Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 103 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Bakema1970 03-11-2013

Vrijdagmiddag wilde ik nog ff van Almere naar Naarden rijden, door de drukte op de weg online besteld, zaterdag in huis. TOP

Goede track en trace

Assortiment
Veel aanbod, wat ieder wenst is er

supersnelle levering, betrouwbaar.

Voor de tweede keer iets besteld bij Create2fit, iedereen aan te raden

Ronny Zoontjens 03-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Ik had eerst een set bij Mediamarkt gekocht de LG-HX753 gekocht, ik vroeg nog aan de verkoper daar of die set ook met staande speakers waren, hij zei van niet. bij thuiskomst zag ik voordat ik de doos opende op internet dat die set er wel degelijk was, namelijk bij Plasma Discounter.nl
Ik heb eerst gebeld met Plasma Discounter en jullie hadden de set op voorraad (LG-HX773W). De meneer die ik aan de lijn had heeft toen de set voor mij gereserveerd en een mail gestuurd naar mij met een reserverings bon, ik ben toen de set naar Mediamarkt terug gaan brengen en vandaar uit gelijk naar Plasma-Discounter in Naarden gereden. Het was alles bij elkaar ongeveer 250km rijden maar zeker de moeite waard want toen ik daar aan kwam werd ik vriendelijk geholpen en kreeg een bak koffie voor het wachten op de set die even werd gehaald uit het magazijn. Toen de set aan kwam heeft de winkelmedewerker mij netjes geholpen om de zware doos mee in de auto te zetten, top winkel.

Eerst gebeld met Plasma-Discounter.nl en de vriendelijke man reserveerde de set gelijk die ik wou en stuurde me gelijk een e-mail met reserveringsbon en dat alles binnen 10min. Top.

Assortiment
Na een lange rit door file's vanuit Tilburg naar Naarden kwam ik in de winkel aan, ik vond de winkel zeer mooi ingericht en er kwam gelijk een man naar me toe met kan ik u helpen meneer, ik zei gelijk ik kom de LG set ophalen die ik heb gereserveerd en de beste man ging gelijk aan de slag, toen heb ik even rondgekeken in de winkel, alles staat netjes ingericht en duidelijk de gegevens en prijzen er bij.

Aanbeveling
Ik beveel het iedereen aan want de Service is echt super goed.

Extra toelichting
Plasma-Dicounter een top winkel en vriendelijke mensen met goede sevice, dat vind ik belangrijk. In de toekomst zal ik bij plasma-discounter mijn spullen kopen, als ik niet zelf naar Naarden rij dan bestel ik het via jullie website en laat ik het bezorgen.

Patrick5296 03-11-2013

Via internet lekker lui op de bank vrijdag besteld en betaald ,zaterdagochtend tv binnen

Probleempje met bestelde tv , even klantenservice bellen en er wordt voor oplossing gezorgd

Voor elk wat wils

Aanbeveling
Of te wel geen cent teveel

Helmy Hendriks 03-11-2013

geen klachten

Vooral duidelijk en snel

Coxxx 03-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Webwinkel werkt perfect en eenvoudig. De fisieke winkel in Naarden is goed bereikbar en heeft ruime openingstijden.

Assortiment
Zeer veel typen en merken.

Aanbeveling
Prijs vs kwaliteit vs gemak: we hebben een winnaar!

Extra toelichting
Prijs vs kwaliteit vs gemak: we hebben een winnaar!

Henri Wijngaards 03-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Makkelijker kan het eigenlijk niet, je zoek, kiest uit , besteld en heb nog even gebeld of het product op voorraad is. Super !

We kregen zowel telefonisch als in de winkel een geweldige vakkundige service! Zelfs toen we het product hadden afgerekend, kregen we nog nieuwe uitleg over andere mooie producten.

Assortiment
Een zeer ruim assortiment, zowel op de website als de showroom in Naarden

Aanbeveling
Wij hebben Plasma-Discounter.nl aangeraden gekregen van mijn zwager, die zeer te spreken is over jullie bedrijf en mijn vrouw en ik kunnen dit alleen maar beamen! Dus wij gaan ook zeker in onze vrienden/kennis en familiekring jullie mooie bedrijf aanraden. Complimenten!

Extra toelichting
We zijn gewoon erg te spreken over jullie bedrijf. En het zal ook zeker niet het laatste product zijn wat we zullen aanschaffen. Hartelijke groeten, Henri Wijk bij Duurstede

Jimmy Manasse 03-11-2013 Via de website gekocht

Aanklikken,bestellen en de volgende dag in huis. Simpel en effectief.

Prima. De service is zoals het hoort, vriendelijk en snel

prima.

Aan iedereen.

Extra toelichting
Plasmadiscounter is gewoon een goeie winkel en webshop. De ene dag bestellen is de volgende dag in huis hebben. Je krijgt van te voren een sms hoelaat de bezorging komt en de mannen zijn zichtbaar zuinig op hun lading en doen hun best met de aflevering. Vriendelijk en klantgericht. Zeker voor herhaling vatbaar.

Bas Stolk1234 03-11-2013

Ik heb het product online besteld. Het was niet moeilijker dan andere winkels en daardoor was het gemakkelijk te herkennen.

Ik heb mijn product pas om 19 uur besteld en toch gewoon de volgende dag in huis, dat vind ik nou service!

Aanbeveling
Goede prijzen en gemakkelijk te bestellen

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden over het gebruik van de webshop, eenvoudige lay out, geen moeilijkheden. Assortiment was niet echt van toepassing, aangezien ik online heb gezocht welke oortjes ik wilde hebben en daar zijn deze uit gekomen, daarna ben ik pas gaan kijken waar ze te koop zijn.

Rikie van. De pol 03-11-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen

Super snelle levering

Zeer uitgebreid

Aanbeveling
Ik zou hen aanbevelen door hun klantvriendelijke service bij iedereen die ik ken

Extra toelichting
Zelden ben ik zo tevreden geweest,bij een winkel

101tevreden 03-11-2013

Wij zijn eerst naar de winkel gegaan om de verschillende mogelijkheden te bekijken. Bij aankomst erg prettig ontvangen en zijn de verschillende opties bekeken. Het product die we graag wilden hebben, was niet op voorraad waardoor op erg gemakkelijke wijze het product voor ons werd aangemeld zodra het weer op voorraad was. Vergelijkend met andere bedrijven was dit volledig vrijblijvend waardoor het erg klant vriendelijk was. Zodra het product op voorraad was ontvingen wij een e-mail en hebben wij het online besteld. Makkelijker dan dit kan het volgens mij niet.

Zoals hierboven vermeld is plasma discounter erg klant en service georiënteerd. Het leveren van het product mocht op iedere locatie naar onze wens. Erg fijn wanneer er iemand mee denkt met de klant!

Assortiment
Ieder product dat je maar wil is op voorraad. Assortiment is daarom erg breed.

Aanbeveling
Aan iedereen, het is erg service en klant georiënteerd. Daarnaast een breed assortiment tegen de scherpste prijs.

Extra toelichting
Zie hierboven alle motiveringen. Ik heb plasma discounter als een tip van mijn schoonvader ontvangen. Gezien de werkwijze zal ik plasma discounter aan iedereen aanbevelen. Niet alleen voor televisies maar ook voor de andere producten in het assortiment.

Jesse Persy 03-11-2013 Via de website gekocht

Het is heel gemakkelijk te bestelen, betalen en zeker handig automatisch adres.

Snel bezorg binnen een dag als je voor achtuur besteld hebt. Top!

Assortiment
Alles goed op voorraad zeker een heel groot magazijn. Ook helemaal Top!

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen goede service, goeden prijzen en veel acties

Extra toelichting
Als ik het in een word moet beschrijven is dat: Helemaal TOP!!

Arnold5809 03-11-2013

6,5

De wachttijd voordat je in de winkel wordt geholpen is erg lang.

NicoleLamfers 03-11-2013

De medewerker van Plasma Discounter vroeg rustig of die ons kon helpen en we vertelde hem wat voor tv ik zocht en hij zocht allemaal mogelijke tv´s op en liet alles zien en wij konden als het warre blijven zitten en hij liet alles zien. Daarom een 7 voor gemak

De service was ook prima. De medewerker hielp ons goed en liet alles zien en vertelde ook over alle mogelijke aansluitingen op een tv en welke ik zeker nodig had. Toen ik eenmaal mijn keuze had gemaakt kon je afrekenen en de tv werd voor je gehaald en ze willen zelfs naar je auto mee lopen zodat je zelf de tv niet hoeft te dragen, vandaar ook een 7 voor service

Assortiment
Het assortiment is erg groot en er staan een kwart van in de winkel. Het enige wat ik niet goed vond is dat ik een tv wou die in de showroom stond maar deze niet meer op voorraad was en ook niet meer zou komen. Hierbij dacht ik hoezo zet je dan die tv in de showroom als niemand hem meer kan kopen. Dit is dan ook mijn enige puntje van kritiek voor de rest was het assortiment erg breed en divers vandaar een 7.

Aanbeveling
De winkel heeft een breed en divers assortiment tegen een betaalbare prijs. De showroom is overzichtelijk en de medewerkers hebben verstand van de producten zodat ze je optimaal kunnen helpen. Alleen als er een tv niet in de showroom staat kan je hem zien op de internetsite. En als je deze wil kan je hem niet eerst zien omdat die in de doos zit. En moet je hem dus kopen en thuis kijken hoe die er in het echt uitziet, Je hebt wel 2 weken om hem terug te brengen maar vond dit toch een gokje nemen. Vandaar zou ik met een 7 deze winkel aan iemand anders aanbevelen.

Extra toelichting
Ik vind de winkel een fijne winkel met fijn personeel die ook echt verstand heeft van het assortiment waardoor ze je optimaal kunnen helpen. Ook is het assortiment breed en divers en heel erg betaalbaar!

Micha Donkervoort 03-11-2013

Biel 03-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Uitzoeken op de site en halen in Naarden. Voor ons dichtbij.

Extra toelichting
Goede voorraad, goede service bij bellen en in de winkel.

Ray282 03-11-2013

Harry Flokstra 03-11-2013 Via de website gekocht

Wonende in A'dam is het voor mij een uitje en daardoor ook een plezier om even naar de zaak te rijden.

Hoewel ik er geen ervaring mee heb in het onderhoudsvak is de benadering bij afhalen plezierig en als er al een foutje wordt begaan wordt dat onder excuses ook hersteld.
Helaas had ik die ervaring bij de witgoed-afdeling eerder niet. En ik niet alleen want mensen gingen weg.

Assortiment
Voor wat ik in mijn huishouden wens/nodig heb is het assortiment voldoende.

Aanbeveling
Ik acht de prijs/kwaliteitverhouding goed en stel daarnaast de internetacties op prijs.

Extra toelichting
Mijn ervaringen persoonlijk als ook die van kennissen die ik heb bijgestaan bij hun aankoop/aankopen is gewoon goed. De zaak dient er wel op te letten, net als het euvel in winkels met timmergereedschappen, dat er door uw medewerkers niet eindeloos met de klant wordt meegepraat waardoor andere klanten het gevoel krijgen van je bent toch al binnen dus wacht nu maar even want je ziet dat ik bezig ben. Een woordje van "graag even geduld a.u.b." zou soms wel op z'n plaats zijn.

MarkD01 03-11-2013

Overzichtelijke site, goede omschrijving van producten, makkelijk bestellen

Snelle levering (inderdaad binnen 1 dag), goede informatie via mail ontvangen over zowel bestelling als factuur.

Assortiment
Voor waar ik naar op zoek was een goed assortiment zodat ik meerdere apparaten in een keer kon bestellen daar waar ik anders in meerdere winkels of webshops de verschillende apparatuur moest kopen..

Aanbeveling
Top service, goed assortiment, goede informatie via mail, snelle levering.

Extra toelichting
Goed assortiment, in één koop alles wat ik zocht. Snelle levering, inderdaad binnen 1 dag (nog wel op zaterdag !) goede info tijdens de bestelling, betaling ,verzending en levering via mail. Vele webshops, en gewone winkels, kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

Erik Sikkes 03-11-2013 Via de website gekocht

Online bestellen zonder de deur uit.

plasma heeft blijkbaar goed contact met Post.nl,deze gaf niet alleen het dagdeel maar ook een tijdsblok hiervan.

Is ruim.

Aanbeveling
Gratis bezorging met lage prijzen.

Extra toelichting
Prima winkel die de klant begrijpt.

Watermannetjes 03-11-2013 Via de website gekocht

Een niet passende accessoire gekocht meteen omgeruild en ter plekke geld retour.

Extra toelichting
Een aanrader deze winkel op allee punten een dikke tien.

dirkje26 03-11-2013

Extra toelichting
Het is goed geregeld vandaag besteld en morgen in huis zelf op texel (dat maken we niet vaak mee). Prima service.

Breda buyer 1988 03-11-2013

Het zoeken naar een tv die bij je past gaat makkelijk en het kopen van je product werkt eenvoudig.

De service is zeer goed bij plasma-discounter, de voorraad wordt netjes naar waarheid aangegeven en mijn tv was de volgende dag al in huis (de avond ervoor om half 8 besteld). Ook zijn ze tot laat in de avond telefonisch bereikbaar en krijg je netjes antwoord op je vragen. Top service!

Assortiment
Het assortiment biedt voor ieder wat wils. Van simpel tot superdeluxe en dat tegen de beste prijzen.

Aanbeveling
Ik heb deze winkel al aan meerdere mensen aangeraden en zal dit blijven doen.

Extra toelichting
Mooi producten + goede prijzen + goede service = een top winkel!

lisa van Wijk 03-11-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met veel revelante informatie over de producten

Bellen voor informatie. Ik werd netjes en accuraat geholpen over het aansluiten van mn home cinemaset. Ongevraagd geadviseerd waardoor ik nog beter geholpen werd.

Veel. Heel veel keuze.

Aanbeveling
Ik zal de website aan iedereen aanbeveleb die op zoek is naar een (led)tv.

Sophie en philippe 03-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site. Makkelijke reservatie

Zeer snelle betaling. Vaak duurt het enkele dagen eer de betaling wordt uitgevoerd. Hier was dit quasi onmiddellijk. Zeer snelle levering.

Assortiment
Wel voorlopig geen volledig zicht op uw assortiment

Zeker.

Extra toelichting
Alles voorlopig perfect. Hopelijk is de kwaliteit ok en is service bij problemen ook zo goed

Fam. Boos-Krijnen 03-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

De website is duidelijk alleen zou ik het aantal foto's per product uitbreiden van 2 naar 4 voor nog beter zicht op het product. Ook vermelden dat er geen aansluitkabeltjes worden bijgeleverd maar apart gekocht dienen te worden en welke aansluitkabeltjes er eventueel nodig zijn. Voor de rest prima.

De service in de winkel in Naarden was prima. Geduldige en prima uitleg over opstelling die wij in gedachten hadden en de apparaten die wij gekocht hebben (een Pioneer AV receiver en een Sony BluRay-speler plus diverse kabeltjes). De door ons in 1e instantie bedachte BR- speler werd door de medewerker in een andere geadviseerd ivm gebreken welke onze 1e keuze had. Wij hebben zijn advies dan ook opgevolgd en aangeschaft. Prima!! Helaas dienden wij nog apart terug te komen voor een kabeltje wat door de ingewikkeldheid van de uitgedachte opstelling ontbrak. Voor de rest niets dan lof voor het vriendelijke personeel in de winkel. Prima Service.

Assortiment
Het assortiment aan apparatuur is uitgebreid zeker mbt TV's en Koffiemachines. Dus voldoende keuze. Anders is via de website het e.e.a. te vinden. De rand-benodigdheden (kabeltjes) zijn wel wat prijzig in vergelijking met wat er te vinden is op internet.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen gezien het uitgebreide assortiment aan apparatuur, m.n. TV's en koffiemachines, het prima personeel

frank46rosie 02-11-2013

marco booij 02-11-2013 Via de website gekocht

Lekker op de bank bij jullie shoppen via jullie website

Is super

Assortiment
Er genoeg keuzen bij jullie

Aan iedereen

NG88 02-11-2013

vandaag besteld voor 20:00 de volgende dag al in huis wat ook echt zo is

hele handige filmpjes met alle info over de tv's, mogelijkheden ervan en het gamma van plasma discounter

Extra toelichting
vandaag besteld voor 20:00 de volgende dag al in huis wat ook echt zo is. Hele handige filmpjes met alle info over de tv's, mogelijkheden ervan en het gamma van plasma discounter. Veel merken en uitvoeringen beschikbaar. Ook krijg je informatie over de beschikbaarheid van het hele assortiment

Wsr 02-11-2013

product simpel te vinden in de webshop

product kon gereserveerd worden en later afgehaald. Ook in de winkel accuraat afgewikkeld.

ruime keuze

Aanbeveling
ruime keus, meerdere producten, voor elke prijsklasse iets te vinden.

klant7 02-11-2013

Ik heb online gekeken en Ben naar de showroom in Naarden gereden. Dit was heel goed te berijken en in de winkel staat een uitgebreid assortiment aan tv's uitgestald.

Hulp in de winkel was prima, maar het zou mooi zijn als de verschillende mogelijkheden van de tv's wat duidelijker naast elkaar gelegd kunnen worden! Ik zag door de hoeveelheid verschillende uitvoeringen de tv's niet meer.( 100hz 200hz 3d wifi smarthub enz. )

Assortiment
Het assortiment is echt meer als genoeg!
Helemaal top.

Aanbeveling
Als je een tv zoekt hebben ze hier alles.

PhilipsTVkoper 02-11-2013

website shopt goed.

Eigenlijk niet nodig gehad.
Maar antwoord op de vraag hoe het zat met de complementaire starterkit HUE kwam promt.

Assortiment
Lijkt me ruim voldoende, als je hier niet uit kan kiezen .....

Aanbeveling
Ik had het ook van iemand anders.

Extra toelichting
Ik zou wel melden op de site hoe het werkt als je iets extra's krijgt via de fabrikant zolas de HUE starterkit, scheelt weer gemail met de klantenservice omdat het niet bij de zending zit. Levering was overigens stipt op tijd!.

Roberto71 02-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Eerst tv uitgezocht op overzichtelijke, informatieve website en daarna 's avonds opgehaald in winkel in Naarden

Deskundige en zeer vriendelijke verkoper, die zelfs hielp om tv in de auto te laden

Assortiment
Zeer uitgebreid en overzichtelijk gepresenteerd, tegen scherpe prijzen

Aanbeveling
Wat mij betreft de beste webshop voor tv's

D257 02-11-2013 Via de website gekocht

6,7

Niet anders dan andere online winkels. Wel prettig dat je niet meteen een account moet aanmaken.

Wel op tijd besteld, niet de volgende dag geleverd.

Aanbeveling
Prijs wel oké, maar maar 1 fysieke winkel.

Roberto71 02-11-2013

Online keuze gemaakt, vervolgens 's avonds afgehaald in Naarden

Verkoper was goed op de hoogte van producten, erg vriendelijk en in voor een praatje. Vervolgens zelfs geholpen met inladen van tv in auto.

Assortiment
Zeer breed assortiment, bijna te groot om te kiezen

Aanbeveling
Prima zaak, betrouwbaar en scherpe prijzen

H. Mensink 02-11-2013 Via de website gekocht

Lekker thuis op de bank een tv'tje uitkiezen.
Als dat geen gemak is......

Volgens afspraak geleverd. Volgende dag al in huis.

Assortiment
Prima voor wat ik wilde hebben.

Extra toelichting
De beoordeling hierboven spreekt voor zich.

Bert Oli 02-11-2013

Duidelijke informatie op de website.

De volgende dag daadwerkelijk geleverd.

Aanbeveling
Ik heb al iemand de website doorgegeven. Ook omdat de levering erg snel is.

Thom58 02-11-2013

enkele en heldere stappen

vlotte afhandeling. prima telefonisch advies.

Assortiment
ruim voldoende. zowel in de breedte als de diepte.

kundig en betrouwbaar.

Extra toelichting
Via mond tot mond reclame bij Plasma discounter terecht gekomen. Contact en afhandeling prima. Veel gegoogeld op internet, maar ook qua prijs steeds weer hier uitgekomen.

John Gerritsen 02-11-2013

Via internet zoeken, reserveren en gaan bekijken in de winkel. Dus je rijdt nooit voor niets.

rogerpad 02-11-2013

makkelijk bestellen

snelle service

goed assortiment,duidelijke uitleg

Aanbeveling
aanbeveling aan iedereen,ik heb al eens meer besteld bij U

goede prijs verhouding

Pieter6465 01-11-2013

correcte shop,snelle levering

danny04 01-11-2013

Even op internet bestellen en klaar.

19:59 besteld dag erna in huis.

Assortiment
Genoeg keuze en goede prijzen

Zeer gemakkelijk en overzichtelijk

Extra toelichting
Een hele makkelijke manier van bestellen goede levering en veel keuze.

SuzanneHoog 01-11-2013

Duidelijke kenmerken omschrijving
Bij onduidelijk even gebeld en duidelijke uitleg gehad

Keurige mailtjes en bericht bij aflevering

Aanbeveling
Goede aanbiedingen en service top!

AAH1971 01-11-2013

Meelopen naar de auto en het product in de auto plaatsen

Bart van Leeuwen 01-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Ondanks dat ik uit een ander deel van het land kom was de winkel prima bereikbaar.De productkennis van de verkoper was top.

Aanbeveling
Assortiment was ruim voldoende alle gangbare merken zijn aanwezig. Alle merken werden mooi en op prijsklasse gesorteerd. De prijs die ik heb betaald was zeker conccurerend. Had hiervoor al verschillende winkels bezocht. Ik heb met deze aankoop geld verdient.

Extra toelichting
Ben samen met een collega naar Naarden gereden om dat hij een nieuwe tv ging kopen.Ik zelf was van plan om t.z.t. (na orientatie)ook een nieuwe aan te schaffen. De presentatie van product en personeel bij jullie in de winkel was zo prittig en proffesioneel, dat ik zelf ook met een prachtige Philips Ambilight naar huis ben terug gereden. Goeie ervaring. "TOP"

Feikje1 01-11-2013

de producten zijn goed te vinden op de site. Ook de informatie over de televisie was duidelijk via het filmpje. Het bestellen gaat in duidelijke stappen. De verzendkosten zijn wisselend per product maar wel goed zichtbaar zodat je weet waar je aan begint.Voldoende betaalmogelijkheden en duidelijk wat de kosten zijn die hierbij komen. Betalen ging via ideal goed en ik kreeg via de mail gelijk te zien dat de betaling bij hun binnen was en dat de bestelling zou worden verwerkt. Ook het afleveren ging erg goed en binnen de afgesproken termijn

Ik heb gebeld voor informatie over de televisie en de rest van het bestelproces. Dit was correct, netjes en behulpzaam. De bijkomende kosten waren voor het bestellen duidelijk.

Assortiment
Ik miste verschillende uitvoeringen van de televisies die ik zocht, al heb ik mijn uitvoering wel gevonden. Ik vond het apart dat een goedkoper type hier duurder was de de duurdere uitvoering. och dat maakt de keuze ook weer makkelijker

Aanbeveling
Niet iedereen vertrouwd een webwinkel. Plasma-discount heeft aanspreekpunt en is telefonisch goed bereikbaar en heeft een winkeladres. Dit verhoogd bij mij het gevoel van betrouwbaarheid. Hier durf ik wel mensen op af te sturen

valkwinters 01-11-2013

Robert_w 01-11-2013

Centraal gelegen

Netjes maar soms wat lange wachttijden i.g.v. Drukte

Assortiment
Volledig en up to date met de top tvs van het moment

Aanbeveling
Altijd goede prijzen en voorraad,

Extra toelichting
Heb inmiddels 3 samsung high end tvs gekocht en een evolution kit, heb geen klagen over voorlichting en service.