Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rudy63 05-09-2013

De uitleg en filmpjes

Meer dan voldoende

Pria

JackvanVliet 05-09-2013

Zeer overzichtelijke website. Erg duidelijk metsel filmpjes erbij.

Had een verkeerde beugel besteld. Maar snel de juiste opgestuurd gekregen zelfs voordat ik de foute had teruggestuurd..

Assortiment
Echt zo goed als ieder model waar ik geïnteresseerd in was heeft Plasma Discounter op voorraad op in het assortiment

Aanbeveling
Groot assortiment. De scherpste prijzen. Mooie winkel/afhaalmogelijkheid. Superservice en behulpzaam personeel. Een echte aanrader voor iedereen

DeanV 05-09-2013

Nette overzichtelijke webshop/site, zoals het hoort te zijn. Ook een forum erbij waar je informatie kan vinden en een top 10 op de site om de keuze makkelijker te maken.

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden door middel van email en track en trace.

Assortiment
Erg groot assortiment gelukkig wist ik al ongeveer wat ik wilde hebben.

Aanbeveling
Ik zou plasmadiscounter zeer zeker aanbevelen bij iemand anders

Extra toelichting
Doordat we al eerder bij Plasmadiscounter.nl hadden besteld en afgehaald, is het eenvoudig om er terug te komen alleen nu laten bezorgen, net zo makkelijk.

Daan2808 05-09-2013

Je kan rustig en wanneer jij wilt de producten bekijken en bestellen. Wat goed is, is de uitleg bij de producten.

Snelle verzending van je aangekochte producten, goede mail communicatie wanneer je een product hebt gekocht.

Assortiment
Alles gevonden wat we zochten.

Aanbeveling
Zoals eerder gezegd, het gemak van bestellen en een goede uitleg bij het product. Snelle verzending en je wordt per sms op de hoogte gehouden van aankomst pakket.

Extra toelichting
Goede zaak, duidelijke uitleg bij producten, juiste prijzen, alleen 1 minpuntje.... er zat bij ons product geen Nederlandse gebruiksaanwijzing. Maar dan zoek en we het gewoon even op internet op. Hadden we naar jullie gebeld, hadden we het denken we ook gekregen, maar zo is het ook opgelost.

Janneke de Boer 05-09-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Prima service, snelle levering en fijne prijzen!

SilverPenguin 05-09-2013

Enkel een mailtje sturen en bestelling is duidelijk, top!

Denken mee

Voor ons prima assortiment

Extra toelichting
Doen we al lang zaken mee; al veel tv's bij gekocht paar dagen geleden nog 3.

D de Leeuw 05-09-2013

De website is lekker gebruiksvriendelijk.
Alles netjes verdeeld in categorieën en ook je dat zoekmachine afstellen op wat jij wilt.
Ook vind ik de review filmpjes super handig.

Snelle en duidelijke afhandeling van de geplaatste order.

Assortiment
Ik twijfelde bij mijn aankoop tussen 5 tv's. Al deze tv's bieden jullie aan en zijn ook nog eens direct leverbaar.

Aanbeveling
Ruim aanbod. Scherpe prijs. Snelle afhandeling.

Ard Bonewald 05-09-2013

Site is goed, maar de filters zijn wat langzaam wat een beetje buggy lijkt.

Goede NEDERLANDSE telefonische ondersteuning

Precies wat ik zocht :)

Aanbeveling
Ik ga hier zeker zelf nog een keer komen.

Extra toelichting
Ik vind de site overzichtelijk je kan snel vinden wat je zoekt. Hij komt erg persoonlijk over, de filmpjes van Tom werken daar bij erg goed. De service was snel en de telefoon service in het nederlands was ook snel, aardig en handig.

Willie1000 05-09-2013

Prima snelle service.

Loekie2004 05-09-2013

Wij moesten nogal lang wachten voordat wij aan de beurt waren. Het was nl. druk.

Bij het aan de beurt komen zijn wij snel en kundig geholpen

Assortiment
Wat wij wilden aanschaffen was voorradig.

Aanbeveling
Via internet kun je je al voorbereiden op wat je wil aanschaffen. De lokatie van de winkel is goed te bereiken met voldoende parkeerplaatsen. Daarnaast een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Voor ons dus prima en dus ook aan te raden voor andere mensen.

Irene ter Haar 05-09-2013 Via de website gekocht

ze maken het echt waar: on-line besteld rond 19 uur 50 en nog de volgende ochtend thuisbezorgd!

Telefonische informatie betreffende technische zaken was prima. Duidelijk, eerlijk en helder.

Assortiment
Ik had al heel snel gevonden wat ik zocht.

Aanbeveling
Mijn ervaring was alleen maar heel positief.

Jan C .B 05-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijk ,artikelen online reserveren en direct af te halen .

Direct vriendelijke en snel geholpen

Assortiment
Veel keuze en uitgebreid assortiment

Extra toelichting
showroom goed bereikbaar voldoende parkeer mogelijk heden , deskundige en vriendelijke medewerkers , groot assortiment wat online is te reserveren of te bestellen . scherp geprijsd assortiment van alle bekende merken.

Erzie Kleikamp 05-09-2013 Via de website gekocht

handzaam, makkelijk te bedienen.

binnen 24 uur is mijn bestelling bezorgd.

Extra toelichting
snelle service, prima prijs - kwaliteit verhouding

Liz45 05-09-2013

Alles uitgebreid op het internet te vinden, inclusief de uitlegvan elk produkt en mocht je in de showroom komen krijg je nog verdere uitleg

Via internet goed te bereiken, ook telefonisch. Service verloopt heel soepel, via de showroom, het internet, de telefoon en evt retourneren van spullen. Tevens heeft personeel veel kennis van zaken

Assortiment
Het lijkt wel of de plasma discounter alles heeft, zelfs meer dan de grote ketens!

Aanbeveling
Dat hebben we al vele malen gedaan!
Service perfekt, prijs/kwaliteit vehouding perfekt, nazorg perfekt!

Extra toelichting
Tijdens aankoop koffiezetapparaat vorig jaar al verbaasd over de goede service, nu bij aankoop van tv en benodigdheden wederom. Koffiezetapparaat via post laten bezorgen, snel en correct. De tv besteld en op gaan halen in Naarden, waar we nog meer uitleg konden krijgen over het specifieke model. Tijdens het aankopen van alle extra dingen veel tips en uitleg over gebruik, personeel heeft veel kennis. Bij thuiskomst bleek 1 onderdeel te klein van het ophangsysteem van een oude kleine tv en konden we zonder problemen retourneren. Daar hadden we zelfs keus in! Op laten halen (gratis), via post (gratis), of komen brengen. Via post gedaan, en keurig een mail dat het was ontvangen en binnen paar dagen al het bedrag retour! Fantastisch!

Rob van Poppel 05-09-2013

Aanbeveling
Supersnelle, nette levering. Product filmpjes van Tom zijn duidelijk en informatief

Extra toelichting
Niets dan lof, duidelijke info en correcte levering, was voor mij nieuw om zo'n dure aanschaf op internet te doen maar allemaal perfect verlopen.

Tan1978 05-09-2013

Duidelijke site met veel informatie over de producten en makkelijk om je product te bestellen!

Via de mail wordt je goed op de hoogte gehouden over de gedane bestelling.

Assortiment
Ruime keuze aan producten.

Aanbeveling
Een heerlijke webwinkel om iets te bestellen,zeker een aaanrader!

Extra toelichting
Dit was de eerste keer dat ik een bestelling bij Plasma Discounter heb gedaan. Kreeg veel info via de mail over de bestelling. Ook netjes een track en trace code. Bestelling was binnen 2 dagen binnen. Ga hier zeker nog eens een bestelling plaatsen!

Rody v Riet 04-09-2013 In de winkel gekocht
Bronsstraat 10 ,1411 AV, Naarden

De tv was makkelijk te reserveren op de website, en nadat hij op de website uitverkocht was stond hij inderdaad klaar voor me omdat ik hem gereserveerd had.

We werden snel en vriendelijk geholpen, de verkoper nam de tijd om uitleg te geven over het apparaat en bood ook advies over bekabeling en andere accessoires.

Assortiment
Uitgebreide webshop met ruime keuze, en ook in de winkel zelf een mooie showroom met veel voorbeeld modellen om een goede keuze te maken.

Aanbeveling
Zeker een aanrader, omdat ik prima geholpen ben!

Extra toelichting
Goede service zoals je verwacht bij een winkel, en webwinkel prijzen maken deze winkel bijna perfect!

Maria89 04-09-2013

Wat je zoekt is makkelijk te vinden op de webshop.

Zondag besteld en dinsdag was hij probleemloos geleverd. Netjes alle bevestigingen ontvangen.

K.Koffeman 04-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Tv's kunnen vergelijken en snel een keuze kunnen maken. Het afrekenen was snel gebeurt. De bevestigingsmail kwam er snel achterna met alle gegevens

Zondag besteld, maandag gebeld en dinsdag stond de tv!

Assortiment
Ruime keuze ook uit beugels en handig dat je bij het bestellen ook onder de specificaties extra producten kan bestellen

Aanbeveling
Al 3 tv's gekocht via deze site voor dit huishouden en altijd erg tevreden! Zeker een aanrader

Extra toelichting
Geweldige overzichtelijke site met een goede service, prachtig aanbod en natuurlijk een mooie prijs. Zeker aan te raden voor mensen die snel en gemakkelijk een tv in huis willen.

Kreidler72 04-09-2013

Goede overzichtelijke website

Pakket is zoek na drie dagen nog niets ontvangen,diverse tel.kontacten zowel met vervoerder als met de webwinkel,niets mee opgeschoten gaan over twee dagen met vakantie ,ga morgen maar naar Bcc om het product daar te kopen.

Breed assortiment.

Henk147 04-09-2013

Uitgebreide website waarop je vooraf al een selectie kan maken.Betaling ging soepel en factuur aanmaak ook door dat ze gebruik maken van je gegevens van eerdere aankopen

Winkel is prima bereikbaar,en volop gratis parkeren,je kan voor de deur in en uit laden

Assortiment
Er is meer voorraad dan menig andere winkel

Aanbeveling
Ik heb deze winkel al tot ieders tevredenheid al aan meerdere collega's en familieleden aanbevolen

Extra toelichting
Het is gewoon een winkel waar je deskundig wordt geholpen

Schaapje72 04-09-2013

Snel en makkelijk te vinden op internet

Uiterst vriendelijk

Assortiment
Voor zover ik kon beoordelen zijn jullie voordeliger en vollediger dan de concurrent

Absoluut

Extra toelichting
Uiterst vriendelijk, zeer gemakkelijk en snelle levering.

LeoL83 04-09-2013

Extra toelichting
Ben zelf naar de winkel gekomen en prima geholpen. Uiteindelijk vanwege het technisch advies een ander product gekozen.

Henk Huisman 04-09-2013 Via de website gekocht

Heldere Website,Goede telefonische bereikbaarheid en eenvoudig betalen.

Meedenken van de telefonische verkoper!

Assortiment
Ruim assortiment, voldoende keus!

Extra toelichting
Erg tevreden tot nu toe, hoop de levering deze week te mogen ontvangen! Wel jammer dat het product 2 weken geleden voor 2.199 op de website stond en dat het mij nu 2.499 kost!!

T. Bruyns 04-09-2013 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke website met selectie mogelijkheden.
Zo gevonden wat je wil hebben.

Zeer ruime keuze

Aanbeveling
Aks het goed voor mij is, is het ook goed voor een ander

Sandra Boon 04-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Alles is goed overzichtelijk en zeer duidelijk. Zowel op de website als in de winkel

Zowel bij online bestellingen als nu in de winkel zeer tevreden. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel

Assortiment
Online zeer uitgebreid, in de winkel iets minder

Aanbeveling
Ik heb de webshop als ook de winkel al aan vele mensen aanbevolen

Extra toelichting
Wij hebben al meerder aankopen gedaan, zowel online als in de winkel. Kan niet anders zeggen dat ze een topservice hebben!

seatleon5 04-09-2013

makkelijk parkeren en lekker dicht bij de winkel. snel hulp aangeboden met makkelijke keuze door meekijken in voorraad tv's
goede hulp bij tv in auto zetten

Assortiment
zeer uitgebreid. direct te zijn op site hoeveel er op voorraad lagen

Aanbeveling
ik kan niet verzinnen hoe het beter zou moeten

Extra toelichting
bij volgende aankoop zou ik weer naar de plasmadiscount gaan. snelle service, groot assortiment, makkelijk en dichtbij parkeren, vriendelijk personeel, zeer aan te bevelen

frankheuv79 04-09-2013

goed bestelproces

bestelstatus werd goed gecommuniceerd

veel keuzen

Aanbeveling
geen reden om het niet te doen

Extra toelichting
Prima webshop met veel keuzen en goede communicatie

mama24 04-09-2013 In de winkel gekocht
naarden

In 1 woord top !

Nette aan huis service. Vriendelijk
in de winkel is de service ook goed.

Goed, best veel keus!
Showmodellen genoeg.

Aanbeveling
Jazeker, goede kwaliteit, goede prijzen, goede en snelle service. Lekker bakkie koffie staat voor je klaar ;) wat wil een mens nog meer.

jannypet 04-09-2013 Via de website gekocht

snel uitgezocht door relevante informatie

Het hele verloop werd prima toegelicht, dus geen telefonische ondersteuning nodig.

gevonden wat we zochten

Aanbeveling
Naar mijn idee en ervaring prima en vertrouwd

Extra toelichting
Dit was de eerste keer dat ik hier wat heb gekocht en het verloop ging duidelijk en snel.

henny1969 04-09-2013

In de winkel ook online alles bekijken

Vriendelijke verkopers

Genoeg producten

Henk Groen 1937 04-09-2013

Extra toelichting
uitstekende winkel, goede service etc.etc.

Mike_1966 04-09-2013

Mevrouw Muller 04-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Prettige winkel, zou wel fijn zijn als je zelf op de in de winkel aanwezige computers éen en ander kan ingeven en opzoeken.

Aardig en kundig personeel .

Assortiment
Uitgebreid en in alle prijslagen-

Aanbeveling
Snel, makkelijk en goed bereikbaar.

quince 03-09-2013 Via de website gekocht

Mooie website, erg makkelijk in gebruik.

Zeer snelle afhandeling, en zoals beloofd de andere dag in huis.

Aanbeveling
Veel keus in de laatste nieuwe modellen tv's

Extra toelichting
Goede website. Zeker aan te bevelen aan andere in mijn kennissenkring. Bedankt.

M. van Leeuwarden 03-09-2013 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk vanaf de luie stoel een tv gekocht

Zaterdag besteld dinsdag in huis helemaal top

Ruime keuze aan tv`s

Extra toelichting
Tv gekocht voor onze dochter de site was duidelijk en overzichtelijk ook werd heel duidelijk aangegeven voor welke cabel maatschappij de tv geschikt is. Veel winkels afgeweest voor de juiste keuze maar kon nergens slagen en hier wel. Kort samengevat helemaal top

El1977 03-09-2013

Marion Hageman 03-09-2013 In de winkel gekocht
naarden

ik werk de hele week en was blij dat ik op zondag terecht kon.

personeel met een frisse uitstraling, nette jongens, goede uitleg.

F. van Vugt 03-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Ik was op zoek naar een TV. Het advies was duidelijk: kies voor en Sony want dan heb je het scherpste beeld. Dat was precies wat wij wilde. Dus Sony TV gekocht, deze was op voorraad dus direct meegenomen.

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers met verstand van zaken. Scherpte in beeldvergelijking mogelijk gemaakt, wat onze keus vergemakkelijkte.

Assortiment
Meer dan voldoende voor keuze bepaling.

Aanbeveling
Vriendelijke, behulpzame medewerkers met vesrtand van zaken en geduld. Voldoende assortiment.

Extra toelichting
Mijn kinderen heb ik aangeraden langs te gaan en als ik weer iets nodig heb kom ik terug.

BtotheART 03-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site.

Snelle levering wanneer het product op voorraad is.

Zeer ruim.

Henri 1973 03-09-2013

Overzichtelijke webshop, en genoeg personeel in de winkel om je te helpen

Had via een offerte een andere prijs door gekregen dan in de winkel ( winkel was duurder) na overleg goedkopere prijs gekregen.

Assortiment
Ruim assortiment merken en modellen op voorraad en op de webwinkel.

Aanbeveling
Goede duidelijke service en assortiment.En de prijzen zijn ook oke. Openingstijden zijn ook erg ruim.

naam 92 03-09-2013

Assortiment
Voor ons was er keus genoeg, maar de toonzaal was vrij klein.

Aanbeveling
Prettige sfeer en correcte bediening. De goede prijs voor het gewenste artikel geeft zeker de doorslag in deze winkel te gaan kijken.

Extra toelichting
Wij komen tot een zeer goede beoordeling, omdat iedereen toch graag een mooi artikel voor een zo gunstig mogelijke prijs aanschaft. Bovendien werden we prettig en door een kundig iemand geholpen. Wij gingen daarom erg blij naar huis met een prachtige led t.v.

C. de Heer 03-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Vanuit je stoel te regelen

Voldoende deskundig personeel aanwezig. Snel en goed geholpen

Goede ervaring

Extra toelichting
Ik wist al wat voor tv ik wilde hebben. Zaterdagochtend gebeld. Er werd meteen gecontroleerd of type tv in voorraad was. Een reserveringsnummer doorgegeven en bevestigd met een smsje. Kon tv later op de dag ophalen.Genoeg personeel aanwezig. Perfect geregeld.

Jeroen F. Prins 03-09-2013

Via de website aangegeven welk model ik wilde hebben deze (vrijblijvend) gereserveerd waarin ik als klant kon aangeven wanneer ik het product wilde ophalen. 1 woord TOP!

Naar de winkel gegaan reserveer nummer opgegeven en product werd opgehaald. Binnen 5 minuten stond ik al buiten met het gekochte product ook hier TOP geregeld!

Assortiment
Niet alle merken staan in het assortiment. Voor mij geen probleem omdat ik een product wilde die wel in het assortiment is opgenomen.

Aanbeveling
Dit is persoonlijk ik werd overdonderd door de vele modellen en natuurlijk staan alleen de dure modellen afgebeeld er staan her en der wel modellen om er rond de 500 euro maar het meeste is 1000 euro+. Eigenlijk moet je zelf goed uitzoek wat je functionele behoefden zijn en je model kiezen en dan kijken of deze aangeboden wordt.

Extra toelichting
Zoals ik al heb aangegeven een gebruiksvriendelijke website waarin de klant kan aangeven hoe het product afgeleverd moet worden. Het ophalen in de winkel is heel eenvoudig en snel. De aftersale dus terugkoppeling van het gekochte product is goed geregeld, je krijgt via de mail zelfs de factuur digitaal. Gewoon TOP!

Jakkes123 03-09-2013

Extra toelichting
Alles gaat super makkelijk, van zoeken tot bestelling, tot levering. Om 15u besteld vanuit Belgie, Brussel, volgende dag om 11u30 had ik het TV toestel! Zeer mooie prijs en zeer tevreden.

Herman Vaassen 03-09-2013 Via de website gekocht

Snelle levering en goede prijs vanuit je stole

Snel geleverd en alles werk te direct

Assortiment
Veel keuze en het juiste product kunnen vinden en op voorraad. Levering binnen 24 uur

Aanbeveling
Goed product en goede service

Extra toelichting
Prettige site met ook nog eens goede presentaties via utube.

Burchill 03-09-2013

besteld de volgende dag in huis

als er iets niet op voorraad is staat het op de site vermeld

Assortiment
jullie hebben een ruime keuze,

Aanbeveling
ik heb het al een paar vrienden verteld over jullie winkel.

PBoogaard 02-09-2013

Bestelling heb ik snel en gemakkelijk geplaatst

E-mail werd dezelfde dag correct beantwoord. Uitstekend!

Veel aanbod, lage prijzen

Aanbeveling
Uitstekende ervaring met meedenkende klantenservice!

Extra toelichting
Eerst had ik de gekochte tv bij Mediamarkt.nl besteld. De tv werd niet op de beloofde volgende dag geleverd. Na navraag bleek de tv überhaupt niet op voorraad te zijn en kon men ook geen levertijd indicatie geven. Hierdoor op zoek gegaan naar een betrouwbare webshop en kwam ik uit op Plasma-discounter.nl. De bestelling werd keurig volgens afspraak de volgende dag in het afgesproken tijdvak geleverd! De tv is prachtig en voldoet aan al mijn wensen. Bedankt voor jullie uitstekende service!

inmelkim 02-09-2013

van uit huis bestellen.en snel in huis

snel

Assortiment
groot genoeg voor wat we zochten

Aanbeveling
goede prijs makelijk bestellen en vlot in huis

Philips31082013 02-09-2013

op het internet uitzoeken,in de winkel de juiste TV selecteren, afrekenen en het apparaat word binnen enkele minuten afgeleverd klaar om mee te nemen, Na afloop nog bevestiging aankoopbon via de mail.

bekwaam personeel, extra service in de vorm van aankoopbon via de mail, en snelle afhandeling. Centraal gelegen

Assortiment
Vergeleken met andere grote leveranciers is het assortiment beperkter. Zocht TV voor slaapkamer in de prijs klasse 500/600 euro, resuterend in een keuze van 1 of toestellen.

Aanbeveling
Als het toestel beschikbaar is zou ik het zeker aanbevelen. Goede service is key!

Extra toelichting
Zie feedback hierboven. Combinatie van service, prijs en gemak heeft geresulteerd in het feit dat ik reeds 2 TVs aangegekocht heb.