Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Erwin Valdez 23-10-2013

We waren er al voor een espressomachine

Goed geholpen.

Assortiment
We vonden wat we zochten. Mediamarkt heeft meer

Extra toelichting
Impulsaankoop na de aanschaf van een espressomachine.

Alshehri 23-10-2013

Marcel Verburg 23-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Overzichtelijke website en goed zichtbaar wat er op voorraad is

Gemakkelijk bereikbaarheid van de winkel. Goed asortiment goede merken, deskundige uitleg en service van personeel

Assortiment
De goede merken zijn aanwezig in meeste formaten en uitvoeringen

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanbevelen. Goede service en zeer goed prijs/ kwaliteitsnivo

Extra toelichting
Goede winkel, goed assortiment, goed deskundig personeel en goede prijzen. Wat wil je als consument nog meer!

Koen2410 23-10-2013

Heel makkelijk! Uitzoeken, reserveren, naar de winkel, afrekenen, klaar!

Reserveren is echt heel gaaf! Plasma Discounter houdt het bestelde product twee dagen voor je vast. En: afrekenen doe je pas bij het afhalen!

Assortiment
Super assortiment! Alle merken, alle maten en je ziet op de website precies of het op voorraad is!

Aanbeveling
Fijn geholpen voor een scherpe prijs!

Extra toelichting
Ga zo door, Plasma Discounter! Ik blijf klant en vertel het aan al mijn vrienden!

Sannevr86 23-10-2013

Website is duidelijk en overzichtelijk. Informatie zoeken gaat als vanzelf net als bestellen.

Snelle levering wat erg prettig is. Maar helaas ben ik de e-mail met de factuur kwijt geraakt. Ik heb naar jullie gemaild of jullie mij de factuur nogmaals kunnen sturen maar ik heb tot op heden nog niks ontvangen

Assortiment
Veel keus in goede merken. Nergens mijn tv keuze ergens anders goedkoper kunnen vinden dus erg tevreden over de prijzen.

Aanbeveling
snelle levering van goede producten. E-mail contact zou verbeterd kunnen worden door binnen een dag e-mails te beantwoorden.

Extra toelichting
Al en al erg tevreden over jullie website en de keus in producten. Vooral heel fijn dat de levering zo snel is.

jasper hoskam 23-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Een duidelijke en overzichtelijke website
Uiteindelijk het toestel in het filiaal in Naarden gehaald

Vriendelijk en vakkundig personeel die je goed te woord staan en je vragen duidelijk beantwoorden

Assortiment
Een ruim assortiment en een hele scherpe prijs ik heb zelf nog gebruik kunnen maken van een media deal waardoor ik nog 50 € extra korting had

Aanbeveling
Als ik weet dat iemand een tv nodig heeft zal ik zeker jullie website en winkel aanbevelen

Superduper263 23-10-2013

Duidelijke site, goede showroom met ruime openingstijden.

Omruilgaranties, hulp bij problemen, hulp bij afhalen zware pakketten

Assortiment
Enorme keus!! Zowel op de site als in de showroom.

Aanbeveling
Zeker aan te raden om bovenstaande redenen.

Extra toelichting
Top zaak. Geen moeilijke voorwaarden. Scherpe prijzen, ruime openingstijden, vakkundig personeel.

Paul 01051978 23-10-2013

Alles bij elkaar tegen concurrente prijzen. Vandaag bestelt, morgen in huis. Geen rompslomp

Snel en adequate oplossing voor mijn probleem. 'S avonds 22.00 uur vraag gesteld, volgende dag 11.00 uur antwoord en de oplossing

Assortiment
Compleet, zeker met de accessoires die je ook nodig hebt, beugels en kabels

Aanbeveling
Zie boven, betrouwbare partij . Afspraak is afspraak. Snel, accuraat.

Zie boven, zegt genoeg.

mandie anders 23-10-2013 Via de website gekocht

Via de website rustig alles kunnen bekijken goede fotos en uitleg over de tv alle info en specificaties op een rij

Meerdere e-mails ontvangen over betalen en verzending

Assortiment
Heel veel aanbod en maten

Aanbeveling
Heb ik gedaan meerdere keren

Extra toelichting
Ik heb hier eerder een samsung 3d tv gekocht in de winkel nu via de website een geweldig groot assortiment met goede service

mandie anders 23-10-2013 Via de website gekocht

Ik kon rustig de specificaties bekijken

Ik kreeg info binnen wanneer het geleverd werd en wat ik besteld had

Assortiment
Veel merken om uit te kiezen

Aanbeveling
Heb ik al gedaan meerdere keren

Extra toelichting
Ik heb 2 jaar terug een samsung 3d tv gekocht.en nu een samsung voor mijn 2 jongens gekocht een geweldige zaak met goede service.

vd linden 69 23-10-2013

Ik kan het uitzoeken op internet en meteen ophalen.

Goede voorlichting. En advies.

Voldoende keus

Regelmatig gedaan! !!

Marnick Pinxterhuis 23-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijk aanbod

Service is pas goed te beoordelen als er problemen zijn. Dit was niet aan de orde

Ruime keuze

Aanbeveling
Goed qua kwaliteit en kwantiteit en prijs

Jascha27 23-10-2013

wim Taal 23-10-2013 Via de website gekocht

Zozeer duidelijke website

Aanbeveling
Omdat duidelijke site,directe levering ,goede aftersale.

larsvP 23-10-2013

zeer nette winkel

vriendelijke medewerker, luisterde goed naar mijn eisen. gaf me goed advies en wees me uiteindelijk een prima product aan

Assortiment
kwalitatief erg goede spullen, helaas waren sommige modellen niet in de showroom te bezichtigen.

Aanbeveling
werd keurig behandelt, nette winkel en betaalbaar.

Ton van de Sand 23-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

De website is duidelijk en klantvriendelijk, ook voor een leek als ik. Op de site heb ik mijn keuze gemaakt en in de winkel heeft de verkoper mij ervan overtuigd een ander toestel te nemen met meer mogelijkheden. Was doordoor wel meer geld kwijt maar is dat zeker waard.

Ik werd snel en deskundig te woord gestaan en kon na betaling de nieuwe TV direkt meenemen. Daarbij ook een speciaal reinigingsmiddels gekocht.

Assortiment
Ongelooflijk wat een keus. Alle topmerken in huis en op voorraad.

Aanbeveling
Dat zal ik zeker. Kom binnenkort met een vriend naar een nieuwe Led TV kijken.
Service en assortiment laten niets te wensen over !

Extra toelichting
Voorgaaande motiveringen lijken mij duidelijk.

Erik Schram 23-10-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met goede keuze mogelijkheden.
Product ilmpjes erg goed/helder

Snel telefonisch contact, klantvriendelijk.
Kon tv gelijk omruilen.
Er wordt goed meegedacht om te komen to oplossing

Uitgebereid genoeg.
Er is ruime keuze, zowel in merk als binnen merk, daar waar het gaat om product wensen en behoefte

Aanbeveling
Die ik al, sinds ik vorig jaar mijn eerste tv heb aangschaft.
Ik ken geen bedrijf dat voorziet in verschillende koop behoefte.
TOP ik kan niet anders zeggen

Extra toelichting
Ik ken geen bedrijf dat voorziet in verschillende koop behoefte. Het is gemakkelijk uitzoeken wat je wilt vanwege keurige uitleg en product assoprtiment en de prijs is uitstekend en erg klantvriendelijk. TOP ik kan niet anders zeggen

Mark13579 23-10-2013

Daan1680 23-10-2013

Extra toelichting
Het is een prachtige webwinkel. Heel overzichtelijk, de producten zijn makkeljk te vinden. Ook de specificaties bij de producten zijn helder en duidelijk.

Piet Denneman 23-10-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig op website gekozen, besteld en betaald. Volgende dag in huis.

Voor bevestiging poot aan TV zaten te kleine schroefjes erbij. De afdeling service zegt mij nieuwe te sturen. Als dat relatief snel en correct gebeurt geef ik een 9 voor service.

Assortiment
Groot assotiment. Makkelijk selecteren op site. Niet alle specificaties van TV kwamen overeen met site samsung.nl, waarschijnlijk slordigheid.

Aanbeveling
Als ik juiste schroefjes krijg wordt dit een 9.

M de Grauw 23-10-2013 Via de website gekocht

Goede duidelijke website.
Zoeken via selecties of op fabrikants nummer is allemaal geen probleem.

Zoals bekend een prima service zowel in de winkel als met bestellen via webshop.
Goede communicatie via email en duidelijke levertijden in de berichten.

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid en is toegespitst op prijs-kwaliteits verhoudingen. Veel keuze uitverschillende typen.

Aanbeveling
Door mijn eigen goede ervaringen met Plasma-discounter al diverse mensen door verwezen welke ook geslaagd zijn bij de Plasma-Discounter of gelieerden.

Extra toelichting
Plasma Discounter is een prima bedrijf waar ik zeker ook in de toekomst zal blijven kopen door de lage prijzen en zeker mensen met kennis welke je helpen. Zowel in de winkel als online goede en snelle service.

rianne1978 23-10-2013

duidelijke website,alles spreekt voor zich, en is makkelijk te vinden.

prima service, en snelle levering.we worden goed op de hoogte gehouden via de mail.

Assortiment
het voldeed aan mijn verwachtingen, overzichtelijk en een goede prijzen.

Aanbeveling
prima service en kwaliteit, zeker aan te bevelen bij anderen.

prima winkel/website!zeer tevreden!

Jovanovic-dorado 23-10-2013

zeer klantvriendelijk

Uitstekend service, vandaag besteld en morgen al in huis.

ruime aanbod aan keuze

Aanbeveling
Ruime aanbod, snelle bezorg service en goedkoopste prijzen.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over Plasma-discounter. Plasma-discounter biedt een zeer breed assortiment tv's met de goedkoopste prijs van Nederland. Tevens bieden jullie een zeer snelle levering binnen 1 dag. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop en de bezorging daarvan. Ik zal het verder aanbevelen aan mijn Familie en Vriendenkring om bij Plasma-discounter hun aankopen de doen vanwegen de goedkoopste prijs en zeer snelle levering. Met vriendelijke groet, --

P.F.Staf 23-10-2013 Via de website gekocht

Bestellen on line was een eitje. Geweldig makkelijk.

Bij het bestellen maakte ik een fout. Toen ik op belde naar de afd. service werd ik geweldig geholpen. Na mijn hersen infarct ben ik wat langzaam,ook omdat ik maar 1 functionele hand heb en steeds mijn telefoon moet neerleggen om een handeling te doen.
Die jonge man die mij hielp toonde alle begrip en geduld waardoor alles perfect verliep.
Mijn complimenten en dank.

ruim voldoende keus

Aanbeveling
Vast en zeker .Alleen al vanwege de goede service en klant vriendelijkheid.

Extra toelichting
Ik heb zowel persoonlijk wat in de Shop gekocht en online. Beide keer was plezierige ervaring.tv

gilly72 23-10-2013

Extra toelichting
gewoon een top winkel en een goede uitleg over producten + advies.

nickdrvar 23-10-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goede website, snelle levering , goede info m.b.t. levering en documentatie voor wat betreft rekening

E.W. Brink 22-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke website met goede uitleg over het product.

Wij werden in de winkel prima te woord gestaan. Men nam ruim de tijd om onze vragen te beantwoorden.

Assortiment
Wij hebben voor een prima prijs een perfecte LCD-tv gekocht welke aan onze verwachtingen voldoet. Zeer concurrerende prijs! Prima.

Aanbeveling
Duidelijke website, kundig personeel, ruime sortering, concurrerende prijs.

Extra toelichting
Wij hebben voor de eerste keer een aankoop gedaan bij de plasmadiscounter en zijn hier erg tevreden over. De verkoper nam alle tijd om onze vragen te beantwoorden, maar gaf ons ook alle ruimte om nog lekker even in de winkel rond te kijken (onder het genot van een heerlijk kopje koffie). Wij zijn uitermate tevreden met onze nieuwe tv.

Jaco L. 22-10-2013

TV gereserveerd met 1 klik en de volgende dag afgehaald.

Snel geholpen bij afhalen

Assortiment
Scherpe prijs. uitgebreid aanbod, ook accessoires.

Extra toelichting
Koop niet zo veel via internet, maar bij plasma-discounter is er ook een fysieke winkel.

Ta2Gerrit 22-10-2013

met een paar muisklikken vindt je wat je zoekt

binnen 24 uur bezorgd, beter kan niet

had iets meer Sony 22" verwacht

Zie Service & Gemak

Extra toelichting
Binnen een paar minuten uitgezocht, besteld, betaald (mooie prijs) en binnen 24 uur bezorgd. En het toestel voldoet geheel aan de verwachtingen. Super !

Sportivo75 22-10-2013

Harry343 22-10-2013

Super simpel om een mooie flatscreen-TV online te kiezen en te betalen!

Mijn flatscreen-TV werd zoals beloofd netjes binnen een dag onbeschadigd afgeleverd!

Assortiment
Ruime keus aan mooie flatscreen-TV's met aantrekkelijke kortingen!

Aanbeveling
Ik heb zelf een flatscreen-TV bij deze winkel gekocht op aanraden (en aandringen) van mijn zus en haar vriend!

Extra toelichting
Geen poespas, geen ingewikkelde procedures, geen vertragingen, geen papierverspilling. Gewoon doodeenvoudig online shoppen!

Mevr. Reudink 21-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

We zijn persoonlijk met onze voorkeur die we al op de website gemaakt hadden naar de winkel gegaan en hebben de Philips televisie afgehaald.

Zeer klantvriendelijke medewerker die ook nog vraagt of al het aansluit materiaal anwezig is.

Assortiment
Heel groot en veelzijdig assortiment, voor elk wat wils dus!

Aanbeveling
Wij zouden en hebben deze web/winkel al meerdere malen aanbevolen bij vrienden/familie, die op hun beurt ook geslaagd zijn!

Extra toelichting
Ik vind dit een geweldig goede winkel met goede service zoals het hoort!

naam44pb 21-10-2013

lekker uit huis kijken en kopen en goede uitleg wat en hoe en door dat ik wel wat weet van tv en zo weet ik dat het klopt

Gewoon goede hulp niet minder dan een expert of coolblue gewoon oke dat is wat je wil

Assortiment
Veel keus voor ieder of je nu de knip heb van tim of tom of michael schumacher of tokie het is er

Aanbeveling
Als iets goed is blijf je er bij net als een auto merk je weet wat je heb

Extra toelichting
Goede winkel ziet top uit ook schoon net gewoon goed je gaat blij weer weg met je ding of goed uitleg wat je beste kan doen

ha-klant 21-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

De producten website is erg duidelijk en snel. Vergelijken van producten gaat eenvoudig. Winkelpersoneel zeer hulpvaardig, luisteren naar de wensen en geven gepast advies.

Een erg goede winkel ervaring.

Na de aanschaf had ik nog een technische vraag, werd telefonisch erg goed geholpen en direct kundig antwoord gekregen. Was direct oplossing van mijn vraagstuk!

Assortiment
Zeer compleet scala van producten, goede groepering en duidelijk opgesteld in de winkel en website.

Aanbeveling
Heb ik al eerder gedaan en zal ik zeker weer doen.

Extra toelichting
Totale winkelervaring is zeer plezierig en erg klantvriendelijk. Kundig personeel en zelf op een drukke zaterdag nemen ze voldoende tijd op te helpen en adviseren.

Mark Tervoort 21-10-2013 In de winkel gekocht
Bronsstraat, naarden

deskundige hulp en kunde van de verkoper helemaal top.

super goed mensen aardig en goed behulpzaam ook qua service meedenkend.

Assortiment
keuze en mogelijkheden goed en veel op voorraad dus keuze in assortiment passend wat er in de winkel staat is op voorraad en dus direct te verkrijgen.

Aanbeveling
ik zelf kom er graag is het nu voor een nieuwe tv op een koffie automaat is oké, zelfs over de koffie bonnen en bijbehorende smaak er is altijd wel iemand van het personeel die er verstad van heeft ik heb dus meerdere bekenden en familie verteld en meerdere mensen hiernaar toe meegenomen en dit heeft vaak tot aankoop geleid.

Extra toelichting
Zie boven, prettige winkel en altijd up to date dus gewoon goed.

RobertT 21-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website waarbij je op meerdere manieren een tv kan selecteren die bij je past. De betaling via Ideal werkt vlot.

Inderdaad besteld en de volgende dag in huis. Overige service geen ervaring.

Assortiment
Voor tv's meer dan genoeg keuze. Maar ik zocht ook een tv met dvd er in. En dan heb je maar 1 merk terwijl er zeker nog een ander merk is: Akai. Daarom een 8 en niet een 10

Aanbeveling
Ruime keuze. Duidelijke, overzichtelijke website. Vandaag besteld en morgen inhuis. De prijzen zijn scherp tegenover concurrenten.

Extra toelichting
Op de website kun je via meerdere "wegen"(keuzes) je tv vinden. Het betalen gaat gemakkelijk in een paar stappen. En voor ons waren keuze, levertijd en scherpe prijs doorslaggevend om voor Plasma-discounter te kiezen.

Heratique 21-10-2013 Via de website gekocht

Bass12 21-10-2013

website is duidelijk. zowel in productomschrijving, afbeeldingen, en bestelgemak!

werd geleverd volgens afspraak!!
Dat is dus goed!!

ruim assortiment!

Extra toelichting
heb een goed gevoel overgehouden van mijn aankoop bij plasma-discounter!! Aanrader voor iedereen!! Tevens is het product ook nog helemaal geweldig!!

Harpoenier 21-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Kiezen via Internet voor een scherpe prijs. Direct afhalen in Naarden.

Vlotte afhandeling en vriendelijke service met goed advies en goede tips.

Assortiment
Zeer ruim. Ze hebben bijna alles!

Aanbeveling
Nooit een verkeerde keuze!

Fam.Brinkman 21-10-2013

Lekker iets kopen via internet of even langs de winkel ( Showroom ) in Naarden, verloopt altijd soepel Toppers!!

Goede uitleg, en ze brengen de spullen naar de auto, of thuis

De keuze is REUZE..

Goedkoper dan de Rest.
Kwaliteit, en betrouwbaar.
Ook erg belangrijk

Heb genoeg Gezegt

W Boer 21-10-2013 In de winkel gekocht
naarden

Extra toelichting
keurig geholpen,vragen direkt en goed beantwoord. bij thuiskomst netjes een digitale faktuur in de mail.

JeBo02 21-10-2013

Medewerker in de winkel was zeer behulpzaam en vriendelijk, met kennis van zaken

Assortiment
Volop keuze uit een volwaardig assortiment

Aanbeveling
Uistekende site, goed assortiment en goede service

Extra toelichting
Zeer duidelijke overzichtelijke website. Producten makkelijk te vinden door eenvoudige zoek criteria. En makkelijk proces om te betalen. Uistekende site, goed assortiment en goede service

Robin de Bruijne 21-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

goede uitleg door personeel.
kon alle vragen duidelijk beantwoorden

duidelijk en overzichtelijk.
alle merken netjes bij elkaar

Extra toelichting
Voor mijn aankoop heb ik eerst internet afgespeurd, maar kwam toch telkens weer bij Plasma-Discounter terecht. mijn aankoop in de winkel gedaan, omdat ik eerst de TV wou bezichtigen, goede uitleg door personeel. konden al mijn vragen duidelijk beantwoorden.

Benny Weisser 21-10-2013 Via de website gekocht

eenvoudig te zoeken en duidelijkheid op website

snelle terugkoppeling van geplaatste bestelling. Aflevering is ook corredt

Assortiment
miste alleen producten van merk Apple.

Aanbeveling
Dat doe ik al regelmatig

Ehbakker 21-10-2013

Extra toelichting
Lekker snel en makkelijk uitzoeken en regelen

Mmeide 21-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Plasma discounter heeft een overzichtelijke website, welke gemskkelijk te gebruiken is. Voor klanten waarvoor de website niet voldoende is hebben ze een mooie winkel.

De service in de winkel was prima. Een extra service van de website is dat je producten kan reserveren zodat je in de winkel evt. niet voor niets komt.

Assortiment
Assortiment groot genoeg met de nieuwste modellen

Aanbeveling
Prima website, goed toegankelijk. Producten zijn scherp geprijst

esdoorn16 21-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, artikelen op merknaam, betaling via IDeal vlot, levering de volgende dag

Voor de bestelling telefonisch contact ivm aansluitsnoeren advies was correct, telefoonkosten mag minder

Assortiment
Website was duidelijk, goed gerubriceerd prijzen zijn ook redelijk. Ik kreeg een gratis dongel bij de TV, is mooi meegenomen

Aanbeveling
Goed assortiment, overzichtelijke indeling website en redelijke prijzen.
Snelle verzending

Extra toelichting
Goede website, duidelijke indeling, redelijke prijzen, goede service en snelle levering. Bij te TV zat ook een gratis dongel.

Kay19 21-10-2013

Product op voorraad en snel afgehandeld. Vooral ook goed dat voorraad op website in lijn is met realiteit

Vriendelijk, maar iets teveel gericht op doorverkoop. Komt beetje goedkoop over.

Prima assortiment

Op basis van gemak

Koos Fuykschot 21-10-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
De aanbeveling heb ik al een paar keer gedaan inmiddels. Snel, betrouwbaar, goed geprijsd en goede informatie, het geeft vertrouwen dat de heer Coronel zelf alles ondertekent. Geeft je het gevoel dat hij er zelf garant voor staat. En dat is ook zo.

Rytje 21-10-2013

Voor de deur parkeren en makkelijk aan te rijden.

Op zich zijn we vriendelijk geholpen. Alleen hadden we een product waar we totaal niet tevreden over waren. Dit verkopen jullie ook. Hier werd nauwelijks op gereageerd terwijl dit informatie is waar jullie wel wat mee kunnen.

Assortiment
Qua tv's enorm, wireless hifi prima. Voelde me als in de snoepwinkel. Alles hebben....

Aanbeveling
Helemaal omdat wij in de buurt wonen.

Extra toelichting
Het helpen ging snel. Nummertje trekken was niet nodig. Na het afrekenen liep ik naar de andere kant van de toonbank, waar een medewerker aan aankwam met het product. Super! Tip: een tv met kinderfilmpje voor de kleintjes