig een goed advies!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

nononsense 19-10-2017 Via de website gekocht

Supersnel, hoefde niet te tekenen (Is dit slim ???)

perfecte levering, supersnel. Weliswaar via Bol.com maar toch!
Je kunt zien dat er veel Parijs-Dakar ervaring is, snel, sneller, het snelst !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

André 18-10-2017 In de winkel gekocht

Super geholpen

Al meedere keren aankopen gedaan .
Super gemotiveerd personeel met veel technische kennis en het geven van een goed advies. Zeer tevreden weg gegaan met nieuwe aanwinsten en zelfs nog geholpen met inladen. Helemaal top.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

John 18-10-2017 Via de website gekocht

met gemak de beste tv winkel

ik zocht een toestel tussen de 81 cm en 102 en toen zag ik deze 99 cm bij jullie dus we kozen al snel voor deze Philips 39 PHS4112 met HDMI USB en een super scherp beeld, ik heb hem uitgezocht via de overzichtelijke site waar je precies kunt aangeven wat je wensen zijn en deze snel gereserveerd bon uitgeprint en naar Naarden gegaan daar heb ik de uitgeprinte reservering afgegeven en na een duidelijke uitleg omtrent de functies van de tv afgerekend en dan word gelijk je tv opgehaald en naar je auto gebracht gemak dient de mens toppie later keurig een mail met factuur ontvangen en genieten maar

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 17-10-2017 In de winkel gekocht

Top service

Natuurlijk een te grote tv gekocht . Paste dus niet in de auto .
Werd netjes aangeboden on de tv op te sturen en af te leveren op de gewenste dag als we thuis zijn . Echt top

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Robert 17-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Goede productkennis van de vriendelijke medewerkers.

Goede productkennis en een gedegen uitleg van de medewerker over het product. Er wordr rustig de tijd genomen om een klant te informeren en zeker te zijn dat de klant een product naar tevredenheid aankoopt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dirk 16-10-2017 Via de website gekocht

TOP Winkel

Weinig spectaculaire shop, gewoon duidelijk, maar altijd kwaliteitsproducten. Ze doen precies wat ze zeggen. Aflevering netjes en op tijd, scherpe prijzen en....., in geval van een probleem dan zijn ze er voor je.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Kramer 16-10-2017 Via de website gekocht

Goede koop

Ik ken de shop vanaf het begin. Het was gezellig rommelig. Er is in de loop van de tijd veel verandert. Mooie showroom met veel gepresenteerde Tv's, koffieapparaten en wat bijproducten. Het is er vaak druk, maar ze nemen toch ruim de tijd voor je. Ik kom er graag.

Harold 16-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service, goede informatie

Prima, mooi ingericht en snelle, deskundige bediening. Leuk om alle tv's en cappuchino - apparaten bij elkaar te kunnen zien staan

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Manuela 16-10-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Overzichtelijke winkel, netjes en overzichtelijk ingericht. Vriendelijk personeel, veel kennis over de producten, behulpzaam.

Hans van Lubeek 16-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Deskundige medewerkers staan je netjes te woord

De shop is geweldig de reden dat ik terug kom is wel duidelijk denk goede service website prima en zeer aantrekkelijke prijzen

Dirkje 15-10-2017 Via de website gekocht

Goedkoopste winkel!

Informatie was duidelijk en de bezorging gratis en snel. Voor 22:00 uur besteld, volgende dag al in huis! Ook was deze winkel het goedkoopst ten opzichte van andere winkels waar ik heb gekeken

T.massink 15-10-2017 Via de website gekocht

Goed en snel

Na wat probleempjes met de betaling en via bol.com eindelijk gedaan en volgende dag binnen en met dhl bezorgd gelukkig blij met deze tv en deze had media markt niet eens en een aangename prijs voor deze tv ben je ergens anders rond de 1000 kwijt dus zal zeker aanraden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -