Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Royke88 03-10-2013

Meerdere producten besteld. Makkelijk te vinden, ook accessoires

Goede service, fijne bevestigingsmails en snelle levering

Assortiment
Groot assortiment, ook de verschillende accessoires bij de producten.

Aanbeveling
Makkelijk product te vinden en bestellen, snelle levering.

E. van der Leeden 03-10-2013 Via de website gekocht

lekker makkelijk vanuit je luie stoel een product kiezen

prima hulpservice, je stelt je vraag aan het hulp menu, simpel

goede beschrijving ruime keuze

Aanbeveling
kan het iedereen aanbevelen makkelijk en simpel kind kan de was doen

Extra toelichting
iedereen moet op zijn centen letten en hoe kun je dat beter doen dan bij deze webshop

acm de bakker 03-10-2013 In de winkel gekocht
naarden

op site kan aankoop geheel voorbereid worden

in winkel was alles in een handomdraai geregeld

zeer uitgebreid

Aanbeveling
goed voorbereiden via site leidt tot snelle afhandeling in winkel

Extra toelichting
snelle aankoop kon snel gerealiseerd worden

Dick van de Ven 03-10-2013 Via de website gekocht

Het zoeken op de website gaat goed, voldoende info. Een minpuntje, ik zoek vaak op m'n iPhone, en daarmee werkt de filterfunctie niet. Is misschien te verhelpen?

Goede snelle levering, volgens afspraak. Goed!

Assortiment
Meer kan natuurlijk altijd, maar voor mij ruim voldoende.

Aanbeveling
Zie bovengenoemd, en de prijs is ook goed!

Extra toelichting
Ik heb denk ik alles wel gezegd hierboven.

Geizz 03-10-2013

makkelijk te bereiken zo van de snelweg.
50 meter lopen met je aankoop en je bent bij je auto, geen gesleep

Duidelijke uitleg en geen opdringerig verkopers.

Assortiment
Van elk merk wat en ieder merk apart geen rommeltje dus lekker overzichtelijk. en geen gezeur gewoon op voorraad.dus geen showmodel gewoon nieuw.

Aanbeveling
had een voorstelling van de winkel dat het er groter was.
het is een gezellige shop en als je van koffie houd is er hier ook genoeg keus.

Extra toelichting
Ben erg tevreden. De volgende keer ga ik zeker weer hier naar toe.

Bas 1987 03-10-2013

Goede doorverwijzing naar de website met het juiste product. Het bestelproces is eenvoudig, zonder dat je een account hoeft aan te maken. Binnen een aantal minuten is de bestelling geplaatst.

Op zondag de bestelling geplaatst en ik kan zelf aangeven wanneer ik de TV in huis wilde hebben. De dag ervoor een sms ontvangen met het tijdstip waarop de TV geleverd zou worden. Dit klopt op de minuut nauwkeurig (tijdslot van 2 uur en het was gelijk aan het begin). Erg prettig waardoor je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. De mannen die het afleveren zetten het netjes neer en vragen ook of je hulp nodig hebt bij de verdere installatie, keurig!

Assortiment
Prijs is zeer concurrerend, daarvoor koop je het model niet meer in de winkel. Via de website ook nog mogelijkheden om producten aan te schaffen die erbij horen, heb daar zelf geen gebruik van gemaakt. Wellicht voor in de toekomst.

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanbevelen. Het gemak van het bestellen, de wijze hoe je wordt geïnformeerd en hoe alles wordt afgeleverd. En dat alles voor een goede prijs!

Extra toelichting
Al met al een goede winkel waar ik zeker nog een keer wat zal bestellen!

Jeffrey Zant 03-10-2013 Via de website gekocht

Alles was gemakkelijk in te vullen en goed te begrijpen!

Het pakket was snel geleverd en binnen de beloofde tijd, ik kon de muurbeugel meteen ophangen!

Assortiment
Nergens anders kon ik mijn muurbeugel in het Zwart vinden behalve hier!

Aanbeveling
Er is geen reden om het niet te doen.

R. de Hoogen 03-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Makkelijk opzoeken van de juiste gegevens van het product dat ik zocht

Vriendelijk geholpen en advies gekregen wat nodig kan zijn voor het plaatsen en werkend krijgen van het product

Assortiment
Precies de juiste tv gevonden die ik nodig had. Was een aparte maat voor in een tv kast.

Aanbeveling
Heb al vaker gekocht bij jullie en tot volle tevredenheid, en het is voor mij dichtbij om ook even in de winkel zelf te kijken hoe het eruit ziet live.

Extra toelichting
Prima service dichtbij huis.

Aart Koenekoop 03-10-2013 In de winkel gekocht
NAARDEN

erg netjes en goed geholpen door de verkoper m ik vroeg of er een hdmi kabel bij zat in de doos hij zei nee en attendeerde mij dar goed op en heb ook een nieuwe kabel gekocht

erg goed en professioneel

Assortiment
de grootste aanbiedingen en heel vaak de goedkoopste

Aanbeveling
aan mij fam. vrienden en collega,s

Extra toelichting
mijn ervaring is erg goed ik heb een jura koffie zet apparaat gekocht er was een storing in de garantie termijn ik bracht hem toen naar naarden hij is keurig gerepareerd en geen gezeur erg tevreden klant en nu heb ik een mooi sony tv gekocht erg tevreden ik blijf klant en ga jullie promoten. ga zo door en de email s die ontvang van de aanbiedingen doe tom doet erg goed en leuk opgenomen ga zo door. een hartelijke groet van een tevreden klant - uit haarlem

Thomas van Hovell 03-10-2013 Via de website gekocht

Snel besteld via de site

Ruime keuze

Heb ik zelfs al gedaan

Extra toelichting
Makkelijk te bestellen en uitgebreide informatie over de producten. Het werd snel afgeleverd en in uitstekende staat. Goede (web)shop!

Ricardo1981 03-10-2013

Familie uit Noord-Holland 03-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

De website is makkelijk om in te navigeren. Verschillende zoekopties waardoor je snel en gericht je product kunt vinden.

Wij hebben het product online gereserveerd nadat we binnen enkele uren na de aanvraag De offerte al hadden ontvangen. In de winkel bleek het product te groot om zelf te transporteren. Zonder moeite is de thuisbezorging geregeld. Daarbij is er door het personeel actief meegedacht om het product zo voordelig mogelijk aan te schaffen.

Assortiment
Tijdens het wachten in de winkel maar het promotiefilmpje gekeken. Blijft verbazingwekkend hoe breed het assortiment is.

Aanbeveling
Aankopen doen via Internet van vooral grote producten is toch altijd spannend. Met name bij een organisatie die claimt de goedkoopste te zijn en service te verlenen en goede producten te leveren. Waar is het addertje? Nergens! Wij zijn goed geholpen, hebben een mooi product tegen een goede prijs. Vriendelijk personeel. Echt!

Sebasnl 03-10-2013

Duidelijke website, met veel informatie. Ik vind de filmpjes over de TV's (en andere producten) erg handig en informatief!

Ik kwam bij de bestelling niet uit een aantal dingen (ik bestelde bedrijfsmatig), zoals 'referentie'. De klantenservice reageerde snel waardoor ik gewoon verder kon met m'n bestelling. Ik had 'm de volgene dag al in huis!

Assortiment
Veel aanbod, veel mogelijkheden voor alternatieven.

Extra toelichting
De service is top, personeel komt eerlijk en vertrouwd over. Zowel online als in de winkel is de service goed. Er zijnv eel mogelijkheden. Zeker een aanrader!

ikbenwelmartin 03-10-2013

Gemakkelijk no-nonsense browsen door de website

Veel betaalmogelijkheden, snelle levering

Extra toelichting
Erg tevreden. No-nonsense winnkelen met ruim assortinment, snelle levering en veel betaalopties.

Menno W. 03-10-2013

Video bij het product maakt het niet meer nodig om langs de winkel te gaan. Prettig, want ik kan niet makkelijk naar de winkel komen.
Betaling net zo makkelijk. Wel jammer dat je bij credit card een dag extra levertijd hebt, ondanks dat er al via secure netwerk betaald wordt met wachtwoord

Ik had een weekendknaller gekocht, maar bedacht me toen ik verder nog wat verder keek op de site en deed een nieuwe bestelling. Ik heb toen de eerste bestelling per e-mail geannuleerd om te voorkomen dat deze heen en weer zou gaan. Later op de dag heb ik nog even gebeld voor de zekerheid en de eerste order stond nog open. Deze werd nu wel meteen geannuleerd en de volgende dag kwam de tv (tweede bestelling) binnen. Netjes gedaan door de bezorger.

Assortiment
Ruime keuze voor mij en goede prijzen. Veel informatie over de producten waardoor ze op verschillende eisen zijn te vergelijken. Voor mij was bijvoorbeeld energieverbruik en smart-tv belangrijk.
Wel kan er in de opruimkelder wat duidelijker worden aangegeven of het om een inruil- of showroommodel gaat. Ik neem aan dat het aantal uren van gebruik bij een tv daar verschil maakt. Je kan nu alleen selecteren op Demo en moet dan kijken om wat voor een demomodel het gaat

Aanbeveling
Altijd even kijken of het model dat je wilt er ook bij staat of dat een alternatief misschien wel interessanter is.

Extra toelichting
Ik was op zoek naar een smart-tv die zuinig was met energie. Hoewel ik zeer tevreden was met de Samsung die ik had, was de Philips duidelijk zuiniger en ook van goede kwaliteit. Door het ruime aanbod en video bij het product heb ik een beslissing kunnen nemen waar ik tot nu toe blij mee ben.

Luuk van Gestel 03-10-2013 Via de website gekocht

Bestellen gaat snel en eenvoudig.

Communicatie over de betaling en de verzending gaat snel en overzichtelijk.

Assortiment
Ruime keuze en scherpe prijzen

Extra toelichting
Ik geef nooit tienen, maar deze website is een tweede bezoek meer dan waard. Ruim assortiment, scherpe prijzen en een uitstekende afhandeling.

sabine 3107 03-10-2013

Extra toelichting
eerst op internet op jullie site gekeken en hoefde daarna alleen nog maar naar de winkel ff ophalen helemaal super werd netjes en snel geholpen oh ja ophalen was eigen keuze omdat t niet ver weg was want kan natuurlijk ook bezorgt worden ik ben blij met de tv en kind blij met tablet dus weer twee gelukkige mensen

Sven Faber 03-10-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk thuis achter de computer een product kiezen en het wordt ook nog eens thuis gebracht.

Maandag besteld en de volgende dag al in huis.

Assortiment
Heel ruime keus in producten.

Aanbeveling
Gemakkelijk vanuit je stoel achter de PC. Communicatie door Tom ideaal en duidelijk.
Geen overbodige verkooppraat.

Extra toelichting
Door verkooppraatje bij een electronicazaak verkeerd product geadviseerd gekregen. Deze TV was wel CI-voorbereid, maar werd achteraf niet ondersteund door UPC. Na jullie website geraadpleegd te hebben en geschiktheid bij UPC heb ik een andere TV bij jullie aangeschaft. Mede omdat er een prijsverschil in zat van €100,--.

ocing 03-10-2013

makkelijk bereikbaar snelle afhandeling

snel en vriendelijk geholpen

zeeeer ruime keus ,heldere opstelling

een echte aanrader

henk.snijder 02-10-2013 Via de website gekocht

in enkele minuten gevonden wat ik zocht en eenvoudig, zonder te veel toeters en bellen, te bestellem

uitstekende service, zoals mails over de voortgang en de levering. ook selektvracht leverde op tijd

Assortiment
heb nog niet alles bekeken, maar tot nu toe heb ik genoeg producten ontdekt, waarin ik geïnteresseerd ben

Aanbeveling
alles simpel en eenvoudig te bestellen en snelle levertijd

Extra toelichting
kwam via kieskeurig terecht bij plasma-discounter. was op zoek naar een blu ray speler van samsung. plasma-discounter kwam als voordeligste uit de bus. voor mij een goede keus. snelle levering en goede informatie over de levering.

M. Kropman 02-10-2013

Super makkelijke site

Je wordt goed op de hoogte gehouden overd e status van je bestelling

Assortiment
Veel keuze in prijzen van hoog tot laag

Prima, werkt goed

Extra toelichting
Via via van jullie site gehoord en inderdaad prima bevallen

D. C 02-10-2013 Via de website gekocht

Het bestellen via de webshop. Verliep zeer snel en gemakkelijk.

Vooraf betaald wat altijd een risico met zich mee brengt. Maar gelijk na betaling een mail ter bevestiging. Een de bestelling zeer snel in huis.

Aanbeveling
Aan iedereen. Ruim assortiment scherpe prijzen en goede service.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over plasma discounter. En zal ook zeker weer terug komen als ik iets anders nodig heb. En met al het vertrouwen producten online bestellen.

pablo23 02-10-2013

Bestelling ging perfect

Had wat problemen bij het instellen, de helpdesk gebeld, maar daar kreeg ik een antwoord waarvan ik zeer zeker wist dat dat niet klopte. Dit mede gedeeld maar ze bleef bij haar eigen antwoord op mijn vraag. Daarna maar zelf opgelost .

Assortiment
Genoeg keus voor elk budget

Aanbeveling
kan geen slechte beoordeling verzinnen, dus waarom niet aanbevelen

Extra toelichting
Al met al een goed product voor een goede prijs, nu maar afwachten hoe de procedure verloopt als het product de verwachting niet waar maakt, maar daar ga we vooralsnog niet op vooruit lopen

R. Kluft 02-10-2013 Via de website gekocht

Gewoon vanuit je luie stoel

Zeer volledig

Al 2 tv's gekocht en binnen 2 werkdagen binnen zonder gezeur

Frits ter Koele 02-10-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Je zoekopdracht is makkelijk te verfijnen.

Levering echt volgende dag! Binnen korte tijd een antwoord terug van de klantenservice!

Assortiment
Groot assortiment met zeer scherpe prijzen. Vooral de Weekendknaller. Nergens zo goedkoop te krijgen!

Aanbeveling
Ik zou iedereen adviseren om voor een tv te kijken. Geen enkele normale winkel kan hieraan tippen. Zeker niet qua prijs.

Extra toelichting
Zal een volgende keer niet aarzelen om hier wederom te bestellen.

Oscar007 02-10-2013

Overzichtelijke site die betrouwbaar overkomt. Het was mijn eerste aankoop via plasma-discounter maar wat beloofd wordt ook daadwerkelijk waar gemaakt.

Snel, accuraat en het filmpje over de Sony home cinema set gaf een goed en duidelijk 'beeld' over het product.

Assortiment
Groot assortiment op een overzichtelijke site.

Aanbeveling
Komt betrouwbaar over en maakt dit ook waar

Extra toelichting
Het is de eerste keer dat ik een bestelling heb gedaan bij plasma-discounter en dan is het toch maar afwachten of ze ook waarmaken wat ze beloven. Ze komen niet alleen betrouwbaar over maar ze zijn ook betrouwbaar!

p dce wit 02-10-2013 Via de website gekocht

overzichtelijke site snel
makkelijk om op te zoeken

heel veel keuze

zocht een 22 inch led smart tv grateree keuze dan in een winkel

goed goedkoop snel

Chris Bakker 02-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

De website was overzichtelijk en hierop was duidelijk de informatie te vinden waar ik naar op zoek was, wat mij heeft doen besluiten direct naar de winkel te rijden en het product aan te schaffen.

Ruime openingstijden, goede bereikbaarheid van de winkel en voldoende parkeergelegenheid.

Assortiment
Wat ik zocht, was voldoende voorradig en van het product wat ik heb aangeschaft, was een ruime keuze in diverse prijs- en kwaliteitssegmenten.

Aanbeveling
Zelf je keuze maken op internet en het product snel afhalen in de winkel, precies wat ik zocht.

Extra toelichting
De verkoper was vakdeskundig en behulpzaam en ik werd vlot geholpen. (Zonder dat de verkoper zich aan mij opdrong). Na betaling, werd het product direct voor mij uit het magazijn gehaald en aan mij overhandigd. Mijn algemene oordeel is erg goed over deze (web)winkel.

capricorn72 02-10-2013

Prima, enige nadeel is dat je rekening moet houden dat je thuis moet zijn de hele dag. Verbeterpunt zou hierin zijn dat een tijdstip genoemd zou worden bijvoorbeeld tussen 13-15, wanneer er afgeleverd gaat worden.

Snelle en correcte levering, factuur volgt enkele dagen daarna.

prima, ruime keus

Aanbeveling
Zeker! Goede prijs kwaliteit verhouding, ruim assortiment en snelle levering

leon_fluo 02-10-2013

zeer overzichtelijke site
zoek, kies, bestellen en de volgende dag al in huis
Super!

alles netjes op orde, alles zeer snel, en de klantenservice is ook zeer vriendelijk.

Extra toelichting
WAUW! wat een led tv is dit! ik had hiervoor een LG en die was inmiddels op, meteen bij plasmadiscounter gekeken en mijn oog viel op deze 3d tv super makkelijke bediening haarscherp beeld zowel hd zenders als gewone zenders en al helemaal met blue ray en ja die 3d functie is echt helemaal geweldig alsof je er middenin zit ik adviseer deze tv van samsung aan iedereen die een betaalbare 40" tv wil hebben met alles erop en eraan.

Sven30 02-10-2013

Lekker makkelijk en snel geleverd

Goed op de hoogte gehouden gedurende de bestelling

Assortiment
Vrijwel alle merken zijn aanwezig

Aanbeveling
Goede service, betrouwbaar en kwalitatief super

19patje69 02-10-2013

snelle service en niet de deur uit ook op zondag toch lekker shoppen

Assortiment
ruime keuze tegen aannemelijke prijzen
en een duidelijk overzicht over het product

Maggie de Hond 02-10-2013 Via de website gekocht

handige site, overzichtelijk en duidelijk

vriendelijke behulpzame mensen aan de telefoon

Aanbeveling
altijd goedkoper als in de winkel!

Extra toelichting
Altijd de laagste prijs!!

Klinkers Makelaardij 02-10-2013 Via de website gekocht

Alles gemakkelijk te volgen via computerscherm. Uitvoering ook gemakkelijk

Heb gebeld met jullie shop om te vragen of ik korting kreeg bij de bestelling van 2 dezelfde TV's
Het directe antwoord was nee, er zit geen marge op. Dan doe er iets bij bijv. een hdmi kabel of zo. Antwoord heel kort, halverwege mijn vraag, nee geen marge..dan doe de 12,50 rembours kosten kado...nee hoe u wilt betalen moet u zelf kijken via site. Ik ben een persoon die graag handelt, dus dit valt mij wel een beetje tegen..

Assortiment
Volgens mij wel voldoende keuze, voor iedere beurs een goed produkt

Aanbeveling
Heb een aantal jaar geleden voor het eerst een grote tv bij jullie gekocht (toen zelf opgehaald in Naarden). In de tussentijd hebben reeds meerdere vrienden een produkt bij jullie gekocht op ons advies

I C LeenhovenDirksen 02-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Voor de deur in en uitstappen en geen parkeergeld, hoe leuk is dat.

Geweldig, lieve jongeman bereid senioren het allemaal uit te legen.

Geweldige keuze mogelijkheid.

Als eerste.

Extra toelichting
Zoals ik het al boven aan vermelde, keuzemogelijkheid,bereikbaarheid, service en natuurlijk het prijskaartje.!!!!

Remco Kroos 02-10-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Overzichtelijk, duidelijk, heel intuitief. Zondag besteld, woensdag binnen.

I C LeenhovenDirksen 02-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Voor de deur kunnen in en uit stappen en geen parkeergeld hoe leuk is dat.

Geweldig, lieve jongen bereid om senioren het allemaal rustig uit te leggen.

Voor mij compleet.

Ten alle tijden.

Extra toelichting
Zoals als ik al eerder heb aangegeven, assortiment, service, bereikbaarheid en het voornaamste de prijsklasse super.

Van Wiele Kurt 02-10-2013

Ik moet 4 dagen thuis blijven om mijn tv in ontvangst te nemen , dus zeker niet makkelijk

Zeer zeer zeer maar dan ook een zeer slechte service

Extra toelichting
Ieder als hierboven , + als men belt naar het aangegeven telefoonnummer heb ik eerder de indruk dat de mensen je heel onserieus nemen dan het gevoel dat je ze helpen !!!! Heel ongepast Er word aangegeven dat ze het de dag nadien leveren , maar niks is minder waar Je krijgt telefoonnummers van mensen die niks over je zending weten ! Heb mijn tv nog steeds niet ! M'n mond op mond reclame zal ook in verhouding zijn ! Schandalig !!!!!!!

Angela Elmira 02-10-2013

Eerst thuis kijken en een keuze maken en daarna na de shop.

perfecte service, geen gehaast gedoe.

Assortiment
Je kijkt je ogen uit wat een assortiment. Klasse!

Aanbeveling
Aanbevelen aan iemand anders? Aan heel Nederland.

Extra toelichting
Mijn beoordeling is dat ik nooit had gedacht dat het zo makkelijk zou zijn om een product online te bekijken en daarna het zelf in de shop te kunnen aanschouwen. Klasse!!

van Veen71 02-10-2013

Led-tv en steun 4 dagen van te voren gereserveerd(zonder aankoopverplichting!) op de overzichtelijke website. Op zondagmorgen afgehaald in Naarden. Eerst nog even extra toelichting van de verkoper gehad en een vergelijk gemaakt met een ander model, maar toch de eerste keuze genomen.

Klantvriendelijke medewerkers is een makkelijk bereikbare shop.

Assortiment
Ruim assortiment van verschillende merken en wat men (tijdelijk) niet heeft wordt duidelijk op de site aangegeven.

Aanbeveling
Prima winkel; ruim assortiment, klantvriendelijk personeel en scherpe prijzen.

S. Hasnai 02-10-2013 In de winkel gekocht
naarden

volgende extra korting geven

Elly Kröner 02-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijkheid over de te verwachten service, prima.

2 x een sms ontvangen over de levertijd van het bestelde product, heel prettig.

Assortiment
prijs en prijs zijn uitstekend.

super gemakkelijk.

Extra toelichting
alle aspecten zie mijn opmerkingen.

Yotini 02-10-2013

duidelijke site, veel keus en goede uitleg

Aanbeveling
goede keus en groot assortiment tegen een scherpe prijs

Rensket 538 02-10-2013

Extra toelichting
Prima tv! Zeer tevreden. Goede prijs, snelle service.

Zeer tevreden gebruiker 10 02-10-2013

Je kan gemakkelijk winkelen en vergelijken uit huis vandaan.

Zeer snelle levering

Assortiment
breed assortiment genoeg keuzevoor wie wat wils.

Aanbeveling
zeker aan te bevelen aan iedereen.

rudideroos 02-10-2013 Via de website gekocht

Ik zou echt niet weten hoe het nog gemakkelijker en sneller kan.Alles klip en klaar, van overzichtelijk tot duidelijk, geen enkele 'hik up'/showstopper!

Snelle levering van het product. Kijk, er waren geen strubbelingen, zoals vermeld bij puntje gemak, dus service was niet nodig en dat is op zichzelf een goede 'service'

Assortiment
Assortiment was ruim voldoende voor mij. We willen altijd meer voor minder. Plasma-discounter is duidelijk een geduchte concurrent in de prijsvechtersgroep.

Aanbeveling
Denk niet dat het echt nodig is, immers je wordt naar de Plasma-discounter toegetrokken via internet als je bepaalde woorden gebruikt in google. Daarna wordt je vanzelf in de website getrokken.

Extra toelichting
Goede aantrekkingskracht op internet. Tel daar bij op het gemak van bestelling/bezorgings procedure, de snelle afhandeling zonder strubbelingen, gunstige prijs en T.V. kijken maar! Een volgende keer kijk ik zeker eerst bij Plasma-discounter.

Sebastiaan Kos 02-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Ruim assortiment op de website en in de winkel om een goede keuze te kunnen maken.

Snel netjes en vakkundig geholpen in de winkel.

Assortiment
Voor ieder budget en groet wat wils.

Aanbeveling
Voordelig geprijsd en personeel wat op de hoogte zijn van de producten die vorkocht worden.

Ronaldp42 02-10-2013

snel en makkelijk bestellen!

de volgende dag de bestelling al in huis

genoeg aanbod

Aanbeveling
prima prijzen voor goede producten!

Lisette Kalshoven 02-10-2013 Via de website gekocht

Goede webwinkel met duidelijke knoppen en informatie.

De bestelde TV was snel bezorgd, ook was het betalingsysteem eenvoudig.

Assortiment
Goed assortiment. Via Google bij jullie terecht gekomen. Jullie hadden de TV die ik wilde hebben, voor een mooie prijs!

Aanbeveling
Al gedaan, ik heb mijn zus aangeraden om dezelfde TV te kopen!

Extra toelichting
Fijne online winkel met goede producten tegen een goede prijs.

1954-1961 01-10-2013

Zoeken via internet super service in de shop en aankoop direct meenemen

Extra toelichting
Groot assortiment alles zien en uitproberen als je dat wilt