Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 105 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Ronald Q. 07-10-2013

Zeer netjes

Zeer accuraat personeel

Kan wat uitgebreide.

Aanbeveling
Zeer de moeite waard. prijs, kwaliteit en gemotifeerde medewerkers zeer aangenaam.

zie hier boven.

Martijn van den Bosch 07-10-2013 Via de website gekocht

Op de eerste plaats wil ik de site vormgeving een compliment willen geven. Alle eisen die jij stelt aan je tv kan je selecteren en daar komen dan een aantal voorbeelden uit die deze site ter aanbieding heeft staan. Zo is het erg gemakkelijk om de tv te vinden die jij graag zou willen hebben.

Op de tweede plek wil ik de youtube filmpjes benoemen waar het scherm te bezichtigen is. Ook worden de specificaties nog eens benoemd. Ik vind het bij een aankoop erg belangrijk om een product ofwel in een winkel te kunnen zien of op een filmpje waardoor je een beter beeld krijgt hoe het product daadwerkelijk is.

Het gene waar ik mee te maken heb gehad op het gebied van de service is enkel de bestelling op zich. Dit is echt ongekend hoe snel dit in gang wordt gezet en vervolgens wordt afgeleverd.
Ik had mijn bestelling om 15.57 besteld en de volgende dag om +- 15.00 was het pakket bezorgd. Het pakket was netjes ingepakt (fabriek af?) en het was compleet.

Assortiment
Plasma-discounter.nl heeft een erg breed assortiment aan producten waardoor zij altijd wel een product hebben die aan jouw verwachtingen voldoet. Daarnaast hebben zij scherpe prijzen en met een beetje geluk ook nog een aanbieding.
Ik heb erg veel geld bespaard om bij plasma-discounter een aankoop te doen in plaats van een andere (online) winkel.

Aanbeveling
- Groot assortiment met scherp geprijsde producten van kwaliteit.
- Product erg snel in huis!
- Gemakkelijk om een product te vinden die aan jouw eisen voldoet!
- Op youtube.nl zijn er filmpjes te vinden van diversen tv's
De link: http://www.youtube.com/user/plasmadiscounter1?feature=watch

Extra toelichting
Erg prettige site. Dikke 10! (zie mijn beoordeling voor de motivatie)

Theo van der laan 07-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Op de site georienteerd, in de auto gestapt om in de showroom bevestiging te krijgen door het model in het echt te zien. Hij was op voorraad dus kon hem meteen inladen.

We werden snel en goed geholpen, er werd ook goed met onze wensen meegedacht. Tecens werd er geholpen met inladen in de auto!

Assortiment
In elke categorie en prijsklasse voor ieder wat wils

Aanbeveling
Afgelopen maanden hebben we een led 3d tv, een buitenkeuken een koelkast en een vaatwasser bij jullie gekocht dus dat zegt genoeg denk ik in welke mate we jullie zullen aanbevelen.

Extra toelichting
Heel fijn dat je eerst duidelijk op de site kunt kijken wat je zoekt en de voorraad kunt zien om vervolgens in de winkel de koop kunt sluiten. Heel goed concept

V.G. de Vlugt 07-10-2013

Extra toelichting
En ik maar altijd denken dat die "ik ben toch niet gek" winkel de goedkoopste was. DUS NIET! Plasma-Discounter heeft gewoon het breedste assortiment van allemaal tegen scherpe prijzen. En de site is in tegenstelling tot alle andere concurrenten ook nog eens overzichtelijker. Je vind daardoor makkelijker wat je zoekt, ook aanverwante producten als accessoires. De levering ging ook snel en zonder gedoe. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt! Kortom: ik ben uiterst tevreden en ga ook bij de andere "Discounter" webwinkels mijn licht opsteken. Ga zo door!

Paul0005 07-10-2013

Gekocht in de winkel, maar vooraf reserveren via de website was wel zo gemakkelijk

Het duurde even voordat ik in de winkel geholpen kon worden (kleine rij voor de kassa), maar toen was het ook zo gepiept.

Assortiment
Ik had mijn keus gemaakt en dat had u in het assortiment.

Betaalbaar en vriendelijk geholpen

Extra toelichting
Prettig dat er niet alleen een website is, maar ook een winkel waar je persoonlijk te woord kunt worden gestaan

chrisvanp53 07-10-2013

Duidelijk, uitgebreid en overzichtelijk

vriendelijke hulpvaardige personeelsleden

Assortiment
zeer uitgebreid voorradig en in de showroom alle bekende merken in allerlei formaten

Aanbeveling
echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar advies, goede service en een uitstekende prijs / prestatie verhouding

Extra toelichting
Heel fijn om alle mogelijke modellen en merken naast elkaar te kunnen beoordelen. Dit geholpen door vriendelijke hulpvaardige en deskundige medewerkers. Na de koop van 55 inch Philips TV werd meegeholpen de grote verpakking netjes in mijn auto te laden.

iKobus 07-10-2013

Super makkelijk; ik kon mijn TV laten reserveren en later die dag ophalen!

Vriendelijke mensen die je graag helpen

Assortiment
Alle TV's die er toe doen zijn te verkrijgen!

Aanbeveling
Een winkel met super aanbod, vriendelijk personeel en met de prijzen van een webshop!

Wat een mooi scherm 07-10-2013

Deze Sony heeft een duidelijke i manual.
die alles goed en duidelijk uitlegt en je verwijst naar wat je wilt weten

Bij plasma discounter zijn we goed geholpen en hebben goede uitleg en advies gekregen.
We twijfelden over een 42 of 32 inch en uiteindelijk hebben we daar een goed advies over gekregen.
Toen we de televisie in de huiskamer plaatsten bleek het advies om voor 32 inch te gaan ook écht het juiste.

Assortiment
Bij plasma discounter vonden wij een zeer ruim assortiment.
Ook al was voor ons duidelijke dat wij een Sony televisie zouden gaan aanschaffen.

Aanbeveling
Prima winkel met enthousiast personeel

E.J. Kuipers 07-10-2013 Via de website gekocht

makkelijke te vinden, duidelijke beschrijving product. Bestellen en betalen zonder problemen. Duidelijke uitleg vervolg, levertijd voldeed aan mijn verwachting.

Assortiment
Ruim assortiment. Ook daar waar het gaat om accessoires.
Prijs concurrerend.

Aanbeveling
Gezien mijn eerste ervaring zal ik deze winkel zeker bij mijn kennissen aanbevelen

Extra toelichting
Voorlichting bij product goed, Makkelijk te bestellen en binnen de gestelde tijd bezorgd.

Hof72 07-10-2013

Alles was zeer overzichtelijk en makkelijk.

Ik heb jullie even gebeld om wat te vragen en ik werd netjes te woord gestaan .en ik kreeg ook de juiste informatie

Assortiment
Alles voldeed aan mijn verwachting.

Aanbeveling
Ik ben zelf ook via een kennis terecht gekomen op jullie web site en ik zou het ook zeker aan mijn kennissen aanbevelen

Extra toelichting
Er is altijd nog ruimte voor verbetering maar ik vind het een geweldige website

Kokoswaxrules 07-10-2013

De informatie was volledig genoeg om snel een aankoop online te doen. De reviews van anderen ondersteunen dit proces,

Bij veelgestelde vragen stonden alle antwoorden die ik nodig had.

Assortiment
Gelijk de eerste plasma gezien en gekocht. Verder niet bij het assortiment gekeken.

Extra toelichting
Nog een tip: dit invulformulier is nog niet smartphone proof, naast het feit dat je moet inzoomen en scrollen werken de I-tjes van informatie niet. Hopelijk doen jullie iets met deze tip! Tevens werd er eerst een leveringsdatum de dag na aankoop gecommuniceerd. Toen wij op deze dag nogmaals keken, was de datum versprongen naar de dag erna. Dit vind ik erg verwarrend. Vriendelijke groet, Simone

Nannette Visser 06-10-2013 Via de website gekocht

Geweldig

Kan niet beter!

Extra toelichting
Zou het onmiddelijk aanbevelen! Top!

Stefan Gies 06-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

in de showroom zie je wat je koopt.

om de tv aan de muur te bevestigen, heb je een muurbeugel nodig. ik kwam er niet uit, hoe dat moest. de medewerker nam de tijd om het mij te laten zien.

Assortiment
van alle top merken van dit moment hebben ze de nieuwste modellen.

prijs, service, top.

Extra toelichting
ik zoek alles via internet uit, vooral prijs vergelijken. is iets ergens in de aanbieding, dan nog kom ik vaak toch weer bij Create2Fit uit.

Ellyne 06-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Het online uitzoeken van de nieuwe tv ging heel gemakkelijk. Het afhalen van de TV ging nog sneller dan een Big Mac menu bij de MC Donalds

Aardige jongen, snelle service

Assortiment
Alle merken die ik verwachtte

Aanbeveling
Zo veel fijner dan bij een grote media winkel. Lekker rustig, kleine winkel

Extra toelichting
Heb binnen vijf minuten de nieuwe tv gekocht en daar ben ik erg blij mee.

Raymond1623 06-10-2013

Prima overzichtelijke website, met duidelijke informatie en goede reviews.

Zeer klantvriendelijk in de showroom. Prijs was net aangepast, desondanks kon ik het toestel toch voor de oude (lagere) prijs mee krijgen.

Assortiment
Alle grote merken en meest gangbare artikelen met voldoende alternatieve modellen ter vergelijking.

Benny van den Dam 06-10-2013 Via de website gekocht

Erg overzichtelijk, en bestellen gaat makkelijk.

Super snelle levering. Binnen een dag geleverd.
Na de tv te hebben ontvangen kwam ik erachter dat er geen stroomkabel bij zat. Altijd wel handig om te hebben natuurlijk...
Hierover naar plasma-discounter gebelt, en wordt nu zo snel mogelijk nageleverd.
Goede service.

Assortiment
Het assortiment is erg uitgebreid, en ook een pluspunt is de opruiming afdeling.
Hier worden (demo) producten voor een scherpe prijs verkocht.

Extra toelichting
Ondanks het minpuntje dat er geen stroomkabel bij mijn tv werd geleverd, is het positieve dat er snel contact gelegd kan worden met de winkel, en de service ook erg goed is. Stroomkabel wordt zo snel mogelijk na geleverd, en er werd netjes excuses aangeboden voor het ongemak.

W. Versteeg 06-10-2013

Levering conform afspraak binnen 1(!) werkdag. Goed verpakt en netjes afgeleverd.

Assortiment
Breed en diep assortiment. Alles veelal op voorraad, zo niet wordt dit duidelijk vermeld.

Aanbeveling
Assortiment, prijs en service prima!

Extra toelichting
Aankoop van witgoed is veelal kostbaar, daarnaast wil je graag weten wat je koopt. Plasmadiscounter is een vertrouwd adres. Assortiment is goed met een duidelijke voorlichting. Levering volgens afspraak met indien nodig goede aftersales. De mogelijkheid om de fysieke winkel te bezoeken maakt het compleet.

Natasya 06-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Ik heb de tv online bekeken en hem in de winkel in Naarden gekocht.

Duidelijke en heldere uitleg. Demo gegeven van de 3d tv.

Assortiment
Waren genoeg tv's te bekijken en genoeg keuze.

Aanbeveling
Prettig geholpen zeker nog een keer terug te komen. Goede prijs/kwailiteit verhoudingen.

Extra toelichting
Goed geholpen, ruim assortiment, goed bereikbaar. Ben tot nu toe erg blij met mijn aankoop!

dennislauw 06-10-2013 Via de website gekocht

bestelling gedaan van 5 producten maar kreeg er maar 3 geleverd niet echt goed!

gelijk gebeld en zal direkt geregeld worden aleen jammer dat er een weekend tussen zit kon ik nog weinig doen

gewoon veel keuze

gewoon goed

Robin3000 06-10-2013

Eenvoudige website.

Binnen een werkdag in huis!

Assortiment
Ruime keus voor scherpe prijs.

Ben1206 06-10-2013

Goede parkeergelegenheid, zo langs de A1, grote keuze!

Goed advies en ruime keuze onder het genot van een kopje koffie

Assortiment
Meer dan genoeg, wellicht zelfs zoveel dat de
keuze je moeilijk wordt gemaakt ;)

Aanbeveling
Gewoon goede service, ruim assortiment en zeer concurrerende prijzen.

Peters12345678 06-10-2013

soepele website; bestelling gemakkelijk

duidelijke mails; snelle verzending binnen een dag; mail om te checken of de bestelling klopte. Prima!

Aanbeveling
houdt zich aan afspraken. De goedkoopste prijs voor de bestelling

Extra toelichting
Prima webshop; doet wat beloofd is en dat tegen een lage prijs

A van Tilburg 06-10-2013 Via de website gekocht

duidelijke opzet van de site

netjes en op tijd geleverd

Assortiment
compleet alles wat ik nodige had was op voorraad

Aanbeveling
zie gemak , service en assortiment

Extra toelichting
Tot nu toe goed ervaring met de site de fysieke winkel nog niet bezocht

luc.duinslaeger 06-10-2013 Via de website gekocht

6,5

Handige site

Er was een contactname beloofd binnen de 2 werkdagen van leverfirma. ik deed op 3/10/13 bestelling en tot op heden 6/10/13 heb ik nog niets vernomen van leveraar en/of leverdatum.
Andere koopsites (type Coolbleu) leveren gegarandeerd binnen de 24 uur..., ook in België.

zie boven aub

Create2Fit Naarden 09-10-2013

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review.

Naar aanleiding van uw review hebben wij uw bestelling in ons systeem opgezocht.

Uw bestelling was op 03-10-2013 aan het eind van de middag geplaatst. Volgens onze vervoerder zijn er twee contact momenten met u geweest over de levering. Op 04-10-2013 en 07-10-2013 is er met u gebeld. Op 07-10-2013 is de leverdatum 09-10-2013 afgesproken. Uw bestelling zal dus vandaag bij u afgeleverd worden.

Onze excuses dat uw bestelling niet binnen 2 werkdagen is geleverd.

Klantenservice Plasmadiscounter

sandra1jerry 06-10-2013

Kort maar krachtig goede service

Assortiment
Persoonlijk via internet van te voen gezocht op type tv

Aanbeveling
Het is even rijden maar dat haal je eruit

sjonnie de kapper 05-10-2013 In de winkel gekocht
naarden

Erg goed het lag al voor me klaar.

Zeer goed had niet de gevraagde kabel en gaf zelfs een betere mee!

Assortiment
Mag wat mij betreft wat duidelijker vaak staan er geen prijzen bij.

Aanbeveling
Vaak zeer concurerende prijzen. In dit geval zelfs goedkoper dan een " aanbieding" bij de Makro!

Extra toelichting
zeer tevreden jammer dat het altijd zo druk is je moet geen haast hebben.heel veel mensen weten je te vinden!

Allfred 05-10-2013

En makkelijk navigeerbare site. En duidelijke uitleg door Tom.

Er ontbrak iets bij mijn bestelling deze werd een dag later nageleverd. Dat is nou service.

Assortiment
Heel veel keus in alle prijsklasse.

Aanbeveling
Waarom zou ik dat niet doen, kijk eens naar de beoordeling van de winkel.

Extra toelichting
Motiveren is niet moeilijk, veel keus in wat je maar zoekt, Home Cinema, LED TV's en ga zomaar door.Dit is niet mijn eerste aankoop en zal zeker niet mijn laatste zijn.

Lienke Tegelberg 05-10-2013 In de winkel gekocht
Plasma discounter naarden Gooimeer

Met hulp van medewerker kies je een product reken je af en neem je het mee.

Goed prettige medewerker, artikel wordt in winkel gebracht door magazijnmedewerker.

Assortiment
Ruime keus vrijwel alles op voorraad

Aanbeveling
Perfecte producten voor een scherpe prijs

Extra toelichting
Winkel dichtbij goed personeel prettige overzichtelijke winkels

AartTS 05-10-2013

Vanaf bank bestellen

Goede info over bezorging

Mark van Es 05-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Snel zoeken met het keuzemenu, en bestellen voor ophalen op dezelfde dag is geen probleem. Afhalen en betalen duurde vervolgens ongeveer1 minuut. Ideaal.

Wat de website beschrijft is waar: snel besteld, snel geleverd. De dame achter de kassa was vriendelijk en de magazijnbediende eveneens.

Assortiment
Voor mijn wensen was er meer dan genoeg keuze, tegen prijzen die zeer concurrerend zijn.

Aanbeveling
Zeker als het gaat om mensen die niet al te ver weg wonen, raad ik deze winkel aan in verband met de snelle manier van bestellen en leveren. De mogelijkheid om nog dezelfde dag een bestelde tv af te halen is ideaal.

Joke korff de jong 05-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Eenvoudig bestellen via internet en mogelijkheid van afhalen in de winkel bij deskundig personeel

Er wordt geluisterd naar de klant niet gediscussieerd maar gehandeld

Assortiment
Groot assortiment up to date

Aanbeveling
Deskundigheid personeel, gemak van digitaal en in winkel kopen.
Ruim assortiment, geen discussies maar zoeken met klant naar oplossing naad 100% tevredenheid

Extra toelichting
Meerdere keren een aankoop gedaan waarbij niet wordt gekeken Naar grote van aankoop maar naar wat nodig is. Geen tijds beperking altijd voldoende aandacht en advies. Niet dwingend maar mogelikheid van eigen keuze houden.

waarom49 05-10-2013

goede website, makeljke en overzichtig

zeer goede klantvriendelijkheid.

Assortiment
showroom kan iets meer uitgebreid worden.

Aanbeveling
goed bereikbaar. en vriendelijke uitstraling

meddie 05-10-2013

Steven uit Velserbroek 05-10-2013

overzichtelijke website
product makkelijk te vinden

duidelijke en goede response
heldere informatie

uitgebreid assortiment
goede tools met aanbevolen accessoires

Aanbeveling
zeker aan te bevelen gezien overzichtelijkheid en service. Prima!

Extra toelichting
Mijn eerste kennismaking met Plasma-discounter.nl Ik ben erg tevreden met de geboden service en snelle afhandeling.

Niels8282 05-10-2013

ThomasAmsterdam 04-10-2013

Duidelijke website

Meteen geholpen en binnen 5 minuten tv in de hand.

Assortiment
Meer opties dan het huidige assortiment zou het alleen maar ingewikkelder maken, alles wat je nodig hebt staat online

top

Extra toelichting
super assortiment, service en prijs natuurlijk

RemcoAlmere 04-10-2013

Assortiment
Veel keuze en prima personeel dat weet waar over ze het hebben.

Aanbeveling
Na de vele TV's die ik zelf al gekocht heb stuur ik andere ook naar de winkel aangezien de prijs en hulp in de winkel perfect zijn.

Extra toelichting
Het maakt niet uit wanneer je komt of wie je helpt, je gaat altijd met het beste product voor de beste prijs de deur uit. En dat dit mijn 5de TV bij jullie vandaan is zegt genoeg :)

Hennie de Wit 04-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Fijn om te zoeken op de site en meteen op te halen op de vestiging

Snel geholpen en met het gewenste roduct weer huiswaards

Assortiment
Goed van alles voorzien met alle grote merken op rij

Aanbeveling
Ik zou de winkel aan iedereen aanbevelen.

Extra toelichting
Zeer tevreden met de service en het gekochte product wat een aanwinst in de huiskamer is

Jan Manten 04-10-2013 Via de website gekocht

woensdagmiddag gekeken bij Media-markt Alkmaar niet op voorraad. Daarna internet doorgespit en `bij `plasma-discounter gevonden en voorradig

nauwkeurig op de hoogte gehouden via trac and tracé. Je ziet ook dat er gecheckt wordt voor het verstuurd wordt. Geen dozen schuiver.

Assortiment
is ruim maar ik zocht bijv een Bosch koelvriescombinatie Bosch Koel/vriescombinatie KGE39AI40 maar die stond niet in het assortiment

Aanbeveling
ik heb een hele goeie ervaring, want wie had dat gedacht binnen 24 uur m'n bestelling in huis

Extra toelichting
hierboven al voldoende positieve ervaringen opgeschreven

Lekstry 04-10-2013

Uitzoeken, klikken en ontvangen. Zo makkelijk gaat het. En daarbij ook nog eens een goede zoek functionaliteit.

Mijn ouders hadden een kapotte TV ontvangen. Jullie kwamen met de vrachtwagen langs en wisselden de TV gelijk om. Top! service.

Assortiment
Het is natuurlijk één productgroep, maar volgens mij wel zo'n beetje alles uit die ene productgroep inclusief bijbehorende accesoires.

Zeker weten!

Extra toelichting
Ik vind het echt een voorbeeld van een goed geoliede machine. Tot nu toe nog geen problemen ondervonden. Ze kiezen goed uit wat ze doen en dat doen ze zo goed mogelijk.

Jamie Nieuwenhuizen 04-10-2013 Via de website gekocht

het was makkelijk bestellen gegevens invullen en klaar is kees een kind kan de was doen

Super duidelijke filmpje op de site en super snelle levering met alles compleet

Assortiment
Ruime assortiment nog nooit zo'n breed assortiment gezien media markt is er niks bij

Aanbeveling
Ik heb het al aan iedereen aanbevelen en als iemand mij vraagt waar ik die tv heb gekocht zeg ik met volle trots bij Plasma Discounter!

Extra toelichting
Ik hoorde het via via iemand over deze site en ben toen gaan google'en en ja jullie stonden bovenaan meteen de site bekeken en gekeken door de grote brede assortiment heb 2 dagen de tijd genomen om de hele site door te spitten, maar het is mij gelukt een mooie tv gevonden van samsung en klikte erop en zag de maat die ik ook wou hebben er stond ook keurig bij vermeld hoe breed het was in cm wat ik toch ook erg prettig vond. voor de rest een prima filmpje erbij met duidelijk uitleg hoe het werkt en wat de tv kan prima! ik ben zo tevreden dat ik het iedereen aanraad mijn tv werd namelijk ook super snel geleverd nou dat noemen we top services met nog een goedkoop prijsje eraan ook nou wat wilt een echte Hollander nog meer? iedereen raad ik vanaf nu media markt af de service is ver te zoeken en ze zijn al helemaal niet de goedkoopste. echt bedankt! ga zo door en jullie maken een hoop mensen gelukkig! Met vriendelijke groet, Jamie

Michael 1986 04-10-2013

Reserveren en ophalen,
Alle info in een smsje! Helemaal top!

Geen wachtrij in de winkel, schoon en snel.

Assortiment
Meer dan genoeg keus, alhoewel mijn keus reeds gemaakt was.

Aanbeveling
Absoluut, vlotte service en ben er tevens zelf via collega's terecht gekomen.

Extra toelichting
Prima service en snel. Duidelijke website.

Peter van der Linde 04-10-2013 In de winkel gekocht

Zowel Internet als ophalen

Nog niet nodig gehad

Prijs kwaliteit is top

Kees066 04-10-2013

Alles was duidelijk en goed te vinden. Makkelijk te sorteren en goede omschrijvingen.

Super snelle levering en je word netjes op de hoogte gebracht wanneer het pakket binnenkomt.

Goed aanbod!

Aanbeveling
We kopen al onze spullen op de website of in de winkel en ik raad het iedereen aan. Veel keuze en goede prijzen.

A Bree 04-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Snel aan de beurt in de winkel. Alle betaalmogelijkheden aanwezig. En je hebt snel je product in handen.

de eerste tv bleek enkele "blind pixels" te hebben. Na een kort telefoontje was alles geregeld en had ik dezelfde middag een nieuw exemplaar.

Wat je wil is er.

Aanbeveling
Al meerdere keren aanbeveeld en hebben de vrienden/kennissen en familieleden daar ook gekocht.

10 -11-50 04-10-2013

Gemak en duidelekheid van de verkopers

Heel goed en duidelk

Assortiment
Goed gesoortert en goede opstelling van de produkten

Aanbeveling
Omdat het makkelyk te vinden is en goed bereikbaar

Extra toelichting
Met hierboven is alles opgezet

Raw99 04-10-2013

Je wordt makkelijk door de site geleid. Daarbij ook duidelijke info.

Snel!

Prima

Aanbeveling
Goed voor mij, dus neem aan ook voor anderen

Drs P2 04-10-2013

was makkelijk

geen klachten

gevonden wat ik zocht

ik ben goed geholpen

Extra toelichting
alleen de bezorging door postpakket.nl is fout gelopen, Erg irritant en uiteindelijk moesten we zelf het pakket ergens ophalen. Daarover erg ontevreden

Pascal_Burgwal 04-10-2013 Via de website gekocht

Ik had nog nooit gehoord van plasma-discounter, ben er eigenlijk terecht gekomen door puur geluk. Het viel me echter op dat de prijzen veel goedkoper waren dan bij de populairdere webshops. Ik koos de Philips 32PFL3258, ging naar m'n winkelmandje, en betaalde. Het proces was heel makkelijk.

De service van plasma-discounter was perfect, heb te televisie besteld om iets over 7 uur in de avond en had hem de volgende dag al in huis.

Assortiment
Het assortiment is redelijk uitgebreid, ze hebben voor alle verschillende grootes wel televisies, het assortiment is tevens overzichtelijk geordend.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan anderen, de service was prima en je hebt je bestelling de volgende dag al in huis.

Extra toelichting
Ik heb de Philips 32PFL3258 besteld, een 32" LED Smart TV, precies wat ik zocht voor een scherpe prijs. Ik vind het assortiment goed, de webshop is overzichtelijk geordend. Het product dat ik heb gekocht stond op de homepagina, en toen ik er op klikte verscheen er een net overzicht met wat het product allemaal kon doen met plaatjes. Ik kon op de plaatjes inzoomen dus het leek net alsof ik in de winkel stond. Het bestellen was heel makkelijk, ik denk dat het ongeveer 5 minuten heeft geduurd inclusief het betalen. Toen ik de televisie binnenkreeg was deze goed verpakt en er was geen schade aan het product. Het had precies die dingen waarover ik in de beschrijving had gelezen.

Jelldrick 04-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden Create2Fit Webshops B.V. Bronsstraat 10 1411 AV Naarden

Alle topmerken hebben hun eigen hoekje, de beeldschermen staan mooi opgesteld en je kunt daardoor gemakkelijk rondkijken. Je hebt ook nog de mogelijkheid om op internet te kijken door de aanwezige computers.

De medewerkers laten je graag zelf rondkijken. Dit vond ik erg fijn. Er stond niet meteen bij het binnenkomen een medewerker voor je neus met de vraag: 'kan ik u helpen?'
Toen ik mijn keuze gemaakt had vroeg ik nog even of dit een goede keuze was. Personeel was erg vriendelijk en was makkelijk in de winkel te vinden

Assortiment
Mooi assortiment, veel schermen naast elkaar, je kijkt je ogen uit. Je kunt zo gemakkelijk vergelijken. Elk merk heeft zijn eigen plekje, mooi om te zien hoe ze dat hebben ingericht/aangekleed.

Aanbeveling
Op jet internet heb je alleen de afbeelding en de specificaties, in de winkel kun je het ook daadwerkelijk zien. Mooie prijs voor een prachtig scherm.

Extra toelichting
Ik ben zeer te vreden over het product. De ingebouwde wifi is echt een topper. Ook de Full HD is prachtig om te zien. Ben echt heel erg blij met mijn eerste tv!