Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Kenny9174 06-11-2013

Tevreden klant1963 06-11-2013

Judith2013 06-11-2013

Je kunt vanuit je luie stoel het hele assortiment bekijken. En voor mij als leek kon ik alle informatie en vragen die ik had over het toestel terug vinden in het bijbehorende filmpje waardoor ik dus niet naar de winkel hoefde voor informatie.

Tot dusver prima service! Op zondagmiddag besteld en dinsdagmiddag in huis. Ik werd via de mail keurig overal van op de hoogte gehouden.

Assortiment
Wat ik op de site zag was een groot aanbod van diverse merken.
Maar ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik onvoldoende op de hoogte ben van wat er op dit gebied te verkrijgen is of zou moeten zijn.

Aanbeveling
Ik zou plasma discounter zeker aanbevelen bij vrienden want het gemak in combinatie met de snelle levering vind ik echt super!

Extra toelichting
Al met al een zeer tevreden (nieuwe) klant!

fam. Schenkels 06-11-2013 Via de website gekocht

Met enkele klikken kon ik het gehele aanbod bekijken en direct bestellen. Duidelijk was de levertijd die in dit geval de volgende werkdag was. Heel gemakkelijk en geen gedoe.

Informatie in elke stap van het proces. Iets aanbieden wat je ook in voorraad hebt betekent voor mij een uitstekende service.

Assortiment
Heel uitgebreid en compleet met alle merken en modellen. Het geeft een goed overzicht en door de duidelijke productvideo's weet je precies wat je koopt.

Aanbeveling
Gemakkelijk, uitstekende service en een ruim assortiment. Dat kan ik dus iedereen aanbevelen. Helemaal van deze tijd.

Max1912 06-11-2013

Site is heel overzichtelijk en veel keus

2 dagen na mijn bestelling had ik mijn tv al binnen

Zie vraag 1 voor mij perfect

Ja, omdat alles klopt

Extra toelichting
Prijs, kwaliteit, service alles is perfect en geniet met volle teugen van mijn nieuwe tv

J.P. Stroeken 06-11-2013 Via de website gekocht

Webpagina is overzichtelijk (beugels staan per merk en type, etc) en leid je in makkelijk stappen tot de aankoop

Dit is de tweede bestelling. Bij de eerste bestelling hadden ze een onderdeel verkeerd geleverd en was het pakket terug gezonden. Ze hebben direct (zonder af te wachten) het goede opgestuurd.

Uitgebreid.

Aanbeveling
Goedkoop, gemakkelijk het goede te bestellen en service.

Extra toelichting
Bij elk punt afzonderlijk gemotiveerd

Martin van der Weide 06-11-2013

Overzichtelijke website met ondersteunende filter mogelijkheden. Goed navigeerbaar. Met een paar klikken klaar

Op een mail navraag komt met een aantal uren antwoord.
Handelingssnelheid vwb gereed maken product is hoog!

Assortiment
Keuze varieert van echte discount merken tot high end apparatuur. Een ieder kan hier slagen.

Aanbeveling
Ik ben een klant die terug keert. Dit is alweer de 3de televisie die ik hier koop. Goed spul, dito dienstverlening en dat alles voor zo ongeveer de laagste prijs in de markt.

Frans v Dijk 06-11-2013

Had deze tv gekozen en dit was niet de aller goedkoopste wel in de top 5 maar de site was goed ingedeeld en moest er een goede vogel steun bij hebben voor aan de muur met 1 klik zat die erbij hoefde ik verder niets meer voor te doen.

Super snelle levering en ze houden je goed op de hoogte van wanneer die komt.

Assortiment
Het assortiment was meer als groot genoeg zat voor mij keuze uit meerdere tv ophang beugels zodat ik goed kon kijken welke bij mij paste.

Aanbeveling
prijs, assortiment, snelheid alles was goed mocht ik weer wat nodig hebben kijk ik zeker op de site.

Dikke 10

Arno_1989 06-11-2013

Product was snel gevonden, stonden genoeg specificaties bij. En een zeer scherpe prijs.

Tot dusver goede service. Product was snel binnen op de datum die ik had ingevult. Daarbij ook fijn dat je een tijdindicatie per sms krijgt.

Assortiment
Verschillende sites met genoeg assortiment voor bijna al je elektronische apparatuur.

Aanbeveling
Perfecte site, enige nadeel is dat je de producten alleen in Naarden kan bekijken.

Extra toelichting
Perfect. Snelle service, goede prijs/kwaliteit verhouding.

blommy86 06-11-2013

Extra toelichting
Alles is vrij basic, maar je weet dat je WEL kwaliteit in huis haalt. Het assortiment is afgestemd op perfecte prijs kwaliteit verhouding.

imr 06-11-2013 Via de website gekocht

Bestellen via de website is gemakkelijk.

De medewerkers staan je adequaat te woord.

Assortiment
Ik heb gevonden wat ik zocht.

Aanbeveling
De service is vlot (al liet SelektVracht het afweten) en de medewerkers zijn behulpzaam en vriendelijk.

Extra toelichting
Door slechte service van Selektvracht konden wij het product zelf nog niet beoordelen, maar wel de service van Plasma-discounter, en die is prima.

Trudy 65 06-11-2013

aangezien wij niet wisten of dit onderdeel nog te koop was, is het door jullie opgezocht wij kregen een mailtje met het onderdeel toegestuurd, waarna het besteld kon worden.

goed, netjes, snel geholpen

Assortiment
als je een onderdeel wat van een tv van 8 jaar geleden nog kan krijgen vind ik een plus, de technologie gaat zo snel dat ik bang was dat het niet meer verkrijgbaar was.

Aanbeveling
jullie hebben veel, je wordt vriendelijk geholpen.

Extra toelichting
Hierboven heb ik al de motivatie gegeven, je moet iets te veel motiveren. 1 of 2 keer is voldoende

Lukas M 05-11-2013

rustig rondlopen in de winkel en kijken naar de verschillende producten; niet lastig gevallen worden door opdringerige verkopers

de verkoper die ons heeft geholpen en de rekening heeft opgemaakt is zeer kundig; uitstekend commercieel onderlegt door de voors en tegens te vertellen; niet opdringerig om zijn omzet te halen; heeft de TV zelfs naar buiten gedragen. Deze verkoper deed dat niet alleen bij ons maar ook bij andere klanten.

Assortiment
kan worden uitgebreid met een ruimer assortiment aan tv opstellingen.

Aanbeveling
hebben de winkel al aanbevolen bij vrienden en buren die ons zagen schouwen met de tv

Extra toelichting
Uitstekende winkel met vriendelijk en kundig personeel. Als wij weer iets moeten kopen is plasma discounter de eerste keus!!

jankitty 05-11-2013

ik heb een keertje gebeld en het bellen liep vlekkeloos

Paultjevvh1972 05-11-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Betrouwbare leverancier. Snelle service. Uitgebreide informatie over product, reviews en foto's

Fred À 05-11-2013

Goed bereikbaarq veel keus

Vriendelijk en deskundig personeel

Veel keus

Zie boven

Zie boven

susanne t 05-11-2013 In de winkel gekocht

Iedereen!
Het is bijna altijd op voorraad en fijn contact

Jansen K 05-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Eenvoudig online, duidelijke uitleg en goede openingstijden.

Prima service en klantvriendelijk

Ruim voldoende

Geen probleem

Bas 32R420 05-11-2013

Eenvoudige en overzichtelijke website, voldoende selectie criteria om de juiste producten zichtbaar te krijgen

Na gekeken te hebben op site toch besloten in de winkel te gaan kijken naar kwaliteitsverschil in beeldkwaliteit. Ondanks dat er in mijn beleving voldoende personeel rond liep moest ik toch relatief lang wachten aan de balie voordat ik geholpen werd. Verder prima service toen ik eenmaal geholpen werd: vlot, vriendelijk en correct

Aanbeveling
Onderscheidend door eenvoud en films van de producten met uitvoerige uitleg.

magdal23 05-11-2013

goed te vinden,ruime parkeerplaatsen

de medewerkers zijn een goedvoorbeeld voor vele andere winkeliers,
zij zijn vriendelijk hebben kennis van zaken,en in mijn geval ook hulpvaardig

Assortiment
het assortiment is ruim voldoende om tot een goede keus te komen

Aanbeveling
Deze zaak zal ik iedereen willen aanbevelen.

Paul de Blok 05-11-2013 In de winkel gekocht
naarden

Werd bijna meteen geholpen door een vriendelijke jongeman

heel divers

Aanbeveling
voor een goede prijs moet je hier zijn, ze waren zelfs goedkoper dan mediamarkt.

Extra toelichting
Je kunt op je gemak eerst via de internetsite je keuze maken en vervolgens deze in de winkel bekijken als je redelijk dichtbij woont. De prijs is super in vergelijking met mediamarkt want die is toch 80 euro duurder. Thuis aansluiten is een fluitje van een cent. De kwaliteit is erg goed te noemen. Ik heb nog geen minpunten kunnen vinden. Je kunt op de tv zelf een hd-schijf aansluiten om via de tv op te nemen en je kunt alles zelf naar wens instellen. Internet aansluiting is geen pre maar wel erg makkelijk om dingen p te zoeken en/of te instaleren.

leeuwen70 05-11-2013 In de winkel gekocht
naarden

Thuis kijk je op de site wat je wilt, of het op voorraad is. 7 dagen per week geopend. Voor de deur parkeren. Echt goede service. Prima!

Vriendelijk personeel, weten waar ze het over hebben, meedenkend, nemen de tijd voor je. Prima!

Assortiment
Ruim opgezette winkel, merk bij merk, staat er iets niet kijken ze gelijk of het er nog is. Prima!

Aanbeveling
Zou ik zeker doen, goede kwaliteit, service en prijs. Eerst op de site kijken thuis, zodat je weet dat ze het ook daadwerkelijk hebben. Ophalen, inladen, aansluiten en kijken.
Serieus top zaak, mijn ervaring!!

Extra toelichting
Pluspunten: goede service, overzichtelijke winkel, prima personeel, goed assortiment en voorraad, 7 dagen per week geopend, parkeren voor de deur, en de prijs. Minpunten: heb ik toe nu toe niet ervaren. Ik ga de volgende keer absoluut weer naar plasma-discounter

Kuip senior 05-11-2013 Via de website gekocht

makkelijker kan het toch niet om online te kijken , keuzes maken en kopen.

hele goede service, binnen 24 uur geleverd. via de telefoon zijn we keurig en kundig geholpen door een mede werker van plasma-discounter.

Assortiment
we wouden een 32 inch smart led tv en hadden geweldig veel keus.

Aanbeveling
we schreeuwen onze aankopen nooit van de daken, maar op de vraag van anderen zullen we de winkel zeker aanbevelen.

Extra toelichting
we gingen voor een smart led tv van 32 inch , we kochten een 3D smart led tv. en zijn er blij mee. mooi beeld makkelijk te bedienen en goede 3D beelden.

Ingrid S12 05-11-2013

super makkelijk om te bestellen welk product je wilt hebben

Je product al de volgende dag in huis!

Ruim voldoende keus

Aanbeveling
conclusie; een aanrader voor iedereen!

Minke Vonk 05-11-2013 In de winkel gekocht

Ruim opgezet daardoor overzichtelijk

Vriendelijk en behulpzaam, zelfs kopje koffie aangeboden gekregen

Absolute aanrader!

Extra toelichting
Ruime, overzichtelijke winkel, mede daardoor en het vriendelijke personeel een absolute aanrader!

arjandegraaff 04-11-2013

Nette site en mooie winkel

Voldoende personeel en daarbij ook nog eens goed advies

Assortiment
Voldoende keus en tevens overzichtelijk

Goed, snel en betrouwbaar

Extra toelichting
Nette website en nette winkel in Naarden. Voldoende personeel, die gevraagd ons goed advies konden geven. Voldoende assortiment aanwezig in de showroom en TV was aanwezig zoals de website ook aangaf.

Loek Discount 04-11-2013

L.A.C. Weerden 04-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Goede prijzen, ruim assortiment en makkelijk parkeren.

Goed geholpen bij advies aankoop.

Assortiment
Ruim assortiment met goede aanbiedingen.

Aanbeveling
Ruim assortiment, makkelijk parkeren.

Extra toelichting
We waren op zoek naar een TV voor op de slaapkamer. We hebben op internet gekeken en bij plasma discounter uitgekomen. Er was ruime keuze en een paar goede aanbiedingen. We zijn naar de vestiging in Naarden gegaan, hebben de TV bekeken en met het advies van de verkoper besloten on deze aan te kopen.

pfdg 04-11-2013 Via de website gekocht

Op de website stond voldoende informatie over de diverse producten. Ik heb zelf via de mail besteld en dat verliep goed.

Op e-mails wordt snel en duidelijk gereageerd.

Assortiment
Op het gebied van de betreffende productgroepen is er voldoende keuze.

Aanbeveling
Ik ben erg tevreden over het bestelproces en de levering. Ik heb de producten zelf afgehaald.

Extra toelichting
Prima prijs / kwaliteitverhouding. Het geheel maakt een degelijke indruk.

RvEerd 04-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Prima openingstijden van de winkel en via internet veel informatie over de producten. De filmpjes worden enorm gewaardeerd.

Prima geholpen in de winkel bij de aankoop, geen ervaring met overige zaken

Assortiment
Veel keuze uit diverse tv's en nog veelal direct leverbaar ook!

Extra toelichting
Scherpe prijzen voor mooie producten. Toegankelijk via zowel internet als een mooie winkel.

DennisBS 04-11-2013

Het gemak van de website is top. Ik heb me eerst goed ingelezen op de website en ben vervolgens uit me werk even langs de showroom gereden om het bestelde product "real life" te kunnen zien. Nadat we de LCD in het echt gezien hadden was de koop al rond.

Top! De verkoper denkt met je mee. Vraagt of je kabels, wall mount etc nodig hebt. De bereikbaarheid vanaf de A1 is super. Je rijdt er zo langs. Ook de service met betrekking tot communicatie op de dag voorafgaand dat het geleverd wordt, maar ook 10 minuten ervoor de SMS. Zulke service heb ik bij een online shop nog niet meegemaakt.

Assortiment
De keuze op de websites voor zowel de koffiemachines, tv's en BBQ is heel breed. Voor ieder budget en smaak wat wils

RS544 04-11-2013

Plasma discounter beschikt over een overzichtelijke website waarbij het bestellen van producten zeer gemakkelijk wordt gemaakt.

De leveringsvoorwaarden zijn zeer gunstig; binnen 1 werkdag werd mijn TV al afgeleverd.

Assortiment
Plasma discounter beschikt over een breed scala aan producten van zowel TV's als bijbehorende accessoires.

Aanbeveling
Ik zou anderen zeker aansporen om deze plasma-discounter te gebruiken, aangezien de service en het assortiment van hoog niveau zijn. Daarnaast is het zeer gemakkelijk om gebruik te maken van de website.

Extra toelichting
Plasma-discounter heeft, naar mijn mening, op alle vlakken een ruime voldoende behaald. Zowel op het gebied van service, gemak en assortiment weet plasma-discounter er bovenuit te steken ten opzichte van de concurrenten.

Remco & Annette 04-11-2013

Eenvoudige navigatie

Korte aanvullende vraag werd snel telefonisch beantwoord

Erg compleet

Hans Catshoek 04-11-2013

Gewoon heerlijk om iemand t.o. je te hebben die je begrijpt en weet waar je het overhebt.

Gewoon bestellen en binnen 5 minuten het product in je handen.

Assortiment
Ik heb tot nu toe alles kunnen vinden

Aanbeveling
Iedereen die iets zoekt, beveel ik jullie aan.

Extra toelichting
Gewoon een fijn bedrijf, goede prijs en service en voor ons lekker in de buurt.

Visco 04-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

De voorraadstatus is gelijk aangegeven

Zelf het product opgehaald, we zijn snel geholpen.

Assortiment
Op televisiegebied zeer uitgebreid.

Goede aanbiedingen.

Heico Urban 04-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Via de website heb ik de info kunnen vinden om goed voorbereid naar de winkel te komen. uitgebreide info en ook de promo filmpjes waren erg informatief.

Ondanks de drukte in de winkel snel geholpen en uitgebreide informatie gekregen die voor mij doorslag gevend waren voor de aankoop. Erg eerlijke verkoper over de plus maar ook de min punten van de TV's waar ik mijn oog op had. De verkopers namen uitgebreid de tijd en ook dat ik er nog een nacht over wilde slapen was geen probleem. De volgende dag kwam de verkoper weer op ons af en wist nog precies waar we gebleven waren.
de bereikbaarheid van de winkel naast de A1 is ideaal.

Assortiment
Alles wat ik wilde zien aan TV's was aanwezig zodat ik mijn keuze goed kon maken, de dag van aankoop even telefonisch de TV ge reserveert zodat we zeker wisten dat we de TV gelijk konden meenemen dit ging allemaal erg plezierig.

Aanbeveling
Gezien de ligging het uitgebreide assortiment. de vriendelijke verkopers en het bakje koffie zal ik mijn toekomstige aankopen op gebied va elektronica etc weer in deze winkel doen.

Extra toelichting
Erg blij met mijn aankoop en de service die verleent is. Bij thuiskomst wel 1 probleem met de TV waar tot voorkort de TV met bijna alle mobiele apparaten te besturen was, heeft Samsung in de laatste software update een wijziging doorgevoerd waardoor alleen de nieuwere Samsung apparaten dit zouden kunnen. Plasma-Discounter was nog niet op de hoogte van deze wijziging en dit was daardoor ook nog niet bekend in de promo film. Heb begrepen dat dit word aangepast en momenteel is de helpdesk samen met mij aan het kijken naar een passende oplossing. Ook daar ben ik erg blij mee. Kort om fijne service goed aanbod en ik zal zeker weer gebruik maken van de discounter shop online of in de winkel zelf.

Jeroen_73 04-11-2013

Extra toelichting
De heldere site, de goede service, de omruilgarantie en de veilige uitstraling hebben ertoe geleid dat ik opnieuw een product bij de plasma-discounter heb gekocht. En dat zal zeker niet het laatste zijn!

Jewa 04-11-2013

Extra toelichting
Kort maar krachtig,top ik zeg doen

Meijer1308 04-11-2013

Site is overzichtelijk en de specificaties bij de producten is duidelijk

Nadat de order geplaatst is, krijg je meteen een emailbevestiging en de bevestigingsmail van verzending bevat de track&trace link, zodat je de zending kan volgen. Heel handig!

Assortiment
Er is genoeg keus en de prijs met bijbehorende aktie van de gratis wifi-dongle gaf ons de doorslag om deze TV te kopen.

Aanbeveling
Snelle en correcte afhandeling met een perfecte service!

IWillemsen 04-11-2013

Na enig vergelijk op internet heb ik, nadat mijn oude tv het had begeven, toch even een bezoek gebracht aan de winkel in Naarden. Hier werd ik erg fijn geadviseerd en geholpen.
Terwijl mijn nieuwe televisie uit het magazijn gehaald werd kreeg ik zelfs nog een kop koffie. Al met al een erg fijne service!

Assortiment
Ruim assortiment voor een erg concurrerende prijs.

Aanbeveling
Mijn eerste bezoek aan deze winkel is erg goed bevallen. Mocht ik in de toekomst enige apparatuur moeten vervangen kom ik zeker terug.

Rickey1970 04-11-2013

Vanuit Haarlem binnen 2 uur weer thuis :-)

Super vriendelijk en goed advies.

Assortiment
Zeer uitgebreid en alles op voorraad.

Aanbeveling
Ik ga zeker vrienden en kennissen naar jullie winkel sturen.

Extra toelichting
Precies wat je verwacht !

B. Kroeze 04-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Website geeft je alle informatie die je nodig hebt om een goede keuze te kunnen maken

Prima

Heel uitgebreid

Extra toelichting
Prima webwinkel met een mooie (fysieke) showroom voor als je toch nog een en ander in het echt wil aanschouwen. Openingstijden zijn top!

robingordon 04-11-2013

Zeer goed functionerende webshop.

snelle en goede levering, zoals vermeld.

Veel keuze.

Goede prijzen.

Extra toelichting
Een prima tv gekocht, snelle levering voor een goede prijs.

Martin Verbeek 04-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Gerwoon gebeld en kreeg een persoon aan de lijn, kortom duidelijk verhaal mbt. de prijs en type.

In de winkel was deskundig en vriendelijk personeel aanwezig. Ze konden op al mijn vragen een antwoord geven.

Assortiment
Jullie assortiment is ruim voldoende. En ik ben ook wel geïnspireerd door de koffiemachines.

Aanbeveling
De voorgaande motivatie zegt genoeg

Extra toelichting
Wat ik ook fijn vond is dat je het product zelf op kunt halen. Voor mij gaat er niets boven een fysieke winkel met echte mensen maar ik heb ook niets tegen online kopen. Alleen voor de grotere bedragen wil ik het product toch eerst echt zien.

m.roelofs 03-11-2013 Via de website gekocht

via het artikelnummer makkelijk gevonden

binnen de aangegeven tijd bezorgd
minpuntje: klantenservice niet bereikbaar voor een vraag over de toepasselijkheid van open doos policy op de levering van een demo model.

Assortiment
genoeg keus en goede specificatie van de produkten

Aanbeveling
Zeer tevreden over de snelle levering en informatie op de website. Goede terugkoppeling via email.

eric callenbach 03-11-2013 In de winkel gekocht

alles goed te overzien

zeer klant vriendelijk en behulpzaam

meer dan voldoenden

doe het al volop

Extra toelichting
ik ben zeer tevreden de vriendelijkheid is daar niet normaal goed uitleg over je spullen die je koopt en het advies is uitmuntent goed

van Steenhuijs 03-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Goede bereikbaarheid van de winkel. Bij drukte wèl wat weinig parkeerplaatsen bveschikbaar in de directe omgeving.

Degelijke informatieverschaffing door medewerker en vlotte afhandeling.

Assortiment
Ik kwam voor slechts één artikel, dus heb het verdere assortiment niet bekeken, maar er blijken veel spukllen te koop te zijn.

Aanbeveling
Ik heb de winkel al eerder aan anderen aangeraden.

Ben zeer tevreden.

rob vh 03-11-2013

De zoekfunktie en de details over de apparaten zijn makkelijk en nuttig in gebruik.

Geweldig: je bestelt vrijdagavond om 6 uur, en zaterdagmorgen 11 uur heb je je apparaat. De samenwerking met Post NL is weergaloos.

Assortiment
Ruime keus. En goed beschreven (had ik dat al gezegd?)

Aanbeveling
Prijzen zijn bij de laagste van het land, maar de geen gezier teruggaafgarantie en de afleversnelheid toppen het af!

Extra toelichting
Bestrouwbare aflevering, prima kwaliteit en prijzen die niet lager kunnen (toch?). Ik blijf hier terugkomen.

Rypkema 03-11-2013

goede en overzichtelijke site. Snel gevonden wat ik wilde.

Eigenlijk weinig gebruik hoeven maken van de service. Alles is gegaan volgens vooraf aangegeven op de site.

Assortiment
Ik vond wat ik zocht. En snel ook.

Aanbeveling
Helemaal super en scherp geprijsd.

Marcel de Haas 03-11-2013

Reserveren via de webshop is uniek. Direct respons via mail en sms.

Helpen aan de balie is ouderwets goed, kom je niet veel meer tegen. Het duurde wel iets lang voordat het product in de winkel werd gebracht.

Assortiment
Het getoonde assortiment in de winkel mag iets uitgebreider.

Gewoon prima!

Extra toelichting
Hier wordt je als klant blij van!