Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

ccdm 10-10-2013

goede uitleg via de site ,makkelijk en snel te bestellen

mijn tv bestelde ik op zondagavond en dinsdag was ie al in huis!perfect!

Assortiment
genoeg te kiezen op de site en veel aanbiedeingen en een goede tv voor een leuk bedrag

Aanbeveling
goede uitleg,makkelijk te bestellen,snelle levering

sandyvisser 10-10-2013

de bereikbaarheid van de winkel is top

Assortiment
ja er ligt zeker voor iedereen wat...ook verschillende maten tv's...dus iedereen kan hier slagen

Aanbeveling
we wisten van jullie bestaan omdat onze zoon eerder een tv bij jullie had gekocht met zeer prettige ervaring.vandaar dat we zonder naar een ander winkel te gaan meteen naar jullie zijn gereden en geslaagd

Extra toelichting
we hebben een mooie tv uitgezocht met home entertainment systeem(kabel/spray) erbij. en zijn daar zeer goed in begeleid. als ik weer een dure aankopen ga doen, doe ik dat zeker in deze winkel

Wouter Radstake 10-10-2013 Via de website gekocht

Betaling ging gemakkelijk

Netjes optijd geleverd ! Zag er goed uit en functioneert naar behoren

Ruim assortimentheel erg.

Snelle afhandeling en levering

albert1979 09-10-2013

Overzichtelijke site

Had een mail gestuurd met een vraag, werd snel en duidelijk beantwoord.

Extra toelichting
Mooie showroom, overzichtelijke site, scherpe prijzen, betrouwbare uitstraling.

maxcoin 09-10-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk te navigeren door de website, veel keuze uit verschillende producten en duidelijk uitleg. Veel betalingsmogelijkheden.

Ik had een fout email-adres ingevoerd waardoor ik de orderbevestigingen niet toegestuurd kreeg, contact opgenomen met de klantenservice en ben direct geholpen!

Heel veel keuze!

Aanbeveling
Ik heb de website inmiddels al naar meerdere familie-leden en vrienden toegestuurd.

Extra toelichting
Snelle levering, veel keuze, verschillende betalingsmogelijkheden. Zeer tevreden met de tv, beter dan verwacht! Zeker een aanrader voor een slaapkamer tv.

Rolinda1973 09-10-2013

ik heb heel simpel mijn bestelling via internet gedaan en tja alles wijst voor zich

door mijn eigen ongeduld had ik de klantenservice gemaild kreeg ook heel vlot een mail terug met duidelijk antwoord

Assortiment
ruim voldoende keuzes lijkt mij zo

Aanbeveling
ik zou zeker als ik hoor dat iemand een tv zoekt deze site aanraden

Extra toelichting
ik ben zeer tevreden ben niet van veel woorden dus hoop dat u hier wat aan heeft iets wat goed is hoeft niet veranderd teworden na mijn mening zover is het goed dus zou zegge ga zo door

dhrRob 09-10-2013

Hoef de deur niet uit en kan toch alles vergelijken. Recensies overtuigde mij van debeste prijsgarantie

Goede info met betrekking tot het proces na aankoop

Assortiment
In mijn beleving ruim voldoende keuze. Wellicht door de opzet van specialisten websites per productgroep

Gewoon goed

C. WassenAr 09-10-2013 Via de website gekocht

Een makkelijke overzichtelijke website, dus makkelijk winkelen

Je wordt goed geïnformeerd over de voortgang

Assortiment
Wat ik gezien heb op de site een zeer uitgebreid assortiment

Vanwege bovenstaande.

Extra toelichting
In het kort, een webwinkel met een groot assortiment en een heel goede informatievoorziening, er blijven nagenoeg geen vragen over.

Belanda34 09-10-2013

Extra toelichting
Aanbod muur ophang beugels is niet optimaal afgestemd op de TV's. Zo kan het zijn dat je een beugel krijgt die volgens de site past bij de TV maar die niet bruikbaar is i.v.m. te weinig ruimte tussen muur en TV.

christina34 09-10-2013

het was allemaal heel gemakkelijk om het te bestellen, prima site,en goed overzichtelijk!

goede service, niks op aan te aan te merken ! ging allemaal erg snel, ik had het besteld en gelijk kreeg ik een bevestiging dat de betaling binnen was, heel overzichtelijk

Assortiment
veel keuze uit de tvs, wel moeilijk beslissen :)

Extra toelichting
goede service, veel aanbod, perfect om daar je spullen te bestellen

Mathijs N 09-10-2013

Op een zondag besteld bij de website. Opdracht en betaling gingen allemaal prima. Eerste werkdag na bestelling al Track&Trace ontvangen. Bezorging was gelijk de dag daarna, dus binnen anderhalve dag stond de TV al in de woonkamer.

Philips TV zat wel in een doos met meer Cyrillische tekens dan waarschijnlijk normaal is, maar TV netjes gewoon op Nederlands kunnen instellen. TV zat in originele doos en was nieuw.

M Jongkind 09-10-2013 Via de website gekocht

Tevreden Ad 09-10-2013

Je hoeft niet eens de deur uit, er is ruim voldoende keuze om lekker thuis te bestellen.

Wanneer je je bestelling hebt geplaatst wordt je uitermate goed op de hoogte gehouden van het bestelproces, meteen een bevestiging van bestelling en als je betaald hebt krijg je ook nog een betaalbevestiging. Daags voor de levering krijg je dan ook nog bericht dat het bestelde verstuurd is en zelfs op de dag van levering ontvang je een sms met het tijdstip van levering, geweldig! En niet te vergeten vandaag besteld en morgen in huis!

Assortiment
Zoals ik al zei, ruim voldoende keuze ...

Aanbeveling
Dit is mijn tweede ervaring met Plasma-Discounter en aangezien beide ervaringen goed zijn zie ik geen reden om iemand anders Plasma-Discounter aan te bevelen.

Fam KtH 09-10-2013

Op de website georiënteerd, in de winkel gekocht.
Site duidelijk behalve het aanvinken van de zoekcriteria is met name op een tablet/telefoon onhandig omdat het menu in eerste instantie uitgeklapt blijft staan en daardoor de bovenste hits afdekt..

Goed bereikbare winkel, vriendelijk personeel.
Wat meer specifieke productkennis om met name de verschillen tussen het ene en het andere toestel duidelijk te kunnen benoemen, om zo helder te houden of het product aan het wensenlijstje voldoet en zo niet welke concessie er wordt gedaan.

Ruim voldoende

Aanbeveling
Wij zijn tevreden en de kans dat een ander dat ook zal zijn is groot.

Areijngoudt 09-10-2013 Via de website gekocht

Bestellen gaat erg eenvoudig.

Klantenservice reageert adequaat.

Extra toelichting
Levering van mijn bestelling is in 2 delen geleverd. Dat werd me pas duidelijk nadat het 1e deelgeleverd was en ik met klantenservice gemailed had.

Vincent17 09-10-2013

Overzichtelijke website (top 10 is een prima toevoeging), duidelijke afspraken en levertijden. Bestelproces is eenvoudig.

Afspraken worden nageleefd en klant wordt goed op de hoogte gehouden van het bestelproces.

Assortiment
Groot assortiment. Meer up to date dan een heleboel andere concurrenten.

Aanbeveling
Snelle en adequate service en goede prijs.

Extra toelichting
Al met al een complete winkel die zowel op service als prijs terecht hoog scoort.

C.P. Bol 09-10-2013 Via de website gekocht

Goed overzichtelijk en een makkelijke betaal wijze en een super snelle levering

Assortiment
Uitgebreide keuze en goede omschrijving van de pruducten

Zie bovenstaande verklaring

Extra toelichting
Beoordeling gebaseerd op het aanschaf gemak en de snelle levering ook de service afdeling die ik nodig had voor een kapotte 3D bril van samsung ik naar volle tevredenheid verlopen

Edwin van V 09-10-2013

NOG NIET ONTVANGEN dus kan er niet over oordelen.........................................................................................

Extra toelichting
Product nog steeds niet ontvangen! ordernummer LCD-327786 Graag een reaktie, De fout zal wel bij postnl liggen. En niet bij jullie!! Groet Edwin edwin@vanvlierden.nl

Create2Fit Naarden 10-10-2013

Geachte heer van V,

Bedankt voor uw review.

Vanochtend heeft u contact gehad met onze klantenservicemedewerker over de status van uw bestelling. Volgens de track&trace van onze vervoerder was u bestelling 2x uitgesteld voor levering. De reden hiervan is ons helaas onbekend en hebben wij nagevraagd bij onze vervoerder. Onze vervoerder heeft ons inmiddels laten weten dat uw bestelling bij u is gearriveerd. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen wij dat uiteraard graag van u.

Wij willen onze oprechte excuses aanbieden dat uw bestelling later is geleverd dan normaal.

Klantenservice Create2fit

Jean-Paul-Heemskerk 09-10-2013

Zeer eenvoudig een juiste producten te kiezen en je winkelwagen is eenvoudig aan te passen.

snelle en duidelijke mail response over je bestelling.

Assortiment
Men heeft behoorlijk wat apparaten in de webstore staan. Helaas ook artikelen die men niet kan leveren of niet op voorraad heeft.

Aanbeveling
duidelijke keuze groepen van apparatuur en snelle duidelijke service.

MarjoG 09-10-2013

Ik had er geen omkijken naar.

De levering was prima in orde. Net als de bevestiging en betaling.

Assortiment
Dit was de knaller, dus die viel op.

Aanbeveling
Fijn om zaken met jullie te doen.

Extra toelichting
Al met al, een goede indruk.

Ron uit Amsterdam 09-10-2013

Website wijst vanzelf en is klantvriendelijk.

Levering zoals afgesproken. Volgende dag in huis. Prima retourservice met duidelijke omschrijving

Assortiment
Assortiment is prima en keus genoeg. Niet met alle spullen de goedkoopste maar de service en vriendelijkheid maakt dit meer dan goed. Overigens scheelt het het geen kapitalen.

Aanbeveling
Zeker aanbevelen geZien service, klantvriendelijkheid en natuurlijk de prijzen. Overigens is de wachttijd in de winkel bij het ophalen van je spullen soms erg lang.....

Extra toelichting
Over het algemeen een prima winkel en dus alle reden om hier zeker te kopen/bestellen en een langs te gaan in Naarden.

J.F. 49 09-10-2013

De site is duidelijk en de bestel en betaal procedure is eenvoudig, geen overbodige rompslomp

Levering en levertijd prima in orde. Geen contact nodig gehad.

Assortiment
Ik had een uitgebreide keuze in het artikel dat ik zocht

Aanbeveling
Omdat ik zelf prima ervaringen heb met deze winkel zou ik deze zeker bij anderen aanbevelen.

Extra toelichting
Had misschien ook 10 kunnen zijn,maar daarvoor zou ik eerst meer bestellingen moeten doen.

H Dijkstra 09-10-2013 Via de website gekocht

Het gemak bestaat uit het on line bestellen

Assortiment
Het assortiment is goed overzichtelijk

Aanbeveling
Alles is met de computer te regelen is duidelijk zodat er geen vragen nodig zijn.

Extra toelichting
Wij zijn tevreden waarop alles is verlopen, aankoop, bezorging en instaleren.

A.J.Dijkstra 09-10-2013

Online vergeleken, keus gemaakt. In de winkel gekocht. Duidelijke overzichtelijke site

Prima advies in de winkel gekregen, vriendelijk geholpen.

Zeer ruime keus.

Aanbeveling
Scherpe prijs, goed advies, alles op voorraad!

Extra toelichting
Volgende aankoop zeker weer hier!

Rick van Egmond 09-10-2013 In de winkel gekocht
Plasma-discounter naarden

Erg handig geregeld, ik kan overdag een tv reserveren en de zelfde dag nog ophalen.

goed en duidelijk advies over het type tv wat ik graag wil.

Assortiment
Erg groot assortiment, genoeg verschillende keuzes.

Aanbeveling
beste prijzen voor tv's en goede service. zeker aan te raden.

Extra toelichting
Erg tevreden over de snelle service en het grootte aanbod van tv's. s'middags heb ik de tv gereserveerd en de zelfde avond nog kunnen ophalen. De tv die ik heb gekocht was hier tevens ook nog het goedkoopst.

Ronaldtv 09-10-2013

goede voorbereiding van de aankoop is mogelijk door een zeer goede en informatieve website

Winkelpersoneel gaf niet veel toelichting of uitleg. Volgende keer zou ik online kopen omdat de website meer duidelijkheid geeft dan het winkelpersoneel. Overigens zeer goed info gehad van het aanwezige ziggo personeel

Assortiment
Genoeg keus voor ieder wat wils

Aanbeveling
Perfect product, goede levering en alles komt zeer betrouwbaar over

Extra toelichting
Het winkelpersoneel, in ieder geval die mij hielp, zou wel klantvriendelijker mogen worden opgeleid. Ik heb twee TV's gekocht en kreeg nauwelijks info over de tv.'s. Het ziggo personeel had aanbevolen dat ik nieuwe kabels moest aanleggen om de kwaliteit van het signaal te verbeteren. Ik heb aan de jongen die mij hielp gevraagd wat 60 meter kabel incl koppelstukken en een versterker kost. Daarnaast had ik voor beide tv's een muurbeugel nodig. Hier had hij niet zoveel zin in dus kabels, CAI versterker en beugels heb ik maar elders gekocht. Jammer want ik had alles in 1 koop willen doen. Nogmaals website is fantastisch!

T.J. Hartog 09-10-2013

De website is makkelijk te bedienen en overzichtelijk.

Het product werd snel geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden.

Aanbeveling
Ik ben er erg tevreden over.

Extra toelichting
Ik vind het een goedgeprijsde en overzichtelijke webwinkel. Het product was binnen een dag geleverd.

Denise07 09-10-2013

makkelijk te vinden goed overzicht in de winkel.

Goede service, echter 1 min punt het gewenste model waar ik voor kwam stond niet in de winkel. toen stuurde 1 van de jongens mij naar de media markt om het model te bekijken. om vervolgens weer naar jullie te racen om mijn tv op te halen

Assortiment
goede keus, goede merken recente modellen.

Aanbeveling
snelle service veel keus uit goede producten.

klaas loef 09-10-2013 In de winkel gekocht
naarden

reserveren op de internet pagina sms ontvangen en daarna ophalen.

voordat ik afrekende werd me eerst gevraagd of ik nog vragen had over het product

heel veel keus

alles top

Ronald300 09-10-2013

makkelijk om vanuit huis te bestellen. Prijzen vergeleken. Was niet de voordeligste maar wel snel te leveren. In het verleden ook hier probleemloos besteld. Levering was mooi binnen aangegeven tijdstip (2 uur. Juiste beugel (voor andere tv) vond ik lastig zoeken.

Alles via pc gelopen dus niemand gesproken. Bij vorige aanschaf wel in winkel geweest en keurig aangesproken (door Tom). Maandags besteld dinsdags in huis (zonder extra kosten o.a. leverings- maar ook brandstofkosten bespaard)

Assortiment
Ik wist wat ik zocht dus dat maakte het makkelijk, typenummer ingeven en direct gevonden. Prijs was niet de laagste op het web maar door vertrouwen (ivm eerdere aanschaf) toch hier besteld. Keuze is prima.

Aanbeveling
We hebben het er op het werk en prive regelmatig over als we wat nieuws willen komen jullie altijd in ons gesprek voor.

Extra toelichting
Winkel en service zoals hierboven beschreven prima, aangekocht product Vogel muurbeugel 1120 brak kunststof ophanggedeelte af (kunnen jullie niet aan doen maar dit mogen jullie wel bij Vogel melden dat dit in mijn ogen ook van metaal zou moeten zijn) Nogmaals blij met hoe jullie bezig zijn. Ga zo door!!

Penm28 09-10-2013

Duidelijke website, maar toch zijn we naar de vestiging gegaan voor meer informatie en om hem gelijk mee te nemen.

Goed geïnformeerd, onze vragen werden goed beantwoord. Naar aanleiding hiervan toch met een andere tv naar huis gegaan.

Assortiment
Qua prijs goed. Wij wisten het merk al dus niet naar de rest vd winkel en het assortiment gekeken.

Aanbeveling
Goede prijs, goed geholpen, fijn dat er ook een punt is waar je naar toe kunt gaan naast de webwinkel.

Extra toelichting
Zie mijn motiveringen hierboven. Verder niets aan toe te voegen. Tevreden.

GW. Van Veen 09-10-2013 Via de website gekocht

groot assortiment, goede keuze kunnen maken op technische informatie, bestelling "gemakkelijk"te plaatsen.

Snelle actie op bestelling, factuur + bevestiging alla minuut. Bestelling snel in huis, zoals afgesproken.

Assortiment
Veel keuze, voor elk wat wils en de portemonnee hoeft er niet onder te lijden.

Aanbeveling
Familie, kennissen en vrienden kan ik met gerust hart aanbevelen bij plasma-discounter een bestelling te doen.

Extra toelichting
Ik zou zeggen bestel zelf bij plasma-discounter en je ervaart hoe groot het assortiment is en op welke wijze jouw bestelling in een handomdraai thuis wordt afgeleverd. TOP!!!

Ben Carmiggelt 08-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, waar ik via KiesKeurig naar toe ben gelinked.
Bestelproces verliep vlot en duidelijk.
Heb niet kunnen ontdekken of betaling met creditcard kon geschieden (anders was de waardering op een 10 uitgekomen)

Heb geen contact gehad (was niet nodig)
Mt betrekking tot de levertijd ben ik zeer aangenaam verrast

Assortiment
Heb binnen de productgroep kunnen vinden wat ik zocht.
Prijsstelling was concurrerend
(goedkoopste die ik kon vinden)

Aanbeveling
Snelle, betrouwbare levering tegen concurrerende prijzen

Extra toelichting
Ik had geen ervaring met het bestellen bij- en het leveren door Plasma discounter. Ik ben aangenaam verrast door het gevoerde assortiment, de snelle levering (1 dag na bestelling) en de concurrerende prijsstelling (laagste die ik online kon vinden.

Lesley87 08-10-2013

De winkel is erg makkelijk te vinden. Daarnaast hebben wij de tv binnen 5 minuten gekregen.

De verkopers zijn erg deskundig. En hebben ons goed geadviseerd over onze tv. We zijn erg blij met onze nieuwe tv

Assortiment
Jullie hebben een breed assortiment waardoor wij uiteindelijk snel een goede en geadviseerde keuze konden maken. Na een tijdje rondkijken bij bijvoorbeeld mediamarkt en andere winkels werden wij niet deskundig geholpen. Het bedrag dat wij te besteden hadden was niet superhoog en dan waren we snel uitgekeken binnen hun assortiment.

Aanbeveling
Ik heb de winkel dezelfde avond al aanbevolen aan mijn schoonmoeder en schoonzusje wij zullen binnenkort terug komen voor de aanschaf van een andere tv voor hun.

Extra toelichting
Wij zijn erg blij met onze nieuwe tv. Wij zullen dan ook zeker terug komen voor de aanschaf van een kleinere tv voor in de slaapkamer. Daarnaast kan ik iedereen in mijn omgeving jullie winkel aanraden. Het is makkelijk te vinden, jullie zijn klantgericht, en deskundig. Super!!!

Pieter C. Ouwersloot 08-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Van te voren bekijken op de website,daarna in de winkel laatste beslissing nemen en kopen!

Gemotiveerd personeel in plezierige omgeving.Tevens gezellig druk wat je het idee geeft niet de enige te zijn met de juiste beslissing om hier te kopen.

Assortiment
Veel keuze en dmv computerschermen in de winkel hulp om keuze te maken en tevens te zien dat het wel of niet voorradig is.

Aanbeveling
Lokatie,gemak,assortiment,gezelligheid,duidelijkheid en bereikbaarheid is een absolute aanbeveling voor anderen

Extra toelichting
Ik hoop dat ik lang plezier zal hebben van mijn aankoop,maar de volgende tv of koffiemachine (oid)gaat uit Naarden komen!

mariska van der veer 08-10-2013 In de winkel gekocht
bronsstraat 10 1411AV naarden

je wordt snel geholpen,goed advies.en erg klantvriendelijk.

Assortiment
het assortiment is groot,en de winkel deed voldoening aan mijn verwachtingen.

Aanbeveling
deze winkel is top heb er al van alles gekocht

Extra toelichting
super winkel,klantvriendelijk je wordt er snel geholpen

Anja 1958 08-10-2013

Zondags open goede service en uitleg in de winkel weten waar ze het over hebben

Bereidwillig om te helpen

Assortiment
Genoeg keuze en vergelijkings materiaal

Extra toelichting
Goede service en uitleg denkt mee met de klant denkt mee in alternatieve Goed bereikbaar

Toek 08-10-2013

Extra toelichting
Het is hier goed winkelen

jesse2010 08-10-2013

mooie openingstijden! ,scherp geprijst

personeel had verstand van zaken. snel afhandeling.

Assortiment
assortiment is zeeer goed ! , alleen niet alles staat in showroom is minpuntje

iedereen.

Extra toelichting
zeer goede beoordeling ! omdat ik het een fijne winkel vind.

Willem Winkels 08-10-2013 Via de website gekocht

De webshop zit erg logisch en makkelijk in elkaar. Product kiezen, betalen en levering gaan snel en makkelijk.

Met name de levering was erg goed. Binnen 1 dag wordt de bestelling aangeboden binnen een tijdvak van 2 uur.

Assortiment
Op het gebied van televisies en aanverwante apparatuur is deze webshop top of the bill. Kijk je dan ook nog eens naar de prijs/kwaliteit verhouding dan kan je niet anders dan zeer tevreden zijn.

Aanbeveling
De winkel heeft een zeer groot assortiment met voor alle producten zeer scherpe prijzen. Het gemak waarmee je aan aankoop kunt doen en de service die hierbij wordt geboden zijn simpelweg uitstekend!

Extra toelichting
Ik heb een beoordeling van 9 gegeven omdat ik op alle aspecten die ik kan verzinnen betreffende mijn aankopen heel erg tevreden ben. De keuze is ruim, de prijs is scherp en het gemak en de service zijn groot! TOP!

jeroen bouman 08-10-2013 Via de website gekocht

duidelijke website, goede info, makkelijk te reserveren

snelle afhandeling door geschoold personeel

Assortiment
veel keuze ook in de opruimkelder

Aanbeveling
goede winkel, zie commentaat andere vragen

J-Henk 07-10-2013

De site is voorzien van duidelijke filmpjes waarin het nodige wordt uitgelegd.
Alle gewenste informatie is makkelijk te vinden.
Gewoon een hele duidelijke site.

Winkel is makkelijk en goed te vinden.
Voldoende parkeerplaatsen. Voldoende personeel die je NIET direct bespringt bij binnenkomst.
Bij twijfel doet personeel even navraag bij collega's.
Vanuit het magazijn liep men even mee naar onze auto om de tv erin te tillen.
Kortom: zeer correct en prettig personeel.

Assortiment
Het assortiment is ruim voldoende.
Er is genoeg keuze wat gesorteerd is merk wat zeer prettig is.

Aanbeveling
Wij hebben hier een goede ervaring opgedaan.
De prijs lager dan bij andere winkels.
De service is goed.
Gewoon doelgericht winkelen.

Extra toelichting
We hebben eerst zelf onderzoek gedaan naar wat voor tv we wilden via internet. Vervolgens bij 2 andere winkels gekeken naar een tv. Via vrienden hoorden we van Plasma Discounter en hebben de website bekeken. Zaterdag 5-10-2013 zaten we al in de auto (30 min. Utrecht-Naarden) om toch maar eens bij Plasma Discounter in Naarden te gaan kijken om vervolgens met een tv terug te rijden.

Michel789 07-10-2013

Veel showmodellen en daarnaast nog de internetsite in de winkel om andere modellen te bekijken

Goed en klantvriendelijk geholpen

Assortiment
Genoeg keus en ook alle aankopen op voorraad

Aanbeveling
Goede prijs/kwaliteit verhouding, met goed advies in de showroom

H.M.BROUWERS 07-10-2013 Via de website gekocht

duidelijke website en overzichtelijk ook om te betalen

de levertijd en hoe laat de bezorger langs komt perfect en wat te doen bij gebreken

Assortiment
de prijs is concurerend en een goed assortiment

Extra toelichting
een goed produkt een snelle levering en concurerend

R. Boomgaard 07-10-2013 In de winkel gekocht
naarden

opzoeken op internet heel makkelijk en duidelijk,almere
naarden is een stukje kom dagelijks uit werk er langs makkelijker kan niet

hartelijk ontvangst ,duidelijk gevraagd wat ik zocht en waarom,of ik meer wilde weten omtrent product en randapparatuur en of product zoals op side er ook echt was

Assortiment
na vergelijk op diverse sites
conclusie dat groot ass.bij julie aanwezig is met duidelijk prijsverschil,en duidelijke levervoorwaarde en lage kosten

levering ,service en kosten
zijn duidelijke motivties

zie boven

Fransie30 07-10-2013

Ik werd heel erg proffesineel behandeld in de winkel en gaven mij de juiste tips

Assortiment
Er was voldoende keuze om uit te zoeken niet teveel en ook niet te weinig zodat je er niet helemaal gek van word van welke zou ik nou kiezen

Aanbeveling
Je word erg vriendelijk geholpen en de winkel ziet er overzichtelijk en keurig uit

Extra toelichting
Deze zaak is echt een aanrader

PCMV 07-10-2013

Buitengewoon praktische selectie, ook de zoekfunctie waarbij direct de prijzen worden getoond.

Uitgebreide voorraad, op prijzen op aanvraag wordt snel gereageerd.

Assortiment
Assortiment buitengewoon uitgebreid en actueel.

Aanbeveling
plasmadiscounter is tot nu toe altijd de meest uitgebreide en goedkoopste (!) tv-winkel.

Extra toelichting
Ik heb een hele tijd rondgekeken op de site en tenslotte een mooie plasma-televisie aangeschaft. Daarvoor heb ik ook de winkel in Naarden bezocht om het beeld zelf te kunnen beoordelen. Van alle modellen was wel een exemplaar in een bepaalde afmeting te zien. Op dat moment ook meteen aangeschaft en meegenomen (ook al bezorgen ze gratis thuis).

Dirk Klompmaker 07-10-2013

Thuis op je gemak uitzoeken, vergelijken reserveren, eventuele vragen worden in Naarden nog gewoon beantwoord, afrekenen en ophalen en in de auto ermee

Vragen worden in de winkel goed beantwoord

Aanbeveling
Zeker een aanrader voor vrienden, heb al meerdere mensen de tip gegeven om via Plasma-Discounter te shoppen

r. j. dekker 07-10-2013

Bestelling via internet ging prima.
Bestelling ophalen ging vlot en zonder problemen.
Eenmaal thuis was de factuur ook digitaal verstuurd.

Zie boven

Assortiment
Via Kieskeurig.nl een tv uitgezocht, die bij Plasma-discounter op voorraad was.
Prima.

Zojuist iemand geadviseerd voor een aankoop bij create 2 fit

Snelting 07-10-2013 Via de website gekocht

snel en makkelijk

dag later al in huis

Assortiment
snel en makkelijk vind je
het goede product

Extra toelichting
door veel info is het gemakkelijk een goede keus te maken