Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Matthijs 15-11-2017 In de winkel gekocht

Blij

Werd snel omgepraat naar een betere duurdere TV en ik ging snel om! Ben er wel heel blij mee, omdat wat hij vertelde klopt. De 4K tv die ik wilde zou niet optimaal werken met een PS4 Pro, maar door de juiste keus te maken valt alles op zijn plekje.

Ted 15-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Verstand van zaken en klantgericht!

Op zaterdag een Sony 5.1 set gekocht, terwijl ik eigenlijk een soundbar systeem wou hebben. Mdw gaf aan dat met de door mij gekozen soundbar het 5.1 geluid niet gehaald kan worden. Of ik moest dieper in de buidel tasten voor de duurdere variant. Daarom eerst voor de Sony (N7200) gekozen. Thuis eea geïnstalleerd en getest, maar ik was niet tevreden. Zowel de boxen die naar mijn smaak te groot zijn en daardoor zichtbaar aanwezig zijn, maar ook de kwaliteit van het geluid was naar mijn smaak niet voldoende.
Alles weer ingepakt en de volgende dag terug gegaan. Zonder enig probleem werd het weer ingenomen, uiteindelijk voor een ander systeem gekozen en ook aangeschaft in deze winkel. Wel dieper in de buidel moeten tasten, maar meer dan waard!

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Eline 15-11-2017 In de winkel gekocht

Zeer prettige winkel!

Toch nieuwsgierig geworden door alle reclameuitingen afgelopen zaterdag een kijkje wezen nemen in de winkel in Naarden. Voldoende aanbod en zeer behulpzame werknemers die weten waar ze het over hebben. In de winkel staan ook overal computerzuilen waarop je de producten kunt opzoeken en vergelijken om de keuze nog makkelijker te maken. Was niet van plan om meteen een tv mee te nemen, maar door het professionele advies en de kortingsactie ben ik toch met een mooie tv naar huis gegaan :)

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

den ouden 15-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Zeer fijne en duidelijke web shop met zeer scherpe aanbiedingen. Besteld en mogelijk de volgende dag in huis, zelf gekozen voor een andere bezorgdatum, maar dat is mijn eigen keuze.

Gert 15-11-2017 In de winkel gekocht

Aankoop nieuwe tv

Tijdens mijn zoekt tocht naar een nieuwe tv hier in Naarden terecht gekomen. Met de wensen die ik had kwam zei met een eerlijk advies voor mijn beste keuze. Hier word je op je gemak geholpen. Beter dannin een grote en drukke mediamarkt. Bedankt ik heb heel veel plezier van mijn tv een hij is iederdaad precies groot zat.

Theebe 14-11-2017 Via de website gekocht

Snelle duidelijke handel

Je gaat naar de website, leest wat reviews over het product klikt op ophalen in winkel
en binnen 10 minuten heb je jouw product ( moet je wel natuurlijk in de buurt wonen)
super aardige verkoper die nog eens alle details over de televisie weet te vertellen.
Zeer tevreden.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gijs 14-11-2017 Via de website gekocht

Erg blij met de bestelling en de service

Bij televisiewinkel een nieuwe lg besteld. Ik had hem besteld op zondag en dinsdag was die keurig afgeleverd door dhl. Het ging allemaal erg snel en makkelijk wat ik zeer kon waarderen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stevens Hugo 14-11-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

uitstekende info over het verloop van de bestelling en de correcte levering. Voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J Nadort 14-11-2017 In de winkel gekocht

Mooi beeld!

Geweldige tv, heel mooi scherp en fijn beeld. Goed geholpen toen ik voor een tv en koffiemachine kwam. Fijne service, het wordt zelfs naar je auto gebracht! Bedankt

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan-Willem 14-11-2017 In de winkel gekocht

Prima ervaring

Goede bereikbaarheid en openingstijden. Kundig personeel dat ons prima heeft geholpen. Veel TV's en toebehoren op voorraad. Ik kan de winkel van harte aanbevelen en zou m'n volgende TV er zeker zo weer kopen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Samsung Lover 14-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Goed geholpen, prima geadviseerd, uitstekende koffie

Was al bekend met deze zaak, aangezien ook onze oude tv hier vandaan kwam. Ook dit keer weer prima geholpen en geadviseerd. Na levering van de tv nog terug geweest om aanvullende audio-opties te bespreken. Daarbij had nog genoemd kunnen worden dat als ik bij de Samsung TV een Samsung soundbar aan zou schaffen, de lopende Samsung actie op de soundbar (cashback) verdubbeld werd.
Tevens nog telefonisch contact gehad over een installatietechnische vraag. Ook daar prima geholpen en snel teruggebeld met een antwoord, nadat aanvullende informatie nodig was.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob te riele 14-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service snel antwoord heel blij met thuiswinkel.nl

Een site die ik iedereen ken aanraden je krijgt super snel antwoord en de service is goed heel blij met deze thuiswinkel wilt u veilig bestellen dan moet u het bij deze thuiswinkel.nl doen succes verzekerd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maria 13-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden.

Bijzonder goed geholpen

De locatie zo dicht bij huis, de goede parkeermogelijkheden, grote keuze, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Wendy 12-11-2017 Via de website gekocht

Veel keuze en een dag later al in huis!

Via Bol.com werd mijn bestelling hier uitgezet. Ben altijd heel tevreden over bol.com en vind dat zij een goede keuze hebben gemaakt om met dit bedrijf in zee te gaan. Goede mailbevestigingen, ja over precieze verzending etc

Leon 12-11-2017 Via de website gekocht

Wederom zeer tevreden

De webshop en de winkel in Naarden zijn makkelijk, overzichtelijk, snel en zeer servicegericht!
Ook de medewerkers zijn top, goede informatie niet te graag willen verkopen maar geïnteresseerd in de vraag en mening van de klant.

Al jaren een vaste klant, nooit ellende of vertraging!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 12-11-2017 Via de website gekocht

Heel goed geholpen en prima service

Gebeld naar televisiewinkel uitstekend te woord gestaan waren alle webshops maar zo.
Ik had gevraagd voor bezorgen alles goed uitgelegd en de andere dag in huis

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan V. 11-11-2017 Via de website gekocht

Prima voor elkaar!

Ik vind het een prima winkel (ook online). Nadat ik het toestel binnen had gekregen (tv van LG overigens een prima aanbieding) zat ik nog met een paar vragen en die werden met de chat en per e-mail perfect beantwoord door een medewerker, in dit geval Kim en die zou nog nader onderzoek doen en het resultaat later per mail versturen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chris 08-11-2017 In de winkel gekocht

Geduld voor de klant.

Aandacht voor de klant en een duidelijke uitleg over het product wat je wil kopen. Daarna een nette afhandeling en je t.v word ook nog naar je auto gebracht.

Mb 07-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Fijne winkel, super snel geholpen

Zijn er naar toe gereden. Bij binnenkomst gelijk geholpen. Hebben zelf geen verstand van type's tv's en dergelijke. Maar zijn keurig geholpen binnen ons budget.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

hans keller 07-11-2017 In de winkel gekocht

Doortastend professioneelen klantgericht.

Gewoon simpel/eenvoudig en professioneel geholpen zonder poespas ondanks het feit dat alle verkopers het heel druk hadden.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Adrie van Waveren 06-11-2017 In de winkel gekocht

zeer duidelijke uitleg

Duidelijke site, goede uitleg en ruim keus.
Medewerker neemt de tijd voor je en denkt mee met je keus en prijs. Er is ook ruim parkeergelegenheid, medewerker helpt mee met inladen. Dit is de 3e keer dat ik een aankoop heb gedaan. Ben zeer tevreden.

Stef 06-11-2017 Via de website gekocht

Teleurstellend

Volgens Bol.com zou dit type en model op voorraad zijn, dus hebben we deze besteld. Na bestelling en betaling kreeg ik te horen dat het product niet leverbaar was en werd er een nieuwer model aangeboden. Echter moesten we dit exacte model hebben als aanvulling op een bestaande opstelling. Nu wachten we op het geld wat terug gestort gaat worden

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Create2Fit Naarden 07-11-2017

Beste Stef,

Ten eerste onze welgemeende excuses dat wij de duur u bestelde televisie niet kunnen leveren.
Wanneer een model niet meer leverbaar is dan bieden wij automatisch het opvolgende model aan voor dezelfde prijs.

Graag zou ik de status van de terugstorting voor uw willen nakijken, helaas kan ik met de genoemde gegevens uw bestelling niet terug vinden. Wellicht dat u met ons contact op wilt nemen hierover wanneer hier nog onduidelijkheden over zijn.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Kris 05-11-2017 In de winkel gekocht

Kennis van zaken

Ik was aan het oriënteren voor een nieuwe televisie. Uiteindelijk kwam ik uit bij televisie. NL. Geen opdringerige verkopers. Binnen het half uur een tv van 65" gekocht.

Marco hom 03-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Aantal weken geleden met televisiewinkel gebeld met het probleem tv kapot dacht 2 jaar garantie verlopen en ik zit vanwege ziekte in de schuldhulp denk probleem affijn met hun gebeld uitgelegd de vtouw van de televisiewinkel kijken in het systeem bleek ik had nog 9 dagen garantie heb nu mooie televisie terug met 2 jaar garantie weer en omdat de andere tv duurder was als deze ook nog het verschil terug gekregen daarom verdiend deze zaak alle complimenten ze zijn er voor de kleine en grote beurs en eindelijk een winkel die wat ze zeggen ook daadwerkelijk doen👍

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jack 02-11-2017 Via de website gekocht

WAARDELOZE service, beloven is nog niet doen

Zondag tv uit weekenddeal besteld, voor levering Donderdag er op niet heel erg snel hoeft het dus. Donderdag geen pakket, volgens Televisiewinkel is het pakket kwijt, volgens DHL verkeerde info en als zodanig op verkeerde terminal. Volgens DHL wordt hij vrijdag geleverd, volgens televisiewinkel gaat dat enkele dagen duren omdat het pakket nog steeds kwijt is. Als ik zelf bel naar DHL is het pakket niet kwijt maar is het gewoon getraceerd en is ook televisiewinkel geinformeerd over het voorval, ze gaan nog steeds uit van levering vrijdag. Televisiewinkel heeft de ideal betaling binnen en heeft het pakket uit handen gegeven, is dus klaar, komt vanzelf binnen. WAARDELOZE SERVICE, ze gaan er uit eigen beweging niet eens achteraan, moet zelf steeds actie ondernemen. Met leugens win je geen klanten, zeker weten.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Create2Fit Naarden 02-11-2017

Geachte heer/mevrouw,

Erg vervelend om te horen hoe dit is gelopen. Wij willen graag voor u kijken hoe dit is op te lossen en u een uitleg geven over hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Wij hebben hiervoor wel uw ordernummer nodig om dit na te kunnen gaan. Kunt u ons een mail sturen naar klantenservice@televisiewinkel.nl met uw ordernummer en refereren naar deze review? Wij zullen dan spoedig contact met u opnemen.

Wij horen graag van u zodat we dit kunnen oplossen.

Create2Fit Naarden 03-11-2017

Geachte heer,

Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad en de situatie uitgelegd.

Het blijkt dat er vanuit DHL 2 verschillende verhalen worden gecommuniceerd. DHL heeft aangegeven dat uw bestelling een sorteerfout heeft gehad en daarom vandaag (later dan afgesproken) afgeleverd zal worden. Omdat wij het artikel niet meer in voorraad hadden, konden wij helaas niet eerder een nieuwe zending inzetten. Er moest dus gewacht worden op DHL tot de sorteerfout was hersteld.

Onze excuses voor het ongemak.

Johan V. 01-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig goedkoper als elders en snel en keurig bezorgd

Ben nooit in de winkel geweest maar mijn ervaring is dat het allemaal prima verlopen is via de website, na ontvangst nog een paar vragen gesteld via de webchat en keurig beantwoord door de medewerker binnen een paar minuten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Edwin de Jong 31-10-2017 In de winkel gekocht

Fijne winkel!

Zoals gewoonlijk fijn geholpen. Voor beide superblije dochters een prima TV aangeschaft op advies van goed meedenkende verkoper.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

waterpoort 31-10-2017 Via de website gekocht

slecht automatisch antwoord op klacht in mail

Hier besteld omdat de levering de volgende dag zou zijn, was dus niet zo, na vraag van mij zei men de de normale procedure was gevolgd en men niet wist hoe dat kwam, vervolgens na een uur zag ik dat het pakket aangemeld was bij de vervoerder, dus dag later, geeft niet, maar wees dan eerlijk en doe even een mail als het langer duurt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Create2Fit Naarden 02-11-2017

Geachte heer/mevrouw,

Erg vervelend om te lezen dat de levering niet juist is gegaan.

Wij zijn het zeker met u eens dat dit ook beter gecommuniceerd had moeten worden en dat u hiervan op de hoogte gebracht moest worden. Onze excuses voor het ongemak.

Om u alsnog een duidelijk antwoord te geven over hoe dit heeft kunnen gebeuren heb ik u ordernummer nodig. Kunt u ons mailen naar klantenservice@televisiewinkel.nl? Aan de hand daarvan kunnen wij u alsnog een antwoord geven.

Chantal 31-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Fijne winkel, goede uitleg van LG specialist

Makkelijk bereikbaar, genoeg personeel, inhoudelijk goede uitleg en hulp bij het brengen van de televisie naar de auto

Mathieu 31-10-2017 Via de website gekocht

Top service

Was demo model maar kreeg alles netjes in doos en tv is geweldig. Maandag besteld en dinsdagmiddag keek ik 4k. Top service voor mooie prijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eric Bos 31-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden.

Grandioos!!

Door eerdere zeer positieve ervaringen weer bij jullie terecht gekomen. Snelle service en verstand van zaken. Uiterst klantvriendelijk en niet alleen maar willen verkopen.

Roelant 31-10-2017 In de winkel gekocht

Goede service, breed assortiment en prima prijzen!

Zowel de website als winkel zijn duidelijk in communicatie en de medewerkers geven goed en volledig advies. Prijzen zijn competitief en de sfeer in de winkel is ontspannen en niet dwingend gericht op sales. Al met al een goede ervaring!

Monique 30-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Prettige service, goede uitleg, mooie aanbieding

We werden prettig te woord gestaan, enorm goed geïnformeerd en geholpen met onze keuze. Uiteindelijk zijn we met2 tv's de deur uit gegaan, mede door deze goede uitleg en adviezen.

Marja Huijding 30-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Alweer een geweldige ervaring !!!

Ik weet niet meer hoeveel tv's ik al bij jullie heb gekocht. Ben de tel kwijt geraakt.
Als ik een nieuwe nodig heb kijk ik nog niet eens bij anderen.
Goed advies, duidelijke website en een hele leuke prijs.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anneke 30-10-2017 Via de website gekocht

Goede service

Voordelig en duidelijke site.overzichtelijk. net zo duur als mediamarkt deze Sony geluidsbar hc 291.
Goede levering
Snelle levering..ik had nog een paar vraagjes over kabels en die zijn keurig beantwoord.

Luuk 30-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Snel geholpen en personeel die even meehelpt

Televisie had ik op internet al uitgekozen. Gereserveerd en volgende dag opgehaald. Personeel helpt even mee de tv in te laden etc dus prima service!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jet 30-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik was op zoek naar een systeem om mijn tv op te hangen. En kwam op deze site uit en was zeer positief verrast. Zeer overzichtelijke webshop en betaalbare prijzen en goede en snelle service.

BK 30-10-2017 In de winkel gekocht
Naarden-Televisiewinkel

Geweldig!

Geweldige service, personeel weet waar ze het over hebben. Luisteren hier echt naar je wensen, en gaan er ook echt op in!

Wij zijn super tevreden met de LG-Oled55c7v!

Volgende tv/koffie app kopen wij zeker weer bij jullie!

Bedankt allemaal.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

R.link 30-10-2017 Via de website gekocht

De shop is een aanrader,en prima service

Een echte aanrader,alles is prima.
Een snelle service.
Ze hebben altijd leuke aanbiedingen.
T is een leuke site voor ieders wat wil.

Rik 30-10-2017 Via de website gekocht

Mooie tv

Ik ben zeer tevreden met deze tv. Zeer snelle levering. En met de weekend deal een goede keuze.
Wat ik wel vreemd vind is dat ik geen account heb kunnen aanmaken op de website voor eventueel retour te sturen mocht er iets mis zijn.

via kierkeurig .nl bij Foka 30-10-2017 Via de website gekocht

mening aankoop

via kierkeurig .nl heb ik snel een keuze kunnen maken en heb ik een bestelling kunnen plaatsen en is ook snel bezorgd. Goede service.

Edward 30-10-2017 Via de website gekocht

Super aanbieding, snelle levering !

Gebruik gemaakt van de weekendknaller, was een super aanbieding. Vrijdag 17:52 besteld, zaterdagochtend 10:22 geleverd ! En dan ben ik ook nog heel blij met het bestelde product. Kortom een aanrader om hier te bestellen/kopen.

Raynald Huggins 30-10-2017 Via de website gekocht

Prachtige tv!

Ik kies deze winkel omdat de website erg aantrekkelijk was en er waren zo veel deals die mijn oog konden krijgen. De site is erg makkelijk door te navigeren, waardoor de surfervaring erg leuk is. De levering was op tijd en in perfecte staat. Ik ben erg blij met mijn aankoop.

Dieffie 29-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige aanbieding + Top service

Ik heb afgelopen weekend met een topaanbieding een nieuwe 55 inch tv van LG kunnen scoren! Ik belde ze vrijdag met de vraag hoe groot de doos precies was, zodat ik kon kijken of hij in mijn auto zou passen. Dit deden ze dan ook heel vriendelijk, alleen helaas was hij net te groot. De volgende dag werd hij daarom alsnog keurig bezorgd bij mij op de stoep. Ook over de televisie ben ik uitermate tevreden! Het was echt een goede aanbieding en ook de 5-minuten durende video-uitleg over de televisie was zeer accuraat. Ga zo door mannen! Ik ga het zeker aanbevelen aan mijn directe omgeving!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

peter 29-10-2017 Via de website gekocht

super snel en beste prijs.

na een tweakers prijs alert voor de LG 55 uh850v televisie onmiddellijk gaan kijken bij wie hij aangeboden werd en wat bleek dat was bij televisie gezien goede ervaring uit het verleden en de recensies op het net meteen besloten te bestellen voor een geweldige prijs waar geen enkele andere mediamarkt of bcc tegen op kon.
vrijdag s'middags besteld en zaterdag morgen bezorgt. correcte afhandeling en bezorging ik ben super tevreden en blij met mijn tv.

Lb 29-10-2017 Via de website gekocht

Top!

Super snel. Goede levering. Alleen tijdslot levering kan wel nauwkeuriger. Verder prima service. Aan te raden

Emile 29-10-2017 Via de website gekocht

Goed advies gekregen!

De webshop en de zeer vriendelijke meneer die achter de chat zat en mij van goed advies diende heeft mij in een rap tempo doen besluiten om een nieuwe TV te kopen, uiteraard zou ik als ik weer wat nodig heb het in deze webshop doen! Ik ben zeer tevreden over de afhandeling en het goede advies.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mvanderp 29-10-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

Bij deze shop al een paar keer een tv gekocht mensen zijn vriendelijk en willen wat voor je uitzoeken als je wat wil weten kom zeker weer terug als ik een nieuwe tv nodig heb

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wietze van der laan 28-10-2017 Via de website gekocht

Super

Duidelijk, snel, goeie omschrijving
En optijd geleverd
Direct email bevestiging en een track & trace

Michel 28-10-2017 Via de website gekocht

Nooit met DHL Verzenden

Helaas besteld maar nog niets geleverd. DHL heeft op Vrijdag wel een briefje in de brievenbus gegooid maar niet aangebeld. Jammer er was iemand thuis en wij hadden de tv in het weekend nodig. Op zaterdag levert men niet en maandag zijn wij als 90 % van Nederland gewoon aan het werk. Benieuwd of we de TV nog ooit te zien krijgen. Mijn bedrijf verstuurt al niet meer met DHL. Dit zou televisiewinkel ook niet moeten doen.

Zonde voor de opgenomen vrije dag. Volgende keer maar gewoon weer naar de Mediamarkt

Create2Fit Naarden 31-10-2017

Beste Michel,

Vervelend om te moeten vernemen dat u uw bestelling niet op tijd heeft mogen ontvangen.
Volgens de gegevens van DHL is het pakket op zaterdag twee maal aangeboden helaas heeft de bezorger niemand aangetroffen en is er na de tweede maal een briefje in de bus gedaan.

Het pakket is inmiddels bezorgd bij een afhaalpunt waar u het pakket kan afhalen.

Team Televisiewinkel