Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Frankleef 18-09-2013

De winkel is makkelijk te vinden, vlakbij de snelweg.
De medewerkers van de winkel hebben overal hun antwoord op en dat geeft een goed en veilig gevoel. Wij hadden de spullen op dinsdag uitgezocht en nadat we de volgende dag het geld hadden overgemaakt stonden de spullen de dag erna in de hal bij ons thuis. Er was een kabel niet aanwezig wat we wel betaald hadden en dat krijgen we retour en de andere kabel is volgens de mail van de plasma-discounter alweer verstuurd. Goede service dus

Assortiment
Alles ligt ruim uitgestald zodat de klant de producten duidelijk kan zien waar men naar op zoek is,

Aanbeveling
Omdat het gewoon de goedkooptste winkel is als je je producten wilt kopen en des te meer je koopt des te meer korting eraf gaat.

Extra toelichting
Wij zijn heel tevreden over de plasma-discounter in Naarden, klantvriendelijk, ruim assortiment en de afspraken die gemaakt waren zijn allemaal nagekomen, kortom fantastische service.

Paul Hillen 18-09-2013 Via de website gekocht

Binnen 5 minuten de beste aanbieding op de site gevonden.

Assortiment
Makkelijke site met heel veel keuze.

Aanbeveling
De bestelde TV snel ontvangen.

Extra toelichting
Voor de keuken een 2e toestel gezocht voor een scherpe prijs. Binnen 2 dagen hadden wij het toestel al in huis.

naam2312335 18-09-2013

Gemakkelijk online de UE40F7000 gereserveerd om deze vervolgens 2 dagen later op te komen halen

Televisie werd vriendelijk naar de auto gebracht en zelfs in de auto gelegd. Tevens beleefd te woord gestaan door alle werknemers

Assortiment
Ruim assortiment online beschikbaar en daarnaast is het mogelijk om de producten in de winkel te bekijken, aanraken en kundig advies te krijgen

Aanbeveling
Scherpe prijzen, goede service en een ruim assortiment maken deze webwinkel tot een winkel die ik maar al te graag zou aanbevelen aan vrienden en familie

Extra toelichting
Het was erg gemakkelijk om de televisie, die voor één dag sterk in prijs was verlaagd, te reserveren en enkele dagen later op te halen. De service in de winkel was goed en vooral de jongeman die de televisie uit het magazijn heeft gehaald en naar de auto heeft gebracht verdiend mijn complimenten voor zijn behulpzaamheid en klantvriendelijkheid!

Fam Moud 18-09-2013

goede telefonische bereikbaarheid
kwalitatieve en vriendelijke medewerkerkster

fam. jonkhoff 18-09-2013 Via de website gekocht

Simpel thuis achter de pc, keuze kunnen maken obv goed onderbouwde ( zelfs video!) info over het product.

Dag 1 besteld, dag 2 thuis afgeleverd! Goede garantie. Prima info.

Assortiment
Zeer ruim. Goed naast elkaar opgesteld met uitgebreide info. in geen enkele andere winkel zo'n uitgebreid assortiment. En nog op voorraad ook.

Aanbeveling
Prima service, supersnel. Thuis te bestellen.Goede garantie. Zeer uitgebreid assortiment voor de laagste prijzen.

Extra toelichting
Niets te wensen over! Behalve: ga zo door!

Ron1509 18-09-2013

Heel gemakkelijk een vergelijk maken van verschillende producten.
Duidelijk informatie om het juiste product te bestellen.

Juiste berichtgeving met betrekking tot de bestelling.

Assortiment
Tot mijn gekozen product had ik genoeg keuze, en overzichtelijk weergegeven op de website. Ook is het zeer makkelijk gemaakt om je keuze te verfijnen.

Zie mijn onderbouwing op de punten Gemak, Service en Assortiment

Oscar 0162 18-09-2013

Overzichtelijke website

Telefonisch contact gehad, direct iemand aan de lijn en goed geholpen

Zeer uitgebreid assortiment

Aanbeveling
Aanrader, snelle levering, goede service en scherpe prijs.

Extra toelichting
Aanrader, snelle levering, goede service en scherpe prijs.

Rob B03 18-09-2013

Erg vriendelijk en bovenal kundig personeel die ons goed en plezierig hebben geadviseerd. Goed om verschillende meningen en onderbouwde adviezen over onze aankoop te horen. Ondanks scherpe prijs was er ook nog wat ruimte in de zin van extra's

Assortiment
De aankopen die wij vooraf op internet hadden gezien waren in de winkel aanwezig zodat wij een goed vergelijk hadden. Scherpe prijzen.

Zie motivatie boven

treeeg nekko 18-09-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
hallo beste tv vrienden heb een nieuwe lg tv gekocht en daar is niets mis mee mooie kleuren en mooi scherp beeld de levering had iets vertraging maar lag niet aan plasma dicount

Fam Molenaar 18-09-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Prijs van mijn TV was niet direct bekent online maar kreeg binnen een paar uur een mail met de kosten. Verder nog extra korting gekregen vanwege een combi te kopen van 3 producten.

Alfredo62 18-09-2013

Winkel is goed bereikbaar met de auto.

Vriendelijk geholpen. Ondanks drukte toch een rustige sfeer in de winkel.

Assortiment
Voldoende keuze, Voor ieder wat wils. Veel te veel keuze maakt kiezen ook weer lastiger.

Aanbeveling
Zie hiervoor. Prima zaak. Vorige TV daar ook gekocht.

H.M. Maas 17-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

In de winkel is alles goed te overzien en krijgt uitstekend advies van de verkopers.

U heeft veel voor mij gedaan om mijn wensen te verwezenlijken. Telefonische en per mail ben ik goed op de hoogte gehouden van het verloop.

Assortiment
Er is een ruim assortiment aanwezig waar je als klant rustig je keuze kan maken en goed wordt geadviseerd

Aanbeveling
Door uw inspanningen kunnen wij alleen maar positief reageren en komen er bij een volgende aankoop zéker terug.

Extra toelichting
Zoals hierboven beschreven, alles bij elkaar genomen, een uitstekende winkel waar je als klant een uitstekende keuze kan maken en ook nog eens voor een perfecte prijs. De service is precies zoals je als klant mag verwachten.

Rosanne de roo 17-09-2013 In de winkel gekocht

Goed overzichtelijke site
Perfect alles
Die filmpjes zijn super

Aardige jongen man. Hij hoefde alleen niet zo heel veel te zeggen omdat wij alles al via de site hadden gevonden

Assortiment
Super veel en goed kwaliteit

Super bedrijf

Extra toelichting
Wij kopen ons volgende tv of audio bij jullie.. Geweldige service en assortiment.

Arjen H. 17-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Overzichtelijke site om snel een van je te zoeken produkten te vinden

Fijn geholpen door personeel, zelfs bij het inladen!

Assortiment
Veel keuze uit verschillende tv modellen, groot, klein en altijd voor een goede prijs!

Aanbeveling
Goede site, goede service, fijn personeel en een mooie tv voor een goede prijs!

Roelof 38 17-09-2013

de internetsite is zeer duidelijk ,zeker met de filmpjes erbij

de bestelling was snel geleverd,en de factuur netjes over de mail.

Assortiment
ik denk dat je hier alles kunt vinden voor een goede prijs.

Aanbeveling
zeer te vreden over plasma discounter.

Extra toelichting
erg te vreden over plasma discounter.mooie duidelijke internetsite.

Pieter 12345 17-09-2013

Makkelijk parkeren,overzichtelijke winkel,goede website

Word goed uitgelegd,als er iets is word het goed opgelost

Assortiment
Voldoende keuzes in tv en koffiemachines goede merken

Aanbeveling
Als een goede winkel Met goed personeel die het goed uitleggen ,prijs technies oké

Extra toelichting
Als ik iets nodig heb kijk altijd eerst bij plasmadiscount,koop altijd in de winkel nooit online.altijd goede ervaring gehad in de winkel.

fvanos 17-09-2013 In de winkel gekocht
naarden

Uit zoveel keus in de showroom, zie je
niet gauw iets over het hoofd.

ik ben uitstekend voorgelicht, niet onbelangrijk als je zelf niet zo
veel verstand van zaken hebt op t.v. gebied

Assortiment
Ik denk niet dat er elders een groter
assortiment te vinden en op deze manier geshowd

Aanbeveling
Alle voornoemde beoordelingen rechtvaardigen dit oordeel, terwijl er ook op prijsgebied zeer interessante mogelijkheden liggen.

Extra toelichting
Ik ben voor het eerst in de deze shop geweest en was zeer aangenaam verrast door aanbod, mogelijkheden en prijs/kwaliteitsverhoudingen

edwin256 17-09-2013

Alexandru Stancu 17-09-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Smooth and nice. I liked that I could walk in with my dog. It felt nice. I would recommend the store to a friend

remmertw 17-09-2013 Via de website gekocht

eenvoudige site.
overzichtelijk en prima systeem met qinkelmandje

snelle levering, heldere facturatie

wat ik zocht, gevonden!

gedaan ook!

hefritsie 17-09-2013

was erg gemakkelijk om te vinden wat ik zocht en om het product te reserveren

Service was erg goed, binnen 10 minuten stond ik al buiten met het product

Assortiment
Het assortiment is uitgebreid met veel keus

ericvu 17-09-2013

Ruime keuze aan artikelen. Als je wat zoekt moet je daarheen gaan

Mijn TV werkte niet naar behoren. Zonder problemen TV mogen ruilen. Deze doet het uitstekend. Top !!!

Assortiment
Uitgebreid. Met diverse merken. Uitstekend.

Aanbeveling
Als iemand mij vraagt waar haal ik een TV voor een leuke prijs. Nou dan weet ik het wel. Op naar Naarden.

Extra toelichting
Ik ben uiterst tevreden over het assortiment, de zeer vriendelijke medewerkers die je helpen en de service.

TheSh4d0wReaper 17-09-2013

Voor mij een 8 omdat er voor mijn tv een actie was voor korting via facebook/twitter en die deed het pas naar 10x proberen.

Voor mij een 6 omdat mijn tv te laat geleverd was. er word geadverteerd met voor 20:00 bestellen volgende dag in huis. Maar als hun een fout maken moet de klant er voor boete. En dan zeggen ze dat je ter compensatie je verzendkosten terug krijgt ook al heb je deze niet betaald. Maar die heb ik ook nog steeds niet ontvangen.

Assortiment
Voor mij een 8 gewoon omdat er best veel keuze is.

Aanbeveling
Omdat jullie goedkoop zijn zal ik jullie aanbevelen, maar voor de service niet. En ik zou eens wat doen aan die belachelijke hoge bel tarief van 80c/pm.

Extra toelichting
al mijn motivatie staan onder de cijfers

cdj9 17-09-2013

alle tv-s staan opgesteld hetgeen vergelijken makkelijk maakt
Ruime parkeergelegenheid
winkel ruim van opzet

netjes en deskundig geholpen alleen lang wachten op magazijnuitlevering

Assortiment
voor mij als niet deskundige / niet technisch voldoende om uit te kiezen zowel v.w.b. prijs als kwaliteit

Aanbeveling
gewoon een fijne, toegankelijk winkel

Carl Rijn 17-09-2013 Via de website gekocht

Met een paar klikken exact krijgen wat je wilt.

Snel geleverd, lage prijs = goede service.

Keuze genoeg.

Aanbeveling
Tevreden dus zeker aan te raden.

Wil Fred Mutsaerts 17-09-2013 Via de website gekocht

Ik vergelijk de produkten graag middels een staatje naast elkaar dat kon ik bij jullie site niet vinden

goede indicatie wanneer de produkten afgeleverd worden. Goede telefoondienst bij hulp met aansluiten

voldoende

Aanbeveling
compleet assortiment snelle levering goede afwikkeling

anja nagelkerke 16-09-2013 Via de website gekocht

Bestellen en betalen gaat erg gemakkelijk.

Levering is snel en ook is duidelijk wanneer de bezorger komt.
Heb geen vragen voor de klantenservice want de producten zijn helemaal okee

Assortiment
Ruim assortiment. Als ik iets in deze categorie zoek, kijk ik altijd naar de website

doe ik steeds.

majasali 16-09-2013

DimH 16-09-2013

Duidelijke en overzichtelijke website met bovendien youtube filmpjes met duidelijke uitleg over het product.

Zeer snelle verzending van het aangkochte product. Uiteraard in originele en ongeopende verpakking. Via de mail ontvang je, direct na aanschaf, de aankoopnota/garantiebewijs.

Assortiment
Zeer groot assortiment van ondersteunende geluidsapparatuur t.b.v. je LED TV.

Aanbeveling
Snelle levering van concurrerend geprijsde topartikelen. Bovendien zeervoverzichtelijke website.

Extra toelichting
Overzichtelijke website met ondersteunende youtube filmpjes bij de artikelen. Gunstig geprijsd en een zeer snelle verzending van de bestelde artikelen. Top!

Rob de Ridder 16-09-2013

Snelheid van opdracht verwerken is indrukwekkend. Levering is volgens toezegging gelijk na betaling

Correct en juiste informatie met telefonisch contact mbt onjuiste handeling IDEAL van mijn kant. Goed geholpen om betaling juist te verwerken

Assortiment
Voor mijn aandachtsgebied ruime keuze

Aanbeveling
Is reeds geschied. Al pratend op mijn werk zijn 2 mensen geintereseerd en hebben jullie site beschikbaar.

Extra toelichting
Bovenstaand beoordeling is een goede weergave van jullie bedrijf. Gaat zo voort.

Charles78 16-09-2013

De combinatie online en ruime openingstijden van de fysieke winkel zijn ideaal.

Service is belangrijk voor een aankoop, maar nog belangrijker na aankoop:
De gekochte tv in de winkel in Naarden bleek na uitpakken helaas een beschadiging te hebben in het beeldscherm.
Volgende dag terug gegaan en zonder gedoe gewoon een nieuwe mee gekregen.

Gewoon ruim voldoende.

Aanbeveling
Goed begeleid bij het maken van een keuze bij aankoop door enthousiaste vent met kennis. Minstens zo goed geholpen bij het oplossn van een probleem.

dickkie 16-09-2013

Produkt in winkelwagen plaatsen, betalen met b.v. ideal en dat is het. Eenvoudiger kan je het niet maken.

Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en beloftes m.b.t bezorging worden nagekomen.

Assortiment
Ruime assortiment en scherp geprijsd.

Aanbeveling
Twee dagen na mijn bestelling heb ik een familielid die een zelfde tv wilde hebben als dat ik had besteld deze winkel aanbevolen.

Extra toelichting
Het bij Plasma-discounter bestellen en laten bezorgen van de tv die ik op het oog had is zeer goed bevallen. Uitgaande van mijn ervaring kan en zal ik het zeker aanbevelen bij anderen.

Erniepul 16-09-2013

Ik ben in de winkel geweest. Daar word je goed
Geholpen

Assortiment
Ik wist welk model ik wilde dat hee ik al op de website bekeken.

Aanbeveling
Iedereen goede adviezen en meedenken.
Top dus.

Bas65 16-09-2013

Het is een zeer overzichtelijke website met duidelijke menu's. Als ik niet zo dicht bij Naarden zou wonen, had ik de bestelling zeker via de website afgerond.

Vriendelijk en overtuigend. Zelfs bij het gaan navragen wordt hier eerlijk over gecommuniceerd. Je weet waar je aan toe bent.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment en keuzes in tv's met accessoires e.d. Professioneel en overzichtelijk uitziend. Daardoor keuze goed te bepalen mede door de kennis bij de verkoper(s).

Aanbeveling
Veel keuze, kennis bij verkopers, winkel ziet er goed uit en concurrerende prijzen.

Extra toelichting
Prettige winkel met veel keuze. Overzichtelijk getoond assortiment en vriendelijke professionele verkopers. Concurrerende prijzen en acties duidelijk zichtbaar. Waarom ergens anders kopen?

brian mouthaan 16-09-2013

goed overzicht over de verschillende tv's

erg vriendelijk en gemotiveerd personeel

Assortiment
ruime keuze uit verschillende tv's

Dirk en Jolanda 16-09-2013

Redelijk aanbod in de winkel zelf. Wel overal computerschermen met het complete assortiment. Genoeg personeel in de winkel. Spullen worden snel voor je gehaald en naar de auto gebracht

Goede uitleg over het produkt.
Wat het bij ons goed deed was het brengen van de spullen naar de auto en een hand van de medewerker. Zeer attend

Assortiment
Er hangt genoeg om te bekijken. Wat er niet hangt, is te bekijken op beeldscherm in de winkel

Aanbeveling
Voor een wat grote aankoop ga ik liever naar een winkel om het produkt zelf te bekijken. Dat kan hier zeer goed. Als je redelijk in de buurt woont is het zeker de moeite waard

EdwardvV 16-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Op zaterdagochtend online een televisie uitgezocht, die we wilden en gereserveerd (dat is echt handig! Je ontvangt een sms en E-mail ter bevestiging). Omdat Naarden dichtbij is, meteen 's middags even rondgekeken in de showroom of we de juiste keuze gemaakt hadden gemaakt. Dit was het geval, dus met de ontvangen reserveringscode naar de kassa en binnen 5 minuten was alles geregeld. Top!

Ondanks het feit dat we al een televisie gereserveerd hadden werden we nog geholpen om naar andere televisies te kijken. Er werd meteen even op internet ge'checked' of de televisie de juiste DVB ontvangeer had

Assortiment
Er is een heel breed assortiment aan televisies van alle grote merken. Leuk om te zien dat er ook koffieautomaten en witgoed zijn.

Aanbeveling
Ik zou plasma-discounter zeker aanbevelen, vanwege de prijs en het gemak!

Extra toelichting
Top internet winkel. Dit is wat je mag verwachten van een moderne winkel. Een combinatie van keus, gemak en beste prijs.

Boon. J 16-09-2013

Duidelijke website. Product heb ik eerst via de site opgezocht en daarna in de showroom bekeken.

Bereikbaarheid van de showroom is goed. Ik had wat vragen over het Home Cinema Systeem maar die konden helaas niet allemaal beantwoord worden. Dit kwam omdat de Sony vertegenwoordiger die dag voor het eerst moest werken. Buiten dit feit was het personeel vriendelijk en is het een fijne winkel. Er staan veel demonstratiemodellen zodat je je product eerst kunt testen.

Assortiment
Goede prijs in vergelijking met andere winkels. Daarnaast is het assortiment uitgebreid en compleet.

Extra toelichting
Een fijne winkel met goede prijzen. Duidelijke webshop en mogelijkheid om de producten te testen in de showroom. Daarnaast vriendelijk personeel en uitgebreid assortiment. Een winkel waar ik in de toekomst zeker terug kom.

h.g.hoefakker 16-09-2013 In de winkel gekocht
naarden

lekker thuis uitzoeken naar de winkel daar verdere informatie gekregen

geen lange wachtrijen werd vriendelijk geholpen en het werd netjes in de auto geplaats

veel merken en types

dat zou ik zeker doen

Extra toelichting
ik ben nog van plan wasmachine en droger te kopen zal zeker deze winkel als eerste bezoeken

eric lammers 16-09-2013 In de winkel gekocht

goed bereikbaar

direct geholpen

Assortiment
niet alle tv s maar genoeg keuze

jullie zijn de goedkoopste

JStienstra 16-09-2013

wat in de winkel hangt, is op voorraad en kun je dus meteen mee naar huis nemen. parkeren kan gratis op hun eigen parkeerterrein.

we kregen zelfs de factuur nog een keer netjes per email, en een reminder over de acties.

Assortiment
Een ruim assortiment is aanwezig in de showroom.

Aanbeveling
scherpe prijzen, goed assortiment, geen onzin

Extra toelichting
Ik heb eigenlijk niets aan te merken, alles ging goed. Goed geholpen, geen onzin verhalen. Geen hard-selling.

Bertvanmarwijk 16-09-2013

Simpel bestellen en het is de volgende dag in huis.

snelle levertijd

veel keuze

Aanbeveling
naar mijn ervaring een goede en betrouwbare winkel

M. Jongbloed 16-09-2013 Via de website gekocht

Jammer dat er bij het artikel niet bijstond wat er allemaal meegeleverd werd. Verder was alles duidelijk en makkelijk te bestellen.

Ik heb de vraag gesteld wat er precies bij het artikel geleverd werd. Binnen een dag had ik duidelijk antwoord. Dus een snel en duidelijk antwoord. Het artikel werd vervolgens snel geleverd.

Assortiment
Ik kan dit niet goed beoordelen omdat ik maar 1 artikel gezocht en besteld heb. Volgens mij is het assortiment goed. De prijs is zeker goed! Het artikel is nergens anders zo goedkoop te krijgen!

Aanbeveling
Een goede winkel met een goede service. De prijs is zeker goed!

Diana Meurkens 16-09-2013

Het bestellen ging gemakkelijk.

2 dagen later geleverd dan oorspronkelijk gecorrespondeerd was. Verder prima service.

Meer dan genoeg keuze

Aanbeveling
Via bol.com erbij uit gekomen. Maar prima service en goed product.

plammers 16-09-2013

Super snelle afhandeling

Medewerkers hebben meer dan voldoende kennis en kunnen je goed helpen

Assortiment
Duidelijk overzicht van assortiment op de website en in de showroom

Aanbeveling
Perfecte winkel, goede mix tussen webshop en showroom

Extra toelichting
Voor een TV zou ik altijd naar plasmadiscounter.nl gaan.

Leo Dubbeldam 16-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Alle vragen werden snel beantwoord plus de aankoop werd snel en doeltreffend afgehandeld

Voldoende assortiment

Aanbeveling
Goede bereikbaarheid, assortiment en service

Pummio 16-09-2013

Rustig rond kunnen kijken om te oriënteren.

Keurig geholpen door medeweker die wist waar hij het over had!

Extra toelichting
Fijne winkel en keurig geholpen!

Esther van Wonderen 16-09-2013 In de winkel gekocht

Assortiment
Ruime keuze aan tv's. Werd goed geholpen door de medewerker en vertelde duidelijk de voor en nadelen van een tv.

Aanbeveling
Goede service van de medewerkers. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Extra toelichting
Zeer tevreden over de winkel. Personeel was prettig. De medewerker die mij geholpen had, wist veel te vertellen over de voor en naden van de tv's

huismansm 16-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Ik heb Online gereserveerd en afgehaald in Naarden op het tijdstip dat het mij uitkwam. Super makkelijk en snel!

Bij het afhalen wilde ik ook graag een Blueray-speler aanschaffen. De medewerker heeft mij hier redelijk goed over geïnformeerd. Echter de beste Service betrof het feit dat de prijs van mijn aankoop was gewijzigd en dat ik dit telefonisch heb gechecked en hier zeer snel en accuraat werd geholpen.

Assortiment
Ruim assortiment, niets op aan te merken!en goede prijs ook.

Aanbeveling
En van de betere Online winkels in dit segment.

Extra toelichting
Al met al een topervaring bij aanschaf van dit product.

WouterK89 16-09-2013

De website van plasma-discounter.nl is overzichtelijk en erg gebruiksvriendelijk. De stappen in het bestelproces zijn snel en simpel te doorlopen.

De levertijd van de producten was sneller dan ik verwacht had. ik had op de website niet gezien dat de producten binnen 24uur bezorgd zouden worden, dus ik ging er van uit dat ik mijn bestelling pas na het weekend zou ontvangen. tot mijn verbazing ontving ik de producten al op vrijdag (bestelling op donderdag).

Assortiment
Assortiment is groot en de prijzen zijn echt top! vele winkel vergeleken en plasma-discounter.nl blijkt toch echt vrijwel met alles de goedkoopste.

Aanbeveling
Ik zou plasma-discounter.nl bij iedereen aanraden die op zoek is naar elektronische apparaten of accessoires. Zoals al eerder aangegeven is het gemak, de service en het assortiment super!