Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Michail 14-09-2013

Extra toelichting
De bestelde TV werd de volgende dag volgens afspraak geleverd. Verder alles prima. Alleen had ik liever gezien dat er een extra verpakking om de doos zat. Ook was de verpakking opengemaakt om de pakbon erbij te doen. Maar verder erg tevreden over de aankoop.

P Hamelink 14-09-2013 Via de website gekocht

7,3

Ik vind het een gemakkelijke manier van een product bestellen en thuis bezorgd krijgen.

Zeer ruime keuze

Aanbeveling
Ik zou een ander deze winkel aanbevelen

Extra toelichting
ik heb hier geen ervaring mee

Mevrouw Petersen 14-09-2013

ik had enigzins moeite met de idealbetaling anders was het een 10 geweest

uiterst plezierg en correct geholpen aan de telefoon

Assortiment
kan ik niet zo goed beoordelen, heb vluchtig gekeken

Aanbeveling
goede ervaring en plezierig en correct geholpen

Extra toelichting
Prima geregeld, prettige en correctemensen aan de telefoon en snelle service.

Kingpat 14-09-2013 In de winkel gekocht

Online gereserveerd

Vriendelijk, kundig personeel

pectoradin 13-09-2013

YBalk 13-09-2013

p.wit92 13-09-2013 Via de website gekocht

thuis op je stoel en dan reserveren

vandaag besteld morgen in huis

Assortiment
veel voor ieder wat wils

Aanbeveling
mijn vrienden hebben mij dit aanbevolen en ik geef dit weer door

hele fijne site

Bendy 13-09-2013

Duidelijke site snelle levering. Goede service via de mail en ook snel.

Zoals gezegd via de mail gelijk antwoord op je vraag

Meer dan voldoende.

Aanbeveling
Ik kan de site bij een ieder aanbevelen.

Perfect.

Mariotv 13-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Ik heb hem online gereserveerd, dit ging heel gemakkelijk en vrijblijvend!

Aangezien ik op internet al uitgezocht had welke tv ik wilde hebben, wilde ik de tv alleen nog maar in het echt zien. Deze beviel me zeer goed en de verkoper beantwoorde de laatste vragen waar ik op internet geen duidelijk antwoord op kon krijgen.

Assortiment
Ze hebben elke tv op voorraad en in elke grootte, enige nadeel die ik kan vinden is dat ze van elk merk vooral de duurdere en de grotere formaten hebben staan. (als je dit een nadeel wilt noemen, want je wilt wel de nieuwste tv)

Aanbeveling
Internetprijzen in een winkel. Een tv koop je niet op een plaatje. Deze moet je gezien hebben.

Extra toelichting
Goede winkel, veel keus, niet wachten en belangrijk geen verkopers praat!!

Petra van Waarden 13-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Vooral de website waar alles duidelijk is aangegeven.

Het was druk dus we moesten zelf iemand zoeken en laten helpen. Hij wist niet helemaal wat we bedoelden. Maar eenmaal gekozen ging alles snel.

Aanbeveling
De prijzen zijn is meeste gevallen beter dan andere winkels. De service is snel, aangezien men al op de website de keuze maakt. Helaas is de ligging niet voor iedereen voordelig denk ik zo.

Extra toelichting
Nette kleine showroom, waar tv's mooi zijn opgesteld. Behulpzame mensen en snelle service bij het bestellen van de tv. Mooie prijzen ook. Bedankt!

Lien R 13-09-2013 Via de website gekocht

Een heel duidelijke website en veel betaalmogelijkheden.

Een ongelooflijk snelle levering! 's Avonds besteld en de volgende ochtend reeds geleverd in België!

Assortiment
Ik was op zoek naar een specifiek type tv en op plasma-discounter.nl was de verkoopprijs de laagste die op het internet te vinden was.

Aanbeveling
Super prijzen en razendsnelle levering!

Extra toelichting
Ik heb nog nooit eerder zo'n een snelle levering meegemaakt!

Marcel de boer 71 13-09-2013

Snelle aflevering

Goede uit leg

Heel veel keuze

Goede service

Extra toelichting
Top heb ook bij de barbecue schop handel gehaald

ocin lens 13-09-2013 Via de website gekocht

Heel rustig vanaf je tablet vergelijken.

Nog geen retourmogelijkheid gebruikt, maar de wijze waarop dat aangekondigd wordt, schept vertrouwen. Snel procedureinfo via de mail.

Assortiment
Altijd de moeite waard om op de site even rond te kijken.

Aanbeveling
Goed, helder en concurrerende prijzen.

Ioa 13-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

personnel aardig / goede kennis van de produkt

Assortiment
assortiment was niet groot om te vergelijken, en de model was niet in de showroom om te kunnen bekijken.

Anoniem 13-09-2013

filiaal in Naarden goed overzicht van de producten. Nadeel:
Redelijk ver van huis.
Extra kosten voor het gebruik van een creditcard.

ivm drukte redelijk lang moeten wachten in de winkel. Verder wel deskundige hulp

Assortiment
ruim assortiment. alle voor mij wenselijke modellen waren aanwezig tegen een gunstig tarief.

Aanbeveling
assortiment en prijs zijn doorslaggevend.

Extra toelichting
uitstekend assortiment en goede prijs.

pwvd 13-09-2013 In de winkel gekocht

Heb n.a.v. een hele mooie aanbieding (De UE40F7000 + F550 soundbar) een reservering geplaatst via internet, voor de zekerheid nog even gebeld over de voorraad van de F550 en kreeg te horen dat alles op voorraad was en dat ik langs kon komen.

Meteen daarna richting Naarden vertrokken waar ik snel werd geholpen. Kreeg nog uitleg over de cashback actie van Samsung waarna ze ook nog meeliepen naar mijn auto om in te laden. Tot slot nog heel even gesproken met Tom Coronel, blijft toch apart maar wel heel erg leuk!

Assortiment
Groot en actueel assortiment tegen, in veel gevallen, scherpe prijzen. Zo is dit al de 2e tv die ik hier heb gekocht.

Aanbeveling
Heb deze winkel al meerdere malen aangeraden bij vrienden i.v.m. geboden service en prijzen!

Extra toelichting
De actie van de UE40F7000 was eenmalig (naar aanleiding van een mooie aanbieding op iBood). Ik ken verhalen van anderen (web)winkels die ook mee gingen in zulke prijsdalingen maar uiteindelijk orders annuleerden om wat voor reden dan ook. Bij plasma-discounter was dit niet het geval, zij leveren voor de prijs waarvoor ze het aanbieden zonder moeilijk te doen en met een uitstekende service!

Lucky 65 13-09-2013

prima website
duidelijk

snel geleverd

voor zover bekeken, prima

Aanbeveling
snel / duidelijk / er staat echt een winkel achter met mensen, niet alleen een magazijn

Johan_1948 13-09-2013

Website bezocht en mijn wensen ingegeven en uit die uitkomst mijn keuze gemaakt. at ging allemaal heel makkelijk en soepel.

Per OV naar de winkel gegaan, goed bereikbaar ook zo. Ik had mijn keuze gereserveerd. Vriendelijk ontvangen en op al mijn vragen een duidelijk antwoord gehad.
De aflevering, de volgende dag is niet gegaan zoals het zou moeten en daar heb ik @home duidelijk van op de hoogte gesteld en uiteindelijk nog een dag later, na een telefoontje van hun kant, alsnog afgeleverd

Assortiment
Het is maar goed dat ik een keuze vooraf gemaakt had want er staat te veel om even een keuze te maken.
De prijs is zeker concurrerend ik heb op een vergelijkings site de prijs van het toestel vergeleken. er was 1 firma een paar euro goedkoper en gratis bezorgen maar de duurste was over 800 euro. Omdat ik het toestel eerst nog wilde zien ben ik op uw firma gekomen, gewoon dichter bij voor mij.

Aanbeveling
Ik zou zeker uw winkel aan bevelen, ruime keuze, vriendelijk en deskundig personeel.

Extra toelichting
Als je de naam hoort Plasma-discounter denk je in eerste instantie aan een winkel zonder uitstraling, bv als een Lidl of Aldi, maar de werkelijkheid is anders. Een mooie winkel netjes ingericht en (te) veel om uit te kiezen. Voor iedereen is er wel een toetel, tegen heel concurrerende prijs, te vinden

JeffreyH72 13-09-2013

Bestelprocess is zeer duidelijk en eenvoudig en snel af te ronden. Niets te wensen over.

Via mail contact een contact gehad i.v.m. een vraag die ik had en deze is naar volle tevredenheid ruim binnen 24u beantwoord.

Assortiment
De product-features worden op de site goed uitgelicht en door gebruik van filmpjes kun je veel producten ook 'live' in actie gedemonstreerd zien.
De zeer scherp geprijsde TV die ik had besteld hing 24u later al aan de muur hangen!

Extra toelichting
Prima online winkel. veel is gewoon op voorraad en dan wordt het ook de volgende dag al geleverd. Bestel-proces is eenvoudig en retour-proces lijkt dat ook (alhoewel ik daar geen gebruik van heb gemaakt).

Lucky1969 13-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met duidelijke product info en de verkoop video is erg prettig.

Besteld en volgende dag geleverd in een blok van twee uur. Snel en netjes te woord gestaan door de klanten service bij navraag over de verzending. Zo hoort het.

Assortiment
Ruim en prijzen worden netjes aangepast aan aanbiedingen van andere spelers op de markt.

Aanbeveling
Goede prijs en goede snelle service. Hoogst aan te bevelen!

Extra toelichting
Goede prijs en goede snelle service. In andere winkels word je vaak te woord gestaan door te gladde te jonge en te populaire verkopers de je als een kind behandelen, altijd een duurder type willen aansmeren dan jij zelf zoekt en relatief weinig product kennis hebben. Dus voor mij is de plasma discounter een verademing!

louis36 13-09-2013

goede site veel info

makkelijk betseld en super snel binnen

Branco80 13-09-2013

Extra toelichting
Goed en eerlijk geholpen en een zeer scherpe prijs!

DTM_1980 13-09-2013

Keurige website met actuele gegevens van huidige voorraad. Binnen 3 minuten na reservering bevestigingsmail. Direct volgende dag op kunnen halen in Naarden. (Prachtige winkel waar je begint te twijfelen aan je keuze met al die mooie tv's!)

Vriendelijk geholpen. Bestelling stond klaar in het magazijn en werd bij de auto afgeleverd. Samen in de auto getild en binnen 5 minuten weer onderweg!

Assortiment
Uitgebreid! Volop keuze. Niet je standaard afhaal magazijn. Volledig ingerichte winkel met meer dag genoeg keuze, als je nog niet zeker bent van je keuze is er voldoende kundige personeel. (Van wat ik heb gezien tijdens het wachten)

Absoluut!

Extra toelichting
Zie bovengenoemde punten. Kunnen veel webshops/vaste winkels veel van leren!

KevinJK88 13-09-2013

Het is heel makkelijk om hier een televisie te bestellen vanwege de youtube filmpjes die er bij staan. Geven je ontzettend veel informatie.

De service die ik kreeg tijdens het bestellen van mijn TV is was uitstekend. Ik heb naar plasma discounter gebeld omdat ik nog geen postNL code had gekregen maar de TV was al wel onderweg. Zij hebben dit op tijd aan gegeven waardoor ik rekening kon houden met mijn werk.

Assortiment
De keuze is reuze! Ben van plan om over anderhalve maand samen te gaan wonen en wij zijn zeker van plan om dan een nieuwe TV te gaan kopen voor in de woonkamer!

Aanbeveling
Niet alleen vanwege plasma discounter zelf maar ook vanwege de andere discounter websites. Heb zojuist even rond gekeken bij game discounter(ben een groot fan van gamen) en ga zeker wat vaker hier van bestellen! Mijn vrienden groep hadden hier ook nog nooit van gehoord + de games zijn nog goedkoper ook!

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden met het product dat ik gekocht heb. Gebruik hem sinds ik binnen heb als computer monitor en niet als TV. Dat was ook de reden van mijn aankoop, was op zoek naar een "monitor". Heb de eerste keer voor informatie gebeld naar plasma discounter en kreeg een jongedame aan de telefoon. Zij heeft mij met van alles geholpen. Heel erg bedankt Plasma Discounter!

Gery25 13-09-2013

Erg duidelijke site, voldoende gegevens..snelle levering

Zeer snelle levering, correct volgens afspraak en goed te volgen via track en trace

Assortiment
Goed overzicht van de producten en veel keus

Aanbevelen en betrouwbare site

hugen 13-09-2013 Via de website gekocht

eenvoudig en snel bestellen via de site

vandaag bestelt morgen in huis super

Assortiment
ruime keuze uit diverse modellen.

Aanbeveling
goede kwaliteit voor een aangenaam lage prijs.
in deze tijd een stimulans om toch iets te kopen.

Extra toelichting
veel keuze snelle sevice en levering tegen concurrerende prijzen, super!!!

J. Pavitinovic 13-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Het is makkelijk bereikbaar en
je kan alles makkelijk bestellen en thuis meenemen of laten bezorgen.

De verkoopmedewerker was vriendelijk en behulpzaam. Hij had geduld om alles duidelijk uit te leggen.

Assortiment
Was redelijk qua televisies. Ik had in eerste instantie iets uitgebreider verwacht. Maar misschien in de toekomst. De prijzen zijn daarom scherp en redelijk.

Aanbeveling
Je hebt de ruimte en deskundig uitleg om alles goed te bekijken. De keuze is goed met goede prijzen.

Extra toelichting
Uitstekend bedrijf met goede aanbod en ook goed overzicht via internet. Vriendelijke en goede verkopers.

R. Buitendijk 13-09-2013 Via de website gekocht

Enige verbetering die ik zie zo 'drag and drop'zijn. Verder duidelijk, overzichtelijk en gemakkelijk.

Verschillende kosten bij betaalwijzes. Ik vind Paypal een gemakkelijke manier om te betalen maar vanwege de extra kosten en/of bijkomende levertijd hier niet voor gekozen. Verder snelle bezorging.

Assortiment
Ik heb eigenlijk alleen de top 10 gebruikt. Daar kon ik vinden wat wik wilde. Wel raar dat er voor hetzelfde product verschillende prijzen op de site staan.... Uit de top 10 was mijn tv 1099, zocht ik op model en typenummer 1285?

Aanbeveling
Gemakkelijk. Scherpe prijzen. Goede indruk van product door video's. Top!

Extra toelichting
Al met al zeer tevreden over plasmadiscounter. Snel, scherp geprijsd, duidelijke productuitleg door Tom in de video's. Deze zijn ook nog eens leuk om te zien. Het is niet zo statisch.

Anja van den Brink 13-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Heb van te voren gereserveerd en kon het zo ophalen.

De TV werd zelfs in de auto gezet. Super.

Assortiment
Ik heb op basis van de TV's die n huis zijn deze aangeschaft. Verder niet echt gekeken naar andere.

Aanbeveling
Zeker. Het gemak van halen en laten brengen.

Extra toelichting
We hebben inmiddels een aantal dingen hier vandaan. Altijd goed en goede service.

Wiljan van Riel 12-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

TV was gereserveerd dus was het betalen en klaar

Heb er nog weinig met te maken gehad
Opvallend was wel , verder geen probleem
Er werd koffie aangeboden maar thee was er niet

Assortiment
Genoeg keus en duidelijk ingericht

Aanbeveling
Betrouwbaar ik heb nl bijna alles gekocht bij plasma discount

Extra toelichting
Hoop dat de service ook goed is als ik plasma Discount echt nodig heb bij bv defecten aan tv's

Peter belg 12-09-2013

Aanbeveling
Het gemak om een juiste keuze te maken , zeker door de verschillende fimpjes die plasmadiscounter op site heeft .Betrouwbaarheid voor mij alvast 100%. Heb een ander product op het oog en eerste plaats waar ik ga kijken is bij plasmadiscounter

Extra toelichting
Zeer makkelijk te bestellen en te betalen. Eén klein minpuntje was dat ik niet kon betalen via bancontact online (Belgische klant) daar een functie gevraagd werd die niet voorkomt op de digipass. Gewoon even gegevens via bankoverschrijving gedaan en was opgelost.

Astrid670 12-09-2013 Via de website gekocht

snel juiste product gevonden en betaling ging ook snel en gemakkelijk.

's avonds besteld, de volgende dag in huis!

Miste niets.

Aankoop verliep soepel.

Extra toelichting
Prettige winkel, snelle levering. Het enige dat beter kan is de prijzen van de 'accessoires', die vind ik nl. behoorlijk aan de prijs en heb ik dus ook niet gekocht.

L. Backx 12-09-2013 Via de website gekocht

gewoon bekijken en bestellen

duidelijke uitleg over de bestelling, goed te volgen wanneer het pakket aankomt

gewoon prima

Theo Sluman 12-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Ik vond het wel prettig,dat
er selectie stond van de
top 10 best verkochte TV's
Kon nu snel een keuze maken.

In de winkel opgehaald,om de
keuze tussen 2 merken met een
verkoper te bespreken.
Advies van de verkoper was
bepalend.

Keuze in alle merken/modellen

Aanbeveling
Eenvoudig te bestellen en snel
en goedkoop te leveren.

Extra toelichting
1e bestelling met zeer goed gevoel verlopen. (gaf direct een vertouwd gevoel,soliede organisatie)

Dennislinda 12-09-2013

Hele duidelijke website, die het zeer makkelijk maakt de juist keuze te maken.

Service is erg goed, vooral de mail met de link naar het track en trace systeem van post.nl is goed verzorgd.

Assortiment
Zeer uitgebreide keuze met voor elke klant wat wils.

Aanbeveling
In het verleden al eerder producten bij plasma-discounter besteld. Toen al bij een hoop mensen plasma-discounter aanbevolen. Nu zelf weer een led-tv gekocht en de site blijft verbeteren. Zeer tevreden.

Extra toelichting
Plasma-discounter doet precies wat het belooft. Een zeer goede kwaliteit op alle punten voor een hele scherpe prijs. De laatste led-tv die wij hier gekocht hebben was bij de volgende goedkoopste aanbieder nog altijd € 150,- duurder. Service blijft ook na de aankoop zeer hoog. Dus al met al een dikke 10.

swess 12-09-2013

duidelijk proces

kreeg de tv niet geinstalleerd..even gebeld..super vriendelijke medewerker en uiteindelijk een werkende tv

Extra toelichting
super super tevreden..en super goed geprijsde tv

Standaar 12-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Makkelijk bereikbaar, dicht langs de snelweg. Goed parkeren en alles op voorraad.

Jongens weten waar zij het over hebben!!

Assortiment
Veelzijdigheid in merken en types en alles op voorraad.

Aanbeveling
Al een aantal producten gekocht in deze winkel, en alleen maar positieve ervaringen. Altijd keurig en correct geholpen. Ook met een defect/reparatie werden wij keurig geholpen.

Extra toelichting
Een winkel met centrale ligging, goed bereikbaar en vriendelijk personeel. Alles op voorraad en goede adviezen. Wij wilde een nieuwe tv en zonder twijfel wnaar filiaal Naarden gereden. Wederom goed geholpen, dus wanneer wij weer iets nodig hebben zullen wij weer naar Naarden rijden.

Gainshift 12-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Het gerserveerde onderdeel lag klaar en daarbij een heerlijk kopje koffie!

Goede service en snelle levering in de winkel

Assortiment
Veel schermen en andere apparatuur te bewonderen in de winkel

Aanbeveling
Door de goede service en klantvriendelijkheid is het een prima shop om de producten die ze leveren af te halen of te bestellen

Extra toelichting
Het gereserveerde ophangsysteem lag klaar, even inchecken en binnen een paar minuten kwam een collega het product aanleveren. Prima kwaliteit en het scherm hangt als een huis aan de muur.

Nico DJ 12-09-2013

De bestelling verliep primair via bol.com en verliep vlekkeloos en snel.

Ook al werd aanvankelijk een onjuist type TV afgeleverd, werd dit snel, correct en adequaat door de klantenservice afgehandeld.

Assortiment
In deze prijsklasse zijn er relatief weinig andere merken/typen die aan al mijn wensen voldoen. Hoewel de prijzen van andere aanbieders niet significant verschillen, is plasma-discounter wél de goedkoopste.

Majtol 12-09-2013

De informatie op de sIte navigeert op zich goed en geeft heldere informatie. Ook prettig dat je een bericht kunt krijgen wanneer een bepaald product weer op voorraad is. Alleen was het lastig om via de ipad bepaalde filters te selecteren.

De apparatuur werd geleverd op het gewenste moment. Vooraf was de info op de website, zeker ook de filmpjes met uitleg, zeer verhelderend. Alle vragen werden daarin beantwoord, en het hielp bij de uiteindelijke productkeuze.

Assortiment
Alles wat je zoekt op tv-gebied, prima dus. Alles wat ik zocht was beschikbaar.

Aanbeveling
Plezierige webshop met scherpe prijzen.

Extra toelichting
Overall gezien was sprake van een zeer informatieve site en snelle levering tegen scherpe prijzen.

jomagi 12-09-2013

zeer makkelijk met bestellen en keus maken en betalen

snelle levering en de retour procedure lijkt goed hoef ik hopelijk geen gebruik van te maken

Assortiment
perfect en duidelijk voor wat ik nodig heb
en wat betreft prijs zeer aan te bevelen

Aanbeveling
zal ik zeker aanbevelen bij kennissen en vrienden

Extra toelichting
alles was goed en ben zeer tevreden over de service die verleend is

r koopman 12-09-2013 Via de website gekocht

makkelijk zoeken op de website

Savonds besteld de volgende dag al in huis
en goede video beschrijving
van het produkt

Assortiment
je kunt er heel veel produkten kopen

Aanbeveling
ik zou hem zeker aanbevelen omdat de levering zeer snel was

Extra toelichting
grote keus mooie website en snelle levering

Ron van Overbeek 12-09-2013 Via de website gekocht

Was makkelijk te bestellen via internet.

Op voorraad, en bij een ander niet zeer vlot geleverd.

Assortiment
Prima, haast alles op voorraad

Aanbeveling
Ik zal zeker jullie winkel adviseren.

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over de bestelling.

Rob Snijders 12-09-2013 In de winkel gekocht

een ruime overzichtelijke winkel

de verkopers zijn zeer deskundig en denken klantgericht mee. Dat weet ik uit ervaring ik heb al 8 televisies voor mijn kinderen en kenniskring hier aangeschaft.

Assortiment
ik ervaar het assortiment als zeer breed en voor iedere portemonnee van goedkoop tot luxe. voor iedere klant wordt ook ruim de tijd genomen om je vragen te stellen

Pepijn1968 12-09-2013

Extra toelichting
Snelle service, compleet assortiment, zelf opgehaald omdat ik in de buurt woon, maar al jarenlang vaste klant bij plasma-discounter.

Marcie_marc 12-09-2013

Winkel is makkelijk bereikbaar. Voorraad is direct te bekijken. En veel verschillende tv's makkelijk te vergelijken.

Goede service. Nemen alle tijd voor je in de winkel.

Assortiment
Ruim assortiment van de grote merken.

Gewoon een fijne winkel

Soufyan Zamoun 12-09-2013 Via de website gekocht

Alles was heel makkelijk te bekijken, goede specificaties, reviews bekijken! TOP!

De Betaling, De service, Prijs, De levering was perfect. Als student zijnde ben je niet al te vaak thuis. Hier kon ik gelukkig op een bepaalde moment tussen 2 uurtjes thuis blijven! TOP

Assortiment
Er is een breed genoeg assortiment, van kabels, tot speakers tot ophangbeugels! Genoeg keuze dus!

Aanbeveling
Heb mijn ervaring met plasma-discounter geweldig ervaren dus dit is zeker een aanrader!

Extra toelichting
Ben een gelukkige klant van plasma-discounter en raad mensen aan om in deze winkel te kijken alvorens te bestellen bij een ander!

Djon de Haan 12-09-2013

Duidelijke site, met zeer goede informatie.

Keurig op de hoogte gehouden via site en de volgende dag al geleverd. Top!

Zeer breed assortiment

Extra toelichting
Site werkt erg prettig en geeft je veel meer informatie dan die stamelende verkoper met stropdas van de audio zaak op de hoek. Voor de levering wordt je keurig op de hoogte gehouden. Zeer professionele organisatie!

Schacha 12-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijk, mail contact is perfect, je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Prima service!!

Bij de bestelling ging wat verkeerd... Netjes daarvan een mail gekregen, en we waren op de hoogte gebracht dat het product 1 dag later zou worden afgeleverd hierdoor dan gewenst was..

Assortiment
Duidelijke omschrijving van producten met de bijbehorende accesoires..!!

Ger-Jan 12-09-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig doorgeschakeld naar deze site en makkelijke bestelling.

Zeer ruime keuze!

Aanbeveling
Inmiddels al bij iemand aanbevolen.

Extra toelichting
Ik ben dik tevreden met service van plasma-discounter. Wel jammer dat ze gebruik maken van Selektvracht. Onduidelijk wanneer de tv bezorgt zou worden. Track@trace was niet of moeilijk bereikbaar en het enige wat het aangaf was dat de led-tv die dag afeleverd zou worden. Moest daardoor gehele dag vrij nemen.