Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Julia1991 13-11-2013

Assortiment
Keuze genoeg voor hele fijne prijzen

Aanbeveling
Prijs kwaliteit verhouding is perfect. Ik heb al eerder een tv besteld via plasma discounter waar ik ook heel tevreden mee ben.

Extra toelichting
Snel en gemakkelijk te bestellen via de website. Website is overzichtelijk en makkelijk te bedienen. Service is top! Ik heb binnen 1 dag mijn tv ontvangen. Hiernaast had ik nog een aantal vragen over mijn bestelling die ik allemaal beantwoord kreeg op de website. Keuze genoeg voor een hele fijne prijzen Prijs kwaliteit verhouding is perfect. Heb al eerder een tv besteld via plasma discounter en was hier ook tevreden over.

ClaudiavanHilten 13-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Vaak direct mee te nemen.

Vriendelijk en behulpzaam en er wordt meegedacht.

Diverse merken zijn vertegenwoordigd

Aanbeveling
Goede prijs/kwaliteitsverhouding en goede service.

Extra toelichting
Prettige zaak om te kopen!

sdg1984 13-11-2013

Producten zijn erg makkelijk te vinden. Het enige waarom ik geen 10 geef is vanwege het ontbreken van een video review bij mijn product.

Product wordt de volgende dag geleverd, dus dat is erg snel.

Assortiment
Erg ruim assortiment met veel verschillende merken.

Raymond Red 13-11-2013

5,5

Een schroef had een zinkophoping waardoor deze niet te gebruiken was. Hierdoor toch het huis uit.

De levering is correct verlopen

Extra toelichting
Ik bestel online om tijd te besparen, als ik vervolgens naar een bouwmarkt moet om een schroef te halen wordt ik daar niet vrolijk van.

Jecajemidi 12-11-2013

Makkelijk bereikbaar, goede parkeervoorzieningen. Wel een stukje rijden, misschien wat meer vestigingen openen?

Assortiment
Veel keuze en alle tv's zijn per merk gesorteerd. Ook direct leverbaar.

Aanbeveling
Prima winkel, waar je snel terecht kan. Prijs is ook goed. Waar voor je geld!

Extra toelichting
Zie de beoordeling hier boven. Op alle fronten tevreden!

Erwin van der Kolk 12-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

via de site zie ik of een artikel op voorraad is en naar aanleiding daarvan stap ik in de auto en haal mijn keuze snel af. Personeel is vriendelijk en behulpzaam

word meestal snel geholpen en personeel neemt de tijd voor mij als ik een vraag heb

Assortiment
het assortiment is ruim voldoende voor mij, ik heb mijn keuze er al menig maal kunnen maken

Aanbeveling
als iemand in mijn omgeving iets zoekt wat jullie aanbieden zal ik hem zekker naar julie verwijzen

Extra toelichting
ruim assortiment, goed te bereiken en makkelijk parkeren, dit zijn de 3 redenen om bij jullie te kopen en niet te vergeten de sterk concurerende prijzen tov de zaken bij mij in de stad

Edwin van der Aar 12-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Veel modellen te zien en te vergelijken

Goede uitleg van medewerkers

Assortiment
Ruim voldoende keuze binnen de productgroep.

Aanbeveling
Goed ingedeelde winkel, overzichtelijk en goed personeel

Extra toelichting
Mooie webwinkel, en mooi winkel, goede service. En goede prijs kwaliteit verhouding.

Walter Stekelenburg 12-11-2013 In de winkel gekocht
naarden

Via de website had ik de verschillende modellen bekeken.
kiezen en informatie waren zeer eenvoudig en makkelijk te vinden.

De man die ons hielp was zeer goed op de hoogte van het product en hielp zeer voortvaardig

Assortiment
We hadden onze keus al gemaakt,maar eenmaal in de bronsstraat zag het er allemaal zeer goed uit (veel keus)

Aanbeveling
Ga zeker weer en heb inmiddels vrienden verteld over het aanbod en lage prijzen

Extra toelichting
Ik ben gewoon heel tevreden

M. Kaashoek 12-11-2013

Goede informatie op de site, dus ziet echt goed wat je bestelt

De vragen die ik had werden netjes en snel beantwoord

Assortiment
Er is veel keus zodat je goed kan vergelijken

Aanbeveling
De levering is snel en correct, dus reden om aan te bevelen.

Extra toelichting
Ook de communicatie is prima, dat zie je bij andere webshops wel anders. Je krijgt netjes een bevestiging per mail en ook een telefoonnummer waar je je vragen kan stellen. Prima site!

raymonddenbraber 12-11-2013

gewoon thuis op de bank via internet

Assortiment
ruime keuze en een goede uitleg

Aanbeveling
gemakkelijk, snel, betrouwbaar, ruime keuze

Extra toelichting
zie bovenstaande al eerder een TV gekocht en zeer goed bevallen, vandaar dat ik weer terug ben

Harrie Lensen 12-11-2013 Via de website gekocht

Goeie en duidelijke website

daadwerkelijk binnen 24uur geleverd. 's avonds besteld en al volgende dag binnen. Super snel!

Assortiment
op voorraad wat ik zocht

Aanbeveling
Zou misschien ook 10 kunnen zijn is echter eerste keer dat ik hier bestel. Slechts een revaring maar wel 100%

dwoudenb 12-11-2013 In de winkel gekocht

Goed overzicht

Vriendelijk

Ruim voldoende keuze

Fijne en vlotte behandeling

Karel Digitaal 12-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Donderdag via internet bestelling gereserveerd en zondags opgehaald.

Vakkundige klantgerichte verkoper.
Geen wachttijd door voldoende aanwezig personeel.

Assortiment
Groot assortiment met goede keus in de verschillende prijsklassen.

Aanbeveling
Nog nooit zo snel en correct onze televisie gekocht.

Extra toelichting
Dit was de tweede keer dat wij een televisie bij Plasma-discounter gekocht hebben. Wij zullen zeker terugkomen om ook een van de fraaie koffiezetapparaten bij deze firma aan te schaffen.

j23storm 12-11-2013

alles is overzichtelijk

we werden zoprettig geholpen en
zeer goed advies

zeer vele keuzes

vanwege prijs en vriendelijkheid

Exodus96 12-11-2013

Telefonisch gereserveerd op zaterdagmiddag om 5voor 5, zondags op gegehaald om 11 uur.

Vanaf moment aan de telefoon ( hele vriendelijke dame) tot aan moment van ophalen prima geholpen. Vriendelijk en ontspannen medewerkers.

Assortiment
Ruim aanbod, voor iedereen wel iets te vinden.

Aanbeveling
Uitgebreid assortiment op website en in winkel. Uitstekend telefonisch advies. 7 dagen open óf in de winkel óf via de website. Zeer scherp prijsbeleid.

Extra toelichting
Een geweldige ervaring! Panasonic plasma gekocht. Opgehaald na gereserveerd te hebben. Lekker ongedwongen sfeer en vriendelijk en vakbekwaam personeel.

Donic_andro 12-11-2013

De website is overzichtelijk. De specificaties van de producten worden ook duidelijk weergegeven. Het betalen via ideal werkt perfect.

De levering is perfect zoals in de email wordt vermeld. Van de overige diensten hebben we geen gebruik moeten maken dus dit kunnen we ook niet beoordelen.

Assortiment
Het assortiment is meer dan voldoende. Ook zijn er voldoende alternatieven indien het product niet op voorraad is.

Aanbeveling
Iedere keer wanneer we iets bij deze winkel bestellen wordt het product tijdig en netjes afgeleverd. Geen beschadigingen van de verpakking ed.

Extra toelichting
Plasma-discounter is een betrouwbare winkel. Is niet altijd de goedkoopste, maar je krijgt wel altijd een degelijk product met een degelijke handleiding in het Nederlands. Dit is bij andere winkels niet altijd het geval. Ook is de levering altijd correct op tijd, en hier wordt ook goed over gecommuniceerd via email.

A.G.Lever 12-11-2013 In de winkel gekocht
Bronsweg Naarden

bellen wat je wilt halen,
heen rijden ,melden bij de balie,afrekenen en product ontvangen,klaar is kees.

in nov. 2012 ue40es7000 samsung gekocht, na vele problemen die niet opgelost konden worden door samsung ned. in febr.2013 nieuw toestel gekregen en kijk sindsdien met genoegen tv. Nu soundbar HW-F355 aangeschaft Door personeel
zeer duidelijke uitleg gekregen op een zeer prettige wijze met uitleg op aanwezige toestellen, alle lof.

Assortiment
kijken voelen proberen vergelijken wat wil je meer

groot assortiment goede prijs
goede service.

Extra toelichting
in deze tijd van negative berichten is het prettig iets te kopen in een zaak waar men aandacht heeft voor de klant en vooral dat men luistert naar het probleem waarmee klant zit.

LAB2013 12-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Je kunt zien wat je koopt

Goed advies wanneer je hebt uitgelegd waar je naar op zoek bent

Assortiment
Heel veel keuze en je kunt zelf het verschil zien in kwaliteit

Extra toelichting
Thuis min of meer een keuze gemaakt via de consumentenbond en met deze keuze naar de winkel gegaan en daar nog verder goed advies gekregen en vervolgens tot koop over gegaan.

Tonnie. Leonhardt 12-11-2013 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken ook via andere sites goed gelinkt

Moeilijk te beoordelen alles is prima gegaan vandaar ook nog geen kontakt hoeven zoeken en dus ook nergens tegen aan gelopen

Assortiment
Ik vind dat dit aan alle behoeftes voldoet in alle prijs klasses is voldoende aanbod

Aanbeveling
Zeer zeker snelle service en verzending wordt goed op de hoogte gehouden van de verwerking

Extra toelichting
Al met al een tevreden klant. Mogelijk nog wel een tip om goederen iets discreter te verpakken mijn soundbar is bij de buren afgeleverd , en die jaloerse blikken vond ik wel begrotelijk. Maar ook ivm gevoeligheid van diefstal , misschien is een krimpfolie met bijv. Jullie logo of merknaam een idee de goederen zijn dan afgeschermd en niet duidelijk zichtbaar wat er in zit . Mvgr tonnie leonhardt

Uitstekend 2013 12-11-2013

Perfecte service. Gekocht product werd zelfs tot aan/in de auto gebracht

Extra toelichting
Al meerdere malen producten bij uw organisatie gekocht zowel door mijzelf als familie/vrienden. Gedegen en uitgebreide uitleg gekregen over het product (samsung F6510) door een van uw medewerkers. Heb uw winkel al aangeraden bij diverse mensen, meer dan de moeite waard....zowel qua assortiment/service en de scherpe prijzen die jullie bieden. Met vriendelijke groet, Een meer dan tevreden klant

Stef19982 12-11-2013

Extra toelichting
Een ruim aanbod van producten, de juiste voorwaarden betreft retour als je in mijn geval twijfelde tussen 32 of 40 inch en vooral snel geleverd!

Lindah71 12-11-2013

Je kunt op internet al veel over je "nieuwe"aankoop vinden, mocht je er nog niet uit zijn, hebben ze veel deskundige mensen in de zaak lopen om je te adviseren

Prima service, deskundige mensen met veel productkennis, en is er iets mis met je product dan proberen ze gelijk een oplossing voor je te vinden

Assortiment
Ruime keus, veel assortiment gelijk te bekijken op design en functionaliteit

Aanbeveling
Wij hebben al meerdere malen producten gekocht hier, zowel bij plasmadiscounter, koffiediscounter, wasmachine.nl etc. alle afdelingen geven prima service en we zullen ook graag terugkomen bij een volgende aankoop

Extra toelichting
Ruim assortiment, goede service, deskundig advies, komen hier graag om onze producten te kopen.

jedi8home 12-11-2013 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer duidelijk website. Ook heel makkelijk om producten te vergelijken.

Winkel bijna langs de snelweg. Deskundige medewerkers konden de verschillen tussen mijn keuzes in duidelijke taal toelichten.

Assortiment
Brede assortiment en de beste prijs! Met de showroom + on-line winkel kan men de producten eerste bekijken/vergelijken voor aankoop.

Aanbeveling
Heb bijna een jaar lang verschillende TVs op online shops bekeken en uiteindelijk voor deze winkel gekozen. Helemaal uit Eindhoven naar Naarden geweest om TVs op mijn wenslijst naast elkaar te kunnen bekijken - wat niet eens in de grote winkels mogelijk was. En dan de goede service en voorwaarden. Ik zou dit bij iedereen aanraden!!

John Oppelaar 12-11-2013 In de winkel gekocht

René83 11-11-2013

Website is overzichtelijk en je kunt heel makkelijk zoeken op de site. Als je gaat bestellen is het verder ook heel erg duidelijk

Perfecte levering. Vrijdagavond rond 6 uur besteld en de volgende dag op zaterdag in huis.

Assortiment
Een groot assortiment voor bijna altijd de goedkoopste prijs.

Extra toelichting
Al een paar keer wat besteld en altijd keurig op tijd in huis en nooit problemen gehad.

Roos140548 11-11-2013

makkelijk bereibaar, voldoende parkeergelegenheid

vriendelijk geholpen, meedenken met welke artikelen aan de specifieke wens voldoen

Assortiment
ruim voldoende artikelen, je wordt niet gek gemaakt door een overvloed zodat de keus alleen maar moeilijker wordt

Aanbeveling
zie antwoorden op bovenstaande vragen

chabile 11-11-2013 In de winkel gekocht
naarden

hij zocht alles netjes op en na alle handelingen ging de jongeman het artikel ook ophalen

goede service , vriendelijk

P. Van Dongen 11-11-2013

Gosse32 11-11-2013

Kwam zeer goed over ,wat je wil kan je krijgen

De services is goed.
Persoonlijk vind ik omdat het een druk bezochte winkel is het geluid van de producten wat te hard staat.
Mijn mening is als het wat zachter is je wat beter kan communiceren en wat beter met het produkt bezig bent.

Assortiment
Het mooie is dat iedere hoek of kamer zijn eigen merk produkt heb.
Erg overzichtelijk en volgens mij de meest recente producten.

Aanbeveling
Wat je koopt is al vrij scherp.
En services is goed.
Overzichtelijk.

Behalve dat ik misschien 2 tv's wou totaal 2400 euro handel en er 5% korting afkon.
Daardoor dit niet gedaan das het enigste min puntje wat mij betreft.

Extra toelichting
Totaal een 7. Dit omdat er genoeg personeel is winkel overzichtelijk. Zie verder na de antwoorden hierboven.

mar39 11-11-2013

6,8

Als je wilt bellen kost je dat een hoop geld, tot een max. van 45 euro!

Ankoba72 11-11-2013

Makkelijk vanuit huis te bestellen. Website is erg duidelijk

Geen klachten. Duidelijke mailtjes van het gehele bestellingsproces. Levertijd klopte feilloos

Assortiment
Erg uitgebreid voor elke portemonnee tegen mooie prijzen.

Aanbeveling
Zeker en is ook al reeds gebeurd

Extra toelichting
Ik ben enorm tevreden over de manier van bestellen en de uitermate nette afhandeling van de bestelling. Je wordt netjes op de hoogte gehouden dmv mailtjes die erg up to date zijn en correct. Het is zeker niet de laatste keer dat ik wat bij jullie besteld heb.

5ven 11-11-2013

Het was dat ik de tv op in het weekend wilde hebben en dus langs moest komen ipv online bestellen.

prima geholpen.

Assortiment
helaas was de grijze wandsteun niet op voorraad, maar verder alles top.

prima winkel!

Falcon63 11-11-2013

De winkel was gemakkelijk te bereiken.Via internet al aangegeven welk nummer afslag snelweg etc. Goede mogelijkheden om te parkeren.Bij het aangeven wat ik wilde,via de code van het reserveren vooraf op de website, was meteen duidelijk waar ik voor kwam en mijn gegevens kwamen meteen op het scherm.
Vanaf het begin aan liep de bestelling etc op een rolletje.

Vooraf al gebeld met de winkel omdat het product nog minimaal voorradig zou zijn. Het product op aanraden van de aardige en correct helpende telefoniste gereserveerd. In de winkel aangekomen Zag ik dat er veel personeel druk bezig waren. Ik liep naar de kassa en binnen 5 minuten werd ik vriendelijk door een jongeman aangesproken om mij te helpen.Van begin tot einde goed geholpen en tevreden met mijn spullen naar huis gegaan. Met nog een kop koffie als toetje :-)

Assortiment
Op internet al het filmpje bekeken van jullie winkel. In de winkel zelf kon ik de diversiteit zien van alle apparatuur die er stond en hing.Ook benodigdheden die ik nodig had om alles op te hangen en mooi weg te werken waren aanwezig en kon ik meteen meenemen.

Aanbeveling
Juist omdat de winkel goed centraal gelegen in Nederland staat is het voor iedereen een niet al te grote afstand om te komen. Het assortiment van apparatuur en de diversiteit van neven producten en accessoires is groot.

Extra toelichting
Gewoon een mooie ervaring om via internet je product te reserveren en om de dag erna de winkel te bezoeken. Alles ging eigenlijk soepel, en stond zonder kostbare tijd te verliezen tevreden met de producten weer buiten.

b nijhoff 11-11-2013 Via de website gekocht

ik vind het fijn dat het gewoon lekker thuis gebracht wordt

als je wat besteldt word je ook gelijk op gebeldt of de gegevens kloppen

keuzen genoeg

Aanbeveling
iedere de serves is goed en de snel heid van thuis afleveren is snel

Extra toelichting
de serves en de beleeft hij is gewwon keurig netjes ik ben een tevreden klant

1mike1 11-11-2013

van der kleyn 11-11-2013

online bestellen en daarna afhalen , het product staat gereed voor mij

deskundig personeel dat echt niet stilstaat en die er zijn voor ons om te helpen eventueel veel advies gevend

Assortiment
ik zou persoonlijk ook meer keuzes willen maken uit de goedkopere series

Aanbeveling
omdat u makkelijk te bereiken bent , zonder een uur te moeten wachten of ik uberhaupt nog wel geholpen word

Extra toelichting
een gezellige winkel met voldoende personeel dat ons kopers deskundig helpt

meinie4321 11-11-2013

de voorraad staat actueel op de site met flinke korting. en paar klikken en klaar.

na bestellen en betalen gelijk berichten wat er dan gebeurt met je bestelling. snelle levering zo als op de site staat.

Assortiment
veel en met lage prijs of korting.

Aanbeveling
lage prijzen snelle levering voorraad staat op de site.

Extra toelichting
Betrouwbaar door de naam Tom Coronel snelle levering goede producten en prijs. De voorraad staat actueel op de site. berichten over wat er gebeurd met je bestelling krijg je op To Date.

Marcel&Kristel 11-11-2013

TV was makkelijk te reserveren via de website (zonder te betalen en of verplichtingen) en 1 dag later al af te halen in Naarden

Vriendelijk personeel en redelijk snel geholpen. TV was binnen 5 minuten na afronding van de betaling in mijn bezit, perfect!

Aanbeveling
Goede prijs/kwaliteit en zeer nette service.

M van Batenburg 11-11-2013

Voldoende gelegenheid om eerst rond te kijken, daarna gesproken met adviseur en top TV aangeschaft

Prima, duidelijke uitleg, en snelle service uit het magazijn.

Assortiment
Voor iedere prijsklasse voldoende keus

Aanbeveling
service is prima, assortiment ruim en de medewerkers zeer klantvriendelijk.

Extra toelichting
Duidelijk en heldere winkel met een goede service!

Zamzungteevee 11-11-2013

Eenvoudig te bestellen: overzichtelijke site, duidelijke informatie, kortom: prima!

Netjes een mail gekregen over de voorgang van de bestelling, inclusief track and trace code. Verbeterpunt zou de verzendwijze zijn: ik had liever gezien dat de bestelde tv in een extra doos had gezeten, zodat het niet nodig was om de verpakking open te maken om de WiFi-stick bij te voegen en de zending zo beter beschermd is.

Assortiment
De keuze uit producten is ruim genoeg om genoeg keuze te hebben, maar niet geconfronteerd te worden met een enorm assortiment waaruit gekozen moet worden.

Aanbeveling
Wanneer bij mij geïnformeerd zou worden naar mijn ervaringen met plasma-discounter zou ik dit aanbevelen.

Dilis 11-11-2013

Door een uiterst eenvoudige navigatie op de website was ik snel in staat het product te bestellen

Binnen een dag geleverd en gratis verzonden

Alles wat ik nodig heb

Aanbeveling
Makkelijk, snel en tegen een scherpe prijs geleverd, wat wil je nog meer.

Extra toelichting
Ik ben al jaren klant bij Plasma Discounter en ben nog nooit teleurgesteld in de producten die ze hebben geleverd.

Dtjez 11-11-2013

Mooie site, geen opmerking

pv Dijk 11-11-2013

makkelijk telefonisch geen rompeslomp.

snel,discreet en vriendelijk.

ruim voldoende.

zie vorige.

Joris_03 11-11-2013

Er liep genoeg personeel rond die direct kon helpen en gelijk uit voorraad leverbaar

no-nonse service, vriendelijk en praktisch.

Assortiment
uitgebreid assortiment en meeste producten zijn direct leverbaar

Aanbeveling
zeer scherp geprijsd, prima service en ruime keus

Jowie64 11-11-2013

Via internet gezocht en in de winkel gehaald

Assortiment
Goed assortiment. De weekendknallers zijn super.

Aanbeveling
Al meerdere producten hier zelf gekocht.

Extra toelichting
Het gemak om op internet te zoeken naar een geschikte televisie is super, met een goede uitleg over het product.De voorraad meter is makkelijk,ga je in ieder geval niet voor niks naar de winkel.In de winkel goed geholpen door de verkoper die ook het verschil tussen andere televisie's liet zien.

Caroline K. 11-11-2013

Makkelijk te vinden en goed parkeren. Winkel in Naarden is overzichtelijk, op merk, ingedeeld.

Ook op doordeweekse avond laat open en voldoende medewerkers aanwezig die je NIET om 21:00u de deur uit kijken,

Assortiment
Voldoende en vooral niet te veel.

Aanbeveling
website ok om bezoek te brengen aan de winkel, verkopers met voldoende kennis, service & humor. Beetje bij-de-hand maar dat past wel bij de winkel.

Extra toelichting
Als je weet wat je wilt aankopen en goed overzicht op A merken ben je er snel uit.

Jeedje 11-11-2013 Via de website gekocht

Alles online vegelijken, echt heel plezierig en volledig.

Bestelling stond netjes klaar en de medewerker heeft veel info gegeven, met name zeer behulpzaam ivm een digitenne aansluiting

Assortiment
Veel merken en types ter vergelijk

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden en zal dat ook zo communiceren.

Gemak dient de mens

marcedl 11-11-2013 In de winkel gekocht

7,3

duidelijk en overzichtelijk

Assortiment
prijzen zijn prima alleen het product wat ik wilde hebben was niet op voorraad.

Aanbeveling
de service was niet helemaal goed.

Extra toelichting
ik kwam binnen met een twijfel voor 2 tv's. vroeg wat het verschil was en er werd van af de balie gewezen naar de 2 tv's met de verschillen terwijl hij naar mijn ook even had kunnen laten zien.( praat toch over een bedrag van 800euro) Uit eindelijk wel een televisie gekocht.

Remy Dumortier 11-11-2013 Via de website gekocht

Je kan snel en simpel iets bestellen.

Assortiment
Het assortiment is enorm.

Slagertje01 11-11-2013

Ik heb er voor gekozen om de tv op te komen halen. Eerst rustig uitzoeken op de site, daarna telefonische prijsafspraak en reservering. Erg makkelijk!

In de winkel ben ik super geholpen door Martijn. Een voorbeeld voor het verkopersgilde. Vriendelijk, keurig advies en op eigen initiatief ook nog de 100 Euro cash-back bij Philips voor mij aangevraagd (terwijl zijn computer niet echt vriendelijk was op dat moment).

Assortiment
Voor zover ik kon beoordelen een ruime keus, maar belangrijker nog: de gewenste producten ook écht op voorraad.

Aanbeveling
Een zaak die doet wat hij belooft en ook nog eens voor een zeer schappelijke prijs.

Extra toelichting
Staat al in bovenstaande vakjes. Samengevat: een goede tv voor een schappelijke prijs en zeer vriendelijke en vakbekwame bediening in de winkel.