Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

00gerard67 01-10-2013

super gemakkelijk

snelle service , bestelling snel binnen en duidelijk te volgen

uitgebreid assortiment

Aanbeveling
beveel zeker deze site aan

Extra toelichting
tot nu toe alles naar volle tevredenheid, gekochte product was snel geleverd en besteld

Barend30 01-10-2013

Het overzicht, de indeling, opbouw en werking van de site is goed.

Het personeel weet waar ze het over hebben.
Zijn er vragen over de specificaties, dan worden die nog even opgezocht of nagevraagd.
Ondanks dat ze veel weten blijven ze leergierig.

Assortiment
Heel breed en diep assortiment en de techniek werkt heel goed. Wat er volgens de site op voorraad is, is er ook!

Aanbeveling
Zeker aan te raden. Ruime voorraad, goede service, nemen uitvoerig de tijd voor je en denken met je mee van problemen naar oplossingen.

Extra toelichting
Ik heb al een paar producten gekocht en blijf er steeds tevreden terug komen. Vertel anderen dat ze daar goed terecht kunnen.

EDDirksen 01-10-2013

Binnen 2 minuten een tv gekocht en geleverd gekregen

Alles snel geregeld

veel keuze

lekker cash&carry

Arthur123456 01-10-2013

Supersnel geholpen.

Prima uitleg en advies tijdens de aankoop.

Volop keuze!

Absoluut een aanrader!

Extra toelichting
Prima TV, voor een prima prijs!

bartenjo 01-10-2013

Complete website, duidelijk beschrijven en als je nog geen keuze kan maken kan je altijd naar de showroom.

Bereikbaarheid per telefoon top, zelfs op zondag!!

Compleet!!

Aanbeveling
Niet twijfelen gewoon doen.

Extra toelichting
Twee keer een grote aankoop gedaan en twee keer zeer snel en vakkundig geholpen. Bovendien scherpe prijzen!

ronal van doorn 01-10-2013 In de winkel gekocht
naarden

het bekijken van de site was zeer goed verzorgd ook de op voorraad aanwezigheid van producten wordt zeer goed weergegeven

snel geholpen goede argumenten aangeleverd om voor mij de juiste keuze te doen nemen kortom netjes verzorgd

Assortiment
datgene waar ik voor kwam was aanwezig maar ook genoeg andere zodat je ook eerlijk kan zien en kan vergelijken om zo de juiste keuze voor jezelf te maken welk product te kiezen

Aanbeveling
vriendelijke mensen die echt de tijd nemen voor de klant en ze op professionele wijze de gestelde vragen naar behoren kunnen beantwoorden.
mijn dank daarvoor.

Extra toelichting
hele prettige winkel goeie uitstraling dus voor mij al erg belangrijk voor het idee dat je als klant duidelijke en begrijpelijke antwoorden krijgt op vragen die je aan het personeel stelt ik kan met zekerheid zeggen u ziet mij weer

teleurgesteld12 01-10-2013

4,8

goede site makkelijke locatie

slecht, verkoper ging de site af had weinig kennis van product

Assortiment
had veel meer keuze verwacht in de winkel! blijkt dat maar enkele tv's van de site ook daadwerkelijk zichtbaar zijn.

Aanbeveling
heb een product gekocht waar ik niet tevreden mee ben

Extra toelichting
was op zoek naar een tv met 3 eisen. 40", Wifi en Smart TV. samen met de verkoper samsung UE40F6100 gevonden op de site. deze had geen ingebouwde WIFI maar de verkoper raadde mij aan een wifi adapter twv 40 euro los erbij te kopen. ik heb dit niet gedaan. thuisgekomen direct tv uitgepakt en opgehangen. vervolgens kwam ik erachter dat dit type geen mogelijkheid tot smart tv en ook niet tot WIFI had!!! Ik vermoede zelfs niet dat deze tv's nog gemaakt werden, en was dus stomverbaasd. Vervolgens blijkt dat je reeds uitgepakte tv's mag retourneren onder inhouding van 10% van de aankoop kosten. schandalig!

Okidoki14 01-10-2013

Zien wat je koopt

Goede uitleg

Ruim voldoende

Makkelijk te bereiken

7 dagen op en makkelijk bereikbaar

Robert Martens 01-10-2013 Via de website gekocht

De website is zeer overzichtelijk en met de handige zoekfunctie kun je het product waar je naar op zoek bent eenvoudig vinden. Het bestelproces is gebruiksvriendelijk en duidelijk welke gegevens je dient in te vullen.

Zoals op de website, bij het artikel wat wij hebben gekocht, werd aangegeven dat het artikel binnen 1 werkdag zou worden geleverd, was dit ook daadwerkelijk zo. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren, gezien onze oude TV het had begeven.

Assortiment
Het assortiment is uitgebreid en de keuze binnen de diverse productgroepen is ook prima! De prijs is ook concurrerend en wat wij bovenal fijn vonden is dat de artikelomschrijving en productspecificaties overzichtelijk en voldoende uitgebreid worden weergegeven.

Aanbeveling
Gewoon een prima web-shop!

Extra toelichting
Zeer overzichtelijke web-shop, met ruim productaanbod tegen een scherpe prijs, met daarbij een goede en uitgebreide artikelomschrijving en productspecificatie. Verder is de web-shop gebruiksvriendelijk en worden de producten zeer snel geleverd (zo is de door ons bestelde TV de volgende dag na bestelling al geleverd) en is het bestelproces goed en overzichtelijk.

Bas Wiegers 01-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke webshop, easy come, easy go (met tv)

Tot dusver zeer te spreken over communicatie en hulp in de winkel en telefonisch

Assortiment
Volledig en belangrijker nog; de beste deal

Aanbeveling
Aan iedereen die een TV zoekt voor een goede prijs.

Extra toelichting
Gewoon een sterk concept waarbij oude waarden als service en een goede prijs weer een rol spelen.

rene_31 01-10-2013

6,5

Toestellen, balie en uitgifte zijn bij elkaar.
Sony verkoper kwam deskundig over.

Lang wachten bij afreken balie. Bij aankoop TV geen vraag of ook CI+ nodig was. Pas bij het weg lopen dacht ik er aan dat ik het nog niet had, en diende weer een minuut of 5 a 10 te wachten. Bij het kopen van de CI+ moest ik echt doorvragen om te weten of ik compleet was. Verder is de prijs van de CI+ bijna 2x dat van bij de concurrent (foka 40 euro, jullie 70 euro). Uiteindelijk heeft men wel de ziggo kaart geactiveerd en 10 euro korting op de CI+ en de Ziggo kaart gegeven (is nog steeds duurder).

Assortiment
Niet ruim, wel een aantal modellen van de bekende merken. Aantal BR spelers was beperkt.

Aanbeveling
Aanbeveling aan ander: Wees voorbereid op wat je nodig hebt. Accessoires kunnen te duur zijn, dus let op!

Zie boven.

RSP19 01-10-2013

Alles staat zeer duidelijk vermeld op de site. Een product bestellen is binnen 2 minuten gedaan.

Na telefonisch navraag gedaan te hebben over een type verschil ben ik overgegaan tot aankoop van het product. Helaas na het installeren van de tv bleek hij niet CI+ module voor ziggo gecertifieerd te zijn. Na afgelopen vrijdag contact gehad te hebben zou ik per mail de bevestiging krijgen dat ik de tv kon retourneren en dat er gekeken zou worden naar de brandstofvergoeding en prijs van het andere type. Helaas heb ik tot op heden geen email mogen ontvangen.
Ik ga ervanuit dat dit nog wel gebeurd en dat ik uiteindelijk toch een goede aankoop heb gedaan.

Assortiment
Zo goed als alles is op voorraad en/of kan geleverd worden.

Aanbeveling
Helaas ben ik niet volledig geïnformeerd echter kan dit gebeuren en ga ik ervanuit dat het gewoon goed opgelost word. Verder ben ik van mening dat het een goede winkel/webshop betreft met een groot assortiment. Bestellen via de site verloopt gemakkelijk en het afhalen is ook zo geregeld.

Extra toelichting
Beoordeling is gedaan aan de hand van de laatste aankoop. Ik ben goed geholpen echter helaas niet volledig. Ik begrijp wel dat dit kan gebeuren. Telefonisch contact met de service afdeling was ook prima. Goed gesprek, werd goed geluisterd en beleefd gereageerd.

samsungkoper2 01-10-2013

Extra toelichting
Service in winkel prima. Voorlichting verschilde wel enigszins per verkoper.

tom deguelle 30-09-2013 Via de website gekocht

klikken betalen en hij word bij je deur afgeleverd, makkelijker kan niet.

vandaag besteld volgende dag in huis.

Assortiment
Mis nog wat merken maar dat mag de pret niet drukken.

Aanbeveling
prima zaak voor weinig geld een goede tv.

Floris van der Meulen 30-09-2013

De wachtijden in de winkel warne vrij lang en je werd pas geholpen waneer je in de rijd ging staan. Advies was niet goed, doordat iemand van koffie discounter bijsprong vanwege de drukte, maar helaas te weinig kennis van televisies bleek te hebben. Na de mijn beklag mocht ik de tv echter direct om komen ruilen en heb ik korting gehad op mijn huidige toestel. Keurig opgelost, daarom toch nog een 7.

45 john 30-09-2013

Was snel te vinden.

snelle levering, we bestelde 19:55 uur, en de volgende dag al in huis. Rest van de service hebben nog niet nodig gehad.

Assortiment
We wisten wat we wouden, dus dan was de keus snel gemaakt.

Aanbeveling
zie hier boven, maar het voor ieder persoon op zich wat hij dan moet doen.

Tot nu toe goed,

J. dicks 30-09-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Op de website wordt van alle producten duidelijk uitleg gegeven. Alleen de afbeelding en mogen op mobiel internet soms beter.

Per mail, telefoon en het ontvangst in de winkel krijg je het gevoel dat je als klant ertoe doet en wordt er de tijd genomen om op alles een duidelijke uitleg of antwoord te geven.

Assortiment
Het assortiment biedt voor ieder wat wils met alles scherp geprijsd.

Aanbeveling
Voor een goede prijs/kwaliteit en duidelijke uitleg is dit de plek.

Karel de Groot 1970 30-09-2013

Goed en helder advies ... overzichtelijke en ruime collectie in de store

Internetsite biedt duidelijk inzicht

Goede telefonische informatie ... er wordt doorgevraagd naar de wensen vd klant

Vriendelijke, zakelijke en duidelijke ondersteuning bij aankoop

Assortiment
Alle grote merken en laatste modellen op voorraad

Aanbeveling
Goede ervaringen bij diverse aankopen, vriendelijk en terzake kundige medewerkers

Extra toelichting
Prettige en duidelijke ondersteuning bij aankoop met een luisterend oor voor de klant.

Beeldschoon 30-09-2013

Website is overzichtelijk en werkt intuïtief.

Assortiment
Een ruim assortiment met een duidelijke omschrijving tegen een concurrerende prijs.
Daar word iedereen vrolijk van.

Met bovenstaande motivaties.
Gemak, overzicht, intuïtief, goede prijs

Extra toelichting
Ik had donderdag avond mijn blu ray speler met het grootste gemak besteld en afgerekend en zaterdag morgen werd hij al afgeleverd. Zoals beloofd op de website. Inpluggen en spelen maar met een top kwaliteit beeld. Kortom ik ben zeer tevreden.

1200bandit 30-09-2013

Er staat geen harde muziek in de winkel aan wat zeer lekker en rustig is.
Moet wel eventjes zoeken naar de prijs van een apparaat maar als je dat gevonden hebt is het zeer makkelijk en duidelijk

Heel goed.
Kan alleen rustig rond kijken

Assortiment
De winkel is klein maar alles wat je met wat je nodig hebt te vinden

Aanbeveling
Je kan op je gemak kijken en als je vragen hebt komen ze je gelijk helpen.

Extra toelichting
Er is eigenlijk geen negatief woord te vinden. Personeel is vriendelijk en geduldig en weet veel en komt eerlijk over.

Martijn Almere 30-09-2013

Zeer prettig, veel op voorraad, de winkel is tot laat open en zeeer veel show modellen.

Duurde erg lang voordat ik de tv kreeg in de winkel en uiteindelijk pas na vragen kreeg ik hem uit het magazijn. De medewerker gaf bij het stellen van deze vraag een zeer geïrriteerde indruk.

Assortiment
zeer ruim assortiment alle modellen van bijna alle merken , en veel extra artikelen.

Aanbeveling
Mooi concept. schakelen tussen winkel en webshop is erg prettig. Eerst heb ik via internet een shortlist kunnen maken op basis van specificaties en prijs. Om daarna in de winkel te kunnen kijken naar het model om het besluit te nemen en gelijk mee te nemen.

Extra toelichting
Zeer nette winkel met ruim assortiment. Eerst goed op internet kunnen kijken en shortlist kunnen maken om in de winkel zelf goed te kunnen kijken en gelijk mee te kunnen nemen. dit in tegenstelling tot concurrenten waar zelfs in de fysieke winkel bijna altijd bestelt moet worden.

Debla1975 30-09-2013

Op internet vind je alle benodigde informatie. In de winkel kan je, eventueel, het item nog even in het echt zien. Heel handig!

Kennis van de apparaten is aanwezig. Enige minpunt vond ik was dat het 'nummerapparaat' niet aan stond; wij dachten in de rij te staan, maar dat bleek niet zo te zijn. Jammer, maar zeker geen reden om niet bij plasma-discounter te kopen.

Aanbeveling
Prima service, laagdrempelig en prima prijzen!

c. van hout 30-09-2013 In de winkel gekocht

Assortiment
In de winkel vind ik het matig. Op de website meer dan voldoende

capricorn72 30-09-2013

duidelijke website + erg handig dat er van de meeste artikelen een video met uitleg over het product is.

voor een webwinkel komt het toch heel persoonlijk over met na de bestelling toch nog een "persoonlijke boodschap".

Assortiment
voor elke behoefte is er wel wat te vinden.
van een basic tv tot een tv met alle toeters en bellen!

Aanbeveling
met de bovenstaande positieve motivatie's.

Top 10 30-09-2013 In de winkel gekocht

Makkelijk te vinden

Niet zoveel keuze

Aanbeveling
Ik zal de site zeker aanbevelen.

vera42 30-09-2013

Hele overzichtelijke site, vooral de filmpjes zijn erg informatief en duidelijk

Goede bereikbaarheid en veel kennis bij het personeel

Assortiment
Heel veel keus, dus goed

HJM van Haren 30-09-2013 Via de website gekocht

Alle gegevens duidelijk weer gegeven, dus ik kon snel beslissen

De jongens lieten me niet modderen met het in mijn auto zetten voor verder vervoer

Assortiment
Kan ik niet volledig beoordelen daar ik haast had voor deze bestelling, maar mijn eerste indruk was hier moet ik meer kijken voor vervolg bestellingen.

Aanbeveling
Wat men op voorraad heeft is ook snel bij je binnen.

Extra toelichting
Ik moest snel een goed product hebben in de TV 60 inch of 65 Inch uitvoering met ook PC aansluitingen in de VGA uitvoering. Snel gevonden snel geleverd. 1werkdag Bedankt

Jack28 D 30-09-2013

Goede overzichtelijke webwinkel, waarbij het gewenste product makkelijk te vinden is.

Snelle levering. Netjes verpakt.

Aanbeveling
Het is een winkel met scherpe prijzen. De levering is zoals op de site vermeld netjes de volgende dag bezorgd.

Servo Berkel Prior 30-09-2013

Via de site veel keuzemogelijkheden. Makkelijk te navigeren om snel in je keuze te kunnen voorzien.
Daarbij kun je fysiek de modellen zien in de showroom inclusief bijbehorende goede uitleg.
Keuze snel gemaakt !

De service kun je pas goed beoordelen op moment dat er klachten/problemen zijn geweest. Gezien het totaalplaatje en de naam die je als bedrijf hebt hoog te houden ga ik er van uit dat dit goed zit!

Assortiment
Lang geleden (ca. 7 jaar) heb ik twee autostoeltjes gekocht. In de showroom zag ik toen al heel veel schermen in alle soorten/merken en maten. Bij de aanschaf van een nieuw scherm dus niet getwijfeld om deze bij plasmadiscounter te halen.

Aanbeveling
Goede keuze en goed advies.

Zie bovenstaande argumenten.

Dustin Haverlag 30-09-2013 In de winkel gekocht
naarden

Ik kijk op de website en ik zie mijn product, bij het reserveren moest ik ergens ook mijn mail adres invullen aan de hand van mijn mail bleek dat jullie ook mijn gsm nummer nog hadden en ik kreeg per direct een sms met mijn reserveringsnummer. Helemaal top

Service is goed maar jullie hebben het vaal druk en dus een lange wachttijd

Assortiment
Ik ben dan weer zo iemand die in jullie winkel gelijk alles wil kopen, wat een assortiment. Mijn volgende koffie apparaat gaat zeker bij jullie vandaan komen

Aanbeveling
Ik heb mijn schoonzusje en een vriend van mij al zover gekregen om bij jullie een tv aan te schaffen

Extra toelichting
Een goed product, blue ray 3d ziet er strak uit en door de dolby zit je er midden in. Helemaal top

groeneveld wim 30-09-2013

vriendelijk en zeer meedenkend
met juiste resultaat

breed, goede keuze mogelijkheden

Aanbeveling
zeker, je bent nog klant

Extra toelichting
ik heb met een 8 beoordeeld, reden ik ben zeer tevreden over de manier van werken, adviseren en meedenken. resultaat, ik moest iets aanschaffen voor een patient en deze was zeer positief verrast met het resultaat. dus dank hiervoor

K vermeij 30-09-2013 Via de website gekocht

Super snel bezorgd. Binnen 1 dag

Fritske013 30-09-2013

Ik heb me telefonisch laten informeren waarna ik mijn tv had besteld. Via internet snel en simpel

Donderdag avond had ik mijn TV besteld en zaterdochtend al thuis! Prima service

Assortiment
Een breed assortiment voor mensen met een varierend budget. Zowel oudere types als de nieuwere worden aangeboden.

Aanbeveling
Een goede service met nette prijzen wanneer je deze vergelijkt met andere zaken.

jan gerritse 30-09-2013 In de winkel gekocht

bart77 30-09-2013

Zeer gemakkelijk bestellen en betalken via internet, zeer gebruiksvriendelijk.

Tot zover prime service, heb verder nog geen storing gehad dus daar heb ik noggeen ervaring mee, mar gezien de rest zal dat wel hetzelfde zijn. Verder voor de volle 100% fabrieksgarantie.

Assortiment
Ze hebben echt alles! en ook nog uit de nieuwste collectie

Aanbeveling
Deze webwinkel zal ik zeer zeker aanbevelen aan iemand anders.

Extra toelichting
Super duidelijk, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en goede service.

MargretAs 30-09-2013

Goed toegankelijke website, duidelijke informatie, goede specificaties.

Via email werd ik goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling, snelle levering, via sms leverblok van 2 uur en precies in het midden geleverd. Top!

ruime keuze

Aanbeveling
Gewoon een goede site, met goed assortiment en snelle service.

J.Ehren 30-09-2013 Via de website gekocht

lionb 30-09-2013

Goede website, vooral de top 10 tv's vond ik handig, met netjes een samenvatting per tv erbij. Genoeg betalingsmethodes om uit te kiezen en ik vond het fijn dat ik niet eerst hoefde te registeren om mijn tv te kunnen bestellen! Enig puntje was dat ik het vinden van informatie over de levering en betalingsmethoden wat lastiger vond.

Perfecte levering, super goed voor elkaar bij plasma-discounter. Voor 20:00 bestellen is de volgende dag in huis. Helemaal goed.

Assortiment
Ik twijfelde tussen 3 tv's voor ik op de site van plasma-discounter kwam. Deze tv's hadden zij allemaal in het assortiment. Uiteindelijk heb ik mijn keuze kunnen maken op de site en na wat research bleek dat plasma-discounter voor alle 3 de tv's de scherpste prijs had. Meteen besteld dus.

Aanbeveling
Het enige wat ik miste op de site was de mogelijkheid om op eigenschappen te zoeken, maar de soepele afhandeling, scherpe prijs en snelle levering laten dit verbleken. Daarom raad ik Plasma-discounter aan iedereen aan.

Extra toelichting
Ik was erg te spreken over de snelle levering en dan vooral het feit dat je kunt bestellen tot 20:00 uur. Bij de meeste webshops is dat 17:00 uur en dat is altijd binnen werktijd. Als je dan iets vlak voor het weekend besteld komt het nog de volgende dag binnen, anders moet je het hele weekend nog wachten.

jcmengelen 30-09-2013

Goede website

Aanbeveling
in hoge mate vooral de snelle levering en de prima communicatie over het tijdstip van afleveren zijn erg prettig!

JohanV1974 29-09-2013

Overzichtelijke/duidelijk en goed werkende site

Gegeven info klopt, waar anderen onjuiste info vermelden dus top !

Assortiment
Ruime keuze tv's etc met veel duidelijke info

Aanbeveling
Voor een online winkel en advies van Tom Coronel zelf is dit zeker te adviseren

Extra toelichting
Al met al heel tevreden !!!

dickensilvia 29-09-2013 Via de website gekocht

lekker makkelijk thuis bestellen

ik had de verkeerde tv besteld (hij stond ook wel verkeerd op de site) / kon hem zo omruilen

heel veel keus

makkelijk - goedkoop - goede service

zie boven

F.Takkenberg 29-09-2013 In de winkel gekocht
naarden

Je kan kiezen: bestellen of er naar toe. Omdat een tv toch wel iets is, wat je eerst wil zien voor je het koopt, zijn we er naar toe gereden. Winkel was makkelijk te vinden en ruime parkeergelegenheid

Verkoper had alle tijd voor ons en wist waar hij het over had. Probeerde niet ons zoveel mogelijk dingen te verkopen, maar schatte in wat we werkelijk nodig hadden. Laadde de boel voor ons in en wees ons tot slot op het servicetelefoonnummer op de bon.

Assortiment
zéér uitgebreid. We wisten van te voren wel ongeveer wat we wilden hebben, maar als je dat niet weet, heb je een zeer ruime keus. Bovendien liggen de prijzen behoorlijk beneden de "normale" winkels

zie alle punten hierboven

Ron.o1968 29-09-2013

Goed bereikbaar, ruime winkel

Winkel was prettig

Assortiment
Op internet is veel te koop, assortiment in de winkel viel tegen.

Aanbeveling
Eerste verkoper was wat ongeïnteresseerd, tweede en derde maakte een hoop goed

Extra toelichting
Ik Wüst wat ik wilde hebben, zo niet dan krijg je weinig steun in dd winkel

Freek Luiten 29-09-2013 In de winkel gekocht
naarden

Reserveren van tv verliep.makkelijk en snel

Zeer verrast door de super service. Ik had detv gereserveerd maar kom hem niet ophalen. Zonder gedoe kom ik de reservering verplaatsen en kreeg dat netjes bevestigd per email. Super service

Assortiment
Ik heb gevonden wat ik wilde. Voor n goede prijs.

Aanbeveling
Mede door de reserverings mogelijkheid.

Zie hierboven

Bas240 29-09-2013

De website is erg overzichtelijk ingericht. Dit in combinatie met de filmpjes op Youtube maken het erg gemakkelijk.

De service is erg goed. Snelle levering en een goede garantie.

Er is een ruime keuze.

Aanbeveling
Ik zou het met een dikke 10 aanbevelen. Voor mij kan er niks beter. Goede prijzen, duidelijke site en een goede snelle service

a. van den bruinhorst 29-09-2013 In de winkel gekocht
naarden

word tot en met de achterbak van de auto geholpen

Assortiment
jullie hebben alles! helemaal top

Extra toelichting
gemak heeft een 7 omdat ik op de site de beschrijvingen van de tv's niet geweldig vond zo kon ik niet bij elke tv zien hoeveel hdmi aansluitingen of usb aansluitingen er op zaten. dit vond ik erg jammer. dit werd overigens volledig goed gemaakt toen ik in de winkel kwam. in de winkel werd ik snel en goed geholpen door keurig verzorgt personeel die zelfs de tv voor mij in de auto hebben gelegd! dus overall ben ik erg tevreden en kom ik zeker terug,

Peter24023 29-09-2013

Op tweakers een televisie uitgezocht, deze was hier het goedkoopst dus doorgeklikt en direct besteld. Paar gegevens invullen om de bestelling rond te maken en betalen met ideal en klaar is kees.

Na bestelling meteen een mailtje gehad met bevestiging en volgende dag werd de televisie geleverd. Binnen 24uur heb ik de TV gekregen.

Aanbeveling
Alles klopte bij de bestelling, lage prijs en snelle levering. Dus als het past, hoef je het ook niet te rekken.

Extra toelichting
Overzichtelijk website, met snel bestel systeem.

WendyS73 29-09-2013

Makkelijk vindbaar en uitgebreide info

Snel binnen 24 geleverd

Snel betrouwbaar goede service

Extra toelichting
Via bevestigingsmail goed op de hoogte gehouden

chieljo 29-09-2013

Het woord zegt het al.

Woensdagmiddag besteld,
donderdagmiddag in huis.

Assortiment
Ruim voldoende en tegen concurrerende prijzen.

Extra toelichting
Het enige minpuntje was bij de bestelling het afrekenen. In de adresgegevens staat bij het mobiele nummer een sterretje als verplicht invulveld. Ik heb geen mobiele telefoon en kon dus niet verder met afrekenen via I-deal. Heb het mobiele nummer van mijn broer toen maar ingevuld en het probleem was opgelost. Dit zou dus nog verbeterd kunnen worden. Of ik moet de enigste in nederland zijn. MVG --

goos 59 29-09-2013

duidelijke website,kon dus thuis al bepalen wat ik wilde

ik werd vriendelijk geholpen,ondanks dat ik al wist welke ik wilde hebben,liet de verkoper mij de tv eerst nog even zien

Assortiment
ruime sortering,prijs van sony tv is ook in de buurt het zelfde

ruime keuze,en op voorraad