Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Adjestadje1957 15-10-2013

Reserveren via Internet perfect. Omdat het zondag was en 2 op voorraad van dit artikel gebeld en werd het meteen gereserveerd

Baliemedewerker vriendelijk en personeel heeft terdege kennis.

Assortiment
Complete verrassing toen we binnenkwamen, Totaal niet verwacht date er een showroom was en het assortiment zo uitgebreid.

Aanbeveling
Hebben we al gedaan door kennissen naar hier te verwijzen.

Extra toelichting
Geweldig hoe alles vlot en soepel geregeld was.

vanlerberghe renaat 15-10-2013 Via de website gekocht

Bestel en dag later thuisgebracht, super !!!

Top na telefonisch onderhoud juiste timing en advies gekregen

Assortiment
Zeer groot en mooi overzichtelijke voorstelling van alle producten

Aanbeveling
Is al doorgegeven aan vele vrienden

Zeer POSITIEF

Ben van Druten 15-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Was een weekendknaller. Was duidelijk dat het product er nog was. Ik heb het opgehaald in Naarden.

Snel en duidelijk. In het verleden een keer een product gehad dat kapot was, kan gebeuren. Omruilen ging toen erg snel. Je hebt het gevoel dat medewerkers verstand van zaken hebben.

Assortiment
Goed assortiment en ook Upo to Date. Niet zo massaal als bij Media Markt maar voor mijn gevoel goed op elkaar afgestemd.

Aanbeveling
Goede prijs, goede service en kan ook ophalen. Met name de zondagopening is erg prettig. geen files, goed bereikbaar en kassa-afhandeling alsmede korte wachttijd op product uit magazijn.

Extra toelichting
Prima service en nog even wat rondgekeken. Alles goed overzichtelijk, shoon en netjes. Ik was ook nog even bij de media markt geweest. Daar was het erg onoverzichtelijk en zag er niet mooi en netjes uit. Bij jullie wel. Met name bij de TV's vind ik dat erg belangrijk. Kassa-afhandelig snel en duidelijk. Ik ben bekend bij jullie in het systeem; dus snel rekening op naam en binnen 5 minuten product uit magazijn. Complimenten! Klein aandachtspunt is dat niet bij alle producten een prijskaartje en omschrijving hangt.

w11 15-10-2013

overzichtelijke winkel en prettige hulp

terzake kundig en dat helpt een leek als ik ben.

al gedaan!

Extra toelichting
prima winkel met deskundige hulp!

Joost5h 15-10-2013

Winkel goed bereikbaar en voldoende parkeergelegeneheid

Lekker snel en goed geholpen!

Aanbeveling
Prettige winkel met no-nonsense uitstraling en houding!

Gentleman Farmer 15-10-2013 Via de website gekocht

duidelijke website, informatie en vergelijkingen

levertijd werd stip nagevolgd, zelfs in het WE wordt er geleverd

Assortiment
assortiment is OK, al is de prijsstelling niet de goedkoopste, er werd 10% meer betaald dan bij een concurrent als pixmania

voor bovenstaande redenen

te vrede klant. 15-10-2013 Via de website gekocht

Ik was op zoek naar een
nieuwe TV,ik zag door de bos de bomen niet meer
Via jullie youtube info filmpje dat gaf de doorslag om het bij jullie de kopen.
De filmpes zijn echt super gedaan.
Duidelijk alles uitleggen
en laten zien waar het product over gaat.
Ik ben nog al kieskeurig
IK kijk vooral wat zo TV kan.

Ik bestelde via de web site
de TV.
kreeg gelijk alle info via jullie bericht naar mijn e-mail.
Dat de betaling gelukt was en
wanneer de TV gratis thuis werd bezorgt.

Assortiment
Jullie website is zeer overzichtelijk
Alle merken goed en duidelijk
op te zoeken.

Als ik TV in tikt, op de PC
Dan zit ik heel snel op jullie site.
Dus voor mensen zoals ik niet echt heel makkelijk met de PC kan omgaan
is dit super.

Extra toelichting
Zoal ik heb geschreven in de vragen die jullie stelden. in 1 wordt super!!!!

SBos72 15-10-2013

het bestellen en het betalen is super makkelijk

Prima service, snel bezorgd

Assortiment
veel producten op voorraad en ruime keus

Extra toelichting
Veel producten op voorraad, ook als er nog maar 1 op voorraad is staat dat aangegeven, weet je gelijk waar je aan toe bent. Is het op voorraad wordt het de volgende dag bezorgd. Ideaal ! Het verjaardagscadeautje was zo mooi op tijd binnen !

Jaba1950 14-10-2013

Verkoper beantwoordde alle vragen. Was ook bereid om een collega erbij te halen.

Assortiment
Het assortiment dat staat opgesteld geeft een goed overzicht.

Aanbeveling
Je wordt snel en professioneel geholpen.

E-J de Haan 14-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Goede site op internet, snel telefonisch te woord gestaan en diezelfde dag opgehaald in Naarden.

Aan de balie uitstekend geholpen, de verpakking werd opengemaakt om eea te controleren.

Ruime keus

Aanbeveling
Absoluut, ook gelet op eerdere aankopen bij Plasma-discounter.

Extra toelichting
Prima bedrijf, ruime keuze en goede service.

jocohomoet 14-10-2013 Via de website gekocht

Door de duidelijke omschrijving was het heel makkelijk een keuze te maken

Levering goed en netjes op tijd binnen twee dagen zoals beloofd.

Assortiment
Mijn keuze was al bijna bepaald dus ik heb niet verder gezocht.

Aanbeveling
Een echte aanrader doordat bovenstaande aspecten heel goed verzorgd zijn.

Extra toelichting
De bovenstaande beoordelingen waren makkelijk te maken omdat de keuze eenvoudig te maken was en levering goed en netjes op tijd binnen twee dagen zoals beloofd. Een echte aanrader doordat bovenstaande aspecten heel goed verzorgd zijn.

Damh 14-10-2013 In de winkel gekocht

Zoeken gaat heel makkelijk

Tijdens goed,hopelijk heb ik verder geen service meer nodig omdat de tv het blijft doen.

Zeer uitgebreid,top.

Aanbeveling
Tot zover iedereen, goeie scherpe prijzen.

Danny301 14-10-2013

joevanny 14-10-2013

Goed geholpen in de winkel tijdens het uitzoeken van mij nieuwe tv! Ook tijdens het ophalen weer perfect geholpen en je parkeert voor de deur.

Service in de winkel is goed, alle vragen werden netjes, eerlijk en uitgebreid beantwoord. ook de afhandeling verliep goed! Er wordt de tijd genomen om alles te regelen.

Assortiment
Ze hebben eigenlijk alle merken in TV's, en ook alle benodigde accessoires. En ook altijd een zeer scherpe prijs.

Aanbeveling
Goed geholpen door de medewerker, scherpe prijs, goede deal dus. Deze winkel is absoluut aan te raden dus.

Extra toelichting
Afgelopen zaterdag heb ik deze TV gekocht bij Plasmadiscounter in Naarden. Zeer goed en proffesional geholpen waardoor de keus een stuk makelijker werd. Altijd spannend als de enorme doos word geopend. Het is onze 1e Philips, dus afwachten. Instaleren is een fluitje van een cent. Kwaliteit, ach ik had al zoveel goeds (intenationaal) over deze TV gelezen, dat het mij niet teleursteld. Gelijk een maatje groter genomen en geen spijt van. DE TV is qua design een plaatje, constructie en beeld kwaliteit is absolute top. Internet makelijk instelbaar en werkt perfect. Uit ervaring weet ik dat deze TV´s even moeten inbranden. Maar zo uit de doos is het beeld als overweldigend mooi. Werd compleet geleverd met 1 afstandbediening en 4 lichte 3D brillen. Led is zo warm en natuurgetrouw. Eerste indruk, de investering meer dan waard.

1974Robin 14-10-2013

Overzichtelijke site en ook op locatie

betreffende verkoper had misschien zijn dag niet, keek en was niet vrolijk. maar hielp wel goed en men bood tevens aan om te helpen om het product naar de auto te brengen

ruime keuze

Aanbeveling
groot assortiment met goede en scherpe prijzen

WPeter 14-10-2013

duidelijke site en eenvoudig bestellen/reserveren

reservering van "het laatste exemplaar" en ophalen binnen een uur

Assortiment
het door ons gezochte 2013-model stond "gewoon" in de showroom van Plasma-discounter, elders niet gezien

Aanbeveling
vertrouwen in kwaliteit snelheid en serevice

Extra toelichting
een mooi apparaat, een goede prijs en een voor ons vertrouwd adres

Jordi_1988 14-10-2013

Prettige site, weinig onzinnige informatie!

Keurig up-to-date gehouden omtrent mijn bestelling en verzending

Assortiment
Ruime keuze, voor ieder wel wat wils

Aanbeveling
Zo zou een webshop moeten zijn. Zeker het onthouden waard voor toekomstige andere aankopen

Extra toelichting
Goede aanbieding, correcte hoeveel e-mails omtrent de status van mijn bestelling en razendsnelle bezorging (24 uur). Zeer tevreden, nu hopen dat het product zelf ook bevalt, maar daar twijfel ik niet aan! Keep up the good work!

Karin Holtrigter 14-10-2013 In de winkel gekocht

Zeer ruime openningstijden

Zeer vakbekaam, misschien door hun enthousiasme iets te snel met het trekken van conclusies

Assortiment
Voldoende keuze om te kiezen

Aanbeveling
Het totale plaatje is goed.

Extra toelichting
Gewoon een goede winkel voor de snelle belisser

Raay19 14-10-2013

Makkelijk te bereiken, gratis parkeren en genoeg parkeerplek desondanks de drukte in de winkel.

Het was op het moment erg druk. Het duurde ook even voordat iemand kon helpen.

Assortiment
Assortiment was "goed" als men zou komen kijken voor een duurder toestel. Het goedkoper segment was het assortiment beperkt. Ook kon ik geen 50" scherm vinden als vergelijking qua formaat.

Aanbeveling
Goedkoop, snelle service (levering) en makkelijk bereikbaar dus zeker aan te bevelen.

Extra toelichting
Prima service, goedkoop, makkelijk bereikbaar en kennis aanwezig. Prima winkel om een scherm te halen dus. De cashback wat betreft social media vond ik persoonlijk minder. Ik bezit zelf geen Facebook of Twitter, maar had ter plaatse een account aan kunnen maken en plasma-discounter kunnen liken/tweeten. Met de goede service (mits in bezit van social media) had ik graag een tweet of like willen plaatsen. Mijn zwager is opzoek naar een nieuw toestel en heb hem al aangeraden even langs Naarden te rijden om te kijken naar een nieuw toestel. Prima service. Bedankt.

Daan1354 14-10-2013

Winkel is duidelijk en overzichtelijk. Het personeel was erg vlot en behulpzaam.

Personeel was erg snel en behulpzaam, zonder opdringerig te zijn.

Aanbeveling
Dit zou ik zeker doen. Ik positief verrast door de combinatie tussen een scherpe prijs en de goede service!

oosterwb 14-10-2013

Makkelijk via internet reserveren en daarna afhalen in de winkel zonder lange wachttijden

Zeer vriendelijke medewerker welke de tijd nam om extra informatie te geven over het product

Zeer uitgebreide collectie televisie's

Aanbeveling
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en uitermate vriendelijk personeel

Extra toelichting
Zeer positieve ervaring m.b.t. zowel de web site waar alles overzichtelijk te vinden is en eenvoudig te reserveren is. Alsmede ook het bezoek aan de winkel in Naarden waar ik uitstekend geholpen ben.

Melissa de Boer 14-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Gemakkelijk het product via de website gevonden. Duidelijke informatie over prijs, levering en verzendkosten.

Werd erg vriendelijk geholpen aan de telefoon en ook in de winkel zelf werd ik erg netjes te woord gestaan en geholpen.

Assortiment
Er was voldoende keuze uit het assortiment waarin ik een product zocht.

Aanbeveling
Ik zou iedereen adviseren hier een product te kopen. Ik ben zeer tevreden.

Extra toelichting
Goede webwinkel en fysieke winkel. Erg vriendelijk geholpen zowel aan de telefoon als in de winkel.

Margot1973 14-10-2013

Ten eerste is het makkelijk te vinden! En de zaak is overzichtelijk!

Gelukkig zijn er veel medewerkers en daardoor was ik, ondanks dat het druk was, snel aan de beurt! Ik werd super goed geholpen! Was mijn eerste tv die ik alleen moest kopen! Hij was erg duidelijk, attent en behulpzaam!

Assortiment
Mega spullen wat jullie hebben staan! Echt TOP!

Aanbeveling
Vanwege de service en vanwege de spullen en de betaalbaarheid:)

Extra toelichting
Zoals ik al zij ging ik als leek naar jullie winkel! Normaal deed mijn man de inkopen maar dat kan nu niet meer! Maar voortaan ga ik naar jullie winkel omdat jullie echt geen domme vragen kennen. Jullie blijven correct, geduldig en zeer behulpzaam! Ik heb nu 2 dagen de tv en ik weet meer dan voor heen door de goede hulp! Ben als een kind zo blij! Ook omdat ik mijn budget vertelde en jullie hebben daar precies naar gekeken en op gelet! Ik ben echt mega tevreden en vertel het tegen iedereen!

Robbianca 14-10-2013

Deze site was gemakkelijk te gebruiken. In de balk bovenin kon ik gemakkelijk een selectie maken zodat ik een TV kon kopen die aan mijn wensen voldeed. Gemak heb ik een 8 gegeven. Omdat de site niet super innovatief is en erg lijkt op andere sites heb ik geen 10 gegeven voor dit punt.

Bij ons ging het mis bij de betaling. Dit kwam door eigen handelen. Dag erna gelijk gebeld met klantenservice en direct opgelost. Ging om de laatste TV dus waren blij dat het alsnog in orde was.

Assortiment
Kon nagenoeg alle TV vinden die ik zocht. Een TV was helaas niet op deze site te koop. Vandaar geen 10.

Aanbeveling
TV's waren op deze site allemaal het goedkoopste. Niet 100% alle TV's heb ik kunnen vinden. Zou de site zeker aanbevelen daar de TV's in de concurrerende fysieke winkels duurder waren.

Extra toelichting
Deze site was gemakkelijk te gebruiken. In de balk bovenin kon ik gemakkelijk een selectie maken zodat ik een TV kon kopen die aan mijn wensen voldeed. Bij ons ging het mis bij de betaling. Dit kwam door eigen handelen. Dag erna gelijk gebeld met klantenservice en direct opgelost. TV's waren op deze site allemaal het goedkoopste. Zou de site zeker aanbevelen daar de TV's in de winkel duurder waren.

sannepaul 14-10-2013

Prettige showroom, duidelijk en overzichtelijk opgezet.

Het was niet erg druk in de winkel op het moment dat wij de winkel bezochten. Toch duurde het even voordat we opgemerkt werden door de verkopers.

Assortiment
We hadden van te voren op internet gekeken op de website. Achteraf in de showroom bleek dat niet elk model is toongesteld.

Goede prijzen

Extra toelichting
Al met al een prettige winkel. De website is zeer zorgvuldig samengesteld, de introductie filmpjes zijn erg prettig en in jip en janneke taal uitgelegd zodat iedereen de product specificaties kan snappen. Wij zijn naar de winkel gegaan om toch de afmetingen van de televisies in het echt te zien. Personeel was zeer geduldig en bezit uitstekende kennis.

Vincent brilliantid 14-10-2013

Extra toelichting
Gelukkig was het niet druk waardoor ik snel en gemakkelijk mijn aankopen kon doen.

L.Kuper 14-10-2013

Makkelijk en snel.

Zonder probleem televisie omgeruild voor een die wel UPC geschikt is.

Ruime voorraad

Aanbeveling
Makkelijk goede helpdesk snelle levering.

Extra toelichting
Fijne zaak hulpvaardige medewerkers.

Barrut 14-10-2013

Overzichtelijke site met duidelijke afbeeldingen en een eenvoudige manier van bestellen. De site is zeer intuitief

Nog weinig gebruik van moeten maken, maar de levertijd en de wijze van informatievoorziening is gewoon erg goed.

Assortiment
Jullie hebben een ruim assortiment, dus ook gewoon goed!

Aanbeveling
Wij hebben nog geen enkele negatieve ervaring met de plasma-discounter; louter positief! Zowel prijs, service en betrouwbaarheid zijn uitstekend!

Extra toelichting
Niet alleen de prijs is in veel gevallen de laagste, maar ook het assortiment, de duidelijke afbeeldingen, de wijze van bestellen, de informatievoorziening en de snelheid van bezorgen zijn uitstekend te noemen.

lima1975 14-10-2013

snel geholpen,en tv gebracht tot de auto.

Assortiment
goedkoper dan bij de concurentie

makkelijk,snel en klant vriendelijk

G.Bokma 14-10-2013 Via de website gekocht

Uiterst snel bestelproces

Snel en duidelijk antwoord bij vraag aan klantenservice

Assortiment
Volgens mij de enige webwinkel
ik ook de benodigde accessoires kon bestellen

S uit Naarden 14-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Ik heb mijn product afgehaald, dat was goed te vinden op de site.

Heel even wachten, maar aardig en competent personeel.

Goed genoeg

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel regelmatig aan bij bekenden.

Gerardo52 13-10-2013

volgende dag was het al binnen

Rembo02 13-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke website met goede informatie. Tevens geeft de site door spullen / goederen op voorraad zijn. wat ook idee is, is de auto via een filmpje op youtube over het product, dit vind ik ideaal!

Klant vriendelijk, korte wachttijd, dus snel geholpen, goede uitleg.

Assortiment
Zeer ruim assortiment, en juist voorraad overzicht via de site.

Aanbeveling
Voor de prijs en de klantvriendelijkheid.

Extra toelichting
Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze willen je graag adviseren, zodat de klant een juiste keuze kan maken. Veel merken en producten op voorraad. Nu zat er tevens nog een leuke actie op de TV, 10 Eredivisie wedstrijden kijken op faxsport en 5 jaar garantie op de TV.

TV koper 13 13-10-2013

Vandaag besteld morgen in huis

Direct een bevestiging van bestelling en bezorging

Extra toelichting
Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen hoe ze het doen.

Piet Peerbooms 13-10-2013 Via de website gekocht

Een zeer duidelijk en overzichtelijk aanbod. Met de juiste filters zelf eenvoudig een keuze te bepalen.

Na een gemaakte keuze nog even telefonisch contact gezocht met plasma-discounter om nog enkele openstaande vragen te stellen. Zeer duidelijk werd ik te woord gestaan en kreeg nog een couponcode ook i.v.m. een prijswijziging.

Assortiment
Waar vind je zo'n groot overzichtelijk assortiment?

Aanbeveling
Reeds diverse aankopen, voor mijzelf en voor anderen, gedaan in de winkel en nu voor de eerste keer online. Is me zeer goed bevallen. Een goede klantenservice ervaren.

Extra toelichting
Voor de eerste keer een online aankoop. Was reeds bekend met de kwaliteit en de service van plasma-discounter. Het gemak waar deze aankoop mee gedaan is en de juiste beantwoording van de klantenservice heeft nu ook weer de bevestiging gegeven dat het goed zaken doen is met deze organisatie. Chapeau.

svezg 13-10-2013

overzichtelijke website maar wel wat druk qua layout

prima geholpen in winkel en de tv werd netjes in de auto geholpen door een medewerker

paulinevanzon 13-10-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
een goed product, snelle service en een goede prijs

edwin1810 13-10-2013

duidelijk om alles terug te vinden aan informatie

Gebeld omdat ik in mijn hotmail nog een opdracht zag staan. OPdracht had ik afgebroken maar stond wel in de mail. Heb gebeld snel en netjes te woord gestaan

Assortiment
Ik heb alleen bij de led tv's gekeken was genoeg aan keuze

Aanbeveling
zoals eerder beschreven kan niet oordelen over als er iets stuk is....

Extra toelichting
Duidelijk overzicht in product keuze en beschrijving, netjes te woord gestaan en product is super snel geleverd compleet en werkt.

mariekeboo 13-10-2013

Makkelijk zo te bestellen

Vlug thuis

Veel keuze!

Goede service

Extra toelichting
Ben erg tevreden en een snelle levering!

T. Hoitinga 13-10-2013 Via de website gekocht

overzichtelijke website.

snelle levering, goeie informatie via de mail.

Johan Oudejans 13-10-2013 In de winkel gekocht

Ruime openingstijden.
Duidelijk overzicht op de website.
Vele betaal mogelijkheden.

Na een belletje voor informatie over een philips televisie, werd ik netjes en professioneel te woord gestaan. Helaas vind ik de retour service wat jammer omdat je online 2 weken tijd hebt om het product te retourneren zonder verlies, bij aanschaf vanuit de winkel geldt een boete van 10% over de aanschaf waarde. dit terwijl men misschien wel een groter bedrag wil uitgeven.

Assortiment
er is ruime keus. veel producten die voor een ider wel in de smaak kan vallen.

Aanbeveling
Naast professionele houding snelle levertijd en ruime keus.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik ben geholpen. Nu ben ik een gelukkige eigenaar van een televisie naar wens. Ga zo door.

Salampje 13-10-2013

Alle aanbiedingen op een rij

Volgende dag al in huis

Ruime keuze

Aanbeveling
Je hoeft de deur niet uit, voordelig en geen bezorgdsten!!

Extra toelichting
Je hoeft de deur niet uit, voordelig en geen bezorgdsten!!

vincent jongerius 13-10-2013

beugel uitzoeken,bestellen, betalen en klaar

door de zeer snelle bezorging, binnen 16 uur op zaterdag, waren wij niet thuis en konden wij in dit weekend niet de TV ophangen.

Assortiment
alle modellen ophangbeugels,zijn te leveren en wij konden de meest geschikte eenvoudig uitzoeken.

Aanbeveling
alles ging zeer voorspoedig.

Extra toelichting
dinsdag hopen wij wel aanwezig te zijn .

Milco 1968 13-10-2013

goede overzichtelijke internetsite ook de winkel en in de winkel ook weer de mogelijkheid tot internet te raadplegen

genoeg personeel en internet toepassing

voldoende

Aanbeveling
voordelig dus altijd in trek

Extra toelichting
simpel en overzichtelijk en voor ons lekker in de buurt

abendroth 13-10-2013

Stefan84 13-10-2013

Bestelling was in enkele minuten helemaal voltooid.
Via mail word je goed op de hoogte gehouden van levering.

Bestelling was in enkele minuten helemaal voltooid.
Via mail word je goed op de hoogte gehouden van levering.

Assortiment
Voldoende keuze, medewerkers willen je telefonisch of via mail ook graag verder helpen.

Aanbeveling
webwinkel zoals je verwacht goede service en levering.

Extra toelichting
Webwinkel zoals je verwacht snelle levering en service

Tukker1969 13-10-2013

Zeer eenvoudig user interface en genak

Zeer snelle afhandeling van de bestelling en zeer snelle levering

Assortiment
Fantastische keuze van producten en van top kwaliteit

Aanbeveling
Zeer aan te bevelen vanwege de efficientie en accurate afwikkeling van de bestelling. Pluim op de hoed waard !! Ga zo door Tom...

Adrianbr 13-10-2013

Zonder naar de winkel te moeten en verkoop praatjes aan te moeten horen een tv gekocht, heerlijk.

Binnen 1 werkdag bezorgt, de koerier was eerder aan de deur als ikzelf.

Assortiment
Keuze op internet is legio.

Aanbeveling
Keurig winkel die zichzelf aan de afspraken houd.

Extra toelichting
Zou zo weer bij plasma discounter bestellen.

Mario Van Rems 13-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Ik ben naar de shop in Naarden gegaan voor extra info en om de led tv meteen mee te nemen.
De shop is makkelijk te vinden vlakbij de snelweg.

Uitstekende extra informatie van verkoper Marcel die mij overtuigde om de Samsung UE46F6500 te kopen.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment en veel verschillende merken in diverse prijsklassen.

Aanbeveling
Gewoon uitstekend en goede service.

Extra toelichting
Eigenlijk niets aan toe te voegen.

EmielGodding 13-10-2013

De gezochte TV was snel gevonden en eenvoudig betalen met Ideal en super snel in huis.

Omdat ik het verzoek had om voor een bepaald tijdstip af te leveren hebben medewerkers de TV zelf afgeleverd. Ze hebben hem uitgepakt, geplaatst en het verpakkings-materiaal afgevoerd. Super service.

Assortiment
Geweldig assortiment. Zelfs de TV die ik zocht en die bijna door niemand was te leveren was aanwezig.

Aanbeveling
Ruime keuze, snelle afhandeling, goede service.

Zie onderdelen.