Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henny van der Land 25-09-2013 Via de website gekocht

de webcite was heel duidelijk

de service was goed ik had de tv binnen in één werkdag thuis bezorgd

Aanbeveling
de webcite is duidelijk en je kan alles bekijken en dan uit zoeken en dan bestellen. en betalen via ideal.

Palsma 25-09-2013 Via de website gekocht

Heldere omschrijving op de website van alle technische specificities.

Snelle levering + afhandeling betaling.

Ruime keus.

Zeer zeker.

Super tevreden.

mirella36 25-09-2013

Mark1999975 25-09-2013

Gemakkelijke en overzichtelijke website

Twee maal kort achter elkaar een led tv gekocht en twee keer perfect geleverd en snel

Assortiment
Sommige modellen helaas snel uitverkocht maar wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer product weer binnen is

Aanbeveling
Zal m'n mening van hierboven geven en met alle vertrouwen m'n volgende bestelling plaatsen bij plasma-discounter

Versijde 25-09-2013 In de winkel gekocht

Product was aanwezig

Top service

Assortiment is voldoende aanwezig

Aanbeveling
Door de kwaliteit, de goede service en breed assortiment

Extra toelichting
De verkoper heeft een goed gevoel gegeven niet opdringerig en een top service overal een duidelijk antwoordt op. Prijs is goed voor de artikelen. Komen graag weer terug

de Haas85 25-09-2013

Goeie iverzichtelijke en makkelijk te bedienden website

supersnel bezorgd, de rest kan ik nog niet beoordelen dus tot zover alleen maar positief

de keuze is reuze!

Aanbeveling
Alleen maar postivieve ervaringen, en de prijs is ten opzichte van anderen de goedkoopste

Alles TOP tot nu toe

Olaf Rasenberg 25-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Vooraf op de website informatie bekijken en in de winkel controleren hoe deze er in het echt uitziet.
Voldoende bekwaam personeel aanwezig en vriendelijke en snelle bediening.

Snelle bediening en afhandeling. Werd geholpen om de tv in de auto te zetten.

Assortiment
Ruim voldoende assortiment op internet en in de winkel.

Aanbeveling
absoluut aanrader voor mijn kennissenkring.

W. v.d. Wallen 25-09-2013 Via de website gekocht

Website heel duidelijk en zoeken naar ons gekozen product was zo gevonden.
Alleen tijdens de betaling zagen wij een ander product nummer maar na telefonisch contact bleek dat het ordernummer te zijn. Misschien een idee om tijdens de betalings procedure ook het product nummer te vermelden om misverstanden te voorkomen

Snelle en correcte levering

Assortiment
Was de eerste keer dat we uw site raadpleegde dus kunnen we daar nog geen oordeel over vellen. Maar wat we gezien hebben beviel ons zeer.

Aanbeveling
Ik kan met een gerust hart deze site en dit bedrijf aanbevelen

Extra toelichting
Ben over alles zeer tevreden maar kunnen de telefoon kosten van de klantenservice niet wat omlaag ??

Poesband 25-09-2013 Via de website gekocht

Door het gemak van de website was het allemaal zeer snel geregeld en ook nog eens thuis bezorgd.

Als er met service ook bedoelt wordt hoe het staat met je bestelling dan is dit erg goed. Je wordt goed op de hoogte gehouden.

Ruime keuze

Aanbeveling
Goed en snel alles geregeld

Extra toelichting
Ik ben tot deze beoordeling gekomen omdat het heel goed geregeld is allemaal. Duidelijk,snel en vooral betrouwbaar.

Joost124 25-09-2013 In de winkel gekocht

Producten zijn slim ingedeeld

In de winkel was geen moeite te veel.

Heel breed

Aanbeveling
Service optimaal prijzen heel laag.

Extra toelichting
Service optimaal prijzen heel laag.

mvrossum 25-09-2013

5,5

Niet moeilijk , niet super makkelijk, dus 7

bestelde en betaalde tv ineens niet vooradig.
zelf terug moeten bellen nadat er beloofd was terug te bellen.
altenatieve besproken tv ook ineens niet meer vooradig.
Wel een duurder model...

veel op de site

voor mij een slechte ervaring, qua service en logistiek dus een 5

Extra toelichting
Order geplaatst, Order bevestiging ontvangen, betaald, betalings bevestiging ontvangen, bestelling verzonden melding ontvangen incl track and trace, factuur ontvangen, en dan een mail dat het artikel niet voorradig is. Telefonisch een ander model uitgezocht, dat verdween na 2 uur uit de voorraad. Maar tot mijn verbazing niet voor mijn order ! De geboden oplossing, ander type, 60 euro duurder met 10 euro korting is niet de juiste oplossing. geld terug gevraagt vandaar deze beoordeling

Create2Fit Naarden 27-09-2013

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review.

Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden dat wij uw bestelling helaas niet konden leveren.

In de laatste fase van het verzendproces, het moment dat uw bestelling klaargezet zou worden om verzonden te worden, was het product helaas niet vindbaar. De reden hiervan is ons helaas nog steeds onbekend, maar het lijkt er op dat er iets fout is gegaan in onze voorraadtelling, onze oprechte excuses hiervoor.

Wij wilde samen met u kijken naar een goed alternatief, maar het beste alternatief was helaas wat duurder dan het bestelde product. Door de lage marge van het alternatief konden wij inderdaad helaas maar een klein bedrag van de prijs afhalen. Tot onze spijt zijn wij er helaas niet uitgekomen met u en is uw aankoopbedrag ondertussen al teruggestort op uw rekening.
Mocht u het bedrag nog niet ontvangen hebben, dan horen wij dat uiteraard graag van u.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice Plasmadiscounter

pimpix 25-09-2013

supersnel!

Extra toelichting
Supersnel en zeer tevreden !!!

Aalbers23 25-09-2013

Jan Wijnker 25-09-2013 Via de website gekocht

Zowel het bestellen als het uitpakken van het product was zeer eenvoudig.

Een snelle en goede service. Het product was onbeschadigd aangekomen. Op de site wordt genoeg informatie gegeven over de producten.

Assortiment
Het assortiment is zeer groot en daar ben ik erg tevreden over. Mensen die ik tot de site heb aangespoord zijn ook zeer te spreken over de website.

Aanbeveling
Ik heb mensen de site al aanbevolen. Een aantal heeft ook producten gekocht. Zijn zijn dus zeer tevreden.

Extra toelichting
Ik geef in het algemeen een 9! Dit komt doordat de website en de service zeer goed zijn. Het uitgebreide en zeer goedkope assortiment zijn een waar voor de consument. En daarom ook voor mij!

1254544566656 25-09-2013

Zo makkelijk te reserveren

Je wordt opgevangen geeft je reserveringsnummer en krijgt je produkt

Assortiment
Bijna niet te kiezen zo een breed assortiment

zie mijn motivatie verhaal

Extra toelichting
Super LED tv Na het zoeken naar een nieuwe tv voor de slaapkamer kwam ik op jullie site uit en was direct verkocht voor de Panasonic TX-L32E6E heb hem bekeken op de film wat jullie zo mooi laten zien en heb hem gelijk gereserveerd (zonder iets aan te moeten betalen)de volgende ochtend opgehaald in Naarden(wat een super mooie zaak en erg vriendelijk personeel)Was blij dat ik hem had gereseveerd want op het moment van reserveren waren er nog 3 op voorraad 1 dag later nog 1 en 2 dagen later uitverkocht dat zal wel komen door de zeer gunstige lage prijs. Wat een top tv zo strak en zoveel apps Ben er ontzettend blij mee Ik zal hier in de toekomst zeker meer gaan komen

Jip van Harmelen 25-09-2013 Via de website gekocht

Filmpjes met uitleg staan er per televisie bij, hoef je niet langs de winkel. Online bestellen verliep zeer soepel.

Waar het product zaterdag niet beschikbaar was, was deze zondag bijgevuld en op de site ge-update. Zondagavond besteld, maandag binnen. Perfecte service.

Assortiment
Zou nog wat meer diversiteit in mogen.

Aanbeveling
Goede service en voorlichting via de site.

Niels Hoogeveen 25-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site en goede uitleg over de specificaties

Volgende dag in huis

Assortiment
Alle soorten en maten zijn verkrijgbaar!

Het beste van alles!

Extra toelichting
Perfecte webshop. scherpe prijzen, goede service en goede reviews van de producten!

MJ de Vries 25-09-2013

Duidelijke website en winkel elke dag open zelfs op zondag.

Prima personeel

Genoeg keuze

Goedkoop en goed

Goedkoop en makkelijk

jack smeenk 24-09-2013 In de winkel gekocht
plasma-discounter naarden

Extra toelichting
Goede winkel alleen wat jammer dat er niet werd verteld dat de smart tv niet werkt zonder cl+

De Grote Vriendelijke Reus 24-09-2013

Het product dat ik zocht was makkelijk te vinden.

Eigenlijk zou ik hier een zware onvoldoende moeten geven, omdat ik een verkeerd product heb ontvangen. Uiteindelijk mijn bestelling vijf dagen later alsnog ontvangen (mede door een weekend). Werd goed op de hoogte gehouden van de svz.

Assortiment
Ruim voldoende om een goede keuze uit te maken.

Aanbeveling
Ook bij een verkeerde levering werd alert gehandeld.

Monique Broxterman 24-09-2013 Via de website gekocht

6,2

Prima website, duidelijk overzichtelijk en heel makkelijk om de bestelling te plaatsen. Betalingsmogelijkheden ook prima. Maar dan de service als er een pakket besteld moet worden......

Verzenden
Uw bestelling wordt geleverd met PostNL Pakketservice. Zodra wij uw pakket meegeven met PostNL ontvangt u per mail een track&trace nummer van de zending. Hiermee kunt u uw pakket volgen. PostNL levert gemiddeld binnen 1 a 2 werkdagen, ook op zaterdag.
Deze tekst staat in uw bevestigingsmail. Ik ontvang uw digitale factuur op vrijdagavond daar staat niet specifiek in vermeld wat mijn track en tracenummer is. Ik bel voor de zekerheid met uw klantenservice krijg in eerste instantie een vriendelijke mannenstem die aangeeft met uw bedrijf te spreken en ik wordt doorverbonden. Aan het doorvebindtoontje te horen is dit een extern(buitenlands) calcentre (werk zelf bij een klachtenafdeling)De dame die ik aan de lijn krijg heeft een zware avond/nacht gehad en heeft er geen zin in aan haar stem te horen. ik geef aan dat ik vrijdagmiddag een tv heb besteld en vraag wanneer ik mijn mail met trc code ga ontvangen. Antwoord: morgen na 8 uur. mijn vraag : morgen? antwoord: ja. Mevrouw ik heb de televisie vrijdag besteld zoals ik aangeef morgen is zondag... Stil: oh nou dan wordt het maandag na 8 uur . vraag: 8 uur s'morgens of s'avonds. Antwoord: onverstaanbaar mmrrr wat zegt u eh ochtend. Tot mijnverbazing is het pakket zatermidaag al aangeboden ,ik was niet thuis. Briefje in de bus dat ik mojn besteldag kan wijzigen op de site van Post.Nl ga ik doen enkrijg keurig een bevestiging voor a.s. donderdag tussen 12 en 2. Kom vandaag dinsdagavond thuis van mijn werk is Post.NL weer/al geweest!!.Niet huis uiteraard. Ik kanmijn pakket ophalen bij het postkantoor. Televisie ruim8 kg. ik heb geen auto (daarom laat ik het ook bestellen) grrrr..... Driftig op zoek naar de klantenservice van Post.NL telefoonnummer eindelijk gevonden (0900) dus ben benieuwd naar de telefoonrekening. Aardige dame van het calcentre die wel weet hoe je eenontevredenklant te woord staa. Minpuntje de verbinding wordt verbrokenmaar ze belt me keurig terug. Blijkt dat postbezorger he tpakket inderdaad niet had mogen bezorgen.Ze heeft voor mijgeregeld dat het op de afgesproke dag nogmaals wordt bezorgd. Ben benieuwd.. u begrijpt dat mijn animo om nogmaals iets te bestellen en te laten bezorgen bij uw bedrijf heel laag is. Verbeterpunten. Neem een ander calcentre in de arm of coach uw personeel wat daar werkt. De mail waar mijn trc in blijkt te staan is (in ieder geval voo rmij ) niet duidelijk. Jammer want verder heeft u een prima bedrijf!

Assortiment
Ruim assortiment en hele mooie prijzen !

Aanbeveling
Zie de omschrijving bij service. Geldt uiteraard alleen als men iets wil laten bestellen en/of contact met uw calcentre noodzakelijk is.

Create2Fit Naarden 25-09-2013

Geachte mevrouw Broxterman,

Bedankt voor uw review.

Allereerst willen wij aangeven dat u niet door werd verbonden met een externe klantenservice in het buitenland. Plasmadiscounter heeft zijn eigen klantenservice die gevestigd is in Naarden evenals onze showroom.

We willen u onze excuses aanbieden dat u niet duidelijk te woord bent gestaan door de klantenservicemedewerkster. Al onze medewerkers zijn bekend met de voorwaarden en processen die binnen het bedrijf gehanteerd worden. Uw vraag had dus ook duidelijker beantwoord kunnen worden. Uw review zal ook intern besproken worden, zodat we een dergelijke situatie in de toekomst kunnen voorkomen.

Gezien uw review heeft u een afspraak met PostNL gemaakt om uw bestelling op een bepaalde dag te laten leveren. Mocht deze afspraak niet nagekomen worden, dan horen wij dat uiteraard graag van u, zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing.

Klantenservice Plasmadiscounter

Henk Snel 24-09-2013 In de winkel gekocht

Aanbeveling
Ik zal deze winkel aanbevelen bij iemand anders om de service en assortiment. Beter kan niet. De service die deze winkel heeft zie je jammer genoeg niet meer bij andere.

Extra toelichting
Op een zeer vriendelijke en vakkundige wijze geholpen. En niet te vergeten scherp geprijsd! Daarnaast is de winkel op zondag open zodat je rustig op je gemak kunt orienteren.

Nadine1976 24-09-2013

Goed overzichtelijk welk product welke functies heeft etc

Bij afronding van bestelling stonden er nog 3 op voorraad dus ik gelukkig dat ik niet zo lang zonder tv zou zitten. Echter kreeg ik s'avonds bevestiging dat het niet meer op voorraad bleek te zijn en dat de levering later zou worden. Uiteindelijk 2 dagen later alsnog ontvangen.

geen commentaar

Aanbeveling
Goede prijs kwaliteitsverhouding. Top!

Extra toelichting
Geweldig mooie kwaliteit tv. De instellingen wijzen zichzelf de weg. Enig nadeel is dat je de tv alleen geheel uitschakelt door de stekker uit het stopcontact te halen.

Mariskah 24-09-2013

Voor ik de winkel bezocht heb ik online al naar verschillende producten gekeken en ik vind de site erg overzichtelijk en er is voldoende info over de verschillende producten terug te vinden.

In de winkel werd ik goed geholpen en zeer goed geadviseerd. Een van uw medewerkers heeft zelfs geholpen met het vergelijken van prijzen bij andere aanbieders en hieruit bleek al snel dat jullie, wat betreft mijn aankoop, de goedkoopste waren. Ik kon het gekochte product meteen meenemen(werd netjes in de auto gezet)

Assortiment
Was op zoek naar een Led tv en in mijn prijsklasse werden de toestellen laten zien die daar binnen vielen. Het assortiment voldeed zeker aan mijn verwachtingen. Wat er niet stond kon wel besteld worden. Prijs was zeker concurrerend. ik kwam er al snel achter dat ik dezelfde artikelen elders niet goedkoper zou kunnen vinden.

Aanbeveling
Hele goede service en er werd veel informatie gegeven over verschillende merken en producten. Prettige sfeer, lekkere koffie en er wordt je zeker de tijd gegeven om rustig na te denken over je eventuele aankoop

aj_h 24-09-2013

een duidelijke website waardoor de keuze heel snel kan gemaakt worden.

supersnelle service! verbazendwekkend!

Assortiment
keuze genoeg, makkelijke zoekfunctie, weinig verwarring mogelijk.

is reeds gebeurd!

Extra toelichting
Bijkomende opmerking, na de aankoop kreeg ik 4 mails om de aankoop te bevestigen. Kleine tip : misschien kan dit gebundeld worden in 1 mail? Verder zeer tevreden van het aanbod, de prijs en de supersnelle service.

Amandaa 24-09-2013

De website was zeer makkelijk in gebruik. Ik kon zo zien of het product voorradig was en alle details van het product stonden tevens goed beschreven. Het bestelproces verliep ook voorspoedig en het product was binnen vijf minuten besteld.

De service is persoonlijk ondanks ik online heb besteld. Het telefonisch contact was ook prettig en diegene aan de lijn kon mij snel antwoord geven. Bij mijn bestelling stond er bij dat het product de volgende dag bezorgd zou worden, dit was ook het geval. Er stond zelfs een tijdsaanduiding bij die niet al te ruim genomen was zoals vaak wel het geval is.

Assortiment
Ruim assortiment producten. Het product was bij jullie voordeliger dan in de fysieke winkels en werd ook nog eens gratis bezorgd.

Aanbeveling
Via jullie besteld op aanraden van mijn broer en ik zou jullie zeker aan iemand anders aanbevelen vanwege de snelle service en het ruime assortiment. Tevens is het fijn als klanten toch nog het product willen bekijken dat dit mogelijk is in de showroom.

hard22 24-09-2013

Extra toelichting
via zoon doorgekregen link en zeer tevreden dat er nog professionele mensen tevoorschijn durven komen ...top niet duur en geen gezuur strak

Rob Termeer 23-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

De showroom in Naarden is goed bereikbaar en toegankelijk. De aankoop verloopt spoepel en de levering is direct in de auto. Ik had mijn LED TV in maximaal 10 minuten in mijn kofferbak.

De service tijdens de aankoop was prima en klantgericht. De medewerker luistert en zocht technische informatie op. De uitleg bij de aankoop over de garantie was ook goed. En een medewerker tilt de TV naar de auto.

Assortiment
Een geweldige opstelling van TV´s per merk zodat je snel een goede indruk krijgt van de mogelijke toestellen.

Aanbeveling
Een snelle blik op het Internet leert dat de prijzen uitstekend zijn en dat je snel en prima geholpen wordt in de winkel. Niet verder zoeken.

Extra toelichting
Ik heb inmiddels minimaal 4 TV´s gekocht en ben nog steeds zeer tevreden over deze (web) winkel in Naarden.

Jochie4761 23-09-2013

De site is duidelijk, toch zijn wij naar de winkel gekomen ( 90 km ) om de tv zelf te bekijken, de site bleek goed te kloppen en we hebben de tv direct gekocht.

We werden goed en vakkundig geholpen. Bij het afhalen van de spullen, werden we nog gewezen op eventueel een andere kleur.Dat vond ik heel goed, hij dacht echt met ons mee.

Assortiment
Mooi assortiment, met veel vakkundig personeel.

Aanbeveling
Deze site is ons aangeraden door vrienden, goede prijs voor goede kwaliteit. Wij zijn zeker van plan deze site aan te bevelen.

Chris079 23-09-2013

Alles ging vrij makkelijk, ze hadden mijn tv op voorraad en alles werd duidelijk aangegeven!

Service was perfect, dag na mijn bestelling kwamen ze de tv al brengen. Beter kan niet.

Assortiment
Genoeg keuze, met elk een duidelijk uitleg en veel informatie. Ik wist voor mezelf al welke tv het werd maar ondanks dat erg tevreden over het assortiment.

Aanbeveling
Alles is makkelijk verlopen, van keuze maken tot het afleveren van de tv.

Extra toelichting
Perfect winkel, wilde snel een tv hebben en dit was de perfecte site voor mij. Binnen een dag had ik mijn nieuwe tv voor m'n neus staan. Super service!

Sander-Almere 23-09-2013

Mooie overzichtelijke website, en simpel in de winkel terug te vinden middels de verschillende hoeken.

Helaas kon niet op al mijn vragen een antwoord worden gegeven door de betreffende samsungmedewerker. Nee, er worden geen miniaturen zichtbaar bij gebruik van een kpn-glasvezel box. Ja, je kan wel met de afstandsbediening de Amino140 bedienen.

zie gemak

Aanbeveling
Voor de normale mens perfecte voorlichting en eerlijk advies. Niet achteraf het gevoel te hebben bekocht te zijn. Tot nu toe dan.

Parijs 2013 23-09-2013

De zoektocht naar een tv die voldoet aan onze wensen wordt op de website wel heel gemakkelijk gemaakt.

Goede service voor een zeer scherpe prijs.

Assortiment
Het assortiment is ruimschoots en voor iedereen wat wils.

Aanbeveling
Goede service voor een zeer scherpe prijs.
Het assortiment is ruimschoots en voor iedereen wat wils.

Koen van der Knokke 23-09-2013 Via de website gekocht

Het bestellen is overzichtelijk.

Ik heb de tv dinsdag avond na 10 uur besteld. het werd donderdag ochtend geleverd. :)

U heeft veel producten.

Aanbeveling
Ik ben tevreden, dus als iemand iets nodig heeft uit uw assortiment, dan zal ik dit zeker doen.

Extra toelichting
Ik ben via mijn ouders op jullie site terecht gekomen, omdat ze zelf eerder een koffiezetapparaat en een aantal andere producten bij jullie hebben gekocht. Zij zijn ook zeer tevreden. :) Groetjes, xxx

Dijk-Oerlemans 23-09-2013

Baaard 23-09-2013

Thuis op de website een mooie tv uitgezocht en vervolgens opgehaald in Naarden. Goed geholpen en snel klaar.

Goed en snel geholpen, ondanks dat het best druk was!

Aanbeveling
Aan iedereen die opzoek is naar een tv, goeie service, goeie website, makkelijk te bestellen en af te halen... En altijd goeie prijs/ kwaliteit.

Joep M. 23-09-2013

Duidelijke productuitleg. De verkoper stond open voor (kritische)vragen en verschillende producten en merken. Toen ik aangaf dat er een andere afstandsbediening in het promotiefilmpje van de TV werd genoemd ging hij dat gelijk aanpassen. De verkoper wees mij erop dat er in het zelfde merk/type TV een uitvoering was die goedkoper was en toch aan al onze eisen voldeed.Het product was op voorraad en werd keurig naar de auto gebracht.

Assortiment
Het assortiment is zeer ruim.
De ruimte was groot genoeg om om goed TV te bekijken en te vergelijken.Het product was op voorraad.

Aanbeveling
Zeker. Ruime keuze, goede service en aardige verkopers.

Extra toelichting
Makkelijk in de bediening, perfect beeld en geluid. makkelijk te installeren.Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Kwam goed uit de tests. Een echte aanrader.

PP1964 23-09-2013

Duidelijke website, ruime voorraad!

Snelle service bij afhalen, met ruime parkeergelegenheid.

Assortiment
Ruim assortiment op de website!

Aanbeveling
Zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik gebruik ga maken van deze website.
Zeer tevreden.

12Cinderella34 23-09-2013

naamsikkel 23-09-2013

Makkelijk via web besteld en goede informatie over aankoop en levering.

Had een dag vrij genomen omdat via web te zien was dat product die dag afgeleverd zou worden. Hele dag thuis geweest niemand gezien. Status op web was veranderd in "bewoner niet thuis". Dit was onmogelijk, er lag ook geen briefje op de mat dat men was geweest. De volgende ochtend alsnog keurig afgeleverd.

Ruime keuze

Wilma Salome 23-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden-vesting

Duidelijke verdeling op merk, goede informatie over het product, duidelijk of er voorraad is en is hup in het winkelmandje en betalen. Goede en snelle betalingsvoorwaarden.

Indien online bestellen nooit problemen en bij vragen is klantenservice goed bereikbaar. Winkelpersoneel klantvriendelijk, goede vakkennis en snel en goede service (lopen mee naar auto om aankoop in auto te zetten).

Assortiment
Voor ieder wat wils van goedkoop tot duur.

Aanbeveling
Goede prijs en kwaliteit verhouding, goed bereikbaar en alles op voorraad.

Extra toelichting
Fijne winkel met fijn personeel, online ook perfect. Een dikke 9, moet altijd ruimte zijn om nog te groeien!

Frans Bastiaansen 23-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Reserveren op internet en het staat klaar.

TV wordt in je auto gedragen.

Assortiment
Keuze uit alle merken die er toe doen.

Aanbeveling
Goed adres voor prijs, keuze en servicekwalteit.

Extra toelichting
Zeer tevreden over de winkel en over de opzet.

ivaboys 23-09-2013 Via de website gekocht

TSchouten 23-09-2013

De website is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. Soms is het wat lastiger om in een groot assortiment als TV's de weg te vinden ondanks de selectiecriteria. Producten komen niet altijd goed gesorteerd te voorschijn

Ik kocht een laatste exemplaar van een demo-model. Het is bijzonder handig dat er in zo'n situatie een reservering te maken is. Een klein minpuntje was dat een verkeerd model uit het magazijn kwam omdat de reservering op een verkeerde doos was geplakt. Het was snel hersteld.
Openingstijden zijn ruim en erg handig. De bediening is vlot en meestal inhoudelijk ruim voldoende.

Assortiment
Tot nu toe heb ik de meeste aankopen bij Plasma-discounter ook in de winkel kunnen bezichtigen. Het assortiment is uitgebreid en goed. Anders is er vergelijkingsmateriaal of documentatie op de website.
De prijzen zijn over het algemeen heel gunstig.

Aanbeveling
Ja, heb ik ook regelmatig gedaan.
Helaas ook een verevelende ervaring gehad met de aankoop (verkeerde levering) van een koelkast, en een communicatiestoornis met de helpdesk. Het probleem kwam echter ook van twee kanten.
Overige aankopen zijn naar tevredenheid verlopen.

Zie toelichting op onderdelen

Richard van Rossem 23-09-2013 Via de website gekocht

Zeer goede zoekfunctie

Op de minuut nauwkeurig aangegeven wanneer de tv gebracht werd.

Assortiment
Veel keuze op de website

Aanbeveling
Goede prijs/kwaliteit verhouding en leuke aanbiedingen.

Extra toelichting
Website werkt soepel en snel en product werd ruim op tijd geleverd.

dehanenhoff 23-09-2013

Ik wist precies wat ik wilde, dus was met een kwartier de winkel weer uit.

Kon parkeren voor de deur.
Nog 43 op voorraad van het toestel wat ik wilde.

Assortiment
Het op internet uitgezichte produkt heb ik allen maar afgehaald.

Aanbeveling
Ik ben heel goed geholpen, website erg duidelijk.

Extra toelichting
Ik ben hier naar toegegaan omdat ik al eerder produkten naar volle tevredenheid heb gekocht bij uw bedrijf.

See-Djee 23-09-2013 In de winkel gekocht

Top Site

TOP service

TOP

Aanbeveling
AANRADER voor iedereen , zeker niet mijn laatste aankoop in Naarden

Extra toelichting
Met een simpele klik mijn nieuwe LG tv gereserveerd , daarna naar Naarden waar ik perfect ben geholpen door het deskundig personeel.

Mariska Blom 23-09-2013

De website is erg overzichtelijk en duidelijk.
Ook handig vonden wij het om te zien hoeveel tv's van een bepaald type op voorraad zijn. Hierdoor besloten wij om de tv te reserveren, echt ideaal dat die optie er was!

Assortiment
We hebben een demo tv gekocht omdat we op het moment niet heel ruim in ons geld zitten omdat we net een huis hebben gekocht. Echt fantastisch dat je voor zo weinig geld een kwalitatief goede tv hebben.

Aanbeveling
Voor weinig geld een goede tv, wie wil dat nou niet?
Ook fijn dat alle tv's in de showroom staan, dus je ziet wat je koopt.

ben2000 23-09-2013 In de winkel gekocht

7,3

Ik wist van tevoren welke TV ik wilde hebben (Sony 42W655).
Kwam voor het eerst in de winkel en liep eigenlijk gelijk naar het showmodel.

Alleen de eerste twee punten zijn van toepassing. Ik werd prettig geholpen, dat wel, maar het viel me tegen dat uw medewerkers mij aanvankelijk niet goed konden vertellen hoe het DSB-S systeem werkte (aparte module kopen voor Canal Digitaal).

Aanbeveling
Al met al ben ik goed tevreden. Dus een goede reden om de winkel aan te bevelen.

B. Mulder 84 23-09-2013

Erg makkelijk om online te oriënteren.

Tijdens het bekijken van de producten goed geholpen met het bekijken van alle opties. Duidelijke en heldere uitleg gehad over de mogelijkheden van de TV waar ik naar op zoek was.

Assortiment
Het assortiment in de winkel is prima. Goed genoeg om een goed beeld te vormen van de beeldkwaliteit.

Aanbeveling
Ik zou er zelf ook graag weer terug komen voor nieuwe / andere aankopen.

Extra toelichting
De verkoper neemt echt de tijd voor je en geeft veel informatie over de mogelijkheden van het product. Er wordt duidelijk uitgelegd wat de verschillen zijn tussen de opties en advies gegeven. Kortom: precies wat ik had gehoopt.

snowball 23-09-2013 In de winkel gekocht

Je kan je product zelf bekijken!

Je word goed geholpen met al je vragen!

Assortiment
In ieder geval genoeg om een keuze te maken!

Aanbeveling
Goed en betrouwbaar en centraal in Nederland!

Extra toelichting
Maandag 16 september 2013 gekocht een Super Smart tv (Samsung ( UE32F6510 ) ik heb zelf een schotelantenne met 4 lnb deze direct aangesloten op de smart tv met ingebouwde hd satelliet tuner perfect beeld HD kanalen via Canal Digitaal + Film1 Super!!!! zeker aan te bevelen!