Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

6,9 Lees 19731 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 34 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,9

Mike Bijman 28-08-2013 Via de website gekocht

binnen 5 minuten uitgezocht en betaald!

top! snel, makkelijk en super snel geleverd

Assortiment
ruim assortiment, veel keus en de koopjeshoek is super!

Extra toelichting
Super ervaring! zondag besteld, maandag de bevestiging binnen en zoals beloofd Dinsdag bezorgd! kan niet anders zeggen dan een dikke dikke 10!

Job_04 28-08-2013

Binnen enkele minuten tv besteld en de betaalbevestiging gekregen

Alles werd vlot afgehandeld

Assortiment
Hoop keuze en een hele aantrekkelijke prijsknaller

Aanbeveling
Eigenlijk alleen positieve ervaringen gehad

firsttimer 28-08-2013

super prijs,snelle levering

Diana G 28-08-2013 Via de website gekocht

bestellen voor 8 uur en ik had het de volgende dag al in huis. ook het betaalgemak ben ik erg over te spreken

ik had een vraag over de mail gesteld en die werd best snel en uirgebreid beantwoordt.

Lo Tam Loi 28-08-2013 Via de website gekocht

Keer wel erg veel meldingen over verzending.

serenamarcella 28-08-2013 Via de website gekocht

Via de overzichtelijke website is alles makkelijk te vinden

Gelijk een mailtje van je aankoop en een digitale factuur.
Duidelijke filmpjes op de site zodat je je visueel kan voorbereiden, een verhaal is leuk, maar een filmpje is vaak herkenbaarder.

Assortiment
Alles wat voor mij van belang is, bieden jullie aan.

Aanbeveling
Een hele prettige, overzichtelijke site, waar je snel dingen kan vinden.
Goede acties en goede service.

Derk Westland 28-08-2013 In de winkel gekocht

Peter&K 28-08-2013

Duidelijke site. Met goede indicatie wat op voorraad is.

Levertijd perfect volgens afspraak, fijn dat een bezorg tijdblok van ca. 2 uur word aangegeven en een sms je even van tevoren over de precise tijd.

Assortiment
Goed assortiment, 3d bril die erbij hoorde niet.

Aanbeveling
Ik adviseer anderen altijd eerst bij plasmadiscounter te kijken, beste prijs en een adres om langst te gaan.

Extra toelichting
Goede service een positieve benadering, en snel antwoord per e.mail. Top, ik blijf hier graag bestellen.

michael2907 28-08-2013

Duidelijke weergave van opties van de producten. Overzichtelijke layout van de website.

Voor 8 uur besteld = de volgende dag in huis. Dit is zeer zeker waargemaakt !

Assortiment
Wij waren gericht op zoek naar 1 product. Bij het zien van het assortiment zullen we binnenkort een nieuwe bestelling plaatsen voor accessoires.

Aanbeveling
Snelle levering, duidelijke en tijdige communicatie. Prijzen zijn natuurlijk erg gunstig.

Mike Kam 28-08-2013

Bestellen ging als van een leien dakje.

Niet hoeven bellen o.i.d. Bestelling kwam de volgende dag (tegen 20.00 uur) bij mij thuis aan.

Assortiment
Wist al wat ik wilde. Kwam gericht naar de site.

Aanbeveling
Geen probleem om aan te bevelen.

Prima internet winkel.

Marlou2011 28-08-2013

Telefonisch bestellen kan ook, hoeft niet perse via webwinkel!

Uiterst vriendelijke informatie via telefoon, deskundig. Ook bereid om order na tweede telefoontje aan te passen.

Assortiment
Uitgebreid! Vind altijd het toetel wat ik zoek.

Aanbeveling
Duidelijke winkel, scherpe prijzen, goede klantenservice

Extra toelichting
Ons bedrijf heeft meerdere malen zaken gedaan met create2fit webwinkels: altijd goede ervaringen gehad. Zijn ook bereid om bij de aanschaf van grotere aantallen de prijs wat aan te passen!

piepol 28-08-2013

website is goed toegankelijk en betaling verloopt vlot

snelle levering

zeer breed

prima afhandeling van verkoop

poenka 28-08-2013

Even rondneuzen op een zeer duidelijke website, en toen direct besteld, ziet er allemaal goed uit. Daarbij vond ik het ook handig om de video filmpjes van de televisies te zien. Oftewel houden zo Tom en de anderen.

Was even bang dat ik een lcd had besteld want dat stond bij mij afschrijving, toen even iemand van jullie gebeld, en direct correct antwoord, ik had dus gewoon mijn LED tv besteld.

Assortiment
Groot assortiment, van beeldbuis tot beugel en van kabeltje tot stekkertje

Aanbeveling
Aan iedereen die het horen wilt, niet als jehova getuigen, zullen we maar zeggen. Maar meerdere vrienden al op jullie site geattendeerd, en thuis de tweede televisie al bij jullie besteld!!

Extra toelichting
Nogmaals, lof voor de gehele organisatie, en duideliojkheid website, jullie staan in mijn favorieten, alleen hoop jullie even niet meer nodig te hebben want we willen, ik met de tv beneden, en mijn zoon met zijn tv boven lang gaan genieten van het schitterende beeld. groetsels maarten green

taltena 28-08-2013

Website snel en volledig.

De zending niet tijdig verzonden maar je wordt snel en accuraat telefonisch te woord gestaan. Alle vertrouwen dat het goed komt.

Veel keuze.

Erik K59 28-08-2013

Veel filters, ook de minder voor de hand liggende. Zo kon ik filteren op een witte flatscreen. Dat was deze keer erg belangrijk, en daardoor kon ik snel mijn keuze maken.

Verkeerde afmeting besteld. Gebeld, direct opgenomen, direct geholpen. En jullie deden wat jullie hadden gezegd.

Assortiment
Zo ongeveer alle grote merken hebben jullie wel. Gewoon heel erg goed.

Aanbeveling
Je kunt wel aangeven dat je geschikt wilt zijn voor UPC digitale TV, maar bij de TV is daarover verder niets meer vermeld. Alleen Ziggo....

Extra toelichting
Leuk, de filmpjes bij elke TV. Ik miste een beetje de uitgebreide specificaties van de fabrikant: het lekkere lijstje met afmetingen, gewicht, aantal ingangen, welke ingangen. En, wat is precies nodig voor UPC digitale TV? Ziggo komt uitgebreid aan bod, maar wat je nou nodig hebt voor UPC digitale TV blijft onduidelijk.

Ron&Jolanda 28-08-2013

Het is heel gemakkelijk zoeken op de website naar het product dat je graag wilt aaanschaffen

Ook na het bestellen via internet wordt er contant per mail doorgegeven wanneer het product wordt bezorgd

Assortiment
Tot nu toe heb ik alle producten die ik graag wilde aanschaffen op gebied van geluid en witgoed hier kunnen aanschaffen en ,zeker niet onbelangrijk, goedkoper als elders

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden en deel dat graag met anderen

A. Veeman 28-08-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Gemak dient de mens en dat motto maakt deze winkel helemaal waar, zowel digitaal als fysiek. Je wordt vriendelijk ontvangen en deskundig geholpen.

MireilleZoe 28-08-2013

Frank0702 28-08-2013

Ideaal om op de site, door selectie van prijs en overige wensen, een televisie uit te zoeken. Toen ik de televisie had gevonden die aan mijn wensen voldeed kon ik deze, zonder verdere verplichting, reserveren. Op zondag ben ik naar de winkel gereden om de tv te bekijken en op te halen. Ik vond dit prettiger, maar ik had er ook voor kunnen kiezen om de tv binnen 1 werkdag te laten bezorgen.

Bij aankomst in de winkel, om mijn bestelling op te halen werd ik keurig te woord gestaan. De vragen die ik nog had over de bestelde televisie werden professioneel en goed beantwoord. Het is ook prettig dat je op je gemak, via de site, je product kan uitzoeken en de in de winkel na reservering kan ophalen.

Assortiment
Er is meer dan voldoende keuze in elke prijsklasse en merken.

Aanbeveling
Ik kan een ieder deze winkel aanraden. Duidelijke site waar je je keuze, heerlijk vanuit je luie stoel ook nog in een filmpje kan bekijken. Daarna heb je de keuze om je product op te laten steuren of te reserveren waarna je hem kan ophalen in de winkel waar je keurig te woord wordt gestaan.

Extra toelichting
De Plasma Discounter heeft een duidelijke en overzichtelijk internetsite waar je op je gemak je product kan uitzoek en vergelijke. Daarna heb je de keuze om het te laten bezorgen (binnen 1 werkdag) of je kan hem, na reservering, ophalen in de winkel. Waar je keurig te woord wordt gestaan door personeel die meer dan voldoende kennis hebben van de diverse producten. Over de mogelijkheden en de services ben ik zeer tevreden.

Van Leent 28-08-2013 In de winkel gekocht

Gelukkig maar niet tevreden 28-08-2013

5,5

je parlkeert voor de deur en je wordt bij binnenkomst aangesproken.

De verkoper is niet geïnteresseerd in wat je echt nodig hebt, maar wil zo snel mogelijk de goedkoopste van de duurdere modellen verkopen. Toen ik aangaf wat ik nodig dacht te hebben, was de interesse helemaal weg. Resultaat: toch net niet de goede TV gekocht.

Aanbeveling
Als je precies weet wat je wil is het prima. Zo niet, ben je aan het toeval over gelaten.

Extra toelichting
Ik vind het jammer om te zeggen. Heb al eerder een tv bij Plasma-discounter gekocht. Maar een concept met ongeïnteresseerde verkopers is geen aanbeveling. Grappige is dat de stagiaire bij de espressomachines wel uiterst vriendelijk en deskundig was en hielp om de tv in te laden. Dus, het kan wel. Ben nu vooral benieuwd wat de mogelijkheden zijn om de TV voor een meer passend model in te ruilen.

Jan Helder 28-08-2013 Via de website gekocht

Van uit je luie stoel bestellen

Binnen 24 uur in huis.

Assortiment
Goed, de nieuwste en goede aanbiedingen

Aanbeveling
Zo als hier boven vertelt, alles goed

wilpke1918 28-08-2013

Het is zo relax om op deze manier iets te kopen .Je kunt rustig de tijd nemen en kijken wat je wilt,Je word niet beinvloed door medewerkers die graag willen verkopen, en de site is zeer duidelijk.

Ook als je niet precies weet hoe het werkt ,terwijl het simpel is kun je altijd bellen alles is duidelijk vermeld.

Assortiment
Keuze genoeg , meer dan genoeg ik ben een zeer tevreden klant en heb totaal geen behoefte om een winkel in te gaan voor mijn aankopen dit is een hele relaxte manier van shoppen.

Ik bevel iedereen dit aan de service is 200 procent goed . Ik ben heel tevreden

Extra toelichting
Ik heb er alleen maar goede woorden voor.Mijn complimenten

J. Reekers 28-08-2013 Via de website gekocht

Via een vergij site jullie gevonden en makkelijk besteld.

Op dinsdag zou ht geleverd worden en dinsdag was het erook echt! Top!

Groot assortiment

Aanbeveling
Goede prijzen en snelle service, zeker een aanrader.

Extra toelichting
Goede service en snelle levering. Site is ook goed geordend. Top.

Maarten de Waard 27-08-2013 Via de website gekocht

Site wijst je vanzelf de weg

Er zat aanvankelijk een kapotte afstandsbediening bij de TV. Nieuwe aangevraag en die lag volgende dag al in brievenbus

Eentevredenklant2013 27-08-2013

Op internet al gekeken wat we wilde en in de winkel was deze simpel terug te vinden.

Leuke proactieve houding van de medewerker en een vlotte afhandeling van de aankopen.

Assortiment
Van groot tot klein aanwezig. Overzichtelijk

Aanbeveling
Leuk, snel en helemaal van deze tijd. Parkeren praktisch in de winkel en goed overzicht via internet.

Marco Flipse 27-08-2013

Snelle toegankelijke website met prima betaalprocedure

Overdag voor 10 uur besteld is inderdaad de volgende dag binnen. De tv beugel die besteld was was niet de juiste keuze. De retourzending is ook keurig behandeld.

Actueel, breed aanbod.

Aanbeveling
Ik beveel de websitewinkel zeker bij anderen aan. Het gemak van bestellen en plezier van het product stemt tot tevredenheid.

Extra toelichting
Service zoals je zou wensen. Kwaliteit voor scherpe prijs.

Eric Beguin 27-08-2013 In de winkel gekocht

robert4546 27-08-2013

Extra toelichting
Snelle levering (s'avonds besteld volgende dag in huis). Tv bevalt goed, strak uiterlijk, mooi beeld en makkelijk te installeren in thuisnetwerk en aan te sluiten op laptop/smartphone. Enige minpuntje is dat de mirroring functie alleen met andere Sony apparaten werkt, dit was mij niet duidelijk geworden bij de specificaties op de website van plasma-discounter.

grees 27-08-2013

Winkel is ook op zondag open. Je kan dadelijk het gekochte product meenemen.

wouterurk9 27-08-2013

Verzending binnen 1 á 2 dagen, oftewel conform verwachtingen.

Service was uitstekend.

Assortiment
Ruime keuze tegen scherpe prijzen!

Aanbeveling
Ik zelf zal hier in het vervolg weer mijn producten bestellen, dus beveel ik dit bij iedereen aan!

Extra toelichting
Goede webwinkel met veel keuze en scherpe prijzen. Ook vaak aanbiedingen!

LED TV Koper aug 2103 27-08-2013

De site is uitstekend ontworpen en biedt je de gelegenheid een goede keuze te maken. De winkel is uiterst efficiënt, en ook daar kun je op een aantal zuilen via de site het assortiment bekijken. De levering is onmiddellijk.

Op zich goede service, maar maakte een ietwat ongeinteresseerde indruk.

Zeer brede keus!

Aanbeveling
Assortiment, website, winkel, gemak: allemaal gericht op maximale service en zo breed mogelijk aanbod.

19bas88 27-08-2013 In de winkel gekocht
naarden

Duidelijke website waar je eerst even kan kijken wat ze allemaal hebben, tevens ook mooie kleine showroom. Makkelijk te bereiken en voldoende parkeerplekken

Werd erg vriendelijk geholpen en behulpzaam. spullen werden netjes naar de auto gebracht en erin gezet. Top service

Assortiment
Ruime keus voor ieder wat wils en in elke prijsklasse

Aanbeveling
Goeie service goeie producten en het aller belangrijkste voor een goeie prijs!

Extra toelichting
Gewoon goeie service. Vanaf moment dat je binnen komt aardige mensen. vriendelijk en behulpzaam. Was binnen 30 minuten weer buiten geslaagd en wel. Veel plezier van mijn spullen en zal jullie zeker aanraden bij vrienden en familie!

Danny Hoogkamer 27-08-2013 Via de website gekocht

Je hoeft niet van huis weg. en je hebt gelijk goeie uitleg en recensies

Na bestelling nog een mailtje ter herinnering met extra info.

Assortiment
Verschillende maten en keuze.

Aanbeveling
Goed bedrijf, snelle levering.

Johan Schut 27-08-2013 In de winkel gekocht
Bronstraat 10 in Naarden

ben naar de site gegaan het reserveren ging prima kreeg meteen de code via mijn mobiel en enkele seconden later via mijn email adres

Wij waren nummer 2 kwam met mijn gegeven aan de balie werden voortreffelijk geholpen
uw medewerker vroeg heeft u nog iets anders nodig ja een meurbeugel voor een JVC hij liep met ons mee en gaf een goede uitleg

Assortiment
Wij hebben alleen een tv gekocht en waren binnen een klein half uur weer weg

Aanbeveling
goede service en makkelijk te vinden

Robert van Loon 27-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

De webshop is gebruiksvriendelijk en intuïtief. De productbeschrijvingen zijn helder en soms voorzien van een video waarbij Tom Coronel zelf uitleg geeft. Verder bestaat de mogelijkheid om te bezorgen en om het product zelf af te komen halen.

Alhoewel ik mijn nieuwe plasma TV (Panasonic TX-P50ST60E) reeds gereserveerd had, ben ik in de winkel nog op zoek gegaan naar een betaalbare home cinema set. Nadat ik mijn voorkeur had uitgesproken voor een betaalbare set zonder al te veel kabels, werd mij door een verkoper een Sony BDV-NF620 set geadviseerd en gedemonstreerd. Een fantastisch geluid voor een 2.1 set en deze heb ik er gelijk bijgenomen. De winkel is goed bereikbaar en een vriendelijke jongeman stond in no-time klaar met de spullen en heeft ze helpen inladen in m'n auto.

Assortiment
Een uitgebreid assortiment, voor ieder wat wils en tegen zeer concurrerende prijzen.

Aanbeveling
Al met al een heel goede ervaring met de Plasma Discounter, volgende keer weer!

Martin groen 27-08-2013 In de winkel gekocht

Vlotte bediening en behulpzaam

Assortiment
Niet alles te zien en te beluisteren

Aanbeveling
Als je weet wat je zoekt is dit een geweldige winkel, scherpe prijzen en prima service

Kroon53 26-08-2013

Extra toelichting
Ben goed voorgelicht en de verkoper nam de tijd om het uit te leggen wij zijn erg tevreden over de klant vriendelijkheid bij plasma-discounter.Ik kan het iedereen aanraden

T Loon 26-08-2013 Via de website gekocht

kies het model nummer van je TV en je ziet precies welke beugels geschikt zijn.
Heb dus niet verder hoeven te zoeken

volgende dag netjes bezorgd zoals aangegeven op de website

Assortiment
kon uit meerdere opties kiezen

easy picking

Extra toelichting
erg te spreken over het overzicht van de website heb niet hoeven te zoeken geen maten etc ingegeven puur model van de tv opgezocht en klaar is kees

Onder 26-08-2013 In de winkel gekocht
naarden

Heb de tv niet via internet gekocht maar wel onderzocht/gevonden via internet. Genoeg informatie en makkelijk te vinden en te sorteren op wat ik zocht.

De service was netjes. Ik twijfelde tussen 2 televisies welke eigenlijk echt voor mij goed of gebruiksvriendelijk was en via de medewerker die mij netjes geholpen heeft en elke informatie die ik aan hem vroeg netjes heeft opgezocht/uitgezocht heeft ben ik nu heel erg blij met mijn televisie

Assortiment
Het in de showroom is niet breed in de winkel, maar dankzij het internet en de medewerkers die goed helpen kom je heel ver...

Aanbeveling
Dit is de 2de tv die ik bij jullie heb gekocht en voordat ik al zaterdag naar jullie toe kwam heb ik het met mij buurman al over jullie gehad dat jullie als service en assortiment goed zijn en eigenlijk hrt belangrijkste met de prijs....

Extra toelichting
Ik persoonlijk let erg aan de service die naar mij word verleend als dat slecht is is hetvoor mij snel afgelopen ook al is het goedkoopste winkel maakt het mij nog niet uit maar zoals ik het zei, dit is mijn 2de tv die ik bij jullie heb gekocht als ik later nog een tv of eits anders nodig heb die jullie verkopen sta ik weer in de winkel.... Ps. Willen jullie ook telefoons verkopen want dan kan ik daar voor ook langs komen

Glenn Kohinor 26-08-2013 Via de website gekocht

heel duidelijk wat de mogelijkheden zijn om te bestellen

Duurt niet lang voor je geholpen word.Enige minpuntje toen ik de tv aan het bestellen was en zag dat de voorraad op was werd gezegd dat ik de opvolger v/h model zou krijgen en achteraf niet zo was voortaan beter melden en eerst zeggen wat misschien mogelijk is lijkt mij beter maar al met al goede service

Assortiment
Wat er is kan je bestellen heel goed en vragen wat kan word direct beantwoord

Aanbeveling
Vanwege het gemak om te bestellen en de scherpe prijs en uiteraard de snelle levering

Extra toelichting
Hopelijk is deze info voldoende heb geprobeerd een zo duidelijk en eerlijk mogelijk antwoord te geven.Heb de tv en de blueray speler net een paar dagen ben er nog niet aan toe gekomen om alles uitvoerig te testen.Voor de rest ben ik zeer content als alles goed verloopt uiteraard en de apparaten geen mankementen vertonen.

Tim van Geffen 26-08-2013 In de winkel gekocht

Zeer snelle geholpen!

Goed advies gekregen en denkend vanuit de klant.

Assortiment
Ruime keuze en goede prijzen.

Aanbeveling
Ik ben een zeer tevreden klant dus ik zal deze winkel zeker aanbevelen.

Slavisa Jovanovic 26-08-2013 In de winkel gekocht

h.Ruis 26-08-2013

online besteld maar toch even opgehaald in naarden.
Ik had verwacht dat alles in dozen zou staan maar een mooie showroom .kom zeker vaker voor aankopen bij jullie.
Goede afhandeling lekker duidelijk top....
tot de volgende keer.

genoeg keus heel duidelijk

Hans Sieverding 26-08-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke en heldere site

Site geeft duidelijke en voldoende informatie

voldoende keuzemogelijkheden

Aanbeveling
een tevreden klant is de beste aanbeveling

geen aanvullende opmerkingen

Ryan1977 26-08-2013

In beiden winkel of webshop te bestellen.
In de webshop specificaties uitgebreid te bestuderen en in de winkel de beeldkwaliteit met eigen ogen te aanschouwen.

Mensen hebben verstand van zaken en zijn zeker niet opdringerig op de producten aan de man te brengen.
Ook al sta je een uur informatie in te winnen en gaat (de eerste keer) met niks weg is dat geen probleem.

Assortiment
De assortiment is reuze, maar toch erg overzichtelijk op de website weergegeven als je weet wat je zoekt..

Aanbeveling
Ik heb deze winkel al 5 keer aanbevolen aan verschillende mensen, gezien de service en prijs-kwaliteit verhouding. Dat zegt toch wel genoeg.

Extra toelichting
Een fijne winkel met kundige mensen.

M.Smits1965 26-08-2013

Het is altijd even zoeken met zoveel keus, maar na vragen aan een verkoper word je van prima advies voorzien.

Er word tijd gemaakt om je goed te helpen en je word geadviseerd in de richting die je zelf witl, geen verkoop van voorraad war men van af wil maar datgene wat de klant wil.

Assortiment
Er is volop keuze in merken en types.

Aanbeveling
Qua prijzen en qua assortiment is de winkel zeker een aanrader, iedereen kan er slagen en voor een goede prijs.

Extra toelichting
Ik heb al meerdere keren bij Create2Fit winkels in Naarden artikelen gekocht en tot nu toe ben ik erg tevreden over de keuze aan artikelen, de prijzen en de service in de winkels. Het is een absolute aanrader.

R.J.M.Beckmann 26-08-2013 In de winkel gekocht

Eerst kijken op internet

Daarna in de winkel e.v.t. vragen over het product

ruim voldoende

Aanbeveling
zeer zeker. goede site en vriendelijk personeel met kennis over producten.

Extra toelichting
Als ietts niet goed is schrijf ik het ook.

simone van der Heijden 26-08-2013 Via de website gekocht

aankoop was via bol.com, waar ik altijd gemak ervaar bij het aankopen van iets

ik heb nog via e-mail contact gehad omdat ik een vraag had over de verzenddatum.. er werd alles aan gedaan om mijn vraag beantwoord te krijgen, prima service!

Assortiment
bol.com heeft altijd een zeer breed assortiment

voor ieder wat wils

Maarten Peetoom 26-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Makkelijk bestellen, ophalen dms SMS-code.

Ik wilde bij nader inzien een ander model. Geen probleem. Snel geregeld.

Assortiment
Ruim voldoende om een ander moddel te kiezen

Algehele indr4uk