Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Conrad Bout 29-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Je wordt prima te woord gestaan. service snel en correct.

Assortiment
Het assortiment is voldoende.

Aanbeveling
In ruime mate aan te bevelen. Goede en vriendelijke service.

Extra toelichting
Per toeval via internet bij de Plasma-discounter terecht gekomen. Voor ons een stukje uit de buurt. Maar het is het waard geweest. Goed geholpen. Service prima. Zeker aan te bevelen.

Dominique V.O. 29-10-2013 Via de website gekocht

Het heeft wel even geduurd alvorens de bestelling rond was, bij het invullen van pers gegevens moest dikwijls opnieuw begonnen worden omdat er gegevens verdwenen.

Snelle levering, anders als bij BObshop daar had ik na een maand mijn bestelling nog niet

Assortiment
Het toestel dat ik zocht was er en aan een scherpe prijs.
Kosten voor de levering in Belgie zijn aanvaardbaar.

King Maarten 29-10-2013

Makkelijk en snel bestellen/betalen!

Snelle levering!

Zeer ruim assortiment!

Sandor_1967 29-10-2013

Duidelijke website en dmv filters makkelijk zoeken naar het juiste product.

Volgens verwachting binnen een dag geleverd. Track&trace systeem werkt goed.

Assortiment
Ruim assortiment en concurrerende prijzen

Aanbeveling
Nu 2 bestellingen gedaan welek positief waren dus aan te bevelen.

ricardovandenbrink 29-10-2013 Via de website gekocht

Het is een makkelijke en duidelijk webshop je kunt er ideaal zoeken naar de tv die je nodig hebt en het wijst allemaal voorzich.
De gegevens die je in moet vullen voor het product te kopen is heel erg weinig gewoon naam ,adres enz.
Om te betalen is makkelijk aangegeven heb zelf i deal gedaan is gewoon makkelijk in gebruik.
Wat ik zelf ook heel erg fijn vind zijn de filmpjes bij het product wat je koopt zo wordt alles fijn uitgelegd en zo weet je wat je koopt.

Je krijgt netjes een mail van betaling en waarneer de spullen afgeleverd worden.
Had mijn tv binnen een dag ideaal in het weekend besteld en maandag was hij binnen.
Werd netjes thuis afgeleverd en kreeg een sms van hoe laat het pakketje gebracht werd beter kan niet.

Assortiment
Het assortiment voor tv en dergelijke is vrij groot en er is meer dan genoeg keuze voor iedereen wat. Ook kan je het zo gek maken als je wilt wil je een dure tv goedkope of normale het kan allemaal.
Voor de rest zijn ze qua prijs vaak de goedkoopste dus allemaal mooi meegenomen.

Aanbeveling
Ja zou deze winkel aanraden aan andere mensen want makkelijke keuze ,ideale uitleg ,makkelijk afrekenen en goede verzending.
Kortom goede site!

j v w 29-10-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke en duidelijke informatie daardoor snel tot juiste product.

Per mail op de hoogte gehouden m.b.t. status en levering van de bestelling.

Assortiment
Volledig assortiment en ook goedkoper dan elders.

Brian76 29-10-2013

Ideaal om voor de deur te kunnen parkeren

2 verkopers gesproeken, de 1e was nog erg jong en wist er niet heel veel vanaf maar de 2e verkoper wist mijn vragen exact te beantwoorden

Assortiment
tja, wat moet je zeggen, alles op voorraad en ruim ook, de TV die wij gekocht hebben hadden ze er 50!!! van op voorraad

Aanbeveling
zeker aan te raden, goeie prijzen, als je heel goed zoekt kan je misschien iets goedkoper uit zijn, maar het voordeel dat je een verkoper spreekt is perfect.

Extra toelichting
Wij wilden een nieuwe TV aangezien onze vorige regelmatig uitvalt en na 3x terug geweest te zijn was ik er een beetje klaar mee (Samsung scoort hierbij zeker geen punten.....) ik had 2 tv's in mijn hoofd en uiteindelijk is het een andere geworden die in de aanbieding was. Mooi beeld, 3D en smart ofwel alles erop en eraan. gewoon goed, voor niet te veel geld, onze vorige tv kostte het dubbele en is nog kleiner ook

Hans Schoone 29-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Oriëntatie via internet werkt prima om tot de juiste produktkeuze te komen.

In de winkel werd ik snel en correct geholpen na een reservering gemaakt te hebben.

Assortiment
Voor mij van minder belang omdat ik Ambilight wil hebben en dan bij Philips uitkom.

Aanbeveling
Werkt prima en professioneel.

David Bosch 28-10-2013

6,8

Alles is prima, alleen sta je een minuut of 20 te wachten voor je aan de beurt bent.

Zie bovenstaande, duurt te lang voor je aan beurt bent. Ik heb toen maar snel afgerekend en geen extra vragen gesteld.

Assortiment
Ik vond direct wat ik zocht maar had niet de indruk dat het heel uitgebreid was.

Aanbeveling
Ik zou het zeker aanbieden.

Extra toelichting
De website is prima, de prijs is prima en het artikel staat op voorraad. Daarnaast hoef je niet naar de binnenstad of naar een mediamarkt op het arena plein. Dus allemaal prima en wat mij betreft helemaal van deze tijd. Alleen moet de service in de winkel beter. Er liep veel personeel maar als het 20 minuten duurt voordat je aan de beurt bent klopt er iets niet. Ik had nl besteld dus had verwacht dat er een aparte counter was geweest.

Stef Huisman 28-10-2013

Even snel via de website een TV gereserveerd. Per direct ontvang je een sms en e-mail met referentie nummer, adres en openingstijden.

De aangekochte TV vertoonde meteen na het installeren een zwarte balk in het scherm. Even bellen en er werd meteen een nieuw toestel aangeboden. Super Service!!

Assortiment
Plasma-Discounter heeft een zeer uitgebreid assortiment aan Hifi apparatuur. daarnaast neemt men ook de tijd om je de verschillen te laten zien tussen de verschillende merken en types. Alleen op deze manier kan je er zeker van zijn dat je de juiste keuze maakt!

Aanbeveling
Het bijzondere van Plasma-Discounter is dat je heel simpel via internet een artikel kan bestellen maar daarnaast kan je ook even de moeite nemen om naar Naarden te rijden en je door goed en gemotiveerd personeel te laten voorlichten. Normaal heeft een internet winkel deze service niet maar Plasma-Discounter wel en dat maakt ze onderscheidend!

Extra toelichting
Fantastisch assortiment waar je zowel via je internet als fysiek in de winkel mooie producten kan kopen. Heb ook al eens een koelkast en wasmachine via internet gekocht bij www.koelkast.nl en www.wasmachine.nl Bestellen en daarna wordt je bijna op de minuut nauwkeurig op de hoogte gehouden van je bestelling en staan ze zo nauwkeurig als een Zwitsers uurwerk op de afgesproken tijd bij je voor de deur.

Harry1543 28-10-2013

Zeer snelle service

Stoutenbeek WA 28-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

De site is duidelijk en overzichtelijk. Dit is de reden geweest om naar Naarden te gaan

Assortiment
Van hoog tot laag niveau/ Kwaliteit aanwezig.

Aanbeveling
Zeer goed ontvangen door personeel, die al mijn vragen konden beantwoorden

Extra toelichting
De service via mail Is ook bijzonder. Tevens de reservering zonder aanbetaling.

Edward1908 28-10-2013

duidelijk en overzichtelijk

In de winkel geweest en prettig geholpen door iemand die wist waar hij het over had

Assortiment
Meer keus maakt het onoverzichtelijk

makkelijk, snel en goedkoop

M. Wilmink 28-10-2013 Via de website gekocht

handig via de website

Ik heb nog nooit zo'n snelle levering van een product gehad. Ik heb het 's avonds om 19.15 uur besteld en het werd de volgende ochtend om 8.30 uur geleverd. Indrukwekkend!

Aanbeveling
Ik wil Plasma Discounter bij iedereen van harte aanbevelen vanwege de lage prijzen en snelle service

peter van den akker 28-10-2013

`prima tevreden!

flappie31 28-10-2013

Website alleen gebruikt voor vooronderzoek..... Daarna naar Naarden: nagenoeg alle tv's te zien , genoeg parkeergelegenheid. een leuke bezigheid voor de zondag.

Vanwege drukte moet je soms iets langer wachten; maar er is genoeg te zien om je wachttijd door te komen.
had even problemen met installeren; maar één telefoontje en het was verholpen; snel en vakkundig...helemaal top

Assortiment
ruim voldoende; alle merken te vinden. Scherpe prijzen; eerst thuis goochelen wat de prijzen zijn. meestal komt plasmadiscounter er als goedkoopste uit; dan op naar Naarden om te zien en te vergelijken.

Aanbeveling
duidelijke website voor vooronderzoek, ruime sortering; mocht je naar het filiaal zelf gaan, dan is er genoeg te zien en een ruime keuze; goede uitleg etc.
kortom een aanrader!!

Extra toelichting
Een tijdje geleden ook voor een droger goed en zeer betaalbaar geslaagd; al meerdere tv's gekocht door de andere gezinsleden; nu ook zelf goed geslaagd met onze aankoop

Mrscolor 28-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden plasma

Goed advies, lage prijs en op voorraad

Goed advies, duidelijk

Genoeg keus

Aanbeveling
Tweede keer iets gekocht, is top, geef ik zeker door

Extra toelichting
Fijne goed service, goedkoop en snel

joris2000 28-10-2013

een zeer overzichtelijke site, ik wist wel ongeveer waar ik naar op zoek was, dus dat was snel gevonden, uiteraard eerts even de koopjeskelder doorlopen.

zeer tevreden! Ik had een te kleine tv besteld, meteen teruggebeld, werd de volgende dag door de bezorger opgehaald en de nieuwe die ik ondertussen had besteld kwam meteen mee.

Assortiment
Ik wist al ongeveer wat ik wou en had al 3x een lg gekocht in Naarden, is nu echter een samsung assortiment is vrij compleet lijkt me...

al vele malen gedaan!

Extra toelichting
De beoordeling van de individuele vragen lijkt me vrij compleet de reden dat ik dit doe is a omdat ik goed geholpen ben en b omdat het terugwinnen van het aankoopbedrag altijd interessant is, vriendelijke groet

George Herschel 28-10-2013 In de winkel gekocht
Bronsstraat Naarden

Mijn aangeschafte tv werkte niet, maar na telefonisch contact kon ik retour naar de winkel, waar ik geweldig werd geholpen en uiteindelijk na testen een andere tv mee kreeg. Geen 10 omdat ik in eerste instantie bij telefonisch contact het advies kreeg om de fabrikant te bellen. Dit belmoment was 1 1/2 uur na aankoop en leek mij geen goede optie.

Assortiment
Prima, hoewel 'stuntprijzen' niet altijd spectaculair onder prijzen van de concurrentie liggen.

Aanbeveling
Assortiment, prima, site duidelijk, vriendelijk en servicegericht personeel.

Hilton1324 28-10-2013

Overzichtelijk goed te lezen.

Fijn personeel je wordt goed geholpen.

Assortiment
Lekker uitgebreid veel keus.

Aanbeveling
Toevallig aan vrienden door gegeven dat ze eens moest kijken.

Extra toelichting
Fijn om hier te winkelen komen zeer zeker terug.

Michael1280 28-10-2013

Wij hebben onze televisie niet online gekocht, maar in de winkel zelf. Hadden wel online een reservering gemaakt op een toestel ( B- model ). Bij aankomst in de winkel was de reservering keurig netjes vastgezet voor ons, maar na een ronde door de winkel en kundig advies van een van de medewerkers toch gekozen voor een ander model, welke meer bij onze wensen paste. Zijn zeer tevreden met onze keuze en erg vriendelijke en kundig gekregen advies / uitleg !!

Wij hebben onze televisie niet online gekocht, maar in de winkel zelf. Hadden wel online een reservering gemaakt op een toestel ( B- model ). Bij aankomst in de winkel was de reservering keurig netjes vastgezet voor ons, maar na een ronde door de winkel en kundig advies van een van de medewerkers toch gekozen voor een ander model, welke meer bij onze wensen paste. Zijn zeer tevreden met onze keuze en erg vriendelijke en kundig/professionele verkregen advies / uitleg !!

Assortiment
Hebben een zeer prettige ervaring gehad in de winkel.
Overzichtelijk uitgestalde modellen en genoeg keuze. Voor ieder wat !! Ook professionele antwoorden / hulp bij het maken van onze beslissing .

Aanbeveling
Geen enkel slecht woord. Zoals gezegd, vriendelijk en kundig personeel. Namen ruim de tijd om op al onze vragen een passend antwoord te vinden. Ruime keus, overzichtelijk en goede service. Werden zelfs geholpen door een medewerker om de aankoop in de auto te krijgen !!

Extra toelichting
Zeer goede prijs-kwaliteit-service verhoudingen. Wanneer wij weer tot een aankoop overgaan van bijvoorbeeld een televisie zullen wij zeker de moeite weer nemen naar Naarden te rijden !!

Tomas Berkers 28-10-2013 Via de website gekocht

Het was uitermate gemakkelijk om een bestelling te plaatsen. Overzichtelijke website met goede navigatie. De filters werken goed en gemakkelijk en snel.

De optie om meteen kabels en accessoires mee te bestellen voor een gereduceerde prijs is een goede en voordelige service. Als ik deze nodig had, had ik ze zeker meebesteld.
Ik wist niet of mijn televisie, omdat hij groter was dan 46", ook de volgende dag binnen zou komen, maar dit was wel het geval. Kudo's hiervoor! Topservice!
De video's zijn trouwwens superhandig. Het is altijd fijn om je televisie in een video te zien en gedemonstreerd te worden. Dit voegt zeker toe aan de service.

Assortiment
Het assortiment is enorm groot en divers. Van dure, luxe televisies tot goedkopere budgetmodellen. Voor iedereen wat wils. Ook de optie zoals eerder gezegd om allerlei accessoires en kabels mee te bestellen is top!

Aanbeveling
Alles is bij mij perfect verlopen, ik zou deze winkel dus ook zeker aanbevelen.

k.w.snabel 28-10-2013

goed te bereiken, makkelijk parkeren

bij aanschaf wireless samsung soundbar was het volgens de verkoper geen probleem deze aan te sluiten op mijn samsumg tv ue 8000. echer bleek dit niet volledig te zijn. dat geld pas vanaf de modellen 2013. Gevolg dat ik een dag bezig ben geweest om het apparaat aan te sluiten wat natuurlijk niet lukte. Nu moet weer naar Naarden om het apparaat terug te brengen. In mijn ogen had de verkoper dit moeten weten en op de hoogte moeten zijn van dit probleem. mede gezien het feit dat op internet naar nu blijkt dit al een aantal keren aan de orde is gesteld.

Assortiment
prachtige winkel met uitgebreid assortiment en keuze mogelijkheden.

Aanbeveling
ondanks deze slechte ervaring blijf ik vaste klant van deze prijstechnisch geziene goedkope winkel.

zie omschrijving

Maya Mulder 28-10-2013 Via de website gekocht

Moeilijk te verslepen/verplaatsen. Voelt als een thuisbioscoop :)

Snel in huis!

Assortiment
Ik wilde eigenlijk de oudere versie met de oude standaard, maar die was niet beschikbaar

Aanbeveling
Goede service, snel in huis, niet al te uitgebreid assortiment

Extra toelichting
Verder niets op aan te merken, alleen vind ik het erg jammer dat de "spinnenpoot"televisiestandaard (die op de foto te zien was) was vervangen door een platte standaard.

M Rameau 28-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Overzichtelijk en duidelijke communicatie. Website en webshop is gebruiksvriendelijk. Contact gelegd via email ivm een aantal vragen over de desbetreffende LG tv, hier had ik zeer snel antwoord op terug gekregen is dit is mij als zeer prettig ervaren.

Prima service, voor hoever ik dit kan beoordelen na mijn korte bezoek aan jullie winkel. Dit korte bezoek is tevens als zeer positief ervaren aangezien mij de ruimte werd gegeven om rustig rond te kijken in de winkel, maar daar naast de collegas/werknemers mij wel direct te woord konden staan als ik vragen had. Erg vriendelijke afhandeling na het aanschaffen van de tv om even te helpen om het scherm naar de auto te brengen.

Assortiment
Groot en zeer ruim assortiment. Mijn vriendin wou graag een witte tv ivm ons interieur en ik zelf wou graag een voor ons doen groot scherm 50 inch aanschaffen. We hebben hier een ruime keuze in gekregen via de webshop en een besluit kunnen maken om voor de LG tv te gaan. Onze twijfel was de grote van het scherm 47 of 50 inch. Mijn vraag was ook via de email of ik deze schermen in de winkel kon beoordelen qua grote. Helaas hingen de 2 modellen niet beiden in de winkel, wat ook wel begrijpelijk is met zoveel verschillende tvs is dit natuurlijk niet mogelijk. De collegas hebben hier goed op ingespeeld toen ik in de winkel was en hebben mij de 2 verschillende formaten laten zien om dit alsnog te kunnen beoordelen.

Extra toelichting
Mijn bezoek en aankoop heb ik als zeer prettig ervaren en kom zeker nog eens terug voor eventueel een volgend product wat ik aan wil gaan schaffen zoals bijv een home cinema set. Er is 1 punt wat overigens na mijn idee nog wel aangepast kan worden. Als je je motivatie hebt ingevuld op de website en je alsnog het cijfer wilt veranderen dan ben je je motivatie kwijt, dus heb het 1 keer op nieuw in moeten vulle.

Jaap van Veldhuizen 28-10-2013 Via de website gekocht

Heerlijk vanuit je luie stoel een tv uitzoeken en vergelijken. Het bestellen was ook een fluitje van een cent

Je wordt tijdens het gehele bestelproces goed op de hoogte gehouden.

Aanbod is groot genoeg!

Aanbeveling
Gewoon een prima webshop!

raaldenberg 28-10-2013

Makkelijk te reserveren, en goede toelichting op de producten

Gereserveerde producten stonden reeds klaar en hulp bij het inladen in de auto

Assortiment
Vrijwel alles is beschikbaar tegen hele goede prijzen en goede toelichting

Aanbeveling
Zeker aanbevelen bij anderen!

Extra toelichting
Plasma Discounter ervaren als een prettig bedrijf.

TVS01 28-10-2013

Makkelijk thuis alles uitzoeken en dan beslissen

Wacht tijden zijn te lang. dit is de derde keer en vind dat we te lang moeten wachten op afhandeling. reserveringen moeten apart behandeld worden

Zeer goed assortiment

Aanbeveling
Goede service en breed assortiment

Extra toelichting
Zeer goede service, zeer concurrerende prijzen, ZEER prettige bediening idee voor reserveringen on line speciale afhandeling maken dit werkt sneller en voor de mensen prettig daar deze al een beslissing hebben genomen en hun product komen afhalen

Daniël van der Vliet 28-10-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig via internet het product uigezocht, in de winkel advies gekregen en het product betaald en meegenomen. Top!

Service was perfect, netjes uitleg gekregen in de winkel.

Assortiment
Was nog nooit bij jullie in de winkel geweest maar die zag er perfect uit, genoeg op voorraad en veel producten te bewonderen in de winkel.

Aanbeveling
Eerste bestelling bij ze maar ik kom zeker bij ze terug, top winkel.

Extra toelichting
Dikke 10 voor alle complimenten hierboven.

René van Emmen 28-10-2013 Via de website gekocht

Bestelprocedure was snel en eenvoudig.

Per e-mail goed op de hoogte gehouden van bestelling.

Assortiment
Hadden de tv die ik wou, uitverkocht bij Mediamarkt Zwolle.

Aanbeveling
Geen enkel minpunt aan de website, bestelprocedure en levering.

Extra toelichting
Kopen bij Plasma-discouter gaat net zo snel als Tom Coronel in een BMW 320 met 1.6 turbomotor. ;-)

Pullens-Robeerst 27-10-2013

Eén druk op de knop en de bestelling is geregeld.

Ik had per ongeluk 3 tv's besteld. Eén telefoontje en het was gecorrigeerd. Vriendelijke meneer trouwens.

Assortiment
Hetgeen wij zochten was er gewoon en op voorraad. Dat lukte bij een aantal grote landelijke ketens duidelijk niet

Aanbeveling
Snelle levering, duidelijke correspondentie, en goede klantenservice.

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden over plasma-discounter. Dit is de vierde tv die wij hier bestellen en wij hebben geen enkele klacht. Hier is de klant in ieder geval nog koning! En dat wil wat zeggen.

Hotaman 27-10-2013

Ik kon rustig kijken
Niet gelijk een verkoper aan je nek

Medewerkers goed op de hoogte over te verkopen produkt

Assortiment
Niet alle modellen tv in de winkel

Aanbeveling
Goede winkel genoeg parkeer gelegenheid
Prijs is ok

Extra toelichting
Er zijn goedkopere aanbieders in de markt voor, door goede sevice en uitleg van de verkoper besloot ik bij plasma-discounter te kopen

r.j.ruitenbeek. 27-10-2013

thuis rustig uit zoeken en in de winkel evetuele rest info vragen.

goede service er word geholpen met het aangekochte naar de auto brengen. prima

Assortiment
ruim voldoende je kunt kiezen wat je wilt.

Aanbeveling
aanbeveling omdat je goed geholpen word en goede service word verleend. en ze hebben nog lekkere koffie ook.

Extra toelichting
prima zaak je wordt er goed geholpen.

yousri27 27-10-2013

Simpel en overzichtelijk als je iets besteld

Ben na mijn aankoop goed op de hoogte gehouden en de levertijd was goed. Precies zoals beloofd is.

Assortiment
Genoeg keuze en makkelijk te zoeken met de zoek opties

Aanbeveling
Snelle levering en is goedkoop vergeleken met media markt bcc en saturn. Veel keuze en makkelijk te je keuze te selecteren zoals bijvoorbeeld tussen een bepaald budget groote kleur enz.

Zie mijn laatste reactie

M.E. BroekeBongertman 27-10-2013 Via de website gekocht

Ik heb een 8 gegeven omdat ik op een aantal punten na vind dat het koop proces goed is verlopen.

*gewenste TV in de winkel gekozen bleek uitverkocht.

*moest zelf thuis online inschrijven voor een update mail. Tv zou dinsdag weer binnen komen. Dat werd later. Toen ik belde werd verteld dat de TV pas halve maand later weer zou komen. Echter de volgende dag kreeg in de update mail dat de TV weer leverbaar was. Ik was gelukkig voor jullie nog niet naar de concurrent gegaan.

Wederom werd mij meerdere keren niet het juiste advies /antwoord gegeven bleek later. Service had bv ook kunnen zijn dat mij een alternatieve TV werd aangeboden. Of dat het winkel personeel de aanvraag voor update voor mij zou doen, over wanneer de tv weer in stock zou zijn.

Assortiment
Top. vond dat er veel keuze was met de laagste prijs.

Aanbeveling
online aankoop bleek, na de verwarring en teleurstelling over het feit dat het product was uitverkocht en alsnog eerder dan verteld weer te verkrijgen was, vrij snel en gemakkelijk gedaan. Ik kreeg de tv de volgende dag in huis! Wederom top!

Extra toelichting
Na de teleurstelling van uitverkocht artikel in de winkel in naarden zijn we naar de concurrent gereden (Mediamarkt) Daar was dezelfde TV wel aanwezig maar 20 euro duurder. Omdat de concurrent me niet tegemoet kwam met een prijsverlaging ben ik gedesillusioneerd terug naar huis gegaan. Met het idee dat de TV bij de Plasma-discounter binnen twee dagen weer te verkrijgen was. Dat werd mij immers verteld bij de winkel in Naarden. Helaas dit was niet het geval. Toen ik met plasma-Discounter belde werd mij verteld dat de tv pas weer half Nov. binnen zou komen. Dat stelde mij weer teleur en ik wilde dus alsnog de Tv kopen bij de concurrent (Mediamartkt)de volgende dag toen ik eind van die dag toch de update mail van P-D kreeg dat het product weer op voorraad was gekomen. Blij en verrast kocht ik die dag alsnog het artikel online bij P-D die de volgende dag in huis was.

Barry Halderman 27-10-2013 Via de website gekocht

Goede zoek / selectie mogelijkheden

Op vrijdagavond om 19:00 besteld. Betaald met Ideal. Zaterdagochtend om 8:30 stond de pakketdienst voor de deur met mijn tv. Topper!!

Assortiment
Mij meisje wou perse een witte rand om de tv. Ook hierop kon ik selecteren. 40 stuks.

Aanbeveling
Ik zou het zeker aanraden aan anderen. Dit is mijn tweede tv via plasmadiscounter.nl. Twee keer topservice :-)

Extra toelichting
Ruime keuze. Het verkooppraatje van xxxx vind ik ook heel prettig. Hij wijst op zaken waar je toch snel overheen leest. Na twee bestellingen nog steeds zeer tevreden.

j.c.van der velde 27-10-2013 In de winkel gekocht
naarden

heb al sinds enige jaren goede ervaringen ondervonden

alles onder 1 dak overzichtelijk kan eenvoudig inl.verkrijgen

H. de Heus 27-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer duidelijke site en ook in de winkel alles helemaal OK.

Zeer vriendelijke meneer die mij in de winkel geholpen heeft en duidelijk uitleg gegeven.

Aanbeveling
Prijs - kwaliteit absoluut een 10.

Koos Drescher 27-10-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen via internet site.

TV vrijdag besteld en de volgende dag al in huis. Prima

Veel TV´s op voorraad.Perfect

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen aan anderen !

Extra toelichting
Prima webshop. Hele snelle levering. TV werkt perfect.

franho 27-10-2013

site is goed overzichtelijk

goed telefonisch bereikbaar en uitstekende informatie over de leverdatum en tijd

Aanbeveling
ik ben zeer tevreden over service en prijs

Jap hs 27-10-2013

Website is helder en duidel;ijk en biedt bovendien veel extra's, zoals heel nuttige video's over producten.

Supersnel geleverd!

Assortiment
Ik vond wat ik zocht en voor de laagste prijs die ik kon vinden.

Gewoon goed en betrouwbaar

Extra toelichting
Kan werkelijk geen kritiekpunt noemen. Weet natuurlijk niet of de service bij problemen ook zo goed zou zijn, maar nu heb ik gewoon het product wat ik wilde snel en voor de laagste prijs die ik kon vinden gekregen!

jan edzes 27-10-2013 Via de website gekocht

p koelewijn 27-10-2013

Op de website staat alles duidelijk vermeld met goede uitleg door b.v filmpjes.

de bereikbaarheid van de winkel is goed
als je contact opneemd met de winkel ervaarde ik de professionaliteit en een goede klant gerichtheid

Assortiment
het assortiment van de winkel aan de verwachting
ik vind dat er genoeg keuze is binnen een productgroepen
ik heb alles bij deze winkel kunnen vinden wat ik er van verwachte

Aanbeveling
ik zal deze winkel zeker bij mijn vrienden en familie aanbevelen dit mede door het goede assortiment en de goede prijs stelling.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over jullie,s winkel en ik zal zeker in de toekomst weer bij jullie mijn aankopen doen.

wim malestein 27-10-2013 In de winkel gekocht
naarden

makkelijk bereikbaar,goed geinformeerd.kanmeteen zien of een toestel nog op voorrad is

had een tv die niet meer te maken was na zes maanden, fhilips wilde er niets aan doen plasma discounter heeft mij netjes geholpen. en verdient een pluim

Assortiment
wat je ook zoekt plasma discounter heeft het.

Aanbeveling
het is een winkel waar service hoog in het vaandel staat

Extra toelichting
had een philips tv met amby light, deze kreeg na zes maanden een verticale streep in beeld de pixels bleken kapot. philips zou hem eerst maken, maar toen bleken er in eens geen onderdelen meer te zijn.de tv moest opgehaald worden en ik kreeg mijn aankoopbedrag terug (niet eens een vervangende tv)daarmee moest ik naar plasma discounter gaan ik kon ik een nieuw toestel uitzoeken.en moest ik bijbetalen door de schuld van philips. plasma discouter heeft met mij netjes een oplossing bedacht, daarvoor mijn zeer welgemmende dank

M. Bosma37 27-10-2013

Makkelijk te bestellen, ook bij producten.

De volgende dag al in huis, super!

Assortiment
Als bij product had ik een tv beugel nodig. Ik kon uit meerdere kiezen.

Aanbeveling
Ik heb geen klachten, alles verliep vlot.

Extra toelichting
Makkelijk te bestellen, geen bijzaken.

EvdW82 27-10-2013

Vrijdagavond om 18.00 uur besteld, zaterdagochtend om 10.30 uur in huis. Ideaal!

Assortiment
Meestal als ik een elektronisch product op het oog heb, kijk ik eerst bij plasmadiscounter.nl

Aanbeveling
Groot assortiment voor een goede prijs! Al moet ik erbij zeggen dat voor de producten die erbij geleverd worden voor een korting, de prijzen best wel hoog liggen in vergelijking met andere aanbieders.

Alberto45 27-10-2013

Gemakkelijke en duidelijke website.

Zeer snelle response en levering.

Voldoende groot assortiment.

Aanbeveling
Heb ik al meerdere malen u aanbevolen en zal dat blijven doen.

Extra toelichting
Voor ons bent U en Bol.com de top internet-zaken.

kraat00 27-10-2013

Het zoeken en bestellen van producten gaat gemakkelijk

Inwinnen van telefonische informatie verliep snel en soepel

Assortiment
Er is meer dan voldoende keuze

Aanbeveling
Het gehele aankoopproces verliep snel en gemakkelijk. Een aanrader!

Extra toelichting
Het gehele aankoopproces verliep snel en gemakkelijk. Een aanrader!

boris1949 26-10-2013

typenummer intikken, bestelling plaatsen: klaar!

prima afevering, precies op tijd zolas aangegeven. Keurig bevestigingsmail van zowel bestelling als betaling.

zeer uitgebreid, ruim voldoende

Aanbeveling
alles gaat precies zoals aangekondigd: snel, gemakkelijk, site gebruiksvriendelijk. Prima

Extra toelichting
eenvoudig, gemakkelijk en snel en niet in de laatste plaats: Goedkoop!

eric197536 26-10-2013

De website is erg overzichtelijk en met leuke filmpjes over de producten.
Ook het bestellen gaat heel vlot.

Assortiment
Ruim de keuze uitverschillende producten.
Ik miste alleen Bose geluid systemen.

Aanbeveling
De prijzen zijn erg goed te noemen.