Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

cole74 02-09-2013

De website is duidelijk, met de uitgebreide productuitleg en de filteroptie is de keuze een stuk makkelijker.

Assortiment
Het assortiment is groot, wel staan veelal de nieuwere modellen in de winkel. De prijs is heel scherp

Aanbeveling
Scherpe prijzen , product gelijk meenemen en goede uitleg in de winkel gekregen

Extra toelichting
Ik heb de aankoop van mijn tv bij plasma-discounter als zeer prettig ervaren. Mooie site en het uitgebreide aanbod met scherpe prijzen en goede uitleg in de winkel hebben mij overtuigd. Voor mijn volgende aankoop weet ik waar ik moet zijn.

Hubert55 02-09-2013

Website is duidelijk

Super snelle levering. De mail van trach & trace vond ik later maar toen was product al binnen

Assortiment
Alles wat ik moest vinden was er

Aanbeveling
Als het allemaal zo snel en eenvoudig gaat is het de moeite waard anderen er op te wijzen

Extra toelichting
Snel goede prijs en verder bestellen kinderspel

B O 02-09-2013

ik mijn product in de winkel gekocht. ik heb de website gebruikt om mij te oriënteren.
er staat duidelijke informatie over het product en de beschikbaarheid van het product. in de winkel werden alleen de nodige gegevens genoteerd en geen onbelangrijke. ook kon je meteen het vakje nieuwsblad ontvangen afvinken.

de mensen in de winkel zien er professioneel uit, ze weten ook veel van de producten. al hebben ze het soms even druk, en moet je even wachten. ze gaven mij zeker goede adviezen. ook toen ik accessoires erbij wilde kopen en dit niet in een kortingspakket zat kreeg ik de korting alsnog, perfecte service.
toen ik had afgerekend kreeg ik mijn product ook in wel 3 sec, super snel.

Assortiment
het assortiment aan tv's is heel groot. in elke categorie is er uit veel te kiezen. ik ben bewust naar deze winkel gegaan voor de concurrerende prijzen ( en de goede service )

Aanbeveling
super service ( kennis van producten, goed assortiment )
en een goede prijs.

Extra toelichting
deze beoordeling heb ik ingevuld omdat ik de plasma discounter een goede winkel vindt. het voelt als vertrouwd. goede persoonlijke aandacht maar dan voor een hele andere prijs dan bij de duurdere tv winkels.

Willem 243 02-09-2013

Zeer klantvriendelijk ,goeie informatie over het product.

Word geregeld ,er komt gratis een installateur het apparaat opstellen en instellen.

Assortiment
Voldoen aan de verwachting van het assortiment .

Aanbeveling
Je word zeer goed geadviseerd omtrent het product wat je wil aanschaffen.

Extra toelichting
Ik vind prijs en service heel belangrijk.En dat kan ik hier vinden

Lisette Werensteijn 02-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Website erg duidelijk, toen we telefonisch belde kregen we ook een goed antwoord en bij de winkel zelf ook.

We werden netjes tot aan de auto geholpen, super nette service!

Aanbeveling
Ja in grote mate want het is fijn winkelen hier als je iets wilt aanschaffen in deze categorie en duidelijke antwoorden.

Richard van der Schild 02-09-2013 In de winkel gekocht
Plasma discounter Bronsstraat 10 in Naarden

we zijn goed geholpen in de winkel.

Assortiment
De keuze is meer dan genoeg in de winkel, van ieder merk hebben ze genoeg hangen of staan.

Aanbeveling
PLasmadiscounter is een mooie winkel en er loopt genoeg personeel.
Een aanrader om hier je spullen te kopen.

-Danny 02-09-2013

Extra toelichting
Om 19:58u 's avonds besteld, de volgende dag rond 16u al in huis! Er wordt per mail een link toegezonden waarmee je zicht hebt op de status van je bestelling. Een aanrader, prima webshop!

jacqmika 02-09-2013

We wisten wat we wouden kopen dus was het voor ons zeer gemakkelijk om het product aan te schaffen

Briefje gegeven wat voor type tv we wilden en werkelijk binnen 5 minuten lag hij achter in de auto echt super

Assortiment
Er stond genoeg keus maart omdat wij gericht gingen kopen heeft mijn man een rondje gelopen terwijl ik wachtte bij de balie op mijn beurt

Aanbeveling
Gewoon goed duidelijk en niet opdringerig dat waarderen wij enorm

Extra toelichting
Het is gewoon super gegaan eerst op internet gekeken en na motivatie van onze buurtjes die jullie ook bij ons aanraden even naar Naarden gereden wat voor bijna iedereen makkelijk te bereiken is

Hector1 02-09-2013

kon product gelijk mee krijgen

hulp bij keuze

Assortiment
in mijn prijsklasse genoeg keuze

Aanbeveling
auto voor de deur parkeren. Binnen enkele minuten product gekocht en meegenomen.

Extra toelichting
Aandacht voor de klant. Kop koffie. Snelle service. Vriendelijk. En ons de keuze laten maken.

Joop79 02-09-2013 Via de website gekocht

In het mandje en bestellen ging heel vlot.

Ik heb het product een aantal minuten voor de eindtijd besteld. De volgende dag had ik het al in huis.

Assortiment
Alles wat je zoekt op elektronica is wel aanwezig

Aanbeveling
Gaat soepel, goede prijzen en snelle levering.

Extra toelichting
Als je iets van het merk Sonos wilt aanschaffen, weet je zeker dat je nergens korting krijgt. Behalve bij de Plasma-discounter.nl dan dankzij de social media actie! Scheelt toch weer mooi 40 euro voor een Sonos Play 5. Levering gaat snel zoals staat aangegeven de volgende dag! Verder is alles naar wens verlopen, dus geen verdere service nodig gehad.

Peter Amersfoort 02-09-2013

Online reserveren en gelijk ophalen. Binnen een uurtje weer thuis met een nieuwe TV.

Mail en SMS met bevestiging en adres. Factuur ook nog digitaal.

Gewoon goed.

Aanbeveling
Goed prijs / kwaliteit / levering.

Extra toelichting
Wilde snel een nieuwe TV. Even kijken via Kieskeurig, online reserveren en ophalen.

Bert Scholman 02-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Uit de doos gehaald, aangesloten en werken, prima, zoals het hoort

Keuze uit vele modellen

Prijs is ok

Goede uitleg, top product

Richard Blaas 02-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Kocht eerst een Philips was niet tevreden kon gelijk de volgende dag ruilen voor Samsung

Assortiment
niet alle tv uit de top tien best verkochte waren fysiek in de winkel aanwezig

Extra toelichting
Top winkel, vriendelijke service, scherpe prijzen en ruim assortiment

Ruw-Art 02-09-2013

lekker makkelijk van uit je stoel

perfect netjes en snel afgeleverd

Assortiment
had iets meer merken willen hebben

Aanbeveling
zoals ik al zei lekker makkelijk vandaag besteld morgen in huis, enig minpuntje is dat je wel thuis moet zijn voor post nl dus het kan je een dag kosten

Extra toelichting
al met al een goeie zaak

bernhard1977 02-09-2013

top service had een led tv besteld met een ci+ kaart kaart zat niet bij eerste levering even gebeld volgende dag al in de bus

je besteld voor 8 uur en heb het de volgende dag al thuis

Extra toelichting
dit was voor mij de eerste keer dat ik een tv via internet kocht maar de service die je bij plasma discouter krijgt is werkelijk fantastie's ik zal het dan ook iedereen aanraden

Marcia70 02-09-2013

snel en deskundig geholpen in de winkel

Ernie King 02-09-2013 In de winkel gekocht
In Naarden

De zeer overzichtelijke website maakt het mogelijk om zeer snel en met veel gemak de bestelling te doen

Zeer snelle reactie na reserveren van produkt

Assortiment
Uitgebreide keuze in elk geval op het gebied van wat ik aan het zoeken was!

Aanbeveling
Alle aspecten in aanmerking genomen zie ik geen reden om Plasmadiscounter niet aan te bevelen!!!

Extra toelichting
Fijne , plezierige webwinkel en gewone winkel, uitmuntende service en snelle afhandeling

Raymond dG 02-09-2013

Eerst op de website gekeken en daarna naar de winkel gegaan. De website is erg duidelijk en gebruiksvriendelijk. in de winkel goed geholpen door deskundig personeel.

Goed en vakkundig te woord gestaan in de winkel.
HDMI kabels gekregen als extra korting.

Assortiment
Veel apparatuur ter vergelijking.
Prijzen zijn concurrerend.

Dit zal ik zeker doen!

erdogan erdem 02-09-2013 Via de website gekocht

winkelen vind ik doodvermoeiend maar als ik op internet kan vinden wat ik zoek ben ik helemaal in mijn sas

goed,snelle bezorging

Assortiment
op de site is er vor iedereen wat wils van goedkoop naar duur,alle maten en merken,prima!

Aanbeveling
heb ik al gedaan ,mijn nvriendin gaat hier ook een tv kopen

Extra toelichting
ben dik tevreden met mijn bestelling,fijne tv voor een mooi prijsje,mocht ik nog wat nodig hebben kijk ik eerst op jullie site.

NiekA1952 02-09-2013 In de winkel gekocht

7,3

Verkoper hielp ons uitstekend en kon duidelijk aangeven wat de voor en tegens van de diverse DVD spelers waren

Assortiment
Het assortiment zal best groot zijn maar fysiek waren er in de winkel niet veel DVD en BluRay spelers te zien.

?

Peter uit Gaanderen 02-09-2013

Makkelijk bestellen en ruime keuze.

Om vier uur besteld en de volgende middag al geleverd.

Assortiment
Er is altijd wel iets van wat je zoekt te bestellen.

Aanbeveling
Heb meteen mijn vrienden van de site op de hoogte gebracht.

Extra toelichting
Mooie site, ruime keuze en snelle levering.

noppie64 02-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, makkelijk te vinden en bestellen.

Veel keuze

Aanbeveling
Snelle afhandeling, snelle bezorging, geen problemen.

Dariol 02-09-2013

Makkelijker dan via een website bestellen d.m.v. de top 10 verkochte televisies bekijken bestaat denk ik niet.

Al eerder bij de plasma-discounter besteld en toen ook al prima service en een super after sales.

Assortiment
Voor mij ruim voldoende, misschien dat andere mensen speciale types zoeken die niet aanwezig zijn. Geen idee.

Aanbeveling
Ik heb het al meermaals aanbevolen bij vrienden en familie aangezien ik zo goed geholpen ben meermaals.

Extra toelichting
Zeer tevreden over de plasma-discounter, mocht ik ooit de televisie beneden weer moeten vervangen zou ik hier als eerste kijken en waarschijnlijk ook weer bestellen.

Bopa 02-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke webshop!

Snelle en correcte levering van de orders.

Assortiment
Een breed assortiment van zowel nieuwe als oudere tv's tegen een scherpe prijs.

Mark-2013 01-09-2013

Bestellen gaat makkelijk. Via e-mail prijs opvragen gaat onverwachts snel en geeft een scherpe prijs. Volgende dag langs en TV opgehaald.

Redelijk standaard bestelling, ik wist wat ik wilde hebben. De vrijblijvende reservering gaf net wat extra vertrouwen (en een nette prijs) om de TV de volgende dag op te halen.

Assortiment
Ik wist wat ik wilde en ook nog een extra ophangsysteem was gewoon op voorraad. Keurig!

Aanbeveling
Jullie waren niet de goedkoopste, maar het bestelproces liep zo snel en goed, dat het zoeken naar de ingang van de winkel nog het lastigste was.

Justin122 01-09-2013

Eenvoudig en snel. Online een overwogen keuze kunnen maken door de duidelijke website. Gelijk gebeld waarna de tv vrijblijvend gereserveerd werd om hem in de showroom te komen bezichtigen.

Telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan. Gelijk een sms ontvangen met wat er besproken was. In de winkel direct geholpen, zelfs de tv naar m'n auto gebracht. Uitstekend.

Assortiment
Prima, de topmerken worden goed vertegenwoordigd. Bied goed de mogelijkheid om een overwogen keuze te maken.

Aanbeveling
Over de prijsverhouding, klantvriendelijkheid en kennis van het personeel ben ik zeer tevreden, dus raad ik iedereen plasma-discounter aan.

Extra toelichting
Uitstekende webshop en winkel, ook telefonisch zeer behulpzaam. Snel een keuze kunnen maken en een juiste prijs betaald in verhouding met andere webshops of winkels.

Cris1972 01-09-2013

klikken betalen leveren

binnen een dag op de post

Assortiment
verschillende winkels voor verschillende producten , goed concept

Aanbeveling
kijken goed naar de concurrent met prijzen., zo verkoop je snel je producten!

Extra toelichting
Leuke bekende kop, die ook nog weet wat ie verkoopt , ga zo door xxxxx :)

1961Rob 01-09-2013

Soechit 01-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Wij zijn geholpen door een jonge man deze jongen verdient een pluim hij heeft 1 keer geprobeerd korting te regelen op ons verzoek zonder gehoor helaas en bij de bij de volgende poging om nog extra 3 3d brillen en een ci module om de prijs af te ronden ook helaas geen korting maar al met al zijn we super geholpen door deze medewerker top top top

Assortiment
Helaas was niet alles in de showroom aanwezig.
Daar mijn begrip voor je kan niet alles laten zien

Aanbeveling
Dit is gewoon de winkel voor tv,s audio en nog meer

Extra toelichting
xxxxx jou winkel is te gek

Tim Arga 01-09-2013 Via de website gekocht

duidelijke website waar veel informatie te vinden is over de betreffende tv. Dik pluspunt is dat alle specificaties en mogelijkheden van de tv in normale taal worden uitgelegd in een video

Webshop doet wat het beloofd.. avond ervoor tv besteld, volgende dag netjes op tijd en zonder schade geleverd. Wordt door middel van mailtjes op de hoogte gehouden over de status van je bestelling en pakket is te volgen via track & trace

Assortiment
Breed assortiment maar ik was naar een specifiek product op zoek dus niet veel aandacht aan besteed

Aanbeveling
Ik ben erg tevreden over mijn aankoop dus zou deze webshop zeker aanbevelen

Extra toelichting
Duidelijk en betrouwbare webshop! Aanradertje als je op zoek bent naar een nieuwe tv

Lex692 01-09-2013

Binnen 1 minuut alles geregeld

vandaag besteld morgen in huis, netjes verzorgd

genoeg keuze in televisies

snel te kunnen vergelijken

snelle bezorging, goede prijs

Badmuts20 01-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Ruime winkel waar alle modellen aanwezig zijn

Netjes geholpen door een verkoper en netjes geholpen met inladen in de auto.

Assortiment
Ruim voldoende met alle nieuwe modellen.

Aanbeveling
Super service en scherpe prijzen

Extra toelichting
Nette winkel, scherpe prijzen en super service.

lathouwers 01-09-2013 Via de website gekocht

alles makkelijk thuis kunnen doen

ik heb nog geen ervaring gehad met de service

de keuze is volop

Aanbeveling
tot heden toe goede ervaring mee snelle afwerking

Extra toelichting
Dit is de eerste keer dat ik bij jullie een bestelling heb gedaan,en daar ben ik goed over tevreden het was een snelle en correcte afwerking.

DeVroege87 01-09-2013

Via de duidelijke website heb je je keus zo gemaakt!

Kon niet beter! In het weekend een vraag gesteld en binnen een uur(!) al een antwoord terug! Dat was iets wat ik niet verwacht had.

Assortiment
Zelfs meer voorradig dan in bekende elektronica winkels!

Aanbeveling
Eerst sceptisch over bestellen bij een internetshop maar zou het iedereen nu aanraden!

Extra toelichting
Had nog nooit wat besteld via het internet qua elektronica dus was eerst een beetje huiverig. Nergens voor nodig bleek later want plasma discounter maakt waar wat ze zeggen te doen! Super snelle levering, top producten meer dan voldoende keuze!

Orion770 01-09-2013

Alles verliep vlekkeloos. Kortom, gemakkelijk en doeltreffend.

Eerst op de website gekeken, toen naar de winkel gegaan, direct professioneel en dienstverlenend geadviseerd. Tevreden naar huis.

Assortiment
Er staat wat er wordt beloofd. M.a.w. 'walk the talk'. No nonsense.

Franknmgn 01-09-2013

Goede service en de volgende dag de tv al in huis!

Goede service, prima de volgende dag al in huis, zoals aangegeven op de site!

Zeer ruime keuze

Gewoon een aanrader!

Oskar169 01-09-2013

Zoeken op internet en vervolgens afhalen in de winkel. Ideaal dus.

Snelle, adequate service door het winkelpersoneel

Assortiment
Binnen het samsung segment voldoende keus tegen betaalbare prijzen.

Zeker doorvertellen!

John1919 01-09-2013

Heldere website met gemakkelijke navigatie.

Communicatief goede berichtgeving van zowel bestelling als bezorging.

Goed en breed.

Aanbeveling
Snelle service, snel thuis bezorgd is dus een aanrader!

Extra toelichting
Prima webwinkel welke doet wat hij zegt. Snel bezorgd, goede berichtgeving over status van bestelling en bezorging.

Jasmijn1974 01-09-2013 Via de website gekocht

keuzes zijn goed te vinden via de website.

ik heb de tv opgehaald en de verkoper heeft hem zelfs in mijn auto gelegd. super!

Assortiment
ik kon voldoende kiezen tussen verschillende modellen

Aanbeveling
ja, ik ben goed en snel geholpen tegen een goede prijs.

Extra toelichting
ik ben goed en snel geholpen. ik heb de tv opgehaald nadat ik hem een uur of 2 eerder had gereserveerd. handig is de sms op je telefoon zodat je niets hoeft te printen. de verkoper heeft de tv zelfs in mijn auto gelegd. wat ik prettig vind: ik kreeg de factuur geprint en digitaal zodat je deze eenvoudig kunt bewaren.

Jolien van Onna 01-09-2013 Via de website gekocht

De filmpjes en uitgebreide beschrijvingen maken het makkelijk om een keuze te maken uit de tv's. De bestelprocedure is ook heel overzichtelijk en makkelijk.

Werd snel geleverd, ook toen ik niet thuis was mocht iemand anders er voor tekenen.

Heel veel keuze

Helemaal super!

Heijningen38 01-09-2013 In de winkel gekocht

Thunderflash 01-09-2013

De website is zeer duidelijk opgezet. Via de link op kieskeurig.nl kom je direct bij het item dat je wilt bestellen.
De pagina's m.b.t. bestellen en betalen zijn goed aan elkaar gelinkt.

De aflevering van de tv was boven onze verwachting, m.a.w. de tv is sneller geleverd dan ik verwacht had.

Assortiment
Ik vind dat er voldoende keuze in het assortiment is, ook om evt. te zoeken naar een alternatief. De prijzen zijn behoorlijk concurrerend t.o.v. andere internet winkels.

Aanbeveling
Ik zou plasma-discounter.nl vooral aanbevelen vanwege de snelle levering, waarbij er voorafgaand mail wordt verzonden met een tracking code om je zending te volgen. Zo heb je altijd zicht op de stand van zaken m.b.t. de verzending.

Extra toelichting
Kortom samengevat wat ik hierboven al beschreven heb houdt Plasma-discounter.nl je continu via de mail op de hoogte omtrent de gang van zaken van je bestelling. Vanaf het moment dat de betaling ontvangen is tot aan het overdragen van de bestelling aan het koeriersbedrijf waarbij je wederom een mail krijgt met de tracking code om je bestelling te volgen.

GJBakker73 01-09-2013

duvel15 01-09-2013

Perfecte uitstraling voor je gemak heel goed gedaan een 10

Duidelijk heel goed

Aanbeveling
Ook weer een hele heldere kijk op alles deze site is doorgegeven van een collega en ik zal dit ook zeker doorgeven ga zo door

b. de vos 01-09-2013 Via de website gekocht

Goede uitleg over de tv en mogelijkheden op video film (beter dan in de winkel)

levertijd goed aangegeven

zeer uitgebrijd

Aanbeveling
goede uitleg en snelle levering op aangegeven tijd

Erwin Buschgens 01-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Makkelijk te bereiken met auto.
Mooie showroom, ziet er verzorgd uit. Telefonisch contact eerder op de dag erg vriendelijk en duidelijk. Bij aankomst in winkel netjes ontvangen, en niet opdringerig. Onze vragen werden vakkundig beantwoord, en wist de verkoper het niet dan zocht hij het uit. Uiteindelijk met een zeer tevreden gevoel en tv weggereden. Tv werd netjes in de auto gelegd door verkoper. Kortom prima service. Ik ben normaliter een coolblue klant, maar dat gaat na deze ervaring veranderen in de toekomst.

Assortiment
Ruime collectie. En de tv die ik op het oog had stond in de showroom. Ook handig dat de andere merken er ook staan. Hierdoor kan je toch een beetje een vergelijkend warenonderzoek doen. En prijs kwaliteit vergelijken. Prijzen zijn prima concurerend met andere bedrijven als coolblue, mediamarkt enz. Maar gelukkig zijn jullie niet zo massaal als een mediamarkt.

Aanbeveling
Inmiddels al aanbevolen aan 2 vrienden die ook een nieuwe tv zoeken. En zijn enthousiast en komen bij jullie langs.

Extra toelichting
Bovenstaande schetst een korte impressie van hoe mijn ervaringen zijn geweest met plasmadiscounter. Erg tevreden. Goede scherpe prijzen. Ook een Philips zakloze stofzuiger besteld 2 weken geleden, maar dit was via internet. Fijn bedrijf. Weet goed aan te voelen wat de consument anno 2013 wil.

V schijndel 01-09-2013 Via de website gekocht

Order telefonisch besteld, stond de volgende dag klaar om gehaald te worden

Telefonische voorraad opgevraagd, meteen kunnen reserveren

10 zegt genoeg

Aanbeveling
Al meerdere keren iets besteld, ben zeker terug kerende klant

Super winkel

Vince198501 01-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

De website werkt erg eenvoudig. Alle producten zijn gemakkelijk te vinden. Wel is het wat onhandig dat je voor veel recente tv's de prijs moet opvragen. Verder werkt de website snel en vanzelfsprekend. Erg fijn.

In de winkel in Naarden mochten we rustig rondkijken en dankzij wat twijfel waren we er pas iets na sluitingstijd uit. Dit was geen probleem en het personeel haalde de gewenste TV nog uit het magazijn. Desgevraagd kregen we duidelijk advies en werden we zelfs geholpen met wat meetwerk. Top service dus!

Assortiment
In de showroom en op de website zijn alle recente TV's van verschillende toonaangevende merken aanwezig. Deze zijn rustig te bekijken en veelal ruim op voorraad.

Aanbeveling
Met veel plezier onze TV aangeschaft met vertrouwen dat we bij onverhoopte problemen goed geholpen zullen worden. De TV werd ook nog voor een scherpe prijs aangeboden!

Extra toelichting
Vanaf het vinden van de website tot het aanschaffen van de televisie is gemakkelijk en snel verlopen. We zijn erg tevreden met de service en uiteraard de aanschaf!

interstate 31-08-2013

M.J. Halfman 31-08-2013

gezocht item snel gevonden, met goede specificaties.

's avonds bestelt en volgende dag bezorgd.

Assortiment
veel andere merken van het gezochte item, kan daardoor goed vergelijken door de goede specificaties.

Aanbeveling
Vond het zeer verrassend en zal winkel zeker bij kennissen aanbevelen.

Extra toelichting
Bijzonder tevreden, snelle reactie op bestelling en goede track & trace + snelle bezorging.