Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19731 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 366 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

WouterK89 16-09-2013

De website van plasma-discounter.nl is overzichtelijk en erg gebruiksvriendelijk. De stappen in het bestelproces zijn snel en simpel te doorlopen.

De levertijd van de producten was sneller dan ik verwacht had. ik had op de website niet gezien dat de producten binnen 24uur bezorgd zouden worden, dus ik ging er van uit dat ik mijn bestelling pas na het weekend zou ontvangen. tot mijn verbazing ontving ik de producten al op vrijdag (bestelling op donderdag).

Assortiment
Assortiment is groot en de prijzen zijn echt top! vele winkel vergeleken en plasma-discounter.nl blijkt toch echt vrijwel met alles de goedkoopste.

Aanbeveling
Ik zou plasma-discounter.nl bij iedereen aanraden die op zoek is naar elektronische apparaten of accessoires. Zoals al eerder aangegeven is het gemak, de service en het assortiment super!

Gerard37 16-09-2013

Veel TV's hebben ze op voorraad en kun je dus zien, maar niet elke TV! Dus kijken, beoordelen, beslissen, kopen en meemenen. Incl. accessoires.
Voor de deur parkeren en vlakbij de snelweg!

Er is altijd wel een bereidwillige hand om je TV naar je auto te brengen.

Assortiment
Veel TV's op voorraad maar dat wisselt per dag, inclusief accessoires.

Aanbeveling
Je moet hier zeker gaan kijken en vergelijken met andere winkels/sites.

Extra toelichting
Vooral jezelf goed van te voren orienteren (wat je wil, wat je belangrijk vind etc) want lang niet elke verkoper weet alles. Je moet hier zeker gaan kijken maar zeker ook goed vergelijken met andere sites. Want ze zijn lang niet altijd overal de goedkoopste in. Mijn kaart en CAM module waren bv ergens anders 50% goedkoper. Is toch een beetje zuur achteraf. En uiteraard verkopen ze het liefst TV's die ze hebben staan dan wel op voorraad hebben.

dirk lindeman 16-09-2013

eenyoudige en duidelijke procedure om online te bestellen.

inderdaad vandaag besteld en morgen in huis.
duidelijke uitleg over de bezorgtijd.

genoeg keus.

makkelijke bestel procedure.
goed assortiment.
zeer scherpe prijzen tov andere web-winkels
snelle levering.

zie boven

Suzanne37 15-09-2013

Online bestellen ging perfect en kreeg bevestiging van de aankoop per mail.

Vlot geholpen in de winkel, aankoop werd naar de auto gebracht en erin gezet voor me.

Ruime keus

Aanbeveling
Mede ook door de scherpe prijs en goede service zeer aan te bevelen.

Extra toelichting
Erg tevreden. Al eerder een aankoop gedaan. Toen ook tevreden.

Ton Deuse 15-09-2013 Via de website gekocht

Bletsj 15-09-2013

Toen ik de televisie die ik wilde kopen voor een hele aantrekkelijke prijs zag heb ik de tv gereserveerd bij plasmadiscounter.nl, 3 dagen later opgehaald voor de prijs van de reserveringsdag!

vlak naast de a1, een goede demo op locatie bij afhaal en iemand die nog meeliep om te helpen met laden, waar maak je dat nog mee.

het meest actuele assortiment

Extra toelichting
Integere aanbieder want reservering zonder meteen gebonden te zijn. De meest aantrekkelijke prijs op dat moment. Directe bevestiging via mail en een goede service bij afhaal.

Desmond05 15-09-2013

Erg handig dat je op internet kan reserveren en dan zelf kan afhalen.

In begin verkeerd geadviseerd maar zeer klantvriendelijk opgelost.

Zeer ruim.

Aanbeveling
Zeer goed geprijst en goed bereikbaar

Loekie2209 15-09-2013

Website is overzichtelijk en duidelijk.

Wij werden goed geholpen in de winkel in Naarden.

Assortiment
We wisten wel wat voor televisie we wilden, maar het assortiment was voldoende.

Aanbeveling
Ik zou plasma discounter aanbevelen bij iemand anders.

Top service!

Paulvandent 15-09-2013

Een prima website met duidelijk verkoopproces

Het product is snel en juist afgeleverd

Assortiment
Het product was een korte actie en cf. voorraad indicatie afgeleverd. Voldoende keus.

Aanbeveling
De ervaring is goed en de online video's zijn een mooie aanvulling.

Extra toelichting
Het product is op juiste wijze en snel afgeleverd. I.e. vooralsnog geen reden tot klagen. Nog geen noodzaak tot aftersales, dus daar heb ik geen mening over.

Mina Bakgraag 15-09-2013

thuis rustig uitzoeken, bestellen, ontvangen.

thuis gebracht,De bezorger bracht het zelfs naar boven.

Assortiment
Wel veel, maar ik heb niet alles gezien.

vrienden, kennissen, familie

Extra toelichting
vlotte bediening, geen ingewikkelde website.hoef de deur niet uit.

Truuskeizer 15-09-2013

Heel eenvoudig

Super volgende dag tv al bezorgd had voor bestellen nog een aantal vragen die erg vriendelijk en accuraat telefonisch beantwoord werden

Ruime keuze

Aanbeveling
Heb deze al aanbevolen juist vanwege de goede service en vriendelijk personeel aan de telefoon

Extra toelichting
Een prima site overzichtelijk goede en snelle service vriendelijke medewerkers aan de telefoon goede en snelle info

Laura30 15-09-2013

Vooraf online al een keuze maken. In de winkel aanvullende info krijgen. Alle benodigde acc, in veel keus aanwezig.

Geduldige medewerkers. Helpen je tot een keuze te komen bij twijfel. Duidelijke informatie die iedereen begrijpt.

Meer dan voldoende.

Aanbeveling
100% en in het verleden ook al vaak gedaan.

p.j. scherling 15-09-2013 In de winkel gekocht
naarden

kijk eerst op internet ik ben vaak in de buurt van naarden en loop dan de winkel binnen ligt 1 minuut van de snelweg

wordt altijd (koop vaker spullen bij jullie)netjes en correct geholpen en ze weten waar ze over praten

Assortiment
wat je hebben wil is er meestal wel

Aanbeveling
heb ik al gedaan om de bovenstaande redenen

Extra toelichting
dat heb ik hierboven al gedaan

Mats duijst 15-09-2013 Via de website gekocht

Je stopt de stekker erin en je bent klaar om te gaan

Ik had het om 's avonds laat bestelt en de dag erop had ik hem meteen binnen

Assortiment
Ik zocht een goede televisie en dat is me gelukt

Aanbeveling
Ik heb dit zelf van vrienden

Extra toelichting
Dit product dat ik gekocht heb, is van de top klasse

M. Assink 15-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden Bronsstraat 10

De vestiging is goed bereikbaar vanaf de A1, gratis parkeren voor de deur

Deskundig personeel en ik hoefde niet lang te wachten tot ik geholpen werd. Ook waren de bezorgers niet te beroerd om de 60" tv 2 verdieping naar boven te dragen en in de woonkamer te zetten ! top

Ruim voldoende

Aanbeveling
Dit is de 2e keer dat ik een tv koop bij de plasmadiscounter. Eerlijke prijzen/geen opdringerig personeel je kan rustig rondkijken

Extra toelichting
Ook deze keer een positieve indruk van deze winkel. Het is ook handig dat Tom Coronel van de meeste tv's een korte review op youtube heeft staan met specificaties en andere bijzonderheden van veel modellen

Basblaauw 15-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Snelweg af en je bent er

Kwam iemand naar ons toe, die ons gelijk goed hielp en alles goed afronde

Veel voor weinig!

Al gedaan!

Bietje-Arnhem 15-09-2013

na een telefoontje of mijn led tv nog beschikbaar is hebben ze er gelijk 1 apart gelegd en een dag later in huis

Assortiment
groot assortiment met elk product goed toegelicht

goedkoop, goede service en een breed assortiment

goedkoop, goede service en een breed assortiment

Wesley11998855 15-09-2013

Automatisch aanbevelingen bij producten maken het makkelijk dat je niet naar elk specifiek onderdeel hoeft te zoeken (Sonos Play 3 boxen gekocht, kreeg meteen als mogelijke aanbeveling de Bridge en muurbeugels).

Service ook top, nog even gebeld voor de zekerheid omdat ik in verband met voorraad wilde weten of ik daadwerkelijk mijn bestelling op tijd binnen kreeg, medewerker heeft alles voor me gecheckt en ik heb mijn bestelling netjes volgens afspraak binnen gekregen

Assortiment
Alles wat ik nodig had was te verkrijgen in de winkel, ik heb nergens meer hoeven zoeken voor accessoires o.i.d.

Aanbeveling
Heb gewoonweg geen reden waarom ik de webwinkel niet zou moeten aanbevelen aan iemand.

Extra toelichting
Het is dat ik gewoonweg geen 10 geef er is altijd wel ergens plek voor verbetering. Nu ik erover nadenk misschien de enige verbetering die ik kan noemen als ik er dan toch eentje zou moeten noemen is om eventueel de uiterlijke tijd om iets "morgen" in huis te hebben iets te verhogen. Nu is dat 20 uur, er zijn webshops daar kun je volgens mij zelfs tot 23 uur bestellen en heb je het de volgende dag in huis. Veel bestellingen worden 's avonds misschien net iets later dan 20 uur gedaan volgens mij. Maargoed dit is zoals ik aangeef gewoon om even iets te kunnen noemen .

naamjohannes 15-09-2013

Heb via internet besteld, en de volgende dag afgehaald te Naarden

Bij uitpakken ontbraken de specifieke batterijen van de afstandsbediening. Nabestelling bij Akai Nederland zou te veel tijd vergen, vandaar dat ik ze zelf kon aanschaffen.
aanschafprijs wordt door Plasma discounter gerestitueerd. ( pluim )

Assortiment
Op internet in mijn geval TV-dvd combi,s ( klein formaat ) was voldoende keus en aanbod van merken.

Aanbeveling
Aanbeveling i.v.m. concurrerende prijs. In mijn geval de weekendknaller.,en service

Extra toelichting
Bij aankomst in de winkel te Naarden, alvorens het produkt te kopen heb ik aanvullendfe vragen gesteld, daar het apparaat alleen een ingebouwde T tuner ( voor Digitenne had ) en geen C tuner voor Ziggo of UPC. Dit bleek oplosbaar te zijn door aanschaf van een los kastje voor 50 euro, waarna de mogelijkheid wel zou bestaan. Het gereserveerde produkt werd door een medewerker van Plasma discounter in de auto gezet. Het was er zelfs op de zondagmorgen druk.

Johan50jr 15-09-2013

Snel en overzichtelijke website, duidelijke hulp en snelle leveringen

Vriendelijk personeel, staan open om vragen te beantwoorden en te helpen waar mogelijk is

Ruim voldoende

Aanbeveling
Ten alle tijde het advies geven om op de site te kijken

Extra toelichting
Mijn ervaring is tot nu toe nog steeds positief geweest, snelle en nette service. Zeven dagen per week bereikbaar.

KatoMe 15-09-2013

Alle tijd om thuis via de website de producten te bekijken....ik heb het product via de site voor mij laten reserveren en de volgende dag ben ik naar Naarden gereden om het product vrijblijvend te zien en evt nog meer informatie te vragen...

Keurig en deskundig geholpen in de winkel. Na mijn aankoop is er netjes iemand mee gelopen naar mijn auto, die stond geparkeerd op een ruime gratis parkeerplek.

Assortiment
Ruime keuze en volgens mij stukken goedkoper dan bij veel andere winkels..

Aanbeveling
Als iemand in de buurt van Naarden woont of toevallig in de buurt is zou ik zeker even hier langs gaan. Ik hou voor mijn volgende aankoop zeker deze winkel in mijn gedachten. Met de webshop heb ik geen ervaring, gezien mijn ervaring in de winkel, zou ik hier geen problemen verwachten

vera 41 15-09-2013

Leuke knalaanbieding en erg verleidelijk om te kopen!

Goede levering kwam 2 dagen later

Veel keuze

Aanbeveling
Ja het gaat makkelijk en het assortiment is genoeg. Ook goedkoop!

PaulJ1971 15-09-2013 Via de website gekocht

De TV die ik zocht was makkelijk te vinden via het type-nummer.

Mijn voorkeur bleek toch niet op voorraad, binnen 5 minuten werd ik 's-avonds gebeld en heb ik een andere kleur gekozen, die wel direct leverbaar was.

Assortiment
Zeer ruim assortiment, misschien zelfs te ruim...

Aanbeveling
Ik kan geen reden bedenken om niet bij Plasma-discounter.nl te bestellen.

Extra toelichting
Alle afspraken en verwachtingen zijn waargemaakt.

j oerlemans 15-09-2013

ja alles

ja alles

was op zoek naar een tv

Aanbeveling
iedereen die een tv zoekt

Joop van Luxzenburg 15-09-2013 Via de website gekocht

Bellen, opgeven wat je wilt bestellen. Met klantnummer naar de shop en afhalen.

Instructie en aanvullende informatie. Eventueel retourneren.

Assortiment
Assortiment,Kwaliteit en prijs maakt keuzes makkelijk. Bijgestaan door niet opdringerige verkoopadviseurs.

Aanbeveling
Zeker, keuze, service, assortiment en prijs. Daarmee kan ik mijn omgeving uw producten aanbevelen.

Extra toelichting
Ik was hiervoor bij Saturn, Media Markt en BCC. BCC, komt bij jullie verkoopinstelling, het dichtste bij. Extra is de inruilservice, onderscheidende prijzen en kundigheid verkoopteam.

Renate Stinkens 14-09-2013 Via de website gekocht

Perfecte service bij het helpen maken van een keuze. Duidelijke uitleg en er werd ruim de tijd voor genomen!

Assortiment
Enorme keuze uit verschillende soorten, maten prijzen en accessoires.

AJK1 14-09-2013

Fred-0546 14-09-2013

Duidelijk en overzichtelijke website en duidelijke uitleg door virtuele verkoper.
Bestellen snel en overzichtelijk

Jacob1948 14-09-2013

Extra toelichting
Geweldig zaak goed contact en inzicht naar de klant. ik ben erg tevreden. Samsung HT-F5530: Smart 3D 5.1 Blu-ray Home Theater met twee tall-boy speakers

Öztürk 14-09-2013 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk, was het eerste keer dat ik iets online bestelde ! Zag gelijk wat ik wilde.

Service was super gewoon op tijd afgeleverd op mijn werk !

Assortiment
Voldoet zeker aan mijn eisen

Aanbeveling
....vergelijk het met andere online winkels, en je keuze is gemakkelijk.

Extra toelichting
Gewoon goed ! Geen opmerking.

Panderosa 14-09-2013

Zijn in Naarden geweest. Ruime sortering, prima voorlichting!
Wonen in Bussum, dus makkelijk én dichtbij.

Prima service. Wij zijn al iets ouder (70+) en wilden een tv die niet te klein was en eenvoudig te bedienen is.
Verkoper nam écht de tijd voor ons.
Diverse modellen/types/merken vergeleken.
Uiteindelijk bij Philips uitgekomen.

Assortiment
Zoals net beschreven :uitgebreid assortiment om goed te kunnen vergelijken en te beoordelen.

Aanbeveling
Daar wij zéér goed geholpen en geinformeerd zijn, komen wij zeker terug en hebben wij aan diverse kennissen en familieleden onze ervaring gedeeld. Helemaal geweldig!!

Extra toelichting
Wij vinden de winkel erg prettig. Wij zien graag wat we kopen. Zéér zeker aan te bevelen dit ook te doen.

Jkoenders 14-09-2013

Ruud Benthem 14-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Overzichtelijke winkel met op diverse plekken pc om info op te vragen.

Medewerkers met veel kennis van de verschillende types TV's e.d. .Goede uitleg en advies.

Assortiment
Een zeer goot assortiment aan merken.

Aanbeveling
Winkel met goede service, nemen rustig de tijd om je van advies te dienen. Veel merken en mooie showroom waar diverse tv werkend te zien zijn.

Extra toelichting
Zeer positief op alle aspecten scoort de winkel ruim voldoende.

Nick van Eeten 14-09-2013

Erg gemakkelijk en heldere website. De navigatie van begin tot aan betalingspagina is erg eenvoudig. Ik ben via kieskeurig op plasmadiscounter gekomen omdat ik dit het meest betrouwbare vind ogen.

Ik heb mij (nog) niet beroept op de service, maar staat duidelijk aangegeven hoe dit proces werkt. De levering was ook keurig.

Assortiment
Het model wat ik heb gekocht is eigenlijk een showroom model wat normaliter niet via webshops verkocht wordt. Top dat ik hem toch online heb kunnen bestellen.

Aanbeveling
In hoge mate. Erg fijne site om te bestellen. En het is gespecialiseerd in tv's waardoor je snel deze winkel aanraadt.

Extra toelichting
Over het algemeen dezelfde kwaliteiten als elke e-tailer, maar door de expertise en assortiment een echte aanrader voor iemand die opzoek is naar een nieuwe tv!

Irma Verkerk 14-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Moesten even wachten op hulp maar werden prima door xxxx geholpen.
We kenen hem persoonlijk en hoewel hij pas 2 weken in dienst is kon hij onze vragen beantwoorden.
Alleen jammer dat hij geen korting kon geven maar we zijn 100% tevreden over onze aankoop.
W hopen er nog heel lang plezier van te hebben.

Prima service.

Stefan Steen 14-09-2013

Vanuit je luie stoel 24/7 bestellen.

Je moet voor vragen helaas wel een 0900 nr bellen.

Groot aanbod.

Goede prijs/kwaliteit beoordeling

Extra toelichting
Zie voorgaande beoordelingen per onderwerp.

erik82abc 14-09-2013

Zeer overzichtelijk, duidelijke mails.

Binnen 1 dag op de aangegeven tijd geleverd.

Niet bekeken

Door deze fijne ervaring

Extra toelichting
zie bovenstaand. Bestellen & afkeveen is erg prettig verlopen.

marco.d 14-09-2013 In de winkel gekocht
filiaal naarden

rustig thuis in je stoel alles uitzoeken en vergelijken

snel geholpen met de spullen die al op internet waren bekeken en een goede bak koffie en natuurlijk twee weken omruil garantie

Assortiment
heel veel modellen direct op voorraad

Aanbeveling
goede service snelle levering en lage prijzen wie wil dat nu niet

Extra toelichting
fijne zaak erg overzichtelijk met personeel die weten waar je het over hebt

Peter Brons 14-09-2013 Via de website gekocht

Bestellen via de website gaat reuze makkelijk,duidelijk te sorteren op behoefte.Was op zoek naar een tv/dvd combi en wil dan niet alle andere tv's zien.

De bestelling was binnen 24 uur in huis,na montage aan de wand heeft toestel 5 minuten gewerkt(dat is wel balen op dat moment) Volgende ochtend direct gebeld,wordt niet moeilijk gedaan,kon er voor kiezen om hem de volgende dag te laten omwisselen,ik koos er zelf voor hem dezelfde dag te wisselen in de winkel in Naarden.Super!!

Aanbeveling
Deze winkel is zeker een aanrader,uitgebreid assortiment en en een supermentaliteit van we lossen het op.Hier is de klant niet koning maar keizer.

H B Kitz 14-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

.voldoende personeel en parkeerruimte. Personeel goed aanspreekbaar, maar te weinig beslissings-bevoegdheid

Na terugbrengen voor 3e rep. was een leentoestel niet mogelijk, tot een (kennelijk oudere)werknemer ingreep en een leentoestel regelde.

Giga collektie

Aanbeveling
Het heeft 2 maanden geduurd voor mijn klacht na een uitgebreide brief aan de direktie werd opgelost.

Extra toelichting
Create2Fit verschool zich achter de fabrikant Philips. Dit mag absoluut niet. Volgens alle berichten in media is de leverancier tegen zijn klant serviceplichtig en mag zich niet beroepen opeventuele service van de fabriek. Na mijn brief heeft men eindelijk goed gereageerd en mij kostenloos een nieuw toestel geleverd.

denio1978 14-09-2013

website heel duidelijk
alles makkelijk te vinden
de betaling ging ook perfect

service perfect
alles wordt netjes uitgelegd
levertijd ook zeer goed

veel keuze
al snel kunnen vinden wat we nodig hadden
de prijs was uitstekend goedkoper als andere winkels

Aanbeveling
deze winkel zeker aanbevelen aan andere mensen

Gerda van der Hoef 14-09-2013

Het artikel wat ik zocht had ik snel gevonden.

Heel goed. De ene dag besteld de volgende dag in huis.

Een groot assortiment

Aanbeveling
Ik zou het iedereen willen aanbevelen.

Extra toelichting
Ik had niet verwacht dat de bestelling zo snel in huis zou hebben. Mocht ik in de toekomst nog andere elektrische apparaten nodig hebben zal ik zeker overwegen eerst bij Plasma Discounter op de site te kijken.

naam20987 14-09-2013

Makkelijke website, goed overzichtelijk. Bestelling makkelijk te plaatsen.

Na bestelling werd ik keurig via mails op de hoogte gehouden over de levering.

Assortiment
Assortiment is ruim, goede kwaliteit en nette prijsstelling.

Aanbeveling
In grote mate is de winkel aan te bevelen.

Extra toelichting
Vanaf het maken van de keuze tot aan levering van het product en toesturen van de factuur is alles goed verzorgd.

Paul uit Hedel 14-09-2013

makkelijke website,
alles goed beschreven.
ik had een demo tv gereserveerd en een datum ingevuld, op de die dag werd de tv uit de verpakking gehaald e.d..
gewoon top

die heb ik nog niet nodig gehad.

zeer voldoende

Aanbeveling
het is een leuke winkel,
personeel is vriendelijk, personeel komt professioneel over.
al met al genoeg reden om de winkel aan te bevelen bij vrienden en kennissen.

Rijzendoorn 14-09-2013

Online gereserveerd, perfect.

Netjes geholpen en snel, en mijn aankoop stond inderdaad gereserveerd, zie je toch wel eens anders

Assortiment
Ruime keus, breed assortiment niet alleen in tv's.

Aanbeveling
Gewoon goed geen valse beloftes.

Extra toelichting
Beter dan mediamarkt en bcc bij elkaar.

TheRhinus 14-09-2013 Via de website gekocht

Dit is een erg gebruikersvriendelijke website, producten staan goed geordend, mooie foto's en filmpjes, duidelijke uitleg.
prima betaalgemak, ook nog prettig telefonisch contact gehad en ze komen hun afspraken netjes na.

Telefonisch prima bereikbaar, jammer van het 0900 nummer met bijbehorende kosten. verder zoals hierboven beschreven professioneel en vriendelijk contact gehad, bestelprocedure is gelopen zoals beloofd; snel, netjes en verzorgd!

Assortiment
Een van de goedkoopste met een zeer uitgebreid assortiment met een goede prijs/kwaliteit vergelijking op andere producten.
Ik werd ook geattendeerd op een cash-back actie van Samsung, hierdoor kreeg ik een extra korting van €100,- (ook soepel verlopen).

Aanbeveling
Mijn broer zocht ook een tv, ik heb hem geattendeerd op de actie / webwinkel.

Extra toelichting
Het totaalplaatje is goed, waarom nog kopen in een (fysieke) winkel. Ik heb nog geen problemen ondervonden en hoop dat wanneer het nodig is, ik bij problemen net zo geholpen wordt als bij de aankoop maar daar heb ik vertrouwen in na deze aankoopervaring.

Jvlaar 14-09-2013 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel!

Uitstekende service!

Wat je ook zoekt!

Gewoon doen!

Extra toelichting
Uitstekend assortiment, snelle levering, eenvoudig bestellen en betalen. En meer dan uitstekende service!

Herrezeel 14-09-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijke betaling methode, meerdere mogelijkheden.

snelle service, levering na één dag bij mij thuis.

Assortiment
Veel keuze aan heel goede prijzen.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanraden aan iedereen die wat geld wil besparen bij een aankoop want dit scheelt toch wel met de normaal verkoopprijzen in de meeste winkels.

Extra toelichting
Wat zouden we nog meer moeten verlangen, een gekozen artikel aan een heel goeie prijs en dan nog snel geleverd. Voor mij is dit de ideale deal. Heel tevreden!!!!!

Marieke Z. 14-09-2013 Via de website gekocht

Ik wist al welk toestel ik wilde. Even zoeken, bestellen, betalen en klaar.

Ging heel soepel. Bevestiging ontvangen, volgende ochtend een berichtje met de code van TNTPost over de bezorgtijd. Helemaal prima.

Assortiment
Eigenlijk niet echt een idee over omdat ik al wist welk toestel ik wilde.

Aanbeveling
Scherpe prijs, prima site, snelle bezorging, veilig gevoel.

Extra toelichting
Ik had ooit een artikel over deze webshop gelezen. Dat was zeer positief. Vandaar m'n keuze om hier m'n nieuwe tv te bestellen.

jwong 14-09-2013

Zeer gemakkelijk. Niet veel aan toe te voegen.

Zeer goeie reviews over de producten die je koopt en een zeer vriendelijke klanten service.
After sales heb ik nog geen ervaring mee gehad gezien het apparaat in tip top conditie werd geleverd..
Als opbouwende kritiek zou misschien een klanten account mogen zijn waar men de status updates van de bestelling kan volgen en retours kan aanvragen. Dat soort dingen.

Assortiment
Alles wat te maken heeft met televisie, vind je 90% bij plasma-discounter. Meer keuze dan bij concurrentie met een showroom.

Aanbeveling
Het is mijn eerste aankoop bij plasma-discount en ze hebben alvast mijn vertrouwen. In de middag besteld en de dag erna al geleverd en dat zelfs terwijl ik in België woon.
Had ook gebeld naar de klantenservice omdat ik niet echt wist wanneer er verzonden wordt naar België (zodat men thuis kan zijn) en dat werd vriendelijk beantwoord.

Dus niets dan lof over mijn eerste ervaring met plasma-discount

Extra toelichting
Plasma-Discount is een op en top ervaring geweest. Ze passen zich ook prompt aan de prijs van de concurrentie zelfs als dit gaat om een tijdelijke actie. Dit is service. Al bij al zijn er heel weinig minpunten te vinden en is deze winkel aan te raden aan iedereen die een tv zoekt. Voor meer informatie kijk naar de uitleg bij de verschillende aspecten.