Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

rob-beers 20-09-2013 Via de website gekocht

Gerard2504 20-09-2013

Website gaf gedegen achtergrondinformatie, die voor mij als leek begrijpelijk was, om de voor mij juiste keus te maken.

De service tot aan de bezorging was prima, maar de bezorging door PostNL was voor mij problematisch. Geen communicatie mogelijk met PostNL nadat blijkt dat ze veel te laat dan gepland pas kunnen bezorgen. Ze stoppen dan en kaartje in de brievenbus met een code waarop je kan reageren. maar als je dan niet thuis bent om te reageren proberen ze de zending de dag erna nog eens te bezorgen en als lukt kan je Het zware pakket (20 KG) zelf gaan ophalen. Zo niet dan moet extra bezorgkosten betalen!

Assortiment
Zeer gevarieerd en voor ieder meerdere keuzemogelijkheden.

Aanbeveling
Vooral van wege de goede informatievoorziening over de producten zeer aanbevelenswaardig.

Extra toelichting
Ik zal zeker de website van Plasma discounter aan kennissen aanbevelen indien zich dat voordoet. Ik vind wel dat de wijze van bezorging van PostNl afbreuk doet aan de overigens prima service.

Will-Vee 20-09-2013

De site wijst zich eigenlijk vanzelf.

OK, zeer ruime keuze

Extra toelichting
Levering zoals altijd pijlsnel en precies wat ik besteld heb. Product in goede staat ontvangen.

Arjan Storminck 20-09-2013

Overzichtelijke website vereenvoudigt de keuze van een tv "op maat." Daarna is het in huis hebben letterlijk een kwestie van een paar klikjes!

Ik wilde gebruik maken van de zichttermijnregeling. Dit werd door de klantenservice vlot en geregeld. No questions asked!

Assortiment
Uitgebreid, maar natuurlijk niet elk model is beschikbaar.

Aanbeveling
Service is onovertroffen. Ik zou wel adviseren even te kijken of het elders niet goedkoper is. Zoniet dan van harte aanbevolen

Teunissen H 20-09-2013

Heerlijk om op deze overzichtelijke site je keuze te kunnen maken.

De begeleiding van je order is werkelijk uniek!!

Assortiment
Assortiment is ruim voldoende, maar je wordt ook simpel "geholpen" in je productkeuze. Je koopt dus altijd het product dat bij jouw behoefte past.

Aanbeveling
Inmiddels heb ik deze webshop reeds bij enkele mensen aanbevolen. Veilig kopen en overzichtelijk kopen maakt deze winkel zeer betrouwbaar.

Extra toelichting
Normaal koop ik niet online maar omdat ik goede berichten van deze winkel gehoord had heb ik eens gekeken op de site. Als je dan ziet hoe professioneel en prettig deze site is koop je vanzelf. Vanaf de eerste klik voelde het vertrouwd om hier een aankoop te plegen. Het zal zeker niet de laatste aankoop zijn bij dit bedrijf.

RA84 20-09-2013

Duidelijke website, artikelen zijn makkelijk te vinden en de bestelling is zonder al te veel gedoe.

Snelle levering indien op voorraad

Assortiment
Goed, de meeste spullen die ik wil bestellen zijn verkrijgbaar en op voorraad

Aanbeveling
Dat zou ik zeker doen ivm de service en het gemak.

Extra toelichting
Ik heb hier al vaker besteld en dat ging zonder problemen. Ik zal hier zeker weer bestellen als ik iets nodig heb

Kevin Louwers 20-09-2013 Via de website gekocht

Zonder account bestellen is geweldig!

De bestelling was erg snel in huis.

Extra toelichting
Het aankoopgemak was goed en er waren genoeg betalingsmogelijkheden. Heb de tv s'middags rond 16.00 uur besteld, en de volgende dag om 08.00 stond de bezorger aan de deur. Perfect.

27loesje 20-09-2013

Overzichtelijke website, met goede filter functies zodat het zoeken makkelijk gaat.

Prima geholpen in de winkel

Assortiment
We wouden een eenvoudige tv en die zie je bij steeds meer elektronica winkels verdwijnen. Jullie hebben ze gelukkig nog wel in het assortiment.

Mark van L. 20-09-2013

Makkelijk via internet te bestellen op een overzichtelijke website of af te halen in de winkel.

Prima service, alleen in de winkel is het vaak erg druk (wat aangeeft dat veel mensen de winkel bezoeken) waardoor je soms wat langer moet wachten alvorens er een medewerker beschikbaar is.

Assortiment
Veel merken en types. Voor mij hebben ze tot op heden alles wat ik zocht.

Aanbeveling
Ik zal deze winkel zeker aanbevelen door de uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, overzichtelijke website en snelle levering.

Extra toelichting
Alles bij elkaar ben ik uiterst tevreden. Gewoon een heel goed bedrijf!

patti46 20-09-2013

J e loopt lekker naar binnen
en alles is goed overzichtelijk.
zeer prettig even om op je gemak een keuze te maken.

precies op het juiste moment, en zeer netjes en correct goede uitleg. bedankt kom zeker terug.

voldoende

Aanbeveling
Aan ieder die nodig heeft zeer goed ervaring .

Extra toelichting
Zoals ik eerder vermelde kom zeker terug of een vriend of familielid .

naam-23 20-09-2013

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden met jullie producten, En de service is heel goed .

DJS100 19-09-2013

Duidelijke toelichting op de te kopen tv's.

Vlekkeloze afwikkeling van de bestelling. Jullie doen wat jullie beloven: 's avonds bestelt, de daarop volgende middag al geleverd.

Assortiment
Prima keuze uit verschillende merken.

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden over de bestelling: leertijd en prijs en de combinatie van bijbehorende producten.

kismo11 19-09-2013

elke avond open!!

netjes te woord gestaan weet waar ze over praten. willen zelf nog helpen om het in de auto te leggen.

Assortiment
voldoende om een keus te maken

aan iedereen

Extra toelichting
een heel te vrede klant en al vele jaren!!!

Rose2013 19-09-2013

Makkelijk online bestellen, snel geleverd en de tijdslijnen qua bezorging van de post is erg fijn

Assortiment
ruim en overzichtelijk met veel nuttige informatie

Aanbeveling
ik zal jullie bedrijf zeker aanbevelen bij bekenden

Extra toelichting
eerste aankoop van tv en voor het eerst online, allemaal prima geregeld

Bob_ 19-09-2013

eenvoudig zoeken en filtere, overzichtelijke website

snel toegang tot een medewerker, geen lange keuzemenus

Zeer ruime keuze

Aanbeveling
Grootste keuze, scherpe prijze, goede service en snelle levering

MvN72 19-09-2013 Via de website gekocht

Snel gevonden waarnaar ik op zoek was, duidelijke info en goede prijs dus de keuze was snel gemaakt.

Keurige en snelle levering, niets op aan te merken en je wordt duidelijk op de hoogte gehouden van verwachte levertijd.

Assortiment
Zeer ruim assortiment tegen gunstige prijzen

Aanbeveling
Ik kan deze winkel van harte aanbevelen vanwege het ruime assortiment in combinatie met gunstige prijzen en snelle en betrouwbare levering.

Extra toelichting
Dit was al mijn 3e TV die ik heb aangeschaft via plasma discounter, dat zegt wel genoeg denk ik! Helemaal tevreden, topwinkel!

Jesse56 19-09-2013

Lekker online besteld, maar ook ruime openingstijden van de winkel in Naarden

We hebben beats executive besteld. Deze bleken niet helemaal juist gefabriceerd. 1 mailtje. En meteen een goed exemplaar ontvangen in de winkel, super.

Tja, lijkt duidelijk.

Aanbeveling
Op basis van bovenstaande aankoop, maar voorgaande aankopen zijn naar tevredenheid geweest en voor een zeer scherpe prijs.

Extra toelichting
Zie bovenstaande, we zijn tevreden!

Frits1969 19-09-2013

Goede indicatie middels een top-10 voor in dit geval tv's.

Snelle reactie op het uitverkocht zijn van het artikel en eenvoudig dit via de mail te wijzigen naar een andere bestelling.

Assortiment
Uitgebreid overzichtelijk assortiment met duidelijke specificaties.

Aanbeveling
Vanwege de goede prijs-kwaliteit verhouding van het uitgebreide assortiment met een goede en snelle service!

Zie opmerkingen hierboven.

Hugo1990 19-09-2013

Extra toelichting
Paar dagen in bezit en ben tevreden over de tv. Mooi beeld, geluid, makkelijke bediening. Doet wat hij moet doen. Hij geeft wel steeds foutmeldingen over mijn smartcard, dus dat moet ik nog even uitzoeken hoe dat zit. En ook de 3D bril die ik had van mijn vorige tv, werkt niet op deze tv. Dat is wel jammer.

steef 19-09-2013

Via de website gekeken of product op voorraad was en meteen opgehaald.

Prima service, had ook niet anders verwacht.

Aanbeveling
gewoon heenrijden of bestellen, kom je vanzelf achter dat het gewoon goed is.

Franklin13 19-09-2013

Prima winkel en dito assortiment.
Personeel is vakbekwaam en weten waar ze het over hebben, ze nemen uitgebreid de tijd voor je als je meer informatie wil over een produkt.
Klein nadeel hiervan is dat je wat langer moet wachten voordat je aan de beurt bent.

Duidelijke uitleg over de garantie voorwaarden, daar kunnen dus geen discussies over bestaan.

Assortiment
Genoeg keuze en heel belangrijk:alles is op voorraad!

Aanbeveling
Aan iedereen, je kan gelijk je aankoop meenemen dat is toch wat je wil!

MERTENS GUY 19-09-2013 Via de website gekocht

Zelfs een franstalig vanuit Namen (Belgie) heeft zijn weg kunnen volgen in uw website

Maandag 16 september om 18:30 besteld, televisie dinsdag rond 13 uur ontvangen!
Nooit een zo snelle levering ondervonden bij een webaankoop, nog geen tijd gehad om de TV in dienst te stellen!

Keuze heel vondoende

themaestro 19-09-2013

Overzichtelijke site, producten makkelijk te vinden.

Productbeschrijving zeer accuraat en uitgebreid. Vele betaal mogelijkheden. Snelle, zoals beloofd, levering.

Assortiment
Zeer veelzijdig, veel onder 1 dak.

Aanbeveling
Zeer aan te bevelen vanwege snelle levering, scherpe prijzen, goede service.

Extra toelichting
Hoewel de site naam anders doet vermoeden is er meer dan enkel plasma-schermen. Ik zou voor een andere naam gaan ondertussen. Ik zal dit zeker in eigen kring verder vertellen en kennis geven van jullie assortiment en service. Ben zeer tevreden en kom graag weer terug!

sigy 19-09-2013 Via de website gekocht

perfecte,snelle service!!!!!!

K. Teeuw 19-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Een mooie site, waar duidelijk alles te vinden is wat je zoekt. En als je het dan gevonden hebt, kan je het product reserveren, zodat het klaar staat, als je naar de winkel rijdt.

Een ongelofelijk aardige verkoper, die natuurlijk blij is, dat hij iets verkocht heeft, maar ook oprecht meedeelt in je eigen blijdschap van zo'n mooie televisie te hebben.

Assortiment
Veel verschillende merken en veel op voorraad, zodat je niet hoeft te wachten. Ook overzichtelijk en mooie prijzen!

Aanbeveling
Deze winkel is zoveel fijner, dan b.v De Mediamarkt. Persoonlijke aandacht en tijd heb ik als bijzonder prettig ervaren en maakt, dat ik deze winkel zeker aan anderen zal aanbevelen.

Extra toelichting
Ik ben gewoon blij. Heb een prachtige televisie. Makkelijk aan te sluiten en een prachtig beeld. Ook de vormgeving is mooi. Een simpele poot, strak en glanzend. Eigenlijk een heel mooi meubel in mijn woonkamer. Televisie kijken is nu echt een feest. B.v gisteren Ajax( ondanks de nederlaag tegen Barcelona) Ik had bijna het gevoel live aanwezig te zijn.

Tim Kleisterlee 19-09-2013 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk ingedeeld, zoekmachine in de webshop zelf werkt goed en de filter is erg goed!

Snelle afhandeling van bestellingen, reageren op mailtjes zou wat sneller kunnen, en het is voor de klant soms een beetje vaag naar wie je nou toe moet mailen of bellen, omdat er steeds 2 bedrijven door elkaar gehaald worden ook met telefoonnummers en mailadressen dus.

Assortiment
Ruim assortiment met goede aanbiedingen en producten tegen een mooie prijs!

Aanbeveling
Zou hem zeker aanbevelen bij vrienden en kennisen, heb het zelfs al gedaan.

Extra toelichting
Wat ik al zei; mooie webshop met een goede service en zal hem zeker aanraden!

Fred Pannekeet 19-09-2013 Via de website gekocht

Heel eenvoudig te bestellen.

prima service via internet

uitstekend.

aan te bevelen

Extra toelichting
Ben zeer te vreden met Plasma discounter reeds eerder TV gekocht,Plasma Panasonic 127

Maitreantoine 19-09-2013

Gemakkelijk te bestellen en duidelijke informatie

Was wat verkeerd gegaan maar de medewerker/ster had zijn best gedaan om het recht te trekken

zeer zeker

broekie1980 19-09-2013

goede website, produkten makkelijk te vinden.
fijn dat je veel selectie opties hebt, waardoor je vanzelf uitkomt bij wat je wilt/zoekt

goed geholpen in de winkel. Aardig, behulpzaam personeel. Legde duidelijk uit wat de retourprocedure is.

Assortiment
vond dit een beetje tegenvallen.Uiteindelijk genoeg keuze, maar had meer verwacht. In showroom vooral hele nieuwe, grote modellen te zien

Aanbeveling
goede prijs/kwaliteitverhouding, aardig en behulpzaam personeel en goede bereikbaarheid winkel

Extra toelichting
Ben erg blij met mijn nieuwe televisie! goed geholpen, duidelijke uitleg.

TrickyMicky 19-09-2013 In de winkel gekocht

Reserveren en ophalen.
Meer dan 3 minuten heeft het niet geduurd

Een 10 geven is eigenlijk niet mogelijk, toch heb ik eigenlijk niets op te merken

Assortiment
Wat k zocht was voorradig, dat was alles wat ik zocht dus voor mij een prima assortiment

Aanbeveling
Al meerdere aankopen gedaan en nog nooit problemen ondervonden.

Extra toelichting
No need to say more behalve wellicht ga zo door!!

Spankeren 19-09-2013 In de winkel gekocht
naarden

Ellen Elings 19-09-2013 Via de website gekocht

geen sjouwwerk alleen installeren

-netje thuisbezorgd
-goed op de hoogte gehouden door middel van e-mail

volop keuze

-veel keuze
-leuke prijzen, naar verhouding kwaliteit
-voor ieder wat wils

Extra toelichting
Een goede webwinkel, met fijne prijzen en toch kwalitatief goede producten, die je als winkel ook nog eens netjes op de hoogte houdt van verzending en facturering. Prima dus!

Mijdrecht2013 18-09-2013

Duidelijke site en complete omschrijving

Assortiment
Groot assortiment te veel om een keuze te kunnen maken

Jurry Visser 18-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Dw site is zeer toegankelijk en overzichtelijk en de winkel is gemakkelijk bereikbaar. Bovendien kan er gratis geparkeerd worden

Ik kwam voor de Smart TV Samsung UE 32 F4500. Ondanks dat er nog twee exemplaren van in de winkel stonden werd me verteld, dat dat type TV uitverkocht was. Vervolgens probeerde de verkoppr mij een Sony (geen Smart TV) te verkopen, die ook nog eens 30 Euro duurder was.

Assortiment
Er is voldoende keuze in diverse prijsklassen.

Aanbeveling
Er is een ruim assortiment en veel keuze in diverse prijsklassen.

Anja_true 18-09-2013

Met slechts 1 klik in huis!

Service van het huis, wat wil je nog meer.

Assortiment
Alles is aantrekkelijk en scherp geprijsd!

Gewoon een top-shop!

Extra toelichting
Eindelijk na lang zoeken een keuze gemaakt en de volgende dag al geleverd! Beter kan je het niet wensen!

ilsem89 18-09-2013 Via de website gekocht

Alles staat naar mijn behoren duidelijk uitgelegd en beschreven. Ik hoefde niet eerst uren te zoeken voor ik mijn weg zou vinden

De service is top! Ik kom ook wel eens in de winkel zelf in Naarder waar ik erg vriendelijk word geholpen. En die service is ook op de website zichtbaar door o.a. aan te geven of de producten op voorraad zijn en zoja hoeveel en zo nee, wanneer de schatting is dat die terug komt of dat je contact op kan nemen.

Assortiment
Overduidelijk één van de winkels met de meeste merken tegelijk in de verkoop. Heel breed assortiment met heel veel opties. Misschien wel te veel want dat bemoeilijkt het zoeken.

Aanbeveling
Ik heb de winkel al aan meerdere mensen aanbevolen. Inmiddels hebben wij hier thuis al 3 televisies staan die uit Naarden komen en heb zojuist een 4e aangeschaft.

Extra toelichting
Conclusie: Ik ben een zeer tevreden kant. Ik ben iemand die eigenlijk veel besteld op internet maar toch zijn er bij sommige bedrijven vaak wat irritaties of leveringsproblemen of andere problemen, en die ben ik hier nog niet tegen komen. Dus ik ben erg tevreden. Bedankt voor deze kwaliteit, ga zo door.

Rinus Veldhuizen 18-09-2013

Extra toelichting
goed geholpen en duidelijke informatie gekregen. tv werkt prima.

Van 't Veer 18-09-2013

De site is overzichtelijk en gemakkelijk. Ik had de televisie die ik wilde zo gevonden! Verder zijn er veel betalingsmogelijkheden.

Goede service en het product was snel binnen. Er werd duidelijke informatie gegeven over het product en de levering.

Assortiment
Er is hier redelijk veel keus en je kan genoeg televisies met elkaar vergelijken en dit voor een lage prijs!

Aanbeveling
De televisies zijn goedkoper vergeleken met andere websites en je hebt de mogelijkheid later te betalen. De service en het gemak zijn mij super bevallen!

Extra toelichting
Goede site, prijs, service en gemak

Giny57 18-09-2013

Je kunt thuis via de website al veel informatie vinden

Zonder poespas gewoon doen waar je voor staat

Assortiment
Veel keuze voor een goede prijs

Aanbeveling
Het is goed bevallen in deze winkel, goed bereikbaar en ruime parkeermogelijkheid

Extra toelichting
We hebben via de folders kennis gemaakt met deze winkelketen. Ruime keuze voor een goede prijs. Duidelijke aparte winkels voor verschillende producten

BdeGraaf01 18-09-2013

Makkelijke website, fijne winkel, snel geholpen, vlot zakendoen.

Fijne winkel, snel geholpen, vlot zakendoen.

Alles wat je zoekt.

Aanbeveling
Super goede zaak, scherpe prijzen.

Gewoon Top

TjerkvK 18-09-2013

Deze site is erg handig in gebruik, en vooral de TOP 10 verkocht is leuk om te bekijken, en is van aardige invloed in keuze van TV!

Levering en bestelling zijn geheel vlekkeloos en met snelheid verlopen!

Assortiment
Een uitgebreid assortiment met veel verschil in keuze van merk, grootte en opties.

Aanbeveling
Zoals gezegd is het gehele bestelproces vlekkeloos verlopen.

SW1980 18-09-2013

Gemakkelijke en duidelijke website

Tijdens het weekend besteld en dinsdag in huis. Pakket goed te volgen via doorgestuurde link.

Ruim aanbod

Aanbeveling
Goede prijs en winkel doet wat het beloofd.

Extra toelichting
Heb mijn philips soundbar erg goedkoop kunnen aanschaffen en was bovendien erg snel aan huis geleverd. Perfect!

mets1950 18-09-2013

artikelen eenvoudig te vinden op de website

baliemedewerkers geven een goed advies, professionele afhandeling

ruim voldoende

Caroline vd poel 18-09-2013 Via de website gekocht

Zo besteld en binnen 2 dagen geleverd. Super

Duidelijke uitleg

Assortiment
Alle merken maten. Noem maar op

Aanbeveling
Je hoeft de deur niet uit. Ideaal.

Extra toelichting
Zeer tevreden. Snelle levering. Duidelijke manier van bestellen. Kortom IDEAAL.

Frans Coenen 18-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

De winkel is overzichtelijk geordend en er is genoeg personeel om te helpen. Zelfs op de zaterdagochtend toen wij onze tv kochten

Het personeel is vriendelijk en goed en geeft duidelijk ook de grenzen aan. Geen extra korting etc is mogelijk. We hebben wat lang gewacht op uitlevering uit het magazijn, maar daar werd direct voor verontschuldigd.

Aanbeveling
Zou ik zeker aan anderen aanraden, gezien service en prijs/kwaliteit verhuiding van het assortiment.

Extra toelichting
Zeer goed tot uitstekende winkel om je tv aan te schaffen. Er is meer te koop (Koffie apparatuur) maar daar hebben we geen ervaring mee.

D de Wit 18-09-2013 Via de website gekocht

Op de website zeer eenvoudig en makkelijk het product van mijn keuze geselecteerd en meteen de volgende dag in de winkel opgehaald. Makkelijker kan niet!

Aangekomen in de winkel om mijn gereserveerde tv op te halen werd ik uiterst snel geholpen. Enige verbeterpuntje, men zou de tv bij mij achter in de auto kunnen zetten. Nu heb ik dat zelf moeten doen. Totaal geen probleem verder maar om de maximale score te behalen zou die service geboden moeten worden.

Assortiment
Ik kan niet heel goed oordelen over het assortiment omdat ik heel doelgericht mijn tv heb uitgekozen, namelijk de Samsung smart tv. Hierdoor heb ik niet verder gekeken naar het overige aanbod maar zag wel dat alle grote merken goed vertegenwoordigd waren in de winkel.

Aanbeveling
Op basis van bovenstaande punten, gemak, service en assortiment zou ik uw zaak zeer zeker aanbevelen. Zeker omdat de prijzen ook zeer interessant zijn.

Tim.B 18-09-2013 Via de website gekocht

Veel info en zelfs videoś over de producten, goed bezig

De website geeft veel info en afspraken worden zover nagkomen met leveringen.

Assortiment
Een behoorlijk assortiment waarin ik mijn product gevonden heb

Aanbeveling
Als je je product hier vind tegen een scherpe prijs zou ik het zeker kopen

Extra toelichting
een tevreden klant met een top product!

m0nster 18-09-2013

Goed bereikbaar. info op voorhand duidelijk en beschikbaar

prima geholpen

Assortiment
de tv die ik eigenlijk wilde was uitverkocht maar stond nog wel in de winkel..

Arthur141 18-09-2013

Zeer prettig geholpen door verkoper, nam alle tijd om vragen te beantwoorden.
Hulp bij het inladen!

Assortiment
Handig is dat elk merk (TV) zijn eigen straatje heeft.

Extra toelichting
Prettige winkel goed bereikbaar, makkelijk parkeren.

R. Kooiman 18-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke overzichtelijke shop, makkelijk te bereiken. Vlotte deskundige mensen met een duidelijk advies.

Vlotte service

Assortiment
Groot assortiment en tot nu toe bij alles wat ik daar gekocht heb, altijd op voorraad

Aanbeveling
Meerdere keren aanbevolen en deze vrienden en/of familie hebben daar dan ook gekocht. bij prijsvergelijk komen ze er altijd goedkoper uit.

Extra toelichting
Goede kwaliteit en goede service.