Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Kalas1987 13-10-2013

Harry Noordberger 13-10-2013 Via de website gekocht

Vanuit huis bekijken ben altijd op pad (werk) dan is het gewoon ontspanning en genieten de tips en mogelijkheden te zien en horen!

Aan huis leveren, goede mogelijkheden tot ruilen, dan is een klant snel over de streep (ik ook als ondernemer) kwaliteit staat voorop en hoe duidelijk wil je het hebben!

Assortiment
moet je meer willen? nee voor elk budget is er een alternatief dat is topverkoop

Aanbeveling
Absoluut al diverse partijen over gesproken... moet nog even de kabels en muurbeugel van vogel bestellen maar ok eerst proberen natuurlijk.

Extra toelichting
Kwaliteit, kennis, ruim assortiment alle mogelijkheden voor elk budget als onafhankelijk advies buro kan ik ook deze partij aanbevelen!

Milo klem 12-10-2013

Gewoon met mijn android telefoon gesurft op het web, en kwam al zeer eenvoudig en snel bij de voordeligste aanbieder van mijn LG Led Tv terecht.

Perfecte mail opvolging van de door mij bestelde aankoop.

Assortiment
Van elk merk en type nummer, welke ik heb opgezocht, waren de gegevens makkelijk te vinden.

Aanbeveling
Beste prijzen zonder omwegen, en leuke video filmpjes met uitleg over de produkten.

Extra toelichting
Zo snel en makkelijk is het nooit eerder geweest, om tot een besluit te komen om hier mijn Tv te kopen. Doorslaggevend was de sociaal media korting van 200 €. Waarbij je alleen maar hoeft te delen op je eigen tijdlijn van Facebook. Ik dacht mooi meegenomen toch !!!.

Francine Urbanus 12-10-2013 Via de website gekocht

Het was supergemakkelijk! Via internet bestellen was een kwestie van een paar klikken en de volgende dag was het al in huis! Ook gat betalen via iDeal altijd erg snel. Ook was het fijn dat Ik direct kon zien hoe laat de tv bezorgd werd. Als enige verbeterpunt zou ik meegeven dat ik graag ook bij de simpele bestellingen een bezorgdatum zelf zou willen kiezen.

Fantastische service! Het enige minpunt was dat de schroefjes voor de standaard van mijn tv ontbraken.

Niks op aan te merken

Aanbeveling
Ik zou het iedereen aanbevelen. Ik heb deze site ook aanbevolen gekregen en bevalt me erg goed!

Extra toelichting
Ik ben een erg tevreden klant en een volgende aanschaf zal ik weer bij een van uw webshops doen

Robert Hilhorst 12-10-2013 Via de website gekocht

Via kieskeurig makkelijk kiezen.

Nabestelling snel geleverd.

Niels Medemblik 12-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Online reserveren en direct in de winkel afhalen, heerlijk!

Snel geholpen en een duidelijke uitleg over alles wat er bij de televisies zit.

Assortiment
Enorm aanbod overzichtelijk op de website te zien en in de winkel en ruim assortiment om te bezichtigen.

Aanbeveling
Als je snel op zoek bent naar een televisie en wilt kiezen uit een uitgebreid assortiment.

Extra toelichting
Na een onprettige ervaring met een andere televisie discounter was, plasma discounter een verademing. Op de dag dat ik te horen kreeg dat de televisie niet geleverd kon worden kon ik hem vinden op de website van plasma discounter en ook nog reserveren om hem dezelfde dag nog in de winkel op te halen. Geweldige service en snel geholpen ik heb dezelfde avond nog met plezier televisie kunnen kijken.

r nicolai 12-10-2013 In de winkel gekocht
naarden

uit je stoel bestellen en binnen 24 uur geleverd conform afspraak

was een ander model nieuwer en beter,

zeer veel keus

Aanbeveling
tja, als er niets aan te merken is, dat kom je niet zo snel tegen.

altijd weer goed

bsnijder 12-10-2013

rustig op je gemak vergelijken

tot nu toe goed, alleen er mist ene onderdeel en ik ben benieuwd of dit ook op een goede en snelle manier wordt opgelost

heel divers

Aanbeveling
als de service goed gaat komen dan zal dit zeker een aanrader zijn

Extra toelichting
tot nu toe zijn alle beloften waar gemaakt.

P van Osch 12-10-2013 In de winkel gekocht

Prima deskundige hulp.

Het plasma discounter team in Naarden heeft mijn verwachtingen overtroffen. Mijn 50" panasonic die ik eerder dit jaar kocht ging stuk. Van Panasonic kreeg ik nieuwe model in de plaats. Super. Nog beter was dat het team in Naarden meedacht met mijn wens naar een groter scherm. Ik kon de nieuwe tv tegen winkelwaarde omruilen en een nieuw product kopen. Ik heb nu een mooie 65" uitgezocht tegen beperkte bijbetaling. Bij het afrekenen bleek ik ook nog eens het laatste model voor de prijs van het oude te mogen meenemen. Helemaal tevreden!

Assortiment
Alle tv's die op mijn shortlist stonden waren aanwezig.

Aanbeveling
Zonder voorbehoud. Super tevreden over afhandeling en inruilprocedure.

Ronijn 12-10-2013 Via de website gekocht

Alle specificaties op een rij + een filmpje waar je je product heel mooi kunt zien.

Gewoon snel en netjes geleverd.

Aanbeveling
Goedkoop en goede afhandeling van het bestelde.

Extra toelichting
Plasma-discounter is dé winkel om een tv te kopen. Zeer scherp geprijsd en snel geleverd!

café de prins 12-10-2013

als ik niet via accept giro betaalt had dan een 10 ik moest vragen beantwoorden en een kopielegitimatie mailen volgende keer via ideal betalen

netjes afgeleverd alleen werkt de afstandsbediening niet dus ff afwachten of de nieuwe vlot toegezonden word en goed werkt dan een 10

ruim voldoende

Aanbeveling
ik heb jullie in mijn café al aanbevolen

Joop de Boer 12-10-2013 Via de website gekocht

Binnen 10 minuten een tv besteld, zeer overzichtelijk allemaal.

Gewoon bestellen via webwinkel, geld overmaken en voor je het weet zijn de spullen binnen.

Assortiment
Ongelooflijk veel tv's om te bestellen.

Extra toelichting
Groot assortiment, goedkoop en snel. wat wil je nog meer?

A. Storm 12-10-2013

Internet, makkelijk toch

De keuze is reuze

Aanbeveling
Makkelijk, ruim assortiment en snelle levering

Ugur Demirci 12-10-2013 Via de website gekocht

Super makkelijk

Op tijd bezorgd. Netjes afgeleverd

Assortiment
Alles wat je maar nodig hebt kan je hier vinden ! Top site

Aanbeveling
Een combinatie van mijn laatste 2 antwoorden !

Extra toelichting
Ik ben er super tevreden mee, afspraken goed nagekomen, jullie hebben een heel ruim assortiment, leuke reviews (speelde een belangrijke rol bjj het kopen van mijn product). Kortom jullie zijn geweldig!

Smet Marc 12-10-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
We zijn zeer tevreden van onze aankoop en de service.

F. Paternotte 12-10-2013 In de winkel gekocht
NAarden

Afhalen of gratis thuisbezorgt. Wat wil je nog meer.

Helpen je de aangekochte goederen in de auto zetten. Staan altijd klaar voor advies. En zoals boven al is vermeld online gratis thus bezorgt.

Assortiment
Bijna te veel om een keuze te maken. Maar goed advies.

Aanbeveling
Ben zeker van goede producten, voordelig en online gratis thuis bezorgt. Giede service.

Extra toelichting
Een winkel waar je met een gerust hart je aankopen kunt doen.

J.d'Hondt 12-10-2013 Via de website gekocht

keurig op tijd afgeleverd.

tevoren bericht gegeven per email met factuur.

Assortiment
grote keuze en niet duur.

zal U zeker aanbevelen.

Extra toelichting
De TV is over de drempel binnen 24 uur bezorgd, goed verpakt . Geen negatieve puntjes. Voor herhaling vatbaar.

J. Broersma 12-10-2013 Via de website gekocht

4,5

Waardeloze winkel. Stuurt bevestiging van zendingen, incl. eem link van PostNL zonder dat product echt verstuurd is. Telefonische navraag leert dat dit de gebruikelijke procedure is. Eerst klant laten betalen, bevestigen dat product verstuurd is, terwijl er geen voorraad is.

Bedenkelijke gang van zaken. Helemaal omdat ze je niet kunnen vertellen OF er iets verstuurd is, WAT er verstuurd is, en WANNEER het dan wel bezorgd zal worden.

J.Bxx

J.xx

Create2Fit Naarden 22-10-2013

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review.

Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden dat uw bestelling helaas toch niet in voorraad bleek te zijn.

Volgens ons systeem was uw bestelling gewoon in voorraad, vandaar dat u ook de bestelling kon plaatsen. Uw bestelling wordt door onze verzendafdeling systematisch doorgezet, waardoor er automatisch een track&trace code wordt aangemaakt. Enkele minuten later krijgt u inderdaad een aantal bevestigingsmailtjes. Op het moment dat een magazijnmedewerker uw bestelling uit de schappen wilde halen om deze te versturen, bleek het product helaas niet in voorraad te zijn. Hoogstwaarschijnlijk is er iets fout gegaan tijdens de voorraadtelling. Na de constatering hebben wij u gemaild dat uw bestelling helaas niet in voorraad was, dus deze niet verstuurd kan worden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice Plasmadiscounter

Dean2011 12-10-2013

Snel geholpen, geen lange wacht rijen

Breed en goeie aanbiedingen

Aanbeveling
Veel keuze en altijd goedkoper dan andere winkels. Dat maakt het winkelen bij jullie dan veel leuker

Groot23 12-10-2013

Duidelijke uitleg op de site, daardoor goed voorbereid

Product was niet op voorraad, maar keurig een bericht gekregen toen op voorraad was. Ondanks dat het leek of er tekort personeel was, nam de verkoper de tijd. Collega van het magazijn liep mee naar de auto om helpen in te laden,

Assortiment
Voldoende keuze. En snel weer op voorraad nadat uitverkocht was

Aanbeveling
Prima service voor een goede prijs.
Assortiment en service was boven mijn verwachting.

Extra toelichting
Zie bovenstaande motivaties. Goed product, goede prijs en goede service. Het hele concept is voor mij duidelijk en transparant. Helemaal met de tijd mee, compliment!

g.v.duinkerken 12-10-2013 Via de website gekocht

A.Hellwig 11-10-2013 Via de website gekocht

goede overzichtelijke site

snel en accuraat afgehandeld

Assortiment
keuze ten over voor een redelijke prijs zeker concurrerend met andere

Aanbeveling
meerdere aankopen gedaan en altijd goede artikelen voor een zeer goede prijs

Extra toelichting
zoals eerder geschreven snel en wat er aangeboden wordt krijg je ook. De regering kan hier een voorbeeld aan nemen, je afspraken nakomen is niet voor een ieder weggelegd.

PatriaH 11-10-2013

De website is heel duidelijk

Service was snel en goed, we hebben het produkt gehaald bij de vestiging

Assortiment
Een ruim assortiment van televisie tot koffiesetapparaat

Aanbeveling
Het is een winkel welke goed te bereiken is.

Extra toelichting
Duidelijke website en een goede en makkelijk te vinden winkel

Jeffrey Lensen 11-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Product op de site gevonden. Er stond bij dat er nog 1 op voorraad was, dus ik heb 's middags gelijk gebeld of deze er nog was. Gelukkig was dat het geval. De dame aan de telefoon heeft toen direct het product in de reservering gezet voor me, en kreeg vrijwel direct een smsje met de reserveringscode. 's Avonds ben ik direct heen gereden en het product op gehaald.

Zie "Gemak"

Assortiment
Ruime keuze en goed geprijsd.

Aanbeveling
Zeker weten. Heb Plasma-Discounter zelf ook aanbevolen gekregen door een collega.

roel willems 11-10-2013

Via thuis snel

Geen handleiding aan sluiten zeer ON prettig.kon beter moet alles via internet zoeken .nog steeds de soundbar niet aan gesloten op tv ???.

Snelheid is super v

Extra toelichting
Had een beter feedback gehad ben nog steeds zoekende,voer aan sluiting van Philips htl5120 op 42pfl6907h

Jordyg 11-10-2013 Via de website gekocht

Aanbeveling
Een zeer uitgebreid assortiment met mijn televisie voor de laagste prijs!

Extra toelichting
op zoek naar de sony kdl-42w655, via youtube kwam ik Plasma-discounter. hier kreeg ik een zeer duidelijk uitgebreide video over de televisie, dus toch maar even op de website gaan kijken op www.plasma-discounter.nl. de website is snel duidelijk en helder. heb de prijzen vergeleken en ook was deze televisie de goedkoopste op www.plasma-discounter.nl woensdag besteld. donderdag in huis! egt hellemaal top!

S. Klokkemeijer 11-10-2013 Via de website gekocht

overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site.

levertijd is volgens verwachting. Afhandeling zoals betaling en bezorging geen bijzonderheden.

De Tv kregen we bezorgd in een de orginele doos, zit verder niks op of aan. Vraag me zelf af, of dat positief of negatief is :).

Assortiment
Alles kunnen vinden. Vond de tv beugels aan de prijzige kant. (wel inverhouding met andere leveranciers van het zelfde merk) Misschien ook een ander merk die goedkoper is aanbieden?

Extra toelichting
Totaal, erg positief. Misschien totaal iets te mannelijk op gezet.

louwietje 11-10-2013

op zoek naar een kleine led tv ben ik op de site van plasma-discounter gekomen.
Moet zeggen dat het gemak van deze site zeer goed is geef aan wat je zoek en de keuzes worden weergegeven.

vandaag besteld morgen in huis is waar plasma-discounter zich aanhoud

Assortiment
plasma-counter heeft vele merken in hun assortiment waardoor de keuzes genoeg zijn om een keuze te maken

Aanbeveling
Het gemak de keuze digitaal te bestellen of af te halen in Naarden.

Tevreden mensen 11-10-2013 Via de website gekocht

Heb op tv vergelijk gekeken en hierbij kwam Plasma discounter het beste uit de test en goedkoopste prijs. Het bestellen ging heel gemakkelijk en daardoor gebruiksvriendelijke site.

De email en sms voor het bezorgen dezelfde dag binnen voor het brengen de volgende dag. Bij ons het geval tussen 13.28 en 15.28 en kwam binnen precies om 13.28 perfect dus.

Assortiment
Genoeg keuze in tv's in alle maten en soorten dus was toch wel moeilijk kiezen voor iemand als ik die dit moeilijk kan. Maar de prijs bepaalt in deze en was voor ons het belangrijkste.

Aanbeveling
Voor het gemak op de site de service en bezorging en natuurlijk de laagste prijs.

Extra toelichting
Wij hebben de tv aangesloten en na een dag al behoorlijk tevreden zijn er nog mee bezig wat die allemaal kan, maar komt met de tijd. Ongelooflijk wat een mogelijkheden heb een prettige ervaring tot nu tot de plasma discounter web shop. In een woord geweldig allemaal.

Timothy13 11-10-2013

l.langenberg 11-10-2013 In de winkel gekocht
naarden

binnen 1 dag verzonden naar belgie

goede voorlichting

Assortiment
groot maar meer voor de groote

goede voorlichting

Extra toelichting
maandag een led tv gekocht,woensdag per mail een blue-ray besteld donderdag alles thuis in belgie

J van Balkum 11-10-2013 Via de website gekocht

hoef de deur niet uit

na mijn vraag werd ik netjes teruggebeld.

precies wat wij zochten

Aanbeveling
netjes en correct behandeld ook de betaling plus aflevering.

Extra toelichting
Na bestelling volgende dag al geleverd,

anne_42 11-10-2013

De website is gemakkelijk te begrijpen en het is ook makkelijk een bestelling te plaatsen.

Er worden mailtjes verstuurd na het plaatsen van een bestelling die duidelijk en overzichtelijk zijn. Enige nadeel is de verzendtijd (van 12:00 tot 18:00), omdat ik rond deze tijd vaak niet thuis ben en het ook een erg groot tijdsbestek is om tijd te blijven.

Keuze genoeg!

Aanbeveling
Plasma discounter is naar mijn mening een goede webwinkel. Het enige dat ik nog mis op de site zijn goede reviews over de producten, met eventueel ook filmpjes en specialisten die de producten laten zien.

Zie bovenstaand commentaar.

Linny61 11-10-2013

Super duidelijke site, stappen goed uitgelegd

Vandaag besteld, volgende dag in huis. Geweldig

Assortiment
Er is voor elk wat wils te vinden

Aanbeveling
Vanwege het gemak en de goede service. Gewoon doen.

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden over plasmadiscouter. Snel makkelijk en volop keuze.

J. Steentjes 11-10-2013 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk ingedeeld. Dat spreekt mij erg aan. Het mooie is dat er een top 10 tv's is, dit heeft mijn keuze echt enorm beinvloed!

6 uur 's avonds had ik mijn samsung tv besteld en de volgende dat had ik hem al thuis. Ik heb al eerder een dag van te wat laten bestellen bij een ander bedrijf alleen dit was niet zo'n succes. Na drie werkdagen had ik mijn bestelling pas. Bij plasma discounter hielden ze zich wel aan hun woord en de vogende dag had ik mijn nieuwe tv al!

Voldoende keuze.

Extra toelichting
Goeie service, ruime keuze en een zeer overzichtelijke site. Dat zijn de dingen die mij zeer aanspreken en waarom ik hier mijn tv heb gekocht.

A Bastiaanse 11-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Het is gemakkelijk te bereiken, vlak bij de snelweg.

De medewerker nam alle tijd voor me, en beantwoorde rustig al mijn vragen.

Assortiment
Op de website is een ongelooflijk groot assortiment. Jammer dat niet alle types in de winkel hangen. Dit zijn er waarschijnlijk ook teveel.

Aanbeveling
Ik vind vooral het assortiment en de deskundige wijze van adviseren een groot compliment. In andere mediawinkels kan je een half uur staan voordat iemand je opmerkt. Hier werd je gelijk opgemerkt en wanneer de mogelijkheid er was kwamen ze gelijk naar je toe. Een groot compliment voor de service en assortiment.

Extra toelichting
Ik vind vooral het assortiment en de deskundige wijze van adviseren een groot compliment. In andere mediawinkels kan je een half uur staan te wachten voordat iemand je opmerkt. Hier werd je gelijk opgemerkt en wanneer de mogelijkheid er was kwamen ze gelijk naar je toe. Wanneer een demo tv niet in de winkel hing werd hij in een kamer aangesloten om te bekijken. Een groot compliment voor de service en assortiment!!

Rudolf21 11-10-2013

Extra toelichting
PlasmaDiscounter is een webwinkel waar ik al vaker zaken gekocht heb. Altijd zeer tevreden over, met name collectie, service en kennis en natuurlijk scherpe prijs

K.van Dijk 11-10-2013 Via de website gekocht

Het is makkelijk om op de site het juiste product te vinden. Daarbij staan ook de mogelijkheden van het product goed en duidelijk omschreven en een goede uitleg in het filmpje

spullen die zijn besteld worden snel geleverd,je krijgt een mail dat de bestelling is ontvangen en dat je betaling ontvangen is. En je krijgt een mail dat je bestelling onderweg is en je kan dan ook zien hoe laat deze geleverd word.

Assortiment
het assortiment is groot en in elke prijsklasse. Men kan makkelijk producten vergelijken.

Aanbeveling
Ik zou de webshop aanbevelen om het assortiment de service en natuurlijk ook niet onbelangrijk in deze tijd de prijs van de producten.

Extra toelichting
ik ben zeer tevreden met de wijze waarop ik mijn producten heb kunnen bestellen en de wijze waarop deze is afgehandeld.

Havertank 10-10-2013 Via de website gekocht

Makkelijk overzichtelijk en snel bestellen. Ook snelle levering.

Zeer snelle levering zoals vermeld op de website.

Ruime keuze.

Lil1958 10-10-2013

Vanuit je luie stoel met je laptop op schoot en je pakket volgend online.

Keurige berichtgeving, in duidelijke taal.
Meteen de volgende dag geleverd aan huis.

Aanbeveling
Altijd een slag om de arm houden als je iets aanbeveelt, maar ik ben om en bestel volgende keer weer bij jullie.

Extra toelichting
Produkt was niet meer in voorraad, maar ik werd keurig gemaild binnen een week dat het weer voorradig was. Daarbij een keurig bericht dat ik niet verplicht was te kopen. De volgende dag werd hij thuis afgeleverd. Super! Geen gesjouw en supersnel.

eipep 10-10-2013 Via de website gekocht

makkelijk te bestellen en duidelijke gegevens in je mail

netjes op tijd geleverd, in goed staat

Assortiment
ruim voldoende, moeilijk om te een keus te maken :)

Aanbeveling
alles was duidelijk en volgens afspraak en ook zeer betaalbaar

Extra toelichting
een hele goede webwinkel die wel doet wat ze beloven en interessante aanbiedingen

Alfred Smit 10-10-2013 In de winkel gekocht

langs de snelweg
makkelijk te vinden
voldoende parkeergelegenheid

kwam met al een bepaalde wens
alternatieven werden voorgesteld
goed advies gekregen
TV werd zelfs in de auto geladen TOP

zeer ruime keus
kan alles goed beoordelen omdat vele modellen en merken werkend staan opgesteld

Totaal plaatje
goed assortiment
goed geprijsd etc

Extra toelichting
Al met al de plek om je nieuwe TV aan te schaffen

vanStijn 10-10-2013

Prima vanuit de luie stoel te bestellen

Netjes en snel bezorgd, goed verpakt.

Assortiment
Uitgebreide keuze binnen verschillende merken, types en groottes tv's

Lage prijzen, goede service

G. Hollander 10-10-2013 Via de website gekocht

overzichtelijke website met duidelijke info per produkt, vooral de you tube filmpjes

Binnen een dag de bestelde tv ontvangen, met duidelijke info over verzendprocedure via de post

Assortiment
bij de plasma discounter gekocht vanwege de concurrende prijs

zie bovenstaande

Anja Franken 10-10-2013

ik hoef er de deur niet voor uit

super snel thuis bezorgd. en alles zag er prima uit. voor herhaling vatbaar.

Assortiment
meer keuze dan in winkels

Aanbeveling
hele assortiment aanwezig en altijd nog een stuk voordeliger, en toch prima service.

Extra toelichting
Super tevreden, keurig verpakt, gaan we meer gebruik van maken.

Norbert Goossens 10-10-2013 Via de website gekocht

Bestellen wanneer en wat je maar wil.

Aan huis geleverd en volgens de aangegeven beloften.

Uitgebreid.

Aanbeveling
Heb ik al gedaan en zij waren ook tevreden.

Extra toelichting
Korte leveringstermijn en aan huis geleverd.

Ook een Dennis 10-10-2013

De website is duidelijk en overzichtelijk, het bestelproces verloopt soepel

Bij de bestelling heb ik kunnen kiezen voor de dag van de levering, hier heb ik voor de volgende dag gekozen en diezelfde avond een bericht gekregen met daarin het verwachte levermoment met 1,5 uur speling wat vervolgens ook volgens ook klopte.

Assortiment
Een ruim assortiment en geen dingen die je absoluut niet bij deze winkel verwacht en alles onoverzichtelijk zouden maken

Aanbeveling
Alles is zeer naar wens verlopen dus een aanrader

Extra toelichting
Een ruim assortiment op een overzichtelijke site met goede service, absoluut geen klachten.

rfable 10-10-2013 Via de website gekocht

Mrlnn 10-10-2013 Via de website gekocht

Website gemakkelijk overzichtelijk snel besteld

Snelle levering als je mailt over iets snel reactie waar je iets mee kan

Breed assortiment

Aanbeveling
Heb de website al aantal keer aangeraden

Ben tevreden

Jan Bidmdnmdmdn 10-10-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Op 08-10-2013 zou tussen 10 en 12 mijn tv bezorgt worden, netjes een sms van de bezorger gehad dat hij rond die tijd zou arriveren. Krijg ik een uur voor bezorging telefoon van het hoofdkantoor van de bezorger dat ze geen pakket hebben gekregen van plasma discounter en dat ze een onderzoek zijn gestart. Daarna krijg ik weer een mailtje van de bezorger dat ik het eerst volgende adres ben waar hij langskomt? Daarna weer een telefoontje van Plasma Discounter, sorry we zijn het pakket kwijt en gaan op onderzoek uit. Dus ik geef aan of ik op tijd terug gebeld kan worden zodat ik nog genoeg tijd heb om mijn geld terug te krijgen en ergens anders een andere tv te bestellen (Plasma Discounter had er geen meer op voorraad en kon mij niet vertellen wanneer er weer 1 kwam) u raad het al na 6 uur nog geen telefoon terug gehad en heb ik zelf moeten bellen. Uiteindelijk was het beste wat ze voor me konden betekenen €50 euro korting op het 60 inch model (de korting die je sowieso al kreeg met de facebook actie) waarna ze nog bijna €100 duurder zijn als andere sites ook Helaas daardoor hebben ze helemaal geen klant meer en verdienen ze helemaal niks, ik snap die redenatie niet maar goed. Nu kan ik ook nog gaan wachten wanneer ik eindelijk mijn geld terug krijg zodat ik ergens anders een tv kan bestellen. En al die tijd geen tv. Plasma Discounter? eerste keer en laatste keer

Create2Fit Naarden 11-10-2013

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review.

Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden dat uw bestelling niet geleverd kon worden op de afgesproken datum.

Vreemd dat onze vervoerder heeft aangegeven dat zij geen pakket hadden ontvangen van ons. Uw bestelling was namelijk zoek bij onze vervoerder.
Onze vervoerder had direct een onderzoek opgestart naar uw bestelling. Het is begrijpelijk dat u niet wilde wachten op de uitkomst van het onderzoek, dus waren wij van plan om alvast een nieuwe zending in te zetten voor u. Helaas was het product op dat moment niet in voorraad, waardoor een nieuwe zending niet ingezet kon worden helaas.

Nogmaals willen wij u onze excuses aanbieden voor het ongemak. Mocht u nog interesse hebben in een bepaald product uit onze webshop, dan willen wij samen met u kijken of wij wellicht nog iets met de prijs kunnen doen.

Klantenservice Plasmadiscounter