Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

J de Boer 92 01-11-2013

de site is overzichtelijk en ik kon makkelijk vinden wat ik zocht. verder was het bestel proces na het maken van mijn keuze eenvoudig en zeer duidelijk.

alles is duidelijk op de site, hierdoor zat ik niet met vragen. op de site staat wel op de homepage duidelijk het telefoon nummer van de klantenservice. verder kreeg ik na mijn bestelling een e-mail waarin heel duidelijk de instructies voor het retouren stonden, maar uiteraard is dit niet nodig. wel werd mijn tv door post NL 7 uur later geleverd dan de tijd die op track & trace stond aangegeven, maar dit ligt natuurlijk aan post NL.

Assortiment
er is een vrij ruim assortiment op de site, voor elke klasse (maat/merk) genoeg keus. verder is de prijs/kwaliteit verhouding goed, en is deze winkel in verhouding met winkels als wehkamp.nl en bol.com goedkoper.

Extra toelichting
plasma-discounter.nl is een site met veel keuze die qua prijs goedkoper is dan de andere sites die ik bezocht heb. ook waren de specificaties van mijn aankoop duidelijk op de site te vinden, en de review op youtube gaf mij de doorslag!. ik zou mijn aankoop ( LG 42LA6208) zeker aanraden, en ook zeker deze web-shop zelf! ik ben een tevreden klant.

C Paas 01-11-2013 Via de website gekocht

Makkelijke zoekfunctie op de site en uitgebreide productvideo bij het product wat ik zocht!

Snelle levering, binnen 24 uur. Goede communicatie over bestelling, levering en track and trace gegevens.

Extra toelichting
Zeer uitgebreide toelichting op de samsung HDTV Monitor T27B550 door middel van video. Geeft veel duidelijkheid over de mogelijke aansluitingen. Prima service met betrekking tot bestelling en levering. Zonder problemen binnen 24 uur thuis bezorgd. Nog maar enkele dagen in bezit maar erg tevreden over de kwaliteit van de HDTV

M.J van Geest 01-11-2013 Via de website gekocht

De nieuwe tv was makkelijk in elkaar te zetten, de gebruiksaanwijzing was duidelijk.

Een dag na de bestelling had ik het apparaat in huis.
Keurig.

Aanbeveling
Ik kreeg zelf deze winkel aanbevolen door een vriendin en ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Daarom zou ik deze winkel ook zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Een mooi toestel, snel geleverd, makkelijk te bedienen.

micheldijk64 01-11-2013

overzichtelijke site, makkelijk zoeken, verschillende doorsnijdingen

snelle levering, bij retouren goede regeling

Assortiment
duidelijke opdeling van de discounters, ruime keuzes binnen soorten

Aanbeveling
prijs, kwaliteit en service zijn altijd prima, nooit klachten gehad.

ga zo door!

DanielleHerm 01-11-2013

Extra toelichting
Een professionele aanpak en super snelle levering; Daar staat plasma-discounter voor! Einde van de middag besteld en ik had het de volgende middag al in huis! Wat een snelheid. En ook de communicatie is zeer goed . Ik was zelf nog onderweg naar huis van mijn werk dat ze al voor de deur stonden. Ze belde en het was geen probleem even 5 minuten te wachten. Super! Zoals jullie merken zit ik nog vol ongeloof dat ze het zo snel voor elkaar hebben gekregen mij te leveren. Je hoeft het de deur niet meer uit om te shoppen. Ik ga zeker vaker online bestellen bij plasma-discounter. Petje af Plasma-discounter!

Dennis Benus 01-11-2013 Via de website gekocht

ik kon veel informatie vinden op de site. de betaling was snel afgerond.

binnen 2 dagen na betaling had ik de smart tv al in huis. zeer snelle bezorging.

Assortiment
met een breed assortiment is plasma discounter een uitstekende website.

Aanbeveling
door de snelle afhandeling en het uitstekende product dat is afgeleverd. Ga ik het zeker aanraden aan mijn vrienden.

Extra toelichting
door www.beslist.nl ben ik op de site van plasma discounter gekomen en het heeft me aangenaam verast over de tv en de service ben ik meer dan tevreden

Robin van Barneveld 01-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Erg makkelijke site, heb hier even goed rondgekeken en heb toen besloten naar de winkel te gaan!

In de winkel ben ik uitstekend geholpen.

Assortiment
Breed assortiment, voor elke portomonee wel iets te vinden.

Aanbeveling
Ik raad het aan al mijn kennissen en vrienden aan

t.naaijer 01-11-2013

vervoer goederen zeer stipt en goed geregeld

product niet goed de retour bon zit er direct bij

Assortiment
zeer ruime keus en zeer goede uit leg

Aanbeveling
wat ze zeggen daar staan ze ook voor

Extra toelichting
mooie plasma gekocht men adviseerde 4 meter kijk afstand maar 3.5 meter wil ook goed zeer scherpe beeld super voor het kijken naar voetbal 64 inch Samsung plasma

Wim van Rij 31-10-2013 Via de website gekocht

Online shoppen en prijzen vergelijken is in jullie voordeel. Mijn keuze werd makkelijk gemaakt mede door de prijs.

Ondanks dat de telefonische informatie redelijk duur is ben ik bijzonder adequaat geholpen.

Assortiment
Als je vindt wat je zoekt en ook nog tegen een goede prijs, dan is de keuze snel gemaakt.

Extra toelichting
Was in de zomer samen met mijn zoon al eens geweest om een barbecue te kopen en toen al verbaasd over de goede vakkennis en de tijd die men nam om ons te bedienen. Mijn laatste aankoop gaf wederom eenzelfde beeld. Bij jullie wordt echt een verschil gemaakt met de "standaard" web-aanbieders.

Ronald1V 31-10-2013

De winkel is goed bereikbaar en heeft voldoende op voorraad

Het personeel is ongeïnteresseerd en weinig vriendelijk/behulpzaam. Gelukkig wist ik wat ik wilde hebben. De jongen die mijn tv uit het magazijn haalde was wel vriendelijk.

Prima!

soenita 31-10-2013 Via de website gekocht

peter verkuijl 31-10-2013 In de winkel gekocht
plasma discounter naarden

Goed doordacht en efficiente en snelle afhaal of bezorging

Niets mis met de service

Assortiment
Altijd een ruime assortiment goedkoper dan elders, zelf goedkoper dan bij die schreeuwers van mediamarkt

Aanbeveling
Meerdere mensen aangeraden om bij plasma discounter langs te sturen en bedankjes gehad omdat ze meteen geslaagd waren en zeer tevreden waren over de service en prijs

Extra toelichting
Zeer prettige shop en een mooi concept. ik slaag altijd bij deze shop en ik ben blij dat hij in de buurt zit en er is altijd ruime parkeer plek en is makkelijk te bereiken. Ik heb meerdere apparaten gekocht en blijf hier komen want alles loopt als een goede snelle en efficiente team net als een wtcc race team :)

maarten175 31-10-2013 Via de website gekocht

5,5

goede makkelijke pagina met duidelijk gebruik

ik dacht dat ik binnen 1 dag mijn bestelling zou krijg, ,maar wel deze mail na 3 dagen
maar heb mijn bestelling nog niet binnen

biedt echt alles aan

Aanbeveling
U kan de levertijd niet na komen en zou mij terug bellen, maar heb zelf al vier gebelt, maar nog niets in huis

Extra toelichting
hoop hem morgen te ontvangen ,maar moet wel de hele dag thuis blijven, omdat men niet weet hoelaat men komt. Jammer, dit is mijn eerste aankoop ,maar misschien ook de laatste jammer jammer 3 dagen zonder tv.

8862 31-10-2013

Mijn tv is voor reparatie 8 weken onderweg geweest. Ik werd nooit terug gebeld over mijn klacht. Na 8 weken mocht ik mijn tv terug ontvangen in doos die niet dicht getaped was. Coulance en service is zeer slecht

Aanbeveling
Slechte service bij reparatie en coulance net buiten de 2 jaar garantie termijn.

zie boven

Create2Fit Naarden 06-11-2013

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review.

Allereerst willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden voor de lange reparatietijd.

Een week nadat u uw product ter reparatie had aangeboden, had onze reparateur een prijsopgave gemaakt. U gaf aan niet eens te zijn met de prijsopgave die de reparateur had gegeven.
Wij zijn het met u eens dat deze ook te hoog was. Wij hadden direct contact opgenomen met de fabrikant om te vragen of er coulance op de prijsopgave mogelijk was. Vervelend genoeg heeft dit veel te lang geduurd, waardoor u erg lang op uw product moest wachten. Na enige tijd hadden wij besloten om zelf coulance te geven op de prijsopgave, omdat de fabrikant maar niet met een concreet antwoord kwam.

Het is zeer kwalijk dat de doos van uw product niet dicht getaped was. Dit is onoplettendheid van onze kant, onze excuses hiervoor.

Wij hebben op verschillende fronten als bedrijf zijnde gefaald en willen u daar ook graag een compensatie voor geven. Hiervoor zullen wij u persoonlijk gaan benaderen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice Plasmadiscounter

Rene derrix 31-10-2013 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak geregeld beetje jammer dat je op de site niet kunt vergelijken zoals op andere site s wel kunt

Nu meerdere malen besteld en een keer een monteur binnen notie op de stoep gehad super

Veldmeijer 31-10-2013 In de winkel gekocht
Bronsstraat 10 Naarden

Het personeel gaat gemakkelijk om met de vragen over het apparaat

vriendelijk personeel

Assortiment
Uitgebreid assortiment en overzichtelijk opgesteld

Aanbeveling
goede service, klantvriendelijk en concurrerende prijzen

Extra toelichting
Heb je vragen dan wordt je vlot geholpen

ErikBurgman 31-10-2013

Snelle site met logische zoek mogelijkheden.

Werd prima op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling inclusief een tracecode om mijn bestelling te volgen.

Assortiment
Als je iets op TV gebied wil ben je wel gek als je niet eerst hier even kijkt.

Aanbeveling
Hier kun je rustig kopen. Serieuze gasten. En dat Tom de drijfveer is geeft een extra safe gevoel. Die zal niet snel zijn reputatie in gevaar willen brengen als bekende Nederlander.

Extra toelichting
Gewoon het eerlijke verhaal zonder overdrijven.

D.Bezemer 31-10-2013

overzichtelijke winkel

goed personeel, niet te opdringerig en bereid om wat extra's te doen

meer als genoeg keuze

Aanbeveling
goedkoop goede spullen en een goede service

Chris Colijn 31-10-2013 Via de website gekocht

Het uitzoeken van aan welek voorwaarden de tv moet voldoen was goed te vinden e t klopte

's avonds voor 8 uur besteld volgende dag geeverd klopte niet, vrijdag avond besteld dinsdag geleverd zaten teveel volgende dagen in

Assortiment
keus uit veel voor goede prijs

Extra toelichting
Er is veel te koop alles klopte behalve aanmelden bij Foxvoetbal, je kunt alleen een inlog aanmaken om te kunnen betalen die kans was er ook zonder dat ik de tv had gekocht.

Rupert74 31-10-2013

Aangezien ik in de buurt woon van een vestiging kon ik makkelijk er heen rijden en mijn aankoop doen, dit is toch nog makkelijker dan online bestellen omdat ik het product meteeen in huis heb.

Als er iets mis is ga je simpel terug en kunnen ze meteen beoordelen wat er aan de hand is. Als zij vervolgens bevestigen dat er wat mis is krijg je een nieuw model meteen mee.

Assortiment
Tot nog toe hadden ze altijd de beste producten die ook aangeprezen stonden op "review" sites en dus kun je daar altijd het beste product halen en 99% van de tijd hebben ze het op voorraad, voor die ene 1% komt het binnen een paar dagen geleverd.

"Need I say more?"

spoorhuis 30-10-2013 Via de website gekocht

Het bestelproces loopt enorm goed en makkelijk. We waren op zoek naar een bepaalde tv die niet meer in voorraad is. En vinden het enorm handig dat diverse (prijs/kwaliteit) alternatieven direct geboden worden.

Op de site wordt je aankoop via filmpjes toegelicht. Verrekt handig. Ook compleet aanbod, bijv. mbt tot de tv steun die we nodig hadden. Ook weer toegelicht met filmpjes. Geweldig toch, vanuit je luie stoel. Steeds overleggen met het thuisfront... Afijn, aan te raden. Direct na je aankoop div. bevestigingsmailtjes.

Assortiment
Wat ons betreft prima. Niet in het minst vanwege de alternatieven die duidelijk en direct aangeboden worden. + Niet te vergeten de diverse randapparatuur, t.w. tv steun. Enorme keus.

Aanbeveling
Waarom niet, prijs/kwaliteitsverhouding is prima. Zoek je via google op vergelijkings sites dan zie je dat men zelfs goedkoper is dan de suggestie van onze pubers, mediamarkt.

E. Boon 30-10-2013 Via de website gekocht

Keuze van producten en info. hierover was prima.

Zeer snelle levering tegen prima prijs. Aflevering was zoals afgesproken.

Assortiment
Meer dan voldoende keus voor het product wat ik op het oog had.

Extra toelichting
Vooral door de lage prijs en de uitstekende levering/service een hoge beoordeling.

Marcel G Seignette 30-10-2013

Enkele klikken zijn voldoende. Productinformatie is eenvoudig te raadplegen.
Bestellen is een logisch proces

Bereikbaar als dat nodig is. Website geeft aan als product in voorraad is. Bevestiging van je bestelling. Tracking systeem is prettig. Snelle levertijd.

Assortiment
Ruim assortiment. Goede navigatie dus niet lang zoeken

Aanbeveling
Gemak en prima prijsstelling.

gj meijer 30-10-2013

uitzoeken klikken betalen en de volgende dag genieten....

Zeer duidelijke informatie op hun site

Assortiment
Alle bekende merken zijn aanwezig.

Zeer snelle levering

Extra toelichting
Een zeer prettige web winkel om bij te bestellen zeer snelle en correcte verzending en bezorging en zeer scherpe prijzen.

mier 45 30-10-2013

zelfs voor een leek heb nu al door hoe de tv werkt

we werden meteen en zeer vriendelijk geholpen

Assortiment
aangezien ik niet zo'n groot budget heb had ik toch nog genoeg keus

Aanbeveling
ruime keus betaalbaar en vriendelijk maar zeker niet te opdringerig personeel

Extra toelichting
wij hebben al eerder twee televisies gekocht bij de plasma discounter dit is toen al erg goed bevallen, prima prijs kwaliteit verhouding vandaar dat we deze tv ook hier hebben gekocht ook nu ben ik weer zeer tevreden.

S. Wagter 30-10-2013 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke site, met voldoende aanvullende informatie.

Prima service, zowel via email als telefonisch.

De keuze is reuze!

Aanbeveling
Mijn ervaring met plasma-discounter zijn zeer positief, daarom raad ik andere consumenten deze webshop ten zeerste aan.

Extra toelichting
Mijn positieve ervaring met een eerdere bestelling bij Koelkast.nl hebben mij gemotiveerd om ook een televisie bij plasma-discounter aan te schaffen. Tot op heden bevalt me dat weer meer dan prima, en sluit ik daarbij een bezoekje aan de andere shops zeker niet uit!

Adast 30-10-2013 Via de website gekocht

Lekker vanaf huis prijzen vergelijken en keuze gemaakt op basis van prijsvergelijking en overzichtelijke website.

Supersnel geleverd met een duidelijke track en trace verwijzing.

Ruime keuze.

Aanbeveling
Heb ik al gedaan. Zeker omdat alles zo snel geleverd werd.

Extra toelichting
Ik zou zeker bij een volgende aankoop weer de site bezoeken. Geen gedoe, makkelijke verwijzing naar betaling en prettig dat het bestelde zo snel thuis werd afgeleverd.

RemyB 30-10-2013

Het bestellen van de spullen verliep makkelijk en snel. Ik heb echter wel moeten zoeken naar de specs van de televisies. Uiteindelijk na het raadplegen van andere sites heb ik mijn keuze gemaakt.

Assortiment
Het assortiment is breed en geordend weergegeven.

Aanbeveling
Voordat ik hier zelf een televisie bestelde had ik de site al aanbevolen aan mijn ouders. Die hebben hier probleemloos een mooie televisie gekocht.

Extra toelichting
Ik heb een televisie met 2 beugels gekocht. 1 beugel bij de TV, 1 bij de oude die naar de slaapkamer verhuisd. De bestelling en levering is probleemloos en snel verlopen. De TV voldoet volledig aan de verwachting. Ik heb om een volledig beeld van de specificaties (aansluitingen e.d.) de sites van de fabrikanten van de TV's die ik bekeken heb bezocht. Ik zou het handig vinden als er een bestelstatus op de site te vinden zou zijn via een inlog o.i.d..

Bosbrandt 30-10-2013

Duidelijk en snel

Heldere site en communicatie

Assortiment
Niet te veel merken om het overzichtelijk te houden

Heb ik al gedaan

Extra toelichting
Iedere keer opnieuw heel tevreden

Nick Hagenbeek 30-10-2013

Eenvoudig gevonden via google, snel besteld.

TV achteraf toch te klein, graag een 46 ipn 40 inch. Binnen 2 minuten geregeld, Top!

Assortiment
Ruim voldoende keus op het gebied van electronica.

Aanbeveling
Zonder meer, zeker gezien de service.

Roel1896 30-10-2013

Overzichtelijke site en makkelijk bestellen!

Duidelijke mailtjes na de bestelling ( factuur/bevestiging), snelle accurate levering!

Assortiment
Ruim assortiment in verschillende prijsklassen. Ook het overzicht hierin is erg goed.

Aanbeveling
Duidelijke webshop en een erg goede snelle afhandeling.

Extra toelichting
Ik zocht een tv waar ik nog de nodige informatie over nodig had. Deze info kon ik makkelijk vinden en hierdoor heb ik lekker snel een keuze kunnen maken. Na het bestellen is de tv netjes zoals beloofd de volgende dag geleverd en dit is natuurlijk top! Al met al dik tevreden en ik zal zeker terugkeren wanneer ik weer een dergelijk product nodig zal hebben.

TimW12 30-10-2013

Duidelijke omschrijving van producten en makkelijk te vergelijken!

Ik heb mijn TV laten bezorgen en met een duidelijk Track and Trace systeem, zie je precies wanneer je bestelling aankomt.

Assortiment
Enorme keuze aan toestellen van zowat alle merken!

Aanbeveling
Prima service en assortiment, dat je makkelijk kan bestellen met allerlei betaalmethodes. Daarnaast vind je nergens zo'n scherpe prijzen!

Extra toelichting
Via een vriend hoorde ik van Plasma-Discounter.nl en tijdens mijn zoektocht naar de beste prijs voor mijn gekozen toestel, bleek dat ze inderdaad de goedkoopste waren. Dit is de eerste keer dat ik via internet een dergelijke aankoop doe en ik was echt wel een beetje huiverig. Dit bleek nergens voor nodig! Mijn volgende aankoop doe ik zeker weten weer hier!

Fam. Schouten 30-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Vestiging op industrieterrein dus geen problemen met parkeren, laden e.d.

Geweldig geholpen door de verkoper, aangezien het toch een grote uitgave betreft.

Assortiment
de grote merken zijn goed vertegenwoordigd voor de tv waarvoor we kwamen

Aanbeveling
zie eerdere motiveringen als reden van aanbeveling

J.p.Hat 30-10-2013

Overzichtelijke site met zeer complete zoekfuncties.

Levertijd inderdaad de volgende dag en duidelijke en goede communicatie via de mail.

Assortiment
Ruim assortiment, voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Het gehele proces van uitzoeken, bestellen tot levering zeer positief.

Extra toelichting
Ik geef nooit een 10, omdat er altijd wel iets van ontwikkel ruimte moet zijn, maar de 8 overall kan je zien als een zeer groot compliment. Je wordt als klant goed op de hoogte gehouden dmv emails over de status van je bestelling en de levering is inderdaad de volgende dag. Goed was ook te zien dat het bestelde product, dat de laatste was, direct als uitverkocht op de site stond. Leuk detail is dan ook dat de mails o.a. ondertekend zijn door Tom Coronel :-) Zeker aan te raden om hier iets te bestellen!

Amber64 30-10-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Duidelijke website, perfecte service, waar vindt je nog dat je maandag iets besteld en de volgende middag al in huis!

jarmik 30-10-2013

Goede uitleg en prima lopende site

Snel bericht van ontvangst bestelling en m'n betaling .
Volgende dag bestelling keurig in huis

Assortiment
Er is meer te bestellen bij jullie dan ik betalen kan

Aanbeveling
Heb zelfs het adres al doorgegeven aan m'n dochter die een tv zocht .

Extra toelichting
Ik kwam toevallig als eerste op jullie site terecht bij mn zoektocht . Ben verder gaan zoeken maar toch weer terug naar jullie gegaan en uiteindelijk daar m'n bestelling gedaan omdat de site het duidelijkst was voor mij

f1frans 30-10-2013

Alles duidelijk en overzichtelijk.

Die heb ik nog niet hoeven te gebruiken.

Assortiment
Van alles hebben ze in huis en op voorraad.

Aanbeveling
Zeer snelle levering en contact via de mail is duidelijk en snel.

Extra toelichting
De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

Bob van W 30-10-2013

Waren alle websites maar zo duidelijk en informatief...
Echt "vóór 1900 uur besteld, volgende dag in huis". Klasse!

Duidelijke informatie over bestelling, betaling, voortgang en levering.

Assortiment
Je kunt het zo gek niet bedenken of je vindt het hier...

Aanbeveling
Waarom naar een ander gaan als je de bovenstaande punten ziet?

Extra toelichting
Ik ga voortaan ook bestellen bij de andere "discounter" on line shops van hr. Coronel cs

MirjamB 30-10-2013

via zoeken snel het product gevonden.

tot nu toe prima

Assortiment
product gevonden bij televisies, waar ik het niet had verwacht, wist niet dat dit in het assortiment zat (Sonos Play 5).

Aanbeveling
Heel welkom een korting van 10% via social media. Dat wil iedereen.

Extra toelichting
Product in goede staat gekregen, even getest of het werkt en ga hem nog in gebruik nemen. Website is makkelijk en overzichtelijk, verwachtte eigenlijk mijn product hier niet te vinden, maar geprobeerd en blijkt verkocht te worden. Assortiment dus groter dan verwacht.

Wouter L. 30-10-2013

Goed bereikbaar
Volop parkeergelegenheid

Gedegen en eerlijk advies gekregen over diverse toestellen.

Assortiment
Alle belangrijke merken zijn te koop en te zien in de showroom

Eigenlijk geen minpunten.

Extra toelichting
Door een scherpe aanbieding en eerlijk en oprecht advies heb ik besloten om te kopen bij Plasma Discounter. Ze zijn goed bereikbaar en niet zo massaal en onpersoonlijk als de concurrenten.

M.Stahlberg 30-10-2013 In de winkel gekocht
naarden

Aanbeveling
Goede service,groot assortiment en scherpe prijs

M. Boom 30-10-2013 Via de website gekocht

helder en overzichtelijke site

word goed op de hoogte gehouden van de status

erg uitgebreid en compleet

h.zilder 30-10-2013 In de winkel gekocht
Naarden

voelt prettig aan als klant

goede service, prettige uitleg en zeer behulpzaam

Assortiment
ruime keuze mogelijkheid, ook via internet prettig om te shoppen

Aanbeveling
klantvriendelijkheid en kwantiteit is helemaal goed

Extra toelichting
uitstraling, klantvriendelijkheid en scherpe prijzen prima zaak

Tevreden Gebruiker 1977 30-10-2013

Handig met bijbehorende accessoires

duidelijke communicatie over de levering en factuur

veel keus

top shop.

Extra toelichting
Goeie en vooral snelle service. Duidelijke communicatie. Handig met alle accessoires genoemd bij het product.

Bassie013 30-10-2013 Via de website gekocht

lekker thuis alles vergelijken

telefonisch goed geholpen

alle tv te krijgen

Aanbeveling
aan iedereen, vanwege groot assortiment en een goede prijs

Prima internet winkel

LdeJ 30-10-2013

hetuitzoeken ging snel, alles was duidelijk voorzien van beschrijving

snelle levering

veel keuze

Aanbeveling
geen nadelige dingen te bedenken

Extra toelichting
ik zocht een 3d bril en kwam op Plasma-discounter Alles was erg overzixhtelijk en het bestellen + betalen ging makkelijk De levering was snel dus heb helemaal geen aanmerkingen

Miroplu 30-10-2013

Makkelijke zoekfunctie op de site met meteen de voorraad informatie erbij!

Winkel is makkelijk te bereiken met voldoende parkeergelegenheid. In de winkel snel geholpen en ook het wachten op de tv vanuit magazijn was zeer kort.

Assortiment
Aanbod in winkel is voldoende, van elke type wel 1 formaat in de winkel. Vooraf kan je via de website voldoende info vinden om al een goede eerste keuze te maken.

Aanbeveling
Goede prijs, vlotte service!

Extra toelichting
Super TV, zeer helder beeld en makkelijk te programmeren ! Ook de ingebouwde DVD-speler is een uitkomst geen extra kastjes en kabels. Ideaal voor op de slaapkamer. Echt een aanrader.

inge66 30-10-2013

Thuis uitzoeken, reserveren en ophalen. Erg gemakkelijk.

De tv werd samen in de auto gezet.

Marnix1980 29-10-2013

Makkelijk bereikbaar, veel keuze en producten/merken zijn makkelijk te vergelijken.

Deskundig en niet opdringerig personeel wat de tijd voor je neemt.

Assortiment
Ruim assortiment met aanbod van alle bekende TV merken.

Aanbeveling
Door het ruime assortiment en de deskundigheid van het personeel kan ik een ieder aanbevelen om hier een nieuwe tv te kopen. Zeker omdat ze ook nog eens zeer scherp geprijst zijn.

j1985 29-10-2013

makkelijk te bestellen, veel betaal mogelijkheden!

Assortiment
genoeg keuze, voelde me net een klein kind in een speelgoedwinkel

al gedaan zelfs

Extra toelichting
veel keuze op de website, was leuk om de verschillen te bekijken.