Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Joop Boonstra 29-09-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk thuis het soort/type scherm uitgezocht, gereserveerd en......

Evenals mijn 2 vorige bezoeken perfect. Het door mij thuis, slechts 1 uur van te voren, gereserveerde scherm stond klaar en werd door een medewerker in mijn auto gezet.

Assortiment
Veel keuze en gemakkelijk te vinden/selecteren via de site.

Aanbeveling
Met heel veel enthousiasme.

Extra toelichting
Die blijkt al uitvoerig uit mijn drie toelichtingen. Gewoon perfect en niet te vergeten heel scherpe prijzen.

PriscillaL 29-09-2013

Volgende werkdag al binnen

Aanbeveling
Een mooie LED tv gekocht, met veel korting omdat iemand anders deze had geretourneerd. TV is gloednieuw!

Extra toelichting
Snelle levering, gekocht met veel korting. Prima service dus!

H.Kers 29-09-2013 In de winkel gekocht

Assortiment
In deze winkel is een hele ruime keuze

Aanbeveling
Deze winkel is niet duur met een groot assortiment

S. Groen 29-09-2013

duidelijke website en snelle levering

Heel goed op de hoogte gehouden over aflevering

veel keuze

Aanbeveling
ik zou zeker webwinkel aanbevelen

Extra toelichting
Super snelle levering en helemaal op de hoogte gehouden over aflevering, echt complimenten!!!

Remy1234 29-09-2013

Je hoeft niet de deur uit voor je aankoop

Snelle levering, duidelijke informatie en afspraken worden nagekomen.

Aanbeveling
Ik ben heel tevreden over de website, mijn aankoop en de levering.

Extra toelichting
Je weet waar je aan toe bent. De juiste kenmerken kun je vinden op de website, je weet precies wanneer er geleverd wordt en er is duidelijke communicatie over alle stappen in je aankoopproces. Ik ben erg tevreden!

Harm korte 28-09-2013 Via de website gekocht

Thuis bedenken dat je een tv of wasmachine o.i.d. Nodig hebt en dat ongeacht het tijdstip gewoon on line kan kopen en de volgende dag af kan halen.. Zo een service is toch alleen een 10 waard

In alle opzichten gewoon goed, allen gratis zou een 10 waard zijn.

Assortiment
Op zeer veel gebieden is plasma discounter uitgerust met zeer veel merken en modellen gewoon uitstekend en fijn om te winkelen terwijl je thuis bent.

Aanbeveling
Net zo als de omschrijving in assortiment alles is er ,en de prijs en garantie en service voorwaarden zijn top

Extra toelichting
Heb in de afgelopen jaren een stuk of 9 huishoudelijke app gekocht in deze winkel, en tot nog toe niet een maal het idee gehad dat het te duur was of uit de collectie Gewoon aanwezig en zeer goed betaalbaar . In een woord. Uitstekend

Megakonijn 28-09-2013

Heb via Google snel jullie winkel gevonden en werd meteen naar het product dat ik zocht doorverbonden.

Snelle aflevering van product ,en ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling .

Assortiment
Mijn bestelde product was in ieder geval op voorraad .

Aanbeveling
Iedereen die graag een snelle bestelling via internet wilt maken kan bij deze site goed terecht.

Extra toelichting
Goede service, snelle levering en binnen 10 minuten klaar met bestellen. Geen klachten hier!

Jean van den Broek 28-09-2013 Via de website gekocht

Alles was heel overzichtelijk, gemakkelijk in te vullen en bestelling was goed te volgen.

Levertijd was precies zoals aangegeven.
Ik heb telefonisch contact gezocht omdat mijn computer gecrashed was en ik alle informatie kwijt was. Ik heb gebeld en kreeg meteen op een correcte manier de gevraagde informatie.

Assortiment
Ik heb jullie gevonden via beslist.nl. Heb dus alleen naar plasma tv gekeken. Als de rest net zo is zijn jullie een aanrader.

Aanbeveling
Zoals ik net al aan heb gegeven. Zonder flauwekul werd op een efficiente manier de bestelling verwerkt en geleverd. daar houd ik van. Ik zal jullie dus zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Snelle levering, goede service, korte lijntjes en dat ook nog voor een goede prijs.

Emmys 28-09-2013

Moesten even zoeken waar de winkel precies zat, eenmaal gevonden, een duidelijk overzicht van mooie tv's! Veel personeel aanwezig, wat fijn is.

Goede en vriendelijke service!

Assortiment
Veel keuze uit professionele merken, precies de merken die gewild zijn dus een heel duidelijk overzicht.

Aanbeveling
Absoluut. Als iemand ooit een tv nodig heeft en vraagt naar waar hij/zij die moet kopen zal ik jullie zeker aanraden. Toevallig willen mijn ouders er binnenkort 1 kopen!

Extra toelichting
Bedankt voor de goede service. Ik kom zeker terug!

Brendan Vossen 28-09-2013 Via de website gekocht

Bestellen gaat makkelijk.
Levering is top. Je krijgt de avond van te voren een bericht met de tijd hoelaat ze ongeveer bij je zijn en je krijgt 5 min van te voren en berichtje dat de eerstvolgende stop bij jou is

Aanbeveling
Ik heb nu redelijk wat producten van deze organisatie gekocht en ze bij allemaal wordt alles op en top goed geregeld

Extra toelichting
Plasma discounter.nl is top Koffie discounter.nl is top Wasmachine.nl is top Koelkast.nl is top Barbecue shop.nl is top 1 voor 1 super bedrijven

everzwijn1969 28-09-2013

het bestellen en het betalen van het product verliep erg soepel.

het product was binnen de afgesproken datum en tijd bij mij thuis aangekomen.

Assortiment
Ruim assortiment producten en een goed kwaliteit.

Aanbeveling
Het ziet er allemaal verzorgd uit en je wordt vriendelijk en vakkundig behandeld over de producten die men verkoopt.

j van koppen 28-09-2013 Via de website gekocht

moest alleen even wachten bij het ophalen van de tv.

Deze 37inch tv was nergens meer te krijgen alleen hier nog

Aanbeveling
prima , netjes geholpen bij het afhalen .

jebutje55 27-09-2013

Goed geholpen door aardig personeel die er goed verstand van had.

Assortiment
veel te zien en veel keuze in de winkel

Aanbeveling
vriendelijk personeel en niet opdringerig om te verkopen. En een goede voorlichting over de producten

Alles klopt gewoon bij de Plasma Discouter

DerkF 27-09-2013

Heel gemakkelijk dat het elke avond koopavond is.

De service was goed, ik werd meteen geholpen

Zeer ruim assortiment

Tevreden klant 77 27-09-2013

Overzichtelijke website, dmv duidelijke filterfunctie makkelijk en snel het gewenste product gevonden.

Goede service dmv vrijwel direct na aankoop mail met bijgevoegde link om het pakketje te volgen. Voor een klant is de snelle service na aankoop ontzettend fijn.

Assortiment
Enorm grote assortiment maar toch heel overzichtelijk. Bij het openen van de website heb ik niet zoals bij vele websites dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Aanbeveling
Enorme keus, scherpe prijzen, snelle bezorging en een goede service . Voor mij zijn dit de belangrijkste ingredienten om een tevreden klant aan over te houden. Jullie voldoen hier aan. Of ik jullie winkel aan anderen aanbeveel? Zeker weten!

Extra toelichting
Plasma discounter heeft mijn vertrouwen gewonnen. Wat een fijne winkel. Jullie zijn service gericht en bezorgen nog eens supersnel (jullie 1 werkdag, concurrent 1wk). Topzaak!

Marcie1993 27-09-2013

Het is fijn om thuis te kunnnen zoeken naar een tv. Zonder allerlei winkels af te moeten om te kijken of ze hebben wat je wil.

Vorige week heb ik gebeld voor wat meer informatie over dit model en het oudere model. Ik ben toen zeer goed geholpen en mijn vragen zijn allemaal beantwoord.

Assortiment
De tv's die ik graag zou willen, zaten allemaal in het assortiment.

Aanbeveling
De levering is zeer snel, binnen 18 uur was de tv geleverd. Alle info staat erbij en de vragen worden netjes beantwoord.

H.Wijnands 27-09-2013 In de winkel gekocht
naarden

Heel goed

Geweldig

Erg groot

Zeker aanbevelen

Extra toelichting
We zijn heel erg tevreden het personeel is heel erg vriendelijk.Wij als oude mensen ervaren dat heel sterk. Na onze klacht kregen wij zonder problemen een nieuw toestel mee.

Aeneas1966 27-09-2013

Niets op aan te merken... De website is gewoon prima in orde.

Bezorging ging uitstekend. Erg fijn om vrij precies te weten hoe laat het komt.
Beetje jammer was dat toen ik vroeg of ik een CI+ module nodig had, de medewerkers zei van niet. Dit bleek wel het geval, waardoor ik dus niet meteen de TV digitaal kon gebruiken.

Assortiment
Tja, de naam zegt het al. Plasma is voor mij de enige keus qua TV en die hebben ze :)

Aanbeveling
Prijs goed, bezorgservice goed, assortiment goed. Wat wil je nog meer?

Extra toelichting
Mijn 2de grote aankoop bij Plasma Discounter. 1ste werd nog (op zondag) door Tom zelf bezorgd... Kans is groot dat een volgende weer bij hun is.

VJTilburg 27-09-2013

De site is overzichtelijk en het plaatsen en afhandelen van de bestelling was snel geregeld.

Alle producten zijn netjes afgeleverd binnen de levertijd die op website stond aangegeven.

Assortiment
Veel keus in alle lagen. Zowel op gebied van televisies als accessoires.

Aanbeveling
Overzichtelijke site met een goed assortiment en goede prijzen. Dit gekoppeld met een snelle levering maakt deze site voor mij een aanrader.

Tessa_x 27-09-2013

De televisie was op voorraad en ik kon hem zo meenemen ook de keuze was met advies van de verkoper snel gemaakt.

Eerlijke verkoper en goede kennis van zaken.

Assortiment
Ruim aanbod wel jammer dat ik de tv niet in de showroom kon bekijken.

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanbevelen, de tv was een stuk goedkoper dan in andere winkels en ik kreeg duidelijke een goed advies.

Zie bovenstaande antwoorden

RobbieDee 27-09-2013

Extra toelichting
Afgelopen week een Smart-TV van Philips gekocht. Prima geholpen. Alle vragen konden beantwoord worden, waardoor mijn keuze voor mij de juiste bleek. De grote doos werd voor mij in de auto gezet. Kortom; helemaal tevreden.

gerdien1920 27-09-2013

makkelijk te vinden . en snelle levering ,

ik kon de tv meteen mee krijgen
en de mensen zijn er erg aardig

Assortiment
alles is er van klein tot groot

Aanbeveling
aardige mensen , makkelijk te vinden
en jullie zijn goedkoper

Extra toelichting
Super zaak aan rader voor iedereen TOP

Shan85 27-09-2013

Perfect telefonisch bereikbaar! Wij hebben na de telefonische gesprek met de vraag of de LCD in kwestie op voorraad was in de winkel hebben wij de LCD screen meteen zelf opgehaald. Klantvriendelijk, eerlijk, professioneel personeel!

Assortiment
Breed assortiment, voor ieder wat wils en de prijs/ kwaliteit verhouding vergelijkend met andere aanbieders is top.

Aanbeveling
Wij hadden al via familie en vrienden gehoord dat de Plasma-Discounter een goede zaak is en dat je vol vertrouwen een aankoop kan doen. Na zaken hebben gedaan kunnen wij alleen maar lof geven over de gehele aankoop van onze nieuwe LCD Led Screen.

Extra toelichting
Wordt vriendelijk te woord gestaan over de telefoon. In de winkel wordt je met open armen ontvangen. Geen gehaaide verkopers die achter je aanlopen om je een product te willen aansmeren. Professioneel technisch advies. Wij waren tussen een Samsung en Sony aan het dubben en hebben op advies van de verkoper toch voor de Sony gekozen terwijl de Samsung iets duurder was! Dus met andere woorden probeerde de verkoper ons geen duurdere LCD te verkopen. Eerlijk advies is goud waard en ons volgende aankoop (LCD voor in de slaapkamer) kopen we zekers bij de Plasma-Discounter.

sander de vos 27-09-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen

We hebben tot nu toe een goede service gekregen mbt bevestiging, verzending, wat te doen bij klachten ed. Wij vonden het wel raar dat het niet in een overdoos zat. Het etiket zat geplakt op de doos vh artikel. Iedereen kan zien wat het is en misschien iets minder stootproof.

We hadden genoeg keuze

Aanbeveling
We hebben eerder besteld en zijn tot nu toe erg tevreden over de producten en de service. Betrouwbaar

Extra toelichting
Snelle levering en goede opvolging. Zeer betrouwbaar, dus prima in orde.

SanderAlmere 27-09-2013

moeilijk te zeggen. alles verliep vlekkenloos en dus kwam ik hier niet voor in aanmerking.

Assortiment
zeer breed assortiment. vrijwel elk tv in elk prijsklasse is verkrijgbaar.

Aanbeveling
goede webshop. duidelijk en overzichtelijk en de filmpjes zijn vooral handig.

Extra toelichting
top bedrijf! goede service en snelle levering! alleen 9 uur besteld is niet de volgende dag in huis. terwijl dit bij bol.com 11 uur volgende dag in huis is. tv bevalt goed. mooi en scherp beeld voor een super prijs!

J. Doornhof 27-09-2013 Via de website gekocht

ik kwam direct bij de site terrecht ivm goedkoop, door de simpele stappen de v's zo besteld.

na de bestelling kreeg ik gelijk een bevestigingsmail, werd vervolgens heel goed op de hoogte gehouden van het verwerken van de bestelling. en de levertijd.

Assortiment
de keuze is reuze, ongelooflijk. en wat ook zo handig is dat als je voor een tv kijkt, gelijk producten ziet die er evt. bij horen. Top!!

Aanbeveling
heel betrouwbaar, groot assortiment. duidelijk op de hoogte worden gebracht.

Jurr 27-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

De website is eenvoudig te vinden en het zoeken naar gewenste producten is via de computer erg eenvoudig.
Het zoeken via de smartphone is wat lastiger ivm het kleine scherm en de drop-down menu-tjes boven in het scherm.

Ik heb mijn TV in de winkel gekocht en ik ben daar prima geholpen.
Men was zeer eerlijk in het geven van informatie. Geen gladde verkooppraatjes maar eerlijk advies met het vermelden van eventuele beperkingen.
Er werden geen verwachtingen geschept die niet waargemaakt konden worden.

Assortiment
Tot nog toe heb ik iedere TV terug kunnen vinden in het assortiment. Dus volgens mij kunnen ze bijna alles wel leveren.

Aanbeveling
TVs in alle prijsklassen.
Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Eppie12 26-09-2013

Goed bereikbaar, gratis parkeren, vlotte bediening met kennis van zaken.

Gekwalificeerd personeel, vlot de tv.

Assortiment
Niet alles kan getoond worden.

Aanbeveling
Voldoende keuze, scherpe prijs.

Extra toelichting
Ruime keuze, scherpe prijs, gratis parkeren, snel de goderen.

Dominiek1984 26-09-2013

Gelijk iemand die kon helpen met specificaties en toelichting

De jongen van Sony deed het heel erg goed, de jongen van Plasmadiscounter zelf die ik aan de kassa tegenkwam was erg chagerijnig

Assortiment
Alle grote merken, geen idee alleen of dit een volledig assortiment is

Aanbeveling
In mijn beleving goede deals, goed bereikbaar, makkelijk parkeren en op zich goede service

pieterv 26-09-2013

Veel in huis.

Regelen zaken goed.

ruim voldoende.

Aanbeveling
Ik heb er vaker gekocht. Niet verkeerd.

Extra toelichting
Kwaliteit in huis en voldoende assortiment.

AaronvanGulik 26-09-2013

6,5

Uitzoeken op de site, naar de showroom gereden. Betalen en ik kon het product zo meenemen.

Je wordt niet direct aangesproken in de winkel. Je moet echt zoeken voor een medewerker die helpt. Daarna toen ik geholpen werd, werd er lichtelijk onzeker antwoord gegeven op mijn vragen. Als ik daarna doorvroeg wist de medewerker het helemaal niet meer zeker.

Assortiment
Ik had veel meer uitgestalde toestellen verwacht. Dit nav het aanbod op de site.

Aanbeveling
Uitzoeken. Betalen. Meenemen. Top!

t hoffer 26-09-2013 Via de website gekocht

zitten ,uitzoeken en bestellen

levering precies op tijd,opvolgende e-mails duidelijk. factuur bijgeleverd

al gedaan.

Extra toelichting
zitten,zoeken,bestellenen de volgende dag in huis

Regina Cornelisz 26-09-2013

goed te vinden

goed en snel geholpen

vond wat ik wilde

Aanbeveling
prijs aan bij mijn vrienden

Extra toelichting
via de website vond ik wat ik wilde, en in de winkel kon is deze snel vinden. de medewerker hielp mij vakkundig

Patriciabosman 26-09-2013

Op internet je tv kopen....hoe makkelijker kan het.
Helaas door ongelukje van onze zoon tv kapot gegaan door Wii afstandsbediening....
Dus fijn om snel weer tv te hebben ...

Snelle afhandeling

Genoeg keuze

Aanbeveling
Goede snelle levering en ruime keuze

A. van Hunenstijn 26-09-2013 Via de website gekocht

De site was overzichtelijk te gebruiken. Het was fijn dat er filmpjes stonden bij de televisie, zodat ik goed wist wat de televisie kon en had.
De bestelling verliep makkelijk en de televisie had ik de volgende dag al in huis!

Na bestelling de volgende dag al in huis.

Assortiment
Uitgebreid assortiment en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Aanbeveling
Goede winkel, goede service en uitgebreid assortiment!

Weijerman 26-09-2013 In de winkel gekocht

groots

bij al mijn vrienden

goed advies ,snel en duidelijk

Hees7 26-09-2013

Bestellen reserveren en ophalen, ideaal!!

Betalen ontvangen en meenemen,perfect!!

Alles in huis.

Snel aankopen en klaar.

Extra toelichting
Prettig om zo te shoppen, online het product uitzoeken en klaar!!

ferrarist070 26-09-2013 Via de website gekocht

Ik denk niet dat bestellen via de website makkelijker kan, daarom de 10.

Op tijd en perfect in orde geleverd.

Assortiment
Welke TV je ook maar wilt. Plasma-discounter kan hem leveren.

Aanbeveling
Voor een goede en goedkope TV moet je bij Plasma-discounter zijn.

Extra toelichting
Ik heb nu 2 TV's bij Plasma-discounter besteld. Beide keren snel en super simpel geleverd. Ook de after-sales is perfect in orde.

snowy1234 26-09-2013

erg makkelijk om de juiste tv te vinden

goede begeleiding alles word snel en duidelijk verteld en afgehandeld

Assortiment
aanbod genoeg en overzichtelijk dus geen probleem om een goede en de juiste tv te vinden

Extra toelichting
prima winkel niks mis mee

DenoSecure bV 26-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Bestellen en leveren bijna altijd uit voorraad is prima,

Op service niets aan te merken, een kritisch punt. Voor de twee keer in successie waren de vermelde specificaties van een aangekochte TV/monitor foutief op de site vermeld. Daarom wij al twee keer een TV/monitor moeten omruilen voor een andere type.

Voor ons uitstekend

Aanbeveling
hebben wij al een aantal malen gedaan. Die relaties hebben dna ook bij jullie gekocht

Extra toelichting
Wij kopen voornamelijk grote TV/monitor schermen voor levering aan onze klanten waaraan wij camersystemen leveren. In dit kader zijn wij zeer tevreden met de verleende service en leveringen

DJ-Pir 26-09-2013

Makkelijke navigatie, de website is goed bruikbaar.

Assortiment
Alles wat ik zocht was op de website te vinden.

Aanbeveling
Al enkele jaren goede ervaringen met de PD dus van harte aan te bevelen !

Extra toelichting
Al zo lang ik klant ben van de PD is het assortiment groot en de prijs laag. Geen noodzaak om bij anderen te kijken. . .

Bassie013 26-09-2013

Thuis lekker alles kunnen uitzoeken en vergelijken

Op maandag gebeld of de lcd op voorraad was en of die op dinsdag geleverd kon worden, geen probleem was op voorraad en dinsdag in huis

Assortiment
Zeer groot assortiment en keus genoeg in alle prijs klasse

Aanbeveling
niet verder zoeken gewoon naar Plasmadiscounter gaan voor een goede en degelijke prijs en voor goede service

Extra toelichting
Goede en betrouwbare shop, uitstekend geholpen en netjes afgeleverd, uitermate tevreden, zal in de toekomst als ik weer een tv nodig heb zeker hier weer kopen, een dikke tien

koollook 25-09-2013

Makkelijk bestellen vanuit huis, voor zeer scherpe prijzen!!

Supersnelle levering de volgende ochtend al in huis, dus eigenlijk een 10, echter een 8 omdat ik nog niet gebruik heb gemaakt van de overige service (garantie etc)

Assortiment
Breed assortiment maar niet alle modellen, die van mij gelukkig wel!

Prima, snel en goedkoop

Extra toelichting
Erg tevreden tot dusver, kom zeker terug als ik weer iets nodig heb

Jordi Spaans 25-09-2013 Via de website gekocht

De site is heel duidelijk en overzichtelijk. Wat word beloofd word ook nageleefd. Dat is voor een klant belangrijk.

Voor zover ik kan beoordelen is die uitstekend

Assortiment
Voor iedere prijsklasse wat wils. En ook nog tegen scherpe tarieven.

Aanbeveling
Snel, duidelijk, scherpe prijzen, goed.

Oscar van Driel 25-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Ik had eerst op de website gekeken naar een geschikte tv voor op de camping maar ben uiteindelijk toch naar de winkel in Naarden gereden om zodoende via een medewerker perfect te worden geholpen en mij te helpen met de juiste beslissing. En dat is gelukt.

Zeer goed. In de winkel duidelijke uitleg. Bij twijfel werd tweede collega erbij gehaald om toch al mijn vragen te beantwoorden. Geeft fijn en vertrouwd gevoel

Assortiment
Natuurlijk staan niet alle tv's opgesteld maar de recente modellen wel. En zo krijg je toch goed overzicht van wat welke tv van welke merk wat kan en heeft. Van groot naar klein model.
Wel zo duidelijk

Aanbeveling
Ik heb diverse mensen verteld dat ik in de winkel in Naarden ben geweest en sommige kenden wel de website maar waren na aanleiding van mijn bezoek toch wel van plan om een keer naar winkel te gaan.
Ik ben zelf eind van de avond geweest en heb dat ook als tip gegeven. Korte wachttijd en personeel neemt de tijd voor je

Extra toelichting
Omdat ik tv zocht voor op de camping waar ik tijdelijk woon en ik niet veel ruimte heb wilde ik dus advies over kleine tv maar wel de mogelijkheid voor digitenne. Na wat gepraat en uitzoeken tot de ideale tv gekomen. Mooi formaat perfect voor camping. Met zeer goed beeld. Echt verbazend goed. Tevens hadden ze digitenne insteek kaart op voorraad die makkelijk in de tv te plaatsen is dus geen los kastje naast de tv. Goede service van personeel en wisten zelfs tot hoelaat ik met Kpn kon bellen voor activeren smartcard. Kortom, ondanks dat ik maar kort binnen ben geweest, perfect geholpen en vol tevredenheid weer buiten met tv Bedankt voor de goede service

R. J. Kramer 25-09-2013 Via de website gekocht

Goed toegankelijke site, waarin het eenvoudig te navigeren is. (Product zoeken en bestellen.

Assortiment
Zoekterm voor het gezochte artikel biedt ruime keus.

Extra toelichting
Heb de winkel niet bezocht, maar online gekocht.

V Gameren 25-09-2013

Adry klomp 25-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Had zaterdagavond besloten een nieuwe tv tekopen. Gevonden op jullie website en gereserveerd. Na het werk maandagavond oogehaald. Ideaal geen vrij hoeven te nemen.

Samen de verkoper bestelling bekeken. Ander advies gekregen en helemaal tevreden mijn nieuwe tv aangekocht

Assortiment
Philips ambilight tv's voldoende aanwezig om een keuze te kunnen maken.

Goede service en assortiment

Extra toelichting
Koelkast , koffie machine en nu tv aangeschaft, zover helemaal tevreden prijs / kwaliteit verhouding prima.

Seff 25-09-2013

Per mail besteld, ideaal!

Snel geleverd op het werk!

Assortiment
Snelle keuze door ruim aanbod

Doe ik elke keer

Extra toelichting
Prima service, snelle levering tegen goede condities en prijs

jopie rieff 25-09-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Plasma-discounter werd ons geadviseerd als zijnde een betrouwbaar bedrijf. Op zondagavond plaatsten we de bestelling. De dag daarna op maandagavond een eerste sms dat we de tv de dag daarna op dinsdagochtend konden verwachten. Op dinsdagochtend nogmaals een sms, met de tijd nog nauwkeuriger voorspeld. De bezorgers stonden precies op het aangegeven tijdstip voor de deur. De snelheid en de informatie via email en sms vonden we prima.