Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

H5nko 26-10-2013

Duidelijk en overzichtelijke site met uitstekende mogelijkheden de benodigde informatie terug te vinden over de geselecteerde items.

Bijzonder klantgerichte organisatie, die met name in de showroom terug te vinden

Assortiment
Ruime keuze in assortiment, niet alleen op de website, maar ook irl in de showroom aanwezig

Prima zaak!

Extra toelichting
Niet alleen op de website een compleet overzicht van hetgeen ze te bieden hebben, maar ook in de showroom een nagenoeg volledig assortiment aan producten om te bekijken en te beoordelen. Dat de 'digitale verkoper' tijdens het bezoek aan de winkel ook daadwerkelijk aanwezig is, maakt de bezoekervaring natuurlijk extra leuk.

Ackertje1977 26-10-2013

Televisie was snel besteld, via telefoonnummer. Dat op de mail stond om de televisie te bestellen en de levering te regelen.

Werd netjes gebeld dat TV niet maandag , maar een andere dag geleverd zou worden. Ben ook in de winkel geweest en werd netjes te woord gestaan.

Meer dan genoeg keuze!

Aanbeveling
Nette winkel, goeie service, mooie prijzen!

Extra toelichting
Nette winkel, goeie service, mooie prijzen!

van Zinderen 26-10-2013

Met één klik op de knop is het apparaat besteld nadat de duidelijke informatie doorgenomen is.

Via de link kun je prima bijhouden wat de status van de bestelling is. Onze TV was op tijd bezorgd. Wij houden wel van afspraken die nagekomen worden. Dat zie je wel eens anders tegenwoordig, zelfs bij zaken die service hoog in het vaandel zeggen te hebben.

Assortiment
Alle mogelijke merken en types zijn voorradig of kunnen besteld worden. Geen onduidelijkheid te bespeuren. Klasse!

Aanbeveling
Aan goede vrienden en bekenden ga ik dit zeker doorgeven. Vijanden gun ik deze manier van TV kopen niet.

Extra toelichting
Prima manier van aankopen doen, afspraken die nagekomen zijn en onze nieuwe tv draait binnen een dag. Grote klasse!

Susan35 26-10-2013

Duidelijke en overzichtelijke website. Filmpjes Tom Coronel geven een duidelijk omschrijving van het product. Helaas is het lastig om de verschillen tussen de diverse modellen te ontdekken. Deze zijn soms minimaal.

Fantastische service! De mensen in de winkel zijn goed op de hoogte van de verschillende producten. Zij weten echt waar ze het over hebben.

Groot assortiment

Extra toelichting
Ik had twee Samsung TV's op het oog, maar zag niet een significant verschil tussen de ene en het andere tv-toestel behalve de prijs dan. Ik wilde graag persoonlijk advies over deze twee toestellen. Daarom ben ik naar de winkel in Naarden gereden en daar ben ik zeer goed geïnformeerd. De keuze was daarna makkelijk gemaakt. Ik heb het tv-toestel meegenomen en ben een zeer tevreden klant.

Marinusxyz 26-10-2013

tv was niet spelend te zien

tv was niet spelend te zien

Assortiment
tv was in assortiment (beste consu koop)

Aanbeveling
prijs beter dan internet en ofschoon niet spelend te zien klopte het voor de rest wel (maar geen negen dus)

Extra toelichting
goede shop, goed prijs, tv niet spelend te zien ofschoon het beste coonsu koop is en dat zouden m.i. nog wel meer mensen willen zien.

Schwarzie 26-10-2013

BeeBee68 26-10-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
goede service, eerlijk advies bij contact, snelle afhandeling. Dikke duim!

MarkenLinda 26-10-2013

Zeer overzichtelijk dus erg makkelijk

Erg koeltjes werd er gedaan dit waarschijnlijk omdat ik het op internet al besteld had en niets anders meer te verkopen was

Zeer veel keus

Aanbeveling
Dit ivm de vele keus die aanwezig is

Van Rompay 26-10-2013 Via de website gekocht

S.J.J. de Vries 26-10-2013 Via de website gekocht

Uitstekende website, zeer ruime keuze, en betaling via iDeal is perfect.Ook over de snelheid van verwerken van de bestelling ben ik uitstekend te spreken. Net geen 10 omdat er wel veel modellen staan met "prijs op aanvraag"

Levering binnen 24 uur :) Wat wil een mens nog meer? Uitstekend op de hoogte gehouden over de status van de bestelling, het tijdstip van bezorgen, en zelfs op de minuut nauwkeurig via SMS. Over de retourservice en ondersteuning kan ik ( gelukkig ) nog niet oordelen.

Assortiment
Zeer ruime keuze, alleen veel artikelen waar 'prijs op aanvraag' staat, of 'niet leverbaar'. Als ik iets zoek op entertainment gebied is mijn eerste bezoek altijd plasma-discounter.

Aanbeveling
Goede prijzen, uitstekende overzichtelijke website en zeer snelle en nette afhandeling van de bestelling.

Extra toelichting
Mijn motivatie bij de afzonderlijke vragen zegt genoeg. Zeer tevreden, dit is hoe internet winkelen moet zijn.

Rovara68 26-10-2013

Duidelijke website waar je makkelijke door het verdere aankoopproces wordt begeleid.

Assortiment
Het assortiment is ruim. de merken zijn goed vertegenwoordigd en iedere prijsklasse is aanwezig.

Extra toelichting
Dit is de 2de televisie die ik hier heb gekocht (ook een wasmachine en espressomachine) en elke keer is het prettig shoppen. Duidelijke site, grote keus, goede prijs en ook de informatie over de producten is goed. De begeleidende filmpjes over het produkt dragen ook bij aan de uiteindelijk keuze. De verdere afwikkeling van van de aankoop is altijd duidelijk, correct en snel.

Vincent_73 26-10-2013

Duidelijke overzichtelijke website, met veel product informatie, het bestellen en betalen gaat ook makkelijk.

De website is zo duidelijk en de levering was snel, op tijd en correct en de artikelen die ik heb besteld voldoen boven verwachting, dat valt wat mij betreft ook onder service, dus ook daarvoor een 9.

Assortiment
Deze webshop heeft een zeer uitgebreid assortiment, ik heb diverse tv's overwogen en alle modellen die ik in overweging had, heb ik op deze website terug kunnen vinden.

Aanbeveling
Duidelijk, veel informatie, niet duur, snelle, correcte en schadevrije levering, in 1 woord TOP!

Extra toelichting
Ik ben heel erg tevreden, er zijn geen beloftes gedaan die niet waar werden gemaakt, alles wordt netjes en snel geleverd, er is zeer veel keuze, kortom, ik heb niets te klagen, zo hoort het uiteraard ook, maar helaas is het bij andere webshops ook wel eens anders.

Hans Kolbeek 25-10-2013 Via de website gekocht

Wiggersonline 25-10-2013

tja, wat wil je nog meer, onderuit op de bank een TV uitzoeken, betalen en volgende dag in huis....

prima service, één specifieke future werkte niet met ons thuisnetwerk. terugzending geen enkel probleem. één tip; bel het nummer op de factuur vermeld ipv het nummer op de site. scheelt weer paar centjes.

Assortiment
kon gewoon vinden wat ik nodig had.

Extra toelichting
super makkelijk, super service, super prijs!

Naamx444 25-10-2013

Eenvoudig te bestellen. Goede omschrijving producten met reacties van eerdere klanten.

Super snel. 20u besteld, volgende dag om 12u in huis!

Precies wat ik zocht

Aanbeveling
Zoals mijn zwager dit aanbevolen heeft aan mij, zal ik dat ook doen aan anderen

Extra toelichting
Ben zeer tevreden. Bedankt!

Ellen goffin 25-10-2013 Via de website gekocht

Elke handige site, geeft goede informatie en goede producten voor een mooie prijs.

Erg goed bij de bezorging brengen ze zelfs je pakket mee naar boven.

Assortiment
Goed, veel keuze voor iedereen is er wel wat.

Aanbeveling
Goede site, mooie producten en vooral ook snel thuis bezorgd voor een goedkope prijs. We geven onze familie en vrienden al kennis laten maken aan deze site.

Extra toelichting
We hebben nu sinds gisteren een prachtige tv waar we zolang naar op zoek waren, was ook binnen een werkdag gewoon al thuis geleverd met een goede service aan huis. Hier bestel ik zeker meer. Ben een erg tevreden klant.

soolhuf72 25-10-2013

ik mis een website geschikt voor smartphone, maar misschien kijk ik niet goed..

snelle levering

goede prijs

prima webwinkel

Nicole van Doorn 25-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Televisie gekocht. Helaas bleek de dvd speler het niet te doen. Volgende dag terug naar de winkel. Keurig geholpen . In mijn bijzijn werd de tv getest en er werd ook geconstateerd dat de dvd speler het niet deed. Kreeg direct een nieuwe, die op mijn verzoek werd getest of alles goed was. Alles in orde en ik tevreden de winkel uit.

Assortiment
Genoeg keuze. Juist prettig dat er niet teveel keuze is.

Aanbeveling
Goede service, prettig geholpen.
Makkelijk parkeren.

Xander P 25-10-2013

Site heel overzichtelijk. Alle benodigde informatie aanwezig wat betreft het bestelling en de levering. Alleen door meerdere malen klikken een dubbele bestelling geplaatst. Werd door Plasma-discounter.nl vanzelf opgelost.

De Service beoordeel ik wat betreft de bestelling. Aftersales service kan ik niet beoordelen want die heb ik niet nodig gehad. Dat is de beste service dus die je kunt wensen als je het niet nodig hebt.

Assortiment
Assortiment is goed en uitgebreid. Vooral de scherpe prijsstelling voor kwaliteitsproducten spreekt me aan. Een duidelijke 'USP' voor Plasma-discounter.nl

Aanbeveling
Kwaliteit voor een scherpe prijs. Dat wil iedereen wel neem ik aan. Aanrader dus!

Extra toelichting
Samsung UE40F5500 gekocht via Plasma-discounter.nl. Op maandagmiddag besteld en dinsdagmiddag in huis. Alles op rolletjes verlopen zoals je dat verwacht van een goede webshop. De prijs was goed in vergelijking met andere webshops en de voordelen van andere webshops tegenover Plasma-discounter.nl waren voor mij niet aanwezig. Als Plasma-discounter.nl dan een lagere prijs bied is de keuze gemaakt. goede ervaring gehad en dat geeft perspectief om meer te gaan bestellen bij deze webshop.

Zambezi56 25-10-2013

Wonen zelf in huizen. Niet ver om naar Naarden te rijden. Goede showroom waardoor de keuze makkelijker wordt.

Vriendelijke ontvangst door enthousiaste Sony medewerker, die ook veel wist te vertellen over andere toestellen zonder Sony te promoten. Hierdoor het gevoel dat je zelf kunt kiezen. Doordat ik mij voorbereid had via de website had ik ook al interresse in Sony. Deze showroom zou pas een week later geopend worden. Daardoor zijn we weer terug gekomen omdat we het wel wilde zien. Door de tweede verkoper ook weer goed benaderd en behandeld en goed uitleg gegeven. Kortom eigenlijk zoals het hoord.

Assortiment
Voor de schermgrootte die wij zochten waren van alle merken die voor ons in aanmerking kwamen modellen showbaar, op die van Sony na(zie vorig commentaar)

Aanbeveling
Goedkoper en een uitstekende service. Ook zag ik dat er een ontevreden klant netjes en met respect werd behandeld. Dat geeft ook vertrouwen.

Extra toelichting
Volgens mij is bovenstaande wel duidelijk. Tot de volgende keer.

Gert van Elten 25-10-2013 Via de website gekocht

JanRSmit 25-10-2013

Winkelen vanuit je eigen stoel!

Ik heb een zeer goede telefonische ondersteuning ervaren. De afspraken om mij terug te bellen zijn correct nageleefd.

Assortiment
Ik had ruim voldoende keuze bij het bestellen van een LCD TV.

Aanbeveling
zie bovenstaande en de levering was zeer snel.

sven_99_ 25-10-2013

Online bestellen en volgenee dag thui is heel gemakkelijk

Ik had een paar vragen ze werden binnen een half uut beantwoord oo de mail

Assortiment
Er is genoeg ik wist eerst niet welke tv ik moest kiezen maar door jillie hulp weet ik het

Goede service en klantvriendelijk

Extra toelichting
Top winkel top service klantvriendelijk en de goedkoopste!!!

J. Zandee 25-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke informatie, gemakkelijke bestelwijze.

Er was ondersteuning bij de aankoop via e-mail die binnen enkele uren beantwoord werd.

Assortiment
Wat ik zocht was ruim en direct voorradig.

Aanbeveling
Gunstige prijs en service. Betrouwbaar adres.

Extra toelichting
Vooral de prettige beantwoording van vragen ivm de aankoop gaf voldoende vertrouwen in het bedrijf. De accurate afwerking van de bestelling binnen een dag was super.

Peter van Gent 25-10-2013

Duidelijke klantvriendelijke web site waar alles snel en makkelijk te vinden is.

Perfect op tijd geleverd volgens afspraak. Doen wat je zegt!!!

Assortiment
Meer dan voldoende keuze in productgroep( in mijn geval een nieuwe LED tv)

Aanbeveling
Tot nu toe alleen maar goede ervaringen!!!

Extra toelichting
Prima web winkel waar niets op aan te merken is!!!

Bas R23 25-10-2013

Goed bereikbaar, ruime openingstijden en voldoende personeel op je professioneel te helpen.

Professioneel geholpen en de tijd werd er voor genomen.

Assortiment
Voldoende keuze uit verschillende merken.

Zie bovenstaand

Giovanni Lanzani 25-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Website overzichtelijk, snel, accuraat.

Binnengelopen, het was zo gekocht

39" model was er niet bij van dezelfde TV, maar voor de rest prima

Aanbeveling
Ik heb vaker de winkel aan mij relaties aanbevolen.

Extra toelichting
Winkel is goedkoop, betrouwbaar, modern. Aankoopervaring prima.

Richard56546 25-10-2013

Vriendelijk en snel geholpen door winkelpersoneel. Verkoper gaf extra informatie c.q. toelichting.
Hulp bij het installeren van de LG TV, telefonisch goed bereikbaar.
Noot: De betreffende medewerker wist niet exact de procedure inzake digitale TV van KPN en installatie nieuwe TV, maar KPN wel.

Assortiment
Goed en uitgebreid assortiment. Prijs concurrerend (anders had ik het product niet gekocht he;).
Noot: demo en uitleg inzake soundbar van de verkoper gekregen. Goede toelichting inzake prijsverschillen.

Aanbeveling
Aanbeveling bij familielid welke (ook) op zoek is naar een nieuwe TV & eventueel een soundbar.
PS: Heeft inmiddels ook de winkel bezocht.

Extra toelichting
Dit was mijn eerste ervaring met Plasmadiscounter.nl. Ik ben snel en vriendelijk geholpen, wat helaas bij vele andere winkels niet het geval is. De betreffende medewerker had ook productenkennis, wat ook bij vele andere winkels niet altijd het geval is. Noot: wel had hij mij nog kunnen attenderen op de Magic Motion afstandbediening & bril voor Dual play (accessoires).

H.van Wenum 25-10-2013 Via de website gekocht

Lekker rustig achter de computer zoeken en je keus maken.Bestellen en prompte levering binnen de termijn en met veel informatie.Ook de video op de site is prima.

Ben dus niet in de winkel geweest,maar heb niettem,in voldoende service ervaren door de kommunikatrie per computer.

Meer dan genoeg keuze.

Aanbeveling
Waarom eigenlijk niet.Ook de prijzen spelen daarin een grote rol.

Extra toelichting
Kortom een goede ervaring, nadat via een installateur eerder een vaatwasser werd gekocht.

Rhodessa van Bossé 25-10-2013 In de winkel gekocht

de website is duidelijk

service was super. heel klantvriendelijk personeel

Assortiment
tv was op voorraad in de winkel. na het online gereserveerd te hebben kon het meteen opgehaald worden in de winkel

Top service

Extra toelichting
top service, prima deskundig personeel

Helenp 25-10-2013

Makkelijk te bestellen en te betalen.

Nergens onverwachte extra kosten. Aflevering was snel en zoals verwacht.

Assortiment
Concurrerende prijs. Van deze tv waren er nog maar enkele op voorraad, zeiden ze.

Aanbeveling
Geen enkel probleem ervaren. De website is ook duidelijk en gaf de specificaties van de tv goed weer.

Tim91 25-10-2013

Richarduith 25-10-2013

Website is zeer overzichtelijk

Levertijd volgens opgaaf

Assortiment
Zeer uitgebreid voor waar ik naar op zoek was

Aanbeveling
Prijstechnisch de gunstigste, levering volgens afspaak

Extra toelichting
Concurrenten maken reclame met prijsgaranties, maar halen het niet bij deze prijzen. En zelfde service

appeldoorn43 25-10-2013

Via Internet op een duidelijke site

Op zicht wordt waargemaakt als dat nodig is.

Niet veel verschillende merken

Aanbeveling
Gemakkelijk bestellen. Snelle levering. Prima klantencontact. Mooie winkel aanwezig.

Extra toelichting
Zeer tevreden met levering en sevice.

NJanssen 25-10-2013

Niet veel moeite om een bestelling te plaatsen.

Erg fijn dat het mogelijk is tot 20u te kunnen bestellen om het volgende dag in huis te hebben.

Assortiment
Zeer uitgebreide keuze op de website.

Aanbeveling
Erg tevreden met deze winkel. Mocht ik nog wat nodig hebben, kom ik zeker bij jullie terug.

zizoef 25-10-2013 Via de website gekocht

met meerdere mensen tegelijk online winkelen, zonder in de auto te stappen.

afspraak = afspraak.
netjes van te voren bricht tussen welk tijdstip product afgeleverd wordt.

nergen breder en uitgebreider

Aanbeveling
aan wie het maar wil horen !

Extra toelichting
Tussen beslissing tot aankoop en daadwerkelijke aankoop zat daadwerkelijk nog geen 30 min. gewoon van alle gemakken voorzien en met meerdere tegelijk een besliing kunnen nemen. wij komen vanzelf hier weer terug.

Matwiszijn 25-10-2013 Via de website gekocht

alles top!

Klant X1 25-10-2013

Website toegankelijk en overzichtelijk

Levering zoals beloofd

meer dan voldoende

Aanbeveling
Ook de prijsvergelijking met andere winkels kwam positief uit.

Extra toelichting
U heeft een tevreden klant erbij. Het was mijn eerste maar zeker niet de laatste aankoop bij jullie.

Crazyfil 24-10-2013 Via de website gekocht

Supermakkelijk bestellen !

Topservice en snelle levering !

Assortiment
Groot assortiment met zeer duidelijke reviewfilmpjes !

Aanbeveling
Deze winkel beveel ik aan iedereen aan !

Extra toelichting
Zeer goede onlineshop die ik iedereen kan aanraden , Zo moet het zijn , doe zo verder ! Alvast bedankt, Met vriendelijke groeten , Filip

Wim vd Biggelaar 24-10-2013 Via de website gekocht

Door de ruime keus kon ik gemakkelijk en precies vinden wat ik zocht.

Vandaag besteld, volgende dag in huis. En als je een probleem hebt, staan ze voor je klaar en word het meteen opgelost.

Assortiment
Wat voor TV je ook zoekt, alle soorten en maten zijn hier gemakkelijk te vinden. En bovendien is het gelijk leverbaar, dus geen 3 weken wachten.

Extra toelichting
De prijzen zijn scherp, en de service is gewoon PERFECT.

e onderwater 24-10-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goed en klant vriendelijk prijs kwaliteit is gewoon top

ivoderooij 24-10-2013

Via internet gereserveerd en dezelfde avond opgehaald

De verkoper hielp netjes mee met tillen naar de auto en gaf goede adviezen. Hoezo dozen schuivers. Dacht het niet.

Assortiment
Alle courante modellen beschikbaar.

Aanbeveling
De goedkoopste met het ruimste assortiment

Extra toelichting
Samengevat alles helemaal naar wens. niets op of aan te merken. Goed bereikbaar en open tot 2100 uur 's avonds.

LeoJr. 24-10-2013

Websites overzichtelijk en vooral duidelijk, zeker de artikelen welke middels een filmpje worden toegelicht. Hierdoor krijg je van de aangeboden producten een zeer duidelijk en helder beeld.

Een belletje is voldoende om een onderdeel welke ontbrak te doen laten na sturen.

Assortiment
Meer dan voldoende keus bij welk artikel dan ook.
Bbq's, TV's, Koffiezetters enz..

Aanbeveling
Iedereen die mij vraagt waar op internet kopen verwijs ik naar de discounter-shops van Coronel.

Extra toelichting
Helder en duidelijk, zeker met de toegevoegde uitleg in de "via de digitale verkoper filmpjes" Aanrader voor iedereen die vanuit de luie stoel alle artikelen vooraf wil bekijken en vergelijken. Groeten, leo

Jan5802 24-10-2013

Ik heb al vaker online producten laten bezorgen, dit wordt altijd netjes en op tijd geleverd.

Bij producten die ik in Naarden afhaalde kreeg ik eerlijke informatie (TV /koffie machine) en ik had niet het gevoel dat mij een bepaald merk opgedrongen werd!

Assortiment
Alles wat ik zocht was makkelijk te vinden

Aanbeveling
Ik vergelijk altijd de prijs van een product en Plasma discounter heeft over het algemeen de laagste prijs zonder vervelende kleine lettertjes

Extra toelichting
Kortom ik voel mijzelf KLANT in Naarden, de medewerkers zijn ter zake kundig en vriendelijk!

Y. Kuipers 24-10-2013 Via de website gekocht

Makkelijke voorlichting door de begeleidende films en uitleg over diverse features van de TV's.

Snel, goed geleverd door PostNL Gratis levering.

Assortiment
Mijn toestel was nergens anders te krijgen. De TV's die ik op mijn shortlist had staan waren sowieso op voorraad.

Aanbeveling
Makkelijk, snel, doeltreffend. Enige gemis is een middel om een shortlist van 3 keuzes naast elkaar te zetten met de belangrijkste features. (maar daar is kieskeurig weer handig voor).

Jo Arnts 24-10-2013 Via de website gekocht

Vanuit de luie stoel met het bestellen van je produkt eenvoudig de stappen volgen, een kind kan de was doen.

Vandaag besteld, morgen in huis. Verder had ik een vraag betreffende het betalen van het produkt waarin ik goed en duidelijk te woord werd gestaan door een van u medewerkers

Assortiment
Ik zocht een thuisbioscoop met alles erop en eraan. Het assortiment van plasma-discounter voldeed in ruime mate aan hetgeen ik zocht

Aanbeveling
dit was mijn eerste bestelling bij plasma-discounter en deze werd snel en correct afgehandeld

Extra toelichting
Prima online shop met een snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Marc597 24-10-2013

Zaterdag besteld, maandag product in prijs verlaagd. Maandag verstuurd maar tegen de oude hogere prijs.

Extra toelichting
Duidelijke shop, alleen jammer dat de prijsverlaging niet doorberekend is.

MJNBlom 24-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

De webshop zit goed in elkaar konden makkelijk vinden wat we zochten. Hebben uiteindelijk een reservering geplaatst via de webshop, erg handig. Ik heb wel 1 opmerking, in andere webshops is het mogelijk om de specs van 2 of meer artikelen te vergelijken, dat is bij de Plasma Discounter helaas niet mogelijk, punt voor verbetering.

We hadden een zeer vriendelijke jongman die ons hielp tijdens de aankoop van onze LED-TV, ook de jongen die ons hielp de TV in de auto te zetten was erg behulpzaam en vriendelijk, hebben wij als zeer prettig ervaren.

Assortiment
We hebben goed rond gekeken op internet en kwamen tot de conclusie dat deze LG Led-TV in 60" inch niet overal verkrijgbaar is, maar gelukkig wel bij de Plasma Discounter.

Aanbeveling
Ik zou de winkel en de webshop zeker aanbevelen aan anderen, ik moet wel zeggen dat het regelmatig voor komt dat de artikelen elders net even goedkoper zijn. Maar het gemak van het ophalen in de winkel is toch wel heel fijn, zeker omdat je bij veel webshops enkele dagen moet wachten tot je bestelling binnenkomt. Dan betaal ik liever iets meer maar heb ik mijn aankoop dezelgde dag nog in gebruik.

Extra toelichting
We hebben de LG 60LA8609 LED-TV nu een week in huis en zijn hier zeer over te spreken. Het beeld is zo vreselijk helder dat je af en toe het gevoel hebt dat de personen op tv bij je in de kamer staan. Deze smart-tv beschikt over 3D (4 brillen zijn meegeleverd) en met enkele clicks zit je op het internet, wil je op Facebook of Skypen ook dit is geen probleem, er zit een uitschuifbare camera aan de bovenkant van de tv. Je kunt via Netflix en Videoland direct films of series bekijken, Voor de kleine en grote kinderen onder ons zijn er ook games beschikbaar. Kortom een aanrader!

Robles 24-10-2013 Via de website gekocht

gevonden wat ik zocht

waarom niet

Gewoon een tevreden klant

Robby 1951 24-10-2013

Snel het juiste product vinden.
Betaling via ideal gaat gemakkelijk.
Factuur via Mail kwam gewoon netjes binnen,

De vraag die ik gesteld heb via de mail werd snel beantwoord.
Hierdoor kon ik snel mijn beslissing nemen tot aankoop.

Zeer compleet.

Aanbeveling
Prijzen zijn goed en het product wordt op tijd geleverd conform afspraak.
Via SMS het aangeven wanneer de bestelling geleverd wordt is ook gemakkelijk.