Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Maarten de Vries1964 18-10-2013

Een goed bereikbare showroom waar je meteen kunt kopen en meenemen. Met adviseurs die weten waar ze het over hebben

Denken met je mee en lopen met je mee naar de auto

Een breed actueel assotiment

Aanbeveling
Heb deze winkel, zoals ook de andere winkels uit de groep aanbevolen aan andere

Extra toelichting
Zie mijn commentaren per onderdeel. Dat zegt genoeg denk ik

Madmotor 18-10-2013

Vanuit je spreekwoordelijk luie stoel iets uitzoeken

Voor 20.00 besteld en de volgende dag thuisbezorgd....echt waar !!

Assortiment
Op zijn gebied de ruimste keuze

Aanbeveling
Hoef ik niet meer te doen. Vele in mij. Kennissenkring kopen hier al

Extra toelichting
Goed en veruit de goedkoopste.

a Lourens 18-10-2013

Omdat je met de smart tv alles kan doen tv kijken,films games youtube en social media kan bij houden

Super snel wat ze zeggen wanneer het er is klopt ook

Assortiment
Ze hebben eigenlijk alles dus dat is echt super want zo kan je nog ff lekker verder shoppen

Aanbeveling
Omdat je voor alle leeftijd groepen wel wat hebt

Frans van den Hombergh 18-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

De website is helder, niet complex en je kunt goed je keuze maken en bepalen.

In de winkel wordt je snel en efficiënt geholpen. Erin en eruit zou ik zeggen met goed gevoel. Ook vraagt men goed na wel noodzakelijke extra dingen je eventueel nodig hebt, om je aankoop succesvol te installeren

Assortiment
IJskast, droger, wasmachine of TV, het is er allemaal in voldoende keuze. Vooral ook zijn er de nodige accessoires om de aankoop goed te completeren

Aanbeveling
Als ik er koop dan kun je er vanuit gaan dat het goed en goedkoop is. Zeker in vergelijking met andere aanbieders.

Extra toelichting
Ik heb de afgelopen week op drie verschillende momenten apparaten gekocht. Een droger voor mijn vriendin, een wasmachine voor mijn schoonmoeder en een TV voor mijzelf. Dus ik zou zeggen dat ik voldoende ervaring heb kunnen opdoen om mijn beoordeling te kunnen onderbouwen

cor bar 18-10-2013 In de winkel gekocht
naarden.

Moderne opzet en goed verzorgd.

Netjes en snel.

Assortiment
Uitgebreid en van deze tijd.

Aanbeveling
Grote maten, is reeds gebeurd. Was al eerder bij jullie en ook goed geholpen.

Extra toelichting
Ik vind de aanpak van deze tijd en heeft een een aparte uitstraling.toshiba

JAJM Rovers 18-10-2013 Via de website gekocht

alles is inzichtelijk opgebouwd

omdat de tijd tussen bestelling en verzending kort is dient men eerder de info service mail te lezen zodat correctie op bijvoorbeeld adres kan worden doorgevoerd

Assortiment
een winkel heeft nooit alles maar de keuze is hier uitgebreid

Aanbeveling
snelle afhandeling en contact werkt snel

Extra toelichting
overzichtelijke website en no nonsence bedrijf

JNN 18-10-2013

Bestelproces snel en gemakkelijk

Binnen twee dagen (zoals aangegeven) bestelling ontvangen

Aanbeveling
Ik ben bij jullie terecht gekomen via kieskeurig.nl en ik verwijs anderen altijd naar deze site wanneer men een bepaald product zoekt. Jullie kwamen via kieskeurig.nl naar voren vanwege beschikbaarheid, prijs en levertijd.

Rikard 17-10-2013 Via de website gekocht

de weekendknaller rereserveerd en maandag om 17 uur opgehaald, binnen 5 minuten stond ik weer buiten met een tv in mn armen,

je meldt je voor je bestelling , een vraag of ik verder nog wat nodig had , geen gezeur over extra garantie bij kopen .........

niks mis mee

Aanbeveling
Goede webshop en wanneer ben je voor het laats in het mooie vesting stadje geweest :O)

Extra toelichting
Ik koop graag online maar wil niet thuis zitten wachten op een bezorger , dus afhalen in de shop. Een wachtende voor me , vriendelijk geholpen en weer buiten in een minuut of 5. Paar maanden geleden de zelfde ervaring gehad bij de aankoop van m'n nieuwe espressomachine !

Tessa42 17-10-2013

Vanuit je luie stoel kan je rustig uitkiezen wa je wilt bestellen en wordt het ook nog gratis thuis bezorgds

Zelfs je oude televisie wordt netjes mee terug genomen

Assortiment
Konqden goed bekijken vergelijken wat het beste bij ons past uit een ruim assortiment

Zie opmerking bovenstaand

Ben van Bakkum 17-10-2013

Buiten het uitgebreid kunnen lezen van de mogelijkheden van de tv's is het super dat er een videoopname is met alle mogelijkheden. Met name de video is mede aanleiding geweest om de tv aan te schaffen.

Zondagochtend 11.00 uur stapten we de winkel in Naarden binnen (tv zou op voorraad zijn). 11.10 uur stapten we met de tv onder onze arm weer naar buiten. Waarom? TV was op voorraad en uitleg was niet meer nodig ivm uitgebreidde uitleg op de website.

Assortiment
Gelukkig wisten we dat we een smasung wilden ivm ervaring met reeds meerdere aangeschafte samsung tv's is huis. Het assortiment is zo groot en de bijhorende uitleg zo prettig dat in een winkel kijken bijna overbodig wordt.

Aanbeveling
Omdat alles duidelijk is. Geen onverwachte verassingen en mooie scherpe prijs.

Extra toelichting
Nimmer teleurgesteld na een aankoop te hebben gedaan bij de plasmadiscounter.

Bryan39 17-10-2013

Ik wist welke tv ik wou hebben voor de slaapkamer. Van onze ouders (voor onze huwelijk) hadden we via jullie onze huiskamer tv gekregen.

's avonds besteld en de volgende middag rond het middaguur al in huis.

Heel divers

Helemaal Top!!

Extra toelichting
Gewoon handig, snel en goed. Ga zo door meneer Coronel!

Fam. De vrind 17-10-2013 Via de website gekocht

De site was makkelijk en keuze genoeg vond het een koek en ei om een product te bestellen

Super snelle service zonder rompslomp er om heen

Assortiment
Veel keus mee moet niet hahaha dan word het nog moeilijker kiezen

Aanbeveling
Heb al een paar mensen gesproken die toe zijn aan een nieuwe tv heb hun deze site aanbevolen omdat wij het erg goed hebben ervaren

Extra toelichting
Mijn beoordeling : geweldige site en een super snelle service in een woord GOED

ghost45 17-10-2013

duidelijke website veel informatie ook via filmpjes heel duidelijk top!
betaling via ideal prima

snelle levering volgende dag in huis.

Assortiment
veel op voorraad, eerst een tv besteld en de volgende dag nog een dvd spelen alles op voorraad en volgende dag in huis prima dus.

Aanbeveling
ik zou deze website aan iedereen aanbevelen.

Extra toelichting
vindt jullie website heel overzichtelijk en duidelijk, snelle levering en makkelijke betaling . ga de volgende keer zeker weer bij jullie een bestelling plaatsen.

richard bergsma 17-10-2013 Via de website gekocht

compleet de afgesproken dingen na gekomen

klantvriendelijk geholpen

Assortiment
er was wat ik zocht helemaal top

Aanbeveling
nette service en geen rare dingen tegen gekomen eindelijk 1 die snapt hoe het hoort
dus ja zeker aanbevelen

Extra toelichting
had netjes van tevoren gebeld of ze hem apart wouden houden en tijd stip aangegeven wanneer ik hem kwam halen en alles klopte en stond klaar echt toppie

Chrissie2 17-10-2013

Door gericht aanbod (tv en koffie) kom je maar voor 1 ding. Vervolgens kies je, betaal je en binnen 5 minuten sta je weer buiten met je aankoop

Verkoper was wel vriendelijk maar iets te gretig met product aanbieden dat wij te duur vonden. We kwamen voor 32 inch en wilden in de winkel een 39 inch aanschaffen. We hebben de verkoper bedankt en zijn zelf gaan zoeken op de site in de winkel. Deze mogelijkheid is een meerwaarde voor de klant.

Assortiment
Weliswaar zijn maten goed te vergelijken maar is het aanbod in de showroom beperkt. Misschien is dit de bedoeling van het concept om een snelle doorlooptijd te hebben?

Aanbeveling
Al met al zeer plezierig zaken gedaan

Zie afzonderlijke beoordelingen

Hoby 17-10-2013 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk bestellen vanuit je luie stoel.

Snelle levering en snel antwoord bij vragen.

Assortiment
Alles verkrijgbaar op gebied van televisie.

Aanbeveling
Mooie website van Plasma-discounter, overzichtelijk met duidelijke uitleg via filmpjes.

Extra toelichting
Had nooit gedacht een tv via internet te bestellen, maar dankzij de site die erg duidelijk is in uitleg dit toch besloten. Heb de Philips LED TV gekocht 42PFL5028K. Wat een geweldige televisie en een mooi en helder beeld evenals de 3D. Het geluid is voor een LED-TV zeer goed te noemen

E. Oskam 17-10-2013

Bestellen is simpel en goed geregeld.

Assortiment
Zoek mogelijkheden met opties kan beter. Scherm links met keuze opties zou makkelijker zijn

Aanbeveling
Snel geleverd, goede opvolging, dik tevreden!

geert570 17-10-2013

goed parkeren.
mooi overzicht in winkel

snel geholpen.
verkoper lette goed op toen ik wegging ( kwam kabel nabrengen ) die ik vergeten was.

Assortiment
via internet zeer groot overzicht aan merken enz

om bovenstaande redenen

Extra toelichting
ik vindt het wel jammer dat ik voor de BDV €299.00moets betalen ( terwijl hij nu verkocht wordt voor € 329.00 ) terwijl dit een demo versie is !!! maar. ik had dus zelf beter op moeten letten.!! is enig min puntje !!

IRoosI 17-10-2013

Erg eenvoudig en duidelijke veel informatie over het product. Eenvoudig te bestellen en te betalen

Erg snelle levering: de volgende dag is er inderdaad geprobeerd hem af te leveren. Maar persoonlijk baal ik er wel altijd van als Selektvracht de bezorger is. Ze hebben maar een beperkt aantal afhaal punten,de dichtbijzijnde is voor mij een kwartier fietsen (wat overigens nogal lastig is met een tv)Waartegen over de "" gewone" tnt of andere bezorg bedrijven je tegenwoordig bij de Albert heijn om de hoek kan afhalen. Dus er toch voor gekozen thuis te laten bezorgen, maar dat heb je een indicatie tijd van tussen 9:00 en 15:00, dat is echt te lang en veel te onhandig. Uiteindelijk toch maar om 13:00 naar mijn werk gegaan, met als gevolg dat ik het pakket morgen dus toch nog ergens op de fiets moet gaan ophalen. Dat is dus niet handig.

Assortiment
Graag had ik bij toebehoren bij de TV ook bij u besteld, maar die keuze vond ik minder groot. Ik moest een beugel hebben, en daar hadden jullie maar 1 merk van volgens mij, en ook aardig aan de prijs. Terwijl ik op andere sites ruime keuze had uit verschillende beugels voor rond de 20/30 euro. Dat was jammer

Aanbeveling
Al met al goede winkel, duidelijke informatie en goede producten en daar gaat het om als je iets koopt. En uiteraard de snelle service

Extra toelichting
Los van de selektvracht dus een goede ervaring. Ik weet dat selektvracht los staat van jullie bedrijf, maar ik vind het persoonlijk echt een vervelende bezorger. Wellicht denken er meer mensen zo over en is het het overwegen waard een andere bezorger te kiezen/proberen.

willype 17-10-2013

gewoon thuis achter mijn pc
uitzoeken en bestellen

snelle levering zondag besteld dinsdag in huis

Aanbeveling
tevreden over betaling en levering

a.koopmans16 17-10-2013 Via de website gekocht

simon de Jongh 17-10-2013

bereik showroom (winkel)

bediening personeel

ruim aanwezig

zie mijn ervaring al zeker voor de 6 de keer in deze winkel

anieln 17-10-2013

Na even gebeld te hebben kon ik nog net voor 21:00 een TV met ambilight ophalen.

Peter heeft bijzonder goed geholpen en tijd vrijgemaakt, ondanks het budget wat beschikbaar was.

Assortiment
Ruim, maar ik had alleen maar een 42" televisie met ambilight nodig.

Aanbeveling
Dit is de derde TV welke ik sinds 2006 heb gekocht bij plasmadiscounter.
Als er problemen waren, dan zijn deze snel opgelost.

Extra toelichting
Aangezien mijn nieuwe woning niet opgeleverd is, kon ik mijn nieuwe 55" designline 2013 niet kwijt in de woonkamer. De leen-TV welke ik van Philips heb ontvangen totdat de nieuwe TV beschikbaar was moest helaas terug, en nadat ik een oude TV had neergezet kwam ik er (mede door het gezicht van mijn vriendin) achter dat ambilight toch wat bijdraagt aan het kijkgenot (geen reclamepraatje...)

Tommy80 17-10-2013

martienstone 16-10-2013

makkelijke toegang site

perfecte levering,netjes op afgesproken tijd,goede informatie zelfs 15 minuten vooraf levering sms bericht

Assortiment
volop assortiment voor ieder wat wils

Aanbeveling
goede betrouwbare site met stipte en nette levering

Soepwuffer 16-10-2013

de bestelling en het op de hoogte houden liep perfect.

de bijgesloten pakbon geeft nog eens aan om de tv binnen 24 uur te controleren ivm eventuele beschadigingen te kunnen ontdekken. Prima service lijkt me vooraf, verder nog geen aanspraak hoeven te maken op service

Assortiment
qua assortiment is er veel, en ja tuurlijk kan het altijd meer zijn. Maar in de meeste gevallen scherp geprijsd en genoeg voorraad.

Aanbeveling
Zojuist de buurman ingelicht over deze tv bij deze winkel. Die ging vrijwel meteen over tot bestellen. Zeker met de facebook/twitter actie is het een superactie

Extra toelichting
Na wat zoekwerk ben ik via consumentengids en kieskeurig hier terecht gekomen en daar echt geen spijt van. Prima tv, met een nog betere prijs. Dit was zo interessant dat onze buurman er ook net 1 besteld heeft. De iets goedkopere tv's t/m zo'n 200 Herz hebben allemaal een schokkerig beeld. Deze tv heeft 400Hz en dat is duidelijk te zien aan het vloeiende beeld. Ook de kleurdiepte en beeldscherpte is ruimschoots in te stellen en persoonlijk vind ik het beeld heel goed. Het geluid is uiteraard geen hoogdraver maar met praatprogramma's, series en films is de dialoog goed te verstaan. Het is geen muziekmachine dus. Als men dat zoekt in een tv dan wordt het een lange zoektocht. Al met al weer eens een aankoop gedaan waar ik zeker jaren plezier van kan hebben.

Hr. M. te Riele 16-10-2013 Via de website gekocht

Snel geleverd. Makkelijke website. Leuke aanprijzing van artikelen

Geen additionele service nodig. Maar verwacht dat dat ook goed geregeld zal zijn. De naam: Tom Coronel helpt zeker in de betrouwbaarheid.

Assortiment
Zeer ruime keuzes in TV. Meerdere beelddiagonalen. Allemaal TOP.

Aanbeveling
Kan gewoon niet beter. Prima. Heb net hierover met een collega gesproken.

Extra toelichting
Zondag besteld. Dinsdag in huis. Precies zoals verwacht.

J. Kempen 16-10-2013

Erik Goudbeek 16-10-2013 Via de website gekocht

In een paar muisklikken heb je een TV thuis. verder het filmpje van Tom heel verhelderend

Goed, alleen via info gevraagd naar of een extra kabel noodzakelijk was met een haakse aansluiting. daar komt dan te laat reactie op. de TV was al verzonden. de kabel had hierbij gevoegd kunnen worden. je kan moeilijk via de site opplussen

Assortiment
volledig genoeg en overal duidelijke voorlichting

Aanbeveling
webshop zoals een webshop moet zijn. iets meer snelheid en flexibiteit in het opplussen zou het helemaal afmaken

zie boven

Belg1980 16-10-2013

Extra toelichting
Alles vlot gegaan van betaling tot levering en dit naar belgische klant

S.Vissering 16-10-2013 Via de website gekocht

makkelijke bestelling en een snelle levering

Prima achtergrond informatie (vaak ondersteund met een video) om een weloverwogen keuze te kunnen maken

Assortiment
Uitgebreid assortiment zodat je altijd kan vinden wat je zoekt.

Uitstekende webshop!!

nico vink 16-10-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Heb nu me tweede Led Tv gekocht bij Plasma Discount in Naarden. Mede omdat mijn eerste ervaring uitstekend over kwam in deze stijlvolle Discount. En deze TV zonde problemen al twee jaar in het bezit heeft. De professionele uitstraling van het technische verkoop personeel, komt me zeer serieus over. En dat men daar geen product verkoopt, als het product er niet is, wat je wilde kopen, je geen andere product willen verkopen. Maar door hun slinkse verkopers steil, achteraf, toch met het product de deur uit gaat, wat je niet wilde kopen. En daar achteraf spijt van krijgt

Tinkelbel01 16-10-2013

De site is zeer klantvriendelijk. Men kan zoeken op leverancier, model, prijs, maat etc. Als er minder dan een bepaald aantal op voorraad zijn geeft de site dit aan. In ons geval bleken ze nog 2 TV's op voorraad te hebben.

Groot pluspunt vind ik de reserveringsservice. Wij hadden een optie genomen. Je krijgt netjes een email met daarin het reserveringsnummer. Met dit nummer konden we de TV binnen twee werkdagen ophalen. Mocht we hem op de de ons aangeven dag niet op komen halen dan verviel de reservering.

Assortiment
We zijn in de showroom in Naarden geweest. Deze is goed bereikbaar en ligt vlak bij de A1. In de winkel staan een heleboel proefmodellen zodat je rustig kunt kijken en eventueel nog kunt vergelijken met een ander merk. Prijs is zeer concurrerend met andere (internet)bedrijven.

Extra toelichting
Onze dochter van 10 wilde van haar lang gespaarde zakgeld een TV kopen voor op haar kamer. We hadden een mooie SMART TV van LG gezien op de site. In de winkel nog een geinformeerd of er nog andere opties (zoals Samsung) zijn voor dit bedrag. Hier werd uitgebreid de tijd voor genomen. Er werden wat modellen vergeleken maar uiteindelijk bleek het op dit moment niet geval te zijn omdat ze specifiek een SMART TV wilde. Ze heeft uiteindelijk de LG gekocht. TV is makkelijk te installeren en heel vriendelijk in gebruik. Top aankoop voor een heel mooi bedrag. Ze is helemaal blij.

F.A. van Grootel 16-10-2013 Via de website gekocht

veel keus, scherpe prijzen, snelle bezorging

snelle levering!

Assortiment
eerst tijdelijk niet leverbaar, toen ineens weer wel. snel besteld, en zeer snel in huis

Aanbeveling
Aanrader voor iedereen! Goedkoper dan Mediamarkt ;-)

Superwinkel, snel en betrouwbaar

Robin Broer 16-10-2013

Makkelijk te bestellen en kan er gewoon thuis voor blijven.

Precies op de af gesproken tijd en lever datum had ik de lcd in huis.

Assortiment
Hebben alles wat een mens wil hebben en de keuzen is super.

Aanbeveling
Heb al vaak deze zaak aanbevolen aan andere.

Extra toelichting
Heb eigenlijk weinig toe te voegen is perfect en kan niets verkeerd zeggen over plasma Discounter.

Wouter C. 16-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Via website gereserveerd. Volgende ochtend opgehaald. Wat een mooie service en zeker weten dat het artikel op voorraad is.

Keurig geholpen in de winkel. Vakkundig, geen bullshit verhalen. Verademing. Complimenten guys!

Assortiment
Genoeg is genoeg. Ik heb een hekel om honderden TV's te moeten zien die er allemaal het zelfde uitzien en doen met schreeuwerige reclames dat ik toch niet gek ben.. Alles wat er moet staan, staat er en is ook (meestal)gewoon op voorraad.

Aanbeveling
Geen gedoe. Zeer scherpe prijs. NL garantie en vakkundig personeel.

Extra toelichting
Heldere communicatie, scherpe prijs, zo veel services als je zelf wenst, overzichtelijk, makkelijk te vinden, ophaal service. Precies wat ik wilde!

nieukerke 16-10-2013 Via de website gekocht

super eenvoudig

ruime keus

Aanbeveling
alles prima geregeld. Vanaf de bestelling tot aan de snelle levering

M. van der Pluijm 16-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

erg makkelijk aan te sluiten en in te stellen

zeer snel en prima uitleg

Assortiment
voor mij haast te veel keuze

zeer aanbevelen

Extra toelichting
ik kwam de winkel binnen en vroeg aan een medewerker of hij mij kon helpen en 10 min later stond de tv in de auto prima service

Martina Huijbregts 16-10-2013 Via de website gekocht

Aanbeveling
Ook een e-mail met de tijd wanneer ze leveren.
Super. De rekening en alles via internet.
Ik zou het zomaar aan iedereen aanbevelen.

Extra toelichting
Je klikt het product aan en gaat naar betalen en het artikel komt gewoon de volgende dag aan. Ook een e-mail met de tijd wanneer ze leveren. Super

wcovers 16-10-2013 Via de website gekocht

De website geeft een goed en helder overzicht van de producten. Erg makkelijk is om te zien welke type TV het meest verkocht is (top 10). Dit vergemakkelijkt de keuze. Met 1 muisklik zijn de specs te bekijken of is de TV te bestellen. Dit alles is zeer overzichtelijk.

Nadat je bestelling hebt gedaan wordt je direct per mail op de hoogte gehouden van de voorgang van je bestelling en dus de levering. Op de avond voor de aflevering via postNL krijg je per mail door wanneer de TV wordt afgeleverd. In mijn geval tussen 16:30 - 18:30u. Ik hoef dus niet de gehele dag thuis te zijn. Super!

Assortiment
Vrijwel alle gangbare modellen Led TV's zijn hier te koop. De modellen worden in een video nader voorgesteld. Dit is erg handig. Daarnaast zijn ook vrijwel alle denkbare accessoires tegen scherpe prijzen hier te koop.

Aanbeveling
Een winkel met een groot en volledig assortiment en een zeer snelle levering (24 uur). Straalt professionaliteit uit.

Extra toelichting
Een webwinkel met groot en volledig assortiment met vrijwel altijd de laagste prijs. Door de perfecte logistiek is de TV snel en correct geleverd. Hier word ik blij van.

Ralimmen 16-10-2013 Via de website gekocht

Heel eenvoudig en duidelijke keuze mogelijkheden. Heb nu al meerdere aankopen gedaan via deze site en stuk voor stuk ging het erg makkelijk.

Top service, eerlijk en oprecht

Assortiment
Genoeg keuze voor zowel mainstream als high end gebruiker.

Aanbeveling
Ik beveel deze website altijd aan.

familiebouthuizen 16-10-2013

Een hele klant vriendelijke website, goed overzichtelijk wat het kost en of iets opvoorraad is. Duidelijke uitleg over product op de site. Van stap 1 tot de laaste stap duidelijk.

Na een vraag via e-mail te hebben gesteld binnen snelle tijd duidelijke reactie terug. Na het bestellen van mijn product direct mail koppeling terug, zodra het product verzonden werd kreeg ik een mail met daarin het track en trace nummer. ik had op zondagavond mijn bestelling gedaan en dinsdag ochtend was het product op de plaats van bestemming

Assortiment
Er is een breed Assortiment, ze hebben voor mijn gevoel alles wat je maar te wensen hebt,allerlei verschillende prijzen tot alle merken, mochten ze het niet hebben denk ik dat je bij hun aan het juiste adres bent om daar een passende oplossing voor te vinden, Je merkt duidelijk dat hun steeds op zoek zijn naar de beste prijs omdat je eigenlijk nergens anders je product goedkoper kan vinden.

Aanbeveling
Als mensen aan mijn vragen weet jij nog een goede winkel, noem ik deze meteen.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over deze winkel, zeer vriendelijk personeel, duidelijke uitleg, prijs/kwaliteit is ook erg goed. De services is ook goed, snelle reacties en snelle levering dat vind ik erg belangrijk..

netwerven 16-10-2013

Pieter Van Gorp 16-10-2013 Via de website gekocht

Handige website, simpele betaling.

Assortiment
Voor het product type dat ik zocht (een 27 inch monitor + smart TV) was er maar 1 product in het aanbod maar dit was dermate interessant dat ik niet verder moest zoeken.

Aanbeveling
Doorgaans erg tevreden. Enkel zou ik als terugkerende klant een gerichte korting wel waarderen (dan zou ik 10/10 geven).

Extra toelichting
De Samsung T27B550 Syncmaster is pas in gebruik en het lijkt me een erg degelijk product. Aangezien ik ook een Samsung laptop heb, is het een ideale combo: zonder gedoe met drivers werd dadelijk de optimale resolutie weergegeven. De menu-structuur van de smart TV wijst zichzelf ook uit en zoals gebruikelijk bij Samsung is de beeldkwaliteit prima.

Ted Hirdes 16-10-2013

Zodra je online op bestellen klikt, krijg je een duidelijk een aantal stappen die je moet doorlopen en er is geen gedoe met het in moeten loggen op de site.

TV was geleverd maar ik had em niet ontvangen, dus gebeld en kreeg duidelijke info over wat ik moest doen. De vrouw die de telefoon opnam kwam in het begin alleen een beetje te nuchter over.

Assortiment
Ik wist al van tevoren welke tv ik zou bestellen. Het assortiment is echter erg ruim nadat ik even had gekeken. omdat ik al wist welke tv ik wou en het hele assortiment niet ken krijgt het dus een 8.

Aanbeveling
Ik kreeg de tv binnen 1 dag bezorgd wat erg fijn was. Op PostNL was dan nog enigszins wat aan te merken, maar niet op plasmadiscounter zelf. Het enige nadeel wat je hebt als je online besteld is dat je geen mondeling contact hebt en geen bonnetje. daarom is het cijfer een 8.

Extra toelichting
Kort samengevat. Bestelling online is erg makkelijk. De service van het bedrijf is goed en ook is de prijs goed die ze voor de tv's vragen. De weekend knallers die ze hebben zijn in prijs al helemaal geweldig vergeleken met de concurrenten. Het assortiment is daarnaast ook nog ruim.

Miranda Kanis 16-10-2013 Via de website gekocht

gemakkelijk vanuit huis een samsung led tv besteld, zonder gedoe van eerst een account aan maken of zo, site van de mannen is zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Ik hoop dat het instellen van de tv net zo gemakkelijk gaat als het bestellen ervan.

op zondag besteld, dinsdag werd mijn tv geleverd, en in de tussentijd kon ik online bekijken wat de status van mijn order was, zeer handig, en de levertijd word ook nog eens in een tijdsvenster van 2 uur nauwkeurig weergegeven, super handig

Assortiment
ruime keus in het tv assortiment waar ik naar op zoek was, goede duidelijke productomschrijvingen en specificaties aanwezig op jullie site

Aanbeveling
Ik heb al eerder een tv gekocht bij de plasma discounter, na volle tevredenheid nu wederom mijn nieuwe tv ontvangen op een wijze die mij zeer aanstaat, zal de plasma discounter zeker aanraden bij kennissen of collega`s

Extra toelichting
Hallo, ik hoop dat u mijn beoordeling net zo positief vindt, als dat ik de site van de plasma discounter vindt. Ik hoop dat mijn beoordeling consumenten een goed gevoel geven bij de site, en dit voor hun doorslaggevend is in de keus om online bij deplasmadiscounter een aankoop te doen, uiteraard hoop ik voor mezelf het aankoop bedrag van de tv terug te winnen, kan ik een tv aanschaffen bij de plasma discounter voor mijn dochter die op zichzelf gaat wonen.

HJ Kamperman 15-10-2013 Via de website gekocht

Ik zocht een tv met Digitenne decoder. Niet bij alle tv's die het hebben, stond het aangegeven. Ik heb gezocht op digitenne, maar twijfel dan of het erop zit, omdat het KPN logo er niet bij stond. Dit geld ook voor Smart tv. Hierdoor heb ik naast jullie pagina, tevens kieskeurig en Philips nodig gehad.

Ik heb van de service geen gebruik gemaakt, maar op voorhand belooft het veel goeds.

Assortiment
Heel veel keus, maar ook ondoorzichtig welke modellen de nieuwste types zijn. Veel oudere types staan er ook tussen, maar ik snap best dat jullie dat niet duidelijk vermelden.

Aanbeveling
Prijzen zijn goed, keus is groot en als autoliefhebber, kun je eigenlijk niet om Coronel heen.

Extra toelichting
Op een occasionseminar ben ik Tom Coronel tegen gekomen, die als voorbeeld zijn discounter winkels uitlegde. Toen ik nu een nieuwe tv nodig had, ben ik meteen bij jullie gaan kijken. Kwalitatief goed, nette website, goede prijzen. Ik hoop de garantie niet nodig te hebben.

Pumar 15-10-2013

Duidelijke website
Winkel met zeer ruime openingstijden, ook 's avonds

Zeer goed geholpen in de winkel. Maar toen we eenmaal besloten hadden welke TV het zou worden moesten we erg lang wachten tot de verkoper weer beschikbaar was om koop te sluiten

Assortiment
In de winkel hangen genoeg TV's om een keuze tussen merk-model en grootte te bepalen. Onze keuze was op voorraad en kon direct mee naar huis

Aanbeveling
Goed assortiment, goede prijs, goede service.

Eer1971 15-10-2013

Onlinde bestellen en of ophalen in de winkel

Gratis bezorging.

Leuke weekend aanbiedingen

Aanbeveling
Groot assortiment, leuke prijzen.

Monique Heijma 15-10-2013 Via de website gekocht