Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Ricardo paliama 10-09-2013 Via de website gekocht

Top service snelle levering en behulpzame medewerkers

Aanbeveling
Goedkoop en alles goed uitgelegt

Rooyus 10-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Het afhalen van de producten in de fysieke winkel

Goed bereikbaar service nummer

Assortiment
Het product wat ik kocht was lang niet overal
Leverbaar maar bij plasmadiscounter dus wel.

Aanbeveling
Vanwege de service en de zeer goede verkoop
Prijzen

Extra toelichting
Mede door de goede verkoop prijzen zal ik ongetwijfeld in de toekomst nog terugkeren bij Plasmadiscounter voor een aankoop

Frank van der pal 10-09-2013

Extra toelichting
Je wordt hier goed geholpen en er wordt de tijd voor je genomen. Duidelijke uitleg en men weet veel van de apparatuur af.

Pieterhier 09-09-2013

DHR Anoniem 09-09-2013

Website is overzichtelijk, alles staat duidelijk aangegeven.
Ook zijn er veel filmpjes te vinden, waar alle voor- en nadelen op een rijtje worden gezet.

Levertijden zijn zoals genoemd op de website.
Netjes een mail ontvangen met belangrijke informatie na het plaatsen van de bestelling.

Assortiment
Erg veel artikelen in het assortiment, natuurlijk niet alles wat je zou willen maar dat is vaak onmogelijk.

Aanbeveling
Zoals hierboven omschreven, scherpe prijzen, goede service, en mooie producten.

dennis197410 09-09-2013

duidelijke website
makkelijk zoeken
genoeg keus

zeer snelle levertijd

Aanbeveling
makkelijk bestellen en snel in huis

Extra toelichting
volop keus snelle levering geen verzendkosten makkelijk bestellen en betalen

Henk Methorst 09-09-2013

Gemakkelijke webshop, zou wel graag meer reviews zien van jullie klanten.

Gebruik gemaakt van de retourprocedure, dat verliep erg goed. Wel had ik bij het eerste winkelbezoek me nog te weinig georiënteerd en was de hulp bij selectie wel wat minder professioneel. De verkoper moest via de google uitzoeken wat de specs waren, waarbij ik het idee kreeg dat ik beter thuis eerst me had kunnen verdiepen. Gelukkig kon ik gemakkelijk ruilen, waardoor ik uiteindelijk erg tevreden ben over mijn aankoop.

Assortiment
Breed assortiment. Dacht dat de koopjeskelder écht een aparte ruimte zou zijn in de winkel. Dat bleek helaas niet het geval.

Aanbeveling
Vind jullie nog steeds een betrouwbaar adres wat al heel lang bestaat met scherpe prijzen.

Extra toelichting
Heel tevreden over de inruilservice.

Peter Litz 09-09-2013

Via website is alles makkelijk te vergelijken en er is een grote keus. Modellen niet op voorraad komt bijna niet voor. Thuis laten bezorgen kan maar voor mij (ivm snelheid) was afhalen zeer eenvoudig.

Assortiment
Je moet al iets heel bijzonders willen hebben om een nee te krijgen. Mijn eerste bezoek maar wat een groot assortiment. En 90% op voorraad.

Aanbeveling
Voor mij perfect en daarom gun ik het een ander ook.

Extra toelichting
Via kieskeurig de webshop gevonden en daar samen met vergelijkingssites het beste product gezocht wat overeen kwam met mijn wensen. Even reserveren en dezelfde middag nog opgehaald in Naarden. De 30 Euro brandstof weegt niet op tegen de prijs (aanbieding Expert). Enige kleine minpunt is de beperkte capaciteit van het personeel om bestellingen af te halen. 5 man was aan het uitleggen en slechts een beschikbaar om te ruilen en af te halen. Hier kan zonder kosten een betere oplossing voor bedacht worden.

Gochum 09-09-2013

Extra toelichting
Zeer goed geholpen in de shop-in-shop door de Sony man!! Zeer tevreden over de 47" W80 Bravia Smart TV, beeldkwaliteit is super goed en de mogelijkheden qua apps zijn geweldig!

Cath1411 09-09-2013

Ter plekke aangeschaft, vragen en antwoorden niet altijd van toepassing.
TV keurig in auto gezet, wel lang wachten op iemand die je te woord staat. En beoogde tv
niet te zien (te begrijpen)

Assortiment
Al bij vorige vraag aangegeven dat beoogde product niet te zien was. Wij hadden reeds voldoende informatie voor aankoop, wat niet altijd geval zal zijn.

Aanbeveling
Op website voldoende keuze, makkelijk bereikbaar en goede prijs.

Extra toelichting
Alles reeds gezegd in de voorgaande vragen. Personeel komt soms wat vermoeid over, tegen over ons ouderen, als dan blijkt dat je er meer (computers en technisch)van weet gaat het wat makkelijker. Wel druk in winkel goed voor u, maar wij hadden beter niet op zaterdag kunnen komen.

Arthur Vas Dias 09-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

heel handig via internet te reserveren zodat je niet voor niets gaat de volgende dag.

Bij binnenkomst gelijk geholpen, medewerker zelfs meegelopen naar de auto.
5 minuten erin en eruit.
Ooit heb ik een koffiezetapparaat teruggebracht omdat die niet beviel. Tegen geringe vergoeding kon ik een ander meekrijgen.

Assortiment
precies de tv gevonden die ik wilde voor de laagste prijs.

Aanbeveling
geen problemen ondervonden, er is een plek en een gezicht waar je naartoe gaat. Webwinkels zijn in het algemeen onpersoonlijker.

Extra toelichting
2 keer gekocht, twee keer tevreden. Coronel staat bij mij hoog in het vaandel.

h.feller 09-09-2013 Via de website gekocht

Hameeteman 09-09-2013 In de winkel gekocht
naarden

Uitstekende uitleg gekregen

Assortiment
Moet ik dit nog motiveren? Haha

Aanbeveling
Doe t al vaak genoeg haha

Extra toelichting
Was de 2e tv bij jullie gehaald, soundbar was iets nieuws maar ook hierbij uitstekend geholpen, ga deze week ook nog even een vaatwasser en wasmachine bij julie bestellen woon net op mezelf haha

Akki 09-09-2013

Ik gebruik chrome en daarbij werken de filters niet helemaal lekker (na selectie inch, werden ook andere maten getoond). Na wat klooien overgestapt naar IE en toe werkte het prima.

Klantenservice niet gesproken, maar de e-mailinformatie was duidelijk en compleet.

Assortiment
Volgens mij erg compleet!

Martine2013 09-09-2013

Via website nagenoeg alle informatie kunnen vinden die ik belangrijk vond

Vriendelijk geholpen, duidelijk uitgelegd waar bepaalde functies voor zijn zodat we een weloverwogen keuze hebben kunnen maken

Assortiment
gewoon uitstekend en heel fijn dat de tv's te zien zijn in de winkel

Aanbeveling
scherpe, webwinkel prijzen met het voordeel van een fysieke winkel zodat je de tv eerst irl kunt beoordelen voordat je hem koopt

Extra toelichting
Philips 42PFL6008 Een werkelijk prachtige ledtv met ambilight. Makkelijk te installeren en wat een verbluffend resultaat. De kinderen zijn weg van de 3D functie en ook youtube via smarttv wordt veelvuldig gebruikt. Dit wordt een leuke winter met veel gezellige familiefilms!

John H. van der Zwaan 09-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Plezierig winkelen op een centraal gelegen punt. Leuk om er een dagje uit van te maken gecombineerd met een bezoek aan het vlak bij gelegen fraaie vestingstadje Naarden.

Top voorlichting van vakbekwame verkopers met een servicegerichte no nonsens attitude.

Assortiment
Werkelijk alles te koop op het gebied van TV en audio. Fraaie showroom ook om je te orienteren.

Aanbeveling
Heb ik al bij diverse bekenden gedaan. Recent nog een TV gekocht voor de buurman.

Extra toelichting
Buitengewone Oase in een doorgaans technocratisch distributieketen met weinig aandacht voor de klant.

Bart.l 09-09-2013

Zeer eenvoudig selectie te maken van de specificaties waar je op zoekt.

iets verkeerd gegaan (fout van mijzelf) met het afleveren. zeer goed en vriendelijke geholpen door de service balie

Assortiment
ruime keuze van allerlei soorten televisies

Aanbeveling
deze website bied wat het zegt, scherpe prijzen, goede service en snel geleverd.

Extra toelichting
Website is duidelijk, prijzen zijn scherp en de service is top! heb al eerder in de winkel besteld waar je prima word geholpen. nu op de website gekocht wat ook perfect werkt.

hansie207 09-09-2013

Bereikbaarheid winkel goed; verkopers goed, maar mogen wel wat enthousiaster zijn.

Assortiment
Ik ben naar de winkel gegaan voor een samsung tv 5000 serie. Daar hingen de 40 en 46 inch. Had in mijn hoofd een 42 inch, maar uiteindelijk koop je wat je ziet, dus de 46 inch. Vandaag zag ik op de site dat de 42 inch in de aanbieding is en wel paar honderd euro goedkoper dat de tv die ik gekocht heb. Jammer. Verder soundbar die in de winkel bij de tv hing niet op voorraad. Wist niet dat die bestond, had deze graag direct meegenomen.

Aanbeveling
zie opmerkingen bij assortiment en service

Extra toelichting
Een zesje per saldo, op basis van bovenstaande.

ron Martens 09-09-2013 In de winkel gekocht
naarden

Extra toelichting
duidelijk met advies en directe en oprechte service

arnoldl 09-09-2013

duidelijke site.

veel keuze

Aanbeveling
prijzen en assortiment zijn prima

Rene Brauers 09-09-2013 Via de website gekocht

Snelle en overzichtelijke website en snelle afhandeling.

Voorradig artikel wordt meteen de werkdag erna op tijd afgeleverd.

Assortiment
Gangbare artikelen zijn gewoon voorradig en snel leverbaar.

Aanbeveling
Als je niet genoodzaakt bent een "echte" winkel te bezoeken, is dit een 1e keuze alternatief.

Extra toelichting
De website is heel toegankelijk, snelle filters om je keuze te vergemakkelijken en de betaling en levering is ook snel.

Gerard0205 09-09-2013

Fijn dat het product ook met een filmpje wordt toegelicht!

De soundbar was binnen anderhalve dag geleverd, dat is snel en tevens conform afspraak.

Aanbeveling
Vanwege mijn positieve ervaring zou ik iemand anders zeker aanbevelen even op de website te gaan kijken.

Extra toelichting
Goede service en alles uit de website gehaald om een product te kunnen toelichten (met specificaties en filmpjes). Het feit dat er een filiaal is waar je ook gewoon fysiek heen kunt gaan is bovendien een pré.

Jacobiena 09-09-2013

Ruime winkel, goed bereikbaar zowel [per mail als op het afhaaladres, voldoende parkeergelegenheid

Direct bij binnenkomst goed ontvangen, deskundige begeleiding en heldere uitleg.

Assortiment
Verrast door wat er allemaal te krijgen was en uitgestald stond. oogede zeer betrouwbaar, degelijk en goed.

Aanbeveling
Absoluut, en dat na de eerste indruk: gewoon door de service, uitstraling en klantgerichtheid. Kom zeker terug en meer langs!

Joachim80 09-09-2013

Andrea Honing 09-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke website, goede uitleg door middel van fimpjes over de TV

Via de website toch in de winkel beland en daar alles "live" bekeken. Goed geholpen

Ruime sortering, mooie opstellingen

Gewoon goed

Extra toelichting
Gewoon een goede winkel, ben nooit zo van de discounters maar deze zaak heeft mij zeker overtuigd!

van Dijen 09-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke website en de producten zijn makkelijk te vinden

Goede profesionaliteit,
Producten makkelijk te vi

Prijs zeker concurerend
Alles makkelijk kunnen vinden

Aanbeveling
Reeds meerdere malen deze winkel aanbevolen.Zefs gisteren nog i.v.m. pech bij hun met de TV

Extra toelichting
Zeer tevreden , en kom zeker terug om bij de winkel ietes nieuw te kopen, was reeds klant bij jullie

Stephanie21 09-09-2013

De duidelijke website, met de uitgebreide filmpjes maakt gemakkelijk om online je keuze te maken. Ik heb de tv in de winkel gehaald maar een toelichting was eigenlijk al niet meer nodig. Maar wel handig om het scherm in het echt te zien

Goede service, duidelijk en brachten de televisie zelfs naar de auto

Assortiment
Genoeg keus uit televisie's van verschillende merken

Aanbeveling
Goede en snelle onlinewinkel. De website vult de winkel wel echt aan.

Extra toelichting
Goede service, aardig personeel en ondanks best druk in de winkel, snel geholpen.

V. D 09-09-2013 Via de website gekocht

Zeer uitgebreid

Perfecte afwikkeling

Jeroen & Petra 09-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Wij zijn in de winkel geweest en ze hebben altijd wat op voorraad, dat is prettig dat als je wat heb gezien en gekocht ook gelijk kan meenemen.

Voldoende verstand en duidelijke uitleg gegeven

Assortiment
Voldoende van alles staat er keus genoeg

Aanbeveling
Prettige winkel, kwaliteits producten, goede service

Extra toelichting
Wij komen graag terug in jullie winkel

patrick laumann 09-09-2013 Via de website gekocht

perfect helpen je altijd als je vragen hebt en een probleem hebt

Assortiment
niks optemerken ook gewoon perfect

aan te bevelen perfecte
online winkel

Extra toelichting
goede dag met patrick laumann ik heb de Sony STR-DH540 besteld en was snel in huis en heb die aangesloten en wat je ook van een instelling pakt werk perfect heb geen vervorming ook al zet je de versterker hard ben er blij mee is een aanrader en + punten uiterlijk vermogen geen ruis geen vervorming klein makelijk intestellen goede uitleg boekje bij en microfoon bij voor alle luidsprekers automatisch intestellen

Jan en Helma Blok 09-09-2013 In de winkel gekocht

M. Staal 09-09-2013

Via kieskeurig op de site gekomen en bestelling gedaan. Duidelijke site met goed zoekfunctie. Zo is in een oogopslag duidelijk welke producten voor jou interessant zijn.
Bestellen gaat ook makkelijk, alleen de balangrijkste gegevens invullen en de bestelling was 1 dag later in huis.

Zeer snelle afhandeling. Gelijk een duidelijke mail met de gegevens. Overzichtelijke factuur en via mail goede uitleg over bijvoorbeeld retourneren.
Bij de mail een link voor track&trace.
Op de site een duidelijke uitleg voor retourneren; een paar gegevens invullen, printen en klaar! Ook de afhandeling na retourneren is naar wens.

Assortiment
Ik was op zoek naar een LED TV. Veel keus op de site, maar prima zoekfunctie. Dus snel een overzicht wat voor jou de beste keus is.

Aanbeveling
In mijn geval de goedkoopste LED TV. Eenvoudig te bestellen en een dag later in huis. Ook na retourneren prima afhandeling. Zeker een aanrader!

G74 08-09-2013

Supermakkelijk bestellen. Zelf heb ik voor ophalen gekozen. TV stond klaar.

In de winkel wilde ik eerst nog even de geluidskwaliteit van de televisie horen omdat dat bij LED/LCD toch wel slecht kan zijn. Omdat de tv in de winkel was aangesloten op een homecinema systeem heb ik een medewerker gevraagd of ik de tv even mocht horen op z'n eigen boxen. Een medewerker heeft dit verzoek meteen geregeld en gaf er nog een demonstratie bij.

Assortiment
Voldoende ruim assortiment. Veel grote merken zijn met diverse modellen aanwezig.

Aanbeveling
Prima prijs, fysieke winkel en goede service.

Extra toelichting
De motivatie heb ik bij de afzonderlijke aspecten heb ik al gemotiveerd. Al met al erg tevreden.

Bas Polling 08-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Heldere site, gemakkelijk te bestellen en betalen. Keurige mail EN sms.

Vriendelijk personeel, snelle afhandeling en mijn aankoop stond al gereed voordat ik het wist.

Assortiment
Had al op de website gekeken en vergeleken met andere aanbieders. Doorslag gaf de bekendheid met het bedrijf.

Aanbeveling
Komen na wat er beloofd is, heb jullie al aanbevolen trouwens.

Extra toelichting
Alles zoals het moet, kunnen anderen nog wat van leren.

Michiel1989 08-09-2013

Donderdag avond besteld vrijdag al in huis helemaal top!

Enige minpunt dat je niet kan kiezen wanneer bezorging plaatsvind. verder heel erg snel

Assortiment
ruime keuze en makkelijk te vinden

goede tvs redelijke prijzen

Extra toelichting
Het ging allemaal erg gemakkelijk en hebben een goede tv voor een mooie prijs

Oskam1234 08-09-2013

Het reserveringssysteem is accuraat en dus zeer gemakkelijk.

Goede hulp aan de telefoon en in de winkel.

Uitgebreid!

Lage prijzen, hoge kwaliteit

Jelt 08-09-2013

Gemakkelijk besteld.

Snel geleverd.

Assortiment
Ruime keuze tegen scherpe prijzen. Ik heb meerdere tv's vergeleken op verschillende websites. Plasma-discounter kwam vaak als een van de goedkoopste uit de vergelijking.

Scherpe prijzen.

Peter Haarlemmermeer 08-09-2013

enige wachttijd daarna snelle en efficiente bediening

zeer goed

zeer uitgebreid

zekers

Extra toelichting
regelmatig producten gekocht en zal zeker terugkomen en aan anderen aanbevelen.

jeroen-t 08-09-2013

goed, wat je van een site mag verwachten.

supersnel, volgende dag in huis. telefonisch goed bereikbaar. en aan telefoon snel behulpzaam.

Extra toelichting
snel en service, doen wat ze beloven.

RoelV8 08-09-2013

Ik wist al welke tv ik wilde kopen dus voor mij was het puur het gemak van een webshop om de aankoop te doen.

Op vrijdag besteld, zaterdag in huis. Zoals beloofd op de website

Aanbeveling
Scherp geprijsd, snel geleverd.

Extra toelichting
Ik had al een keuze gemaakt wat betreft product en via de pricewatch van tweakers kwam plasma discounter als goedkoopst uit de vergelijking en werd ook goed beoordeeld. Omdat ik al een keus gemaakt had heb ik niet gebruik gemaakt van de videoreviews. Verder, zoals beloofd, de volgende dag direct geleverd.

J.J. de Wit 08-09-2013

Bestellen ging makkelijk, betaling duidelijk en advies/afstemming heeft geholpen in het maken van keuzes. Dus erg tevreden.

Ondanks het feit dat de eerste keuze door omstandigheden niet geleverd kon worden is er goed meegedacht over alternatieven en heb ik zelfs korting gekregen vanwege het ongemak. Dat noem ik service. Ben daarom ook heel tevreden.

Assortiment
Veel keuze en mogelijkheden. Duidelijke uitleg van producten inclusief enthousiaste filmpjes die inzicht geven. Leuk en geeft echt inzicht in de mogelijkheden van de TV's.

Aanbeveling
Klant vriendelijkheid, ruime keuze, uitleg, meedenken naar oplossingen m.a.w. een goede service en het product is ook naar grote tevredenheid. Spreekt dus voor zich dat je dit familie/vrienden/collega's ook gunt.

Extra toelichting
De motivatie heb ik al grotendeels gegeven. Hoewel niet alles vlekkeloos is verlopen is de communicatie altijd helder geweest. Is er goed meegedacht over alternatieven en heb ik altijd het gevoel gehad serieus genomen te worden. Daarnaast is ook de uitleg over het product duidelijk/helder geweest dus wist ik wat ik kon verwachten. Ik ben gewoonweg heel tevreden en zal in de toekomst zeker weer aan de plasma discounter denken als ik een nieuwe tv of randapparatuur ga aanschaffen.

Fam. Bevelander 08-09-2013 Via de website gekocht

Bestellen en de volgende dag in huis. Niet sjouwen, geen vervoer regelen vanaf de winkel, geen parkeer perikelen. Makkelijker kan niet.

Het product was in perfecte staat, waarschijnlijk beter dan als ik zelf had moeten sjouwen.

Assortiment
Het assortiment was ruim, niet alleen wat merken betreft, maar ook modellen.

Aanbeveling
Ik moet het eerste minpuntje nog ontdekken. Dat gun je ander toch ook?

Extra toelichting
Wat mij betreft, een 10 met een griffel.

HGdeJong 08-09-2013

Zonder onduidelijkheden door het bestelmenu

Snel geleverd en tussentijdse emails ter info hierover, het pakket werd exact op de vooraf aangekondigde tijd besteld

Assortiment
Super assortiment met lage prijzen, vergelijk ze maar eens!

Aanbeveling
Goed gevoel en goed product gekocht tegen snelle levering en lage prijs

Nicolaj 08-09-2013 Via de website gekocht

Lekker makkelijk te bestellen wat je wil en een duidelijke website

Snelle levering en je word op de hoogte gehouden van het proces, wat betreft waar je bestelling op dat moment is. zelfs als je pakje de winkel verlate heeft.

Assortiment
Ruime sortering elektronische apparatuur. B.v. Beeld en geluid is ruim gesorteerd

Aanbeveling
door mijn goede bevindingen met deze winkel zal ik deze zeker bij anderen aanbevelen

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over het produkt en de online winkel. Heb alleen maar goede ervaringen opgedaan. Een prima site die ik zeker bij anderen zal aanbevelen. Een goede prijs prestatie verhouding, ga zo voort.

Nietbijzinnen 08-09-2013

Kende de shop al van eerdere aankopen en heb het artikel "on line" gereserveerd en vervolgens afgehaald.

Assortiment
Beperkte artikelengroep maar daarbinnen goed gesorteerd.

Aanbeveling
Beperkte artikelengroep maar daarbinnen goed gesorteerd

Extra toelichting
Op mijn werkkamer had ik nog steeds een 4:3 TV staan met relatief klein (48cm) scherm. Deze aanbieding was precies mijn maat en stelt zeker niet teleur. Wie speelt er eigenlijk voor Tom Coronel en heeft hij ook een eigen theaterprogramma?

Abir 08-09-2013 Via de website gekocht

Op de website van Plasma-Discounter kan je makkelijk een selectie maken van jou behoefte.

De service is prima. Je ontvangt snel een overzicht van je bestelling en je wordt op de hoogte gehouden per email over het verloop ervan.

Assortiment
Prima, uiteenlopend assortiment. Ik heb meerdere tv's hier besteld in verschillende prijsklassen en kwaliteit. De prijs van het product is altijd een van de laagste van alle internet aanbieders.

Aanbeveling
Wanneer iemand snel en gemakkelijk een tv wil bestellen en weet waar hij naar op zoek is dan beveel ik deze website zeker aan.

Extra toelichting
Wanneer je al besloten hebt wat voor tv je wilt kopen en/of voor welk budget, dan is deze website een aanrader. De informatie is hier duidelijk, je kan makkelijk sorteren op jou behoefte en nadat je bestelling is geplaatst wordt snel en duidelijke gecommuniceerd over het verloop van je bestelling.

Samsung UE55F6510 08-09-2013 In de winkel gekocht
filiaal in Naarden

Voordat we naar de winkel zijn gegaan hebben we eerst de website geraadpleegd, hierdoor hebben we voor onszelf al een goede voorselectie kunnen maken. Omdat we graag meer informatie wilde hebben zijn we ook nog even bij de winkel zelf langs geweest, hier zijn we vriendelijk geholpen en hebben we onze tv uitgezocht. De afhandeling gaat erg vlot, even je naw gegevens invullen, betalen en bij de deur kan je op je nieuwe tv wachten.

De verkoper heeft alle tijd voor ons genomen, hij vond het geen probleem om alle vragen rustig te beantwoorden en dingen te laten zien die je met de tv kan doen. De verkoper was in tegenstelling tot andere winkels helemaal niet opdringerig. Wij hebben ons vooraf goed ingelezen en hierdoor konden we merken dat de verkoper niet alleen maar mooie praatjes has maar dat hij wist waarover hij sprak. Wij hebben de manier van verkopen als er prettig ervaren en aan het einde werden we netjes door iemand geholpen die de tv naar de auto heeft gebracht en heeft geholpen met het inladen.

Assortiment
Het assortiment is erg groot op gebied van tv's, geluidinstallatie of andere benodigdheden voor je tv.
De prijzen die men hanteert zijn erg scherp.
Door het grote assortiment is er voor iedereen wel een mooie tv te vinden, of je nou een klein of een groot budget hebt.

Aanbeveling
Op basis van assortiment, prijs en vriendelijke verkopers raad ik deze winkel aan iedereen aan.

Extra toelichting
zie de hierboven gegeven motiveringen.

Kris1974 08-09-2013

Gemakkelijke site.

Snel, makkelijk, tevreden

Assortiment
Sommige producten waren helaas niet leverbaar

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen. Ik bestel altijd via deze site.

Extra toelichting
Zeer betrouwbare en goede winkel met een mooie prijs en juiste service.

Luc Coppens 08-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, keurige uitleg over de tv via het filmpje op de site.

Tv besteld op vrijdag namiddag rond 16 uur en zaterdag reeds keurig geleverd! Super en zéér tevreden over de aankoop.

Assortiment
Eigenlijk alles wat je maar wil of zoekt

Aanbeveling
véél keuze, duidelijke info, zeer goede prijs. Snelle levering.

Extra toelichting
De eerste keer dat ik bij Plasma-discounter iets heb gekocht maar het zal er niet bij blijven. Ik heb een Panasonic LCD tv gekocht met de laatste snufjes. En ben er nu al zeer tevreden over!De prijs was de goedkoopste die ik kon vinden en over de snelheid waarmee mijn order werd verwerkt kan ik ook alleen maar tevreden zijn. Mailtje met bevestiging van bestelling- verzending en de dag erna al geleverd! Echt top! Doe zo verder en ik kan iedereen jullie winkel alleen maar aanraden.