Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henk Klockenbrink 08-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Terwijl je wacht op je beurt kan je je zelf vergapen aan de mooie dingen wie je ziet.

Omdat alle verkopers echt de tijd voor je nemen en een hele goede uitleg geven over eventuele aansluitingen enz:

Assortiment
Ik heb al reeds 3 tv gekocht en laatst een soundbar bij jullie en er is heel veel meer te koop.

Aanbeveling
Heb ik al meerdere malen gedaan aan buren en familie en vrienden.

Extra toelichting
Ik ben over al mijn producten wie ik bij jullie gekocht heb zeer tevreden en zal zeker mijn volgende aankoop weer bij jullie zijn.

Koen van K. 08-11-2013 Via de website gekocht

+ Top 10 tv's is een zeer handig overzicht
+ Betaling was zo verricht

- Een optie om tv specificaties in één overzicht te kunnen vergelijken zou de keuze makkelijker maken

+ Snelle levering
+ Aanduiding van bezorgtijd was zeer accuraat

+ Zeer breed assortiment
+ Mijn keuze tv was goedkoper bij plasmadiscounter dan bij concurrenten

- Door het grote assortiment kan men ook het overzicht verliezen

Aanbeveling
Vanwege de snelle levering, gemak van bestellen en de eerlijke vraagprijzen zou ik bij een volgende aankoop zeker weer voor plasmadiscounter kiezen. Ook anderen zou ik deze winkel dus aan durven bevelen.

Extra toelichting
Dankzij Plasmadiscounter top 10 tv's heb ik een mooie televisie van een prima formaat tegen een eerlijke prijs gevonden. Mijn bestelling was gedaan op zondag en dinsdag had ik mijn bestelling al binnen en kon ik al aan de slag. Prima leveringstijd en prima service dus! Ik heb de tv nu een aantal dagen en ik heb totaal geen spijt van mijn aankoop. De LG 42LA6208 heeft een mooi helder en scherp beeld. Digitale tv komt heel goed tot zijn recht. Verder is de installatie zo gepiept. Het is echt een aanrader voor mensen die eenzelfde formaat tv zoeken tegen een eerlijke prijs!

Peter Brook 08-11-2013

Ideaal dat je dmv overboeking kan betalen.

Gaat allemaal erg soepel en snel.

Zeer uitgebreid.

Aanbeveling
Gewoon alles goed geregeld.

Douscha1 08-11-2013

overzichtelijk en duidelijk
in een paar minuten een televisie besteld

binnen 24 in huis, volgens afspraak

Assortiment
ruim assortiment en goede prijs. alleen was het voor mij niet duidelijk of ik er ook aanverwante artikelen kon bestellen. bijv een beugel om hem aan de muur te bevestigen

bovenstaande motivaties zeggen genoeg

Lexus84 08-11-2013

Makkelijk te vinden en werd snel geholpen!

De service was super. Ontzettend snel geholpen en vakkundig personeel! Helaas ontbraken er een paar schroeven in de doos van mijn tv. Dit werd snel opgelost en kon direct een nieuw setje schroeven ophalen. Prima dus!

Assortiment
Ik ken niet heel veel zaken met zon groot aanbod.

Aanbeveling
Service top! Assortiment top!

Extra toelichting
Ik raad iedereen aan hier zijn spullen aan te schaffen. Prijs is goed en service is super. Kijkend naar het totale plaatje dus een prima winkel!

N. Emmen 08-11-2013 Via de website gekocht

Site is heel fijn om op te surfen!

Service is perfect! Belde met de klantenservice en binnen enkele seconde had ik al een medewerkster aan de lijn.

Assortiment
Ruime keuze aan tv's maar ook toebehorende!

Extra toelichting
Prima website om je aankopen te doen

Black62 08-11-2013

Typenummer invullen en direct keus uit de juiste artikelen.

In bestelling stond foutief afleveradres en dit werd telefonisch direct gewijzigd.
Direct daarna volgde een bevestiging per mail.

Aanbeveling
Ruim assortiment, snelle afhandeling en vlotte levering. Zelfs de chauffer die de tv bezorgde was erg behulpzaam voor mijn ouders van bijna 80 jaar.

marcel de vreeden 08-11-2013

overzichtelijk en duidelijk mooi website

geen vuiltje aan de lucht

enorme keuze

gewoon de goedkoopste

top winkel

Roger_2013 07-11-2013

Gebruiksvriendelijke website.
Veelvuldige en veilige betalingsmogelijkheden.
Belfius bank zou evenwel bij E-deal mogen zitten.

Levertijd perfect aangehouden.

Assortiment
Grote keuze in verschillende prijsklassen.

Aanbeveling
Correcte webwinkel met duidelijk voorgestelde producten.

roel mijnheer 07-11-2013

goed overzicht

genoeg van alles

Ramon Hansen 07-11-2013 Via de website gekocht

Via prijsvergelijkingswebsites makkelijk te vinden. De website is handig ingedeeld en het koste weinig moeite om via ideal de betaling te voltooien.

De website is handig om mee te werken. Het product kwam binnen 2 werkdagen aan en werkt uitstekend. Geen reden dus om beroep te doen op verdere service.

Assortiment
Ik heb precies het product gevonden dat aan al mijn eisen voldeed, en tegen een mooie prijs.

Aanbeveling
Snelle service en aantrekkelijke prijzen. Zeker het aanbevelen waard.

Extra toelichting
Verder niet veel te melden. Een product kopen was erg snel en gemakkelijk dat ik verder niet met veel zaken in aanraking ben gekomen.

B. Hinsenveld 07-11-2013 Via de website gekocht

Ik had gisteren een vraag over mijn net bestelde Harman Kardon set en diegene aan de telefoon liep tot twee keer naar de winkel om te kijken hoe de snoeren daar zaten.

Assortiment
Ik wist wat ik wilde en heb niet alles bekeken, vond in dit geval de laagste prijs belangijker.

Aanbeveling
Ik ben tot nu toe erg tevreden over de service en de prijstellingen

Teus1966 07-11-2013

s,avonds 19:30 besteld en de volgende dag 13:00 geleverd!!!!

Supersnelle levering en goede product beschrijving.

Assortiment
Veel aanbod van alles wat je zoekt!!

Aanbeveling
Lage prijzen en voldoende keuze en duidelijke informatie.

Extra toelichting
Nooit geweten dat het zo snel en goed geregeld zou zijn.

brambo001 07-11-2013 In de winkel gekocht
naarden

erg goed geholpen

erg duidelijk

meer dan genoeg

Aanbeveling
nemen goed de tijd voor je

gewoon erg goed

J. de Rooy 07-11-2013 Via de website gekocht

Telefonisch prijs opgevraagd, even later (was niet op de site beschikbaar) later op de avond het product besteld via de klantenservice. Ging heel eenvoudig.

Had na de betaling nog geen terugkoppeling via de mail gehad. Gebeld met de klantenservice, deze konden mij direct de status opgeven. De levering zou de volgende dag plaatsvinden.

Assortiment
Hoeveel keus wil je hebben?

Aanbeveling
Ja, prima site en je word goed te woord gestaan. Dat heb ik bij bijv. M*dia markt wel anders ervaren.

Extra toelichting
Tot dusver heel tevreden.

hcvlaanderen 07-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

De service in de winkel was geweldig,eindelijk mensen die ook echt verstand hebben van tv's,home cinema en koffie app.Werkelijk alle lof.

Zelfs de apparaten werden keurig netjes naar de auto gebracht.Dat was heel normaal.Het waren 3 tv's,2 home cinema's en een delonghi koffiezetter.

Assortiment
Het assortiment wat zij hebben is in geen andere zaak te vinden.Of het de tv's of andere produkten zijn, het is ineen woord fantstisch en dat meen ik oprecht.

Aanbeveling
Iedereen die werkelijk iets goeds zoekt,kijkt hier zijn ogen uit.
Wij hebben inmiddels vele relaties van ons erop gewezen. Wat een assortiment.

Extra toelichting
Negatieve punten zijn er absoluut niet. Keurige mensen goed gekleed met badge. Alles goed ten toongesteld.Duidelijk geprijst en goede specificaties.Dat is ook de rede dat wij zoveel produkten nu bij hun gekocht hebben,dat gun je ze.

ln tevreden klant 07-11-2013 Via de website gekocht

duidelijke uitleg

snelle levering

zeer uit gebreid

gemak en duidelijke uitleg

Extra toelichting
Goede prijzen en snelle afwikkeling goed op de hoogte gehouden van het moment van bestellen en afleverren

JohnMH 07-11-2013

ik wist wat ik wilde, dus het was een kwestie van een factuur opmaken en het vervoer regelen

vervoer was snel geregeld, en de aflevering werd goed aangekondigd, maar er was nogal ruw omgesprongen met het product, dus moest het worden omgeruild

Assortiment
de tv die ik wilde was gewoon op voorraad

Aanbeveling
ruime keus en prima prijsstelling

zie bovenstaande opmerkingen

Henk Masselink 07-11-2013 Via de website gekocht

Goede website

nog gen gebruik van hoeven maken

Assortiment
Alleen naar TV gekeken, type wat ik zocht eenvoudig te vinden.

Menno Slofstra 07-11-2013 Via de website gekocht

M

Extra toelichting
Mn TV werd uiterst snel geleverd, een topprestatie! De aanbiedingen zouden nóg wel ietsje scherper kunnen, dan had ik voor alles een 10 gegeven

deRuysscher 07-11-2013 Via de website gekocht

Snel besteld en betaald.

Niets op aan te merken.

Prettige aankoop ervaring!

Extra toelichting
mis alleen de mogelijkheid om met Paypal af te rekenen. Omdat ik geen randomreader bij me had, helaas via een bankoverschrijving moeten werken.

ari2000 07-11-2013

Aanbeveling
totaal niets te klagen,soepele bestelling,overzichtelijke website,supersnel bezorgd

Extra toelichting
prima apperaat voor zijn prijsklasse

B. Neuvel 07-11-2013 Via de website gekocht

Product is makkelijk te vinden, goede specificaties en eenvoudige afhandeling van de bestelling (betaling).

Aangegeven leveringstermijn werd nagekomen. Verder geen contact, maar was ook niet nodig.

Assortiment
Ik had vooraf een paar opties, die allemaal beschikbaar waren in het assortiment. Ik heb het uiteindelijk gewenste product ook bij andere aanbieders gezien, maar overal voor een hogere prijs!

Aanbeveling
So far een hele positieve ervaring opgedaan. Dit was mijn eerste aankoop.

michelle0 07-11-2013 Via de website gekocht

web site heel erg gemakkelijk te bedienen

Assortiment
geode keus in diverse prijsklasse

Aanbeveling
ben uitermate tevreden hoe het opgelost is met de tv

Extra toelichting
bij de meeste winkels zijn ze niet zo meedenkend als bij jullie wij zijn in ieder geval reuse blij met de oplossing die jullie voor ons gevonden hebben

Paul Sleddens 07-11-2013 Via de website gekocht

knop verstuur offerte werkte niet, dus moeten bellen met extra kosten, service tjdens bellen was weer wel perfect.

2 x fout gemaakt tijdens bezorgtraject, 2 x moeten bellen, wel netjes geholpen

geen opmerkingen

Goede prijs kwaliteit verhouding

Extra toelichting
De tv zou geleverd worden op maandag als betaling vrijdag binnen was. Dit stond wel op bon, maar is niet gerealiseerd. Gebeld en hersteld. SMS voor levering was onjuist huisnummer geen toevoeging a. Voor gebeld, dit kwam wel vaker voor. Structurele oplossing hiervoor lijkt me klantvriendelijk. Kwaliteit apparaat is nog onduidelijk, gezien scherpte beeld bij voetbal kijken.

Jan v d Kooi 07-11-2013

JanW1954 07-11-2013

Systeem slaat keuzes niet op en dan moet je steeds weer opnieuw via de dropdown juiste artikel zoeken.

So far, so good....!

Veel keuze!

Aanbeveling
Prettig 'winkelen'en uiterst aantrekkelijke prijzen.

Extra toelichting
Jullie werkwijze komt professioneel en klantvriendelijk over. Jullie redeneren vanuit de klant, en zo hoort dat ook. Dat alles motiveert om bij jullie te kopen. Mijn advies: ga zo door, en blijf daarbij alert op verbetermogelijkheden.

Raykesjeng 07-11-2013

Goede zoekfunctie om een specifiek product te vinden en veel informatie in de vorm van video's en product specificaties

Ik had problemen met de social media kortingsactie en dat is netjes opgelost door de service desk.

Assortiment
Prima assortiment, ik heb tot nu toe alles kunnen vinden dat ik zocht

Aanbeveling
Goede webwinkel met snelle levertijden. Als je een 55 inch of groter TV besteld, adviseer ik iedereen om die online te bestellen en lekker thuis te laten bezorgen. In plaats van hem in je auto proberen te proppen.

Extra toelichting
Prima webwinkel met goede informatie, correcte service desk en snelle levering.

Frank Raaijmakers 1975 07-11-2013

Website eenvoudig en overzichtelijk

Perfect, ze houden je goed op de hoogste en krijgt snel bevestiging

Assortiment
Volgens mij hebben ze alles

Aanbeveling
Ik bestel voortaan alles m.b.t. consumenten electronica via deze webwinkel

Extra toelichting
Via via op deze website terecht gekomen. eenmaal op de website kon ik snel vinden naar wat ik op zoek was. Bestellen ging eenvoudig. na het bestellen kreeg je snel bevestiging dat het besteld was. De dag erna binnen en gebruiken maar. Perfect. Ga zo door

nico schilder 123 07-11-2013

site is duidelijk en makkelijk

Aanbeveling
al eens eerder hier iets gekocht en bevalt prima

Michael 1981 07-11-2013

Duidelijke site, niet te veel poespas en met weinig handelingen kun je wat bestellen.

Assortiment
Voldoende keus uit diverse producten, maar mag naar mijn mening nog wel wat meer!

Aanbeveling
Prima winkel en betrouwbaar. Doen wat ze beloven!

Extra toelichting
Heb er een goed gevoel aan overgehouden en de prijzen zijn laag vergeleken met andere webshops, ga zeker hier vaker wat bestellen.

Mendel Brandt 07-11-2013 Via de website gekocht

Producten zijn makkelijk te vinden, het betaalproces verloopt snel en overzichtelijk, meerdere betaalmogelijkheden.

Aan de telefoon word je snel gehopen, de bediening is vriendelijk, al gelijk krijg je een bestel- en betaalbevestiging toegestuurd. De service is goed en komt erg professioneel over. Snelle verzending is ook een pluspunt!

Assortiment
Veel producten en scherpe prijzen, één van de laagste prijzen op het internet.

Aanbeveling
Scherpe prijzen & snelle levering; kortom aanrader!

Extra toelichting
Ik ben erg blij met mijn aankoop en zou Plasmadiscounter wederom utiliseren.

JenMax 07-11-2013

Thuis van uit je luie stoel bestellen en nog voordeliger ook.

Alles vlot en correct geregeld.

Ruim voldoende keus.

Aanbeveling
Ik zal jullie zeker aanbevelen ,omdat ik zeer tevreden ben.

Audrey Pol 07-11-2013 Via de website gekocht

Alles vanuit je luie stoel en een mooie/ gezellige, duidelijke site

Door mijn te snelle betaling ging er even wat mis, maar dit is goed opgepakt

Assortiment
Na informatie ingewonnen te hebben (consumentenbond) wist ik het product. de plasma-discounter blijk dan een ruime keus te hebben en ook mijn uitgekozen tv.

Aanbeveling
De prijs is super gunstig, dus iemand zou wel gek zijn om niet eerst een blik op jullie site te hebben geworpen.

Extra toelichting
Nu voor de tweede keer iets besteld. Eerste keer (droger),Het bestellen is, makkelijk de site is duidelijk en de prijs is scherp

billy popcorn 07-11-2013

5,7

heb bestelling nog steeds niet uitgeleverd gekregen

Extra toelichting
zit nog steeds te wachten op de levering, communicatie over een concreet leveringstijdstip is onmogelijk

Roosje1958 07-11-2013

De bediening in de winkel vond ik een beetje "snel" en niet klantgericht. Wij hebben zelf 2 winkels en als de verkoper ons goed had ingeschat, hadden wij waarschijnlijk nog een tv gekocht. Mijn zoon was ook geïnteresseerd en twijfelde nog een beetje, maar als verkoper zijnde zou ik dat aanvoelen en proberen nog een product te verkopen.

Roentet1958 06-11-2013

makkelijk parkeren en bereikbaar.

product werd gebracht tot aan de auto. Prima!
Goed advies gekregen.

voldoende keus

Aanbeveling
Alles OK, dus waarom zou ik de winkel niet aanbevelen?

Extra toelichting
Ben zeer tevreden. zie bovenstaande motiveringen.

Daman 06-11-2013

Duidelijke website en overzichtelijke bestel- en betaalprocedure.

Voor Plasma-discounter een 10, maar voor Selectvracht een 4. Selektvracht stond een dag later op de stoep, belde aan, maar geen van de drie huisgenoten heeft dat gehoord. Gevolg: Bestelling niet zaterdag maar pas dinsdag in huis. Bezorging is achilleshiel van internetbedrijven aan het worden. TNT en PostNL zijn niet veel beter.

Je kan op ze rekenen.

Verkerk178 06-11-2013

Het ging allemaal uitsteken.

Assortiment
Kan alleen maar iets zeggen wat de levering betreft en dat was prima.

Aanbeveling
Omdat alles tot nu toe goed is verlopen zal ik jullie aan bevelen.

Extra toelichting
Zo als ik al eerde heb aangegeven is alles tot nu toe prima gegaan ik hoop dat ook zo blijf mochten er problemen ontstaan.

Laurens Barnhoorn 06-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, producten eenvoudig te vinden en bestellen.

Vragen worden snel en accuraat behandeld en producten snel geleverd.

Assortiment
De beste producten voor de laagste prijs, wat wil je nog meer ..

Extra toelichting
Al flink wat producten hier gekocht voor een goede prijs. Goed advies te vinden op de websie en vooral de filmpjes van Tom op youtube zijn erg handig voor de keuze van een bepaalt product.

Roelof1971 06-11-2013

Duidelijke website waarop ik selecteren op merk en vervolgens op eigenschappen. Gebruikersvriendelijk!

Helderde communicatie per e-mail. Stelt mij als koper gerust. Duidelijkheid geeft rust.

Assortiment
De keuze is reuze. Voor een consument met mijn koopgedrag althans. :-)

Aanbeveling
Combinatie van de drie bovenstaande motivaties. Tevens hoor ik positieve berichten over het bedrijf van andere mensen. Mond-op-mond-reclame geeft vertrouwen.

Extra toelichting
Als kritische consument - die leunt op pijlers als vertrouwen en heldere communicatie - ben ik zeer tevreden over het bedrijf. Complimenten! Hier zouden veel bedrijven/webwinkels een voorbeeld aan moeten nemen.

Derk Paschmanns 06-11-2013 Via de website gekocht

Snelle service

Groot assortiment

Beste prijs. Goede aanbiedingen

Carlos11 06-11-2013

6,2

ik stond snel weer buiten.

hoewel ik snel werd geholpen leek de verkoper erg vermoeid. korte antwoorden op mijn vragen zonder enige moeite om wat uit te leggen. ik werd er zelf ook bijna moe van. Gelukkig had ik het een en ander op de website uitgezocht. Enige uitleg en aangeven van de verschillende mogelijkheden was wel op z'n plaats geweest...
jullie waren op dit punt dus niets meer dan een webwinkel afhaalpunt.

Assortiment
ik heb geen behoefte aan nog meer modellen.

Aanbeveling
Als afhaalpunt prima. wellicht als je geluk hebt ook hulp bij de aankoop beslissing.

Wim 3411XM 06-11-2013

Het product was erg goed te vinden via internet. De voordeligste prijs en snel te bestellen.

Via de mail en ook de telefoon werd direct verteld wanneer het product verstuurd en geleverd zou worden. Tot op de dag en tijd nauwkeurig.

Assortiment
Binnen het soort van producten een prima assortiment.

Aanbeveling
Prima service, snelle bestelling en scherpe prijs.

Ragoen maxim 06-11-2013 Via de website gekocht

Het was zeer makkelijk om het product dat ik zocht te vonden op de site en ook makkelijk om jet te bestellen en geleverd te krijgen.

Zeer snelle levering, en makkelijke manier om de producten te bestellen via de site.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment, je zal er altijd vinden wat je nodig hebt

Aanbeveling
Goede service, makkelijk en heel ruim assortiment.

Plaisier0305 06-11-2013

Fijn dat je het product fysiek kan testen en direct kan meenemen!

Vriendelijk en snel!

Breed

Aanbeveling
Je vind je gewenste product en nog belangrijker tegen de gewenste prijs!

Extra toelichting
Topwinkel als je weet wat je zoekt en als je zeker wilt weten dat je een concurrerende prijs betaalt!

BryanC 06-11-2013 Via de website gekocht

De webshop is snel, duidelijk en overzichtelijk

Ik heb op maandag avond om 19:00 uur een product besteld. Volgens jullie website zal het product dan de volgende dag worden bezorgd. Helaas is het inmiddels woensdag avond en heb ik nog niks mogen ontvangen.

Ik heb meerdere malen met Selektvracht contact gehad en die gaven aan dat het product nog niet bij hun is ontvangen en dat het waarschijnlijk pas vrijdag zal worden voor het product geleverd kan worden.

Assortiment
Er is zeel veel keus qua producten.

Aanbeveling
Zoals eerder vermeld is er veel keus aan producten en er wordt duidelijke uitleg gegeven over de producten.

Helaas wordt de aangegeven levertijd niet nagestreefd.

Extra toelichting
Ik begrijp dat mijn beoordeling niet geheel positief is, maar ik hoop dat jullie die als webshop positief opvatten dat een teleurgestelde consument toch de tijd hiervoor wilt nemen. Het kan jullie helpen bij het verbeteren van de service. Ik hoop dat jullie bij het uitkiezen van een klant voor de tegoedbon rekening kunnen houden met mijn beoordeling. Wellicht als compensatie van de vervelende ervaring? Ik wil namelijk ook nog een Sonos Playbar aanschaffen, dus kan de tegoedbon goed gebruiken in dit geval.

P Groen 06-11-2013 Via de website gekocht

brons99 06-11-2013

krulletje70 06-11-2013

Een fijne website waar je gemakkelijk een bestelling kan doen. En voldoende product info.

Netjes volgens afspraak geleverd.

Assortiment
Volgens mij wel goed, ik heb niet alles bekeken.

Aanbeveling
Voor de producten die ik heb gekocht zal ik zeker een aanbeveling doen.

Extra toelichting
Ik ben een tevreden klant!