Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19731 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 366 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

M.J. Halfman 31-08-2013

gezocht item snel gevonden, met goede specificaties.

's avonds bestelt en volgende dag bezorgd.

Assortiment
veel andere merken van het gezochte item, kan daardoor goed vergelijken door de goede specificaties.

Aanbeveling
Vond het zeer verrassend en zal winkel zeker bij kennissen aanbevelen.

Extra toelichting
Bijzonder tevreden, snelle reactie op bestelling en goede track & trace + snelle bezorging.

j verschuren 31-08-2013 Via de website gekocht

zo gemakkelijk besteld
zo een goed service
kan niet verbetert worden

service kan niet beter heb gebeld
krijg uitleg zodat er geen verrasingen meer zijn
netjes en zeer duidelijk
ben echt super tevreden
dank je wel daar voor
ben er heel blij mee

Assortiment
je kunt bij jullie alles krijgen wat je zoekt
word je ook heel goed uitgelegt
[ zeken met het filmpje erbij]
ik denk dat je ver moet zoeken wil je dit nog ergens aantreffen zo

Aanbeveling
iedereen zou ik aanraden om bij jullie te kopen
zeker om de prijs maar ook zeker om de service
je voelt je zeker bij jullie als je tot koop over wild gaan

Extra toelichting
ik was op zoek naar een goede tv maar zeker ook goede service toen ik bij jullie terecht kwam via de computer zag het er al gelijk vertrouwelijk uit dat maakt het dan ook gemakkelijker om te kiezen ik wil je daar dan ook heel hartelijk voor bedanken zeker voor de goede uitleg ,service,en ook nakomen wat er afgesproken is dank je wel en zal zeker weer bij jullie terug komen als ik weer wat zou willen kopen

David gijswijt 31-08-2013 Via de website gekocht

Het was eenvoudig te vinden en het was ook makkenlijk te bestellen

Het was binnen 1 dag gelevert

Assortiment
Een heel uitgebreide arsortiment met veel goedkopere dingen

Aanbeveling
Als een goeie makkelijke goedkope electronica online store

Gewoon weg perfect

K. de Vries1 31-08-2013

Eenvoudig bestellen en betalen geen gedoe met eerst een account aanmaken

Snelle levertijd al de volgende dag na bestellen

Aanbeveling
Zeker aan te raden. Heb naast bestellen via de website ook in de winkel artikelen gekocht.
Correct personeel en op mails word altijd keurig gereageerd

Extra toelichting
Prima webwinkel en duidelijke site. Veel andere webwinkels kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

cees van der weg 31-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijke bestelling, goed overzicht op internet

Service is goe er wordt een retourformulier bij gevoegd

Meer dan voldoende assortiment

Aanbeveling
Ik zal proberen mijn familie voor de zaak te intereseren

Extra toelichting
Tot op heden niets dan lof op de bestelling en de aflevering, nu bestellen de volgende dag wordt het geleverd.

S.altena 31-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Ik heb de televisie in de winkel gekocht. Ik heb mee eerst goed georiënteerd op het jullie internetsite en heb daar veel informatie kunnen vinden. Veel informatie en ook veel reviews van mensen.

Er is veel personeel aanwezig in de winkel om je snel en met veel kennis te helpen!

Assortiment
Er is een groot assortiment aan tv's, de rest van wat de winkel te bieden heeft is ook erg uitgebreid.

Aanbeveling
Het is een zeer georganiseerde winkel waar je goed overzicht hebt en veel verschillende merken en maten.

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden met deze SUPER zaak! Het is voor ons een stukje rijden maar dan eb je ook wat, vrolijk personeel met veel kennis! Wij halen ook altijd de koffiebonen bij jullie, het koffiezetapparaat hebben we ook gekocht bij jullie. De prijs en kwaliteit verhouding is ook erg goed!

Demaseure 31-08-2013 Via de website gekocht

In een paar klikken degelijk toestel in huis.

Ongelovelijk snelle aflevering van de televisie in belgië. 20u besteld, de volgende dag om 12u reeds geleverd.

Assortiment
Grote keuze en bijna alles in voorraad

Aanbeveling
Zeer goede service en overzichtelijke website met veel uitleg.

Thea Havenith 31-08-2013 Via de website gekocht

Achter je Ipad je altijd al gewilde tv meubel bestellen, op een duidelijke website!
En de betaling was zo geregeld!

Service hoog in het vaandel! Niet zoals gewoonlijk tot aan de voordeur , maar vriendelijk personeel die er behulpzaam was !
Binnen 24 uur geleverd! Top!

Assortiment
Heel veel keuze, met als verassing een Korting van 10% door het aankoop product oo Facebook te zetten,bij geen enkele concurrentie deze prijs gezien!

Aanbeveling
Ik zou iedereen deze winkel aanbevelen, door hun telefonische bereikbaarheid, vriendelijke informatie, en super snelle levering van een geweldig product wat bij andere winkels een hogere prijs had.

Extra toelichting
Doordat ik uiterst tevreden ben, niet alleen de prijs die de doorslag gaf maar een betrouwbare website,klantenservice die doet wat ze beloven, en een super snelle levering door heel behulpzaam personeel!

EJ79 31-08-2013

Overzichtelijke website, goed systeem om keuze te filteren

snelle levering

Annbel 31-08-2013 Via de website gekocht

We wisten wat we zochten en onze aankoop was dan ook binnen 10 minuutjes afgerond. Geweldig !

Ik dacht dat mijn aankoop binnen 1 werkdag geleverd zou worden. Uiteindelijk hebben we er iets langer op moeten wachten, maar zeker niet overdreven (3 dagen). Ik heb hiervoor wel naar de klantendienst gebeld. Jullie telefoon werd direct beantwoord (geen lange wachttijden) en de dame aan de lijn wist heel goed waarover het ging en heeft dan ook nog eens vriendelijk en bevredigend geantwoord. Super !

Assortiment
Aangezien we wisten wat we wilden, maakt de uitgebreidheid van het assortiment niet zoveel uit. Anderzijds hadden jullie wel het model dat we zochten. Gelukkig !

Helemaal.

Extra toelichting
Super winkel. Goeie service. Snel, makkelijk en goedkoop !

barnold 31-08-2013

prim

weet ik nog niet. jammer dat geen telefonische bereikbaarheid is in het weekend

goed uitvoerig

zie eerder

Create2Fit Naarden 09-09-2013

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review.

We zijn 7 dagen in de week telefonisch bereikbaar. Doordeweeks kunt u ons van 10:00 - 21:00 uur bereiken en in het weekend zijn wij op de volgende tijden telefonisch bereikbaar:

Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: 11:00 - 16:00 uur

Klantenservice Plasmadiscounter

JeroenBrundel 31-08-2013

Extra toelichting
Goed bereikbaar, zowel fysiek als per mail e.d. Prima antwoord op vragen, inhoudelijk technisch geen onzinpraat zoals bij de mediamarkt. Prima no-nonsens service en goede prijzen.

mimouna 31-08-2013 Via de website gekocht

lekker thuis in je eigen omgeving op zoek naar het juiste product zonder druk van snel beslissen heerlijk

vrijdagmiddag een nieuwe tv besteld en zaterdag had ik em al in huis super

Assortiment
heel veel keus en gelukkig goeie uitleg over de producten

absoluut een aanrader

Extra toelichting
simpel en rustig kiezen veel keus en nog meer uitleg fantastich alles op mijn eigen tempo geweldige ervaring om zo een tv te kopen

Ruurd. 31-08-2013

Duidelijke snelle website

Snel verzonden en zo als vermeld volgende dag in huis

Aanbeveling
Prijs kwaliteit is heel goed en lekere snelle service

Extra toelichting
Zeker een aanrader niet duur wel snel en goed

Lucas Vroemen 31-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijke website, alles goed te vinden, eenvoudige afrekening

Communicatie is goed, mail bij ieder stap, en op tijd leveren

Groot assortiment

Vanwege de eerder motivaties

PHD BE 31-08-2013

very responsive

very responsive

goed

Extra toelichting
goede service, levering naar belgie zou beter kunnen gevolgd worden (meer info aan de klant)

Erkens limburg 31-08-2013

Mooie site,gebruiksvriendelijk

Snelle levering,dag erna in huis

Assortiment
Goed,bosé niet in assortiment.

Waarom niet!

Extra toelichting
Doen wat ze moeten doen.

Marcel Elema 30-08-2013 Via de website gekocht

het is makkelijk zoeken naar dat geen wat je zoekt. naar de maat, prijs en kijk kwaliteit. en het is zo geregeld.

echt super je krijgt na je bestelling een bevestiging en een mail zodat je kan volgen hoe ver je bestelling is. en eigenlijk voor dat je kijkt heb jij je tv al in huis.

Assortiment
er is ruime keuze in verschillende tv's maar toch miste ik wel iets zodat je tv's kon vergelijken dat is het enige wat ik heb aan te merken.

Aanbeveling
ik heb in middels al 4 mensen doorverwezen aangezien het makkelijk snel en super goed is bij jullie.

Extra toelichting
ik hoef nergens anders meer te kijken als ik weer een nieuwe tv of iets voor de tv zoek want ik heb de site gevonden waar het goed, goedkoop, makkelijk en snel kan. ik heb al verschillende mensen doorverwezen naar jullie site en ik weet al van 1 persoon dat die bij een vestiging van u een tv heeft gekocht. ga zo door want veel beter vind je niet.

Nicolien1975 30-08-2013

Door de overzichtelijke website is een keuze maken uit het zeer complete assortiment zeer eenvoudig en snel geregeld.

Van iedere stap die je maakt in de keuze naar het product dat je koopt word je middels een overzichtelijke mail op de hoogte gebracht van jou gemaakte keuze en achtergronden achter deze keuze. Hierdoor weet je precies wat je te wachten staat. Daarnaast wordt er ook nog zeer snel geleverd waardoorde service mede zeer optimaal te noemen valt!

Assortiment
Plasma discounter heeft keuze uit een zeer ruim assortiment. Door een goed zoek systeem kan zeer snel gefilterd worden op de wensen van de klant.

Aanbeveling
Door het grote gemak, de zeer goede en snelle service en het brede assortiment zal ik Plasma discounter zeer zeker aanraden aan iedereen die dit leest en de mensen om mij heen.

Extra toelichting
Zeer tevreden over gemak, service en assortiment! Erg goed georganiseerd deze webwinkel.

Alpenreus 30-08-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig bestelproces, overzichtelijk, geen haken en ogen

Mijn bestelling (2 7" tablets) werd slechts deels geleverd, en de enige informatie die ik ontving, was een krabbel op de pakbon: 1x nalevering.

Ik heb vervolgens telefonisch contact opgenomen en werd daar vriendelijk te woord gestaan. Wat mij echter verbaasde, is het feit dat er in het systeem geen enkele aantekening/opmerking was van de deellevering?!Het kan in mijn ogen niet zo zijn dat dit soort zaken puur handmatig door een krabbel op een pakbon worden afgehandeld. Zeker als blijkt dat in het systeem op geen enkele wijze blijkt dat er een manco was.

Overigens is de 2e tablet inmiddels onderweg en ben ik wel tevreden over de verdere snelheid van handelen

Niet echt rondgekeken.

Extra toelichting
Nogmaals: Punt bij service kan ECHT niet.

J. Westdijk 30-08-2013 Via de website gekocht

6,2

Website is duidelijk maar geeft niet de juiste informatie. De ophangbeugel die bij de tv moet passen kan ik niet gebruiken aangezien de stekkerverbindingen achterop groter zijn dan de beugel toelaat. Erg jammer

Ondanks vermelding op website van extra korting bij combinatiebestelling deze niet gekregen.

Esther baars 30-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijk vanuit de luie stoel.

Nog niet nodig gehad, maar binnen 1 dag gekeverd!

Groot assortiment.

Aanbeveling
Prima service. Snelle levering. Groot assortiment.

machiels1962 30-08-2013

Simpele bediening

Staan je perfect te woord

Goede keus

Extra toelichting
Gaat altijd goed, goede nalevering mocht dit nodig zijn.

Hans Kolff 30-08-2013 Via de website gekocht

Toegangelijk website, makkelijk te navigeren. Voldoende uitleg van de producten

Bij invoeren van de Social Media Deal, werd twitter bericht niet herkend, en kon daardoor niet de online bestelling afmaken. Daarna telefonisch en later in de winkel wel goed geholpen, en de korting alsnog gekregen

Voldoende merken en modellen

Aanbeveling
Gezien de ervaringen en ook ervaringen gehoord van de anderen, durf ik gerust deze webwinkel aan te bevelen

Extra toelichting
Overall ben ik zeer tevreden over de webwinkel en afhandeling, ondanks klein probleem bij invoeren van social media deal

J Adam 30-08-2013 Via de website gekocht

het is zo gemakkelijk om vanuit je stoel je keuze te bepalen

heb een verkeerde steun bij mijn tv gekocht en zonder probleem kan deze retour gezonden worden

Assortiment
er is inderdaad keuze genoeg, je hoeft er niet voor naar de winkel

Aanbeveling
alles wordt met een filmpje uitgelegd, en doordat er een bekende Nederlander eigenaar is komt dit vertrouwend genoeg over.

Extra toelichting
totaal plaatje is zeer goed en vertrouwend genoeg om je keuze met een goed gevoel te maken.

boy123 30-08-2013

alles was makkelijk te vinden en te beoordelen

ik werd goed geholpen in de winkel en de genen die mij hielp had veel verstand van zaken

Assortiment
volgens mij hebben jullie alles

Aanbeveling
als iemand een tv nodig heeft zal ik hem naar jullie door sturen

Extra toelichting
ben erg tevreden met mijn aankoop

Junior van der Spek 30-08-2013 Via de website gekocht

bestellen ging goed, eenvoudig en snel.

Assortiment
ruime keuze en duidelijke video's met uitleg.

Prima, snel geleverd

Mike Oral Company 30-08-2013

kruikeduiker 30-08-2013

Na de 2e storing in 4 jaar, hebben we gewoon een nieuwe TV aangeboden gekregen.

Aanbeveling
prima thuis keuze maken en dan ter plekke kijken.

Wesley Blowers 30-08-2013 Via de website gekocht

De website was duidelijk en overzichtelijk, ik wist wat ik zocht en kon het meteen vinden.
Betaling ging ook makkelijk, jammer dat het leveren een dag langer duurt als je zou willen betalen met acceptgiro achteraf.

Levering zoals beloofd binnen een dag en daar was ik blij om

Assortiment
Goede prijs goede producten daarvoor kocht ik ook bij plasma discounter

Aanbeveling
Ik ben heel tevreden over alles dus ik zou zeker plasma discounter aanbevelen

Extra toelichting
Bedankt plasma discounter :-)

Max Homburg 30-08-2013 Via de website gekocht

Site was gewoon erg duidelijk, simpel en gemakkelijk te gebruiken. Kreeg alleen wel toen ik had betaalt een bericht (werd doorgelinkt naar jullie site) dat de betaling niet was gelukt. Alleen kreeg wel een email dat de order was ontvangen en dat het pakketje al uit de deur was (Met track & trace code). Zal wel een foutje zijn.

Jullie service is wel goed, alleen jullie bezorger (selektvracht) ben ik wat minder tevreden mee. Kreeg het pakketje nogal gehavend afgeleverd, scheuren in de doos. en de bezorgen gooide de doos gewoon op de grond. (lijkt me dat je dat niet doet met elektronica)

Assortiment
Geen idee:P was gaan kijken op Tweakers.net en jullie kwamen er als goedkoopste uit die binnen een dag leverde.

Aanbeveling
Buiten de pakket bezorgen om. ben ik zeer tevreden! goed ingelicht met emailtjes met het factuur enz.

Zie hierboven.

caspervalen 30-08-2013

Prima uitleg en levering

Idem

Geen uitleg nodig

Extra toelichting
Zeer tevreden over het aanbod, prijs en levering

Jason Lopes 30-08-2013 Via de website gekocht

Alles is vrij makkelijk op de website te vinden

Snelle levering! Ik had het de volgende dat thuis

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en de gang van zaken

Extra toelichting
Al om al uitmuntend! Een hele betrouwbare website om te winkelen

Van de Pol 77 29-08-2013

Heldere, overzichtelijke website, snelle reactie op offerte aanvraag, goede bereikbaarheid

Correcte telefoonafhandeling, dienstbaar, informatief, bezorging op het tijdstip dat het ons past.

Aanbeveling
Zeer servicegericht en goed bereikbaar. Je krijgt duidelijke antwoorden. De medewerkers zijn behulpzaam, vriendelijk en klantgericht. Dit allemaal tegen een zeer scherpe prijs.

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden over de servicegerichtheid van deze winkel. Deze kan als voorbeeld dienen voor veel andere (web)winkels!

toinetwan 29-08-2013 Via de website gekocht

Website is heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Binnen 5 minuten stond ik weer buiten met de tv in me handen. Service is super snel !!

Assortiment
Ruime keuze aan tv's in alle maten en soorten. Top~!!

Aanbeveling
Als je een Tv zoekt voor een goede prijs en een super service ben je hier aan het goede adres.

Extra toelichting
Allereerst is de winkel heel goed te bereiken. Je kan de auto makkelijk voor de deur kwijt. Ruime keuze aan tv's in alle soorten en maten. Zelf heb ook in de tv branche gewerkt en ik denk dat de meeste winkels hier een voorbeeld aan kunnen nemen als het gaat om de service

cor van der zwaan 29-08-2013 Via de website gekocht

als je via internet besteld
kan je het binnen 14 dagen
ruilen als het product niet is wat je ervan verwacht

i.v.m. een niet werkende Ci+
kaart een tv. terug gebracht naar Naarden.Door E.
super geholpen Chapeau!!!!

Assortiment
het is onmogelijk alles in huis te hebben . Maar de gangbare laatste modellen
tv's zijn op voorraad

Correcte levering , goede service

Extra toelichting
Ik heb al eerder 2x een tv gekocht. Het feit dat ik de moeite genomen heb om van Aalsmeer naar Naarden te komen zegt denk ik genoeg. Bij ons dichterbij BCC - Saturn en Mediamarkt- het product bij u Uitgezocht thuis met mijn vrouw overlegd en via internet gekocht.

T. Kramer 29-08-2013 Via de website gekocht

erg gemakkelijk bestellen

probleem met tv, even bellen en opsturen.
Dag erop een bevestiging.

Tot nu toe perfect

groot

Kvl55 29-08-2013

Moest er 40 km voor rijden maar dat is niet de schuld van de winkel.

Omdat het product in de winkel niet was te bezichtigen cq testen kon ik het na bezichtiging thuis eventueel terugrengen zonder de 10% regeling.
Thuis aangekomen bleek een verkeerd type te zijn meegeleverd, na gebeld te hebben kon ik het product komen omruilen met vrgoeding van de reiskosten.
Prima service.

Assortiment
Er is meer dan genoeg keus.

Aanbeveling
Ik heb de winkel al bij meerdere mensen aanbevolen, dit was ook al de 2e TV die ik er gekocht heb.

Extra toelichting
Alles naar waarheid ingevuld, prima winkel met prima service en prijzen.

Pim39 29-08-2013

Alles was duidelijk en overzichtelijk.

Na aankoop mail ontvangen voor bevestiging en leverdatum. later ook een mail met een track en trace code.

Assortiment
veel keuze en goede opties waarmee het vergelijken van artikelen makkelijk gaat.

Aanbeveling
Het is een goede winkel met veel keuze mogelijkheden.

Extra toelichting
Ik heb een 10 gegeven, omdat het een goede online winkel is. Alles is duidelijk en wat ik zelf belangrijk vind is dat je producten goed moet kunnen vergelijken en dat was ook goed mogelijk.

Wilco van de Kamp 29-08-2013 Via de website gekocht

Veel selectie criteria kunnen kiezen en zo snel het juiste product vinden.

Geen persoonlijk contact gehad. Website was prima, track and trace ook helder. Snelle levering.

Keuze genoeg!

Aanbeveling
Goedkoop, snelle levering, makkelijk te vinden.

Extra toelichting
Zie beoordelingen per vraag.

arjanwit 29-08-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Door eenvoudig het typenummer in te toetsen kwam ik direct bij het gewenste product uit.
Product gegevens zijn overzichtelijk en de digitale verkoper helpt er ook bij.

De telefonische klantenservice is uitstekend. De kennis over de leveromvang van mijn product was iets minder. Volgens de dame waren 3d brillen inbegrepen terwijl dit niet zo bleek te zijn.
Na telefonische bestelling ontving ik een sms wat bij afhalen erg makkelijk werkte. De verkoper deed wel zijn best voor een compensatie vanwege de foutieve informatieverstrekking. Dit is door mij erg gewaardeerd.

Assortiment
De gangbare modellen zijn beschikbaar. De grote merken zijn goed vertegenwoordigd in de winkel.

Aanbeveling
Door de prettige ervaring zowel via telefoon, als webwinkel als ook in de winkel zelf zou ik plasmadiscounter snel aanbevelen. Voldoende gratis parkeergelegenheid en gemakkelijk te vinden.

Extra toelichting
Overall ben ik tevreden over plasma-discounter. Om teleurstellingen te voorkomen zou alleen de kennis op gebied van leveromvang bij de klantenservice verbeterd kunnen worden. In mijn geval werd aangegeven dat 2 3-d brillen meegeleverd werden maar dat was niet het geval. Na mijn verzoek in de winkel om een korting te geven, was dit wel mogelijk zodat de teleurstelling verzacht/gecompenseerd werd.

fleurtjev 29-08-2013 Via de website gekocht

Top 10 op de website is een topper als je er weinig verstand van hebt!

Was een dag eerder in huis dan verwacht!

Assortiment
Alles is te krijgen naar mijn idee

Aanbeveling
Super gemakkelijk te bestellen en overzichtelijk en goede prijzen

zie motivaties

sander033 29-08-2013

de website waar ik eerst had gekeken voor mijn aankoop was heel goed. Met de meter met de voorraad en het filmpje waarmee ik mijn product een beetje in het 'echt' kon zien was echt top!

werd super goed geholpen

Assortiment
Veel keuze en precies gevonden wat ik zocht heel blij mee.

het was gewoon perfect.

Extra toelichting
Het is perfect, de website is duidelijk en helpt je goed en in de winkel zelf heb je genoeg keuze en werd goed geholpen, daar kunnen andere winkels nog wel een voorbeeld aan nemen!

sharon19 29-08-2013

Ik ben zeer content dat je gemakkelijk zelf kan kijken wat je wilt hebben en dat het personeel van pd je met alle vragen verder kunnen helpen.

Ik heb een een nieuwe tv voor mijn man als verassing gekocht.
Ik had zelf geen idee over hoe en wat en het personeel hebben al mijn vragen beantwoord en mijn advies gegeven over de producten die aan mijn wensen voldeden.

Assortiment
Volop keuze alle nieuwe modellen tegen een zeer mooie prijs

Aanbeveling
Ik ben zeer te spreken over deze winkel.
Ze streven naar kwaliteit en service .

Extra toelichting
Ik kan iedereen adviseren om hier hun product te kopen. Ik heb mijn man verrast met een nieuwe philips ambilight 3 d tv en hij staat geweldig. En wat blijkt nou onze vorige tv heeft mijn man ook bij PD gekocht . Ik ben geweldig geholpen door het personeel met hun advies en hulp. En nu zijn we er super blij mee. Je krijgt waar voor je geld en ze hebben nog leuke prijzen ook , wat wil je nog meer .

Hildelies 29-08-2013

Heb eerst op de site mijn artikelen bekeken en ben daarna naar jullie filiaal gereden.

De verkoper nam goed de tijd om mij te helpen een passende wasmachine en droger te vinden. Vond alleen zijn kennis over de apparaten onvoldoende.

Goed.

Aanbeveling
Veel keuze, goede prijzen en alles op voorraad!

Extra toelichting
Tot slot ben ik erg positief over het snelle afhandelen, (digitaal invoeren van persoonsgegevens, bon en garantie) en de goede bezorging. Kortom top.

Erwin_V 28-08-2013

Prima zoekfilters waardoor je snel de producten vindt die aan je wensen voldoen.

Snelle en correcte levering. Duidelijke voortgang van het bestelproces via e-mail

Assortiment
Erg uitgebreid. Alle bekende merken zijn aanwezig, ook erg veel modellen per merk. Niet altijd is alles op voorraad, maar dat staat duidelijk aangegeven.

Extra toelichting
Snelle leveringeen ruime keuze en scherp geprijsd. Waarom dan verder zoeken?

henny ruygrok 28-08-2013 Via de website gekocht

klik, klik, klik en even later wordt er gebeld!!

zo snel en accuraat gehandeld door u dat een bezoek aan een winkel hopeloos ouderwets begint te worden....

la mer a boire

need I say more...?

zie boven

S.M Ayubzay 28-08-2013 Via de website gekocht

Site is duidelijk en makkelijk

Alles is verder goed alleen ik moest 30 minuten achter de kassa wachten.

Assortiment
.wat ik verwachtte is voldoet
.wat ik zocht heb ik gevonden
.nee ik heb niet alles wat nodig is voor mijn tv
.ik heb op deze site goedkoper gezien klik op de link ( http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?channel_code=4&fh_url=fh_secondid=156366147&ns_campaign=datafeed&ns_fee=0&ns_linkname=707704&ns_mchannel=8939&ns_source=143&product_code=72138229&tmplaceref=beslist&utm_source=beslist&utm_content=discarded )

Aanbeveling
ik zal aanbevelen dat het een goeie winkel is maar alle winkels verschillen van prijzen mensen moeten zelf keizen waar ze het kopen.

Schulken 28-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijk overzichtelijk en makkelijk te vinden

De ziggo adapter makkelijk als pakket erbij te bestellen. De mail met de link naar het pakket kwam de avond nadat de tv al was afgeleverd.

Assortiment
Ruim aanbod en wederom geslaagd nu voor mijn moeder vorige keer voor ons zelf.

Aanbeveling
Twee goede ervaringen vorige afgehaald nu laten bezorgen. Beide keren tevreden.

Extra toelichting
Mooie prijzen, duidelijke website en duidelijk afhandeling die goed te volgen is. Zou weer eerst de website bekijken bij een volgende aankoop.

Collie99 28-08-2013

5,5

Overzichtelijk.

Slechte voorlichting, medewerker had onvoldoende product kennis.

Voldoende.

Aanbeveling
Ik zou de winkel benoemen zodat ze een kijkje kunnen nemen.