Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

P. Bakker 1948 21-10-2013

Ik zocht een klein beeld tv en het type en merk dat ik zocht was heel gemakkelijk te vinden.

De tv is vrijdagmiddag bedsteld en zaterdagochtend al bezorgd.

Aanbeveling
Als iemand een tv snel nodig heeft kan de persoon hier heel goed terecht.

Extra toelichting
Ik had de tv eerst op maandag in de winkel bij expert besteld en ik zou hem de volgende dag af kunnen halen, maar het zou allemaal nog weer langer duren. Ik bestelde hem bij plasma-discounter en het was binnen een dag geregeld.

Harry Twee 21-10-2013

John Debbaut 21-10-2013 In de winkel gekocht

J. Dingemanse 21-10-2013 Via de website gekocht

Via de zoekfunctie op ede website is een gezocht artikel snel en eenvoudig gevonden, waarna het plaatsen van de bestelling eenvoudig werkt. In mijn geval had ik het laatste exemplaar van een bepaald merk en type TV, waarbij de site keurig aangaf dat het artikel niet meer voorradig was terwijl het in mijn boodschappenmandje zat.

Wij hadden de TV vrijdagmorgen besteld en deze werd zaterdags keurig afgeleverd, vooraf en tijdens de aflevering kregen we netjes een mailtje voor de opvolging van de levering. De factuur kregen wij al direct na de bestelling zodat deze kon worden gecontroleerd.

Assortiment
Het assortiment is prima, veel keuze waarbij het eenvoudig is een keuze te maken omdat je al direct ziet hoe het artikel is beoordeeld door b.v. de Consumentenbond of andere instanties. Bovendien is het een prettige site om eens rond te kijken.

Aanbeveling
Ik heb meerdere ervaringen met de websites van Tom Coronel inmiddels (Create 2fit.com) en deze zijn tot op heden alle positief geweest, zou dus een kennis zeker aanbevelen deze sites te bezoeken, veel waar en service voor je geld!

Extra toelichting
Al met al een prima website waarbij je prettig de aangeboden waar kan bekijken en waar het bestellen kinderspel is. Tevens is een duidelijk uitleg van het artikel aanwezig, meestal vergezeld van een filmpje waarin het artikel door Tom Coronel wordt gedemonstreerd.

Jonesy 21-10-2013 Via de website gekocht

Ik heb vanuit een mail besteld. Op de website is het overzichtelijk om te bestellen en te betalen.

De TV die ik bestelde was niet op voorraad. Hier word je netjes van op de hoogte gesteld en binnen 2 dagen kreeg ik het bericht dat de TV onderweg was.

Assortiment
Ruime keuze en vaak onder de prijs van andere winkels.

Aanbeveling
Wanneer ik iemand spreek die bijv. een TV zoekt, geef ik altijd door om even op plasma-discounter.nl te kijken.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over Plasma Discounter. Ik heb al meerdere producten gekocht in zowel de winkel als op de website. Ik blijf in de toekomst ook een regelmatige bezoeker van de website.

Jesse56 21-10-2013 Via de website gekocht

Na aanschaf bleek het product vanuit de fabriek niet helemaal recht te zijn. Na een belletje lag er keurig een nieuwe voor me klaar. Ik kreeg hier zelfs een bevestiging van per mail. Top service!

Aanbeveling
Vriendelijke mensen en goede service.

JR100 21-10-2013

6,8

Vanuit je luie stoel een leuke tv besteld en tot aan de voordeur geleverd

Had mijn tv op een zaterdag besteld. Zondag heb ik gebeld om te vragen of mijn tv vrijdag geleverd kon worden. De medewerker zei dat het niet meer kon want de bestelling was al weg. Heb vrij genomen van mijn werk. Maandag bel ik nogmaals om te vragen welke tijd mijn tv geleverd zou worden, kreeg ik te horen dat het dinsdag geleverd zou worden. Daar was ik niet echt blij mee want vrij genomen voor niks. heb gevraagd of het zaterdag geleverd kon worden en een andere medewerker zou het regelen en mij terug bellen. Helaas moest ik de volgende dag zelf bellen of het gelukt was. Het was geregeld.

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over mijn tv en het zou heel fijn zijn als ik mijn aankoop bedrag terug krijg.

DSM123 20-10-2013

Veel betalingsmogelijkheden. Het hele proces verliep heel vlot.

Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag. Het bleek gelukkig niet nodig, maar toch...

Aanbeveling
Supersnelle verzending en ruime keuze!.

Taxon 01 20-10-2013

Overzichtelijk en snel

Super, had een vraag over de levering. Werd netjes en snel te woord gestaan.

Volop keuze, goedkoop.

Aanbeveling
Mooie prijzen, snelle en goede klantenservice, en een zeer snelle levering.

dannyvank 20-10-2013

Moest wel lang wachten in de winkel tot ik werd geholpen dit terwijl het niet echt druk was

Oscar Fränzel 20-10-2013 Via de website gekocht

Xandra8 20-10-2013

Overzichtelijk

Vriendelijk en effectief

Genoeg keuze

Altijd goed terecht

Gewoon goed

jxoxyxcxe 20-10-2013

Duidelijke site, makkelijk vergelijken, bestellen en super snel bezorgd.

Goede info op de site en je wordt goed o op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Assortiment
Volgens mij alle nieuwe tv's van klein tot groot. Compleet overzicht en makkelijk zoeken.

Aanbeveling
Duidelijke site, goede service en natuurlijk goede prijs!

Extra toelichting
Zoals mijn cijfers duidelijk maken, ik ben super tevreden. Kon goed de producten vergelijken op de site, goede prijzen en toen ik eenmaal gekozen had verliep de bestelling ook vlekkeloos. Top!

Francis B 20-10-2013

Precies wat ik zoek.

kreupelhout 20-10-2013

Uitgebreid selecteren
Voorraad te zien
Mooie duidelijke showroom

We misten advies voor alternatieven
verder ok

lijkt me ruim voldoende

online goed zoeken
prijzen scherp

Extra toelichting
Prima winkel, ruime openingstijden waardoor je s avonds even uitgebreid kan proefkijken wat er allemaal is. En voor ons ook dichtbij

jacqueskoelman 20-10-2013 Via de website gekocht

prima uitleg via de site en snel in huis

alles helder eerlijk en goede ervaring

Assortiment
zeer groot en altijd het nieuwste

Aanbeveling
wil je het beste en toch voor een scherpe prijs kun je hier goed zaken doen

Extra toelichting
ik heb al een paar aankopen gedaan en ook mensen uit mijn omgeving en een goede ervaring ook bij storingen

O. Bosdijk 20-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden, bronstraat

We werden vrijwel direct geholpen door een medewerker, en omdat wij informatie hadden ingewonnen via de website, stonden wij binnen 10minuten weer buiten

Vriendelijke service, wij werden begeleid van a tot z

Assortiment
Mooie aanbiedingen voor elke portemonnee

Aanbeveling
Mooie scherpe prijzen en een vriendelijke service

Extra toelichting
Hele fijne ervaring opgedaan en zeker de moeite waard mocht men een nieuwe televisie willen aanschaffen

R1o2n3a4l5d6 20-10-2013

De website is prima! Alles is goed te vinden en het hele bestel- en betaalproces verloopt goed. Één klein puntje is de werkzaamheid op de iPad (waarbij ik niet kan beoordelen of het aan de site of aan de iPad ligt). Aanvinken binnen de filtermenu's lukt niet altijd even goed en soms blijven de filtermenu's in beeld staan.

Ook dit is prima. Klantenservice 7 dagen per week bereikbaar is top! Artikel werd snel geleverd.
Ook hier 1 klein puntje. De terugbeloptie die in werking treedt als je wat langer zou moeten wachten is een geweldige optie. Echter zijn wij toen niet terug gebeld en hebben zelf weer contact gezocht (wat dan wel weer snel ging).
Nog even een kleiner puntje. De zending werd eerst niet geleverd en ging retour wegens beschadiging (is natuurlijk goed). We hadden graag een seintje van jullie gehad dat ie inderdaad binnen was gekomen. Nu vernamen we het 2 dagen later toen er een nieuwe zending uitging.

Assortiment
Over het assortiment niets dan goeds. Wij hebben van een mooie actie gebruik kunnen maken.

Alles gewoon prima!

Extra toelichting
Ik heb wat kleine puntjes genoemd wat ik geen kritiek wil noemen, maar waar we tegenaan zijn gelopen en wat we dus zien als kleine verbeterpuntjes. In zijn geheel vindt ik het een site, zoals een site moet zijn. Alles duidelijk en goed te vinden. Veel informatie te vinden (met filmpjes!), echt helemaal top! Goede service!

Niels van Hout 20-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site!

Klantenservice is top!

Assortiment
Groot assortiment met een duidelijke uitleg via de digitale verkoper!

Aanbeveling
Via Plasma Discounter kun je eenvoudig en overzichtelijk je nieuwe "hi technics" kopen met een uitstekende service!!!

Extra toelichting
-Overzichtelijk site. -Uitleg via digitale verkoper. -Advies via service medewerker (bereikbaar tot 21:00). -Snelle levering. -Perfecte klantenservice, ook na aankoop. En vooral genieten van het nieuwe product!!!

Susanne Grift 20-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

De uitleg en kennis over de producten was zeer goed.

Assortiment
Voldoende assortiment. Website zuil is een uitstekende toevoeging!

Aanbeveling
Al meerdere personen geïnformeerd.

Extra toelichting
Zeer goede service en scherpe prijzen.

Andy Vereecken 20-10-2013 Via de website gekocht

overzichtelijke site. duidelijke video's met goede productinformatie

wat je van een webshop mag verwachten. Eenvoudige betaling. duidelijke informatie betreffende levering

Assortiment
grote keuze waar ik in zocht. Alle produkten aan de scherpste prijzen.

Aanbeveling
Lang gezocht of ik onder de prijs van plasmadiscounter kon komen. Telkens het me lukte bleek dat plasma disounter de prijs alweer had aangepast en alweer de goedkoopste bleek.

Extra toelichting
IK ben heel tevreden. product was duidelijk beschreven en de klant heeft mogelijkheid om reviews te plaatsen. De helpdesk is minder door de hoge connectieprijs. Maar garantie voor mijn product is merkgarantie dus bij eventueel probleem richt ik mij toch tot de producent en niet tot plasmadiscounter.

Joason 19-10-2013

Het betalen en de verder afhandeling verliep soepel.

Rond 18.00 uur besteld volgende dag in huis!

Assortiment
Overzichtelijk en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Aanbeveling
Dit is de eerste keer dat ik een product bij deze winkel heb gekocht en dat beviel goed!

Extra toelichting
Zeer tevreden over het product en de service van deze winkel.

B. Rijnders 19-10-2013 Via de website gekocht

van uit je luie stoel makkelijk het juiste artikel bestellen

Handige filmpjes zorgen ervoor dat geen antwoord onbeantwoord blijft

Assortiment
je kan het zo gek niet bedenken en ze hebben het en ook nog goed en duidelijk op voorraad

bovenstaande artikelen spreken voorzich

Extra toelichting
Vaker bestellen, steeds tot de conclusie komen dat het altijd fijn is om terug te komen. Dat is een goede zaak

cafe in de boonte kooj 19-10-2013 Via de website gekocht

eenvoudig bestellen

volgende dag in huis

zeer uitgebreid en voordelig

Monique Timmer 19-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

duidelijke website, prima informatie, tv werd even gereserveerd tot we hem zelf kwamen halen...

aardige mensen in de winkel, uitleg prima, de jongen liep zelfs mee om de tv samen in de auto te laden!

Assortiment
veel keus, top-merken, goede reviews

Aanbeveling
Na thuiskomst gelijk aan aanbevolen aan een vriend die ook een smart-tv wilde kopen!!

Extra toelichting
Natuurlijk ben ik in eerste plaats heel blij met mijn smart-tv, er gaat een wereld voor me open! Maar ook de manier van aankoop voelt goed, nette en vrolijke bediening, goede informatie en scherpe prijs!

jeroen hollum 19-10-2013

Eenvoudig te bestellenen snelle reactie

Ik vind het jammer dat op de site niet aangegeven wordt bij levertijd: m.u.v. de waddeneilanden ,hoop dat dit gemeld gaat worden op de site

Assortiment
Prijs is zeer gunstig in vergelijking met andere sites

Prijs kwaliteit is
uitstekend

Extra toelichting
Indien met rekening gaat houden met de waddeneilanden zou ik hier zeer zeker weer wat bestellen

Nickyvelling 19-10-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ruim keuze goede en snelle levering

Paul v S. 19-10-2013 Via de website gekocht

duidelijke site, gegevens van de producten ook goed te vinden en keurmerken geven vertrouwen.

contact opnemen en vragen afhandeling zijn beide in orde. een betalingsbevestiging van jullie na overmaken van het bedrag via ideal zou wel fijn zijn geweest. hier heb ik nog even voor moeten bellen.

Assortiment
een goed assortiment met voornamelijk scherpe prijzen, absoluut de moeite waard om terug te keren voor toekomstige aankopen.

Aanbeveling
alle positieve feiten zoals hierboven aangegeven maken samen dat ik jullie als onderneming zal aanbevelen bij anderen in mijn omgeving.

Extra toelichting
ik neem aan dat mijn antwoorden hierboven voor zich spreken.

altijd-goed 19-10-2013 In de winkel gekocht

duidelijk en overzichtelijk

Vakkundig en snel

Assortiment
Ruime keus en duidelijk omschreven

Top

Extra toelichting
Goede sfeer en vakkundige hulp zonder opdringerig te zijn

R Guis 19-10-2013 Via de website gekocht

via internet uitgezocht en besteld, met bon naar de winkel en het product wordt snel opgehaald uit het magazijn.

korte levertijd en bij een vraag meteen antwoord van de webshop.

ruime keuze

Aanbeveling
prettige snelle overzichtelijke manier om iets aan te kopen.

joris bosman 19-10-2013 Via de website gekocht

ik had gehoord dat je hier altijd mooie tv's in de aanbieding kon vinden, dus met een druk op de knop kwam ik in het aanbieding scherm. dus erg gemakkelijk

service is prima je krijgt duidelijke emails hoe het met je bestelling zit

Assortiment
het is een enorm ruim assortiment je kan beter op deze site kijken dan in een tv winkel

Aanbeveling
ik denk dat iemand hier sneller slaagt dan in een winkel dat komt door het grotere assortiment ook wordt ik alles bijna met een filmpje uit gelegt

Extra toelichting
kortom deze site heeft het heel makkelijk gemaakt voor mij om een mooie tv te vinden, ben er erg blij mee zeker nadat mijn vorige tv helaas kapot was gegaan door dat die kortsluiting had gehad bedankt!

vijfhoek 18-10-2013

Roy Wensink 18-10-2013 Via de website gekocht

erg makkelijk te bestellen, enige verbeterpunt is misschien, dat het aanbod zo groot is dat het niet makkelijk met elkaar te vergelijken is.

super snel en compleet

prima

ik doe niet anders

Extra toelichting
Gemakkelijk, goede prijs/kwaliteit verhouding en een perfecte service/garantie. Ons espresso apparaat is binnen de garantie periode 2 x defect geweest, maar dit is perfect opgelost, complimenten!

R. Sporken 18-10-2013 Via de website gekocht

één telefoontje en ik wist alles wat ik nog moest weten.

ruim voldoende

Aanbeveling
gezien de reviews en mijn, tot nu toe, eigen ervaring.

Extra toelichting
Doen wat ze beloven en dat is wat voor mij telt vandaag de dag waarin iedereen maar wat roept!

rkampert 18-10-2013

heel makkelijk

snel en goed + gratis verzending

Reinders7 18-10-2013

Het aanbod is duidelijk beschreven en goed vindbaar.

Voldoende keuzemogelijkheid!

Ingmar1504 18-10-2013

overzichtelijke site

Rond 19:30 besteld en pakketje werd volgende dag om 11:00 uur afgeleverd, top!

Zeer veel keuzemogelijkheden

Aanbeveling
Zeker aanbevelen, zeer goede service

Extra toelichting
Fantastische site, super snelle levering, zeer verzorgd verpakt, goede track en trace mogelijkheid, kortom TOP

roysc 18-10-2013

Duidelijkheid mbt de voorraadstatus,bestellen,gewenste afleverdatum aangeven en keurig op de hoogte gehouden over het aflevertijdstip

De door mij bestelde Tv was niet geheel conform verwachting (buiten de schuld van de Plasma Discounter).Ik ben keurig en snel op de hoogte gehouden en hebben het goed kunnen afwikkelen.

Assortiment
Zeer breed assortiment & scherpe prijzen

Aanbeveling
Ik en andere familieleden hebben al eerder een TV hier gekocht. Altijd goed!

Extra toelichting
Altijd druk bij Plasma Discounter (uiteindelijk de bestelling online gedaan)en niet voor niets. Zeer ruime openingstijden van de showroom als je ter plekke wilt kijken of advies wil hebben, hier werken mensen die er echt verstand van hebben.Wij hebben eerder apparatuur gekocht en ondervonden nu voor de eerste keer een probleem.Deze werd echter snel en goed opgelost.

Rob Geelen 18-10-2013 Via de website gekocht

Je hoeft je stoel niet uit te komen om te bestellen want je hebt alle informatie bij de hand.

Even gebeld over de noodzaak van een Ci kaart, die alsnog besteld, en werd dezelfde dag geleverd als de televisie.

Keuze te over.

Aanbeveling
Niet de eerste goede ervaring, dus zeker wel.

Extra toelichting
Gewoon de beste. De kwaliteit blijft als de lage prijs is vergeten.

Clemens de Graaf 18-10-2013 In de winkel gekocht

Via internet artikel bekijken
Prijs vergelijken
Artikel op voorraad
Binnen stappen en bestellen.

Uitleg ook over bijkomende zaken werd goed gedaan
Barry

Ruime keus

Prijs gemak artikel afrekenen
en meenemen

Extra toelichting
Wij zijn ook bij eerdere aankopen goed te spreken over de afhandeling van de koop van TV's

BarbaraZ 18-10-2013

Heel gemakkelijk omdat je van te voren alvast wat zaken kan uitzoeken, waarna je je in de winkel kan laten informeren. Maakt de keuze uiteindelijk makkelijker

Een internetwinkel, met internetprijzen, maar ook met toestellen op voorraad, die meteen kunnen worden meegenomen en in de auto worden gezet. De factuur wordt direct per mail verstuurd, dat is ook heel makkelijk.

Assortiment
Assortiment is prima, vooral de hele grote tv's staan uitgestald, en als je daar niet naar op zoek bent, dan is het jammer dat je je 'eigen' formaat niet kan zien.

Aanbeveling
Internet prijzen met winkel service.

Extra toelichting
Dit is mijn tweede aankoop bij Plasma Discounter en de ervaring is alleen maar beter geworden nu er ook een showroom bij de webwinkel is gekomen. Ik ben heel tevreden over de verleende service.

zjos58 18-10-2013

3,8

Tv assortiment niet zichtbaar in shop. Wel on-line. Verkopers waren er te weinig

Geen verkoper gesproken in TVshop. Drukte en te weinig verkopers/specialisten in shop. Heb uiteindelijk mijn TV in de barbecueshop gekocht!

Assortiment
Op zich wel ok maar had verwacht dat er meer in de shop te bezichtigen zou zijn.

Aanbeveling
Uitsluitend vanwege de prijs zou ik deze shop aanraden. Bovendien zou ik dan aanraden om een verkoper van een andere shop te benaderen. Ben uiteindelijk immers wel geslaagd.

Zie bovenstaande motivaties.

Jane-marie 18-10-2013

Overzichtelijke website. Groot pluspunt: inzoomen op produkt voor mooie detailweergave en je kunt meteen zien wat erbij past, zoals bijvoorbeeld bij een flatscreen, de juiste wandsteun.

s'middags besteld, meteen bevestiging aankoop, 's avonds Track & Tracenr via de mail en eind van de ochtend al bezorgd, dit alles in minder dan 16 uur. Heel knap.

Assortiment
Ruim voldoende en op voorraad.

Aanbeveling
Gezien bovenstaand geen enkele reden om niet aan te bevelen.

Extra toelichting
Ik denk dat een bekende Nederlander als Tom Coronel het zich niet kan veroorloven zijn naam te grabbel te gooien en of zijn zaak in diskrediet te brengen door niet waar te maken wat hij beloofd. Komt voorzover ik hem op TV kan boordelen altijd spontaan en oprecht over.

photofrank 18-10-2013

Probleemloze, overzichtelijke bestelling en betaling.

Na bestelling een goede follow-up per e-mail. Orderbevestiging, verzending en afleveringsdatum werden snel en duidelijk gestuurd.

Assortiment
Ruim assortiment en de prijs van de door mij bestelde tv was zeer concurrerend.

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanbevelen. Duidelijke site, overzichtelijke bestelprocedure, goede prijs voor de tv.

Zeer tevreden.

NPB 18-10-2013 Via de website gekocht

Makkelijk online bestellen en betalen; ook uit de Opruimkelder. Thuis laten bezorgen; heoveel gemak wil je hebben.

Keurig ontvangstbevestiging van de order en betaling en via sms bericht over de aflevering + update. Keurig op tijd en netjes in de juiste kamer afgeleverd.

Ruim voldoende keuze

albert1980 18-10-2013

Snelle levering, groot assortiment, de site werkt ook gewoon snel.

Snelle levering, ook voor advies snelle respons.

Assortiment
Meer is altijd beter, maar ruim voldoende keus in het high-end assortiment.

Aanbeveling
Tot nog toe geen problemen ondervonden bij bestellingen tot op heden.

Extra toelichting
Goede prijzen en aanbiedingen. Snelle levering, groot assortiment.

airwave55 18-10-2013

Artikel was makkelijk te vinden op de site.

Bij het afhalen een goede en vlotte bediening.

Assortiment
Meer dan voldoende assortiment.

Aanbeveling
Een prima webshop en een mooie showroom in Naarden.

Extra toelichting
Het is prettig winkelen in de fysieke winkel van Plasma-Discounter. Ook de webwinkel van Plasma-Discounter.nl is een prima en goed overzichtelijke site, ook de filmpjes dragen bij aan een goede informatie over de werking en gebruik van een bepaald artikel.

aschober 18-10-2013 Via de website gekocht

Ton Jongerius 18-10-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen, goede uitleg door video

Prima, je wordt goed op de hoogte gehouden over de bestelling. In dit geval werd het product eerder geleverd dan was aangegeven. Is natuurlijk goed maar je moet het. Aar weten. Ik was toevallig thuis aan het werk

Assortiment
Assortiment is breed. Genoeg keuze voor ieders wil

Geen verbeteringspunten

Gewoon helemaal tevreden.

MartinVT 18-10-2013

Extra toelichting
Overzichtelijke website, scherpe prijzen en de gehele bestel afwikkeling is snel en zeer accuraat!