Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Joost 28-11-2017 In de winkel gekocht

Goede winkel met veel kennis!

Het was druk in de winkel maar de medewerker nam zijn tijd om mij alles uit te leggen. Er was veel kennis aanwezig en na een deskundig advies met een mooie tv de winkel uitgelopen. Ik zal zeker nog een keer terug komen en mijn nieuwe koffie apparaat zal ik ook daar gaan kopen!

Michiel 28-11-2017 Via de website gekocht

Ti ta Prijzentovenaar Tom Coronel

Ti Ta prijzentovenaar Tom Coronel tovert me daar toch effe een prijsje voor de Sony HT -NT5 soundbar. Onweerstaanbaar wat prijs maar ook wat geluid betreft. En dan ook nog een Sony Cashback.........krijg ik geld toe!
Tom let op je winkel.
En binnen 24 uur thuis aan de stekker!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hanne 28-11-2017 In de winkel gekocht

Great service!

Even though it was Black Friday, the service was fast, professional and friendly employees. They gave a lot of great advices concerning the product as well.

Bert 28-11-2017 In de winkel gekocht

Snrl en adequaat

Black friday als gevolg van bezoek op donderdag. Geen goede dag om tv te kopen op donderdag. Kwam ook voor advies om vrijdag gezien verwachte drukte snel te kunnen zijn. Dit werkte perfect.
Donderdag advies en vrijdag actie.
Punt van aandacht. Ci kaart oude tv werkte niet. Moest ik terug. Had voorkomen kunnen worden en ritje gescheeld. Krijg daarop wel mn 19 euro bonus verrekend.
Dus allemaal ok.

Maarten 28-11-2017 Via de website gekocht

Toppie

Ik had een Tv besteld in de middag en deze is binnen 24 uur geleverd! En dat voor een geweldige prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roy Jansen 28-11-2017 Via de website gekocht

Goed Service

Simpel en snel besteld, dag later in huis. Gewoon perfect! De manier van Bestellen is simpel en snel, ook vind ik het Fijn dat er vele betaalmogelijkheden zijn.

Adrie de Graaf 28-11-2017 In de winkel gekocht
televisiewinkel.nl

Top service!

Op black friday geweest en ondanks de grote drukte zeer goed geholpen door de medewerkers, goed advies en ze namen de tijd voor je. Ben zeer tevreden met de aankoop van de Samsung 49inch smart, bedankt voor de top service!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Philip 28-11-2017 Via de website gekocht

Super trage levering

Ik kocht een Samsung tv via Bol.com op 24/11 in de voormiddag. Bij deze bestelling stond : aankomst goederen op 25/11,.. we zijn nu 27/11 22:36 : nog geen levering gezien!!!
Officiele reactie van Create2Fit 28-11-2017

Beste Philip,

Allereerst onze excuses dat uw bestelling niet geleverd is op de afgesproken dag.

Door black Friday drukte is het de vervoerder helaas niet gelukt om alle bestellingen op tijd te leveren, waaronder die van u.

Deze bestellingen hebben zij als het goed is allemaal op 27-11 afgeleverd. Zij hebben tot laat doorgewerkt om dit voor elkaar te krijgen.

U heeft aangegeven dat u op 27-11 nog steeds niets heeft ontvangen. Dit betreuren wij en willen dan ook z.s.m. achterhalen waar uw bestelling is. Hiervoor ontvangen wij graag uw bestelgegevens. Zou u deze gegeven willen sturen naar klantenservice@create2fit.com?

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

In afwachting van uw reactie verblijven wij.

Marco 27-11-2017 Via de website gekocht

Goede servies en vriendelijk personeel

Via internet een mooie tv gekocht. Ze waren erg coulant over de prijs. Goede en snelle service. De volgende dag had ik mijn nieuwe tv al in Huis.

Tot en bedankt

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

JM Donker 27-11-2017 Via de website gekocht

Goed en goedkoop.

Acht jaar geleden een 32 inch Philips ambilight tv gekocht bij wat toen nog plasmadiscounter heette. Op zoek naar wat groters vanzelf weer in Naarden terecht gekomen. De prijs gaf de doorslag.

Jan Mondria 27-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service

savonds om 20.00 besteld en de volgende dag om 1100 uur al genieten van de tv, ophangen van de tv was even een probleem omdat de aansluitingen van de kabels net ter hoogte van het scharnierpunt liggen maar met dunne vingers vooraf een foto van de aansluitpunten was dit ook zo verholpen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Goof v.d Peijl 27-11-2017 In de winkel gekocht

Televiesiewinkel topservice.

Op zoek naar een qled tv. Via advertentie op korting gewezen op black friday. Vroeg aanwezig en al redelijk druk. Geholpen door Een medewerker die vakkundig en goed advies gaf over tv en bijbehorende randapparatuur. Aankoop werd netjes naar auto gebracht. Later nog voor informatie teruggeweest ivm aansluiten van tv met kpn kastje. Wederom vriendelijk geholpen en goed advies gekregen. Helemaal blij met deze aankoop. Zal zeker deze winkel bij vrienden aanbevelen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

mitch 27-11-2017 In de winkel gekocht
naarden

vriendelijk professioneel meedenkend en behulpzaam 10 !

Afgelopen week een televisie gekocht bij televisiewinkel.nl
Echter was ik niet tevreden met het product en heb dan ook besloten na overleg met de medewerkers om de tv te retourneren, kreeg direct mijn geld terug.
Ook werd er eerlijk gecommuniceerd over wat ik wel en niet kon doen, of een andere televisie uitzoeken of nog even wachten tot ik de juiste keuze voor mezelf heb gemaakt, en dat vind ik een super eerlijke behandeling netjes en professioneel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michael 27-11-2017 Via de website gekocht

Eerlijk en consequent

Het mooie is dat de TV die ik bij deze winkel besteld heb, hier het goedkoopst was. En dat tijdens Black Friday. De rest van de winkels hield de normale prijs aan en noemde het "speciale aanbieding", maar Televisiewinkel.nl had de echte aanbieding. Dat noem ik consequent en eerlijk. Daar heb ik vertrouwen in!

Cees 27-11-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Prima winkel met uitgebreid assortiment; vriendelijk en behulpzaam personeel. We werden goed geholpen en kregen een goed advies.

Ton 27-11-2017 In de winkel gekocht

Sony 43XE8005

Televisiewinkel heeft een groot assortiment met scherpe prijzen. Veel artikelen zijn op voorraad en je wordt er prima en deskundig geholpen. Ik kijk meestal eerst op de website als ik iets nodig heb. De website is erg overzichtelijk met de nodige selecties. Bij sommig artikelen zoals tv's ga ik ze vervolgens zelf ophalen. Je kunt artikelen vooraf reserveren, zodat ze klaar staan als je ze op komt halen.

Melvin 27-11-2017 In de winkel gekocht
naarden

Fantastische service!!

na het bezoeken van de winkel naar huis gegaan met een Sonos playbar door zeer correct advies. Toppers!

Helma 27-11-2017 Via de website gekocht

Super en snel

Goede overzichtelijke webshop en snelle service. Goederen waren binnen de gestelde levertijd in huis. Met track en trace de ontvangst goed af te stemmen. Bovendien zijn de prijzen zeer aangenaam. De televisiewinkel was op dat moment de goedkoopste aanbieder. Wanneer ik in de toekomst nog andere spullen nodig heb zal ik zeker terugkomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rudi 27-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en zeer voordelige aanbiedingen

Ondanks dat mijn bestelling een paar dagen voor black Fridy was geleverd kreeg ik alsnog de volledige korting tijdens de actiedagen uitbetaald. Geweldig toch?

Barney 27-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Bestel vaak zakelijk en de volgende dag in huis, en als het niet goed is wordt het vervangen voor iets anders zonder gerechtelijke stappen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dion D 27-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Mooie prijs en nette winkel

Ik was op zoek naar een OLED scherm van LG en na een week lang zoeken kwam ik uiteindelijk uit bij Televisiewinkel.nl, deze waren het meest voordelig (ruim €300 goedkoper) in vergelijking met andere winkels zoals Mediamarkt, BCC en Coolblue! In de winkel aangekomen werd ik erg vriendelijk geholpen en binnen 5 minuten was mijn aankoop afgehandeld en in mijn achterbak gezet van de auto. Goede shop, mooie spullen en vriendelijk personeel. Aanrader dus

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jonne 27-11-2017 Via de website gekocht

Prima snelle levering

Goede deal en snelle levering. Gemakkelijk besteld via bol.com en binnen 24 uur geleverd ondanks de drukte van Black Friday.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chris 27-11-2017 Via de website gekocht

Prachtige tv voor die prijs

Super snelle levering alleen jammer dat levering later was dan afgesproken tijd
Maar wel blij met tv en chauffeur super beleefd topper

Yunus zanbak 27-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Levering binnen 1 dag en dat gewoon op een zaterdag super goede service en snelle levering! Heel veel producten op voorraad waardoor je altijd hebt wat je zoekt raad ik iedereen aan! Tevens factuur en garantie op de mail zodat je het nooit kwijt kan raken! Met een woord gezegd gewoon helemaal top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Werner 27-11-2017 Via de website gekocht

Levering bestelling niet op afgesproken tijdstip!

Vrijdag middag de bestelling gedaan! Levering zou zaterdag gebeuren! Heel de zaterdag zitten wachten tot 21 uur! Dan gebeld en de melding gekregen dat de levering pas maandag zou komen! Maandag weer de hele dag vrijhouden! Hopelijk gebeurt de levering dan zo snel mogelijk! Spijtig want bol.com houdt zich meestal wel aan de afspraak! Ik kan voor deze levering echt geen positieve beoordeling geven. Ik moet nu een al een beoordeling geven en de levering is nog niet eens gebeurd!!!!!!!!!!!!!

Beste Werner,

Allereerst onze excuses dat uw bestelling later worden geleverd dan verwacht.

Uw bestelling is bij de vervoerder vertraagd door de grote drukte van black Friday. Uw bestelling is daarom opnieuw gesorteerd en zal vandaag bij u afgeleverd worden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Rick 26-11-2017 Via de website gekocht

Doorgaans altijd perfecte ervaring, dit keer niet.

Had een LG OLED55C7V besteld afgelopen vrijdag. zou zaterdag geleverd worden en er zou een track'n'trace code worden gemaild na overhandiging aan de koerier.
Zaterdagmiddag nog geen mailtje met track'n'trace ontvangen dus maar even gebeld.
Er was iets misgegaan door interne communicatie en ik zou teruggebeld worden over de status. Een krap uur later was ik nog niet teruggebeld, dus heb ik zelf weer teruggebeld omdat ik niet voor niets wil blijven wachten op m'n vrije zaterdag.
Nogmaals werd aangegeven over de interne miscommunicatie en dat de TV daardoor pas maandag zou worden geleverd en dat er niet kan worden aangegeven welk dagdeel.
Ik baalde hier enorm van, want door deze onduidelijkheid zou ik een vrije dag moeten opnemen omdat ik dan aan het werk ben.
Er was ook niets meer mogelijk nog iets te regelen waardoor de TV toch nog zou worden bezorgd in het weekend, want de tv was al overgedragen.

Tot mijn verbazing werd de tv als nog zaterdag bezorgd (rond 13.00)! Ben ik blij mee uiteraard, maar ik ben er niet over teruggebeld. Volgens mij was het puur geluk en niet gekomen doordat er nog snel iets geregeld is door Televisiewinkel.

Dit komt super slordig over. Misschien komt het door Black Friday drukte, maar toch.

Daarbij is het nog extra zuur, dat achteraf blijkt dat ik niet de beste prijs heb gekregen bij Televisiewinkel.nl: ik las dat bij o.a. Apollo.nl (1580) en PlatteTV.nl (1599) de prijs een stuk lager lag dan bij Televisiewinkel (1797).

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Beste Rick,

Allereerst onze excuses voor de onduidelijkheid van de levering.

Het klopt dat uw bestelling door een interne fout op de planning stond voor maandag i.p.v. zaterdag.
Achter de schermen werd er keihard gewerkt om dit om te zetten. Helaas was niet alleen uw order verkeerd in behandeling genomen, maar ging het om meerdere orders.
De vervoerder heeft gekeken of er voor een aantal orders toch een spoedplanning ingezet kon gaan worden. Sommige adressen konden toch nog ergens tussen gepland worden.
Uw bestelling zat daar gelukkig tussen. Door de drukte hadden wij helaas geen terugkoppeling gehad van de vervoerder, vandaar dat u ook niets van ons had vernomen. We zijn blij te lezen dat uw bestelling toch op zaterdag is afgeleverd, maar dat verdiende inderdaad niet de schoonheidsprijs.

Voor het ongemak willen wij u een compensatie aanbieden. Hiervoor zullen wij persoonlijk contact met u opnemen.

Frenk 26-11-2017 Via de website gekocht

Turbo

Volgens de site, de dag erna geleverd!
Niks gelogen dus! supersnel geleverd!
Klein punt van kritiek.
in de mail stond: "Uw bestelling wordt geleverd met DHL of PostNL. Zodra wij uw pakket meegeven ontvangt u per mail een track&trace nummer van de zending. Hiermee kunt u uw pakket volgen."
Ik kreeg de dag erna deze mail en 5 minuten later stond de bestelauto al voor de deur!
gelukkig was ik thuis.
Het product is echter perfect en onbeschadigd afgeleverd! Chapeau!

Iris 26-11-2017 In de winkel gekocht

Prima deal

Fijne winkel in Naarden met genoeg parkeergelegenheid. Goed bereikbaar, prima aanbod en snel en vakkundig geholpen.

Rolf 26-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Prima service en eerlijk advies.

Kwamen hier op aanraden bekende. Verkoper drong zich niet op en gaf eerlijk advies. Ook toen we eerst voor een echt goedkope TV wilden gaan. Daarvoor had hij al uitleg gegeven en daardoor uiteindelijk toch andere keus gemaakt. Voldoet prima en staat mooi in de kamer.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marc 26-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

gebruikte apparatuur geleverd voor nieuw verkocht

Op zich goede service in de winkel, vriendelijk personeel, echte je moet alles dubbel controleren. Bleek dat er een gebruikte HEOS 3 speaker is geleverd i.p.v. een nieuwe waar ik de nieuwprijs betaald heb.

Beste Marc,

Dat is vreemd en mag niet gebeuren!

Dit willen wij graag voor u oplossen, maar hebben nog welke enkele vragen voor u.

Zou u contact met ons op willen nemen via het volgende mailadres:
Klantenservice@create2fit.com

Er zal dan gezorgd worden voor een passende oplossing.

Onze excuses voor het ongemak.

Bart 26-11-2017 Via de website gekocht

Phillips TV

De servies was top, vrijdag avond besteld en zaterdag ochtend vroeg al binnen! Doos was egaal, onbeschadigd! Ook totaal niet te merken dat het een demo model is, en vermoed dat zelfs is terug gezet naar fabrieksinstellingen! Voor de rest zeer tevreden met services van Televisiewinkel als verbeterpunt kan de site nog verduidelijkt worden door de punten uit te leggen die worden vergeleken. Dat je beter weet wat relevant voor je is!

Erik Boshuijzen 26-11-2017 In de winkel gekocht

Betere service op de dag voor Black Friday

Ook onze vorige TV Samsung kwam uit de Televisiewinkel. Brede en deskundige informatie van verkoper ....., compleet met mededeling dat de korting op pas op Black Friday bekend zou zijn.
Die prijsvergelijking en de informatie vooraf gaf de doorslag. Zelfs bij digibeten als wij werkt alles feilloos.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

bech101 26-11-2017 In de winkel gekocht
Televisiewinkel, Bronsstraat 10 1411 AV, Naarden

Mooie winkel

Goede service met een lach. Je voelt dat de medewerkers persoonlijk betrokken zijn. Prima advies zonder druk and leuke aanbieding.

Hans P 26-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle bezorging

Wat wil je nog meer? Bestelling doen en graag zo snel mogelijk geleverd krijgen. Televisiewinkel voldoet hier aan. Tv gekocht bij mijn F1 mattie Tom Coronel. Top website, goede presentatie en snelle levering. Echt een aanrader. Ga zo door.

Peter 26-11-2017 In de winkel gekocht

Goed meedenkende verkoper.

Vrijdag bij Televisiewinkel.nl een LG OLED55C7V gekocht. Via de site alvast een reservering gemaakt zodat ik bij aankomst niet met lege handen zou staan. In de winkel werd ik geholpen door een verkoper die verstand van zaken had. Ondanks de reservering nam hij alle tijd om de tv uit teleggen en gaf daarbij een aantal nuttige tips. Ondermeer over het uitpakken. Ook een door mij voorgestelde muurbeugel werd afgeraden en een betere beugel voor de LG Oled55C7V werd aanbevolen, deze was zelfs goedkoper. Wederom bijzonder tevreden over de uitleg, prijs, service en verkoper. Eerdere aankoop was een DeLonghi koffiemachine bij de koffiediscounter
.....

Arie Sturkenboom 26-11-2017 In de winkel gekocht

Service is helemaal top

Allemaal gekwalificeerde verkopers, men weet precies waar het allemaal om gaat. Je krijg goed advies of je nu een duur of een goedkope aankoop doet. Wij hadden zelfs zo'n goede service ik koop nergens anders dan bij Tom. We hadden een tv gekocht van Samsung en waren er eigenlijk niet helemaal tevreden over. Na een belletje zelfs op zondag waren er mensen om ons te woord te staan. Het werd opgelost, we konden een andere uitkiezen en werd gelijk bij het ophalen van de Samsung op dinsdag omgerolen. Wat een top service mensen dit is wat het verschil maakt met de rest. Groet ...

Hemelrijk 26-11-2017 Via de website gekocht

Super tv en geweldige service

Super mooie tv. Prijs wel wat aan de hoge kant maar meer dan waard. Levering was wel wat minder door verkeerde communicatie. Daarom tv zelf moeten halen bij koeriersbedrijf.

Maar de winkel heeft contact met mij opgezocht en een compensatie gegeven. Kortom perfecte service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rutger 26-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Scherpe prijs, goed product, fijne service!

Ik was op black friday om 10:00 in de winkel.
Enorm scherp geprijsde OLED gekocht, vorige tv hier ook gehaald.
Vriendelijk geholpen en de verkoper hielp me de tv nog in de auto te tillen.
Positieve ervaring en met een glimlach op mijn gezicht onderweg naar huis.
Thuis de tv aangesloten (55c7v) en enorm blij met het resultaat: fenomenale tv voor een zacht prijsje.
Ga zo door, jullie doen het goed! Scherpe prijzen is 1 ding, maar vriendelijk en vrolijk personeel is nog belangrijker.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Caroline van Tol de blije voet 26-11-2017 In de winkel gekocht

Heel fijn personeel, en super gematst door de Boss himself!

Fijne shop, meedenkend en fijn personeel. Goede uitleg om tot een uitstekende keuze te komen.
Wij zijn heel blij met onze LG tv.
En al klap op de vuurpijl nog korting van de Boss himself. Toppers.

Sandra 26-11-2017 Via de website gekocht

Top service,snelle levering .super

Prijsverhouding.top service.super tevreden.
Ik zou deze shop cker aanbevelen.kwam via een adverientie bij deze shop terecht.super blij mee.

Rob 25-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Een zeer overzichtelijke webwinkel met een ruime keuze audio en video apparatuur en scherpe prijzen.
Ook een breed assortiment accessoires is er in de webshop te vinden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wetzler 25-11-2017 Via de website gekocht

Goede service snelle levering

Zeer tevreden heb nu 3 x een televisie gekocht hier (niet alleen voor mij zelf ). Kan het zeker aanraden. Goed koop, snelle bezorging en een vriendelijke goede service.ik ga nooit meer zelf sjouwen met een tv vanuit een winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

GV 25-11-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering en laagste prijs.

We kwamen op de shop terecht via bol.com.
Woensdagavond besteld, donderdag in de namiddag geleverd.
En aan een zeer goede prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Van Beveren 24-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ben tevreden - word vriendelijk beholpen - doen veel moeite voot de klant - mooie zaak - min puntje : bij Emails telkens een ander persoon om antwoord te schrijven - het chatten ging prima .

Braafjes 24-11-2017 In de winkel gekocht

Blij

Wij zijn erg blij met onze mooie aankoop van een nieuwe televisie voor in ons nieuwe huis! Nu al zin om lekker te genieten!!!!!

Jan 24-11-2017 Via de website gekocht

Deskundig en snel

Had een vraag over een sound bar en die werd snel beantwoord en opgelost en de site is ook erg snel, de snelste die ik ooit heb meegemaakt, ik had amper m'n bestelling gedaan en kreeg bijna gelijkertijd al de bevestiging. en de volgende al in huis en op de afgesproken tijd. KLASSE

Hamstra 24-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en vlot

Erg tevreden over de service van televisiewinkel.com
Ik heb nu al verschillende bestellingen gedaan via televisiewinkel.com en koffiediscounter.com en de prijzen zijn altijd zéér aantrekkelijk. Ook hier is het “vandaag besteld,morgen in huis” of zelfs s’ochtends al! Kon ik nog eerder genieten van onze nieuwe tv!
Helemaal top!

Dani 24-11-2017 Via de website gekocht

TOP service

Alles is gewoon top. Prijs, levering nu nog alleen afwachten naar de service na verkoop. Een echte aanrader

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P.J. 23-11-2017 Via de website gekocht

NIet zo'n beste beurt

Snelle levering, helaas was de doos flink beschadigd, piepschuim was verpulverd, ik betwijfel of het wel een nieuw uit de doos is. Ik heb dit gemeld aan klantenservice, foto's gestuurd en als reactie kreeg ik weinig support. Dit betreft een slaapkamer tv.
Paar jaar geleden ook huiskamer tv bij Coronel gekocht, toen was de service goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• Klantenservice

Beste P.J.

Er is inderdaad contact met u geweest betreft de levering van uw bestelling.

De foto's hebben wij bekeken en er lijkt erop dat er iets mis is gegaan bij het vervoeren van uw toestel. Er is gevraagd of het toestel wel naar behoren werkt en of er beschadigingen zijn geconstateerd aan het toestel. Er is door u aangegeven dat er niets te zien is aan het toestel.

Wanneer u het toch niet vertrouwd, dan kan het toestel omgeruild worden, maar er lijkt niets mis mee te zijn.

Vincent Martinus 23-11-2017 Via de website gekocht

Qua snelheid van leveren op pole position

3 de bestelling, top geregeld weer, geweldige prijzen en prima spul. De eenvoudigheid van bestellen en het gemak welke dit met zich medebrengt gewoon goed.