Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Matthieu 23-11-2017 In de winkel gekocht

Allememaggies

Op zoek zijnde naar een nieuwe televisie kwam ik op televisiewinkel.nl terecht. Ik heb lekker rondgekeken op de site en naar wat filmpjes met uitleg van de verschillende televisies gekeken. Ik vond dit erg makkelijk en informatief. Ik besloot hierop dat ik de winkel zelf wel eens wilde bekijken en ondanks de gratis bezorging, wilde ik hem ook liever zelf gelijk meenemen. In de winkel keurig te woord gestaan door de verkoper en daarop besloot ik een televisie aan te schaffen. Samen met de verkoper heb ik de televisie in de auto geladen en weg was ik. Zeer tevreden met de aankoop!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 23-11-2017 Via de website gekocht

Enorme hulp voor, tijdens, en na de koop!!

Ik had al besloten welke televisie ik wilde kopen maar had nog wat vragen, nou dan ben je hier aan het juiste adres!! Op alle vragen snel en juist antwoord, maaar ook na de koop/levering nog wat vragen en nu ook direct en correct antwoord, super !!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Khalid 23-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden (Bronsstraat 10)

Absolute top service!

Ik heb in totaal al 4 tv's gekocht en tevens een Soundbar en voorheen nog surround een systeem. Dus je kan wel zeggen dat ik beetje verslaafd ben geworden aan deze winkel🙈.
Nooit problemen gehad.
Ben altijd goed geholpen. En natuurlijk de prijs en de hoeveelheid aan keus maakt het extra leuk shoppen.
Er is voor ieder wat wils.
Aanrader!

LIEVEN TAEVERNIER 23-11-2017 Via de website gekocht

een aanrader

Zeer goede prijs , vlotte levering en goed verpakt !!!!!!
Juist spijtig dat de afstandbediening het niet doet waarschijnlijk platte batterij , schaf me wel een nieuwe aan geen probleem

mf 23-11-2017 Via de website gekocht

Salora Beamer, geen topper, wel voordelige keuze

Qua shop niks aan te merken, goede service, snelle levering. De beamer van Salora echter voldoet niet aan onze verwachtingen qua resolutie. De LED Lamp geeft een oede lichtopbrengst en je kunt prima TV kijken, echter het beeld is niet echt HD in mijn beleving.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Martin 23-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Goede bereikbaarheid, zowel via de mail als met de auto

Snelle reactie via de mail. Geen grote wachtrijen in de winkel en prima koffie. Prijsafspraak gemaakt via de mail werd in de winkel direct door een andere medewerker opgepakt uit het systeem. Een vriendelijke runner, die de TV naar de auto bracht, was ook fijn.

Peter Heerschop 22-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Prima geholpen en van informatie voorzien.

Had de beeldschermsteun op internet uitgezocht. Ik wil altijd graag zien wat ik koop en daarom naar de winkel geweest. Alle soorten en maten hangen daar aan de muur. De medewerker heeft mij goed van informatie voorzien. Uiteindelijk met de juiste steun vertrokken. Prima

Top winkel! 22-11-2017 In de winkel gekocht

Leuke correcte service!

10 min. VOOR sluitingstijd binnen komen! Leuk en correct geholpen en binnen 15 min. weer buiten staan en €1200 armer, TOP !:))

P. Peker 22-11-2017 Via de website gekocht

Aanrader!!!

Zeer snel in huis en vriendelijke klantenservice! Ook de mogelijkheid re betalen met afterpay is erg handig....

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Brian 22-11-2017 In de winkel gekocht

75mu8000

2 keer in de zaak geweest en zijn daar goed geholpen. Geen opgedrongen verkopers, als je informatie wilt dan krijg je die. Ze weten waar ze over praten. Voor dure aankopen doe ik natuurlijk mijn huiswerk, maar ze vertellen zo als het is en maken het niet mooier. Daarnaast kun je vaak nog over de prijs praten. Levering ging ook prima. De tv hangt nu een week aan de muur en we zijn nog steeds super tevreden. De tv is een aanrader (75mu8000) maar de ervaring in de winkel ook. Bedankt televisiewinkel.nl

Over de tv valt nog niet veel meer te vertellen omdat hij pas een week hangt.

Can 21-11-2017 Via de website gekocht

Geen aanrader

Heb een tv besteld zou vandaag tussen 14 en 18 geleverd worden,maar helaas niks ontvangen,en morge vroeg moet ik een week weg,mijn kinderen zitten zonder tv dank je wel
Officiele reactie van Create2Fit 23-11-2017

Beste Can,

Dat is vervelend om te vernemen. Helaas kan ik niks terug vinden met alleen de naam "Can".

Kunt u aub contact met ons opnemen om te kijken wat er aan de hand is? Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,
Team Televisiewinkel.nl

StruwerSchildert 21-11-2017 In de winkel gekocht

Goede duidelijke uitleg!

Zondag 10 min. voor sluitingstijd binnen!!! Toch nog een vriendelijke uitleg en binnen 15 min. Weer buiten! Alleen €1200 Armer, maaaaaaar nu al veel plezier met de Heos!

Ron 21-11-2017 In de winkel gekocht

Klant is koning!

Op zondagmiddag naar naarden. Tot 16.00 uur open en......wat een hulp. Alle tijd en wij kwamen om 15.15 binnen. Niets haasten alle tijd om onze vragen te beantwoorden en te helpen een keus te maken. Dat was dus gelukt. Prachtige tv en ....tot in de auto gebracht. De 2 de keer top ervaring. De eerste met koffieapparaat. We meet again !!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jeroen 21-11-2017 In de winkel gekocht

Vakbekwame medewerkers

Afgelopen zaterdag een product gekocht, ondanks dat het super zaterdag was, werd ik vriendelijk en snel geholpen .Tevens werd ik prima geïnformeerd betreffende het product. Kortom tevreden.

Jeroen 21-11-2017 In de winkel gekocht

Prima advies en service

Mogelijkheid om diverse merken en type televisies te vergelijken. Deskundig advies en werd alle tijd genomen om mij juiste keuze te laten maken. Uiteindelijk gekozen voor Sony 55XE9005 met prachtig beeld en uitgebreide fuctionaliteit.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cindy 21-11-2017 In de winkel gekocht

Top prijzen!

Prachtige tv's voor super goeie prijzen. Het personeel was heel vriendelijk en kon mij goed informeren. Tv ook netjes naar de auto gebracht. Kan niet anders zeggen dan TOP!

Matteus 21-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Goede service en advies en een goede prijs

Goed advies gekregen. Er wordt mee gedacht wat er kan binnen jou budget. Op de site is ook alles te vinden.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Daniel Sukel 21-11-2017 In de winkel gekocht

Super snelle service!

Na diverse mediamarkt ketens langs geweest te zijn voor een bepaalde tv die op hun website staat, maar nergens op voorraad is. Bij televisiewinkel.nl terecht gekomen waar ze hem gewoon direct op voorraad hadden staan en hem zelfs voor mij naar de auto hebben getild!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frans Eijpe 21-11-2017 In de winkel gekocht

Teleurstelling

De service en klantvriendelijkheid mankeert niets aan, wel de beloftes. Er is verteld dat ik via een fabrieksactie € 100 van Samsung zou terugkrijgen. Helaas was die actie al 3 weken verlopen en krijg ik dus geen extra €100 terug zoals belooft door de verkoper.

Rob Heesakkers 21-11-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Site is eenvoudig en duidelijk,acties worden goed weergegeven.
Dit is de derde TV die ik hier kocht. Ze leveren snel, binnen een dag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Barry 20-11-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs, supersnel geleverd!

Voor de 2e keer een tv besteld en net als de eerste ervaring scherpe prijs en supersnel geleverd, top!

Arjen 20-11-2017 Via de website gekocht

Tevreden met nieuwe 4k televisie

Ik heb de tv besteld via bol.com. De LG 49UH850V - 4K tv werd sneller dan verwacht bezorgd en was goed verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Margretha R 19-11-2017 In de winkel gekocht

Salora led TV

Ruime overzichtelijke winkel, geen opdringerig personeel, uitstekende, vriendelijke en servicegericht personeel. Prijs / kwaliteit verhouding van de TV is prima, Concurrerende prijzen!

willem niekus 19-11-2017 Via de website gekocht

goede en snelle service

heb via de website een beamer besteld en zeer snel thuis bezorgd.in de toekomst zal ikmeer dingen gaan bestellen als ik iets nodig heb hoor alleen maar positieve reactie's en prijs technisch ook aantrekkelijk als ik 250 euro win kom ik gelijk een nieuwe esspresso koffiezetapparaat halen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

K. 19-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

De service is, zoals een service moet zijn!

Heb telefonisch contact gehad en men deed niet moeilijk, alles wat ik vroeg was voor hen geen probleem.
Precies zoals ik hierboven omschrijf, is waar.
Afspraak is ook afspraak.

Peter 19-11-2017 Via de website gekocht

Super mooie aanbiedingen bij Televisiewinkel.nl

Ik ben heel erg tevreden over de website en informatie die je op de site kan vinden over een produkt.De filmpjes over het produkt zijn een aangename toevoeging.
Ook het contact met de medewerkers is goed. Minder ben ik te spreken over de bezorgservice. Televisiewinkel maakt gebruik van DHL en het bezorgblok lag tussen 08:00 en 18:00. Dat is niet meer van deze site. Mede hierdoor is mijn eindwaardering slechts een 7 waar het anders een dikke 9 was geweest

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Robin 19-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Goede prijs/kwaliteit verhouding, heldere service.

Ik ben hier komen kijken naar 4K tv's met HDR functie, en een budget dat voor deze wensen heel klein is. Meteen een goeie aanbieding gezien van een Samsung. Vervolgens ben ik naar Media Markt gegaan om daar te kijken. Het was daar onoverzichtelijk en het was vervelend dat er steeds irritante mannetjes kwamen om een verkooppraatje te houden. Ben meteen weer teruggegaan naar televisiewinkel! Hier stond ik nog te twijfelen tussen enkele opties, en dat merkte een medewerker op. In tegenstelling tot Media Markt werd ik benadert of ik vragen had. Ik kon mijn vragen stellen en er werd naar mijn idee eerlijk beantwoord. Ik wist dat mijn budget niet groot was, en op dat gebied werd goed meegedacht en mede op basis daarvan heb ik mijn keus snel kunnen maken. De tv bevalt erg goed en de service in de winkel ook. Geen irritante gedoe, gewoon antwoorden en hulp, zoals het bedoeld is.

Hermans 19-11-2017 Via de website gekocht

Showmodel is topmodel

Absoluut geen verschil met het showmodel uit de ruime collectie. Alleen een flinke korting te pakken. Aansluiten en genieten van de 4K weergave met prachtig vol geluid. De Smartfuncties van Samsung steken met kop en schouders uit boven de andere merken. Alles start vlot op zonder enige vertraging. Bluetooth zou een fijne aanvulling kunnen zijn op dit model om een draadloze koptelefoon aan te kunnen sluiten. Een audio bluetooth transmitter voor 40 euro op de usb poort aansluiten lost dit gemis op. Grappig dat je met de Samsung view ap de tv volledig kunt bedienen met je telefoon.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert 18-11-2017 In de winkel gekocht

Prima prijs !!

Super tevreden over televisiewinkel.nl Afgelopen vrijdag een LG 65C7V oled tv gekocht en keurig thuis afgeleverd voor een prima prijs !!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leon derikx 18-11-2017 Via de website gekocht

Voorbeeld voor anderen in deze branche

Goede service en een snelle levering.
Heb andere ervaringen met webshops.
Prijzen mbt aanbod betaalbaar en goed.
Komen ook geen onverwachte kosten bij.
Doen wat ze beloven

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Chesron 18-11-2017 Via de website gekocht

Goede televisie geleverd

Na het bestelde toestel direct een bevestigings mail, dag erna direct een mail met verzend bevestiging met een t&t nummer. En uiteraard de goedkoopste van alle verkoop sites

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

J. Bosman 17-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden.

No Nonsense en kennis van zaken.

Gewoon recht toe, recht aan, geen overbodige franje zoals in diverse mega shops. Personeel is alert en uitnodigend naar de klanten toe. Prijsstelling is uitstekend.

Ferry van Stralen 17-11-2017 In de winkel gekocht

Perfect gelopen

Perfect gelopen. Goede website en goede keuze gemaakt op basis van in de informatie.
Tv kunnen reserveren en stond klaar toen ik deze kwam afhalen.

Mardan 17-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Site is duidelijk, handig informatief
Snel geleverd. Makkelijk bereikbaar. Product is goed overgekomen en werkt tot nu toe perfect. Erg tevreden

A. Hoffmeister 17-11-2017 In de winkel gekocht

Prima!

Al vaker apparatuur hier gekocht. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook deze keer vlot en goed geholpen. Personeel heeft verstand van zaken !

F.L. 17-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service, snel gereageerd op probleem.

De order die we besteld hadden was zeer snel en netjes verpakt bij ons binnen. Jammer was bij het eerste gebruik de telefoonlader al defect. Het ging hier om een goedkope imitatie Apple lader die bijgeleverd was. Televisie winkel heeft hier direct per mail op gereageerd. Ze hadden dit probleem bij de leverancier voorgelegd, en zouden hier zeer spoedig op terug komen. Even afwachten dus. Als we hier spoedig een bevredigende reactie op krijgen is dit dus echt wel de 10 waard.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frans 16-11-2017 In de winkel gekocht

TV LG OLED WITH A SMILE!!!

Ik heb mijn lg OLED tv bij jullie aangeschaft en werd vriendelijk geholpen door een van de mannelijke personeelsleden.
Ik heb eerlijke en duidelijke informatie gekregen en ben daarom ingegaan op de koop van de tv.
Beetje jammer was dat mij verteld werd dat de doos niet in mijn Seat Ibiza zou passen omdat de auto te klein zou zijn.
Eigenwijs als ik ben aangegeven dat het wel zou passen en een weddenschap afsloot voor een heerlijk bakkie koffie als het wel zou passen.
Ik kan je vertellen, de koffie was heerlijk!!!
Als ik weer een tv zou kopen/aanraden zal het zeker bij jullie zijn.

M.koller 16-11-2017 Via de website gekocht

Super goed geregeld

Super makkelijk. Super overzichtelijk en erg duidelijk. Gebruikers gemak . Mooie aanbiedingen en duidelijk waar voor je geld

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard 16-11-2017 Via de website gekocht

Top service.

Na ontvangst helaas een klein defect aan de tv. Na contact snel en goed afgehandeld. Al het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard 16-11-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Shop is goed bereikbaar. Producten zijn goed te bekijken. Fijn dat het meeste op voorraad is. Behulpzame mensen met kennis van zaken.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Jesse 16-11-2017 Via de website gekocht

Top service!

Snelle levering top service! Mooie tv! Zeker een aanrader voor iedereen die de volgende dag z’n tv wilt hebben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bruin 16-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Alles verliep vlot via bol.com, levering wel 1 dag later, maar tijdig verwittigd. Prima kwaliteit. Goede verpakking en geen problemen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 16-11-2017 Via de website gekocht

probleemloze snelle levering!

eerste keer een bestelling gezet bij Tom! Duidelijke site, bestel procedure en afhandeling! factuur & garantie.
Maakt het waar!Ga zo door Tom!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

John 16-11-2017 In de winkel gekocht
Laaren

Super service fijne winkel

Ik heb de Sony kd65xe8505 gekocht ik heb eerst op de site gekeken en mijn keuze gemaakt
Even een mail gestuurd voor de inruil deal dat was een mooi bedrag wat er nog af ging dus heb even gebeld en laten reserveren en smiddags gelijk op gehaald in laaren ben daar snel en fijn geholpen
Thuis alles aan gesloten en super tevreden wat een mooi beeld
Ik ben erg fijn geholpen en een duidelijke site een aanrader gr john

C Kuijlenburg 15-11-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk maar vooral eerlijk personeel

Als je voor een TV komt heb je meteen het idee dat het personeel verstand heeft van zaken en dat zie je niet vaak meer. Ze willen je ook niet met de duurste TV naar huis laten gaan maar luisteren naar de wensen en naar het budget en kiezen dan samen met jou het beste product uit. Top!!

Bert 15-11-2017 In de winkel gekocht

Topwinkel

Complete winkel met fantastisch assortiment. Goede verkoper. Ook telefonisch contact over gewijzigde aflevering zeer correct. En uiteindelijk klopte ALLES.

Erwin 15-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldig geholpen

Na het bekijken van diversen samsung tv's op de website toch nog wat kleine vragen.
Dus even naar de winkel gegaan en daar heel goed en duidelijk geholpen door een medewerker die al mijn extra vragen duidelijk wist te beantwoorden. Goed geholpen en met een hele mooie tv & dolby cinema set naar huis gegaan

Fam van Dijk 15-11-2017 In de winkel gekocht
Televisiewinkel Naarden

Deskundig vriendelijk personeel

Tijdens het vergelijken van producten, uitgekomen de televisiewinkelwinkel. Nog nooit in de winkel geweest. Veel keus en duidelijke informatie en zeer vriendelijk personeel en snel geholpen. Tevreden klant.

André uit Amersfoort 15-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Altijd combie goede aanbiedingen, prima uitleg en service!

Elk weekend een goede aanbieding, kwestie van tijd of er komt voorbij wat voor jou interessant is. Eenvoudige bestelling en stipte levering. Bij meer ingewikkelde of duurdere aankopen kan je naast de goede uitleg in de video's ook zeer goed ter plaatse terecht in de showroom in Naarden. Daar wordt je te woord gestaan door uiterst vriendelijke personeel (en ook genoeg personeel aanwezig) die je deskundig de producten laten zien en testen. Ja, de muziek mag ook even hard als je soundbar even goed wil horen en ook de koffiemachine kun je direct proberen. Goed assortiment! Al echt vele malen hier iets gekocht in de afgelopen jaren. Eigenlijk altijd tevreden over de geleverde spullen tot nu toe!

Geert-Jan 15-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Breed assortiment, snel en eenvoudig direct af te halen

Een zeer uitgebreid assortiment voor een scherpe prijs. TV uitgezocht op Internet, in de winkel snel opgehaald. Prima

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -